Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13446796: Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a pptencionáoních

Příloha dohoda č. MOA-MN-34-2020.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců
   a potenciálních zaměstnanců interním lektorem a poskytnutí
    příspěvku v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání

           zaměstnanců II č. MOA-MN-34/2020 / reg. č. proj.
                           CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053

uzavřená mezi

Úřadem práce České republiky

zastupující osoba:              Mgr. Veronika Kubalová, ředitelka Kontaktního pracoviště ÚP ČR
                                Most
sídlo:                          Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
IČO:                            72496991
adresa pro doručování:          Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Most, tř. Budovatelů č.p. 1989,
                                434 01 Most 1
číslo účtu:                     37822411/0710

(dále jen „Úřad práce“) na straně jedné

a

zaměstnavatelem:                Bilfinger Industrial Services Czech s.r.o.
zastupující osoba:              Ing. Karel Linhart,zmocněnec
sídlo firmy (místo podnikání):  Václava Řezáče č.p. 313, 434 01 Most 1
IČO:                            47784709
adresa provozovny:              Václava Řezáče č.p. 313, 434 01 Most 1
číslo účtu:                     xxxxxxxxxxxxxxxx

(dále jen „zaměstnavatel“) na straně druhé.

                                                               Článek I
                                                           Účel dohody

I.1 Tato dohoda se uzavírá podle § 106 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění
          pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“), za účelem poskytnutí příspěvku na
          zabezpečení vzdělávací aktivity a příspěvku na úhradu mzdových nákladů z projektu „Podpora
          odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“ (dále jen „POVEZ II“) reg. č.
          CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této dohodě.

                                              Článek II
                                         Předmět dohody

II.1 Předmětem této dohody je úprava vzájemných vztahů mezi Úřadem práce a zaměstnavatelem
          při zabezpečení vzdělávací aktivity interním lektorem v rámci projektu POVEZ II a poskytnutí
          příspěvku na její zajištění a příspěvku na úhradu mzdových nákladů zaměstnavatele, který
          zabezpečuje vzdělávací aktivitu svých zaměstnanců, případně potenciálních zaměstnanců
          (dále jen „zaměstnanců“). Příspěvek na potenciálního zaměstnance může být poskytnut pouze
          v případě, že zaměstnavatel zároveň s vyúčtováním vzdělávací aktivity doloží pracovní
          smlouvu, uzavřenou mezi zaměstnavatelem a potenciálním zaměstnancem, který absolvoval
          vzdělávací aktivitu.

II.2 Zaměstnavatel zabezpečí pro své zaměstnance následující vzdělávací aktivitu:
          Obnova svářečského oprávnění - metoda 141

II.3 Rozsah vzdělávací aktivity každého účastníka:                24,00 hodin(60min)
          z toho: - teoretická příprava:                          8,00 hodin(60min)

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. MOA-MN-34/2020                      strana 1

MPSV – OSU                                                                                    S15
            - praktická příprava:                                 8,00 hodin(60min)
            - ověření získaných znalostí a dovedností:            8,00 hodin(60min)

II.4 Termín realizace vzdělávací aktivity:

Datum zahájení      12.8.2020
Datum ukončení     30.11.2020

Jestliže tato dohoda nenabyde účinnosti do data zahájení realizace vzdělávací aktivity, strany
dohody uzavřou dodatek k dohodě, ve kterém bude sjednán nový termín realizace vzdělávací
aktivity. Nové datum ukončení realizace vzdělávací aktivity musí být sjednáno v souladu
s bodem IX.3.

II.5 Způsob ověření získaných znalostí a dovedností:
          Závěrečná zkouška

II.6 Lektoři zajišťující vzdělávání: xxxxxxxxxxxxxxx

                   xxxxxxxxxxxxxxx

II.7 Zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity:

a) počet:       5

b) jmenný seznam: přílohou č. 1 této dohody je vyplněný formulář „Seznam zaměstnanců

            a potenciálních zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“.

II.8 Poskytnutý příspěvek je podporou de minimis podle nařízení Komise (EU) č. 1407/2013 ze dne
          18. prosince 2013 o použití článků 107 a 108 Smlouvy o fungování Evropské unie na podporu
          de minimis, Úřední věstník L 352, 24. 12. 2013, s. 1.

                             Článek III
                   Závazky zaměstnavatele

III.1 Zajistit účast zaměstnanců uvedených v příloze č. 1 této dohody ve vzdělávací aktivitě
          specifikované v bodech II.2, II.3, II.4, II.5, a II.6 této dohody.

III.2 Vytvořit zaměstnancům účastnícím se vzdělávací aktivity odpovídající podmínky k účasti
          na vzdělávací aktivitě.

III.3 Zajistit nejpozději v den nástupu na vzdělávací aktivitu prokazatelné seznámení zaměstnanců
          účastnících se vzdělávací aktivity s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
          a s předpisy o požární ochraně majícími vztah k účasti na vzdělávací aktivitě.

III.4 Zajistit nejpozději ke dni předložení prvního vyúčtování nákladů na Úřad práce vyplnění
          vstupního dotazníku každým podpořeným zaměstnancem. Zaměstnavatel je povinen
          zaměstnanci vyplnění dotazníku umožnit, v případě potřeby mu zajistit za účelem vyplnění
          dotazníku přístup k výpočetní technice; vstupní dotazník je dostupný na webových stránkách
          http://povez.uradprace.cz. Údaje uvedené v dotazníku jsou zjišťovány k datu zahájení účasti
          osoby na vzdělávací aktivitě.

III.5 Zajistit

          a) v průběhu vzdělávací aktivity prokazatelnou denní „Evidenci docházky a výuky“ (včetně
                podpisů všech zaměstnanců a lektora), která minimálně obsahuje:

                 • docházku zaměstnanců, kteří se účastní vzdělávací aktivity, a to s uvedením počtu
                     hodin, v nichž se jednotliví zaměstnanci vzdělávací aktivity zúčastnili, přestávky a
                     přerušení výuky. Je nutné, aby denní „Evidenci docházky a výuky“ zaměstnanci
                     podepisovali vždy na začátku každého výukového dne a záznam o přerušení výuky byl
                     doplňován ihned při opuštění výuky zaměstnancem.

                 • informace o vzdělávací aktivitě, a to minimálně v rozsahu: datum, hodina začátku
                     a konce, téma, počet hodin vzdělávací aktivity.

          b) splnění rozsahu vzdělávací aktivity dle bodu II.3, minimálně však 80 % včetně ověření
                znalostí, v případě objektivních důvodů, pro které nebylo možné zajistit 100 % rozsahu

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. MOA-MN-34/2020                      strana 2

MPSV – OSU                                                                            S15
            vzdělávací aktivity, které zaměstnavatel Úřadu práce řádně zdůvodní. Posouzení
            objektivních důvodů je plně v kompetenci ÚP ČR.

III.6 Písemně informovat Úřad práce, pokud vzniknou překážky, které znemožní další realizaci celé
          vzdělávací aktivity, a to nejpozději do 8 kalendářních dnů ode dne vzniku těchto překážek.

III.7 Zaměstnavatel je povinen informovat předem, nejpozději den před zahájením výuky Úřad
          práce o změnách položek, které jsou závazně uvedeny v „Plánovaném harmonogramu
          vzdělávací aktivity“, který je přílohou č. 2 této dohody a v „Plánu výuky“, který je přílohou č. 5
          této dohody, tj. především o změně termínu a místa výuky, o zkrácení výuky, o mimořádné
          přestávce a o změně lektora, v případě neakreditovaných vzdělávacích aktivit je zaměstnavatel
          povinen současně předložit doklady o kvalifikaci nového lektora. Dále je povinen v „Evidenci
          docházky a výuky“ uvést písemně před zahájením výuky denní neúčast (absenci) zaměstnance
          na výuce. V případě náhlých a neočekávaných skutečností, které brání realizaci vzdělávací
          aktivity dle plánovaného harmonogramu, se zaměstnavatel zavazuje informovat Úřad práce
          neprodleně poté, co tyto skutečnosti nastaly. Úřad práce umožňuje předat informaci nejprve
          telefonicky příslušnému pracovníkovi projektu POVEZ II a následně potvrdit písemně.

III.8 Doložit Úřadu práce v souladu s bodem IV.2 dohody kopie denních „Evidencí docházky
          a výuky“, vedené dle bodu III.5 a) za příslušný kalendářní měsíc a originál výkazu „Vyúčtování
          mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“, který je přílohou č. 3
          dohody, za jednotlivé kalendářní měsíce, vždy nejpozději do konce kalendářního měsíce
          následujícího po uplynutí vykazovaného měsíčního období. Připadne-li poslední den
          kalendářního měsíce na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem pro doložení nejbližší
          příští pracovní den.

III.9 Doložit Úřadu práce v souladu s bodem IV.4 dohody vyúčtování nákladů na zabezpečení
          vzdělávací aktivity na výkazu „Vyúčtování vzdělávací aktivity - interní lektor v rámci projektu
          POVEZ II“, který je přílohou č. 4 této dohody, za jednotlivé měsíce nejpozději do konce
          kalendářního měsíce následujícího po uplynutí vykazovaného měsíčního období. Připadne-li
          poslední den kalendářního měsíce na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem pro
          doložení nejbližší příští pracovní den. Za náklady na vzdělávání se pro tyto účely považují
          mzdové náklady zaměstnavatele (mzda) vynaložené na interního lektora za dobu vzdělávací
          aktivity, a to včetně pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku
          zaměstnanosti a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvedl
          z vyměřovacího základu zaměstnance (interního lektora). V případě, že výkaz nebude
          zaměstnavatelem doložen ve stanovené lhůtě, nebude příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací
          aktivity za příslušný měsíc poskytnut.

III.10  Doložit Úřadu práce, při závěrečném vyúčtování po ukončení vzdělávací aktivity, závěrečný
        protokol a v případě zapojení potenciálních zaměstnanců také kopii jejich pracovní smlouvy.
        Zaměstnavatel se dále zavazuje předložit vzor dokladu označeného logem v souladu
        s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost,
        prokazující úspěšné absolvování vzdělávací aktivity. Závěrečný protokol bude obsahovat
        seznam zaměstnanců s vyznačením:

        a) zaměstnanců, kteří úspěšně ukončili vzdělávací aktivitu, včetně seznamu vydaných
             osvědčení či jiných dokladů prokazujících úspěšné absolvování vzdělávací aktivity,

        b) zaměstnanců, kteří vzdělávací aktivitu nedokončili nebo ukončili neúspěšně, spolu
             s informací o délce vzdělávací aktivity (v hodinách), kterou absolvovali a o důvodech
             neukončení a absence.

III.11  Zajistit propagaci a publicitu projektu v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele
        a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz.
        Zaměstnavatel není v rámci těchto pravidel povinen vkládat stručnou prezentaci projektu na
        webové stránky www.esfcr.cz a dále není povinen zajistit označení školící místnosti, jestliže
        není vzdělávací aktivita realizována výhradně pro tohoto zaměstnavatele.

III.12  Vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších
        předpisů, a vést v účetnictví své aktivity s jednoznačnou vazbou ke vzdělávací aktivitě dle této
        dohody, respektive daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění
        pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se ke vzdělávací aktivitě
        dle této dohody splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu ustanovení § 11 zákona
        č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, (s výjimkou písmena f) citovaného

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. MOA-MN-34/2020  strana 3

MPSV – OSU                                                        S15
III.13  zákona) a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené
III.14  v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby na nich bylo
        jednoznačně uvedeno, že se vážou ke vzdělávací aktivitě dle této dohody.
III.15
III.16  Uchovávat a archivovat veškeré dokumenty a účetní doklady související s poskytnutím
III.17  příspěvku a realizací vzdělávací aktivity v souladu s platnými právními předpisy České
        republiky, a to nejméně po dobu 10 let od ukončení projektu, přičemž lhůta 10 let se počítá
        od 1. ledna roku následujícího po roce, v němž byl zaměstnavateli vyplacen na základě této
        dohody poslední příspěvek.

        Na stejný účel, tj. na tu část mzdových nákladů, která bude ve výši poskytnutého příspěvku
        Úřadem práce a na stejné či obdobné vzdělávání zaměstnanců nebude zaměstnavatel
        za stejné časové období čerpat krytí z peněžních prostředků poskytovaných ze státního
        rozpočtu, rozpočtu územních samosprávných celků, vyšších územních samosprávných celků,
        Evropských strukturálních a investičních fondů, popř. z jiných programů a projektů EU, ani jiných
        veřejných zdrojů.

        Předložit Úřadu práce pracovní smlouvu interních lektorů uvedených v bodě II.6 této dohody
        nejpozději s vyúčtováním dle bodu III.9 této dohody. Jestliže tyto doklady nebudou
        zaměstnavatelem předloženy ve stanovené lhůtě, příspěvek na vzdělávací aktivitu nebude
        vyplacen.

        Nečerpat v průměru více než 500 000 Kč měsíčně a více než 6 000 000 Kč za kalendářní rok
        souhrnně za všechny aktivity realizované v rámci projektu „Podpora odborného vzdělávání
        zaměstnanců II (POVEZ II)“.

        Považovat účast zaměstnanců na vzdělávací aktivitě za prohlubování kvalifikace zaměstnanců
        dle ustanovení § 230 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
        (dále jen „zákoník práce“).

                        Článek IV
                Závazky Úřadu práce

IV.1 Úřad práce poskytne zaměstnavateli příspěvek v celkové maximální částce 54 960 Kč, tj.
          maximální výše příspěvku na mzdové náklady činí 23 760 Kč a maximální výše příspěvku na
          vzdělávací aktivity činí 31 200 Kč, přičemž:

        IV.1.1  Mzdový příspěvek bude poskytnut za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací
                aktivitě až do výše 100% skutečně vyplacených mzdových nákladů, včetně
                pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
                a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvedl
                z vyměřovacího základu zaměstnanců, přičemž maximální výše způsobilého výdaje
                činí 198 Kč na jednoho zaměstnance za každou hodinu účasti zaměstnance
                na vzdělávací aktivitě.1

        IV.1.2  Maximální výše všech mzdových příspěvků v jednom měsíci na jednoho zaměstnance
                v rámci všech aktivit projektu POVEZ II činí 33 000 Kč měsíčně při stanovené týdenní
                pracovní době podle ustanovení § 79 zákoníku práce. Při sjednání kratší pracovní doby
                podle ustanovení § 80 zákoníku práce se maximální měsíční výše poměrně krátí
                k délce sjednané pracovní doby.

        IV.1.3  Poskytnout zaměstnavateli příspěvek ve výši 100 % skutečně uhrazených nákladů
                vzdělávací aktivity, maximálně však 31 200 Kč. Výše příspěvku odpovídá poměrné
                části zaměstnavatelem skutečně vyplacených mzdových nákladů lektora(ů)
                odpovídajících době zapojení lektora(ů) ve vzdělávací aktivitě (bez mimořádných
                odměn), včetně pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku
                zaměstnanosti a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe
                odvedl z vyměřovacího základu zaměstnanců. Příspěvek nesmí přesáhnout výši
                260 Kč/hod na jednoho lektora. V případě vzdělávání interním lektorem se příspěvek
                na mzdu interního lektora vyplatí v částce odpovídající době strávené na vzdělávání

1 V případě, že skutečně vyplacené mzdové náklady na jednoho zaměstnance za každou hodinu účasti na VA je vyšší než 198
Kč bude mzdový příspěvek počítán z částky 198 Kč / hodina.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. MOA-MN-34/2020  strana 4

MPSV – OSU                                                        S15
                     i v případě účasti zaměstnanců uvedených v příloze č. 1 této dohody v menším než
                     minimálně uznatelném rozsahu (80 %).

IV.2 Příspěvek na úhradu mzdových nákladů bude Úřadem práce vyplácen měsíčně, a to do 30
          kalendářních dnů ode dne, kdy zaměstnavatel řádně doloží doklady v souladu s bodem III.8
          této dohody. V případě, že požadované doklady uvedené v bodu III.8 této dohody nebudou
          ve stanovené lhůtě řádně doloženy, příspěvek za příslušný kalendářní měsíc nebude Úřadem
          práce poskytnut. Dalšími podmínkami pro vyplacení příspěvku na úhradu mzdových nákladů je
          splnění podmínek sjednaných v bodu III.3 a III.4.

IV.3 V případě nevyplnění vstupního dotazníku podpořeným zaměstnancem dle bodu III.4 této
          dohody ke dni předložení prvního vyúčtování mzdových nákladů takového zaměstnance, bude
          příspěvek na mzdové náklady zaměstnance vyplacen až po vyplnění dotazníku, nejpozději však
          do data ukončení realizace projektu, ze kterého mají být příspěvky proplaceny.

          Příspěvek na úhradu mzdových nákladů bude vyplacen na účet uvedený v záhlaví této dohody.

IV.4 Příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity bude Úřad práce vyplácet měsíčně, a to do 30
          kalendářních dnů ode dne, kdy zaměstnavatel doloží v souladu s bodem III.9 Úřadu práce
          bezchybný a úplný výkaz „Vyúčtování vzdělávací aktivity – interní lektor v rámci projektu
          POVEZ II“. V případě, že výkaz nebude zaměstnavatelem v souladu s bodem III.9 doložen
          ve stanovené lhůtě, nebude příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity za příslušný měsíc
          poskytnut. Příspěvek je však splatný až poté, co zaměstnavatel doloží za příslušný vykazovaný
          měsíc doklady dle bodu III.5 této dohody. Úřad práce je povinen proplatit první příspěvek na
          vzdělávací aktivitu zaměstnavateli až po splnění povinnosti zaměstnavatele uvedené v bodě
          III.4 a III.5. této dohody. Příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity bude vyplacen na účet
          uvedený v záhlaví této dohody. Příspěvek, který nemohl být na podpořeného zaměstnance
          vyplacen z důvodu nevyplnění vstupního dotazníku bude vyplacen až po vyplnění předmětného
          dotazníku, nejpozději však do data ukončení realizace projektu, ze kterého mají být příspěvky
          proplaceny.

IV.5 V případě vzniku pochybností o správnosti údajů uvedených zaměstnavatelem ve výkazu
          „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“ nebo
          ve výkazu „Vyúčtování vzdělávací aktivity – interní lektor v rámci projektu POVEZ II“ se strany
          této dohody dohodly, že Úřad práce neprodleně vyzve zaměstnavatele k podání vysvětlení
          nebo provedení nápravy. Příspěvek bude vyplacen až po vyjasnění pochybností mezi stranami
          této dohody, nejpozději však do data ukončení realizace projektu, ze kterého mají být příspěvky
          proplaceny.

                                   Článek V
            Vrácení příspěvku, nevyplacení příspěvku

V.1 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit Úřadu práce vyplacený měsíční příspěvek na úhradu
          mzdových nákladů nebo jeho část, pokud mu byl poskytnut neprávem nebo ve vyšší částce,
          než za příslušný měsíc náležel, a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy tuto
          skutečnost zjistil nebo kdy byla zaměstnavateli na základě kontrolního zjištění z kontroly
          provedené Úřadem práce doručena písemná výzva Úřadu práce k vrácení příspěvku. Toto
          ustanovení se nevztahuje na případy, kdy došlo k porušení rozpočtové kázně dle článku VII této
          dohody.

V.2 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit vyplacený měsíční příspěvek na úhradu mzdových nákladů
          Úřadu práce, pokud hrubá mzda uvedená ve výkazu „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu
          účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“ a „Vyúčtování vzdělávací aktivity – interní lektor
          v rámci projektu POVEZ II“ nebude zúčtována zaměstnanci k výplatě za tento příslušný měsíc
          a po zákonných srážkách vyplacena před poskytnutím příspěvku Úřadem práce za příslušný
          měsíc, částka pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
          nebo pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvádí
          z vyměřovacího základu zaměstnance, uvedená v tomto výkazu, nebude před poskytnutím
          příspěvku Úřadem práce za příslušný měsíc odvedena. Vrácení příspěvku bude provedeno
          ve lhůtě uvedené v bodě V.1 tohoto článku dohody.

V.3 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit Úřadu práce vyplacený příspěvek na úhradu nákladů
          na vzdělávací aktivitu nebo jeho část, pokud mu byl poskytnut neprávem nebo ve vyšší částce,
          než za příslušný měsíc náležel, a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy tuto

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. MOA-MN-34/2020  strana 5

MPSV – OSU                                                        S15
          skutečnost zjistil nebo kdy byla zaměstnavateli na základě kontrolního zjištění z kontroly
          provedené Úřadem práce doručena písemná výzva Úřadu práce k vrácení příspěvku. Toto
          ustanovení se nevztahuje na případy, kdy došlo k porušení rozpočtové kázně dle článku VII této
          dohody.

V.4 V případě neukončení vzdělávací aktivity nebo nepodrobení se závěrečnému ověření
          získaných znalostí a dovedností, nebude příspěvek na mzdu interního lektora za příslušného
          zaměstnance či potenciálního zaměstnance krácen. Příspěvek na mzdové náklady bude
          vyplacen za dobu účasti zaměstnance na vzdělávací aktivitě. Na zaměstnance neuvedené v
          příloze č. 1 této dohody příspěvek na vzdělávací aktivitu a příspěvek na úhradu mzdových
          nákladů nenáleží.

V.5 V případě, že příslušný zaměstnanec neabsolvuje závěrečné ověření získaných znalostí
          a dovedností úspěšně, může absolvovat další, maximálně však dvě opravná ověření získaných
          znalostí a dovedností. Dodatečné náklady související s opravným ověřením nese
          zaměstnavatel. Opravné ověření znalostí a dovedností musí být realizováno do konce
          kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla ukončena vzdělávací aktivita.
          Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce o termínech opravného ověření znalostí
          a dovedností, nejpozději den předem Ve výjimečných a řádně odůvodněných případech je
          možné požádat o prodloužení termínu absolvování opravného ověření znalostí a dovedností.
          V případě, že účastník vzdělávací aktivity nebude úspěšný ani u opakovaného ověření
          získaných znalostí a dovedností, příspěvek na mzdu interního lektora za příslušného
          zaměstnance či potenciálního zaměstnance nebude krácen. Příspěvek na mzdové náklady
          zaměstnance za dobu účasti na opravném ověření získaných znalostí a dovedností nenáleží.

V.6 V případě vzdělávání interním lektorem se příspěvek na mzdu interního lektora i příspěvek
          na mzdu zaměstnanců po dobu jejich účasti na vzdělávání vyplatí v částce odpovídající době
          strávené na vzdělávání i v případě neukončení nebo nepodrobení se závěrečnému ověření
          získaných znalostí a dovedností. Toto pravidlo se u vzdělávání prostřednictvím interního lektora
          použije i v případě účasti v menším než minimálně uznatelném rozsahu (80 %).

                                Článek VI
            Kontrola plnění sjednaných podmínek

VI.1 Příspěvek se poskytuje ze státního rozpočtu České republiky a Evropského sociálního fondu.
          Úřad práce provádí kontrolu plnění závazků plynoucích z této dohody způsobem stanoveným
          v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů,
          ve znění pozdějších předpisů, včetně ověření výše skutečně vyplacených mzdových příspěvků
          na zaměstnance a částky pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku
          zaměstnanosti a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvedl
          z vyměřovacího základu zaměstnance. Dále je zaměstnavatel povinen v souladu se zákonem
          o finanční kontrole a s dalšími právními předpisy ČR a EU, vytvořit podmínky k provedení
          kontroly všech dokladů vztahujících se k poskytnutí příspěvku. Kontrolu vykonávají Úřad práce
          a jím pověřené osoby, orgány finanční správy, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ministerstvo
          financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský dvůr, případně další orgány
          pověřené k výkonu kontroly.

VI.2 V případě, že kontrolu provede jiný orgán kontroly než Úřad práce, je zaměstnavatel povinen
          bez zbytečného odkladu písemně informovat Úřad práce o přijetí a plnění k nápravě nedostatků
          zjištěných při kontrole.

VI.3 Žadatelé a příjemci jsou povinni zajistit součinnost všech dalších relevantních subjektů
          pro účely případné kontroly ze strany výše uvedených orgánů

VI.4 Veškerá rozhodnutí, úkony a dokumenty v rámci podpořených žádostí v POVEZ II mohou být
          předmětem kontroly ze strany poskytovatele podpory, Ministerstva práce a sociálních věcí,
          Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže i orgánů Evropské komise (zejména OLAF – Úřad pro
          boj proti podvodům).

VI.5 Pokud Úřad práce nebo jiná osoba oprávněná ke kontrole zjistí, že zaměstnavatel nesplnil nebo
          neplní některou z podmínek uvedených v této dohodě, je Úřad práce oprávněn pozastavit
          vyplácení příspěvku a zahájit potřebné kroky vedoucí ke zjištění, zda došlo k nesrovnalosti ve
          smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 ze dne 17. prosince 2013 o

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. MOA-MN-34/2020  strana 6

MPSV – OSU                                                        S15
          společných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním
          fondu, Fondu soudržnosti, Evropském zemědělském fondu pro rozvoj venkova a Evropském
          námořním a rybářském fondu, o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální
          rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti a Evropském námořním a rybářském
          fondu a o zrušení nařízení Rady (ES) č. 1083/2006, popř. k podezření na porušení rozpočtové
          kázně podle zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech (rozpočtová pravidla), ve znění
          pozdějších předpisů (dále jen „rozpočtová pravidla“).

VI.6 Příjemce je povinen předat Úřadu práce ve lhůtě stanovené Úřadem práce na jeho vyžádání
          doklady související s poskytnutím příspěvku a realizací vzdělávací aktivity či jejich kopie. Tato
          povinnost je účinná po dobu povinnosti uchovávání a archivace uvedené v bodě III.13 této
          dohody. V případě, že požadované dokumenty nebudou ve stanovené lhůtě řádně doloženy,
          bude zaměstnavateli vyměřena sankce, a to 3 % z celkové částky příspěvku poskytnutého
          Úřadem práce ČR.

                    Článek VII
        Porušení rozpočtové kázně

VII.1   Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod body II.2, II.3, III.14 a III.16 této
VII.2   dohody bude postihováno odvodem za porušení podle ustanovení §44a odst. 4 písm. b)
VII.3   rozpočtových pravidel, a to ve výši celkové vyplacené částky ke dni porušení rozpočtové kázně.
VII.4
        Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod bodem III.5 bude postihováno
        odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení §44a odst. 4 písm. a) zákona
        č. 218/2000 Sb., rozpočtových pravidel ve znění pozdějších předpisů, a to 3 % z celkové
        vyplacené částky ke dni porušení rozpočtové kázně.

        Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod bodem III.2, III.6, III.7 a III.17 bude
        postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a odst. 4 písm. a)
        zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech ve znění pozdějších předpisů, a to 5 %
        z celkové vyplacené částky ke dni porušení rozpočtové kázně.

        Nevrácení příspěvku nebo jeho části na výzvu Úřadu práce podle článku V. této dohody je
        porušením rozpočtové kázně podle § 44 odst. 1 písm. b) rozpočtových pravidel a bude
        postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně ve výši porušení rozpočtové kázně podle
        ustanovení §44a odst. 4 písm. b) rozpočtových pravidel.

                 Článek VIII
        Ujednání o vypovězení dohody

VIII.1  Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, že zaměstnavatel nedodrží
VIII.2  podmínky pro poskytování příspěvku uvedené pod body II.2, III.14 a III.16.

VIII.3  Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, že na základě kontrolního zjištění
VIII.4  z kontroly provedené Úřadem práce k dodržování podmínek pro poskytování příspěvku,
VIII.5  zejména podmínek uvedených pod body III.1, III.2, III.3 a III.5 a III.7 bude prokázáno, že
        zaměstnavatel tyto podmínky nedodržoval nebo jestliže nepodal Úřadu práce ve lhůtě
        stanovené výzvou Úřadu práce písemnou zprávu o odstranění nebo prevenci nedostatků
        zjištěných kontrolou.

        Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, že zaměstnavatel opakovaně uvedl
        neúplné nebo nepravdivé údaje ve výkazu „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti
        zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“.

        Strany dohody mohou dohodu vypovědět, jestliže vyjdou najevo skutečnosti, které existovaly
        v době uzavírání dohody a nebyly druhé straně bez jejího zavinění známy, pokud tato strana
        prokáže, že by s jejich znalostí dohodu neuzavřela.

        Strany dohody mohou dále dohodu vypovědět, jestliže se podstatně změní poměry, které byly
        rozhodující pro stanovení obsahu dohody, a plnění této dohody nelze na straně z tohoto důvodu
        spravedlivě požadovat.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. MOA-MN-34/2020  strana 7

MPSV – OSU                                                                S15
VIII.6  Výpovědní lhůta v případech v bodě VIII.1, VIII.2, VIII.3, VIII.4 a VIII.5 tohoto článku dohody činí
VIII.7  jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení
        písemné výpovědi.

        Úřad práce si vyhrazuje právo neposkytnout příspěvek dle článku VIII. této dohody, který by
        zaměstnavateli náležel za dobu výpovědní lhůty.

                                                              Článek IX
                                           Všeobecná a závěrečná ustanovení

IX.1 Osobní údaje osoby podpořené z projektu ESF jsou zpracovávány Úřadem práce, jako
          správcem osobních údajů. Ke zpracování osobních údajů dochází za účelem administrace
          projektů EU. Podrobné informace o zpracování osobních údajů a o souvisejících právech jsou
          k nalezení na https://www.uradprace.cz/, případně osobně na adrese sídla Úřadu práce.
          Osobní údaje účastníka jsou v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)
          2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
          osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Obecné
          nařízení o ochraně osobních údajů), shromažďovány a zpracovávány výhradně za účelem
          realizace projektu a prokázání řádného a efektivního nakládání s prostředky ESF, které byly na
          realizaci projektu poskytnuty.

IX.2 Obsah dohody lze měnit pouze se souhlasem obou stran dohody formou písemných vzestupně
          číslovaných dodatků. Navrhované změny musí být druhé straně sděleny písemně předem.
          Výjimkou z tohoto ustanovení jsou změny v „Plánovaném harmonogramu vzdělávací aktivity“ a
          v „Plánu výuky“. Znamená-li však změna v harmonogramu posun za termín ukončení
          vzdělávací aktivity uvedený v bodě II.4 této dohody a v plánu výuky při změně témat výuky, je
          nutné uzavřít dodatek.

IX.3 Pokud bude uzavřen dodatek k této dohodě dle bodu IX. 2, musí být splněna podmínka, že
          vzdělávací aktivita musí být realizována nejpozději do 18 měsíců (do 6 měsíců v případě
          jazykového vzdělávání) ode dne data zahájení sjednaného dohodou v původním znění,
          nejpozději však musí být ukončena do 30. 9. 2022.

IX.4 V případě zániku zaměstnavatele přecházejí jeho práva a povinnosti vyplývající z dohody
          na jeho právního nástupce.

IX.5 V období tří účetních let od nabytí účinnosti této dohody je zaměstnavatel povinen informovat
          poskytovatele podpory o záměru na rozdělení, sloučení nebo jakýmkoliv jiným právním
          předpisem upravený způsob přeměny zaměstnavatele nebo jeho části, a to nejpozději v den
          podání návrhu na zápis přeměny do veřejného rejstříku a poskytnout mu informace nezbytné
          pro úpravu záznamu podpory de minimis poskytnuté dle této dohody v centrálním registru
          podpor malého rozsahu. Nezbytnými informacemi jsou zejména identifikace dotčené dohody,
          způsob plánované přeměny a informace o tom, na kterého z nových subjektů, případně v jakém
          poměru na nové subjekty tato podpora přechází. Postup je upraven v čl. 3 odst. 8 a 9 Nařízení
          komise (EU) č. 1407/2013. Při nesplnění této povinnosti se zaměstnavatel nebo jeho právní
          nástupce vystavuje riziku případného odejmutí předmětné podpory.

IX.6 Zaměstnavatel je povinen postupovat v souladu s Podmínkami pro zájemce o vstup do projektu
          POVEZ II a spolupracovat s Úřadem práce na zajištění publicity Evropského sociálního fondu.

IX.7 Zaměstnavatel souhlasí s využíváním údajů v informačních systémech, týkajících se příjemců
          příspěvku pro účely administrace prostředků z rozpočtu Evropské unie, a souhlasí se svým
          začleněním na veřejně přístupný seznam příjemců, na kterém budou zveřejněny údaje o
          příjemci příspěvku v rozsahu stanoveném Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce
          v rámci Operačního programu Zaměstnanost, který je k dispozici na www.esfcr.cz.

IX.8 Nedílnou součástí dohody jsou přílohy č. 1 – č. 6:příloha č. 1 – „Seznam zaměstnanců
          a potenciálních zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“, příloha č. 2 –
          „Plánovaný harmonogram vzdělávací aktivity“, příloha č. 3 – vzor „Vyúčtování mzdových
          nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“, příloha č. 4 – vzor „Vyúčtování
          vzdělávací aktivity - interní lektor v rámci projektu POVEZ II“, příloha č. 5 – „Plán výuky“
          a příloha č. 6 – kopie „Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu POVEZ II“.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. MOA-MN-34/2020  strana 8

MPSV – OSU                                                                S15
IX.9      Projekt je z 85 % hrazen z prostředků Evropského sociálního fondu a z 15 % z prostředků
IX.10     Státního rozpočtu České republiky, v rámci OPZ.
IX.11
IX.12     Strany dohody prohlašují, že dohoda byla uzavřena po vzájemném projednání a že byly
          seznámeny s veškerými právy a povinnostmi, které pro ně vyplývají z této dohody.
IX.13
          Dohoda nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

          Dohoda, na niž se vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru smluv, nabývá
          účinnosti dnem uveřejnění. Dohoda, na niž se nevztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím
          Registru smluv, nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami nebo dnem,
          který si smluvní strany v dohodě sjednají. Dohodu správci registru smluv k uveřejnění
          prostřednictvím registru smluv zašle Úřad práce. Zaměstnavatel si před datem zahájení
          realizace vzdělávací aktivity uveřejnění dohody v Registru smluv ověří.

          Dohoda je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží zaměstnavatel a jedno Úřad
          práce.

Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Most dne

                                                                    .

..................................................................     .................................................................
      Ing. Karel Linhart, zmocněnec                                               Mgr. Veronika Kubalová

Bilfinger Industrial Services Czech s.r.o.                          ředitelka Kontaktního pracoviště ÚP ČR Most

Za Úřad práce vyřizuje: xxxxxxxxxxxxx

Telefon:  xxxxxxxxxxxxx

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. MOA-MN-34/2020       strana 9

MPSV – OSU                                                                     S15