Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č. 1 k Dohodě o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na poštu číslo 982807-0479/2017 . Dodatek č. 1 k Dohodě o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na poštu Číslo 982807-0479/2017, E2017/16438/D1 . Česká pošta, s.p. se sídlem: Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1 IČO: 471 14 983 DIČ: CZ47114983 zastoupen: Daniel Krejčí, Obchodní ředitel regionu, regionální firemní obchod PH, StČ a VČ zapsán v obchodním rejstříku: Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565 bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s. číslo účtu: 134204869/0300 korespondenční adresa: Česká pošta, s.p., firemní obchod PH, STČ a VČ, Poštovní přihrádka 90, 225 90 Praha 025 BIC/SWIFT: CEKOCZPP IBAN: CZ0303000000000134204869 dále jen „ČP“ a XXXXXXXXXX XXXXX X XXXX se sídlem XXXXXXXX XXX XXX XXXXXXX XXXXXX IČO: XXXXXXXX DIČ: XXXXXXXXXX zastoupen: XXXX XXXXXX XXXXXXX XXXXXXXX zapsán/a v obchodním rejstříku: XXXXXXX XXXX X XXXXXX XXXXX XX XXXXXX XXXXX bankovní spojení: XXX XXXXXX XXXX číslo účtu: XXXXXXXXXXXXXXX korespondenční adresa: XXXXXXXXXX XXXXX X XXXXX XXXXXXXX XXX XXX XXXXXXX XXXXXX přidělené ID CČK složky: XXXXXXXXX přidělené technologické číslo: X XX XXX dále jen „Odesílatel“ . . Strana 1 (celkem 3) 100343862 Dodatek č. 1 k Dohodě o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na poštu číslo 982807-0479/2017 1. Ujednání 1.1. Strany Dohody se dohodly na změně obsahu Dohody o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky, Balík Na poštu, č. 982807-0479/2017, E2017/16438, ze dne 22. 08. 2017 (dále jen "Dohoda"), a to následujícím způsobem: 1.2. Strany Dohody se Dohodly na změně názvu Dohody, který nově zní „Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky, Balík Na poštu a Balík Do balíkovny.“ 1.3. Strany Dohody se dohodly na úplném nahrazení stávajícího ustanovení Článku 1, bod 1.1, následujícím textem: „Dohoda upravuje vzájemná práva a povinnosti obou Stran Dohody, které vzniknou z postupů při podávání poštovních zásilek Balík Do ruky, Balík Na poštu a Balík Do balíkovny (dále jen „zásilka“). Není-li v Dohodě výslovně ujednáno jinak, vyplývají práva a povinnosti z poštovní smlouvy uzavřené podáním zásilky z Poštovních podmínek služby Balík Do ruky a Poštovních podmínek služby Balík Na poštu a Poštovních podmínek služby Balík Do balíkovny platných v den podání zásilky (dále jen „Poštovní podmínky“). Aktuální znění poštovních podmínek je k dispozici na všech poštách v ČR a na internetové adrese http://www.ceskaposta.cz/. Odesílatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem a významem Poštovních podmínek, že mu byl text tohoto dokumentu dostatečně vysvětlen a že výslovně s jeho zněním souhlasí. ČP Odesílateli poskytne informace o změně Poštovních podmínek, v souladu s ustanovením § 6 odst. 3 zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o poštovních službách“), včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na všech poštách v ČR a na výše uvedené internetové adrese. Odesílatel je povinen se s novým zněním Poštovních podmínek seznámit. Uzavírání dílčích poštovních smluv se v otázkách neupravených touto Dohodou řídí Poštovními podmínkami účinnými ke dni podání.“ 1.4. Strany Dohody se dohodly na úplném nahrazení stávajícího ustanovení Článku. 2, bod 2, následujícím textem: „Odesílatel je povinen při podání zásilek (tedy nejpozději spolu s předávanými zásilkami) předat provozovně ČP podací data k zásilkám. V opačném případě je ČP oprávněna zásilky nepřevzít, tedy odmítnout podání těchto zásilek do doby, než budou podací data předána. Podací data k zásilkám Balík Do balíkovny lze předat pouze prostřednictvím aplikace Podání On-line nebo ve formě datového souboru. Datový soubor předá Odesílatel nejpozději spolu s předávanými zásilkami.“ 1.5. Strany Dohody se dohodly na úplném nahrazení stávajícího ustanovení Článku. 4, bod 4.2, následujícím textem: „Cena za službu Balík Do ruky do 30 kg je účtována dle Poštovních podmínek České pošty, s.p. – Ceník základních poštovních služeb a ostatních služeb (dále jen „Ceník“) platných ke dni poskytnutí této služby. Cena za službu Balík Do ruky nad 30 kg je účtována dle Poštovních podmínek České pošty, s.p. – Ceník základních poštovních služeb a ostatních služeb (dále jen „Ceník“) platných ke dni poskytnutí této služby. Cena za službu Balík Na poštu je účtována dle Poštovních podmínek České pošty, s.p. – Ceník základních poštovních služeb a ostatních služeb (dále jen „Ceník“) platných ke dni poskytnutí této služby. Cena za službu Balík Do balíkovny je účtována dle Poštovních podmínek České pošty, s.p. – Ceník základních poštovních služeb a ostatních služeb (dále jen „Ceník“) platných ke dni poskytnutí této služby. Odesílatel je povinen uhradit cenu s připočtenou DPH v zákonné výši. Ceník je dostupný na všech poštách v ČR a na Internetové adrese http://www.ceskaposta.cz/. Strana 2 (celkem 3) 100343862 Dodatek č. 1 k Dohodě o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na poštu číslo 982807-0479/2017 Odesílatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem a významem Ceníku, že mu byl text tohoto dokumentu dostatečně vysvětlen a že výslovně s jeho zněním souhlasí. ČP Odesílateli poskytne informace o změně Ceníku v souladu se Zákonem o poštovních službách, včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na všech poštách v ČR a na výše uvedené internetové adrese. Odesílatel je povinen se s novým zněním Ceníku seznámit.“ 1.6. Strany Dohody se dohodly na úplném nahrazení stávajícího ustanovení v Článku 7. Závěrečná ustanovení, bod 7.1, s následujícím textem: „Tato Dohoda se uzavírá na dobu určitou do 31. 08. 2023. Každá ze stran Dohody může Dohodu vypovědět i bez udání důvodů s tím, že výpovědní doba 1 měsíc začne běžet dnem následujícím po doručení výpovědi druhé Straně Dohody. Výpověď musí být učiněna písemně. Pokud Odesílatel písemně odmítne změnu Ceníku, současně s tímto oznámením o odmítnutí navrhovaných změn vypovídá tuto Dohodu. Výpovědní doba počíná běžet dnem doručení výpovědi ČP, přičemž skončí ke dni účinnosti změny Ceníku. Výpověď musí být doručena ČP přede dnem, kdy má změna nabýt účinnosti. Výpověď a oznámení o odmítnutí změn Ceníku učiněné Odesílatelem musí mít písemnou formu.“ 2. Závěrečná ustanovení 2.1. Ostatní ujednání Dohody se nemění a zůstávají nadále v platnosti. 2.2. Dodatek č. 1 je uzavřen dnem podpisu oběma stranami Dohody. 2.3. Dodatek je sepsán ve dvou vyhotoveních s platností originálu, z nichž každá ze stran obdrží po jednom vyhotovení. 2.4. ČP jako správce zpracovává osobní údaje Odesílatele, je-li Odesílatelem fyzická osoba, a osobní údaje jeho kontaktních osob poskytnuté v tomto dodatku, popřípadě osobní údaje dalších osob poskytnuté v rámci Dohody (dále jen „subjekty údajů“ a „osobní údaje“), výhradně pro účely související s plněním této Dohody, a to po dobu trvání Dohody, resp. pro účely vyplývající z právních předpisů, a to po dobu delší, je-li odůvodněna dle platných právních předpisů. Odesílatel je povinen informovat obdobně fyzické osoby, jejichž osobní údaje pro účely související s plněním této Dohody ČP předává. Další informace související se zpracováním osobních údajů včetně práv subjektů s tímto zpracováním souvisejících jsou k dispozici v záložce Ochrana osobních údajů - GDPR na webových stránkách ČP na adrese www.ceskaposta.cz. . . V Praze dne Ve XXXXXXXX dne za ČP: Za Odesílatele: XXXXXXXXXX XXXXX X XXXX ____________________________________ ______________________________________ Daniel Krejčí XXXX XXXXXX XXXXXX Obchodní ředitel regionu, XXXXXXXX regionální firemní obchod PH, StČ a VČ Strana 3 (celkem 3) 100343862