Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
kupní smlouva uzavřená podle § 2079 a následujících zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „NOZ") mezi těmito smluvními stranami 1. Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje se sídlem Hradecká 1690/2A, 500 12 Hradec Králové 12 zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. Pr./829 bankovní spojení: účtu: zastoupená: MUDr. Liborem Senetou - ředitelem (dále jen „Kupující") a 2. Čipro Ž B, v.o.s. se sídlem/místem podnikání: nábřeží Obránců míru 133, 468 22 Železný Brod zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ústí nad Labem pod sp. zn. A 6645 IČ: 64650839 spojení: účtu:^^^^^^^B zastoupená: Ing. Naďa Prokůpková Havlasová- společníkem (dále jen „Prodávající") I. Předmět koupě 1. Touto smlouvou se prodávající zavazuje dodat kupujícímu respirátory třídy FFP2 s výdechovým ventilkem - 10 000 ks, dle podmínek stanovených v zadávací dokumentaci a jejich přílohách (zejm. v příloze č. 2a „Technická specifikace pro věcnou část zadávací dokumentace", dále jen „technická specifikace"), kterou prodávající obdržel v průběhu výběrového řízení, a převést na kupujícího vlastnické právo k těmto přístrojům. 2. Kupující se zavazuje k převzetí výše uvedeného předmětu koupě a zaplacení kupní ceny za podmínek dále uvedených. 3. Součástí předmětu koupě je též dodání návodu k obsluze a veškeré dokumentace nezbytné pro zajištění řádného užívání předmětu koupě (prohlášení o shodě, certifikace, atesty, homologace, pokud se na přístroj vztahují) v českém jazyce v tištěné i elektronické podobě (formáty: MS Office 2007+, WinZip, Portable Document Format, na nosiči: CD/DVD/flash disk). 4. Smlouva se uzavírá jako výsledek veřejné zakázky „DODÁVKA RESPIRÁTORŮ PRO ZZS KHK - Část 2) Respirátory FFP2 s výdechovým ventilkem NR D". Specifikace předmětu plnění a podmínky této smlouvy vycházejí ze zadávacích podmínek kupujícího jakožto zadavatele výše uvedené veřejné zakázky a nabídky prodávajícího jakožto vybraného uchazeče ve výše uvedené veřejné zakázce. Obě smluvní strany prohlašují, že zadávací dokumentaci kupujícího a nabídku prodávajícího podanou v zadávacím řízení mají k datu uzavření této smlouvy k dispozici. II. 2 Cena a platební podmínky 1. Smluvní strany se dohodly, že kupní cena respirátorů třídy FFP2 s výdechovým ventilkem NR D - zn. REFIL 531 FFP2 NR D v provedení, s příslušenstvím dle zadávacích podmínek a technické specifikace zn. včetně veškerých souvisejících nákladů činí: Položka jednotková Počet Celková DPH v Kč Celková cena cena v Kč jednotek cena v Kč samostatně v Kč vč. DPH RESPIRÁTOR FFP2 bez DPH bez DPH s výdechovým ventilkem 55 650 320 650 26,50 10 000 265 000 NR D, 10 000 ks REFIL 531 FFP2 NR D 2. Sjednaná kupní cena zahrnuje veškeré nutné náklady, jejichž vynaložení prodávající předpokládá při plnění předmětu zakázky, a to včetně rizik, zisků, dopravy a pojištění pro transport, poplatků, odstranění veškerých případných vad zjištěných při předání a převzetí předmětu koupě, záručního servisu, požadované dokumentace a dokladů, seznámení s funkcionalitami, vedlejších nákladů (např. kursových vlivů, obecného vývoje cen) apod. 3. Ke sjednané kupní ceně bude připočtena daň z přidané hodnoty v zákonné sazbě odpovídající zákonné úpravě daně z přidané hodnoty v době zdanitelného plnění. Za zdanitelné plnění pokládají smluvní strany dodání celého předmětu koupě. 4. Sjednaná kupní cena bez DPH je konečná, nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Změna sjednané kupní ceny je možná pouze v souvislosti se změnou daňových předpisů majících prokazatelný vliv na cenu předmětu plnění. 5. Platba bude provedena na základě faktury vystavené prodávajícím do 15-ti dnů po dodání celého předmětu plnění, tj. po dodání kompletní dodávky. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. 6. Splatnost faktur se sjednává na 15 dnů ode dne jejich doručení na adresu sídla kupujícího. 7. Pokud faktura nebude obsahovat některé zákonné nebo v této smlouvě sjednané náležitosti, má kupující právo vrátit ji pět k opravě s tím, že prodávající vystaví novou bezchybnou fakturu, pro kterou poběží nová lhůta splatnosti. 8. Záloha nebude poskytnuta. 9. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy s vybraným dodavatelem, pokud bude ze strany poskytovatele dotace zjištěno pochybení v dosavadním postupu zadavatele, v takovém případě nelze uplatnit žádný nárok dodavatele na náhradu škody nebo ušlého zisku, ani nelze uplatnit smluvní sankce nebo pokuty vůči kupujícímu. III. Termín a místo dodávky 1. Prodávající se zavazuje dodat předmět koupě dle čl. I. této smlouvy nejpozději 60 dnů ode dne nabytí účinnosti kupní smlouvy. 2. Místem plnění, resp. dodání se rozumí sídlo kupujícího, pokud následně kupující nestanoví jinak. 3. Převzetí předmětu koupě nastane po provedené kontrole sjednaných technických podmínek dodávky, předvedení funkcionalit, seznámení s obsluhou a budoucím provozem dodávaných přístrojů, předání úplné dokumentace (dle zadávacích podmínek a technické specifikace) v českém jazyce v tištěné i elektronické podobě. 3 4. Po předání předmětu koupě podepíší zástupci obou smluvních stran předávací protokol (vyhotoví prodávající), který bude podkladem pro vystavení faktury prodávajícím. 5. Kupující si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že dodaný předmět smlouvy nesplní některý z vymezených parametrů stanovených zadávací dokumentací a technickou specifikací. V tomto případě má kupující nárok na vrácení zaplacené kupní ceny. IV. Záruka, záruční podmínky a servisní podmínky 1. Předmět koupě má vady, jestliže neodpovídá výsledku určenému v této kupní smlouvě, tj. především není-li předmět koupě dodán v požadovaném množství, jakosti a provedení stanoveném zadávací dokumentací a technickou specifikací zakázky. 2. Prodávající odpovídá za vady, jež má předmět koupě v době jeho předání. 3. Prodávající přejímá závazek (záruku za jakost), že předmět koupě bude po dobu záruční doby způsobilý pro použití k obvyklému účelu. 4. Záruční lhůta (expirace) se sjednává na dobu 24 měsíců od předání a převzetí předmětu koupě. 5. Do záruční lhůty se nezapočítává doba, po kterou není možno předmět koupě používat vlivem reklamované závady. 6. Záruka běží od okamžiku předání a převzetí každého jednotlivého přístroje. 7. Záruka se vztahuje na prokazatelné výrobní, montážní a materiálové vady předmětu koupě. 8. Veškeré vady předmětu koupě je kupující povinen uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, kdy vadu zjistil, a to formou písemného oznámení (popř. e-mailem), které bude obsahovat co nejpodrobnější specifikaci zjištěné vady. Kupující bude vady předmětu koupě oznamovat na adresu: Čipro Ž B, v.o.s., Obránců míru 133, 468 22 Železný Brod - kontaktní místo pro řešení reklamací a záručních oprav na území České republiky. 9. Záruční oprava je prováděna zcela bezplatně - kupujícímu nebudou účtovány náklady na spotřebovaný materiál, dopravu ani práci servisního technika. 10. Doba vyřešení reklamace se stanovuje na 30 kalendářních dnů. V. Přechod vlastnického práva 1. Vlastnické právo přechází na kupujícího úhradou celkové kupní ceny. 2. Odpovědnost za škody na předmětu koupě a škody jím způsobené přechází na kupujícího dnem fyzického převzetí předmětu dodávky nebo její části. VI. Smluvní pokuty 1. Dostane-li se prodávající do prodlení se splněním dodací lhůty dle čl. III bodu 1. této smlouvy, je povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z celkové nabídkové ceny za každý i započatý den prodlení. Vznikem povinnosti hradit smluvní pokutu ani jejím zaplacením není dotčen nárok kupujícího na náhradu škody v plné výši ani na odstoupení od této smlouvy. 2. Při prodlení kupujícího se zaplacením kupní ceny se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky (bez DPH) za každý i započatý den prodlení. 4 VII. Rozhodné právo a volba soudu 1. Smluvní strany se výslovně dohodly, že právní vztahy založené touto smlouvou se řídí právním řádem České republiky. 2. Smluvní strany se zavazují veškeré spory přednostně řešit smírnou cestou. Dále se smluvní strany výslovně dohodly, že příslušný k projednávání sporů, které se nepodařilo vyřešit smírně, bude místně příslušný obecní soud objednatele. VIII. Závěrečná ustanovení 1. Práva a povinnosti touto smlouvou výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními NOZ a dále zákonem č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. 2. Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat pouze formou písemných vzestupně číslovaných dodatků podepsaných oběma smluvními stranami. Změny smlouvy nesmí být v rozporu s § 124 odst. 4 zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. 3. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 NOZ a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění v registru smluv a na profilu zadavatele v plném rozsahu bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 4. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom. 5. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že prodávající uvede v nabídce informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek zadávacího řízení. 6. V případě, že prodávající prokázal v souladu se zadávací dokumentací splnění části kvalifikace prostřednictvím subdodavatele, musí tento subdodavatel i tomu odpovídající část plnění poskytovat. Prodávající je oprávněn změnit subdodavatele, pomocí kterého prokázal část splnění kvalifikace, jen ze závažných důvodů a s předchozím písemným souhlasem kupujícího, přičemž nový subdodavatel musí disponovat minimálně stejnou kvalifikací, kterou původní subdodavatel prokázal za prodávajícího. Kupující nesmí souhlas se změnou subdodavatele bez objektivních důvodů odmítnout, pokud mu budou příslušné doklady předloženy. Bude-li jakýkoliv subdodavatel vykonávat činnost při plnění předmětu smlouvy, je prodávající povinen předem kupujícími sdělit jejich jméno a příjmení, resp., název nebo obchodní firmu a další základní identifikační údaje, včetně základního určení rozsahu jejich činnosti. 7. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek, a že se dohodly o celém jejich obsahu, což stvrzují svými podpisy. 8. Součástí této smlouvy je: Technická specifikace - viz příloha č. 2a) za prodávajícího za kupujícího “3. 08. 2020 ředitel Zdravotnická záchranná služba Cipro ŽB ros « - Královéhradeckého kraje Orr.-i-c,. ;;,3 ' 5 Hradecká I690/2A 468 22 Žoiozny B*oc 500 12 Hradec Králové Č 646 50 833 I O Č CZ6465O839 1 *420 483 330 244 í WWWCip'OCZ ' 1CO: 48145122 Příloha č. 2a Výzvy TECHNICKÁ SPECIFIKACE Název veřejné „DODÁVKA RESPIRÁTORŮ PRO ZZS KHK - Část 1) Respirátory zakázky FFP3 s výdechovým ventilkem NR D" Zadavatel Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje, Hradecká 1690/2A, 500 12 Hradec Králové, IČO: 481 45 122 Druh řízení Veřejná zakázka malého rozsahu III, kategorie na dodávky 2 500 kusů RESPIRÁTORŮ FFP3 S VÝDECHOVÝM VENTILKEM NR D - Respirátory proti pevným částicím a kapalným aerosolům do 50 x NPK-P/ PEL, EN 149;2001+Al:2009 Všechny respirátory musí mít platný certifikát a minimální expiraci 24 měsíců.