Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13468588: Kupní smlouva na dodávku respirátorů FFP2 s výdechovým ventilkem NR D

Příloha KS_část_2_FFP2_s_ventilkem_redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        kupní smlouva

    uzavřená podle § 2079 a následujících zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
                                                            předpisů (dále jen „NOZ")

                                                       mezi těmito smluvními stranami

       1. Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje
            se sídlem Hradecká 1690/2A, 500 12 Hradec Králové 12
            zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. Pr./829

            bankovní spojení:
                    účtu:

            zastoupená: MUDr. Liborem Senetou - ředitelem

            (dále jen „Kupující")

            a

        2. Čipro Ž B, v.o.s.
            se sídlem/místem podnikání: nábřeží Obránců míru 133, 468 22 Železný Brod
            zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ústí nad Labem pod sp. zn. A 6645
            IČ: 64650839
                           spojení:
                    účtu:^^^^^^^B
            zastoupená: Ing. Naďa Prokůpková Havlasová- společníkem

           (dále jen „Prodávající")

                                                                                  I.
                                                                      Předmět koupě

 1. Touto smlouvou se prodávající zavazuje dodat kupujícímu respirátory třídy FFP2
       s výdechovým ventilkem - 10 000 ks, dle podmínek stanovených v zadávací dokumentaci a
       jejich přílohách (zejm. v příloze č. 2a „Technická specifikace pro věcnou část zadávací
       dokumentace", dále jen „technická specifikace"), kterou prodávající obdržel v průběhu
       výběrového řízení, a převést na kupujícího vlastnické právo k těmto přístrojům.

2. Kupující se zavazuje k převzetí výše uvedeného předmětu koupě a zaplacení kupní ceny za
      podmínek dále uvedených.

3. Součástí předmětu koupě je též dodání návodu k obsluze a veškeré dokumentace nezbytné pro
      zajištění řádného užívání předmětu koupě (prohlášení o shodě, certifikace, atesty, homologace,
      pokud se na přístroj vztahují) v českém jazyce v tištěné i elektronické podobě (formáty: MS Office
      2007+, WinZip, Portable Document Format, na nosiči: CD/DVD/flash disk).

4. Smlouva se uzavírá jako výsledek veřejné zakázky „DODÁVKA RESPIRÁTORŮ PRO ZZS KHK -
      Část 2) Respirátory FFP2 s výdechovým ventilkem NR D". Specifikace předmětu plnění a
      podmínky této smlouvy vycházejí ze zadávacích podmínek kupujícího jakožto zadavatele výše
      uvedené veřejné zakázky a nabídky prodávajícího jakožto vybraného uchazeče ve výše uvedené
     veřejné zakázce. Obě smluvní strany prohlašují, že zadávací dokumentaci kupujícího a nabídku
      prodávajícího podanou v zadávacím řízení mají k datu uzavření této smlouvy k dispozici.

                                                                                 II.

                                                          2
                                                           Cena a platební podmínky

1. Smluvní strany se dohodly, že kupní cena respirátorů třídy FFP2 s výdechovým ventilkem NR D -
     zn. REFIL 531 FFP2 NR D v provedení, s příslušenstvím dle zadávacích podmínek a technické
     specifikace zn. včetně veškerých souvisejících nákladů činí:

Položka                 jednotková    Počet    Celková    DPH v Kč   Celková cena
                         cena v Kč  jednotek  cena v Kč  samostatně  v Kč vč. DPH
RESPIRÁTOR FFP2           bez DPH              bez DPH
s výdechovým ventilkem                                      55 650      320 650
                        26,50       10 000     265 000
NR D, 10 000 ks

REFIL 531 FFP2 NR D

2. Sjednaná kupní cena zahrnuje veškeré nutné náklady, jejichž vynaložení prodávající předpokládá
      při plnění předmětu zakázky, a to včetně rizik, zisků, dopravy a pojištění pro transport, poplatků,
      odstranění veškerých případných vad zjištěných při předání a převzetí předmětu koupě, záručního
      servisu, požadované dokumentace a dokladů, seznámení s funkcionalitami, vedlejších nákladů
      (např. kursových vlivů, obecného vývoje cen) apod.

3. Ke sjednané kupní ceně bude připočtena daň z přidané hodnoty v zákonné sazbě odpovídající
      zákonné úpravě daně z přidané hodnoty v době zdanitelného plnění. Za zdanitelné plnění pokládají
      smluvní strany dodání celého předmětu koupě.

4. Sjednaná kupní cena bez DPH je konečná, nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace
      veřejné zakázky. Změna sjednané kupní ceny je možná pouze v souvislosti se změnou daňových
      předpisů majících prokazatelný vliv na cenu předmětu plnění.

5. Platba bude provedena na základě faktury vystavené prodávajícím do 15-ti dnů po dodání celého
      předmětu plnění, tj. po dodání kompletní dodávky. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu
      dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

6. Splatnost faktur se sjednává na 15 dnů ode dne jejich doručení na adresu sídla kupujícího.

7. Pokud faktura nebude obsahovat některé zákonné nebo v této smlouvě sjednané náležitosti, má
      kupující právo vrátit ji pět k opravě s tím, že prodávající vystaví novou bezchybnou fakturu, pro
      kterou poběží nová lhůta splatnosti.

8. Záloha nebude poskytnuta.

9. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy s vybraným dodavatelem, pokud bude ze strany
      poskytovatele dotace zjištěno pochybení v dosavadním postupu zadavatele, v takovém případě
      nelze uplatnit žádný nárok dodavatele na náhradu škody nebo ušlého zisku, ani nelze uplatnit
      smluvní sankce nebo pokuty vůči kupujícímu.

                                                                                III.
                                                             Termín a místo dodávky

    1. Prodávající se zavazuje dodat předmět koupě dle čl. I. této smlouvy nejpozději 60 dnů ode
           dne nabytí účinnosti kupní smlouvy.

    2. Místem plnění, resp. dodání se rozumí sídlo kupujícího, pokud následně kupující nestanoví
          jinak.

    3. Převzetí předmětu koupě nastane po provedené kontrole sjednaných technických podmínek
          dodávky, předvedení funkcionalit, seznámení s obsluhou a budoucím provozem dodávaných
          přístrojů, předání úplné dokumentace (dle zadávacích podmínek a technické specifikace)
          v českém jazyce v tištěné i elektronické podobě.

                                    3
     4. Po předání předmětu koupě podepíší zástupci obou smluvních stran předávací protokol
           (vyhotoví prodávající), který bude podkladem pro vystavení faktury prodávajícím.

     5. Kupující si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že dodaný předmět smlouvy
           nesplní některý z vymezených parametrů stanovených zadávací dokumentací a technickou
           specifikací. V tomto případě má kupující nárok na vrácení zaplacené kupní ceny.

                                                                                    IV.
                                             Záruka, záruční podmínky a servisní podmínky

1. Předmět koupě má vady, jestliže neodpovídá výsledku určenému v této kupní smlouvě, tj.
      především není-li předmět koupě dodán v požadovaném množství, jakosti a provedení
      stanoveném zadávací dokumentací a technickou specifikací zakázky.

2. Prodávající odpovídá za vady, jež má předmět koupě v době jeho předání.

3. Prodávající přejímá závazek (záruku za jakost), že předmět koupě bude po dobu záruční doby
      způsobilý pro použití k obvyklému účelu.

4. Záruční lhůta (expirace) se sjednává na dobu 24 měsíců od předání a převzetí předmětu koupě.

5. Do záruční lhůty se nezapočítává doba, po kterou není možno předmět koupě používat vlivem
      reklamované závady.

6. Záruka běží od okamžiku předání a převzetí každého jednotlivého přístroje.

7. Záruka se vztahuje na prokazatelné výrobní, montážní a materiálové vady předmětu koupě.

8. Veškeré vady předmětu koupě je kupující povinen uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu
      poté, kdy vadu zjistil, a to formou písemného oznámení (popř. e-mailem), které bude obsahovat
      co nejpodrobnější specifikaci zjištěné vady. Kupující bude vady předmětu koupě oznamovat na
      adresu: Čipro Ž B, v.o.s., Obránců míru 133, 468 22 Železný Brod - kontaktní místo pro řešení
      reklamací a záručních oprav na území České republiky.

9. Záruční oprava je prováděna zcela bezplatně - kupujícímu nebudou účtovány náklady na
      spotřebovaný materiál, dopravu ani práci servisního technika.

10. Doba vyřešení reklamace se stanovuje na 30 kalendářních dnů.

                                                                                 V.
                                                          Přechod vlastnického práva

1. Vlastnické právo přechází na kupujícího úhradou celkové kupní ceny.

2. Odpovědnost za škody na předmětu koupě a škody jím způsobené přechází na kupujícího dnem
    fyzického převzetí předmětu dodávky nebo její části.

                                                                                VI.
                                                                     Smluvní pokuty

1. Dostane-li se prodávající do prodlení se splněním dodací lhůty dle čl. III bodu 1. této smlouvy, je
      povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z celkové nabídkové ceny za každý i
     započatý den prodlení. Vznikem povinnosti hradit smluvní pokutu ani jejím zaplacením není dotčen
      nárok kupujícího na náhradu škody v plné výši ani na odstoupení od této smlouvy.

2. Při prodlení kupujícího se zaplacením kupní ceny se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,05%
     z dlužné částky (bez DPH) za každý i započatý den prodlení.

                                                          4
                                                                                VII.
                                                        Rozhodné právo a volba soudu

1. Smluvní strany se výslovně dohodly, že právní vztahy založené touto smlouvou se řídí právním
      řádem České republiky.

2. Smluvní strany se zavazují veškeré spory přednostně řešit smírnou cestou. Dále se smluvní strany
      výslovně dohodly, že příslušný k projednávání sporů, které se nepodařilo vyřešit smírně, bude
      místně příslušný obecní soud objednatele.

                                                                               VIII.
                                                               Závěrečná ustanovení

1. Práva a povinnosti touto smlouvou výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními NOZ a
      dále zákonem č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

2. Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat pouze formou písemných vzestupně číslovaných dodatků
      podepsaných oběma smluvními stranami. Změny smlouvy nesmí být v rozporu s § 124 odst. 4
      zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

3. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní
      tajemství ve smyslu § 504 NOZ a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění v registru smluv a na
      profilu zadavatele v plném rozsahu bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek.

4. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.
      Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, z nichž každá smluvní strana
      obdrží po jednom.

5. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že prodávající uvede v nabídce informace
      nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek zadávacího
      řízení.

6. V případě, že prodávající prokázal v souladu se zadávací dokumentací splnění části kvalifikace
      prostřednictvím subdodavatele, musí tento subdodavatel i tomu odpovídající část plnění
      poskytovat. Prodávající je oprávněn změnit subdodavatele, pomocí kterého prokázal část splnění
      kvalifikace, jen ze závažných důvodů a s předchozím písemným souhlasem kupujícího, přičemž
      nový subdodavatel musí disponovat minimálně stejnou kvalifikací, kterou původní subdodavatel
      prokázal za prodávajícího. Kupující nesmí souhlas se změnou subdodavatele bez objektivních
      důvodů odmítnout, pokud mu budou příslušné doklady předloženy. Bude-li jakýkoliv subdodavatel
     vykonávat činnost při plnění předmětu smlouvy, je prodávající povinen předem kupujícími sdělit
     jejich jméno a příjmení, resp., název nebo obchodní firmu a další základní identifikační údaje,
     včetně základního určení rozsahu jejich činnosti.

7. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a že byla
      uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, vážně a
      srozumitelně, nikoliv v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek, a že se dohodly o celém
     jejich obsahu, což stvrzují svými podpisy.

8. Součástí této smlouvy je: Technická specifikace - viz příloha č. 2a)

za prodávajícího                    za kupujícího

                                                                      “3. 08. 2020

                                    ředitel

                                    Zdravotnická záchranná služba

Cipro ŽB ros « -                             Královéhradeckého kraje

Orr.-i-c,.        ;;,3  '        5           Hradecká I690/2A

468 22 Žoiozny B*oc                          500 12 Hradec Králové
Č 646 50 833 I O Č CZ6465O839 1

*420 483 330 244 í WWWCip'OCZ '              1CO: 48145122
                                      Příloha č. 2a Výzvy

               TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Název veřejné  „DODÁVKA RESPIRÁTORŮ PRO ZZS KHK - Část 1) Respirátory
zakázky        FFP3 s výdechovým ventilkem NR D"

Zadavatel      Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje, Hradecká
               1690/2A, 500 12 Hradec Králové, IČO: 481 45 122
Druh řízení
               Veřejná zakázka malého rozsahu III, kategorie na dodávky

2 500 kusů RESPIRÁTORŮ FFP3 S VÝDECHOVÝM VENTILKEM NR D - Respirátory proti pevným
částicím a kapalným aerosolům do 50 x NPK-P/ PEL, EN 149;2001+Al:2009

Všechny respirátory musí mít platný certifikát a minimální expiraci 24 měsíců.