Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13647264: Smlouva o poskytování právních služeb - Rekonstrukce laboratorního

Příloha Smlouva_poskyt_pravnich_sl_AK_J_K.pdf_r.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Advokátní kancelář Jansta, Kostka spol. s r.o.

SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PRÁVNÍCH SLUŽEB  se sídlem:       Těšnov 1/1059, Praha 1, PSČ: 110 00

                                       IČO:             285 05 913

                                       DIČ:             CZ28505913

                                       bankovní spojení: Československá obchodní banka, a. s., č. ú.:

                                       zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C., vložka 146 526

                                       (dále „Advokátní kancelář“)

                                       a

                                       Fakultní nemocnice v Motole

                                       se sídlem:       V Úvalu 84, Praha 5 – Motol, PSČ: 150 06

                                       IČO:             000 64 203

                                       zastoupená

                                       (dále „Klient“)

uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto

                                    smlouvu o poskytování právních služeb
                                      (dále „Smlouva“ nebo „tato Smlouva”)

                                                        Článek 1.
                                                  Předmět Smlouvy

1.1. Advokátní kancelář se touto Smlouvou zavazuje, že Klientovi za podmínek stanovených touto
         Smlouvou poskytne právní služby spočívající v komplexním zastoupení ve smyslu § 43
         zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
         „ZZVZ“), a to v zadávacím řízení nadlimitní veřejné zakázky na stavební práce s názvem
         „Rekonstrukce laboratorního bloku G“. Právní služby budou spočívat zejména v realizaci a
         komplexní přípravě zadávací dokumentace včetně návrhu smlouvy na plnění veřejné zakázky,
         administraci zadávacího řízení až do jeho ukončení, poskytování konzultací ohledně optimální
         formy zadávacího řízení, přípravě dokumentů souvisejících se zahájením zadávacího řízení,
         organizačním zajištění průběhu zadávacího řízení a vypracování všech dokumentů
         souvisejících s průběhem a ukončením zadávacího řízení, včetně řešení námitek uchazečů a
         též včetně zastupování v případných řízeních vedených Úřadem pro ochranu hospodářské
         soutěže.

         Zajištěním zadávacího řízení veřejné zakázky se rozumí zejména:
    a) zpracování návrhu zadávacích podmínek ve spolupráci s Klientem, jejich konzultace

         s Klientem a následná úprava podle požadavků Klienta
    b) zpracování textu zadávací dokumentace, popřípadě i kvalifikační dokumentace, včetně

         zpracování závazných smluvních podmínek (koncept návrhu smlouvy), jež budou přílohou
         zadávací dokumentace,
    c) kompletace zadávací dokumentace, její poskytnutí dodavatelům,
    d) vyplnění a zajištění uveřejnění příslušných formulářů ve Věstníku veřejných zakázek a v
         TEDu,
    e) případně vypracování a odeslání výzvy o zahájení zadávacího řízení,
    f) poskytování vysvětlení zadávací dokumentace ve spolupráci s Klientem,
    g) vypracování jmenovací listiny (ustanovení) pro členy komise pro otevírání obálek a pro členy
         a náhradníky hodnotící komise, popřípadě pro členy komise pro posuzování kvalifikace,
         budou-li tyto komise jmenovány,

                                                                    1
    h) vypracování tiskopisů prohlášení členů hodnotící komise (komise pro otevírání obálek) o
         nepodjatosti a v případě účasti na jednání komise i jejich náhradníků (včetně předání
         příslušným osobám k podpisu), jakož i další dokumentace související s činností komise pro
         otevírání obálek a hodnotící komise (např. seznam nabídek atd.),

    i) příprava a zajištění otevírání nabídek včetně pořízení protokolu o otevírání nabídek,
    j) příprava právních podkladů pro posouzení způsobilosti a kvalifikace včetně vypracování

         rozhodnutí a vyloučení dodavatele,
    k) příprava právních podkladů pro jednání hodnotící komise,
    l) organizační zajištění všech jednání hodnotící komise, účast na nich v pozici poradce,

         zpracování veškerých potřebných podkladů pro hodnocení nabídek pro jednotlivé členy
         hodnotící komise (v maximálním možném rozsahu), pořízení protokolů a zápisů včetně zprávy
         o posouzení a hodnocení nabídek,
    m) vypracování návrhu rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky,
    n) vypracování oznámení o výběru nejvhodnější nabídky a rozeslání tohoto oznámení,
    o) vypracování návrhu rozhodnutí o vyloučení dodavatele včetně odůvodnění a rozeslání
         oznámení o vyloučení dodavatele,
    p) zpracování informace o podaných námitkách pro ostatní dodavatele,
    q) vypracování návrhu rozhodnutí Klienta o zrušení zadávacího řízení, vypracování a rozeslání
         oznámení o zrušení zadávacího řízení a vyplnění a zajištění uveřejnění příslušného formuláře
         ve Věstníku veřejných zakázek a v TEDu,
    r) příprava a provedení opatření k nápravě v případě, že v průběhu zadávacího řízení došlo
         k porušení zákona,
    s) zpracování písemné zprávy Klienta podle § 217 ZZVZ,
    t) vedení, zpracování, kompletace a předání veškeré dokumentace o průběhu zadávání veřejné
         zakázky Klientovi,
    u) vypracování návrhu rozhodnutí o námitkách a jeho rozeslání všem dodavatelům, jakož i
         poskytnutí další právní podpory související s podanými námitkami,
    v) vypracování návrhu o vyjádření Klienta k návrhu na zahájení řízení o přezkoumání úkonů
         Klienta, příprava dokumentace a její odeslání Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže,
         zpracování argumentace a poskytování potřebné součinnosti při řízení, jakož i poskytnutí další
         právní podpory související s podaným návrhem na zahájení řízení o přezkoumání úkonů
         Klienta,
    w) provádění veškerých dalších činností v zadávacím řízení, které nejsou výhradně svěřeny
         Klientovi (dále „Právní služby“).

1.2. Na základě dohody smluvních stran mohou služby Advokátní kanceláře zahrnovat rovněž
         zajištění uveřejňování na profilu Zadavatele/Klienta v souladu se ZZVZ a vnitřními
         směrnicemi Klienta. Klient zajistí Advokátní kanceláři přístupová práva potřebná
         k uveřejňování na profilu Zadavatele/Klienta. Náklady spojené s uveřejňováním na profilu
         (poplatky účtované provozovatelem profilu) ponese Klient.

1.3. V souvislosti s výše uvedeným smluvní strany uvádějí, že Advokátní kancelář je povinna
         připravit pro Klienta veškeré podklady, zorganizovat veškeré činnosti a odeslat veškeré
         doklady dle výčtu uvedeného výše. Pokud ve výše uvedeném výčtu dílčích činností některá
         není uvedena, pak vždy platí, že Advokátní kancelář je povinna připravit pro Klienta veškeré
         podklady, zorganizovat veškeré činnosti a odeslat veškeré doklady vyplývající ze znění ZZVZ
         a v souladu se souvisejícími předpisy a pravidly. Pokud je některá z činností souvisejících
         s veřejnými zakázkami svěřena dle ZZVZ výlučně Klientovi, Advokátní kancelář se zavazuje
         poskytovat ve vztahu k takovým činnostem Klientovi Právní služby spočívající v podpoře
         Klienta při výkonu uvedených činností.

1.4. Klient uděluje Advokátní kanceláři plnou moc k provádění úkonů nezbytných pro výkon
         zadavatelských činností v rámci zadávacího řízení, které je předmětem této Smlouvy
         s výjimkou úkonů, které vylučuje ZZVZ (§ 43 odst. 2). Plná moc udělená Advokátní kanceláři
         se vztahuje i na zastupování Klienta ve správním řízení u orgánu dohledu ve věci zadávacího
         řízení, které je předmětem této Smlouvy.

                                                                                     2
1.5. Klient se touto Smlouvou zavazuje zaplatit Advokátní kanceláři za poskytování Právních
         služeb odměnu podle této Smlouvy.

                                                        Článek 2.
                                          Závazky Advokátní kanceláře

2.1. Advokátní kancelář je při poskytování Právních služeb vázána obecně závaznými právními
         předpisy a v jejich mezích příkazy Klienta, resp. jeho pokyny, pokud nejsou v rozporu
         s právním nebo stavovským předpisem.

2.2. Advokátní kancelář je při poskytování Právních služeb povinna:
   2.2.1. postupovat s náležitou odbornou péčí, zajistit ochranu osobních údajů, chránit práva a
             takové oprávněné zájmy Klienta, které jsou Advokátní kanceláři známy;
   2.2.2. jednat čestně a svědomitě;
   2.2.3. uhradit Klientovi případnou škodu, která mu vznikne v přímém důsledku vadného
             poskytování Právních služeb;
   2.2.4. oznamovat Klientovi veškeré skutečnosti, které zjistí při plnění Smlouvy a které mohou mít
             vliv na změnu pokynů Klienta a dostatečně informovat Klienta o stavu jeho věci, poučit o
             oprávněných nárocích Klienta, lhůtách a povinnostech, které pro něj vyplývají z jeho
             závazků a právních předpisů;
   2.2.5. uchovávat veškeré doklady spojené s poskytováním Právních služeb a tyto Klientovi předat
             po ukončení poskytování Právních služeb;
   2.2.6. udržovat pojištění profesní odpovědnosti v souladu s příslušnými právními předpisy;
   2.2.7. poskytovat Právní služby neprodleně, resp. v nejkratších objektivně možných lhůtách, příp.
             v příslušných zákonných lhůtách;
   2.2.8. využívat důsledně všechny zákonné prostředky a v jejich rámci uplatnit v zájmu Klienta
             vše, co podle svého přesvědčení pokládá za prospěšné.

2.3. Vzhledem k tomu, že Advokátní kancelář je společností s ručením omezeným, jakožto
         společností advokátů ve smyslu § 15 zákona č. 85/1996 Sb., o advokacii, ve znění pozdějších
         předpisů (dále „Zákon o advokacii“), bude poskytování Právních služeb realizováno
         společníky Advokátní kanceláře, případně jejími zaměstnanými advokáty; tyto osoby při tom
         budou jednat jménem Advokátní kanceláře a na její účet, s výjimkou případů, kdy to platné
         právní předpisy vylučují a kdy tyto osoby budou jednat vlastním jménem a na účet Advokátní
         kanceláře.

2.4. Ustanovením odst. 2.3. této Smlouvy není dotčeno, že Advokátní kancelář, resp. kterýkoliv
         její společník se při poskytování Právních služeb může podle § 26 Zákona o advokacii dát
         zastoupit jiným advokátem, advokátním koncipientem či jiným zaměstnancem. Odpovědnost
         Advokátní kanceláře za řádné a včasné poskytování Právních služeb podle Zákona o advokacii
         tím není dotčena.

2.5. Advokáti poskytující jménem Advokátní kanceláře Právní služby jsou povinni zachovávat
         mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozvěděli v souvislosti s poskytováním
         Právních služeb, ledaže by šlo o skutečnosti nepochybně obecně známé; tato povinnost
         mlčenlivosti se obdobně vztahuje i na zaměstnance Advokátní kanceláře, včetně advokátních
         koncipientů. Povinnosti mlčenlivosti dle předchozí věty může advokáta zprostit pouze Klient
         svým písemným prohlášením adresovaným advokátovi. Závazek k zachovávání mlčenlivosti
         trvá i po zániku této Smlouvy.

2.6. Složení týmu Advokátní kanceláře/kontaktní osoby:

                                                        Článek 3.
                                                   Závazky Klienta

3.1. Klient je povinen předat včas Advokátní kanceláři veškeré informace a podklady, jež jsou
         nutné k řádnému poskytování Právních služeb.

3.2. Klient je povinen poskytovat Advokátní kanceláři i jinou nezbytnou součinnost potřebnou pro
         řádné poskytování Právních služeb.

                                                                                     3
3.3. Klient je povinen platit odměnu podle článku 4. této Smlouvy.

                                                        Článek 4.
                                            Smluvní odměna a náhrady

4.1. Klient se zavazuje za skutečně poskytnuté Právní služby na základě této Smlouvy zaplatit
         Advokátní kanceláři smluvní odměnu za každou hodinu skutečně poskytnutých Právních
         služeb 2.450,- Kč bez DPH, a to do výše finančního limitu plnění max. ve výši 1.999.999,- Kč
         bez DPH, tzn. že zadávací řízení na stavební práce musí být kompletně ukončeno max. za
         tento finanční limit.

4.2. Klientem bude uhrazena pouze smluvní odměna za advokátní kanceláří skutečně poskytnuté
         Právní služby. Advokátní kancelář má též nárok na náhradu hotových výdajů účelně
         vynaložených v souvislosti s poskytováním Právních služeb (zejména soudních, správních a
         jiných poplatků, odměn notářů a znalců, poplatků za uveřejnění ve Věstníku VZ a v TEDu).

4.3. Částky smluvní odměny jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty, jež se k nim připočítává
         v souladu se zvláštními právními předpisy.

4.4. Smluvní odměna je splatná proti příslušným daňovým dokladům vystaveným nejpozději
         k patnáctému dni měsíce bezprostředně následujícího po měsíci, v němž byly Právní služby
         poskytnuty; řádný daňový doklad bude vystaven se splatností 60 dnů ode dne vystavení.

4.5. Advokátní kancelář je oprávněna vyúčtovat smluvní odměnu podle počtu hodin v případě, že
         počet vykázaných hodin poskytovaných Právních služeb za kalendářní měsíc bude
         odsouhlasen Klientem, přičemž se má za to, že pokud Klient nesdělí Advokátní kanceláři své
         výhrady k přehledu vykázaných hodin do 10 dnů od doručení takového přehledu, souhlasí
         s vyúčtováním na jeho základě. Přehled vykázaných hodin bude doručován v elektronické
         podobě ve formě nezašifrované přílohy, a to na e-mailovou adresu, kterou Klient sdělí
         Advokátní kanceláři.

4.6. Klient souhlasí s tím, aby mu byly daňové doklady Advokátní kanceláří zasílány pouze
         v elektronické podobě ve formě nezašifrované přílohy, a to na e-mailovou adresu, kterou
         Klient sdělí Advokátní kanceláři.

4.7. Jestliže se Klient dostane do prodlení s placením smluvní odměny, náhrady hotových výdajů
         či náhrady za promeškaný čas, je povinen zaplatit Advokátní kanceláři z dlužné částky úrok
         z prodlení v zákonné výši (dále „Úrok z prodlení“). Advokátní kancelář a Klient se dohodli, že
         Advokátní kancelář je pro případ vzniku škody způsobené porušením povinnosti, na kterou se
         vztahuje Úrok z prodlení, oprávněna vedle Úroku z prodlení požadovat i náhradu takto vzniklé
         škody, přičemž Advokátní kancelář je oprávněna domáhat se náhrady škody přesahující Úrok
         z prodlení.

4.8. Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na zvláštní odměně Advokátní kanceláře
         pro případ, že Advokátní kancelář svou činností dosáhne pro Klienta mimořádných přínosů.

                                                        Článek 5.
                                          Účinnost a trvání této Smlouvy

5.1. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu Klientem a Advokátní kanceláří a účinnosti
         dnem jejího uveřejnění v registru smluv.

5.2. Tato Smlouva se uzavírá na dobu určitou, přičemž pozbude účinnosti dnem, kdy bude
         ukončeno poskytování Právních služeb uvedených v článku 1. této Smlouvy.

5.3. Klient je oprávněn podle svých potřeb poskytnutí Právních služeb dle této Smlouvy vůbec
         nepožadovat. V případě, že se tak Klient rozhodne, je oprávněn Smlouvu jednostranně ukončit
         písemnou výpovědí formou doporučeného dopisu zaslaného na adresu Advokátní kanceláře, a
         to s účinností ke dni doručení výpovědi Advokátní kanceláři.

5.4. Nad rámec odst. 5.3. této Smlouvy je každá ze smluvních stran rovněž oprávněna tuto
         Smlouvu vypovědět formou doporučeného dopisu zaslaného na adresu druhé smluvní strany.

                                                                                     4
         Výpovědní doba činí 1 měsíc a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve
         kterém došlo k doručení výpovědi.

                                                        Článek 6.
                                                Závěrečná ustanovení
6.1. Nakládání s právy a povinnostmi vyplývajícími z této Smlouvy nebo z jejího porušení není
         možné bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany.
6.2. Klient bere na vědomí, že Právní služby poskytnuté Advokátní kanceláří dle této Smlouvy
         jsou určeny výhradně pro účely a případy, pro které byly poskytnuty, a slouží výhradně pro
         potřeby Klienta. Současně se Klient zavazuje, že neposkytne třetí osobě bez souhlasu
         Advokátní kanceláře výsledky Právních služeb pro potřeby třetích osob, zejména jako vzory
         právních dokumentů nebo řešení situací, které byly předmětem poskytování Právních služeb.
         Uvedení stanoviska Advokátní kanceláře, nebo odvolání se na takovéto stanovisko,
         v jakémkoli písemném dokumentu Klienta, je Klient oprávněn učinit pouze v případě, že
         takovéto stanovisko bylo Klientovi Advokátní kanceláří poskytnuto písemně.
6.3. Výsledky poskytování Právních služeb Advokátní kanceláři jsou určeny pouze pro potřeby
         Klienta. Advokátní kancelář nenese žádnou odpovědnost za jejich případné použití třetími
         stranami.
6.4. Nevyplývá-li z písemného ujednání smluvních stran výslovně něco jiného, budou jakákoli
         oznámení, včetně případných výzev, či jiná sdělení předpokládaná podle této Smlouvy nebo
         v souvislosti s ní učiněna písemně. Přípustnými formami jejich doručování podle této
         Smlouvy jsou osobní předání nebo doručení poštou či kurýrem na adresu uvedenou v záhlaví
         této Smlouvy nebo na jinou doručovací adresu oznámenou odesílateli v souladu s tímto
         ustanovením. Za doručení se pro účely této Smlouvy považuje též případ, kdy adresát odmítne
         osobní předání nebo doručení poštou či kurýrem nebo není-li oznámení nebo sdělení, jež bylo
         uloženo na poště jako nedoručené, vyzvednuto adresátem do pěti dnů od takového uložení.
6.5. Nevyplývá-li z ustanovení této Smlouvy něco jiného, řídí se práva a povinnosti z ní,
         jakož i z jejího případného porušení vyplývající příslušnými ustanoveními platného právního
         řádu, zejména zákona o advokacii a občanského zákoníku.
6.6. Jakékoli spory mezi smluvními stranami vyplývající z této Smlouvy nebo vzniklé v souvislosti
         s ní budou řešeny nejprve smírně, a to nejprve individuálně ve vzájemném vztahu a v případě
         neúspěchu následně v souladu s předpisy závaznými pro advokáty. Nepodaří-li se ani touto
         cestou smírného řešení dosáhnout, bude spor řešen místně příslušným soudem.
6.7. Veškeré změny této Smlouvy, včetně jejích doplňků, musejí být projevem vůle obou
         smluvních stran učiněným v písemné formě. Totéž platí o zrušení této Smlouvy dohodou.
6.8. Tato Smlouva byla vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží
         po jednom.
6.9. Smluvní strany tímto prohlašují a potvrzují, že veškerá ustanovení této Smlouvy byla
         dohodnuta mezi nimi svobodně a vážně, určitě a srozumitelně, nikoli v tísni ani za nápadně
         nevýhodných podmínek, a na důkaz toho připojují své podpisy.

   V Praze dne 19. srpna 2020

                                                                                     5