Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13671488: SMLoD - Vědecká knihovna v Olomouci - stavební úpravy objektu

Příloha SoD VKOL - stavebni upravy objektu Cerveneho kostela.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy Objednatele: 2020/05109/OI/DSM
                                                               Číslo smlouvy Zhotovitele:

                Smlouva o dílo

                                           na realizaci stavby

„Vědecká knihovna Olomouc – stavební úpravy objektu Červeného
                                          kostela“

             uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,
                                občanský zákoník, v platném znění

                                               Stránka 1 z 11
                                      Číslo smlouvy Objednatele:
                                      Číslo smlouvy Zhotovitele:

1. O b j e d n a t e l :  Olomoucký kraj

Se sídlem:                Jeremenkova 1191/40a, 779 00 Olomouc-Hodolany

IČO:                      60609460

DIČ:                      CZ60609460

Zastoupený:               Mgr. Jiřím Zemánkem, 1. náměstkem hejtmana
                          Olomouckého kraje, na základě pověření hejtmana
                          Olomouckého kraje ze dne 8. 11. 2016

Osoby oprávněné jednat ve věcech
- technických:

Bankovní spojení:

(dále jen „Objednatel“
a

2. Z h o t o v i t e l : „Společnost Červený kostel“

Správce společnosti: STRABAG a.s.

Spisová značka:           B 7634 vedená u Městského soudu v Praze

Se sídlem:                Kačírkova 982/4, Jinonice, 158 00 Praha 5

IČO:                      60838744
DIČ:                      CZ60838744

Zastoupený:               Ing. Jiřím Jarošem a ing. Alexeyem Korotkovem,
                          prokuristy

Druhý společník:          OHL ŽS, a.s.
Spisová značka:
Se sídlem:                B 695 vedená u Krajského soudu v Brně
IČO:
DIČ:                      Burešova 938/17, Veveří, 602 00 Brno
Zastoupený:
                          46342796
                          CZ46342796

                          Ing. Jaromírem Pelinkou, MBA, ředitelem Divize M-
                          Morava

                                    Stránka 2 z 11
                     Číslo smlouvy Objednatele: 2020/05109/OI/DSM
                     Číslo smlouvy Zhotovitele:

Osoby oprávněné jed
- technických:

Bankovní spojení:

(dále jen „Zhotovitel“)
oba společně dále jen „smluvní strany“

                          uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku,
                                            tuto smlouvu o dílo:

                                                        I.
                                               PREAMBULE

       Tato smlouva je uzavřena na základě výsledku zadávacího řízení konaného
       podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
       pozdějších předpisů, v jehož rámci byla nabídka Zhotovitele vybrána jako
       nabídka nejvýhodnější.

                                                        II.
                                         PŘEDMĚT SMLOUVY

1. Na základě této smlouvy se Zhotovitel zavazuje provést v rozsahu
       a za podmínek dohodnutých v této smlouvě pro Objednatele dílo pod názvem:

            „Vědecká knihovna Olomouc – stavební úpravy objektu Červeného
                                                   kostela“

                                               (dále jen „dílo“)
      a Objednatel se zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit Zhotoviteli cenu za
      jeho provedení.

2. Dílo bude provedeno v souladu se zadávacími podmínkami Objednatele
       č. zakázky dle profilu zadavatele (Objednatele) ID VZ0079274, Zadávací
       dokumentací Objednatele a nabídkou Zhotovitele ze dne 10. 2. 2020.

3. Dílo bude dále provedeno v rozsahu a způsobem dle projektové dokumentace
       zpracované společností atelier-r, s.r.o., IČO: 26849917, se sídlem tř. Spojenců
       748/20, 772 00 Olomouc v 04/2019, dále dle platného stavebního povolení
       a v souladu s pokyny Objednatele.

4. Zhotovitel prohlašuje, že se s projektovou dokumentací a se stavebním
       povolením před podpisem této smlouvy seznámil.

5. Místem plnění je Červený kostel v Olomouci s okolními pozemky.

6. Předmětem plnění této smlouvy je generální rekonstrukce a rehabilitace objektu
       Červeného kostela v souvislosti s jeho novým využitím. S tím souvisí také
                                                Stránka 3 z 11
                                                                Číslo smlouvy Objednatele:
                                                                Číslo smlouvy Zhotovitele:

       realizace nové stavby, která bude s kostelem propojena, a ve které bude
       situováno kompletní provozně-technické zázemí. Nový objekt bude hlavním
       nástupním prostorem (foyerem) do sálu kostela a také do stávající budovy
       ředitelství Vědecké knihovny.

       Červený kostel bude obnoven ve všech částech do své původní podoby
       s výjimkou mobiliáře, který se do dnešní doby nedochoval. Obnovený vnitřní
       prostor stavby bude sloužit k nejrůznějším kulturně-společenským akcím pod
       hlavičkou Vědecké knihovny a Olomouckého kraje.

       Předmětem plnění této smlouvy budou také úpravy venkovních ploch kolem
       objektu kostela. Okolí stavby bude z velké části zpřístupněno veřejnosti.
       Vznikne zde komorní veřejný prostor určený nejen návštěvníkům knihovny.

       Kostel je nemovitou kulturní památkou, zapsanou v rejstříku ÚSKP pod
       č. 38095/8-2953, v Městské památkové rezervaci Olomouc vyhlášené ONV
       Olomouc dne 27. 7. 1987 pod č. j. kult 1097/87/Tsř.

7. V podrobnostech předmět plnění odkazuje na projektovou dokumentaci
       uvedenou v odst. 3 tohoto čl. smlouvy, v níž je rozsah předmětu plnění této
       smlouvy blíže specifikován a dále na výkaz výměr.

8. Odchylně od Obchodních podmínek smluvní strany sjednávají čl. 3 bod 3.1.5. a
       následující níže uvedené body takto: „Součástí díla jsou vedle činností
       uvedených ve smlouvě o dílo zejména i následující práce a činnosti, pokud je
       jejich provedení nezbytné pro dokončení díla a zároveň vyvstane-li
       potřeba provést tyto práce a činnosti během provádění díla:

                     3.1.5.1. zajištění vytýčení veškerých inženýrských sítí. Zhotovitel je
                                  povinen zajistit, aby nebyly od převzetí staveniště
                                  do předání díla porušeny, a rovněž zajistit zpětné
                                  protokolární předání inženýrských sítí jejich správci.
                                  Zhotovitel odpovídá Objednateli za škodu způsobenou
                                  porušením této povinnosti,

                     3.1.5.2. zpracování příp. dopracování výrobní dokumentace stavby
                                  v rozsahu nutném pro řádné provádění díla a předání této
                                  dokumentace Objednateli před zahájením příslušných
                                  prací,

                     3.1.5.3. zajištění všech nezbytných průzkumů nutných pro řádné
                                  provádění a dokončení díla,

                     3.1.5.4. zajištění a provedení všech opatření organizačního
                                   a stavebně technologického charakteru k řádnému
                                   provedení díla,

                     3.1.5.5. veškeré práce a dodávky související s bezpečnostními
                                   opatřeními na ochranu lidí a majetku v místech dotčených
                                   stavbou,

                     3.1.5.6. ostraha stavby a staveniště, zajištění bezpečnosti práce
                                   a ochrany životního prostředí,

                                                Stránka 4 z 11
                                                                Číslo smlouvy Objednatele: 2020/05109/OI/DSM
                                                                Číslo smlouvy Zhotovitele:

                     3.1.5.7. projednání a zajištění případného zvláštního užívání
                                   komunikací a veřejných ploch včetně úhrady vyměřených
                                   poplatků a nájemného,

                     3.1.5.8. případné zajištění dopravního značení k dopravním
                                   omezením, jejich údržba, přemisťování a následné
                                   odstranění,

                     3.1.5.9. zajištění a provedení všech nutných zkoušek dle ČSN,
                                   TIČR (případně jiných norem vztahujících
                                   se k prováděnému dílu včetně pořízení protokolů),

                     3.1.5.10. zajištění atestů a dokladů o požadovaných vlastnostech
                                   výrobků ke kolaudaci (i dle zákona č. 22/1997 Sb.
                                   – prohlášení o shodě) a revizí veškerých elektrických
                                   zařízení s případným odstraněním uvedených závad,

                     3.1.5.11. zajištění a provedení všech předepsaných či dohodnutých
                                   zkoušek, atestů a revizí podle ČSN a právních nebo
                                   technických předpisů vztahujících se k prováděnému dílu,
                                   kterými bude prokázáno dosažení předepsaných kvalit a
                                   technických parametrů díla uvedených v zadávací
                                   dokumentaci (projektové dokumentaci),

                     3.1.5.12. zřízení a odstranění zařízení staveniště včetně napojení
                                   na inženýrské sítě,

                     3.1.5.13. odvoz a uložení vybouraných hmot a stavební suti
                                   na skládku včetně poplatku za uskladnění v souladu
                                   s ustanoveními zákona 185/2001 Sb. o odpadech
                                   a o změně některých dalších zákonů,

                     3.1.5.14. uvedení všech povrchů dotčených stavbou do původního
                                   stavu (komunikace, chodníky, zeleň, příkopy, propustky
                                   apod.),

                     3.1.5.15. oznámení o zahájení stavebních prací např. správcům sítí
                                   v souladu s platnými rozhodnutími a vyjádřeními
                                   vztahujícími se k předmětu díla apod.,

                     3.1.5.16. zabezpečení dodržení podmínek stanovených správci
                                   inženýrských sítí,

                     3.1.5.17. zajištění a splnění podmínek vyplývajících z územního
                                   rozhodnutí a ze stavebního povolení nebo jiných dokladů,

                     3.1.5.18. zabezpečení a předání geometrického zaměření stavby
                                   v digitální formě (3x písemně a 3x CD) a zaměření stavby
                                   pro změnový vklad do katastru nemovitostí (10x písemné
                                   vyhotovení geometrických plánů pro věcná břemena)
                                   Objednateli.“

Pro ostatní právní vztahy vyplývající z Čl. II. této smlouvy platí příslušná ustanovení
Obchodních podmínek ke smlouvám o dílo (zhotovení stavby) uzavíraným
Olomouckým krajem ze dne 16. 4. 2018 (dále jen „Obchodní podmínky“).

                                                Stránka 5 z 11
                           Číslo smlouvy Objednatele:
                           Číslo smlouvy Zhotovitele:

                III.
DOBA PROVÁDĚNÍ DÍLA

1. Termín zahájení prací:  do 30 dnů od nabytí účinnosti této smlouvy
2. Termín dokončení díla:                   do 24 měsíců od zahájení prací

3. Odchylně od čl. 7 bodu 7.1.1. Obchodních podmínek smluvní strany sjednávají:
         „Pokud bude Zhotovitel v prodlení s dokončením díla, které Zhotovitel
         vlastním jednáním zavinil, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli
         zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,1% z celkové ceny díla s DPH za každý
         započatý den prodlení. Ve smlouvě může být dohodnuta smluvní pokuta v jiné
         výši.“

Pro ostatní právní vztahy vyplývající z Čl. III. této smlouvy platí příslušná ustanovení
Obchodních podmínek.

                                                       IV.
                                                 CENA DÍLA

1. Smluvní strany sjednávají cenu za provedení díla dle této smlouvy ve výši:

       Cena díla bez DPH ............................................................ 116 433 853,33 Kč
       21 % DPH ........................................................................... 24 451 109,20 Kč
       Celkem cena díla včetně DPH ........................................ 140 884 962,53 Kč

       Celkem cena díla včetně DPH: jedno sto čtyřicet milionů osm set osmdesát čtyři
       tisíc devět set šedesát dva korun českých padesát tři haléřů.

2. Zhotovitel prohlašuje, že se předem seznámil se všemi okolnostmi
       a podmínkami, které by mohly mít jakýkoliv vliv na stanovení ceny díla. Tato
       cena je cena nejvýše přípustná, obsahující veškeré náklady a zisk Zhotovitele
       nezbytné k řádnému a včasnému provedení díla, která může být zvýšena jen za
       podmínek uvedených v Obchodních podmínkách. Jedná se o poskytnutí plnění
       odpovídající číselnému kódu klasifikace CZ-CPA 41 až 43.

3. Zdanitelné plnění dle této smlouvy je poskytováno v režimu přenesené daňové
       povinnosti na jeho příjemce (Objednatele), tj. daňový doklad bude vystaven
       Zhotovitelem. Výše daně je podle § 92a odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani
       z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZDPH“) povinen
       doplnit, daň přiznat a zaplatit Objednatel.

4. U stavebně-montážních prací v režimu přenesení daně bude vystaven daňový
       doklad podle § 92a odst. 2 ZDPH.

5. Smluvní strany sjednaly, že jednotlivé faktury se nezaokrouhlují.

Pro ostatní právní vztahy vyplývající z Čl. IV. této smlouvy platí příslušná ustanovení
Obchodních podmínek.

                           Stránka 6 z 11
                                                                Číslo smlouvy Objednatele: 2020/05109/OI/DSM
                                                                Číslo smlouvy Zhotovitele:

                                                       V.
                                           PODDODAVATELÉ

 1. Zhotovitel je oprávněn pověřit prováděním částí díla třetí osobu
        (poddodavatele) v souladu s Přílohou č. 2 této smlouvy.

Pro ostatní právní vztahy vyplývající z Čl. V. této smlouvy platí příslušná ustanovení
Obchodních podmínek.

                                                     VI.
                                             POJIŠTĚNÍ DÍLA

    1. V návaznosti na bod 17.1.1 Obchodních podmínek Zhotovitel prohlašuje, že
           má na celou dobu provádění díla uzavřenou pojistnou smlouvu č.
           1030110209 se společností Generali Česká pojišťovna a.s. a.s. na pojištění
           odpovědnosti za škodu způsobenou vlastní činností, včetně možných škod
           způsobených pracovníky Zhotovitele. Smluvní strany sjednaly, že výše
           pojistné částky uvedená v pojistné smlouvě uzavřené mezi Zhotovitelem,
           jakožto pojistníkem a pojistitelem, je sjednána minimálně ve výši, která je
           rovna celkové ceně díla včetně DPH uvedené v článku IV. odst. 1 této
           smlouvy.

Pro ostatní právní vztahy vyplývající z Čl. VI. této smlouvy platí příslušná ustanovení
Obchodních podmínek.

                                                      VII.
                                                 VADY DÍLA

1. Smluvní strany odchylně od Obchodních podmínek upravují bod 4. 2. 7.
       Obchodních podmínek a to tak, že nově tento bod bude znít: 4. 2. 7.
       „Provedením díla se rozumí dokončení díla a podepsání protokolu
       o předání a převzetí díla (v případě, že je dílo předáváno po částech, pak
       podepsáním posledního protokolu). Dílo se má za dokončené i v případě,
       má-li drobné vady, které samy o sobě ani ve spojení s jinými nebrání
       užívání díla.“

2. Smluvní strany dále odchylně od Obchodních podmínek upravují bod 13. 2. 5.
       Obchodních podmínek a to tak, že nově tento bod bude znít: 13. 2. 5.
       „Objednatel nemá právo odmítnout převzít dokončené dílo vymezené
       v bodě 4. 2. 7.“

Pro ostatní právní vztahy vyplývající z Čl. VII. této smlouvy platí příslušná ustanovení
Obchodních podmínek.

                                                Stránka 7 z 11
                                                                Číslo smlouvy Objednatele:
                                                                Číslo smlouvy Zhotovitele:

                                                     VIII.
                                          BANKOVNÍ ZÁRUKA

1. Zhotovitel je povinen předat Objednateli záruční listinu vystavenou bankou -
       bankovní záruku - za řádné provedení díla, která bude vystavena:
       a) na částku ve výši 2 % ze sjednané celkové ceny díla bez DPH;
       b) ve prospěch Objednatele za účelem zajištění splnění smluvních povinností
            Zhotovitele dle této smlouvy, zejména jakosti díla a termínů plnění;
       c) a platná po celou dobu plnění předmětu této smlouvy, a to do okamžiku
            provedení díla dle bodu 4.2.7 Obchodních podmínek.

2. Objednatel bude čerpat finanční prostředky z bankovní záruky v případě, že
       během provádění díla poruší Zhotovitel své povinnosti vyplývající ze smlouvy,
       nebo v případě, kdy Objednateli vznikne ze smlouvy nárok na smluvní pokutu.
       Pokud tomu tak není, neodpovídá bankovní záruka podmínkám této smlouvy.

3. Bankovní záruku podle předchozího odstavce předloží Zhotovitel Objednateli
       v originále listiny nejpozději do 10 pracovních dnů po zahájení prací.

4. V případě prodlení s předložením záruční listiny vystavené bankou - bankovní
       záruky v termínu dle předchozího odstavce, je Zhotovitel povinen uhradit
       Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z částky dle odst. 1. písm. a) tohoto
       článku smlouvy za každý i započatý den prodlení, celkem za celou dobu trvání
       prodlení pak maximálně do výše hodnoty bankovní záruky dle odst. 1. písm. a)
       tohoto článku smlouvy. Objednatel má právo na zaplacení smluvní pokuty vedle
       náhrady škody, která by porušením povinnosti Objednateli případně vznikla.
       Současně je Objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit pro podstatné porušení
       povinnosti Zhotovitele.

5. Originál záruční listiny vystavené bankou – bankovní záruky bude
       Objednatelem Zhotoviteli vrácen nejpozději do 30 dnů po předání a převzetí
       díla (v případě vad při předání a převzetí díla do 30 dnů po jejich odstranění).

6. V případě, že Zhotovitel do 10 pracovních dnů po zahájení prací složí na
       bankovní účet Objednatele, č. ú. 27-4230030297/0100 vedený u Komerční
       banky a. s. pod variabilním symbolem svého identifikačního čísla s Pozn.:
       VKOL – stavební úpravy Červeného kostela peněžní částku ve výši 2% ze
       sjednané ceny díla bez DPH, není povinen dle odst. 1 tohoto článku smlouvy
       předávat Objednateli bankovní záruku.

7. Peněžní částka zajišťuje nárok Objednatele na úhradu smluvní pokuty nebo
       náhrady škody, který Objednateli vznikl v důsledku nesplnění smluvních
       povinností Zhotovitelem dle této smlouvy.

8. Objednatel je povinen peněžní částku uvedenou v odst. 6 tohoto článku
       smlouvy Zhotoviteli vrátit za stejných podmínek, jak je sjednáno pro vracení
       bankovní záruky uvedené v odst. 5 tohoto článku smlouvy.

                                                Stránka 8 z 11
                                                                 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/05109/OI/DSM
                                                                 Číslo smlouvy Zhotovitele:

                                                        IX.
                                              JINÁ UJEDNÁNÍ

 1. Podmínky této smlouvy se řídí Obchodními podmínkami, které jsou nedílnou
        součástí této smlouvy. V případě rozdílného znění této smlouvy a uvedených
        Obchodních podmínek mají přednost ustanovení této smlouvy.

 2. Smluvní strany sjednávají odchylně od Obchodních podmínek:

              a. Článek 6. odst. 6. 2. bod 6. 2. 4. Obchodních podmínek nově zní takto:
                   „Práce a dodávky, u kterých nedošlo k dohodě o jejich provedení nebo
                   u kterých nedošlo k dohodě o provedeném množství, projednají
                   Zhotovitel s Objednatelem v samostatném řízení, ze kterého pořídí
                   zápis s uvedením důvodů obou stran. Objednatel požádá o stanovisko
                   nezávislého znalce předem písemně odsouhlaseného oběma stranami,
                   které je pro obě strany závazné. Náklady na znalce nese ta strana,
                   která nebyla podle stanoviska znalce úspěšná v takovém sporu, a
                   pokud bude každá strana úspěšná částečná, nesou strany tyto náklady
                   poměrně podle své úspěšnosti. Pro stanovení takového poměru se
                   použije cena sporných dodávek a prací, respektive jejich množství.“

              b. Článek 15 odst. 15. 3. bod 15. 3. 1. Obchodních podmínek nově zní
                   takto: „Záruční doba pro dodávky strojů a zařízení, na něž výrobce
                   těchto zařízení vystavuje samostatný záruční list, se sjednává v délce
                   lhůty poskytnuté výrobcem, nejméně však v délce 24 měsíců ode dne
                   předání a převzetí díla Zhotovitelem Objednateli. Záruka za jakost se
                   nevztahuje na spotřební materiál a předměty, jako např. žárovky,
                   zářivkové trubice, náplně filtrů, provozní náplně apod.“

 3. Smluvní strany sjednaly, že článek 7 odst. 7. 6. bod 7. 6. 1. Obchodních
        podmínek a článek 15 odst. 15. 2. bod 15. 2. 3. Obchodních podmínek se na
        tento právní vztah nepoužije.

4. Zhotovitel se zavazuje k součinnosti s koordinátorem bezpečnosti a ochrany
        zdraví při práci po celou dobu realizace díla, pokud bude koordinátor
        Objednatelem určen.

5. Změna osob v seznamu techniků (členů realizačního týmu) podílejících se na
        plnění díla podléhá prokázání jejich kvalifikace Objednateli dle požadavků
        uvedených v kvalifikační dokumentaci veřejné zakázky.

6. Při prováděných pracích se musí pracovníci řídit platnými ČSN, prováděcími
        vyhláškami a manuály dodavatelů stavebních výrobků. Veškeré materiály
        použité při výstavbě musí splňovat dané požadavky na mechanickou odolnost
        a stabilitu, dle příslušných ČSN.

                                                 Stránka 9 z 11
                                                                Číslo smlouvy Objednatele:
                                                                Číslo smlouvy Zhotovitele:

                                                       X.
                                     ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího uzavření a účinnosti uveřejněním
       v registru smluv dle z. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti
       některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru
       smluv).

2. Případné změny a doplňky této smlouvy je možné činit pouze písemně na
       základě oboustranně podepsaných a číslovaných dodatků při dodržení
       příslušných ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
       ve znění pozdějších předpisů, nestanoví-li Obchodní podmínky jinak.

3. Smluvní strany shodně prohlašují, že obsah této smlouvy není obchodním
       tajemstvím ve smyslu ustanovení § 504 občanského zákoníku, ve znění
       pozdějších předpisů a souhlasí s případným zveřejněním jejího textu v souladu
       se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
       pozdějších předpisů. Tato smlouva bude rovněž uveřejněna v registru smluv dle
       zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
       uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění
       pozdějších předpisů. Uveřejnění této smlouvy v registru smluv zajistí
       Objednatel.

4. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech s platností originálu, z nichž každá
       smluvní strana obdrží 1 vyhotovení.

5. Uzavření této smlouvy bylo schváleno usnesením Rady Olomouckého kraje dne
       č. UR/98/95/2020 ze dne 27. 7. 2020.

      Přílohy smlouvy:

      Příloha č.1: Obchodní podmínky ke smlouvám o dílo (Zhotovení stavby)
                         uzavíraným Olomouckým krajem ze dne 16. 4. 2018

       Příloha č.2: Seznam poddodavatelů včetně jimi realizovaných částí díla

      Příloha č.3: Položkový rozpočet

      Příloha č.4: Harmonogram stavebních prací vč. finančního plnění

V Olomouci dne:                               V …………. dne:
  Za Objednatele:                             Za Zhotovitele:

............................................          ………….............................................
       Mgr. Jiří Zemánek                                            Ing. Jiří Jaroš,

    1. náměstek hejtmana                             prokurista společnosti STRABAG a.s.

                                              Stránka 10 z 11
      Číslo smlouvy Objednatele: 2020/05109/OI/DSM
      Číslo smlouvy Zhotovitele:

        ………….............................................
                 Ing. Alexey Korotkov,

       prokurista společnosti STRABAG a.s.
        ………….............................................
             Ing. Jaromír Pelinka, MBA,

ředitel Divize M- Morava společnosti OHL ŽS,
                             a.s.

Stránka 11 z 11