Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo na zhotovení Záměru projektu a doprovodné dokumentace Název zakázky: „Modernizace traťového úseku Ústí nad Orlicí – Choceň“ uzavřené dne 29. 11. 2019 mezi smluvními stranami: Smluvní strany: Správa železnic, státní organizace se sídlem: Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1 - Nové Město IČO: 70994234 DIČ: CZ70994234 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka A 48384 zastoupena: Ing. Miroslavem Bocákem, ředitelem organizační jednotky Stavební správa východ, na základě Řádu SŽDC č. 3 Podpisový řád státní organizace Správy železnic Korespondenční adresa: Správa železnic, státní organizace Stavební správa východ, Nerudova 773/1, 779 00 Olomouc (dále jen „Objednatel“) číslo smlouvy: E617-S-4437/2019 ISPROFIN: 3273214901 / SUB. ISPROFIN: 5533510004 a účastníci Společnosti „SP + SEU + MCO_Ústí_Choceň_ZP, DD“ založené Smlouvou o společnosti ze dne 07. 10. 2019 SUDOP PRAHA a.s. se sídlem: Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80 IČO: 25793349, DIČ: CZ25793349 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka B 6088 bank. spojení: xxx zastoupena: Ing. Tomášem Slavíčkem, předsedou představenstva Ing. Ivanem Pomykáčkem, místopředsedou představenstva Mgr. Ing. Evou Kudynovou Klimtovou, místopředsedou představenstva Korespondenční adresa: SUDOP PRAHA a.s, Projektové středisko Hradec Králové Horova 1767/26, 500 02 Hradec Králové jako „Správce“ a „Společník 1“ a SUDOP EU a.s. se sídlem: Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 00 IČO: 05165024, DIČ: CZ05165024 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka B 21645 zastoupena: Ing. Tomášem Slavíčkem, statutárním ředitelem Korespondenční adresa: Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 00 jako „Společník 2“ zastoupen společností SUDOP PRAHA a.s. se sídlem Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80, IČ: 25793349 na základě Smlouvy o společnosti a Plné moci ze dne 07. 10. 2019 a MORAVIA CONSULT Olomouc a.s. se sídlem: Legionářská 1085/8, 779 00 Olomouc IČO: 64610357, DIČ: CZ64610357 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, spisová značka B 1217 zastoupena: Václavem Kratochvílem, předsedou představenstva Pavlem Kučerou, místopředsedou představenstva Ladislavem Dorazilem, členem představenstva Korespondenční adresa: Legionářská 1085/8, 779 00 Olomouc jako „Společník 3“ zastoupen společností SUDOP PRAHA a.s. se sídlem Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80, IČ: 25793349 na základě Smlouvy o společnosti a Plné moci ze dne 07. 10. 2019 (dále jen „Zhotovitel“) číslo smlouvy: 19-378.250 Smluvní strany, vědomy si svých závazků v tomto dodatku č. 2 obsažených a s úmyslem být tímto Dodatkem vázány, dohodly se na následující změně Smlouvy: 1. PREAMBULE 1.1 Smluvní strany shodně konstatují, že důvodem uzavření tohoto smluvního dodatku č. 2 jsou skutečnosti uvedené v žádosti Zhotovitele č.j. 20/005980/250 ze dne 12.8.2020. konkrétně se jedná o Rozšíření dokumentace – zpracování podrobnějšího návrhu železničních tratí u pražského portálu tunelu Hemže, a to i pro variantu dvou jednokolejných tunelů (dle závěru z jednání konaného 22.6.2020). 1.2 V návaznosti na shora uvedené skutečnosti se smluvní strany dohodly na úpravě a doplnění článku 3., odst. 3.3, článku 5., odst. 5.16, a Příloh č.1, 4, a 5 Smlouvy. 2. PŘEDMĚT DODATKU 2.1 Smluvní strany mění čl. 3. Smlouvy - PŘEDMĚT, CENA A HARMONOGRAM PLNĚNÍ SMLOUVY, kde zrušují stávající text odst. 3.3 a nahrazují jej novým textem tohoto znění: Objednatel se zavazuje řádně provedené Dílo převzít a za řádně zhotovené Dílo zaplatit Zhotoviteli za podmínek stanovených touto Smlouvou celkovou Cenu Díla ve výši dle Přílohy č. 4 této Smlouvy, přičemž celková Cena Díla je: Cena Díla dle dodatku č. 1 bez DPH: 15 652 000,00 Kč Cena dodatečných prací dle dodatku č. 2 Smlouvy, bez DPH 517 200,00 Kč Celková Cena Díla včetně prací dle dodatku č. 2 Smlouvy bez DPH: 16 169 200,00 Kč slovy: šestnáct milionů sto šedesát devět tisíc dvě sta korun českých 2.2 Smluvní strany dále mění přílohu č. 1 Smlouvy - Specifikace Díla, v rámci které vkládají nový bod, který zní: • Součástí zakázky je i zpracování podrobnějšího návrhu železničních tratí u pražského portálu tunelu Hemže, a to pro variantu dvou jednokolejných tunelů, včetně rozpletu z hlediska ochrany přírody, vlivů na vody a krajinný ráz. Aktualizovaná příloha č. 1 - Specifikace Díla je jako příloha nedílnou součástí tohoto Dodatku a v plném rozsahu nahrazuje původní Přílohu č. 1 Smlouvy – Specifikace Díla. 2/5 2.3 Smluvní strany dále mění přílohu č. 4 Smlouvy, Rozpis Ceny Díla. Aktualizovaná příloha č. 4 Smlouvy - Rozpis Ceny Díla je jako příloha nedílnou součástí tohoto dodatku č. 2 a v plném rozsahu nahrazuje původní Přílohu č. 4 Smlouvy – Rozpis Ceny Díla. 2.4 Smluvní strany dále mění přílohu č. 5 Smlouvy - Harmonogram plnění, kdy posunují termín 1. dílčí etapu (a etapy následující) o 2 měsíce. Aktualizovaná příloha č. 5 - Harmonogram plnění je jako příloha nedílnou součástí tohoto dodatku č. 2 a v plném rozsahu nahrazuje původní Přílohu č. 5 Smlouvy – Harmonogram plnění. 2.5 Smluvní strany dále mění čl. 5 Smlouvy - ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ: stávající text odst. 5.16. Smlouvy se ruší a nahrazuje se novým textem tohoto znění: Součást Smlouvy tvoří tyto přílohy: Příloha č. 1: Specifikace Díla Příloha č. 2: nové znění ke dni podpisu dodatku č. 2 Obchodní podmínky OP/DSP/13/18, OP/DUR/02/18 Příloha č. 3: Technické podmínky: a) Technické kvalitativní podmínky staveb státních drah (TKP Staveb) Příloha č. 4: b) Všeobecné technické podmínky VTP/DSP/08/18, VTP ZP+DUR/08/18 Příloha č. 5: c) Zvláštní technické podmínky ze dne 28. 5. 2018 Příloha č. 6: Rozpis Ceny Díla Příloha č. 7: nové znění ke dni podpisu dodatku č. 2 Harmonogram plnění nové znění ke dni podpisu dodatku č. 2 Oprávněné osoby znění ke dni podpisu dodatku č. 1 Seznam požadovaných pojištění Příloha č. 8: Seznam poddodavatelů Příloha č. 9: znění ke dni podpisu dodatku č. 1 Související dokumenty Příloha č. 10: Zmocnění Vedoucího Zhotovitele 3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 3.1 Ostatní ustanovení Smlouvy o dílo nedotčená tímto dodatkem č. 2 se nemění a zůstávají v platnosti. 3.2 Zhotovitel prohlašuje, že mu nevzniká nárok na zaplacení jakýchkoli dodatečných nákladů a/nebo jiných plateb či náhrad, které by mu v důsledku aktualizace Harmonogramu postupu prací a změny lhůty pro dokončení Díla mohly vzniknout, a že nebude na objednateli zaplacení žádných takových dodatečných nákladů a/nebo jiných plateb či náhrad uplatňovat. 3.3 Tento dodatek č. 2 je vyhotoven v 5 (pěti) vyhotoveních, z nichž Objednatel obdrží dvě vyhotovení a Zhotovitel obdrží tři vyhotovení. 3.4 Tento dodatek č. 2 nabývá platnosti dnem jeho uzavření, účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. 3.5 Součást dodatku č. 2 tvoří tyto přílohy: Příloha č. 1 Specifikace Díla Příloha č. 2 Rozpis Ceny Díla Příloha č. 3 Harmonogram plnění 3/5 Smluvní strany prohlašují, že si tento dodatek č. 2 přečetly, že s jeho obsahem souhlasí a na důkaz toho k tomuto připojují své podpisy. Objednatel Zhotovitel V Olomouci dne 25.8.2020 V Praze dne ................................................ ................................................ Ing. Miroslav Bocák Ing. Ivan Pomykáček místopředseda představenstva ředitel Stavební správy východ SUDOP PRAHA a.s. Správa železnic, státní organizace ................................................ Mgr. Ing. Eva Kudynová Klimtová místopředseda představenstva SUDOP PRAHA a.s. ................................................ Ing. Ivan Pomykáček na základě Smlouvy o společnosti a Plné moci SUDOP EU a.s. ................................................ Mgr. Ing. Eva Kudynová Klimtová na základě Smlouvy o společnosti a Plné moci SUDOP EU a.s. ................................................ Ing. Ivan Pomykáček na základě Smlouvy o společnosti a Plné moci MORAVIA CONSULT Olomouc a.s. ................................................ Mgr. Ing. Eva Kudynová Klimtová na základě Smlouvy o společnosti a Plné moci MORAVIA CONSULT Olomouc a.s. 4/5 Příloha č. 1 (Příloha č. 1 Smlouvy) Specifikace Díla ve znění dodatku č. 2 Specifikace Díla Předmětem plnění je zpracování Záměru projektu (ZP) a Doprovodné dokumentace (DD) stavby „Modernizace traťového úseku Ústí nad Orlicí – Choceň“ (dále jen „Stavba“) ve variantě M + B schválené Aktualizace studie proveditelnosti úseku Ústí nad Orlicí (mimo) – Choceň (mimo). Záměr projektu bude zpracován v rozsahu dle Směrnice MD ČR č.V-2/2012, upravující postupy Ministerstva dopravy, investorských organizací a Státního fondu dopravní infrastruktury v průběhu přípravy a realizace investičních a neinvestičních akcí dopravní infrastruktury, financovaných bez účasti státního rozpočtu, v platném znění. Součástí zakázky je i zajištění posouzení vlivu záměru na životní prostředí ve smyslu zák. č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů. Součástí zakázky je i doplnění dopravní koleje č. 5 v ŽST Ústí nad Orlicí do dokumentace a prověření možnosti maximálního prodloužení dopravní koleje č. 5 včetně možné realizace kusé manipulační koleje č. 5a (ve směru Choceň). Součástí zakázky je i zpracování podrobnějšího návrhu železničních tratí u pražského portálu tunelu Hemže, a to pro variantu dvou jednokolejných tunelů včetně rozpletu z hlediska ochrany přírody, vlivů na vody a krajinný ráz. 5/5 Příloha č. 2 (Příloha č. 4 Smlouvy) Rozpis Ceny Díla ve znění dodatku č. 2 Rozpis Ceny Díla Cena za zpracování Záměru projektu a doprovodné dokumentace (podle členění na základní a dodatečné služby): 1. Základní služby Měrná Množství Jednotková Cena celkem Položk Popis jednotka *) cena *) *) a 1 Záměr projektu (v rozsahu Směrnice č. V – 2/2012 v platném znění a dle požadavku VTP a ZTP) 2 Doprovodná dokumentace 2.1. Zpracování Doprovodné dokumentace, dle VTP a ZTP a dle Směrnice GŘ SŽDC č. 11/2006 v platném znění 3 Definitivní odevzdání záměru projektu a doprovodné dokumentace dle SOD v listinné formě (dle požadavku VTP a ZTP) 4 Definitivní odevzdání záměru projektu a doprovodné dokumentace dle SOD v elektronické formě (dle požadavku VTP a ZTP) Celkem za základní služby: 11 854 000 Všechny ceny jsou uvedené v Kč bez DPH. Měrná Množství Jednotková Cena 2. Dodatečné služby celkem *) Položka Popis jednotka *) cena *) 5 Zajištění mapových podkladů 6 Geodetické práce 7 Geotechnický průzkum dle ZTP 8 Inženýrská činnost dle ZTP 9 Posouzení vlivu stavby na životní prostředí (zjišťovací řízení) 10 doplnění dopravní koleje č. 5 a prověření možnosti jejího maximálního 1/2 prodloužení 4 315 200 zpracování podrobnějšího návrhu 11 železničních tratí u pražského portálu Cena Díla (s DPH) tunelu Hemže 19 564 732,00 Kč Celkem za dodatečné služby: 1 045 440,00 Kč 18 519 292,00 Kč Všechny ceny jsou uvedené v Kč bez DPH. 3. Cena Díla Cena Díla (bez DPH) Výše DPH 16 169 200,00 Kč 3 395 532,00 Kč Z toho Cena za zpracování Záměru projektu 864 000,00 Kč 181 440,00 Kč Cena za zpracování Doprovodné dokumentace 15 305 200,00 Kč 3 214 092,00 Kč Rozpis jednotlivých položek Ceny Díla podle členění na Dílčí etapy zpracování díla Specifikace položky Cena položky (bez DPH) Cena položky (s DPH) 1. Dílčí etapa 11 318 440,00 Kč 13 695 312,40 Kč 2. Dílčí etapa 808 460,00 Kč 978 236,60 Kč 3. Dílčí etapa 808 460,00 Kč 978 236,60 Kč 4. Dílčí etapa 2 101 996,00 Kč 2 543 415,16 Kč 5. Dílčí etapa 808 460,00 Kč 978 236,60 Kč 6. Dílčí etapa 323 384,00 Kč 391 294,64 Kč Celkem: 16 169 200,00 Kč 19 564 732,00 Kč 2/2 Příloha č. 3 (Příloha č. 5 Smlouvy) Harmonogram plnění ve znění dodatku č. 2 Harmonogram plnění Část Díla Doba plnění Popis činností prováděných v Dílčí Podmínky dokončení Dílčí etapy etapě Termín zahájení prací ihned po nabytí účinnosti Smlouvy - - 1. Dílčí etapa do 12 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy Provedení a vyhodnocení geotechnických předávací protokol k 1. Dílčí etapě (1. dílčí fakturace – 70 % ceny díla) průzkumů Provedení místních šetření Návrh technického řešení k projednání 2. Dílčí etapa do 14 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy (2. Projednání technického řešení DD, předávací protokol k 2. Dílčí etapě zapracování připomínek dílčí fakturace – 5 % ceny díla) 3. Dílčí etapa do 16 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy Hodnocení vlivu záměru na ELV Hemže- předávací protokol k 3. Dílčí etapě (3. dílčí fakturace – 5 % ceny díla) Mýtkov, hodnocení podle § 67 (biologické hodnocení) včetně vyhodnocení vlivu záměru na krajinný ráz 4. Dílčí etapa do 19 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy Zpracování ZP +DD předávací protokol k 4. Dílčí etapě (4. dílčí fakturace – 13 % ceny díla) k připomínkám Závěr zjišťovacího řízení 5. Dílčí etapa do 21 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy (5. Projednání ZP + DD předávací protokol k 5. Dílčí etapě dílčí fakturace – 5% ceny díla) s objednatelem 6. Dílčí etapa do 24 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy Součinnost při projednání připomínek CK předávací protokol k 6. Dílčí etapě Termín dokončení Díla v návaznosti na potřeby součinnosti MD k ZP projednání připomínek CK MD k ZP (konečná fakturace – 2% ceny díla) 1/1 Ověřovací doložka změny datového formátu dokumentu podle § 69a zákona č. 499/2004 Sb. Doložka číslo: 1096057 Původní datový formát: application/pdf UUID původní komponenty: f7e61433-0e19-415b-8be3-8665380c7fb3 Jméno a příjmení osoby, která změnu formátu dokumentu provedla: Systém ERMS (zpracovatel dokumentu Dana ŠIŠKOVÁ) Subjekt, který změnu formátu provedl: Správa železnic, státní organizace Datum vyhotovení ověřovací doložky: 14.09.2020 12:21:01