Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13777996: 431200 - Nákup dávkovačů a mycích past

Příloha 201155325_KS na nákup dávkovačů a mycích past_001.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA
                              č. 201155325

                                                          I.
                                                  Smluvní strany

Česká republika -Ministerstvo obrany                               konečný příjemce: Vojenský útvar 4312
                                                                                            V Lipkách 100
Sídlo:       Tychonova 1                                                                    386 01 Strakonice

             160 00 Praha 6 – Hradčany

IČ:          60162694

DIČ:         CZ 60162694

- na faktuře uvádějte obě adresy smluvní strany.

Zaměstnanec pověřený jednáním: plk. gšt. Ing. Jaroslav ACKERMANN, MBA, velitel VÚ 4312

Se sídlem:                                                         akonice

Bankovní spojení:

Číslo účtu:

Osoba přebírající zboží:
Kontaktní osoba:

Adresa pro doručování korespondence: Vojenský útvar 4312, V Lipkách 100, 386 01 Strakonice

(dále jen „kupující“)
                                                                a

Obchodní firma: ZEKOTECH, s.r.o.
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, spisová značka 318326

Sídlo:                Žirovnická 3133/6, Praha 10 – Záběhlice, 106 00 Praha
Zastoupená:           Mgr. Bc. FILIP KOMOŇ - jednatel
Identifikační číslo:  08399590
DIČ:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
Kontaktní osoba:

                            datová schránka: itgaxyp
Adresa pro doručování korespondence: Žirovnická 3133/6, Praha 10 – Záběhlice, 106 00 Praha
(dále jen „prodávající“),

se dohodly, že jejich závazkový vztah se řídí ve smyslu ustanovení § 2079 a násl. Zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník (dále jen Obč.zák.) uzavírají na veřejnou zakázku malého rozsahu tuto

                                          kupní smlouvu
                                      (dále jen „smlouva“).

                                                                             KS č. 201155325; str. 1
                                                                      II.
                                                               Účel smlouvy

       2.1 Účelem nákupu materiálu je zabezpečení osobní hygieny do umýváren na hale ČOT pro mechaniky,
              techniky a řidiče opravující na hale ČOT techniku a pro zabezpečení osobní hygieny při dezinfekci
              rukou v polních podmínkách při výcviku vojsk a v posádce při prevenci proti COVID-19 u 25.plrp.

                                                                      III.
                                                             Předmět smlouvy

       3.1 Předmětem smlouvy je:
               a) závazek prodávajícího odevzdat kupujícímu Dávkovače a mycí pasty (dále jen „zboží“),
                    fakturovaných dle specifikace v ET NEN N006/20/V00021195 a cen v níže uvedené tabulce,
                    v tuto smlouvou ujednané jakosti a provedení a umožní mu nabýt vlastnické právo k tomuto
                    zboží.

Poř.   NÁZEV MATERIÁLU                              MNOŽ.  MJ  JEDNOTKOVÁ    JEDNOTKOVÁ      CELKOVÁ
číslo                                                                CENA    CENA (S DPH)  CENA vč. DPH

                                                                  (BEZ DPH)                    (celkem)

1.     Dezinfekční stojan s bezdotykovým/automat.   12     ks
       dávkovačem dezinfekce Zenco DAV001

2.     Mechanický dávkovač mycí pasty na ruce       2      ks
       Dreumex One2clean Manual 3000

3.     Bezdotykový dávkovač mycí pasty na ruce      2      ks
       Dreumex One2clean Automatic 3000

4.     Čistící pasta na ruce Dreumex Special, tuba  20     ks
       One2clean 2,8 kg (3 litry) do dávkovače

                                                           Celková cena bez DPH            50.256,00

                                                           Celková cena včetně DPH         60.809,76

              b) závazek kupujícího zboží od prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu.

                                                                      IV.
                                                                Kupní cena

       4.1 Smluvní strany se ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů,
              dohodly na celkové ceně zboží, specifikovaného ve článku III. této smlouvy, a to v celkové výši:

                                                       60.809,76 Kč včetně DPH

                                     (slovy: šedesát tisíc osm set devět korun českých76/100).
       4.2 Celková kupní cena zboží bez DPH činí 50.256,- Kč, sazba DPH 21 % činí 10.553,76 Kč.
       4.3 Tato cena je stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná.

                                                                      V.
                                                           Doba a místo plnění

       5.1 Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží nejpozději do 12. 10. 2020
       5.2 Datem splnění dodávky se rozumí datum podpisu přejímacího dokladu na zboží, které

                je předmětem smlouvy, zástupci kupujícího a prodávajícího.
                                                                                                               KS č. 201155325; str. 2
5.3 Místem plnění je V Lipkách 100, VÚ 4312 Strakonice.

                                                               VI.
                                                     Dodací podmínky

6.1 Kupující pověřil jako svého zástupce k převzetí zboží (dále jen „přejímající“) kterou je
                                                                            který může k převzetí zboží pověřit

      další osobu.
6.2 Doprava bude zabezpečena prodávajícím v pracovních dnech Po až Čt v době od 7:00 do 15:00 hod.,

       Pá od 7:00 do 12:30 hod., a to po předchozím projednání a odsouhlasení termínu a konkrétní hodiny
       dodání zboží s přejímajícím.
6.3 Projednat termín a hodinu dodání lze s kontaktní osobou, kterou je

                                                 Prodávající si s přejímajícím dohodnou konkrétní termín dodání
       zboží nejméně 3 dny před dodáním zboží.
6.4 Prodávající je povinen dodat zboží nové, tj. nepoužité, nepoškozené, nerepasované a zkompletované.
6.5 Přejímající po převzetí zboží v místě plnění potvrdí prodávajícímu přejímací doklady.

                                                              VII.
                                            Fakturační a platební podmínky

7.1 Prodávající po vzniku práva fakturovat, tj. okamžikem podpisu přejímajícího dokladu po předání a
       převzetí dodávky zboží, do 7 pracovních dnů doporučeně odešle kupujícímu ve trojím vyhotovení
       daňový doklad (dále jen „faktura“) s označením a rozepsáním jednotlivých položek dle bodu 3.1 této
       smlouvy.

7.2 Faktura musí obsahovat náležitosti podle č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
       pozdějších předpisů. Dále faktura musí obsahovat tyto údaje:
       a) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění,
       b) adresu kupujícího:
            Česká republika – Ministerstvo obrany
            Tychonova 1, 160 00 Praha 6
       c) adresu příjemce (popř. místo dodání):
            Vojenský útvar 4312
            V Lipkách 100
            386 01 Strakonice

7.3 K faktuře musí být připojen:
        a) originál přejímacího dokladu, s označením a rozepsáním položek a cen včetně DPH dle bodu 3.1
            této smlouvy.

7.4 Faktura bude kupujícímu doručena na adresu přejímajícího:
        V Lipkách 100, Vojenský útvar 4312, 386 01 Strakonice.

7.5 Kupující neposkytuje zálohové platby.
7.6 Splatnost faktury je 30 dnů ode dne jejího doručení kupujícímu. Uskuteční-li se plnění provedeno na

       konci kalendářního roku, a je předpoklad, že z technických důvodů nebude možné fakturu proplatit,
       lze ve smlouvě sjednat výjimku na konkrétní měsíce a splatnost tak prodloužit.
7.7 Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu kupujícího a jejím
       směřováním na účet prodávajícího.
7.8 Kupující je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, neobsahuje-li některý údaj nebo
       doklad uvedený ve smlouvě nebo má jiné závady v obsahu nebo nedostatečný počet výtisků. Při
       vrácení faktury kupující uvede důvod jejího vrácení a v případě oprávněného vrácení prodávající
       vystaví fakturu novou. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží
       znovu ode dne doručení nové faktury kupujícímu. Prodávající je povinen novou fakturu doručit
       kupujícímu do 10 dnů ode dne doručení oprávněně vrácené faktury prodávajícímu.

                                                                                                        KS č. 201155325; str. 3
                                                              VIII.
                               Přechod vlastnictví a odpovědnost za škody na zboží

8.1 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem předání a převzetí zboží a současně
       podpisem přejímacího dokladu.

8.2 Nebezpečí škody na zboží přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem předání a převzetí
       zboží a současně podpisem přejímacího dokladu.

                                                               IX.
                                      Záruka za jakost, vady zboží a reklamace

9.1 Prodávající přejímá záruku za jakost zboží ve smyslu ustanovení § 2113 až § 2117 Obč.zák. po dobu
       24 (dvaceti čtyř) měsíců. Smluvní strany se výslovně dohodly, že naskytne-li se v průběhu záruční
       doby skrytá vada zboží má se za to, že touto vadou trpělo zboží již v době předání.

9.2 Odpovědnost za vady zboží a nároky z vad zboží se řídí ustanoveními § 2099 a násl. Obč.zák.
9.3 Reklamace se uplatňují písemně.
9.4 Prodávající je povinen se k reklamaci vyjádřit do 5 dnů ode dne jejího obdržení. Pokud tak neučiní,

       má se za to, že reklamaci uznal v plném rozsahu.
9.5 Prodávající je povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů ode dne obdržení oprávněné reklamace.
9.6 O odstranění vady musí být sepsán protokol.

                                                               X.
                                          Smluvní pokuty a úroky z prodlení

10.1 Prodávající zaplatí kupujícímu v případě prodlení s dodáním zboží v termínu uvedeném v článku
        V., bodě 5.1 smlouvy a za nedodržení termínů uvedených v ustanovení článku IX., bodě 9.5 (záruka
        za jakost, vady zboží a reklamace) ve výši 500,- Kč za každý započatý den prodlení, a to až do
        úplného splnění závazku nebo do zániku smluvního vztahu, vždy však nejméně 3.000,- Kč a
        nejvýše 100 % z celkové ceny zboží. Tím nejsou dotčena ustanovení čl. XII. smlouvy. Okamžik
        práva fakturace vzniká prvním dnem prodlení.

10.2 Prodávající zaplatí kupujícímu v případě nedodržení sjednaného termínu reklamované vady zjištěné
        v záruční době smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý započatý den prodlení, a to až do podpisu
        protokolu o odstranění vady a nejvýše 100 % z celkové ceny zboží. Tím nejsou dotčena ustanovení
        čl. XII. smlouvy. Okamžik práva fakturace vzniká prvním dnem prodlení.

10.3 Kupující zaplatí prodávajícímu za prodlení s úhradou faktury úrok z prodlení ve výši 0,1 %
        z fakturované částky za každý započatý den prodlení.

10.4 Prodávající zaplatí kupujícímu částku 1.200,- Kč jako minimální výši nákladů souvisejících
         s vymáháním pohledávky kupujícího.

10.5 Není-li prodlení způsobeno vlivy podle § 2913/2 Obč.zák.
10.6 Smluvní pokuty a úroky z prodlení jsou splatné do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování.
10.7 Smluvní pokuty a úrok z prodlení hradí povinná smluvní strana bez ohledu na to, zda a v jaké výši

        vznikla druhé smluvní straně v této souvislosti škoda. Náhrada škody je vymahatelná samostatně
        vedle smluvních pokut a úroku z prodlení v plné výši.
10.8 Pokud budou u dodavatele zdanitelného plnění shledány důvody k naplnění institutu ručení za daň
        podle § 109 zákona č. 235/2004 sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude
        Ministerstvo obrany při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle §
        109a tohoto zákona.

                                                               XI.
                                                     Zvláštní ujednání

11.1 Vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky
11.2 Ve smluvně výslovně neupravených otázkách se tento závazkový vztah řídí ustanoveními Obč.zák.

                                                                                                        KS č. 201155325; str. 4
11.3 Prodávající prohlašuje, že dodané zboží není zatíženo žádnými právy třetích osob. Prodávající
        odpovídá za případné porušení práv z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví třetích osob.

11.4 Smluvní strany se dohodly, že si bezodkladně sdělí skutečnosti, které se týkají změn některého ze
        základních identifikačních údajů, včetně právního nástupnictví.

11.5 Prodávající souhlasí s uveřejněním údajů v této smlouvě s výjimkou ustanovení, která obsahují
        utajované informace a obchodní tajemství.

11.6 Jednacím jazykem při jakémkoli ústním jednání či písemném styku, souvisejícím s plněním této
        smlouvy, je český jazyk.

                                                              XII.
                                                 Zánik smluvního vztahu

12.1 Smluvní strany se dohodly, že smluvní vztah zaniká v těchto případech:
         a) splněním všech závazků řádně a včas,
         b) dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání účelně vynaložených a prokazatelně
             doložených nákladů ke dni zániku smlouvy,
         c) jednostranným odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení.

12.2 Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy je:
         a) prodlení s dodáním zboží o více jak 10 dní,
         b) nedodržení sjednaného množství, jakosti a druhu zboží,
         c) prodlení s odstraněním vad o více jak 20 dní.

                                                              XIII.
                                                   Závěrečná ustanovení

13.1 Tato smlouva je vyhotovena o 5 listech.
13.2 Smlouva může být měněna či doplňována vzájemně odsouhlasenými a podepsanými písemnými a

         vzestupně očíslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí.
13.3 Smluvní strany prohlašují, že jim nejsou známy žádné skutečnosti, které by uzavření smlouvy

         vylučovaly a berou na vědomí, že v plném rozsahu nesou veškeré právní důsledky plynoucí
         z vědomě jimi udaných nepravdivých údajů. Na důkaz svého souhlasu s obsahem smlouvy připojují
         pod ni své podpisy.
13.4 Smlouva nad 50.000,- Kč bez DPH nabývá platnosti dnem podpisu poslední stranou a účinnosti
         dnem zveřejnění v Registru smluv.

Za kupujícího
Velitel VÚ 4312 Strakonice
plukovník gšt. Ing. Jaroslav ACKERMANN, MBA

                                                                                                                             KS