Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Strana 1 z 2 OBJEDNÁVKA č. 2020003097 ze dne 14. 09. 2020 Odběratel: Dodavatel: Název: Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. Název: JIPOL s.r.o. Sídlo: Denisovo nábřeží 920/12 Sídlo: Litvínovická 1478 301 00 Plzeň - Východní Předměstí 370 01 ČESKÉ BUDĚJOVICE IČO: 25220683 IČO: DIČ: CZ25220683 DIČ: IBAN: Tel.: Bankovní spojení: Mobil: 706592 Vaše číslo u nás: Číslo účtu: BIC: Elektronická fakturace: faktury@pmdp.cz Pokud Dodavatel v souladu s ustanovením § 26 odst. 3 zákona 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, bude vystavovat a zasílat Odběrateli faktury v elektronické formě, je nutné mít s odběratelem uzavřenou dohodu o elektronické fakturaci. Dodací adresa: Termín dodávky: 12. 10. 2020 PMDP, a.s. Slovanská alej 35 PLZEŇ 326 00 Na základě této objednávky Odběratel u Dodavatele objednává níže specifikované zboží/služby/stavební práce. Doba splatnosti daňového dokladu činí 30 dní od data vystavení faktury, minimálně však 21 dnů od data doručení, pokud není písemně upraveno jinak. Na daňovém dokladu uvádějte přesné a jasné označení společnosti včetně IČO, DIČ, čísla objednávky a také, pokud se objednávka váže k platné smlouvě, číslo smlouvy. Předmět plnění Pol. Mat. dod. Označení cena/MJ Množství MJ Částka 00001 SVÍTIDLO GUIDAS 40W KS Celkem bez DPH: 112 539,00 CZK Bližší info: K ceně bude účtováno DPH dle platných právních předpisů v době plnění. Odběratel se zavazuje přijmout a zpracovat fakturu doručenou Dodavatelem při splnění výše ujednaných podmínek. V případě, že daňový doklad (faktura, případně elektronická faktura) nebude zaslán na uvedenou e-mailovou adresu: faktury@pmdp.cz a nebude splňovat výše ujednané podmínky, považuje se faktura za nedoručenou a nebude Odběratelem zpracována. O této skutečnosti Odběratel bez zbytečného odkladu informuje Dodavatele e-mailovou zprávou odeslanou z adresy Odběratele. V souladu se zákonem č.89/2012 Sb., občanský zákoník, Vám zasíláme tuto objednávku a Všeobecné obchodní podmínky pro nákup a odběr zboží a služeb PMDP, a.s., které jsou nedílnou součástí objednávky a jsou ke stažení na webu PMDP, a.s.: http://www.pmdp.cz/o-nas/povinné-udaje/vop/ Práva a povinnosti smluvních stran v souvislosti s plněním předmětu této objednávky se řídí ustanoveními této objednávky a VOP. Odběratel (dále jen ´PMDP, a.s.´) je subjektem povinným zveřejňovat vybrané smlouvy ve smyslu zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv. Tato objednávka podléhá povinnosti zveřejnění v registru smluv dle citovaného zákona a PMDP, a.s. zajistí její zveřejnění nejpozději 30 dnů od okamžiku akceptace této objednávky. Není-li výslovně uvedeno jinak, neobsahuje tato objednávka obchodní tajemství a jako taková bude zveřejněna v plném rozsahu, včetně případných příloh. Objednávka se stává účinnou okamžikem jejího zveřejnění v registru smluv. PMDP, a.s. bude osobní údaje uvedené na této objednávce a sdělené v průběhu plnění smluvního vztahu založeného touto objednávkou zpracovávat v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a příslušného prováděcího českého zákona o zpracování osobních údajů (dále jen "Nařízení" nebo "GDPR"). PMDP, a.s. dbá na plnění základních principů, kterými jsou zákonnost, korektnost, transparentnost, účelové omezení, minimalizace údajů, přesnost, omezené uložení, integrita a důvěrnost a odpovědnost správce osobních údajů. Tyto údaje jsou nezbytné pro plnění smluvního vztahu, a proto se k jejich zpracování nevyžaduje souhlas subjektu údajů, a to ve smyslu čl. 6 Nařízení. Základní informace o zpracování osobních údajů jsou zveřejněny na webu PMDP, a.s. http://www.pmdp. cz/o-nas/povinne-udaje/ochrana-osobnich-udaju/. Strana 2 z 2 OBJEDNÁVKA č. 2020003097 ze dne 14. 09. 2020 Za PMDP, a.s. Objednávku schválil a podepsal: Funkce: Datum: 14.09.2020 Potvrzení dodavatele: Výše uvedenou objednávku tímto Dodavatel bez výhrad přijímá a potvrzuje svým podpisem, že se seznámil a v plném rozsahu přistupuje k Všeobecným obchodním podmínkám pro nákup zboží a odběr služeb PMDP, a.s. Jméno, příjmení, podpis: telefon e-mail Funkce a razítko: Datum: vyřizuje