Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13789716: Nákup materiálu na sklad.

Příloha 2020003097r.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Strana 1 z 2

                      OBJEDNÁVKA č.                            2020003097 ze dne 14. 09. 2020

Odběratel:                                                           Dodavatel:

Název: Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.                         Název: JIPOL s.r.o.
Sídlo: Denisovo nábřeží 920/12                                         Sídlo: Litvínovická 1478

               301 00 Plzeň - Východní Předměstí                                      370 01 ČESKÉ BUDĚJOVICE

IČO:               25220683                                    IČO:
DIČ:               CZ25220683                                  DIČ:
IBAN:                                                          Tel.:
Bankovní spojení:                                              Mobil:             706592
                                                               Vaše číslo u nás:
Číslo účtu:
BIC:

Elektronická fakturace: faktury@pmdp.cz

Pokud Dodavatel v souladu s ustanovením § 26 odst. 3 zákona
235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, bude vystavovat a
zasílat Odběrateli faktury v elektronické formě, je nutné mít
s odběratelem uzavřenou dohodu o elektronické fakturaci.

Dodací adresa:                                                 Termín dodávky:
                                                               12. 10. 2020
PMDP, a.s.
Slovanská alej 35
 PLZEŇ 326 00

Na základě této objednávky Odběratel u Dodavatele objednává níže specifikované zboží/služby/stavební práce. Doba
splatnosti daňového dokladu činí 30 dní od data vystavení faktury, minimálně však 21 dnů od data doručení, pokud
není písemně upraveno jinak. Na daňovém dokladu uvádějte přesné a jasné označení společnosti včetně IČO, DIČ,
čísla objednávky a také, pokud se objednávka váže k platné smlouvě, číslo smlouvy.

Předmět plnění

Pol. Mat. dod.     Označení                                    cena/MJ  Množství  MJ               Částka
00001              SVÍTIDLO GUIDAS 40W
                                                                                  KS

                                                                                  Celkem bez DPH:  112 539,00 CZK

Bližší info:
K ceně bude účtováno DPH dle platných právních předpisů v době plnění.

Odběratel se zavazuje přijmout a zpracovat fakturu doručenou Dodavatelem při splnění výše ujednaných podmínek. V případě, že daňový doklad (faktura,
případně elektronická faktura) nebude zaslán na uvedenou e-mailovou adresu: faktury@pmdp.cz a nebude splňovat výše ujednané podmínky, považuje se
faktura za nedoručenou a nebude Odběratelem zpracována. O této skutečnosti Odběratel bez zbytečného odkladu informuje Dodavatele e-mailovou zprávou
odeslanou z adresy Odběratele.

V souladu se zákonem č.89/2012 Sb., občanský zákoník, Vám zasíláme tuto objednávku a Všeobecné obchodní podmínky pro nákup a odběr zboží
a služeb PMDP, a.s., které jsou nedílnou součástí objednávky a jsou ke stažení na webu PMDP, a.s.: http://www.pmdp.cz/o-nas/povinné-udaje/vop/
Práva a povinnosti smluvních stran v souvislosti s plněním předmětu této objednávky se řídí ustanoveními této objednávky a VOP.

Odběratel (dále jen ´PMDP, a.s.´) je subjektem povinným zveřejňovat vybrané smlouvy ve smyslu zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti
některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv. Tato objednávka podléhá povinnosti zveřejnění v registru smluv dle citovaného zákona a
PMDP, a.s. zajistí její zveřejnění nejpozději 30 dnů od okamžiku akceptace této objednávky. Není-li výslovně uvedeno jinak, neobsahuje tato objednávka
obchodní tajemství a jako taková bude zveřejněna v plném rozsahu, včetně případných příloh. Objednávka se stává účinnou okamžikem jejího zveřejnění v
registru smluv.

PMDP, a.s. bude osobní údaje uvedené na této objednávce a sdělené v průběhu plnění smluvního vztahu založeného touto objednávkou zpracovávat v
souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a příslušného prováděcího českého zákona o zpracování
osobních údajů (dále jen "Nařízení" nebo "GDPR"). PMDP, a.s. dbá na plnění základních principů, kterými jsou zákonnost, korektnost, transparentnost,
účelové omezení, minimalizace údajů, přesnost, omezené uložení, integrita a důvěrnost a odpovědnost správce osobních údajů. Tyto údaje jsou nezbytné
pro plnění smluvního vztahu, a proto se k jejich zpracování nevyžaduje souhlas subjektu údajů, a to ve smyslu čl. 6 Nařízení. Základní informace o
zpracování osobních údajů jsou zveřejněny na webu PMDP, a.s. http://www.pmdp. cz/o-nas/povinne-udaje/ochrana-osobnich-udaju/.
                                              Strana 2 z 2

                             OBJEDNÁVKA č. 2020003097 ze dne 14. 09. 2020

Za PMDP, a.s.

Objednávku schválil a podepsal:
Funkce:
Datum: 14.09.2020

Potvrzení dodavatele:

Výše uvedenou objednávku tímto Dodavatel bez výhrad přijímá a potvrzuje svým podpisem, že se seznámil a v plném rozsahu přistupuje k Všeobecným
obchodním podmínkám pro nákup zboží a odběr služeb PMDP, a.s.

Jméno, příjmení, podpis:     telefon  e-mail
Funkce a razítko:
Datum:

                   vyřizuje