Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13885812: Zajištění strojního metení pěších komunikací dle zadání OŽPAD.

Příloha 2020_1250_OZPAD.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 4
                                                        Antala Staška 2059/80b, 140 46 Praha 4

OBJEDNÁVKA ČÍSLO : 2020/1250/OŽPAD

Hlavní činnost

1Č:                00063584                           Číslo jednací:

                                                      Vyřizuje:       Záruba David

Bankovní spojení:                                     Telefon:        261 192 193

Číslo účtu:                                           E-mail:         david.zaruba@praha4.cz

Uveřejnit v registru smluv: ANO                       Uveřejněno v registru smluv: ANO

Dodavatel:         PURGATIO s.r.o.

Adresa:            Platnéřská 88/9, 11000 Praha       Bankovní spojení:
IČ:                28543793

plátce DPH                                            Číslo účtu:

DIČ:               CZ28543793

Plátce DPH uvádí číslo tuzemského účtu registrovaného a zveřejněného správcem daně (§ 96 ZDPH).

Předmět plnění:
Zajištění strojního metení pěších komunikací dle zadání OŽPAD. Fakturovány budou pouze skutečně odvedené práce.

Provedení prací závisí na požadavku OŽPAD a klimatických podmínkách. Cena provozní hodiny jednoho stroje je 380 Kč
bez DPH. Limitní cena služby je 150 tis. Kč.

cena bez DPH: 150000,00 Kč, DPH 21.00 % : 31500       Kč , včetně DPH 181500,00 Kč
Režim přenesení daň. povinnosti: NE

Platební podmínky: Platba po převzetí předmětu plnění převodem na účet dodavatele do 30 dnů od doručení faktury

                   odběrateli.

Termín dodání:     do 31.12.2020
Místo dodání:      Praha 4

Smluvní podmínky:

Smlouvaje uzavřena doručením akcepíace objednávky dodavatelem odběrateli. Povinnost dodavatele provést řádně předmět plnění je splněna dnem, kdy je
předmět plnění bez vad předán odběrateli, a tento den je uvedený v objednávce jako termín dodání. Při dodání předmětu plnění bude odběrateli předán rozpis

předávaného předmětu plnění. Odběratel dodavateli potvrdí převzetí předmětu plnění. Předmět plnění s vadami není odběratel povinen převzít. Odběratel
neni povinen zaplatit cenu za převzatý předmět plnění s vadami, dokud dodavatel neodstraní vady předmětu plnění. Je-li předmět plnění předmětem úpravy
technické normy, ČSN ěi mezinárodní, musí být technická norma dodržena. Ve faktuře dodavatel uvádí číslo objednávky odběratele, nebo k ní připojuje

kopii objednávky odběratele. Pro případ nedodržení termínu dodání ze strany dodavatele je dodavatel povinen zaplatit odběrateli smluvní pokutu, a to ve
výši 0.5 % z celkové ceny předmětu plnění (včetně DPH. je-li účtována) za každý den následující po smluveném terminu dodání. Při nedodržení splatnosti

- ceny za předmět plnění odběratelem má dodavatel nárok na úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády ČR. Změny v objednávce a akceptaci změn lze činit

jen písemnou formou. Fakturu daňový doklad za převzaté plnění dodavatel vystaví a doručí odběrateli nejpozději do 5. dne kalendářního měsíce
následujícího po převzetí plnění. Pohledávku dodavatele za odběratelem k zaplacení ceny je dodavatel oprávněn postoupit pouze po dohodě s odběratelem.
Je vyloučeno, aby nabídka s nepodstatnými změnami učiněná jednou smluvní stranou jako protinávrh druhé smluvni straně byla brána jako přijeti nabídky,
pokud ji druhá strana neodmítne.
Je-li dodavatel plátcem DPH, je povinen určit k zaplacení ceny pouze tuzemský účet patřící dodavateli registrovaný u správce daně dle § 96 odst. 1 ZDPH a

- zveřejněný dle § 96 odst. 2 ZDPH. V případě, že do data splatnosti faktury daňového dokladu nebude účet, na který má být provedena úhrada zdanitelného
- plnění zveřejněn, příjemce zdanitelného plněni pozastaví úhradu faktury daňového dokladu a požádá poskytovatele o jiný účet. Za účelem předcházení

dopadu ručení objednatele jako příjemce zdanitelného plnění (§ 109 ZDPH) může objednatel postupovat zvláštním způsobem pro zajištění DPH (ij 109a
ZDPH), tj. objednatel je oprávněn při placení ceny díla tuto ponížit o DPH, kterou zaplatí na účet správce daně, čímž bude cena díla co do této části
zhotoviteli zaplacena.

Rozsah oprávnění zástupců odběratele: Zákonní zástupci odběratele jsou starosta, tajemník ÚMČ Praha 4, vedoucí odborů a jejich zástupci. Objednávkou
nelze zabezpečovat dodávky a služby trvajícího charakteru. Dodávky a služby nelze objednávat bez předchozího rozpočtového ověření příslušného správce
rozpočtu odběratele. Objednávky lze činit do výše 200 tis. Kč bez DPH včetně. Překročí-li zástupce odběratele své oprávnění zákonného zástupce
odběratele, tato objednávka odběratele nezavazuje. Objednala-li dodávky a služby jiná osoba než výše vyjmenovaní zákonní zástupci odběratele, tato
objednávka odběratele nezavazuje

Schválil správce rozpočtu:                IngDvlichal Svoboda
Jméno: příjmení, podpis:
                                          (7W                                                          ú:v.
Datum: 07.09.2020
                                                                                                 Odbor živoř
Objednal:                                        Vodák Jaroslav
Jméno, příjmení, funkce, podpis           vedoucí Odboru životního prostředí a dopravy                        :u 4

Datum: 07.09.2020                                     PURGATIO s.r.o.
                                                                                              1
Akceptace dodavatelem: ANO / NE
Jméno, příjmení, podpis oprávněné osoby:         IČ:                  149192

Datum:                                    Zaps. u