Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13958372: Dílo;Projektová činnost

Příloha SML-00240-2020-952.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        2.2 Pracovní pokyn 144 2017 Příloha č. 4

                                         SMLOUVA O DÍLO
                                                  č. 216/2020/01

                        Pro projektovou dokumentaci a výkon autorského dozoru

Lesy České republiky, s. p.

IČO: 42196451

DIČ: CZ42196451

sídlo: Přemyslova 1106/19, Nový Hradec Králové, 500 08 Hradec Králové,

zapsán v obchodním rejstříku u Krajského soudu Hradec Králové, oddíl A XII, vložka 540

statutární orgán: Ing. Josef Vojáček, generální ředitel,

na základě pověření dle směrnice 2/2019 Podpisový řád: Ing. Dagmar Vašíková, vedoucí Správy toků -

oblast povodí Dyje, se sídlem Jezuitská 14/13, 602 00 Brno

ve věcech technických jedná: Ing. Dagmar Vašíková, vedoucí ST, číslo telefonu:             e-mail:

                             správce toku, číslo telefonu:      e-mail:

                                referent pro provozní činnosti číslo telefonu:               e-mail:

                                     referent pro provozní činnosti - TDS číslo telefonu:             e-

                 mail:

bankovní spojení: Komerční banka, a.s., pobočka Hradec Králové
číslo účtu: 26300-511/0100
(dále jen „objednatel41)

a

VH atelier, spol. s r.o.

Sídlem: Lidická 960/81, 602 00 Brno / korespondence: Merhautova 216, 613 00 Brno

IČO: 49437267

zapsán v obchodním rejstříku u Krajského soudu v KS v Brně oddíl C, vložka 12070

zastoupený: Ing. Ivo Pospíšil - jednatel společnosti

číslo telefonu:           , e-mail:

bankovní spojení: Komerční banka a.s,

číslo účtu: 27-8608850237/0100

(dále jen „zhotovitel")

uzavírají a tímto uzavřeli podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v rozhodném
znění, tuto

                                                      smlouvu o dílo

                                                               I.
                                                    Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy jsou závazky zhotovitele:
1.1. Vypracovat pro objednatele na vlastní nebezpečí a odpovědnost projektovou dokumentaci:

       a) Dokumentace pro vydání společného povolení stavby a pro provádění stavby

                                     „VN MOCLA"; dále jen „projektová dokumentace",
     na vodním toku: Rouchovankci (Mocla), číslo hydrologického pořadí: 4-16-03-0340,

                                                              1/8
                                                                                                  2.2 Pracovní pokyn 144 2017 Příloha č. 4

      IDVT: 10100188, ř. km: 19,500-19,800,
      katastrální území: Valeč u Hrotovic a Odunec,
      vše za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy a technickými normami, zadávacím
      řízením, správními akty a touto smlouvou.

 1.2. Provádět autorský dozor projektanta nad souladem prováděné stavby s ověřenou (schválenou)
      projektovou dokumentací.

2. Projektová činnost bude provedena podle ustanovení § 159 zákona č. 183/2006 Sb., v účinném znění
     s odpovědností projektanta uvedeným ustanovením upravenou.

3. Rozsah, obsah a postup zpracování projektové dokumentace je dán vyhláškou č. 499/2006 Sb., o
     dokumentaci staveb; vyhláškou č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního rozhodování,
     územního opatření a stavebního řádu; vyhláškou č. 183/2018 Sb., o náležitostech rozhodnutí a dalších
     opatření vodoprávního úřadu a o dokladech předkládaných vodoprávnímu úřadu; touto smlouvou
     včetně zadávacího listu projekčních prací, který je přílohou č. 1 této smlouvy. Projektová
     dokumentace pro ohlášení a provádění stavby bude zpracována minimálně v rozsahu a obsahu
     dokumentace pro provádění stavby a dokumentace skutečného provedení stavby.

4. Projektová dokumentace bude splňovat technické požadavky dle vyhlášky č. 590/2002 Sb., o
     technických požadavcích pro vodní díla, dále dle vyhlášky č. 239/2017 Sb., o technických
     požadavcích pro stavby pro plnění funkcí lesa a vyhlášky č. 268/2009 Sb., o technických požadavcích
     na stavby.

5. Projektová dokumentace bude zpracována v podrobnostech umožňujících zadání a provádění stavby
     (dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a dle vyhlášky č. 169/2016 Sb., o
     stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací,
     dodávek a služeb s výkazem výměr, v účinných zněních).

6. Nedílnou součástí závazků zhotovitele dle této smlouvy je též zajištění všech podkladů, průzkumů a
      zkoušek potřebných pro zpracování projektové dokumentace v rozsahu nezbytném pro řádnou a
      oprávněnou realizaci stavby. Zejména se jedná o:

      - geodetické práce,
      - aktuální údaje Českého hydrometeorologického ústavu,
     - inženýrskogeologický průzkum, včetně potřebných zkoušek,
     - přírodovědný průzkum,
     - povodňový plán stavby,
     - plán BOZP zpracovaný koordinátorem BOZP,
     - statické posouzení navrhovaných a dotčených objektů a konstrukcí,
     - posudek o potřebě, popřípadě o návrhu podmínek provádění technickobezpečnostního dohledu

         nad vodním dílem (posudek pro zařazení VD do I. až IV kategorie z hlediska TBD).

7. Nedílnou součástí závazků zhotovitele dle této smlouvy je rovněž osobní projednání projektované
     stavby se všemi dotčenými vlastníky a uživateli nemovitostí, s dotčenými orgány státní správy, se
     samosprávou, s vlastníky či správci inženýrských sítí a komunikací a s dalšími fyzickými a
     právnickými osobami dotčenými stavbou nebo jejím prováděním, a to včetně vypořádání jejich
     připomínek.

8. Zhotovitel též zajistí veškeré doklady potřebné pro vydání územního rozhodnutí, stavebního povolení
     a pro realizaci stavby.

9. Zhotovitel prohlašuje, že je seznámen se všemi údaji potřebnými pro řádné provedení díla a že se
    před podpisem této smlouvy seznámil s povahou budoucího staveniště.

10. Autorský dozor bude prováděn formou kontrolní činnosti projektanta na stavbě - účasti autorizované
    osoby na stavbě dle potřeb objednatele (zpravidla při kontrolních dnech, kontrolních prohlídkách
    stavby, při předání a převzetí staveniště stavby, při předání a převzetí zhotovené stavby apod.).
    V rámci výkonu autorského dozoru dle této smlouvy bude zhotovitel kontrolovat soulad prováděné
    stavby sjím zhotovenou, ověřenou (schválenou) projektovou dokumentací, se stavebním povolením
    (územním rozhodnutím), jakož i s dalšími právními akty a vyjádřeními, které jsou pro realizaci stavby
    závazné a s nimiž byl objednatelem seznámen nebo s nimiž se seznámil v průběhu realizace této
    smlouvy; zjištění učiněná při této činnosti zhotovitel neprodleně zaznamená ve stavebním deníku, a to

                                                              2/8
                                                                                                2.2 Pracovní pokyn 144 2017 Příloha č. 4

     včetně svých návrhů a požadavků. Zhotovitel se ve stavebním deníku vždy vyjádří ke všem zápisům,
     které mohou mít vliv na shora uvedený soulad, a to formou jejich odsouhlasení, nesouhlasu nebo
     návrhu úprav dalšího postupu. K výkonu činnosti autorského dozoru bude zhotovitel vyzván
     objednatelem, a to alespoň 5 dní předem. Zhotovitel je povinen učinit úkon autorského dozoru v době
     objednatelem stanovené, byl-li k němu dle předchozí věty včas vyzván.

11. Projektová dokumentace bude vyhotovena v množství:
     pro společné povolení stavby a provádění stavby bude vyhotovena v 8 samostatných paré a v
     jednom vyhotovení v elektronické podobě (digitální podobě) na USB Flash disku.

                                                               II.
                                                        Doba plnění
1. Zahájení prací na projektové dokumentaci: 21.9. 2020
     Dílo (projektová dokumentace) bude provedeno (dokončeno a předáno) nejpozději do: 31.10. 2021

        a) Projektová dokumentace pro společné povolení stavby a provádění stavby

2. Dílo (jeho část) je provedeno, je-li způsobilé sloužit svému účelu a nevykazuje-li vady. Dílo (jeho
     část) má vadu, neodpovídá-li smlouvě. Objednatel není povinen převzít dílo (jeho část) vykazující
     závažné zjevné vady, popřípadě dílo (jeho část) nezpůsobilé sloužit svému účelu. Pokud zhotovitel
     připraví práce k odevzdání před sjednaným termínem, zavazuje se objednatel převzít je i v nabídnuté
     zkrácené lhůtě.

3. Autorský dozor bude zhotovitelem poskytován od předání a převzetí staveniště stavby, po dobu
     provádění stavby, jež je předmětem projektové dokumentace, a to do okamžiku vydání kolaudačního
     souhlasu, resp. oprávněného zahájení užívání stavby, jež je předmětem projektové dokumentace.
     Není-li kolaudační souhlas požadován, končí činnost autorského dozoru převzetím dokončené stavby
     objednatelem.

                                                              III.
                                          Cena za dílo a platební podmínky
1. Za řádně provedené dílo - projektovou dokumentaci dle čl. I. odst. 1.1. této smlouvy náleží zhotoviteli
     cena za dílo v celkové výši 231.000,- Kč bez DPH, slovy dvěstětřicetjednatisíckorunčeských bez
     DPH.
     1.1. Právo na zaplacení ceny za dílo (dílčí plnění) vzniká zhotoviteli vystavením potvrzení
     objednatele o kontrole provedeného díla (dílčího plnění), které nevykazuje zjevné vady. Uplatní-li
     objednatel v přiměřené lhůtě od převzetí díla v potvrzení o kontrole provedeného díla (dílčího plnění)
     zjevné vady, vzniká zhotoviteli právo na zaplacení ceny díla (dílčího plnění) až po odstranění těchto
     vad.
     1.2. V případech, že zhotovitel je plátce DPH, bude k ceně připočtena DPH ve výši dle příslušného
     právního předpisu.
     1.3. Uvedená cena za dílo zahrnuje veškeré náklady zhotovitele na provedení díla - projektové
     dokumentace a poskytnutí všech práv a plnění dle této smlouvy, s výjimkou výkonu autorského
     dozoru (cena je stanovena bez autorského dozoru).

2. Za vykonaný autorský dozor se sjednává smluvní cena a to jako sazba za účast na stavbě. Sazba za
     účast na stavbě činí 1.500,- Kč bez DPH (k této částce bude připočtena DPH ve výši dle příslušného
     právního předpisu - v případě, že je zhotovitel plátce DPH) za jednu účast zhotovitele na stavbě.
     V rámci této sazby je zahrnuta odměna za kontrolní činnost vykonanou zhotovitelem dle čl. I, odst. 10

                                                              3/8
                                                                                                2.2 Pracovní pokyn 144 2017 Příloha č. 4

     v průběhu jednoho kalendářního dne a náhrada veškerých nákladů zhotovitele s takovou činností
     spojených, včetně nákladů na cestovné, stravné a případné ubytování.

3. Zálohy objednatel neposkytuje.

4. Cena za dílo (dílčí plnění) dle odstavce 1 bude zhotoviteli uhrazena na základě řádných daňových
     dokladů (faktur), vystavených zhotovitelem po dokončení díla (jednotlivých dílčích plnění)
     zhotovitelem a jejich převzetí objednatelem, stvrzeným protokoly dle čl. III odst. 1.2 a čl. V. odst. 3
     této smlouvy, a doručených objednateli ve třech vyhotoveních na adresu Lesy ČR, s.p., Správa toků -
     oblast povodí Dyje, Jezuitská 13, 602 00 Brno.

     Dílčími plněními se ve smyslu předchozí věty rozumí členění dle článku II., odst. 1.

5. Cena za řádně vykonaný autorský dozor dle odstavce 2 bude objednatelem zhotoviteli hrazena vždy za
    všechny úkony výkonu autorského dozoru v období jednoho kalendářního měsíce, jež se považují za
   jedno dílčí zdanitelné plnění ve smyslu příslušných právních předpisů, a to na základě faktury
    (daňového dokladu) vystaveného zhotovitelem po uplynutí kalendářního měsíce, za nějž cena náleží,
    nejpozději do 15. dne kalendářního měsíce po takovém kalendářním měsíci následujícího, doručeného
    objednateli.

6. Splatnost faktur je 21 dní ode dne jejího doručení smluvní straně.

7. Objednatel je oprávněn zhotovitelem vystavenou fakturu vrátit bez proplacení, jestliže vyúčtování
     nevyhovuje stanoveným požadavkům, zejména pak:

    - jestliže faktura neobsahuje všechny náležitosti daňového dokladu nebo náležitosti dle této
          smlouvy,

    - nebyly-li vyúčtované práce provedeny, vykazují-li vady, nebo jsou-li účtovány neoprávněně.

                                                              IV.
                                      Další práva a povinnosti smluvních stran

1. Projektovou dokumentaci vypracuje autorizovaná osoba v oboru stavby vodního hospodářství a
     krajinného inženýrství nebo v oboru stavby pro plnění funkcí lesa

2. Zhotovitel projedná návrh technického řešení stavby na výrobních výborech, které s dostatečným
     předstihem svolá v průběhu zpracování projektové dokumentace, za účasti objednatele a dalších
     zúčastněných stran dotčených stavbou. Zápisy z výrobních výborů budou součástí dokladové části
     projektové dokumentace.

3. Zhotovitel se zavazuje provést odborný výklad v dokumentační komisi objednatele a předloží
    objednateli pro účely dokumentační komise konané před odevzdáním díla jedno paré projektové
    dokumentace v tištěné podobě a lx její elektronickou podobu (fotodokumentace, textové zprávy,
    výkresy, doklady, rozpočet a VV), a to nejpozději 31 dní před termínem odevzdání PD. Objednatel si
    vyhrazuje po odevzdání PD pro projednání v DK 17 dnů na předběžné posouzení PD a svolání DK a
    následně před převzetím a odevzdáním díla 7 dnů na závěrečné posouzení PD.

4. Zhotovitel se zúčastní ústního jednání v rámci stavebního řízení.

5. Nedílnou součástí projektové dokumentace (pro stavební povolení, pro ohlášení stavby a pro
    provádění stavby) bude soupis stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (slepý rozpočet)
    a položkový (kontrolní) rozpočet s výkazem výměr. Soupis stavebních prací, dodávek a služeb
    s výkazem výměr a položkový rozpočet budou zpracované dle vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení
    rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb
    s výkazem výměr. Výkaz výměr bude vypracován také samostatně, jako součást každého paré
    projektové dokumentace, přičemž u jednotlivých položek bude vždy uveden způsob a postup výpočtu
    a jejich popis. Postup výpočtu celkové výměry bude uveden s popisem odkazujícím na příslušnou
    grafickou nebo textovou část dokumentace, tak aby umožnil kontrolu celkové výměty.

                                                             4/8
                                                                                                2.2 Pracovní pokyn 144 2017 Příloha č. 4

     5.1. Součástí budou zahrnuty i položky vedlejších a ostatních nákladů vyplývající ze zpracované
     projektové dokumentace a z požadavků objednatele jako samostatný stavební objekt (včetně
     případného rozlišení dle charakteru finančních prostředků).

     5.2. Pokud budou součástí soupisu prací a položkového rozpočtu stavby stavební práce definované
     „R“ položkou, bude v samostatné příloze provedena kalkulace a rozbor každé takovéto položky.

6. Soupis prací bude stanovovat podrobný popis všech stavebních prací, dodávek či služeb nezbytných
     k úplné realizaci předmětu veřejné zakázky. Položky soupisu prací budou popsány v podrobnostech
    jednoznačně vymezujících obsah požadovaných stavebních prací, dodávek či služeb. Soupis prací
     bude vypracován v aktuální cenové soustavě URS . Elektronická podoba soupisu prací bude splňovat
     požadavky pro zadávání veřejné zakázky ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
     zakázek.

7. Položkový rozpočet stavby (kontrolní rozpočet), včetně souhrnu a krycího listu bude obsažen v paré č.
     1 a 2 projektové dokumentace. Položkový rozpočet stavby bude vypracován v cenové soustavě URS a
     v cenové úrovni platné k termínu odevzdání prací. Bude-li zhotovitel v prodlení s řádným
     dokončením díla a jeho předáním objednateli, předá objednateli řádně dokončené dílo v podobě
     s položkovým rozpočtem vypracovaným v cenové soustavě URS platné ke dni předání řádně
     dokončeného díla objednateli.

8. Projektová dokumentace bude obsahovat (v části Zásady organizace výstavby) posouzení, zda práce a
     činnosti vykonávané na stavbě budou podléhat povinnosti zpracování plánu bezpečnosti a ochrany
     zdraví při práci na staveništi a povinnosti určit potřebný počet koordinátorů bezpečnosti a ochrany
     zdraví při práci (BOZP) ve fázi přípravy díla. Pokud bude nutné určit koordinátora BOZP, objednatel
    jej na vlastní náklady určí a zhotovitel poskytne koordinátorovi potřebnou součinnost.

9. Plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi bude součástí projektové dokumentace a
     bude zpracován koordinátorem dle přílohy č. 6 nařízení vlády č. 591/2006 Sb., o bližších minimálních
     požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích.

10. Statické výpočty, hydrotechnické výpočty a výkazy výměr budou vypracovány tak, aby byly
     kontrolovatelné. Vždy bude uveden postup výpočtu a vstupní parametry, u výkazu výměr
     s odkazujícím popisem na příslušnou grafickou nebo textovou část projektové dokumentace.

11. Projekt bude členěn na stavební objekty dle požadavků objednatele a podle charakteru finančních
     prostředků. Všechny stavební objekty budou zatříděny do druhu a oboru stavebnictví dle klasifikace
     stavebních objektů.

12. Originály všech dokladů budou součástí paré č. 1 projektové dokumentace.

13. Zhotovitel souhlasí s rozmnožováním projektové dokumentace pro potřeby zajištění přípravy stavby a
     pro zadání a provádění stavby.

                                                              V.
                        Předání a převzetí díla, odpovědnost za vady, záruka za jakost

1. Místem odevzdání díla (dílčího plnění) dle této smlouvy jsou Lesy České republiky, s.p. Správa toků
    - oblast povodí Dyje, detašované pracoviště, Hálkova 4, 674 01 Třebíč.

2. Zjistí-li objednatel v rámci kontroly prováděných prací nedostatky, vyzve zhotovitele k jejich
     odstranění. Tím není dotčena lhůta (lhůty) dle čl. II odst. 1 této smlouvy.

3. O předání a převzetí díla (jednotlivých dílčích plnění) bude učiněn datovaný zápis do protokolu a
     potvrzen oběma smluvními stranami. Bude-li dílo vykazovat závažné zjevné vady, popř. nebude-li
    způsobilé sloužit svému účelu, vyznačí objednatel tuto skutečnost do protokolu, popř. do potvrzení o
     kontrole provedeného díla, se specifikací zjištěných vad. V takovém případě se má zato, že k předání
     díla nedošlo.

4. Zhotovitel odpovídá objednateli za správnost, celistvost a úplnost jím zpracované projektové
     dokumentace, za správnost, celistvost, úplnost a bezpečnost stavby provedené podle jím zpracované
     projektové dokumentace a proveditelnost stavby podle této dokumentace, jakož i za technickou
    a ekonomickou úroveň projektu technologického zařízení, včetně vlivů na životní prostředí. Záruku za

                                                              5/8
                                                                                                 2.2 Pracovní pokyn 144 2017 Příloha č. 4

     jakost v rozsahu dle předchozí věty zhotovitel objednateli poskytuje na dobu 5 let od vydání
     kolaudačního souhlasu k užívání stavby, jež je předmětem projektové dokumentace zhotovené dle
     této smlouvy, nejdéle však na dobu 10 let od převzetí takové projektové dokumentace objednatelem.

5. Zhotovitel je povinen nejpozději do 14 dnů po obdržení oznámení vady písemně oznámit objednateli,
     zda vadu díla uznává či neuznává. Pokud tak neučiní, platí, že vadu uznává. Neuplatní-li objednatel
     písemně při oznámení vady jiné právo z odpovědnosti za vady, platí, že požaduje odstranění vady.
     Neoznámí-li objednatel písemně zhotoviteli jinak, platí, že objednatel požaduje odstranění vady
     dodáním chybějící věci, je-li možno vadu odstranit dodáním chybějící věci, nebo opravou věci (díla),
     je-li možné vadu odstranit opravou věci (díla). Vadu je zhotovitel povinen odstranit nejpozději do 30
     dnů od jejího oznámení objednatelem, není-li dohodnuto jinak. Uplatní-li objednatel u zhotovitele
     právo na přiměřenou slevu z ceny za dílo, je zhotovitel povinen slevu poskytnout (vrátit objednateli
     část již zaplacené ceny za dílo odpovídající výši uplatněné slevy) do 30 dnů od jejího uplatnění.

6. Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o tom, kdy objednatel právo z odpovědnosti za vady
     uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace objednatel požaduje, jakož i
     potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a dále potvrzení o provedení opravy a době jejího
     trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

7. Zhotovitel je povinen nahradit objednateli veškeré náklady, jež objednatel účelně vynaložil
     v souvislosti s uplatněním práva zodpovědnosti za vady a odstraňováním vady. Tuto náhradu
     poskytne zhotovitel na účet objednatele, a to na základě objednatelem řádně vystaveného daňového
     dokladu (faktuiy), doručeného zhotoviteli, se splatností 21 dnů ode dne doručení. V případě, že
     faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je zhotovitel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět
     objednateli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení s platbou; lhůta splatnosti počíná běžet znovu
     od doručení náležitě doplněných či opravených dokladů zhotoviteli.

8. Zhotovitel odpovídá za škody vzniklé v důsledku vad projektové dokumentace.

                                                                  VI.
                                                      Smluvní pokuty

1. V případě prodlení zhotovitele s dokončením a předáním díla (dílčího plnění) dle čl. II. odst. 1 této
     smlouvy zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny za dílo (dílčí plnění) bez
     DPH za každý, byť i započatý, den prodlení.

2. V případě porušení povinnosti stanovené čl. IV. odst. 3.2. této smlouvy (zhotovitel nepředloží
     objednateli ve stanoveném termínu dohodnutá paré projektové dokumentace pro účely dokumentační
     komise) je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 2 % z ceny za dílo (dílčí
     plnění) bez DPH.

3. V případě porušení povinnosti stanovené čl. I. odst. 10 této smlouvy zhotovitelem zavazuje se
     zhotovitel zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč * za každou neúčast autorizované
     osoby na stavbě dle potřeb objednatele.

4. V případě prodlení zhotovitele s odstraněním vady dle čl. V. odst. 5 této smlouvy je zhotovitel
     povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 000,- Kč * za každý, byť i započatý, den
     prodlení.

5. V případě, že zhotovitel nesplní závazky plynoucí z této smlouvy a dílo či jeho část z důvodů
     spočívajících na jeho straně řádně nedokončí a nepředá objednateli, je povinen, vyjma případů
    uvedených v čl. VII. odst. 2 této smlouvy, zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 25 % z celkové
    částky za dílo bez DPH.

6. Smluvní pokuty mohou být kombinovány (tzn., že uplatnění jedné smluvní pokuty nevylučuje
    souběžné uplatnění jakékoliv jiné smluvní pokuty).

7. Úhradu smluvní pokuty provede zhotovitel na účet objednatele, a to na základě objednatelem řádně
    vystaveného daňového dokladu (faktury), doručeného zhotoviteli, se splatností 21 dnů ode dne jeho
    vystavení. K faktuře musí být přiloženo oznámení o uplatnění smluvní pokuty obsahující popis a
    časové určení události, která v souladu se smlouvou zakládá právo objednatele smluvní pokutu
    požadovat. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je zhotovitel oprávněn zaslat ji

                                                              6/8
                                                                                                2.2 Pracovní pokyn 144 2017 Příloha č. 4

     ve lhůtě splatnosti zpět objednateli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení s platbou; lhůta
     splatnosti počíná běžet od doručení náležitě doplněného či opraveného dokladu zhotoviteli.

                                                              VII.
                                                 Odstoupení od smlouvy

1. Objednatel i zhotovitel jsou oprávněni odstoupit od této smlouvy v případech a za podmínek
      stanovených občanským zákoníkem anebo touto smlouvou.

2. Zhotovitel je oprávněn odstoupit od této smlouvy zejména v případě, pokud mu objednatel i přes
     předchozí písemnou výzvu v dodatečné poskytnuté, přiměřené lhůtě neposkytne součinnost nutnou
     pro řádnou realizaci díla dle této smlouvy, anebo pokud je objednatel v prodlení s platbou ceny za dílo
     (dílčí plnění) po dobu delší než jeden měsíc.

3. Objednatel je oprávněn odstoupit od této smlouvy zejména v případě:
     - provádění prací v rozporu s touto smlouvou,
      - pokud je zhotovitel v úpadku,
     - v případě prodlení zhotovitele s dokončením a předáním díla (dílčího plnění) dle čl. II. odst. 1 této
         smlouvy delšího než 2 měsíce,
     - jestliže z chování zhotovitele, postupu prací nebo jiných okolností nepochybně vyplývá, že
         povinnost zhotovitele bude porušena způsobem, který zakládá právo objednatele od této smlouvy
         odstoupit.

4. Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit (v rozsahu dosud neposkytnutých plnění) rovněž
     v případě, že se nepodaří zajistit uzavření příslušných smluv se všemi vlastníky pozemků, jež mají být
     dotčeny stavbou, jejíž projektová dokumentace má být zhotovena na základě této smlouvy, tak aby
     stavba byla realizována a zůstala ve vlastnictví státu s právem hospodařit objednatele, přičemž
     objednatel o této skutečnosti písemně informuje zhotovitele nejpozději spolu s odstoupením.
     V takovém případě náleží zhotoviteli cena za práce skutečně a řádně provedené do okamžiku
     odstoupení; při určení této ceny se vychází z ceny odpovídajícího dílčího plnění dle čl. III. této
     smlouvy.

5. Vzájemná práva a povinnosti smluvních stran se v případě ukončení této smlouvy řídí ustanoveními
     občanského zákoníku, nestanoví-li smlouva něco jiného.

                                                             VIII.
                                                   Závěrečná ujednání
1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.
     V případě, že se na tuto smlouvu vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle
     zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
     smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v rozhodném znění, a je-li dle uvedeného zákona
     účinnost této smlouvy vázána na její uveřejnění, nabývá tato smlouva účinnosti nejdříve dnem
     uveřejnění.

2. Otázky smluvně neupravené se řeší dle ustanovení občanského zákoníku.

3. Tuto smlouvu je možno měnit pouze oboustranně schválenými písemnými dodatky.

4. O změnách oprávněných osob nebo jejich kontaktních údajů a změnách bankovního spojení se
     smluvní strany bez zbytečného odkladu písemně informují.

5. Smluvní strany prohlašují, že předem souhlasí s možným zpřístupněním či zveřejněním (uveřejněním)
    celé této smlouvy v jejím plném znění.

6. Smluvní strana je povinna upozornit druhou smluvní stranu na takové informace a údaje ve smlouvě,
    které nemohou být zpřístupněny nebo zveřejněny (uveřejněny), neboť ochrana takových informací a
    údajů je vyžadována podle zvláštních právních předpisů.

                                                              7/8
                                                                                                 2.2 Pracovní pokyn 144 2017 Příloha č. 4

7. Smluvní strany níže svým podpisem stvrzují, že v průběhu vyjednávání o této Smlouvě vždy
    jednaly a postupovaly čestně a transparentně a současně se zavazují, že takto budou jednat i
    při plnění této Smlouvy a veškerých činnostech s ní souvisejících.

     Smluvní strany se dále zavazují vždy jednat tak a přijmout taková opatření, aby nedošlo ke
    vzniku důvodného podezření na spáchání trestného činu či k samotnému jeho spáchání
    (včetně formy účastenství), v důsledku tedy jednat tak, aby kterékoli ze smluvních stran
    nemohla být přičtena odpovědnost podle zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti
    právnických osob a řízení proti nim, nebo nevznikla trestní odpovědnost fyzických osob
    (včetně zaměstnanců) podle zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník, případně aby nebylo
    zahájeno trestní stíhání proti jakékoliv ze smluvních stran včetně jejích zaměstnanců podle
    platných právních předpisů.

    Lesy ČR za tímto účelem vytvořily tzv. Criminal compliance program Lesů České republiky,
    s.p. (viz www.lesycr.cz), a v jeho rámci přijaly závazek vymezovat se proti jakémukoli
    protiprávnímu a neetickému jednání a nastavily postupy k prevenci a odhalování takového
    jednání.

8. Smluvní strany shodně prohlašují, že se řádně seznámily s uvedenými smluvními podmínkami a
     bezvýhradně s nimi souhlasí. Nedílnou závaznou součástí smlouvy jsou i její přílohy.

9. Smlouvaje vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá ze stran obdrží po dvou.

Usy&cM foliu blik

■7/4tilewí PřemyslovaJ 10^

Vv DBrinněe dunnee • • • 1Č: 7  E>lé:C24       v Brně dne
                                                        Ing. Ivo Pospíšil-jednatel společnosti
Správa Loku - oblaj
iezuiKká 14/13, fy                                                             ,

Lesy České republiky, s.p.
  Ing. Dagmar Vašíková
  vedoucí Správy toků
   -oblast povodí Dyje

Lesy České republiky, s. p.

Příloha č. 1 - Zadávací list projekčních prací spolu s nabídkovým rozpočtem

                                          8/8
                                    LESY ČESKÉ REPUBLIKY, s.p.
                                    Správa toků - oblast povodí Dyje

Zadávací list projekčních prací - projektové dokumentace,

Název akce:                          VN MOCLA

Stupeň projektové dokumentace (dále jen ,,PD“):

Projektová dokumentace pro vydání společného povolení a pro provádění stavby

Místo: Valeč - „Na úzkých"           Obec s rozšířenou působností: Třebíč

Kraj: Vysočina                       Katastrální území:            Valeč u Hrotovic a Odunec

Název toku: Rouchovanka (Mocla)      ČHP.: 4-16-03-0340 IDVT: 10100188

Druh prací: nová stavba

Vymezení úseku, v němž budou prováděny práce, jež jsou předmětem PD, a jeho délka:

od km 19,500 do km 19,800 tj. 300 m (nebo jiná specifikace úseku)

Popis stávajícího stavu:

Zájmové území se nachází uprostřed lesního komplexu „Na úzkých" jihozápadním směrem od obce
Valeč ve vzdálenosti cca 1,2 km v ř.km toku cca 19,500 - 19,800 v místech zvaných „Mocla". Vodní
tok vdané lokalitě meandruje lesním komplexem poměrně hlubokou údolnicí spříkrými břehy.
V zájmovém úseku toku a na jeho březích byla v současnosti provedena kalamitní kůrovcová těžba a
vzniklý reliév terénu je vhodný k vybudování vodní nádrže. Pobřežní pozemky tvořily souvislé lesní
porosty, které v následující době budou určeny k zalesnění. Pozemky parcely koryta vodního toku
vdané lokalitě jsou v majetku ČR - s právem hospodaření PM, s.p.. Ostatní dotčené lesní pozemky
jsou v majetku ČR - s právem hospodaření LČR, s.p.. Zájmové území je přístupné účelovou

zpevněnou lesní komunikací ze silnice č. 15241 směr Valeč - Odunec v lese odbočením vpravo a po
cca 250 m po pravé straně se v údolí nachází zájmové území VT Rouchovanky. Pro přístup k nádrži
bude třeba zbudování zpevněné komunikace v délce cca 150 m. Lokalita se nenachází v žádném
ochranném pásmu.

Popis návrhu a požadavků investora:

PD bude řešit vybudování nové vodní nádrže. Dojde k odtěžení zeminy z lesních pozemků (budoucí
zátopy) a na základě geologických průzkumů zbudování nové zemní hráze společně s vypouštěcím
objektem a bezpečnostním přelivem s kapacitou na Q20 v závislosti na projednání s vodoprávním
úřadem a VD TBD, a.s. a hydrotechnických výpočtech. Koruna hráze bude pouze pochozí.

V km cca 19,500 vybudování zemní homogenní hráze o délce cca 50 m a výšce 4,5 m. Délka vzdutí
při zátopě cca 300 m, plochy cca 2 ha o objemu cca 32 000 m3. Součástí nádrže by byl bezpečnostní
přeliv s kapacitou Q20 (záleží na hydrotechnických výpočtech), vypouštěcí zařízení - otevřený
dvoudlužový požerák. Nad zátopou vodní nádrže by bylo vhodné vybudovat vodní tůně.

PD bude rozdělen min. na tyto a stavební objekty:
SO 01: práce v zátopě - dojde k odstranění svrchní skrývky zeminy a nežádoucí buřeně.

SO 02: hráz - uvažuje se zemní homogenní. Materiál na hráz se uvažuje použit z budoucí zátopy,
                                v případě jeho nedostatku bude součástí PD i zřízení zemníku včetně jeho
                                následné rekultivace. Koruna hráze bude pochozí.

SO 03: vypouštěcí zařízení - betonový otevřený dvoudlužový požerák
SO 04: bezpečnostní přeliv - snížený průleh v hrázi.

SO 05: příjezdová komunikace - přístup k hrázi.

Stavební objekty se mohou změnit dle nastalé situace při zpracování PD
Dle výsledků rozborů sedimentů a zemin, které nechá vypracovat zadavatel a zhotoviteli výsledky
předá, bude řešeno nakládání se sedimenty a zeminou. Jako nejvhodnější místo k uložení bude bráno
místo s nejnižšími náklady za uložení (dopravní vzdálenost, poplatek za uložení, úprava ploch ...).
Zadavatel upřednostní uložení na zemědělskou půdu, v případě kladných výsledků rozboru
sedimentů. Zhotovitel je povinen písemně dokladovat jednání o místě uložení výkopku a sedimentů.
Uložení výkopku a sedimentu doporučujeme přednostně projednat s obcí. V případě uložení
sedimentů a výkopků mimo oficiální skládky zajistí zhotovitel sepsání smlouvy o uložení s vlastníkem
pozemku. Zhotovitel rovněž zajistí souhlasy vlastníku pozemků s přístupem-příjezdem k místu uložení

Nebo (což je preferováno)

pracovat v PD s vyrovnanou bilancí zemin, přebytečné výkopy uložit v rámci stavby nebo uvažovat
o druhotné surovině tak, aby nesplňovala definici odpady dle zákona o odpadech.

Projekt bude řešit dostatek vhodné zeminy na realizaci rekonstrukce zemní hráze. Budou provedeny
potřebné zkoušky vhodnosti zemin do hráze.

V případě nedostatku vhodných zemin bude otevřen zemník. V případě otevření zemníku budou
provedeny potřebné zkoušky vhodnosti zemin do hráze. Zhotovitel zajistí rozhodnutí správního orgánu
o otevření zemníku, zajistí sepsání smluv s vlastníky pozemků a rovněž zajistí souhlasy vlastníku
pozemků s přístupem-příjezdem k zemníků. Součástí PD bude i rekultivace zemníku.

Majetkoprávní vztahy (vlastnictví dotčených pozemků a staveb):

stavba se předpokládá na pozemcích s právem hospodaření s majetkem státu pro LČR, s.p., v k.ú.
Valeč u Hrotovic (776599):

          - parcela 6. 369 - lesní pozemek, celková výměra 982 m2
          - parcela č. 370 - lesní pozemek, celková výměra 577 m2
          - parcela 6. 371 - lesní pozemek, celková výměra 176 m2
          - parcela 6. 373 - lesní pozemek, celková výměra 230 844 m2
v k.ú. Odunec (709182)
          - parcela č. 206 - lesní pozemek, celková výměra 754 170 m2

dále pozemky s právem hospodaření s majetkem státu pro Povodí Moravy, s.p., v k.ú. Valeč u
Hrotovic (776599):

          - parcela č. 742 - vodní plocha, celková výměra 2 583 m2
          - parcela č. 743 - vodní plocha, celková výměra 4 205 m2

     - akce byla projednána s LS Třebíč.

Podklady poskytnuté objednatelem:

Rozbory zemin

Předpokládaný náklad na stavbu:    8.200 tis. Kč bez DPH

Koncept projektu bude projednán na výrobním výboru svolaném projektantem do: 31.10. 2020.

Případné návrhy změn (vyplývající z výsledků projednávání návrhu technického řešení) objednatelem
schváleného konceptu budou zhotovitelem znovu předloženy k projednání do dokumentační komise
objednatele.

PD pro spol. řízení a PS bude vyhotovena v 8 samostatných paré a v jednom vyhotovení
v elektronické (digitální podobě) na USB Flash disku.
Případné návrhy změn (vyplývající z výsledků projednávání návrhu technického řešení) objednatelem
schváleného konceptu budou zhotovitelem znovu předloženy k projednání do dokumentační komise
objednatele.

PD bude dále rozšířena o požadavky investora:

Požadované podklady:

  © geodetické práce, výškopis BPV a polohopis v souřadnicovém systému JTSK, vyhotovené
        geodetické podklady pro projektovou činnost budou předány objednateli v elektronické podobě
        (formáty dxf., dgn.), včetně zřízení a zaměření všech bodů, které byly použity pro účely
        projektování a mohou být využity při vytyčovacích, kontrolních a dokumentačních činnostech,

© aktuální údaje ČHMÚ (určení profilů - k budoucí hrázi rybníka s popisem a zákresem do mapy,
     n-leté a m-denní vody, dlouhodobý průměrný průtok a srážky),

© inženýrskogeologický průzkum, včetně potřebných zkoušek, provedený oprávněnou osobou,

» nádrž:

          1 sonda v místě umístění výpustného objektu (případně další 1 sonda v místě
          bezpečnostního přelivu - ne pokud např. přeliv bude jako snížená koruna hráze)

          1 + 1 sonda v místě zavázání hráze do terénu pod úrovní předpokládané max.
          hladiny

          4 sondy v místě zátopy - pokud bude zátopa větší než 1 ha přidat další 2 sondy
          na každý další hektar, tak aby bylo možné stanovit kvalifikovaný odhad
          množství materiálu vhodného k použití k budování hráze (závisí to na určení,
          zda v zátopě bude možné otevřít zemník).

• v případě otevření zemníku mimo zátopu vodní nádrže:

          minimálně 2 sondy na plochu každých 500 m2, tak aby bylo možné stanovit
          kvalifikovaný odhad množství materiálu vhodného k použití k budování hráze.

Výsledkem průzkumu bude popsaný geologický profil každé sondy a zpráva
s výsledky provedených zkoušek a sond:

- zatřídění dle charakteristiky převládajících typů zemin dle ČSN 75 2410, znak
 zeminy, vhodnost zemin pro hutněné násypy a hráze, propustnost po zhutnění

- stanovení konzistenčních mezí
- stanovení zrnitosti zemin
- laboratorní stanovení zhutnitelnosti zemin uvažovaných pro násypy hrází
- zařazení zemin do tříd těžitelnosti
- návrh sklonu svahů hráze
- stanovení parametrů zhutnění základové spáry v závislosti na zjištěných zeminách

  resp. horninách

# jednoduchý přírodovědný průzkum dotčených pozemků jehož výsledkem bude soupis zvláště
     chráněných rostlin a živočichů nacházejících se na dotčených pozemcích včetně návrhu
     možných opatření pro odstranění či zmírnění negativních vlivů na zvláště chráněných rostlin a
     živočichů při realizaci stavby,

9 posudek o potřebě popřípadě o návrhu podmínek provádění technickobezpečnostního dohledu
     nad vodním dílem, posudek pro zařazení VD do I. až IV. Kategorie z hlediska TBD,

Části PD - upřesnění požadavků (PD bude obsahovat části členěné na jednotlivé položky dle
vyhlášky):

  • technická zpráva, doplněná o technické specifikace,

  • průvodní zpráva, včetně uvedení seznamu dotčených vlastníků pozemků a staveb, seznam
        stavbou dotčených pozemků s uvedením jejich záborů (trvalých i dočasných),
fotodokumentace s odpovídajícím popisem

přehledná mapa povodí - základní vodohospodářská mapa 1 : 50 000 s vyznačením povodí,
základní mapa 1:10 000 s vyznačením úseků - objektů apod.),

  « hydrotechnické výpočty - vždy bude uveden postup jednotlivých výpočtů se všemi
        vstupními parametry, nelze akceptovat zjednodušené výpočty, nepřehledné výstupy či
        pouhé konzumpční křivky.

        - roční výpočty ztrát výparem, průsakem, netěsností objektů

        - výpočet kapacity bezpečnostního přelivu

        - výpočty kapacity spodní výpusti

        - výpočet napouštění a vypouštěni nádrže

        - výpočet kapacity skluzu od bezpečnostního přelivu

  o podrobná situace stavby 1:500
  o podrobná situace zemnfků 1:500 s příjezdovou cestou 1:5000
  • podélný profil hráze 1:250/100,

  • podélný profil nádrže 1:500/100

  o příčné profily včetně okótování jejich hladin 1:250/100

  • vzorový příčný profil hráze 1:100

  o výkresy objektů (např. 1:50),

  o prováděcí výkresy podrobností - detailů konstrukcí - zejména kladečské schémata
       uložení kamene (např. koruny, průtočné otvory), uložení výztuže - armovací výkres,
       ukotvení kamenných obkladů, spoje dřevěných prvků, spoje drátokamenných konstrukcí,
       odvodnění, dilatace, pracovní spáry, osazení zábradlí, řešení přechodů konstrukcí, římsy,
       spárování, napojení odpadního potrubí na vypouštěcí zařízení, poklopy, žebříky, dluže
       apod., (např, 1:50/25),

  • prováděcí výkresy pomocných a dočasných konstrukcí - bednění, pažení, převádění vody,
       přístupy, ochrana dřevin 1:50/25

  • podklady pro vytýčení stavby - vytyčovací schéma, podklady pro vytýčení stavby (v
       grafické a v elektronické podobě), 1:500,

  • zajištění pevných výškových bodů, včetně jejich fotodokumentace a podrobného popisu,

  • katastrální snímky,

  o situace s vlastnickými vztahy - situace (návrh) vložená do aktuálních podkladů
       vyžádaných u příslušného katastrálního úřadu (podklady katastrálního úřadu budou platné
       ke dni odevzdání PD), podklady musí být v maximální dostupné kvalitě. V případě, že
       dojde v průběhu zpracování PD ke změnám v podkladech poskytovaných katastrálním
       úřadem, musí být na tuto skutečnost objednatel upozorněn a dále bude dohodnut další
       postup. Jednotlivé pozemky dle parcelních čísel budou podbarveny jinou barvou,
       součástí výkresu bude tabulka se sloupci - barevné označení, číslo pozemku,
       vlastník, druh pozemku, výměra, trvalý zábor, dočasný zábor, ochrana pozemku a
       další tabulka - legenda, (např. 1:1000),

  • zásady organizace výstavby, včetně situace se zákresem staveniště, zařízení staveniště
       přístupů, skládek, mezideponií, odvodnění, převádění vody apod.,

  • technické charakteristiky, popisy a podmínky provádění stavebních prací, technologické
       postupy s odkazy na příslušné předpisy a normy,

  • podrobná specifikace navrhovaných materiálů a konstrukcí včetně stanovení minimálních
       kvalitativních požadavků,
           o zapracování specifických požadavků vyplývajících z dotačních titulů, - např.posouzení
                bezpečného převedení Q100 přes hráz - výpočet zabezpečení vodního díla při průchodu
                kontrolní povodňové vlny PV 100) včetně grafické přílohy - při dotační programu DVT
                atd.,

           o seznam pobřežníků, výpisy dotčených parcel a jejich vlastníků (případně i jejich uživatelů)
                s uvedením záborů pozemků a způsobu dotčení (využití) - dočasný i trvalý zábor,

           ® výkaz výměr (u jednotlivých položek bude vždy uveden způsob a postup výpočtu a jejich
                popis) s odkazujícím popisem na příslušnou grafickou nebo textovou část projektové
                dokumentace, ve které bude možné daný výpočet jednoznačně ověřit,

           o soupis stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (slepý rozpočet), včetně
                položek vedlejších a ostatních nákladů investora vyplývajících ze zpracování projektové
                dokumentace a požadavků objednatele, soupis prací bude vypracován v cenové soustavě
                ÚRS (cenová úroveň platná ke dni řádně dokončeného díla objednateli), elektronická
                podoba soupisu prací bude splňovat požadavky pro zadávání veřejné zakázky,
                elektronická podoba soupisu bude zpracována v otevřeném formátu XLSX,

           ® dílčí a souhrnné rozpočty (kontrolní rozpočet), budou obsaženy v paré č. 1 a 2 projektové
                dokumentace, budou vypracovány v cenové soustavě ÚRS a v cenové úrovni platné
                k termínu odevzdání prací, bude-li zhotovitel v prodlení s řádným dokončením díla a jeho
                předáním objednateli, předá objednateli řádně dokončené dílo v podobě s položkovým
                rozpočtem vypracovaným v cenové soustavě ÚRS platné ke dni předání řádně
                dokončeného díla objednateli

          o v případě potřeby použití položek neobsažených v cenové soustavě ÚRS (tzv. „R“
                položek) bude předložena a objednatelem odsouhlasena individuální kalkulace a rozbor
                takovýchto položek,

          • plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi vypracovaný koordinátorem
                BOZP. Plán BOZP musí splňovat jak všeobecné zásady, tak i specifické - vyplývající
                z projekčního návrhu a technologie výstavby

Požadovaný obsah dokladové části:
          • zápisy z výrobních výborů (vypracované zhotovitelem, odsouhlasené objednatelem),

          ® aktuální údaje Českého hydrometeorologického ústavu,

          • vyjádření správců a vlastníků inženýrských sítí,

          • vyjádření a souhlasy orgánů a organizací a dotčených fyzických a právnických osob
                (souhlasy budou vyznačeny na samostatném situačním výkresu);

          o stanovisko správce povodí,

          0 stanovisko obce (zastupitelstva obce),

          o koordinované závazné stanovisko obce s rozšířenou působností,

          ® stanovisko příslušného krajského úřadu k problematice nakládání a využívání odpadů

          0 vyjádření o souladu navrhované stavby se záměry územního plánování (dle §15
                stavebního zákona) nebo souhlas stavebního úřadu příslušného k vydání územního
                rozhodnutí, který ověřuje dodržení jeho podmínek,

          ® souhlas odborného lesního hospodáře (dále jen „OLH") s těžbou v lese,

          o stanovisko orgánu státní správy lesů,

          0 vyjádření vlastníků lesů do 50 m, vyjádření OLH,

          » souhlas se stavbou dle § 14 lesního zákona,

          ® vynětí ze zemědělského půdního fondu (dále jen „ZPF") (znalecké posudky a rozhodnutí)
               v případě nutnosti vynětí či odnětí,

          o souhlas orgánu SSL o uložení zemin z výkopů na lesní pozemky v rámci stavby,
           • vyjádření Moravského rybářského svazu

           • stanovisko orgánu dopravy na pozemních komunikacích, včetně podkladů pro povolení
                zvláštního užívání komunikací (souhlas vlastníka komunikace, orgánu policie ČR, návrh
                dopravního značení apod.). Podklady jen pokud vznikne povinnost vycházející ze
                stanoviska orgánu dopravy,

           • doklad o prokazatelném oznámení Archeologickému ústavu Akademie věd ČR

           ® závazné stanovisko orgánu ochrany přírody k zásahu do VKP podle § 4 odst. 2. zákona č.
                 114/1992 Sb., v účinném znění

           o souhlas k některým činnostem ve zvláště chráněných územích podle § 44 zákona č.
                 114/1992 Sb., v účinném znění,

           • další doklady z hlediska zájmů ochrany přírody

           © vyjádření krajského úřadu posouzení vlivu záměru na životní prostředí dle zákona č.
                100/2001 Sb,,

           © závěr zjišťovacího řízení, kterým se stanoví, že stavba nemůže (může) mít významný vliv
                na životní prostředí,

           • výjimka ze zákazů zvláště chráněných druhů rostlin a živočichů podle § 56 zákona č.
                114/1992 Sb., v účinném znění (v případě potřeby takovéto výjimky)

           ® vypracování souhrnu podmínek stanovených pro umístění, povolení a provádění stavby,
                včetně uvedení způsobu jejich vypořádání,

Ostatní požadavky:

  • štítek na deskách projektu bude kromě ostatních údajů obsahovat ČHP dotčeného toku, IDVT a
        ř. km stavby (dle CEVT),

  • součástí PD (v části Zásady organizace výstavby) bude posouzení plnění povinností zadavatele
        stavby podle zákona č. 309/2006 Sb., v účinném znění, zda je stavbu možné realizovat 1
        zhotovitelem (např. jedná se o jednoduchou stavbu s nízkou náročností na koordinaci,
        neobsahující žádná technologická zařízení apod.) a zda bude stavba svým rozsahem podléhat
        povinnosti doručení oznámení o zahájení prací oblastnímu inspektorátu práce (celkový
        plánovaný objem prací a činností během realizace díla přesáhne 500 pracovních dnů v přepočtu
        na jednu fyzickou osobu) - tedy zda je nutné určit koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při
        práci ve fázi přípravy díla,

• způsob použití, využití a likvidace sedimentů a výkopků v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb.
        o odpadech, případně způsob nakládání s odpady (vybouraný materiál, sediment, pařezy,
        přebytečná a jinak nevyužitelná zemina apod.) - bude vyřešeno v rámci projektové
        dokumentace a to včetně zajištění splnění všech legislativních podmínek s tím spjatých (zákon
        o odpadech, vyhláška č. 294/2005 Sb. a 383/2001 Sb., zákon o hnojivech, zákon o ochraně
        ZPF a vyhláška o používání sedimentů na zemědělské půdě a další obecně závazné právní
        předpisy, v účinných zněních) - ve spolupráci (součinnosti) s investorem bude preferováno -
        vybráno ekonomicky a ekologicky nejvhodnější řešení. Návrh využití či uložení odpadu
        zhotovitel projedná s vlastníky a nájemci dotčených pozemků (včetně přístupů apod.), zajistí
        jejich vyjádření (souhlasy) včetně podmínek uzavření smlouvy pro takové využití (uložení);
        výsledky tohoto projednání sdělí objednateli a zároveň mu předá vyjádření s návrhem smlouvy,
        předem objednatelem odsouhlaseným, podepsaným vlastníkem (případně i nájemcem),

  • součástí PD bude návrh plánu kontrolních prohlídek stavby ve vazbě na podstatné fáze
        provádění stavby - plán kontrolních prohlídek stavby,

  o projekt bude členěn na stavební objekty dle požadavku investora a podle charakteru finančních
        prostředků (provozní - investiční), všechny stavební objekty budou zatříděny do druhu a oboru
        stavebnictví dle klasifikace stavebních objektů,
® zhotovitel projedná návrh technického řešenf stavby na výrobních výborech (VV), které

svolá v průběhu zpracování projektové dokumentace za účasti objednatele a dalších

zúčastněných stran dotčených stavbou (minimálně dvou výrobních výborů - první po

zaměření a návrhu, kdy řešení bude předloženo na místě stavby, W budou ve vazbě na

jednotlivé fáze zpracování - projednávání PD), zhotovitelem vypracované zápisy z výrobních

výborů budou součástí dokladové části projektové dokumentace, návrh technického řešení

předkládaný dotčeným osobám bude předem projednán s objednatelem,  (výběr

staveniště - výrobní výbor pro projednání návrhu tužkového řešení - výrobní výbor s orgány

státní správy a se samosprávou - dokumentační komise),

• pro účely konání výrobních výborů předloží zhotovitel objednateli potřebné podklady
     v elektronické podobě minimálně 3 dny před konáním výrobního výboru,

  ® zhotovitel předloží objednateli pro účely dokumentační komise, konané před
        odevzdáním díla, jedno paré projektové dokumentace v tištěné podobě a 1 x její
        elektronickou podobu, a to nejpozději 31 dní před termínem odevzdání PD. Objednatel
        si vyhrazuje po odevzdání PD pro projednání v DK 17 dnů na předběžné posouzení PD
        a svolání DK a následně před převzetím a odevzdáním díla 7 dnů na závěrečné
        posouzení PD,

® PD bude předána i v elektronické podobě (needitovatelné - formát pdf., editovatelné - formát
     doc. xls. dwg. dgn.) na USB Flash Disku,

® originály všech dokladů budou součástí paré č. 1 projektové dokumentace, vydaná rozhodnutí
     budou mít vyznačeno „nabytí právní moci,

• zhotovitel souhlasí s rozmnožováním díla pro potřeby zajištění přípravy stavby a pro zadání a
     realizaci stavby, zhotoviteli bude zapůjčena stávající dokumentace stavby a doklady související
     se stavbou,

• součástí zadání je i provádění autorského dozoru, který bude prováděn formou kontrolní
     činnosti projektanta na stavbě - účasti autorizované osoby na stavbě dle potřeb objednatele
     (zpravidla při kontrolních dnech, kontrolních prohlídkách stavby, při předání a převzetí
     zhotovené stavby apod.), v rámci výkonu autorského dozoru bude zhotovitel kontrolovat soulad
     prováděné stavby sjím zhotovenou ověřenou (schválenou) projektovou dokumentací, se
     stavebním povolením (územním rozhodnutím), jakož i s dalšími právními akty a vyjádřeními,
     které jsou pro realizaci stavby závazné, předpokládaný rozsah autorského dozoru na stavbě ve
     dnech (dle zadávací dokumentace) zadavatel stanovil pouze pro účely hodnocení nabídkové
     ceny, přičemž skutečný rozsah prací bude závislý na jeho konkrétních potřebách.
     Předpokládaný počet je 5 účastí.

Objednatel:                                                  Zhotovitel:
Dne: J&. /                                                   Dne:

                                                                    t

                                                                     X?. 9

Přílohy:
1) Situace Mapy. cz
2) Situace budoucího staveniště (s uvedením ř. km dle CEVT)
3) Foto
4) Návrh stavby
          \                             \ _■ t- . ' /Á^'                                                                       Ocriianice                             'Jinošov

* Zmént mapo X Z letadla A Zin.nl (V 3D pohled <£> Panorama I                                                                        Náměšť                     Král ce
                                                                                                                       " v* nad Oslavou                 nad Oslavou
                                                      MHlou                                                                                                                     Ú]e.d
                                       Kožichovice                                                                            Vicenice                                          Rosic
                                                                                                                              u Náměštén. Osl.
                                   Stfilež                   •Vladislav
                                            Klulonká
          Třebíč                                                                                             Studenec
                                                                                                 Koněšin

                                                                                                                                                                                Sudíce í

                                                             Slavíčky                                                                           Sedlec           Březník

                                                                                      Třebenice                        Hartvikovice
                                                                          Dolní
          Mikulovice                                                      Vilémovice                                   tbahitu                                                  'Ketkovice
                                Výčapy                                                                                     Dalešiče
                                                                                                                                                                                   Senorady
lukovice                                                                                                                                                                              Bhkaup
ovice

                                                                                                                                                        Wohelno

                                                                                                                       Hrotovice

                                                                                                                                     Slavětice

                                                             Myshbofice                          Krhov

          Lukov                    Jaroměřice                Radkovice                                                                                           Dukovany                 Jamol
                        •Státnice  nad Rokytnou              u Hrotovic
                                                                                                                                     Rouchovany             $. Nástroje & Nahlásit chybu
                                           Přišlpo                                                                                                      Hnhňanv

          SJTSK X—641104 Y=-1162593 | ETRS89 B=49108f> 41' L=16*01‘32 14" | ETRS89/TM33 N=5443045.22 E=574810 11
Návrh

0 trzáJCf ■ VtfctrtvjdiU ro.r X 1 @ Araifavjltofjj    X+                                                                     ®

<-  o 6) Ď httpsy/agsxu2Juz/dmr/?extent=-665635.l07134,-1G30419.053439.-663954.892866,-1079580.946561.102067#tabinde<1_0  *  •

'3 ifmoitnécťi-tnépobity ^ Setrům-najdu t*_ Q Iďiodftlitri-ii|Lt_                                                            C3 DaSiebtbeftépetity

                                                                                                                          Orientační výpočet objemu

                                                                                                                          Aktivujte kreslenivnějšího obvodu, vnltfnlho
                                                                                                                          obvodu nebo hran kliknutím na vybráni
                                                                                                                          červené tlačítko. Po radéni tvaru niůiete
                                                                                                                          spustit výpočet.

                                                                                                                            Ulotil situaci Obnovit situaci
                                                                                                                          Q výiky bodó vnějtího obvodu

                                                                                                                              výSky bodů hran
                                                                                                                            Výpočet objemu

       Paruce                                                                                                             S§PHK~

Q fredJrty • Vtktírosi diU ro.r X © Aratftj výftspou  X+

<-  O ú 6 httpr//ags.cuzk.cz/drnr/?extent=-665635.107134,-I020419.053439.-663954.8928Č

fuj Sprrioimé cbtbené pobity S Setnam-nejdu ta_ Q tXodVstrir*a|U_
PODKLAD PRO ZPRACOVÁNÍ NÁVRHU CENY
(náklady na projektové práce a AD dle určených podmínek)

Název akce:                                 PD VN Mocla

              Práce                         Cena bez DPH (Kč) DPH(21 %) Kč,-       Cena včetně DPH
                                            1. etapa - DÚR                                 (Kč)

1. Geodetické a kartografické výkony                      0

2. Práce průzkumné (rozbory)                              0

3. Práce projektové                                       0

4. Inženýrská činnost (zajištění dokladové                0

části, atd.)

1. CELKEM                                                 0                     0  0

                         II. Etapa - dokumentace pro sloučené řízení + DPS

1. Geodetické a kartografické výkony         20000
                                             58000
2. Práce průzkumné                          130000
(sondy,vrty,geotechnika ap.)                 23000

3. Práce projektové

4. Inženýrská činnost (zajištění dokladové
části, atd.)

II. Celkem                                  231000                   48510         279510
                                                                        315           1815
1. Jedna účast na stavbě              III. etapa - autorský dozor
předpoklad účastí na stavbě - 5x                               1500

V(e): Brně dne 9.9.2020

                                                             (razítko, podpis)