Textová podoba smlouvy Smlouva č. 14048684: smlouva o krátkodobém podnájmu - šachový turnaj

Příloha xxx O-15-2020 Šach Mat 10.-13.10.2020.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Strana č. 1
                                                                                Smlouva č. O-15-2020

                                  Smlouva č. O-15-2020

                           o krátkodobém podnájmu prostor sloužících podnikání

                                       v Obecním domě v Praze
                          pro akci: Šachový turnaj 10.10. – 13.10.2020

uzavíraná stranami dle zák.č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění

                            I. Smluvní strany

1. NÁJEMCE:                 Obecní dům, a.s.

        se sídlem:          nám. Republiky 1090/5, 111 21 Praha 1
        IČ:                 27251918
        DIČ:                CZ27251918 (je plátcem DPH)
        jednající:          Mgr. Vlastimil Ježek, předseda představenstva
                            a Mgr. Jan Lacina, místopředseda představenstva
        registrace v OR:    Městský soud v Praze, oddíl B, vložka č. 9990
        bank. spojení:      ČSOB a.s., Praha 1
                            220080516/0300

(dále jen „nájemce“)
                                                           a

2. PODNÁJEMCE:              Šach Mat s.r.o.

        se sídlem/adresou:  Na zájezdu 1940/6, Vinohrady, 101 00 Praha 10
        IČ:                 28475674
        DIČ:                CZ28475674
        zástupce:           Pavel Matocha, jednatel
        zápis v OR:         Městský soud v Praze, oddíl C, vložka č. 144347

(dále jen „podnájemce“)

Je-li podnájemce podnikatelem, tvoří Přílohu č. 3 k této smlouvě kopie výpisu podnájemce
z obchodního rejstříku. Není-li podnájemce zapsaný v obchodním rejstříku, tvoří Přílohu č. 3 k této
smlouvě kopie jeho živnostenského oprávnění (výpis ze živnostenského rejstříku).

                                          II. Úvodní ustanovení

Nájemce je podle Nájemní smlouvy č. NAO/58/01/007368/2005 ze dne 22.7.2005 mezi hlavním
městem Praha a Obecním domem, a.s., schválené usnesením Rady hlavního města Prahy č. 1091 ze
dne 19.7.2005, nájemcem nemovitostí, a to objektu č.p. 1090 na stavební parcele č. parc. 588
(budovy Obecního domu v Praze) a pozemku č. parc. 588, oboje v katastrálním území Staré Město,
obec Praha, zapsaných v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro hlavní město Prahu,
Katastrální pracoviště Praha na LV 122.

Nájemce je oprávněn na základě Nájemní smlouvy č. NAO/58/01/007368/2005 ze dne 22.7.2005
přenechat prostory specifikované v této smlouvě, nacházející se v budově Obecního domu, na adrese
nám. Republiky 1090/5, 111 21 Praha 1 (dále jen „Obecní dům“), podnájemci do podnájmu za
smluvních podmínek vyplývajících z této smlouvy.
                                                  Strana č. 2
                                   Smlouva č. O-15-2020

III. Předmět, doba, účel podnájmu

Nájemce touto smlouvou přenechá níže uvedené prostory, nacházející se v budově Obecního domu,
podnájemci do podnájmu na dobu určitou od 14:00 hod do 20:00 hod a podnájemce tyto prostory
k užívání přijímá:

10 – 12.10.2020 Riegrův sál
13.10.2020 Grégrův sál

(dále jen společně „předmět podnájmu“).

Podnájemce bude předmět podnájmu užívat za účelem uspořádání šachového trunaje (dále jen
„akce“) v době každý den podnájmu od 15:00 do 19:00 pro přibližně 10 účastníků, kteří budou
v souladu s účelem podnájmu a souhlasem podnájemce předmět podnájmu užívat. Specifikace
předmětu, účelu, doby podnájmu a úhrady za podnájem jsou uvedeny v Příloze č. 1 k této smlouvě,
která je její nedílnou součástí.

O předání a převzetí předmětu podnájmu při zahájení podnájmu a po skončení podnájmu sepíší
nájemce a podnájemce protokol akce, jehož vzor tvoří Přílohu č. 5 k této smlouvě.

                 IV. Služby, jejichž poskytování je spojeno s podnájmem

IV. 1.

Nájemce podnájemci zajistí v předmětu podnájmu tyto základní služby:
- vytápění,
- klimatizaci,
- základní osvětlení,
- přípravu sálu (tj. uspořádání mobiliáře podle požadavků podnájemce),
- základní úklid předmětu podnájmu před a po akci – kromě likvidace odpadu.

(dále jen společně „Základní služby“)

IV. 2.

Smluvní strany se dohodly, že Základní služby jsou součástí úhrady za podnájem, která je uvedena
v čl. V této Smlouvy a v Příloze č. 1, která tvoří nedílnou součást této smlouvy.

Podnájemce odpovídá za likvidaci odpadu a zavazuje se ji na své náklady samostatně zajistit. Pokud
tak podnájemce neučiní a odpad bude k okamžiku ukončení smlouvy ponechán podnájemcem
v prostorách Obecního domu, sjednaly smluvní strany paušální částku (náklad) za likvidaci odpadu ve
výši 10.000,- Kč + DPH, kterou se podnájemce zavazuje zaplatit nájemci na jeho výzvu ve lhůtě pěti
(5) kalendářních dnů.

IV. 3.

Pokud se strany dohodnou, že nájemce poskytne podnájemci i jiné, než Základní služby spojené
s podnájmem (dále jen „další služby“), bude tato dohoda stran o dalších službách a jejich ceně
(Příloha č. 4 - Ceník dalších služeb) tvořit obsah protokolu akce (Příloha č. 5 - Protokol akce).
Cenu za další služby zaplatí podnájemce při konečném vyúčtování akce dle čl. VII této smlouvy.

IV. 4.

Podnájemce bere na vědomí, že cateringovými společnostmi nájemce jsou společnosti
Vyšehrad 2000 a.s., IČ: 60197315, sídlem Vratislavova 17/38, 128 00 Praha 2 a
Foodway Catering s.r.o., IČ: 07424388, se sídlem Říční 539/2, Malá Strana, 118 00 Praha 1.
Podnájemce má právo využít i jiného caterera, pokud nahlásí tohoto caterera zástupci nájemce před
konáním akce a zároveň splní podmínky nájemce stanovené pro služby takovéhoto caterera a uzavře
s nájemcem sám nebo podnájemcem zvolený caterer samostatnou smlouvu o podnájmu
cateringových prostor tak, jak níže uvedeno. Podnájemce bere na vědomí, že nezbytnou podmínkou
pro činnost cateringových společností výše uvedených, či jiného caterera, v rámci pořádání akce
podle této smlouvy, je časově omezené přenechání podnájmu alespoň jedné přípravny (místnosti č.
5029 a/nebo místnosti č. 5090) na základě samostatné smlouvy o podnájmu cateringových prostor ve
                                                                                                                                                            Strana č. 3
                                                                                                                                            Smlouva č. O-15-2020

znění určeném nájemcem, kterou uzavře podnájemce nebo jím zvolený caterer s nájemcem, a to za
smluvních podmínek stanovených nájemcem.

                                V. Úhrada za podnájem a za služby

Smluvní úhrada za užívání předmětu podnájmu činí xxx,- Kč + DPH (dále jen „úhrada za
podnájem“).

Smluvními stranami sjednané Základní služby jsou součástí úhrady za podnájem uvedené shora
v tomto článku smlouvy.

Cena za další služby se stanoví na základě protokolu akce a ceníku dalších služeb uvedených
v Příloze č. 4 a v Příloze č. 5 této smlouvy.

Úhrada za podnájem a paušál za základní služby bude vypořádána takto:

     a) část úhrady za podnájem ve výši xxx,- Kč + DPH bude podnájemcem uhrazena nájemci dle čl.
          VI. a VII. této smlouvy; bližší specifikace je uvedena v Příloze č. 1 této smlouvy

     b) část úhrady za podnájem ve výši xxx,- Kč + DPH dle Přílohy č. 6 této smlouvy bude započtena
          proti vzájemné pohledávce podnájemce a to takto:
          obě smluvní strany vystaví daňové doklady na svá plnění – podnájemce vystaví fakturu ve
          výši xxx,- Kč + DPH za plnění dle čl. IX.5. této smlouvy nejpozději do 23.10.2020. Nájemce
          vystaví fakturu na část úhrady za podnájem dle tohoto bodu po uskutečnění podnájmu.
          Faktury musí mít všechny náležitosti řádného daňového dokladu a musí být vystaveny na
          základě a v souladu s právními předpisy platnými a účinnými v době jejich vystavení. Faktury
          podnájemce budou označeny „neplatit – barter“, faktury nájemce budou rovněž označeny
          „neplatit – barter“.

     c) Obě smluvní strany si své závazky a pohledávky plynoucí z této Smlouvy vzájemně započtou
          nejpozději do 31.10.2020

Ke všem shora uvedeným částkám bude nájemcem účtována daň z přidané hodnoty v zákonné výši
(dále jen „DPH“).

                                                  VI. Jistota

Podnájemce se zavazuje, že na bankovní účet nájemce v této smlouvě uvedený uhradí na základě
nájemcem vystavené faktury v termínu nejpozději do sedmi (7) dnů před konáním akce smluvními
stranami sjednanou jistotu ve výši 100 % částky představující sjednanou úhradu za podnájem (včetně
DPH), tj. celkem částku ve výši xxx,- Kč. Nezaplatí-li podnájemce jistotu ve stanovené lhůtě, je
nájemce oprávněn od této smlouvy jednostranně odstoupit s tím, že podnájemce je povinen zaplatit
nájemci za nesplnění tohoto smluvního závazku smluvními stranami sjednanou smluvní pokutu ve výši
rovnající se jistotě bez DPH. V případě, že podnájemce zaplatí nájemci částečné plnění na úhradu
jistoty, je nájemce oprávněn na úhradu smluvní pokuty uvedené v tomto čl. VI smlouvy jednostranně
započítat takto přijatou část plnění od podnájemce. Jednostranným odstoupením nájemce od smlouvy
nezaniká nárok nájemce na smluvní pokutu a povinnost podnájemce k zaplacení takto sjednané
smluvní pokuty.

         Datum splatnosti              Částka (CZK)  Procenta jistoty
9.10.2020                  xxx                              100,0

Jistota zajišťuje splnění povinností podnájemce z této smlouvy a uspokojení nároků, které nájemci
vzniknou v důsledku takovéhoto porušení smlouvy podnájemcem. Smluvní strany se dohodly, že
jistota uhrazená Podnájemcem Nájemci podle této smlouvy nebude po celou dobu trvání podnájmu a
jejího deponování na účtu nájemce úročena.
                                                                                                                                                            Strana č. 4
                                                                                                                                            Smlouva č. O-15-2020

              VII. Vyúčtování úhrady za podnájem a za poskytnuté služby

VII. 1.
Nájemce vyúčtuje podnájemcem zaplacenou jistotu (čl. VI.) proti dohodnuté úhradě za podnájem,
ceně dalších služeb (čl. V.) a případně odstupnému dle čl. VIII., a to na základě daňového dokladu
(faktury). Případný nedoplatek z tohoto vyúčtování je podnájemce povinen uhradit nájemci ve lhůtě
splatnosti uvedené ve vyúčtování.
VII. 2.
Za den zaplacení jakékoli částky, která má být nájemci dle této smlouvy podnájemcem uhrazena, se
považuje den, kdy je příslušná finanční částka připsána na účet nájemce.

  VIII. Odstoupení od smlouvy zčásti (zrušení podnájmu jednotlivých prostor),
   odstoupení od smlouvy jako celku (zrušení plánované akce) podnájemcem

VIII. 1.

Podnájemce je oprávněn kdykoli před dnem zahájení doby podnájmu písemně oznámit nájemci, že
některý z nebytových prostor předmětu podnájmu anebo žádný z nich ve sjednané době nehodlá
využít, a to ať již z jakéhokoli důvodu, a od této smlouvy zčásti nebo zcela odstoupit. V případě, že
podnájemce odstoupí od smlouvy pouze ohledně části nebytových prostor předmětu podnájmu, nemá
toto odstoupení vliv na platnost a účinnost této smlouvy jako celku.

VIII. 2.

Podnájemce je povinen oznámení o odstoupení do 14 dnů ode dne jeho zaslání potvrdit, a to formou
doporučeného dopisu s tím, že účinky odstoupení nastávají dnem doručení oznámení o odstoupení
nájemci. Nepotvrdí-li podnájemce nájemci oznámení o odstoupení doporučeným dopisem, má se za
to, že podnájemce od smlouvy neodstoupil, a to ani z části.

VIII. 3.

Pro případ odstoupení podnájemce od smlouvy jako celku sjednaly strany odstupné. Částka
připadající na odstupné se určí ze sjednané úhrady za podnájem a stanoví se takto:

 100 %, pokud písemné oznámení podnájemce bude doručeno v době kratší než 15 kalendářních
      dnů před prvým dnem podnájmu dle této smlouvy

 80 %, pokud písemné oznámení podnájemce bude doručeno v rozmezí 16-60 kalendářních dnů
      před prvým dnem podnájmu dle této smlouvy

 50 %, pokud písemné oznámení podnájemce bude doručeno v rozmezí 61-90 kalendářních dnů
      před prvým dnem podnájmu dle této smlouvy

 10 %, pokud písemné oznámení podnájemce bude doručeno v rozmezí 91-180 kalendářních dnů
      před prvým dnem podnájmu dle této smlouvy.

Odstupné může nájemce čerpat z jistoty (dle čl. VI této smlouvy), pokud již byla podnájemcem
alespoň zčásti složena na účet nájemce. Jestliže jistota nebyla dosud ani zčásti složena
podnájemcem na účet nájemce nebo výše jistoty nepokryje stanovené odstupné, nájemce zašle
podnájemci daňový a účetní doklad (fakturu) na příslušné odstupné či jeho rozdíl a podnájemce je
povinen ji uhradit v termínu splatnosti.

V případě, že podnájemce odstoupí od smlouvy z důvodu krizového opatření vyhlášeného příslušným
orgánem státní správy , které nebylo známé v době uzavření této smlouvy předpokládat, podnájemce
není povinen platit nájemci jakékoli odstupné.
          Strana č. 5

          Smlouva č. O-15-2020

VIII. 4.

Pro případ odstoupení podnájemce od smlouvy zčásti (tj. že některý z nebytových prostor předmětu
podnájmu nehodlá ve sjednané době využít) sjednaly strany odstupné (dále jen „částečné
odstupné“). Částka připadající na částečné odstupné se určuje z úhrady za podnájem sjednané za
nebytové prostory předmětu podnájmu, od nichž podnájemce odstoupil a stanoví se ve stejné výši
jako v odstavci VIII. 3. Úhrada částečného odstupného se provede způsobem uvedeným v odstavci
VIII. 3 smlouvy.

                                            IX. Další ujednání

IX. 1.

Podnájemce bere na vědomí, že pokud jím bude v souvislosti s podnájmem dle této smlouvy
provozována veřejná hudební produkce ve smyslu zák. č. 121/2000 Sb., zákon o právu autorském, o
právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), je povinen
oznámit příslušnému kolektivnímu správci (Ochranný svaz autorský pro práva k dílům hudebním -
OSA) program této produkce ve smyslu příslušných ustanovení autorského zákona a dále se
podnájemce zavazuje zaplatit veškeré autorské poplatky za takovouto veřejnou produkci ze svého.
Podnájemce odpovídá nájemci za škodu, která nájemci vznikne porušením této oznamovací, jakož i
uhrazovací povinnosti podnájemce.

IX. 2.

Podnájemce se zavazuje dodržovat Obecné povinnosti podnájemců, jak jsou uvedeny v Příloze č. 2
této smlouvy, včetně přísného zákazu kouření v předmětu podnájmu, s výjimkou těch nebytových
prostor předmětu podnájmu, které jsou ke kouření vyhrazené a viditelně označené.
V případě porušení zákazu kouření v předmětu podnájmu bude podnájemci účtována smluvní pokuta
v částce 2.000,- Kč za každého účastníka akce, který nedodrží tento zákaz, což bude uvedeno v
příslušném protokolu akce. Podnájemce se takovouto smluvní pokutu zavazuje zaplatit nájemci na
jeho výzvu.

IX. 3.

Podnájemce bere na vědomí a souhlasí s tím, že v prostorách Obecního domu v Praze je zakázáno
kouření tabákových výrobků (včetně elektronických cigaret). Tímto není dotčeno právo podnájemce na
umístění reklamy nebo reklamního stánku výrobce tabákových výrobků (včetně elektronických cigaret)
po dobu podnájmu dle této smlouvy, avšak za podmínky, že takovéto tabákové výrobky nebudou
nabízeny k přímé konzumaci (přímému užití) v prostorách Obecního domu v Praze, a to ani
prostřednictvím vzorků tabákových výrobků (včetně elektronických cigaret). V případě porušení
povinnosti stanovené podnájemci v tomto ustanovení smlouvy se smluvní strany dohodly na
povinnosti podnájemce zaplatit nájemci smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč a podnájemce je povinen
takovouto smluvní pokutu zaplatit nájemci na jeho výzvu.

IX. 4.

Nejpozději do 5.10.2020 se na výše uvedenou adresu nájemce dostaví pan xxx jako zástupce

podnájemce a spolu s pověřeným pracovníkem nájemce (dále jen „správce“) projednají konkrétní
průběh podnájmu (akce). V případě, že dojde v mezidobí ke změně této osoby, je podnájemce
povinen takovou skutečnost oznámit nájemci písemně, bez zbytečného odkladu. Neučiní-li tak,
nemůže být jiná osoba za jeho zástupce dle tohoto odstavce smlouvy považována.

IX. 5.

Nájemce se na této akci podílí jako jeden z partnerů, v souvislosti s čímž se podnájemce zavazuje
poskytnout nájemci plnění (prezentaci nájemce) dle Přílohy č. 6 k této smlouvě. Cenu tohoto plnění
podnájemce strany sjednaly na xxx,- Kč bez DPH a bude vypořádána v souladu s čl. V. této smlouvy.

IX. 6.

Podnájemce se zavazuje, že předmět podnájmu bude užívat tak, aby svojí činností neomezil nad míru
obvyklou činnost nájemce a ostatních podnájemců, jakož i jiných osob užívajících prostory Obecního
domu. Podnájemce v této souvislosti bere na vědomí, že akce podnájemce, pro kterou si podnájemce
podnajímá předmět podnájmu podle této smlouvy, nesmí zapříčinit to, aby prostory Obecního domu
                                                                                                                                                            Strana č. 6
                                                                                                                                            Smlouva č. O-15-2020

nebyly přístupné nájemci a/nebo podnájemcům a/nebo jiným třetím osobám, které tyto prostory
využívají ke své činnosti a navštěvují.

                                X. Důsledky porušení této smlouvy

Strany ujednaly, že:
X. 1.
poruší-li podnájemce hrubým způsobem tuto smlouvu (dojde k poškozování předmětu podnájmu,
předmět podnájmu bude využíván v rozporu se sjednaným účelem podnájmu apod.) anebo
nepřevezme či nepředá nájemci předmět podnájmu nebo odmítne podepsat předávací protokol, náleží
nájemci smluvní pokuta ve výši 20 % jistoty dle čl. VI. této smlouvy.
X. 2.
je-li podnájemce v prodlení s úhradou faktury vystavené nájemcem podle článku VII. této smlouvy,
náleží nájemci smluvní pokuta ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

                               XI. Odstoupení nájemce od smlouvy

Nájemce je oprávněn od smlouvy jednostranně odstoupit:
XI. 1.
vyskytne-li se v objektu nebo v předmětu podnájmu technická anebo jiná závada, která znemožňuje
podnájem těchto prostor k účelu, který strany v této smlouvě, resp. její Příloze č. 1 sjednaly,
XI. 2.
nedostaví-li se zástupce podnájemce k nájemci do doby dohodnuté v článku IX. 4. této smlouvy a ani
v náhradním termínu, který mu pro tento případ nájemce písemně oznámí, nedohodnou-li se strany
jinak.
XI. 3.
poruší-li podnájemce přes předchozí (a to i ústní) výzvu nájemce tuto smlouvu hrubým způsobem
(dojde k poškozování předmětu podnájmu nebo předmět podnájmu bude využíván v rozporu se
sjednaným účelem podnájmu, podnájemce anebo osoby, které se v předmětu podnájmu nacházejí,
poruší povinnosti stanovené v Obecných povinnostech podnájemců, apod.). V tomto případě je
podnájemce povinen na výzvu správce okamžitě předmět podnájmu bez zbytečného prodlení vyklidit.
XI. 4.
poruší-li podnájemce svoji povinnost uvedenou v článku IX. 6 této smlouvy.
XI. 5.
Okamžikem doručení oznámení o odstoupení se tato smlouva ruší. Nezanikají pouze ta práva a
povinnosti smluvních stran, u kterých tak stanoví zákon anebo u kterých z této smlouvy vyplývá, že
mají trvat i nadále (povinnost úhrady za podnájem za dobu trvání podnájmu, nárok na odstupné, nárok
na zaplacení smluvní pokuty apod.). V případě, že dojde k odstoupení nájemce dle článku XI. 1. této
smlouvy, vrátí nájemce podnájemci do 10 dnů jistotu v celé její výši na účet podnájemce dle článku I.
této smlouvy s tím, že tímto budou mezi smluvními stranami této smlouvy vypořádány veškeré
vzájemné nároky vyplývající z takovéhoto ukončení smlouvy.
                                                                 Strana č. 7
                                                  Smlouva č. O-15-2020

                       XII. Závěrečná ustanovení

XII. 1.

Dohoda stran o změnách této smlouvy, týkající se předmětu podnájmu, účelu a doby podnájmu, výše
a splatnosti úhrady za podnájem, musí být učiněna písemně a bude tvořit dodatek této smlouvy.

XII. 2.

Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Smlouva nabývá účinnosti
dnem uveřejnění ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 340/2015 Sb. v platném znění.

XII. 3.

Smluvní strany prohlašují, že se podrobně seznámily s celým textem této smlouvy, včetně jejích příloh
(s výjimkou Přílohy č. 5 - Protokol akce, která bude přiložena ke smlouvě později), který je jim jasný a
srozumitelný, a že si nejsou vědomy žádných právních překážek, které by uzavření této smlouvy
bránily nebo způsobovaly její neplatnost. Strany zajistily provedení veškerých úkonů nutných k
uzavření této smlouvy a smlouvu podepisují jejich oprávnění zástupci.

XII. 4.

Smluvní strany prohlašují, že ujednání této smlouvy uvedené v čl. V této smlouvy, týkající se smluvní
úhrady za podnájem a její výše, jakož i ustanovení čl. VI této smlouvy, týkající se jistoty a její výše, a
text Přílohy č. 1 této smlouvy považují smluvní strany za obchodní tajemství, které je kterákoli
smluvní strana oprávněna zveřejnit jiné třetí osobě pouze s předchozím písemným souhlasem druhé
smluvní strany. Smluvní strany berou na vědomí a souhlasí s tím, že údaje (dále jen „metadata“),
tvořící předmět obchodního tajemství tak, jak shora uvedeno, budou vyloučena z uveřejnění
prostřednictvím registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. v platném znění. Tímto však není
dotčeno uveřejnění těchto metadat v registru smluv, uveřejní-li je Nájemce jako opravu podle § 5 odst.
7 zákona č. 340/2015 Sb. v platném znění do 30 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno rozhodnutí
nadřízeného orgánu nebo soudu, na jehož základě má být neuveřejněná část smlouvy nebo dotčená
metadata poskytnuta podle předpisů upravujících svobodný přístup k informacím.

XII. 5.

Tato smlouva je vyhotovena ve třech (3) stejnopisech s platností originálu. Podnájemce obdrží jedno
(1) vyhotovení smlouvy, dvě (2) vyhotovení smlouvy obdrží nájemce.

Přílohy:
č. 1 Specifikace předmětu, účelu a doby podnájmu, úhrady za podnájem
č. 2 Obecné povinnosti podnájemců
č. 3 Kopie výpisu podnájemce z obchodního rejstříku nebo kopie zakládací (zřizovací) listiny nebo

          kopie živnostenského oprávnění
č. 4 Ceník dalších služeb
č. 5 Protokol akce – vzor
č. 6 Prezentace Obecního domu a.s.

V Praze dne 7.10.2020

Nájemce:                          Podnájemce:

……………………………………………                 ……………………………………………
          Mgr. Vlastimil Ježek                   Pavel Matocha
                                                    jednatel
       předseda představenstva                     Šach Mat s.r.o.
            Obecní dům, a.s.

……………………………………………
              Mgr. Jan Lacina

    místopředseda představenstva
            Obecní dům, a.s.
                                                                                                                                                                         Strana č. 8

                                                                                                                                                         Smlouva č. O-15-2020

                                                                   Příloha č. 2
                                smlouvy o krátkodobém podnájmu prostor v Obecním domě v Praze

                                         Obecné povinnosti podnájemců

                                                                         I.
                                                          Zástupci smluvních stran

1. Ve vztahu ke krátkodobým podnájemcům prostor nacházejících se v Obecním domě (dále jen „předmět podnájmu“) zastupuje
nájemce odpovědný pracovník nájemce (dále jen “Správce”), který je po dobu podnájmu (konání akce) podnájemci k dispozici
předem dohodnutým způsobem (telefon, paging atd.) uvedeným v Protokolu akce.
2. Podnájemce zastupuje Zástupce (viz smlouva čl. IX. 4.) nebo osoba, která se správci prokáže pověřením vystaveným osobou
oprávněnou podnájemce zavazovat.
3. Na Správce se Zástupce obrací ve všech záležitostech ohledně předmětu podnájmu a zařízení, která převzal podnájemce do užívání
spolu s předmětem podnájmu.
4. Správce je rovněž osobou oprávněnou provádět kontrolu předmětu podnájmu a osobou oprávněnou udělovat Zástupci pokyny dle
uzavřené podnájemní smlouvy (zejména této přílohy) a další pokyny, je-li to nutné k odvrácení hrozící škody na zdraví, majetku a
životním prostředí anebo minimalizaci škody již vzniklé.

                                                                        II.
                                                                 Protokol akce

1. O předání a převzetí předmětu podnájmu a o průběhu doby podnájmu (konání akce) se sepisuje protokol (dále jen „Protokol
akce“). V Protokolu akce jsou uváděny veškeré potřebné či stranami vyžádané skutečnosti, a to zejména přesný čas, kdy podnájemce
předmět podnájmu převzal respektive odevzdal zpět nájemci, jeho stav a vybavení, jakož i zda je předmět podnájmu uspořádán dle
přílohy č. l této smlouvy. V protokolu akce jsou dále uváděna veškerá poškození mobiliáře, výzdoby sálů, stavebních prvků a vybavení
(zařízení) sálů. V tomto případě se rovněž poznamená čas zjištění škody, popis poškození a příčina poškození a stanovisko
podnájemce k rozsahu a způsobu vzniku škody.
2. Osoby, které Protokol akce sepisují a provádějí do něj záznamy, budou uvedeny vždy v jeho záhlaví, Protokol akce podepisuje za
nájemce Správce a za podnájemce Zástupce. V případě rozdílných stanovisek těchto osob v některé věci, uvádějí se do Protokolu akce
obě stanoviska, přičemž pro neodkladné řešení situace je rozhodující stanovisko Správce a Zástupce je povinen jeho pokyny
respektovat.

                                                                        III.
                                                       Vstup do předmětu podnájmu

1. Zástupce je povinen před začátkem akce převzít od Správce předmět podnájmu a potvrdit jeho připravenost písemně v Protokolu
akce. Po skončení akce je Zástupce povinen opět předmět podnájmu protokolárně předat zpět Správci. Pro přesné časové určení
doby podnájmu je závazný pro obě strany čas převzetí a předání uvedený v Protokolu akce.
2. Předmět podnájmu na žádost Zástupce otevírá a uzavírá Správce, v případě, že podnájemce požaduje uzamykání předmětu
podnájmu v průběhu akce (přestávky apod.) provádí se o tom zápis do Protokolu akce. Po uzamčení prostor Správce zajistí okamžité
zapnutí systému EZS (elektronický zabezpečovací systém) v předmětu podnájmu. Takto zajištěný předmět podnájmu bude otevřen
podnájemci Správcem pouze za přítomnosti Zástupce. Věci ponechané podnájemcem v takto uzavřených prostorách převezme dle
soupisu připraveného podnájemcem při uzamčení prostor Správce, který je při otevření prostor předá zpět Zástupci.
3. Podnájemce je povinen umožnit nájemci, Správci nebo osobám jím pověřeným v nezbytných případech na požádání vstup do
předmětu podnájmu. Nájemce je dále oprávněn do předmětu podnájmu vstoupit i bez souhlasu podnájemce, a to v případě havárií
nebo je-li to nutné k odvrácení hrozící škody na zdraví, majetku a životním prostředí anebo minimalizaci škody již vzniklé. Totéž platí,
bude-li pro objekt vyhlášen jeho ostrahou požární nebo bezpečnostní poplach.
                                                                                                                                                                         Strana č. 9

                                                                                                                                                         Smlouva č. O-15-2020

                                                                        IV.
                          Kontrola předmětu podnájmu, činnosti podnájemce a ohlašovací povinnost

1. Podnájemce je povinen umožnit Správci včetně osob, které ho doprovázejí vstup do předmětu podnájmu, za účelem kontroly
plnění povinností podnájemce stanovených ve smlouvě a v této příloze, nesmí tím být však narušena nebo omezena činnost
podnájemce v předmětu podnájmu.
2. Podnájemce je povinen odstranit nedostatky zjištěné Správcem při kontrole předmětu podnájmu, a to ve lhůtě jím stanovené. V
případě nesplnění této povinnosti podnájemcem, je Správce oprávněn dát podnájemci pokyn k okamžitému a úplnému vyklizení
předmětu podnájmu podnájemcem i jeho návštěvníky.
3. Podnájemce je povinen poskytnout Správci jakékoli jím vyžádané informace týkající se předmětu podnájmu, popř. informace
související s jeho činností v něm.
4. Podnájemce je povinen chránit předmět podnájmu včetně jeho výzdoby a mobiliáře jakož i ostatního majetku nájemce před
rozkrádáním, poškozením, zničením, ztrátou nebo zneužíváním a okamžitě nahlásit Správci veškeré zjištěné nedostatky nebo
poškození. Oznámení podnájemce bude zaznamenáno do Protokolu akce, kde Zástupce uvede všechny okolnosti toho kterého
případu, které jsou mu známy.

                                                                        V.
                                       Bezpečnost a ochrana zdraví při práci v Obecním domě

1. Hlavním cílem zajišťování bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „BOZP“) v Obecním domě (dále jen „OD“) je předcházet
nebo omezovat rizika ohrožující životy a zdraví zaměstnanců.

2. Nájemce a podnájemce jsou povinni se prostřednictvím svých zástupců vzájemně informovat o rizicích a vzájemně spolupracovat
při zajišťování BOZP a při zajišťění bezpečného, nezávadného a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí pro zaměstnance, kteří
plní v průběhu doby podnájmu (konání akce) pracovní úkoly v prostorách OD.
3. Podnájemce je povinen v průběhu konání akce dodržovat pokyny nájemce (tj. bezpečnostního technika, techniků sálů,
zaměstnanců obchodního oddělení, zaměstnanců elektroúdržby, kteří mají odbornou způsobilost pro práci na el. zařízeních).
Zaměstnanci podnájemce včetně dalších osob, které plní v předmětu podnájmu a v ostatních prostorách OD pracovní úkoly v
průběhu doby podnájmu (konání akce), nesmí zasahovat do provozu jevištních tahů, používat bez obsluhy zaměstnanců nájemce
jevištní stoly a nákladní výtah, zasahovat do rozvoden el. energie a provizorní připojení elektrospotřebičů a instalaci prodlužovacího
vedení provádět pouze za asistence zaměstnanců elektroúdržby OD. V oblasti požární ochrany jsou dále povinni akceptovat veškerá
rozhodnutí požárního technika, velitele a členů požární preventivní hlídky OD.

                                                                        VI.
                                                              Obecná ustanovení

1. V předmětu podnájmu platí zákaz kouření. Podnájemce je povinen na tuto skutečnost upozornit všechny návštěvníky a další osoby,
které se v předmětu podnájmu nacházejí se souhlasem nebo vědomím podnájemce.
2. V předmětu podnájmu není nájemci dovoleno:
- provádění jakýchkoli úprav, které by mohly znamenat újmu na jeho architektonickém či provozním vzhledu nebo způsobit škody na
jeho vybavení nebo zařízení. To se týká zejména upevňování transparentů, polepování skel, obkladů apod.
- při koncertech zabodávat bodce hudebních nástrojů (např. kontrabasů a violoncell) do pódia Smetanovy síně, Sladkovského a
Grégrova sálu
- stěhování či jiná manipulace s mobiliářem v předmětu podnájmu
- stěhování převzatého vybavení (zařízení)
- instalace jakýchkoli technických zařízení podnájemce, výzdoby apod. bez souhlasu nájemce a přítomnosti jeho odpovědného
pracovníka.
3. Umísťovat reklamní či informační materiály v jakékoliv jejich formě mimo předmět podnájmu je zakázáno.
4. Nájemce neodpovídá podnájemci ani třetím osobám za ztrátu nebo krádež jejich věcí z předmětu podnájmu pokud tento nebyl
Správcem protokolárně převzat ( čl. III. odst. 2. této přílohy).
5. Podnájemce je oprávněn provádět v předmětu podnájmu pouze činnost, která odpovídá účelu podnájmu. Není oprávněn provádět
takovou činnost, která by ztížila, či znemožnila užívání jiných prostor v OD anebo mohla způsobit újmu nájemci nebo třetím osobám.
6. Podnájemce je povinen zachovávat čistotu v předmětu podnájmu a v zařízení, které spolu s ním užívá.
7. Podnájemce likviduje pouze běžný odpad vhodný z hlediska bezpečnosti a hygieny. Předmět podnájmu nesmí být užíván
způsobem, kterým by vznikl jiný odpad.
8. Podnájemce je povinen při skončení podnájmu odevzdat Správci předmět podnájmu ve stavu, ve kterém ho převzal s přihlédnutím
k jeho běžnému opotřebení a zároveň je podnájemce povinen odstranit z předmětu podnájmu veškeré svoje vybavení, dekorace a
prázdné obaly, tak, aby mohl být proveden běžný úklid po akci.
                                                                                                 Strana č. 10
                                                                                    Smlouva č. O-15-2020

                                          Výpis z obchodního rejstříku
                        Šach Mat s.r.o., C 144347 vedená u Městského soudu v Praze

Datum vzniku a zápisu:
22. října 2008

Spisová značka:
C 144347 vedená u Městského soudu v Praze

Obchodní firma:
Šach Mat s.r.o.

Sídlo:
Na zájezdu 1940/6, Vinohrady, 101 00 Praha 10

Identifikační číslo:
28475674

Právní forma:
Společnost s ručením omezeným

Předmět činnosti:
Pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor

Statutární orgán:

jednatel:

PAVEL MATOCHA, dat. nar. 5. prosince 1972
Bajkalská 666/8, Vršovice, 100 00 Praha 10
Den vzniku funkce: 12. listopadu 2008

Způsob jednání:
Jednatel jedná jménem společnosti ve všech věcech samostatně. Je-li jmenováno více jednatelů, jedná
jménem společnosti každý z jednatelů samostatně.

Společníci:

Společník:
PAVEL MATOCHA, dat. nar. 5. prosince 1972
Bajkalská 666/8, Vršovice, 100 00 Praha 10

Podíl:
Vklad: 200 000,- Kč
Splaceno: 100%
Obchodní podíl: 100%

Základní kapitál:
200 000,- Kč
Splaceno: 100%

Tento výpis je neprodejný a byl pořízen na Internetu (http://www.justice.cz).
Dne: 5.10.2020 09:01
Údaje platné ke dni 5.10.2020 03:35
                                                                                     Strana č. 11
                                                                        Smlouva č. O-15-2020

                                     Příloha č. 4

Ceník služeb a techniky v Obecním domě v roce 2020

povinné služby - ostraha a požární dohled

Personál OD                                                     Sazba Cena bez DPH
Ostraha - povinné
Požární dohled, technik – povinné                          hodinová     175 Kč
Lékařský dozor
Osvětlovač u spotu                                         hodinová     120 Kč
Šatnářka
Uklízečka během akce                                       hodinová     350 Kč
Zvukař
Jiné služby                                                hodinová     300 Kč
Odstupné cizí catering - na osobu
Pronájem přípravna malá č. 5090 naproti Sladkovského sálu  hodinová     120 Kč
Pronájem přípravna velká č. 5029 - naproti Grégrova sálu
Natáčení televize                                          hodinová     125 Kč
Pronájem zvukové režie
Připojení - využití kabelových tras                        hodinová     500 Kč
Souhlas s pořízením reportážní fotografie
Souhlas s pořízením report. videozáznam                         Sazba Cena bez DPH
WI-FI připojení
Inzerce na webových stránkách Obecního domu - kontakt:     jednorázová  140 Kč
Výlep plakátů
Prohlídky sálů Obecního domu                                    denní   35 000 Kč

                                                                denní   45 000 Kč

                                                                denní   35 000 Kč

                                                           hodinová     2 000 Kč

                                                           jednorázová  6 000 Kč

                                                                denní   2 500 Kč

                                                                denní   3 500 Kč

                                                                denní   1 000 Kč

                                                           xxx

Příloha č. 4
                                                                                Strana č. 12
                                                                   Smlouva č. O-15-2020

Ceník služeb a techniky v Obecním domě v roce 2020

                  povinné služby - ostraha a požární dohled

Ozvučení sálů a foyer                                 Sazba Cena bez DPH
Smetanova síň
Smetanova síň - krátké ozvučení                       denní        20 000 Kč
Smetanova síň - dozvučení lóží
Sladkovského sál                                      jednorázové  5 000 Kč
Sladkovského až Grégrův sál
Grégrův sál                                           denní        2 000 Kč
Riegrův sál
Palackého sál                                         denní        4 500 Kč
Primátorský sál
Orientální salonek                                    denní        10 000 Kč
Cukrárna
Foyer 2. patra                                        denní        3 200 Kč
Připojení vlastní techniky ke zdrojům OD
Smetanova síň                                         denní        2 100 Kč
Sladkovského sál
Sladkovského až Grégrův sál                           denní        2 100 Kč
Grégrův sál
Riegrův sál                                           denní        2 100 Kč
Palackého sál
Primátorský sál                                       denní        1 900 Kč
Orientální salonek
Slovácký salonek                                      denní        2 900 Kč
Cukrárna
Jídelna                                               denní        5 000 Kč
Centrální šatna
Projekční technika                                    Sazba Cena bez DPH
Dataprojektor Casio XJ-V 100W
Dataprojektor Panasonic PT - VW 530, 5000 Ansi        denní        5 900 Kč
Dataprojektor Panasonic 2 000 Ansi (přední projekce)
Notebook                                              denní        4 000 Kč
Plátno 2 x 3 m - 2ks
Plátno 9 x 6,75 m ve Smetanově síni                   denní        8 000 Kč
- přední i zadní projekce, variabilní výška
Plátno Triped 2 x 2 m stativové - 2ks                 denní        3 000 Kč
Scénická světla
Reflektor FHR 1000 A04A RAL včetně stativu - 4ks      denní        1 500 Kč
Reflektor FHR 2000 A03A včetně stativu - 2ks
                                                      denní        1 500 Kč

                                                      denní        1 500 Kč

                                                      denní        1 000 Kč

                                                      denní        1 000 Kč

                                                      denní        2 100 Kč

                                                      denní        900 Kč

                                                      denní        1 000 Kč

                                                      Sazba Cena bez DPH

                                                      denní        1 000 Kč

                                                      denní        1 200 Kč

                                                      denní        800 Kč

                                                      denní        500 Kč

                                                      denní        900 Kč

                                                      denní        10 000 Kč

                                                        denní               300 Kč
                                                        Sazba      Cena bez DPH
                                                      1ks/denní
                                                      1ks/denní             250 Kč
                                                                            500 Kč

Příloha č. 4
                                                                                                Strana č. 13
                                                                                   Smlouva č. O-15-2020

Ceník služeb a techniky v Obecním domě v roce 2020

                  povinné služby - ostraha a požární dohled

Reproduktorové soustavy                                               Sazba Cena bez DPH
Repro systém NEXO + odposlechy, zesilovač, procesor
Repro soustava YAMAHA MS 60S – 4ks                                    denní        2 000 Kč
Repro monitory YAMAHA DBR10 700W – 2ks
Mikrofony - dynamické mikrofony                                       1ks/denní    600 Kč
Mikroport Sennheiser – 2ks
Mikrofon Sennheiser hlavový – 2ks                                     1ks/denní    600 Kč
Dynamický mikrofon (Sennheiser, Shure) – 32ks
Kondenzátorový mikrofon (Sennheiser, AKG) – 18ks                      Sazba Cena bez DPH
Mixážní pulty
Mixážní pult Soundcraft 6 mono                                        1ks/denní    600 Kč
Mixážní pult Soundcraft 8 mono
Mixážní pult Soundcraft 24mono                                        1ks/denní    600 Kč
Mixážní pult YAMAHA CL-3
Mixážní pult YAMAHA QL1                                               1ks/denní    200 Kč
Nábytek a ostatní
Praktikábl (200 x 100 cm po 20cm)                                     1ks/denní    200 Kč
Prodejní stůl ve foyer Smetanovy síně
Prodejní stolek vedle historické pokladny                             Sazba Cena bez DPH
Klavíry, varhany, bicí
Koncertní křídlo Steinway D-274 - velké                               denní        300 Kč
Koncertní křídlo Steinway A/S - malé
Varhany                                                               denní        400 Kč
Naladění klavíru - pondělí-pátek
                                                                      denní        1 300 Kč
                     - sobota, neděle, svátek
Přeladění klavíru - pondělí-pátek                                     denní        3 000 Kč

                     - sobota, neděle, svátek                         denní        2 500 Kč
Asistence během zkoušky/koncertu - pondělí-pátek
                                                                      Sazba Cena bez DPH
                                            - sobota, neděle, svátek
Sladění 2 klavírů - pondělí-pátek                                     denní        350 Kč

                     - sobota, neděle, svátek                         denní        250 Kč
Naladění varhan
Bicí souprava                                                         denní        3 000 Kč

                                                                      Sazba Cena bez DPH

                                                                      denní        12 000 Kč

                                                                      denní        7 000 Kč

                                                                      hodinová     7 000 Kč

                                                                      jednorázová  1 000 Kč

                                                                      jednorázová  1 200 Kč

                                                                      jednorázová  500 Kč

                                                                      jednorázová  600 Kč

                                                                      hodinová     600 Kč

                                                                      hodinová     700 Kč

                                                                      jednorázová  2 500 Kč

                                                                      jednorázová  3 000 Kč

                                                                      jednorázová  2 500 Kč

                                                                      denní        1 800 Kč
                                                                                           Strana č. 14
                                                                              Smlouva č. O-15-2020

                                                 Příloha č. 4

             Balíčkové ceny služeb v Obecním domě v roce 2020

                            povinné služby - ostraha a požární dohled

Balíček osvětlení - Smetanova síň

Typ akce: konference, koncerty, plesy, společenské večery

Poskytovaná technika                                                   Sazba Cena bez DPH

JB Lighting A 12 RGB - 8ks                                             denní

JB Lighting A 12 T White - 4ks                                         denní

JB Lighting A 8 RGB - 4ks                                              denní

JB Lighting A 8 T White - 4ks                                          denní

JB Lighting P 8 LED CMY spot - 8ks                                     denní

JB Lighting P7 LED CMY spot - 2 ks                                     denní

Varyscan 7 - 4ks                                                       denní

Futurelight MH 840 - 8ks                                               denní

Strand Bambino 5kw - 4ks                                               denní

ADB SH 20S 2kš - 2ks                                                   denní

Shadow QS-ST sledovací spot - 2ks                                      denní

Smoke factory Hazer - 1ks                                              denní

Osvětlovač - 1x                                                        denní

                                                           Celkem             15 000 Kč

Je možné využít i vlastní obsluhu sledovacího spotu po zaškolení našimi zaměstnanci

Balíček ozvučení - Smetanova síň

Poskytovaná technika                                                   Sazba Cena bez DPH

Ozvučení – NEXO STM-M2890, NEXO STM-S118                               denní

Mixážní pult YAMAHA CL-3                                               denní

Plátno 9 x 6,75 m ve Smetanově síni                                    denní

Dataprojektor Panasonic 5000 ANSI - 1x                                 denní

Dozvučení lóží - 1x                                                    denní

Mikrofon - 4ks                                                         denní

Zvukař - 1x                                                            denní

                                                           Celkem             33 000 Kč

Balíček ozvučení - Sladkovského a Grégrův sál

Poskytovaná technika                                                   Sazba Cena bez DPH

Ozvučení – HK Audio + mixážní pult YAMAHA QL1                          denní

Stagebox, NEXO zesilovač                                               denní

Plátno 2 x 3 m (zadní a přední projekce)                               denní

Dataprojektor Panasonic PT - VW 530 - 1x                               denní

Mikrofon - 4ks                                                         denní

Zvukař - 1x                                                            denní

                                                           Celkem             6 000 Kč
             Strana č. 15
Smlouva č. O-15-2020
                                                                   Strana č. 16
                                                      Smlouva č. O-15-2020

Návrh prezentace společnosti OBECNÍ DŮM
(plnění Šach Mat s.r.o.)

Šach Mat s.r.o. poskytne pro Obecní dům následující:

- logo Obecního domu na sponzorské stěně
- logo Obecního domu na plakátech, celkem 200 ks formát A3
- logo a jméno Obecního domu na inzerátech u mediálních partnerů akce (v jednání týdeník Hrot,

    Šachový občasník), celkem min. 4 inzeráty
- logo Obecního domu na webové stránce akce po dobu min. 6 měsíců,
- uvádění Obecního domu jako místa konání šachového festivalu 2020 na všech dokumentech a

    tiskových zprávách
- reklamní šachová fotografie s ředitelem Obecního domu v jeho prostorách promovaná na

    facebookovém profilu akce
- reklamní šachová fotografie s ředitelem Obecního domu v jeho prostorách promovaná na

    facebookovém profilu Chess Café
- reklamní šachová fotografie s ředitelem Obecního domu v jeho prostorách promovaná na

    facebookovém profilu Chess Tourists
- reklamní šachová fotografie s ředitelem Obecního domu v jeho prostorách promovaná na

    facebookovém profilu Chess Train
- volné místo do simultánky s velmistrem Nigelem Shortem
- inzertní prostor pro Obecní dům o velikosti 2x celostrana (210 x 298 mm) v Šachovém občasníku
 online přenos z šachového zápasu velmistrů bude označen místem konání akce Obecní dům
 v online přenosu z šachového zápasu budou prostřihy videozáběrů ze sálů Obecního domu
 online přenos bude volně přístupný na youtube

Hodnota plnění 88 000,-kč + DPH