Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka č.: MD2000604 Odběratel - objednatel: Dodavatel: Ministerstvo dopravy AUTOCONT a.s. nábř. Ludvíka Svobody 1222/12 Hornopolní 3322/34 110 15 - Praha 1 702 00 - Ostrava ČESKÁ REPUBLIKA ČESKÁ REPUBLIKA IČO: 66003008 DIČ: CZ66003008 B.Ú.: 22027001/0710 Adresa dodání: IČO: 04308697 Ministerstvo dopravy DIČ: CZ04308697 Tel.: Odbor provozu silničních vozidel Fax: Email: nábřeží Ludvíka Svobody 12 110 15 - Praha 1 ČESKÁ REPUBLIKA Datum vystavení: 12.10.2020 Na faktuře uveďte číslo objednávky a přiložte kopii Datum dodání: 30.11.2020 Měna: CZK objednávky! Fakturu (daňový doklad) je možné zaslat objednateli až po řádném splnění předmětu objednávky. Splatnost faktury (daňového dokladu) je 30 kalendářních dnů ode dne prokazatelného doručení faktury (daňového dokladu) na adresu objednatele. Kopii objednávky vždy přiložte k faktuře. Objednávka nad 50 000 Kč bez DPH bude podle zákona č. 340/2015 Sb. uveřejněna v registru smluv, dnem uveřejnění nabývá objednávka účinnosti. Dodavatel akceptací této objednávky souhlasí s výše uvedenými podmínkami! Č. řádky Číslo položky Popis položky dod. Množství MJ Cena za MJ Celková cena dod. 1 Předmětem objednávky je úprava aplikace IS TP 1* 924 869,5000 924 869,50 týkající se administrativní opravy protokolu. Úprava bude spočívat v povolení provést administrativní opravu protokolu pouze na konkrétní platný protokol. Dalším předmětem objednávky je úprava aplikace IS TP týkající se úpravy v implementaci monitoringu, kdy je cílem snížit maximálně dobu, kdy je aplikace IS TP ve stavu, který může způsobit nedostupnost aplikace IS TP nebo její části. Dále musí zahrnovat kontrolu přenesených dat z IS TP do RSV. Monitoring zajistí průběžné sledování aktuálního stavu vybraných funkcionalit Aplikace IS TP. Posledním předmětem objednávky je úprava aplikace IS TP spočívající v úpravě všech formulářů a obrazovek uživatelského rozhraní tak, aby byl dodavatel schopen garantovat uživatelské rozhraní aplikace. Objednávka bude uzavřena na základě ustanovení čl. 8. a KL č. 3 Smlouvy o poskytování služeb „Zajištění provozu a rozvoje Informačního systému technických prohlídek“ č. S-346-150/2018 ze dne 31.1.2019 a je vypracována na základě nabídek č. 33/2020 „Monitoring Aplikace IS TP“, verze 1v0 ze dne 22.6.2020, č. 36/2020 „Administrativní oprava“, verze 1v0 ze dne 3.7.2020 a č. 38/2020 „Změna layoutu formulářů v novém MS EDGE", verze 1v0 ze dne 19.6.2020. PLÁTCI DPH Strana 1/2 Objednávka č.: MD2000604 Č. řádky Číslo položky Popis položky dod. Množství MJ Cena za MJ Celková cena dod. 958 495,50 Celková cena objednávky nepřesáhne 1 556 500,00 1 883 365,00 Kč bez DPH, t.j. 1 883 365,00 Kč včetně DPH. Celková plánovaná pracnost je max. 141,5 člověkodnů. Akceptace dané úpravy bude provedena na základě doložené skutečné pracnosti v místě a čase obvyklém (viz smlouva), nikoli na základě předloženého rozpadu. Rizika (celkem max. 8 čld) budou hrazena pouze po podrobném doložení všech provedených úkonů dodavatelem a současně za předpokladu, že dodavatel obdržel písemný souhlas O 150 k provedení aktivit spadajících pod rizika. Nejzazším možným termínem dodání je 30. listopad 2020. Akceptovat bude O 150 a O 330. Nedílnou přílohou faktury musí být kopie schváleného akceptačního protokolu a kopie objednávky Čerpání finančních prostředků z nároků. 2 Čerpání finančních prostředků z rozpočtu. 1* 958 495,5000 Ceny jsou uvedeny s DPH. Celková částka (CZK) Číslo smlouvy: S-346-150/2018 Za objednatele: Ministerstvo dopravy Vyřizuje: 150/2 Odbor provozu silničních vozidel Tel.: Fax: Email: Vystavil: Akceptoval: dne: Podpis a razítko: PLÁTCI DPH Strana 2/2