Textová podoba smlouvy Smlouva č. 14107024: Objednávka rozvoje aplikace IS TP - administrativní oprava protokolu,

Příloha AUTOCONT_Objednávka_MD2000604.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka č.: MD2000604

Odběratel - objednatel:                                      Dodavatel:

Ministerstvo dopravy                                         AUTOCONT a.s.

nábř. Ludvíka Svobody 1222/12                                Hornopolní 3322/34
110 15 - Praha 1                                             702 00 - Ostrava
ČESKÁ REPUBLIKA                                              ČESKÁ REPUBLIKA

IČO:   66003008
DIČ:   CZ66003008
B.Ú.:  22027001/0710

Adresa dodání:                                               IČO:    04308697
Ministerstvo dopravy                                         DIČ:    CZ04308697
                                                             Tel.:
Odbor provozu silničních vozidel                             Fax:
                                                             Email:
nábřeží Ludvíka Svobody 12
110 15 - Praha 1
ČESKÁ REPUBLIKA

                                                             Datum vystavení: 12.10.2020

Na faktuře uveďte číslo objednávky a přiložte kopii          Datum dodání:       30.11.2020    Měna: CZK
objednávky!

Fakturu (daňový doklad) je možné zaslat objednateli až po řádném splnění předmětu objednávky. Splatnost faktury
(daňového dokladu) je 30 kalendářních dnů ode dne prokazatelného doručení faktury (daňového dokladu) na adresu
objednatele. Kopii objednávky vždy přiložte k faktuře. Objednávka nad 50 000 Kč bez DPH bude podle zákona č. 340/2015 Sb.
uveřejněna v registru smluv, dnem uveřejnění nabývá objednávka účinnosti. Dodavatel akceptací této objednávky souhlasí s
výše uvedenými podmínkami!

Č. řádky Číslo položky Popis položky dod.                           Množství MJ  Cena za MJ    Celková cena
               dod.

1      Předmětem objednávky je úprava aplikace IS TP                 1*          924 869,5000  924 869,50

       týkající se administrativní opravy protokolu. Úprava

       bude spočívat v povolení provést administrativní

       opravu protokolu pouze na konkrétní platný protokol.

       Dalším předmětem objednávky je úprava aplikace

       IS TP týkající se úpravy v implementaci monitoringu,

       kdy je cílem snížit maximálně dobu, kdy je aplikace

       IS TP ve stavu, který může způsobit nedostupnost

       aplikace IS TP nebo její části. Dále musí zahrnovat

       kontrolu přenesených dat z IS TP do RSV.

       Monitoring zajistí průběžné sledování aktuálního

       stavu vybraných funkcionalit Aplikace IS TP.

       Posledním předmětem objednávky je úprava

       aplikace IS TP spočívající v úpravě všech formulářů

       a obrazovek uživatelského rozhraní tak, aby byl

       dodavatel schopen garantovat uživatelské rozhraní

       aplikace. Objednávka bude uzavřena na základě

       ustanovení čl. 8. a KL č. 3 Smlouvy o poskytování

       služeb „Zajištění provozu a rozvoje Informačního

       systému technických prohlídek“ č. S-346-150/2018

       ze dne 31.1.2019 a je vypracována na základě

       nabídek č. 33/2020 „Monitoring Aplikace IS TP“,

       verze 1v0 ze dne 22.6.2020, č. 36/2020

       „Administrativní oprava“, verze 1v0 ze dne 3.7.2020

       a č. 38/2020 „Změna layoutu formulářů v novém MS

       EDGE", verze 1v0 ze dne 19.6.2020.

                                                        PLÁTCI DPH
                                                     Strana 1/2
                          Objednávka č.: MD2000604

Č. řádky Číslo položky Popis položky dod.                    Množství MJ    Cena za MJ    Celková cena
               dod.
                                                                                              958 495,50
   Celková cena objednávky nepřesáhne 1 556 500,00                                        1 883 365,00
   Kč bez DPH, t.j. 1 883 365,00 Kč včetně DPH.
   Celková plánovaná pracnost je max. 141,5
   člověkodnů.

   Akceptace dané úpravy bude provedena na základě
   doložené skutečné pracnosti v místě a čase
   obvyklém (viz smlouva), nikoli na základě
   předloženého rozpadu.
   Rizika (celkem max. 8 čld) budou hrazena pouze po
   podrobném doložení všech provedených úkonů
   dodavatelem a současně za předpokladu, že
   dodavatel obdržel písemný souhlas O 150 k
   provedení aktivit spadajících pod rizika.
   Nejzazším možným termínem dodání je 30. listopad
   2020.
   Akceptovat bude O 150 a O 330.
   Nedílnou přílohou faktury musí být kopie
   schváleného akceptačního protokolu a kopie
   objednávky

   Čerpání finančních prostředků z nároků.

2  Čerpání finančních prostředků z rozpočtu.                     1*         958 495,5000

Ceny jsou uvedeny s DPH.

                                                      Celková částka (CZK)

Číslo smlouvy:  S-346-150/2018                        Za objednatele:

                                                      Ministerstvo dopravy

                                                      Vyřizuje:
                                                      150/2
                                                      Odbor provozu silničních vozidel

                                                      Tel.:
                                                      Fax:
                                                      Email:

                                                      Vystavil:

Akceptoval:                     dne:                  Podpis a razítko:

                                                 PLÁTCI DPH
                                              Strana 2/2