Textová podoba smlouvy Smlouva č. 14187216: SOD na na zpracování Dokumentace pro územní řízení, včetně hodnocení

Příloha SOD ze dne 12.10. E618-S-3654_2020_PH.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady S8002
                                          _____________________________ zpracování DUR, EH, SR

                    Smlouva o dílo

uzavřená podle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění

č. smlouvy objednatele: E618-S-3654/2020/PH
č. smlouvy zhotovitele: 20 284 208
ISPROFIN/ISPROFOND: 327 321 4993 / 500 352 0172

na zpracování Dokumentace pro územní řízení, včetně hodnocení ekonomické efektivnosti

   „Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady
______________________ S8002“_______________________

                         Článek 1 - Smluvní strany

1.1. Objednatel:

Správa železnic, státní organizace

se sídlem Praha 1 - Nové Město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00

IČO: 70994234            DIČ: CZ70994234

zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka A 48384

zastoupená Ing. Petrem Hofhanzlem, ředitelem Stavební správy západ

Kontaktní zaměstnanci:
a) ve věcech smluvních: ........​........​ ...........​...........​ .......​ .......​ .......​...​.........​ ...........................................

                                  ...........​ ...........​ .......​ .............​....​ ........​..................​.............
b) ve věcech technických: .............​ .........​ ..........​ .......​ ......​........​....​ ........​ ......................................

                                    ........​ ......​.............​ ..........​ ......​.......​........​....​ .......​.........................................

Adresa pro zasílání smluvní korespondence a daňových dokladů - faktur:
Správa železnic, státní organizace
Stavební správa západ, Sokolovská 1955/278,190 00 Praha 9

(dále jen „objednatel“)

1.2. Zhotovitel:

SUDOP PRAHA a.s.
se sídlem Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1 a, PSČ 130 80
IČO: 25793349 DIČ: CZ25793349
zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka B 6088

zastoupená: Ing. Tomášem Slavíčkem, předsedou představenstva
                  Ing. Ivanem Pomykáčkem, místopředsedou představenstva

                  Mgr. Ing. Evou Kudynovou Klimtovou, místopředsedou představenstva

Kontaktní osoby:
a) ve věcech smluvních: .......​...........​............​ .............​ ...............​ ........................​............​ ..............
.​ ..​.........................​ ..............​ .....​.........​........​ ......​........​...​.........​ ...................................

                                   (mimo podpisu této Smlouvy a jejích případných dodatků)
b) ve věcech technických: ........​ .............​ ..........​ .....​..........​ .......​ .......​ ........​ ..​.........​ ...................................
c) úředně oprávněný zeměměřický inženýr: .......​.............​...........​ .............​ ..............​....................​ ..​...............
.​ ......​ ........​.......​........​ ........​ ...​ ........​ ...................................

Bankovní spojení: č. účtu:..​ ....​...............................​ ............​ ...​ ................​ ..........​.....

Adresa pro zasílání smluvní korespondence:
SUDOP PRAHA a.s., Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1 a, PSČ 130 80

(dále jen „zhotovitel“)

1.3. Smluvní strany se zavazují oznamovat si bezodkladně změny údajů uvedených v čl. 1 této smlouvy,
         a to doporučeným dopisem s tím, že k tomuto oznámení musí být přiložena kopie listiny dokládající
         oznamovanou změnu údajů.

                                          Strana 1 (celkem 10)
                 Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady S8002
                 __________________ zpracování DUR, EH, SR
                                                                                                               \

                 Článek 2 - Předmět smlouvy

2.1. Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí níže uvedené dílo a objednatel
        se zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit za něj zhotoviteli dohodnutou cenu.

2.2. Dílem se rozumí zpracování Dokumentace pro územní řízení (dále jen „DUR“), včetně hodnocení
        ekonomické efektivnosti (dále jen „EH“) a zpracování souhrnného rozpočtu (dále jen „SR")
        stavby „Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady S8002“ v rozsahu stanoveném
        zadávací dokumentací a předloženou nabídkou zhotovitele (dále jen „dílo“).

                        Článek 3 - Závazné podklady k provedení díla

3.1. Dílo bude zhotoveno v souladu s následujícími dokumenty:

        a) Zadávací dokumentace v rozsahu:

                I. Výzva ke zpracování nabídky čj. 19837/2020/SŽ-SSZ-OVZ ze dne 31.08.2020, vč. příloh
               II. Smlouva o dílo, vč. příloh
         b) Nabídka zhotovitele ze dne 15.09.2020, která byla objednatelem přijata Rozhodnutím a
               oznámením zadavatele o výběru dodavatele čj.: 21410/2020/SŽ-SSZ-OVZ ze dne 16.09.2020
         c) Směrnice SŽDC č. 20 pro stanovení a členění investičních nákladů staveb státní organizace
              Správa železniční dopravní cesty, č.j.: 28169/2017-SŽDC-GŘ-NM, v platném znění

         d) Směrnice generálního ředitele č. 11/2006 dokumentace pro přípravu staveb na železničních
              drahách celostátních a regionálních , č.j.: 13511/06-OP, Příloha č. 1 ke směrnici generálního
              ředitele č. 11/2006 ve znění Změny č. 1 přílohy č. 1 přípravná dokumentace (PD), v platném
             znění

         e) Pravidla „Členění stavby na provozní soubory (PS) a stavební objekty (SO)“
         f) Vyhláška č. 499/2006 Sb., o dokumentací staveb, v platném znění

         g) Technické kvalitativní podmínky staveb státních drah, v platném znění (dále jen „TKP staveb“)

         h) České technické normy a interní předpisy objednatele vyjmenované v příslušných kapitolách
              TKP staveb a v Technických kvalitativních podmínkách staveb pozemních komunikací (dále jen
              „TKP PK“) - přístupné na http://tvpdok.tudc.cz.

3.2. Zhotovitel se zavazuje respektovat změny předpisů objednatele a norem, které se týkají díla a jeho
         součástí, i pokud k nim dojde během provádění díla nebo budou objednatelem uplatněny. Tyto
         změny budou řešeny písemnými dodatky k této smlouvě.

3.3. Zhotovitel prohlašuje, že výše uvedené dokumenty mu byly předány před podpisem této smlouvy
         nebo je má jinak k dispozici, že s jejich obsahem je seznámen, a že jejich obsah je pro něj závazný.
         Objednatel umožňuje zhotoviteli přístup k interním předpisům prostřednictvím http://www.tudc.cz/
         nebo https://www.spravazeleznic-cz/ (v sekci „O nás“ -> „Vnitřní předpisy“ odkaz „Dokumenty a
         předpisy“) a na hítps://www.sfdi.cz/pravidla-rnetodikv-a-cenikv/metodiky/.

3.4. Dále se zhotovitel zavazuje provést dílo v souladu s podmínkami stanovenými touto smlouvou o dílo,
         vč. jejích příloh.

                 Článek 4 - Lhůty k provedení díla

4.1. Zhotovitel se zavazuje zahájit provádění díla  ihned po nabytí účinnosti smlouvy o dílo

4.2. Zhotovitel bude plnit dílo v následujících dílčích etapách:
                                                             Harmonogram plnění

Etapa                      Termín plnění            Popis činností prováděných   Podmínky dokončení
                 (nejzazší termín pro předání                   v dílčí etapě            dílčí etapy
                 příslušné části díla)

Zahájení prací   po nabytí účinnosti SOD                         -                          -
 1. dílčí etapa
                  do 5 měsíců od nabytí             DUR, včetně EH a SR          Předávací protokol
                        účinnosti SOD                   k připomínkám                  podepsaný
                                                                                      zadavatelem

                 Strana 2 (celkem 10)
                  Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady S8002
                  _____________________________ zpracování DUR, EH, SR

2. dílčí etapa -  do 7 měsíců od nabytí  Čistopis DUR včetně EH a SR.  Předávací protokol
ukončení díla          účinnosti SOD                                        podepsaný

                                                                          zadavatelem

        Zhotovitel se zavazuje předat kompletní Dokumentaci pro územní řízení.

4.3. Dokumentace pro územní řízení bude zhotovena: Specifikováno v ZTP bod č. č. 5.1.3

4.4. Zhotovitel splní povinnost předat dílo jeho doručením do místa plnění, tj. na adresu smluvní
        korespondence dle 51.1 odst. 1.1.této smlouvy. Předání a převzetí se uskuteční formou předávacího
        protokolu potvrzeného oběma smluvními stranami. O dokončení a předání díla vyrozumí zhotovitel
        objednatele nejméně 5 pracovních dnů předem.

                                     Článek 5 - Cena za provedení díla

5.1. Cena za řádně zhotovené dílo činí:
         a) Celková cena díla bez D P H .......................................................... 543 200,- Kč
         b) DPH (základní sazba)........................................................................ 114 072,- Kč
         c) Celková cena díla včetně DPH.......................................................... 657 272,- Kč

5.2. Rozdělení ceny dle jednotlivých částí díla (bez DPH):

5.3. Výše uvedená celková cena za zhotovení díla je nejvýše přípustná a zahrnuje veškeré náklady
         potřebné ke zhotovení díla a související náklady s provedením díla.

5.4. Objednatel si vyhrazuje právo ukončit práce po jakémkoliv dílčím termínu plnění, v takovém případě
         nebudou další dílčí termíny fakturace plněny a hrazeny.

                                    Článek 6 - Platební podmínky

6.1. Úhrada díla bude provedena na základě daňových dokladů - faktur vystavených zhotovitelem, jejichž
         přílohou bude protokol o předání a převzetí díla nebo jeho části.

         Daňový doklad - faktura musí mít náležitosti a obsahovat údaje běžné pro tento druh dokladu
         vyžadované obecně závaznými právními předpisy. V případě, že daňový doklad - faktura nebude mít
         všechny náležitosti vyžadované obecně závaznými právními předpisy, je objednatel oprávněn ji vrátit
         zhotoviteli a nevzniká prodlení s placením. Zhotovitel je povinen v takovém případě vystavit
         neprodleně nový daňový doklad - fakturu a doručit ji na kontaktní adresu objednatele uvedenou v čl.
          1 odst. 1.1. smlouvy. Oprávněným vrácením daňového dokladu - faktury přestává běžet lhůta
         splatnosti, celá lhůta běží znovu ode dne doručení opraveného daňového dokladu - faktury.

6.2. V návaznosti na plnění termínů při zpracování díla dle čl. 4, odst. 4.2. této smlouvy, bude zhotovitel
         fakturovat cenu takto:

         a) Předání díla dle odst. 4.2 smlouvy - 1. dílčí etapa plnění - do 5 měsíců od nabytí účinností
              smlouvy (podmíněno předložením konceptu DUR, včetně EH a SR), fakturace ceny ve výši
              ​........celkové ceny díla. Daňový doklad - fakturu v celkové výši .......​.........​.... (bez DPH) předloží
              zhotovitel do 15 dnů po předání a převzetí této části díla..

          b) Předání díla dle odst. 4.2 smlouvy - 2. dílčí etapa plnění - ukončení díla - do 7 měsíců od
              nabytí účinnosti smlouvy (podmíněno předložením čistopisu DUR, včetně EH a SR), fakturace
              ceny ve výší ....... celkové ceny díla. Daňový doklad - fakturu v celkové výši ........​ ........​.... (bez
              DPH) předloží zhotovitel do 15 dnů po předání a převzetí této části díla.

          Daň z přidané hodnoty (dále jen „DPH“) bude zhotovitelem účtována v souladu s příslušnými
          ustanoveními zákona č. 235/2004 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o DPH").

 6.3. Splatnost daňových dokladů - faktur za provedené práce je s ohledem na povahu závazku do 60 dnů
          po převzetí díla či jeho části objednatelem. Den úhrady je vždy dnem odepsání předmětné částky
          z účtu objednatele.

          Zhotovitel je povinen vystavit daňový doklad do 15 dnů ode dne, kdy vznikla povinnost přiznat DPH,
          nebo přiznat uskutečnění plnění a doručit jej neprodleně objednateli a objednatel se zavazuje
          předmětnou částku uhradit.

                  Strana 3 (celkem 10)
                                                                     Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady S8002
___________________________________________________________________ zpracování DUR, EH, SR

         Platba splatné částky bude provedena formou bezhotovostního bankovního převodu na účet určený
         zhotovitelem v příslušném daňovém dokladu. Částka je zaplacena připsáním příslušné peněžní
         částky na účet poskytovatele platebních služeb zhotovitele. Provedení změny nebo doplnění dalšího
         bankovního spojení zhotovitele bude provedeno pouze na základě žádosti zhotovitele a zároveň
         změnou smlouvy. Žádost musí být písemná, a to pouze prostřednictvím datové schránky objednatele
         z datové schránky zhotovitele (u právnických osob) nebo úředně ověřenou listinou (u zhotovitele -
         fyzické osoby), pokud tento zhotovitel nemá též zavedenou vlastní aktivní datovou schránku.

6.4. Stane-lí se zhotovitel nespolehlivým plátcem, ve smyslu ustanovení § 106a zákona o DPH, nebo
         daňový doklad zhotovitele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by
         bylo uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění
         uhradit DPH přímo místně a věcně příslušnému správci daně zhotovitele.

6.5. Vystavovat daňové doklady - faktury je povinen vůči objednateli pouze vedoucí společník, tj. na
         daňovém dokladu bude uveden (identifikován) jako osoba uskutečňující ekonomickou činnost jako
         poskytovatel služby (v souladu se zákonem o DPH).

6.6. Zhotovitel se zavazuje, že umožní zaměstnancům státní organizace Správa železnic a Státního
         fondu dopravní infrastruktury kontrolu efektivního využívání finančních prostředků na té části díla,
         která je financována a placena z prostředků Fondu. Tato kontrolní činnost musí probíhat v rozsahu
         kompetencí daných zákonem č. 104/2000 Sb., o Státním fondu dopravní infrastruktury, v platném
         znění.

6.7. Zhotovitel se zavazuje k tomu, že neprovede jednostranný zápočet pohledávky a že nepostoupí
         žádnou pohledávku vůči Objednateli ani její část, vzniklou na základě Smlouvy třetí osobě bez
         předchozího písemného souhlasu Objednatele.

6.8. Finanční prostředky poskytované na základě této smlouvy zhotoviteli nemohou být předmětem
         výkonu práv třetích osob. Zhotovitel se zavazuje na výzvu Objednatele poskytnout součinnost pří
         výkonu finanční kontroly podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o
         změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), v platném znění.

6.9. Na daňových dokladech je nutno uvádět jako plátce:
                       Správa železnic, státní organizace
                       Dlážděná 1003/7,110 00 Praha 1 - Nové Město
                       IČ: 70994234 DIČ: CZ70994234
                       Obchodní rejstřík u Městského soudu v Praze, spisová značka A 48384
                       Úplný název stavby v souladu s touto smlouvou.

                         Článek 7 - Zajištění závazků a smluvní pokuta

7.1. Na základě dohody smluvních stran se zavazuje zhotovitel k zaplacení smluvní pokuty v případech a
          ve výši jak je dále uvedeno.

 7.2. Zhotovitel uhradí objednateli smluvní pokutu, maximálně však 30 % z celkové ceny díla, takto:

          a) 2 % z ceny celého díla (bez DPH) jako částku jednorázovou a 0,1 % z ceny celého díla za každý
              započatý den prodlení v případě prodlení s předáním celého díla v termínech stanovených v čl. 4,
              odst. 4.2. této smlouvy;

          b) smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny za příslušnou část díla (bez DPH), za každý započatý den
               prodlení v případě prodlení s předáním řádně provedené částí díla či jejím předložením k
               akceptaci v termínech a za podmínek stanovených v čl. 4, odst. 4.2. této smlouvy pro jednotlivé
               dílčí etapy;

          c) 1 % z celkové ceny díla (bez DPH) jako částku jednorázovou za každou zjištěnou vadu;

          d) 0,01 % z ceny částí díla (bez DPH), kde se vada vyskytla, nebude-lí tato odstraněna do 14 dnů po
               uplatnění reklamace a to za každý započatý den po uplynutí těchto 14 dnů; v závislosti na povaze
               zjištěné vady může objednatel lhůtu 14 dnů adekvátně prodloužit;

          e) 10 % z celkové ceny díla (bez DPH), pokud zhotovitel vadu odmítne a následně se prokáže,
               že se o vadu jednalo a to za současného uplatnění bodu c) tohoto článku;

          f) 5% z celkové ceny díla (bez DPH), pokud zhotovitel pověřil prováděním díla jiného
               poddodavatele než toho, který byl uveden v nabídce zhotovitele, bez předchozího písemného
               souhlasu objednatele.

 7.3. Pokud zhotovitel poruší jakoukoli povinnost podle ustanovení článku 10 této smlouvy, je zhotovitel
          povinen uhradit smluvní pokutu objednateli ve výši 10 000,- Kč za každé jednotlivé porušení.

                                                                Strana 4 (celkem 10)
                                                                     Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady S8002
_______________________________________________________________________zpracování DUR, EH, SR

7.4. Pokud bude zhotovitel v prodlení s placením smluvní pokuty, zavazuje se zaplatit úrok z prodlení ve
         výši stanovené obecně závaznými právními předpisy. Úroky z úroků nelze požadovat.

7.5. Smluvní pokutu a úrok z prodlení se povinná smluvní strana zavazuje zaplatit do 30 dnů ode dne,
         kdy jí bude doručena písemná výzva druhé smluvní strany.

7.6. Objednateli vzniká právo na uplatnění zápočtu pohledávky v případě, že zhotovitel neuhradí smluvní
         pokutu ve stanoveném termínu.

7.7. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká povinnost zajištěná smluvní pokutou a není dotčen nárok
         objednatele na náhradu škody, která vznikla v důsledku porušení povinnosti, jejíž splnění bylo
         zajištěno smluvní pokutou.

7.8. Jestliže jsou důvodem neplněných termínů zhotovitele dle smlouvy rozhodnutí třetích osob, např.
         nedosažení dohody s vlastníky dotčených nemovitostí ani při součinnosti s objednatelem nebo
         nezahájená příp. neukončená dědická řízení nebo neznámí vlastníci nebo „nedosažitelní" vlastníci
         mimo území státu nebo nečinnost úřadů vyzvaných k součinnosti, a důvodem k rozhodnutí třetích
         osob není vada dokumentace, dohodnou objednatel se zhotovitelem nové termíny plnění a další
          postup. Do doby uzavření dodatku smlouvy s novými termíny plnění se na případné neplnění termínů
         platných dle smlouvy z důvodu rozhodnutí třetích osob nevztahují smluvní pokuty.

7.9. Jestliže dojde při zajišťování vyjádření vydávaných formou rozhodnutí před zahájením nebo
         v průběhu územního nebo stavebního řízení k odvolání proti rozhodnutí, na jehož základě nelze plnit
         termíny dle smlouvy a není-li důvodem k odvolání proti rozhodnutí vada dokumentace, dohodne
          objednatel se zhotovitelem nové termíny plnění, posunuté nejméně o dobu přerušení prací mezi
          podáním odvolání a rozhodnutím odvolacího orgánu. Do doby uzavření dodatku smlouvy s novými
          termíny plnění se na případné neplnění termínů platných dle smlouvy z důvodů podání odvolání proti
          rozhodnutí nevztahují smluvní pokuty.

                       Článek 8 - Odpovědnost za vady a záruční doba

 8.1. Objednatel je povinen prohlédnout zhotovitelem odevzdané dílo. Shledá-li objednatel na řešení díla
          vady, vyzve písemně zhotovitele ke schůzce, na které bude sepsán protokol, ve kterém budou
          stanoveny termíny odstranění vad a způsob jejich řešení.

 8.2. Zhotovitel odpovídá za správnost a úplnost provedení předmětu díla, provedení prací uvedených
          v čl. 2 této smlouvy. Zhotovitel se zavazuje, že předmět zakázky bude proveden řádně a včas a
          v souladu se všemi podmínkami stanovenými smlouvou a jejími přílohami a podklady a pokyny, které
          jsou pro provedení předmětu zakázky závazné. Činnosti, které nesplňují výše uvedené požadavky,
          mají vady. Zhotovitel neodpovídá za vady, které byly způsobeny nevhodnou povahou podkladů nebo
          pokynů objednatele, které jsou pro činnost závazné, nebo nevhodnou povahou věcí, které měl podle
          smlouvy o činnosti opatřit objednatel a které objednatel požadoval zapracovat, pokud přitom
          zhotovitel neporušil svoji povinnost při vynaložení odborné péče upozornit objednatele na
          nevhodnost těchto podkladů, pokynů nebo věcí a pokud na jejich použití objednatel i přes takové
          upozornění trval.

 8.3. Zhotovitel odpovídá za vady díla. Dílo nebo jeho část má vady, jestliže neodpovídá smlouvě,
          zejména účelu jeho využití, případně nemá vlastnosti výslovně stanovené smlouvou, objednatelem,
          platnými předpisy nebo nemá vlastnosti obvyklé. V případě odpovědnosti zhotovitele za vady platí v
          ostatním ust. § 2615 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (dále jen
          „občanský zákoník“).

 8.4. Zhotovitel plně ručí za kvalitu díla 60 měsíců od předání a převzetí díla. V případě vzniklých vad díla
          budou tyto operativně a bezplatně řešeny v rámci záruční doby zhotovitelem. Zhotovitel se zavazuje
          k bezplatnému odstranění vad díla, které se objeví v rámci schvalovacího řízení, případně při
          kontrole odevzdané dokumentace.

 8.5. Za vady se považují i takové chyby a nedostatky, které prodlouží termín odevzdání díla a negativně
          ovlivní zadání dalších prací, dále se za vady považují veškeré neprojednané odchylky od zadávací
          dokumentace, vč. platného právního řádu, norem a předpisů objednatele. Za vadu se považuje i
           nesoulad mezi výkresovou a textovou částí (např. ve výkazu výměr).

 8.6. Zhotovitel odpovídá za všechny škody, které objednateli hebo třetím osobám způsobil při provádění
            činností porušením svých právních povinností. Zhotovitel se zavazuje uhradit objednateli veškeré
          finanční částky, které byly objednateli ve správním, soudním či jiném obdobném řízení uloženy jako
           pokuty či jiné majetkoprávní sankce za zhotovitelem způsobené porušení právních povinností.
           Zhotovitel se zavazuje uhradit objednateli veškeré finanční částky, které na objednateli uplatnila
          jakákoliv třetí osoba za zhotovitelem způsobené porušení právních povinností.

                                                                 Strana 5 (celkem 10)
                                                                     Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady S8002
                                                                    _____________________________ zpracování DUR, EH, SR

8.7. Povinná smluvní strana se zavazuje nahradit druhé smluvní straně způsobenou škodu v penězích do
         30 kalendářních dnů ode dne, kdy jí byla doručena písemná výzva druhé smluvní strany k náhradě
         škody.

                                      Článek 9 - Ostatní ujednání

9.1. Zhotovitel vyzve zástupce objednatele ke konzultacím technického řešení a k poradám, které bude
         svolávat nejméně 10 dnů předem. Nejméně 10 dnů před předáním dokumentací přizve objednatele
         k závěrečné konzultaci podle jednotlivých profesí.

9.2. Zhotovitel vypracuje dílo v souladu s příslušnými technickými normami, TNŽ, EN-ČSN a Technickými
         kvalitativními podmínkami staveb státních drah, v platném znění (dále jen „TKP staveb státních
         drah“), drážními předpisy a zákony včetně prováděcích vyhlášek, zákonem č. 266/1994 Sb., o
         dráhách, v platném znění, vyhláškou č. 173/1995 Sb., kterou se vydává dopravní řád drah, v platném
         znění, a vyhláškou č. 177/1995 Sb., kterou se vydává stavební a technický řád drah, v platném
         znění, se zhotovením díla souvisejících ke dni zpracování dokumentace.

         Zhotovitel prohlašuje, že je mu obsah těchto předpisů znám. Rozsah a náplň díla jsou specifikovány
         v zadávací dokumentaci.

9.3. Dílo musí splňovat podmínky stanovené zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování
         a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění, včetně podmínek vyhlášky č. 268/2009 Sb., o
         technických požadavcích na stavby, v platném znění.

9.4. Případné změny týkající se provádění díla je možné projednat a předem odsouhlasit jen
         s kontaktními zaměstnanci objednatele.

9.5. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele na všechny zjištěné závažné skutečnosti, týkající se
         předmětu díla, které jsou plně v odbornosti zhotovitele.

9.6. K odstoupení od smlouvy může dojít při podstatném porušení smluvních povinností zejména
         v případech:

           - činí-li prodlení objednatele s placením daňových dokladů - faktur více jak 60 dnů po lhůtě
                 splatnosti a objednatel neuzavře se zhotovitelem písemný dodatek k této smlouvě o dílo řešící
                 tuto situaci,

            - zjistí-li objednatel při kontrole provádění díla, že práce nejsou provedeny podle zadávací
                 dokumentace, smluvních podmínek, technických a právních předpisů a v souladu
                 s rozhodnutím správních úřadů a přestože požadoval odstranění těchto závad a nedostatků,
                 zhotovitel tak neučinil,

            - v případě, že zhotovitel neoprávněně přeruší práce na zhotovovaném díle na dobu delší než
                  10 dnů.

9.7. Zhotovitel může odstoupit od uzavřené smlouvy, upozorní-li na takový následek, i v případě, že při
         provádění díla zjistí skryté překážky, znemožňující řádné provádění díla a po oznámení těchto
         skutečností objednateli nedojde v přiměřené lhůtě k jejich odstranění nebo k dohodě o změně
         smlouvy. Totéž platí pro případ nutné součinnosti objednatele.

9.8. Odstoupení od smlouvy musí strana oprávněná oznámit druhé straně písemně doporučeným
         dopisem s dodejkou, a to bez zbytečného odkladu.

9.9. Odstoupením od smlouvy zanikají všechna práva a povinnosti smluvních stran ze smlouvy.
          Odstoupení od smlouvy se však nedotýká nároku na náhradu škody vzniklé porušením smlouvy,
          smluvních pokut a řešení sporů mezi smluvními stranami.

 9.10. Smluvní strana, která odpovídá za přerušení realizace díla, je povinna druhé smluvní straně nahradit
          prokazatelně vynaložené náklady i prokazatelně způsobenou škodu. To neplatí v případě, že
          k přerušení došlo v důsledku vyšší moci. V takovém případě nárok na zaplacení náhrady škody
          žácné smluvní straně nevzniká.

 9.11. Dílo bude zhotovitelem zpracováno komplexně s důslednou vnitřní koordinací navrhovaných částí
          díla, zejména z hlediska omezení železničního provozu.

 9.12. Zhotovitel oznámí objednateli, nejméně 10 dní před jednáním se správními úřady, předmět
           projednávaných skutečností a vyzve objednatele k případné účasti.

 9.13. Právo hospodaření k jednotlivým částem díla přechází na objednatele jeho předáním a převzetím.
          Nebezpečí škody na zhotovovaném díle nese od zahájení plnění do okamžiku převzetí díla
          objednatelem zhotovitel, ledaže škoda byla způsobena podklady převzatými od objednatele nebo
          těmi, kteří plnili jeho úkoly nebo pokyny.

                                                                Strana 6 (celkem 10)
                                                                     Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady S8002
_______________________________________________________________________zpracování DUR, EH, SR
9.14. Zhotovitel je povinen důsledně dodržovat předpis SŽDC Bp1 Předpis o bezpečnosti a ochraně zdraví

         při práci, v platném znění.

9.15. Seznam všech poddodavatelů:

Poddodavatel

Obchodní firma  |  Sídlo           [  IČO                | % podíl na zakázce

                                                          —NETÝKÁ SE—
                                      Zhotovitel bude provádět dílo vlastními kapacitami.

9.16. Uvedení poddodavatelé a jejich % podíl na zakázce se nebudou v průběhu provádění díla měnit
         nebo doplňovat bez písemného souhlasu objednatele, formou dodatku ke smlouvě o dílo. Zhotovitel
         se zavazuje ve smlouvě s poddodavatelem uvést, že poddodavatel není oprávněn pověřit
         prováděním díla další osobu.

9.17. V případě, že výsledkem činnosti zhotovitele v souvislosti s plněním smlouvy bude autorské dílo ve
        smyslu ustanovení § 2 zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících
        s právem autorským a o změně některých zákonů, (autorský zákon), v platném znění, zhotovitel
        poskytuje k takovému autorskému dílu jako celku nebo k jeho jednotlivým částem ke dni vzniku
        takového autorského díla objednateli oprávnění jej užít - licenci, a to výhradní, neodvolatelnou,
        umožňující všechny způsoby užití autorského díla, potřebné pro naplnění účelu smlouvy
        v množstevním rozsahu tomuto účelu přiměřenému, s územním rozsahem vymezeným územím
         České republiky a časovým rozsahem omezeným na dobu trvání majetkových autorských práv
         k autorskému dílu, včetně možnosti licenci převést na třetí osobu. Pro vyloučení pochybností strany
         sjednávají, že cena veškerých licencí poskytnutých na základě tohoto článku je již zahrnuta v ceně
         díla.

                Článek 10 - Zpracování osobních údajů

10.1. Smluvní strany se dohodly, že zhotovitel bude zpracovávat osobní údaje pro objednatele za účelem
         provedení díla dle této smlouvy a v jejím rozsahu.

10.2. Zhotovitel se zavazuje, že bude pro objednatele zpracovávat osobní údaje výhradně za uvedeným
         účelem, způsobem a na základě doložených pokynů a podmínek objednatele a v souladu s nimi tak,
        jak vyplývají z této smlouvy.

10.3. Zhotovitel bude na základě této smlouvy pro objednatele zpracovávat následující kategorie subjektů
         osobních údajů:

         zaměstnanci objednatele; fyzické osoby, jejichž vyjádření, souhlasy či stanoviska jsou nutná pro
         provedení díla, fyzické osoby, s nimiž jsou uzavírány smlouvy nezbytné pro provedení díla

         (dále jen „subjekty údajů“).

10.4. Zhotovitel bude na základě této smlouvy u jednotlivých kategorií subjektů údajů zpracovávat pro
         objednatele následující typy osobních údajů:

         U zaměstnanců objednatele identifikační a kontaktní údaje (jméno a příjmení, telefonní číslo,
         emailová adresa, titul), údaje spojené s pracovním zařazením zaměstnance (pracovní zařazení).

         U ostatních fyzických osob identifikační a kontaktní údaje Qméno a příjmení, pohlaví, datum
         narození, telefonní číslo, emailová adresa, trvalý pobyt - kontaktní adresa, titul, číslo a typ účtu,
         bankovní instituce).

         (dále jen „osobní údaje“).

10.5. Osobní údaje budou zhotovitelem zpracovávány a ukládány na serverech umístěných v suterénu
         zhotovitele.

10.6. Pokud zhotovitel zpracovává na základě výslovného pokynu objednatele osobní údaje, které tato
         smlouva v bodě 10.4 výslovně neuvádí, budou tyto nové osobní údaje zpracovávány za stejných
         podmínek.

10.7. Ustanovení tohoto článku smlouvy jsou účinná až do splnění všech povinností v souvislosti s
         ukončením zpracování osobních údajů dle této smlouvy.

10.8. Povinnosti zhotovitele v souvislosti se zpracováním osobních údajů:

                                   Strana 7 (celkem 10)
                                                                    Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady S8002
_____________________ ______________________________________________ zpracování DUR, EH, SR

        - Zhotovitel se zavazuje přijmout vhodná technická a organizační opatření podle Nařízení
             Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v
             souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice
             95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“), které se na něj jako na
             zhotovitele vztahují a plnění těchto povinností na vyžádání doložit objednateli;

        - Zhotovitel neprodleně informuje objednatele, pokud jsou podle jeho názoru určité pokyny
             objednatele v rozporu s účinnými právními předpisy;

        - Zhotovitel může předávat osobní údaje do třetí země nebo mezinárodní organizaci ve smyslu
             GDPR pouze na základě zvláštního pokynu objednatele. Je-li takovéto předání založena na
             povinnosti vyplývající z práva Unie nebo členského státu, které se na objednatele vztahuje,
             informuje zhotovitel objednatele o tomto právním požadavku před předáním, ledaže by tyto právní
             předpisy toto informování zakazovaly z důležitých důvodů veřejného zájmu;

        - Zhotovitel je povinen zajistit, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje zavázaly
             zachovávat mlčenlivost ve vztahu ke všem osobním údajům, které zpracovává na základě této
             smlouvy, a rovněž tak o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení
             osobních údajů;

        - Zhotovitel může do zpracování zapojit podzhotovitele pouze na základě předchozího písemného
             souhlasu objednatele;

        - Zhotovitel se zavazuje s těmito podzhotoviteli uzavřít smlouvu zajišťující dodržování práv a
             povinností stanovených touto smlouvou, zvláště pak povinnosti mlčenlivosti a zajištění
             bezpečnosti osobních údajů a poskytnutí dostatečných záruk pro zavedení stejných technických
             a organizačních opatření podzhotovitelem;

         - Zhotovitel je dále povinen zohlednit povahu zpracování, být objednateli nápomocen
             prostřednictvím vhodných technických a organizačních opatření pro splnění objednatelovy
             povinnosti reagovat na žádost o výkon práv subjektů údajů dle GDPR;

         - Zhotovitel je povinen být objednateli nápomocen při zajišťování souladu s povinnostmi podle
             článku 32 až 36 GDPR, a to při zohlednění povahy zpracování informací, jež má zhotovitel k
             dispozici. V případech, kdy povaha věci vyžaduje informování objednatele ze strany zhotovitele,
             informuje zhotovitel objednatel bez zbytečného odkladu;

         - Zhotovitel je povinen umožnit objednateli a jím pověřené osobě, během běžné pracovní doby
             zhotovitele, provést v sídle zhotovitele kontrolu dodržování povinností týkajících se zpracování
             osobních údajů vyplývajících z této smlouvy, a to do 3 měsíců od jejího ukončení;

         - Po ukončení zpracování osobních údajů podle této smlouvy je zhotovitel povinen poskytnout
             objednateli všechna zařízení obsahující osobní údaje, pokud je to možné, a vymazat všechny
             zpracovávané osobní údaje ze všech svých systému nebo databází, včetně vymazání všech
             záložních kopií, s výjimkou kdy uchovávání vyžadují právní předpisy, nebo k tomu dal písemný
              souhlas objednatel.

10.9. V případě, že zhotovitel zpracuje osobní údaje nad rámec vymezený touto smlouvou/doloženými
         pokyny objednatele, považuje se ve vztahu k takovému zpracování za správce. Pokud tímto
         zpracováním nad rámec vymezený smlouvou/doloženými pokyny objednatele vznikne objednateli
         škoda, je zhotovitel povinen škodu uhradit.

                                 Článek 11 - Závěrečná ustanovení

11.1. Tuto smlouvu lze uzavřít výhradně písemně s podpisy na jedné listině. Tato smlouva nabývá platnosti
         dnem jejího podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv podle
         zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
         smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění (dále jen „ZRS").

11.2. Tuto smlouvu je možné měnit či doplňovat pouze formou písemných, vzestupně číslovaných dodatků
         s podpisy na jedné listině.

 11.3. Smluvní strany podpisem této smlouvy vylučují, že při právním styku mezi smluvními stranami se
         přihlíží k obchodním zvyklostem. Obchodní zvyklosti tak nemají přednost před ustanoveními zákona
          dle ust. § 558 odst. 2 občanského zákoníku.

 11.4. Veškerá práva a povinnosti vyplývající z této smlouvy přecházejí, pokud to povaha těchto práv
         a povinností nevylučuje, na právní nástupce smluvních stran. Zhotovitel není oprávněn převést
         jakákoliv práva nebo povinnosti či jejich část na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu
         objednatele.

                                                               Strana 8 (celkem 10)
                                                                       Úpravy základnových radiostanic BTS šitě GSM-R řady S8002
                                                                      _________________ ____________zpracování DUR, EH, SR

  11.5. Smluvní strany se dohodly, že možnost zhojení nedostatku písemné formy právního jednání se
          vylučuje a že neplatnost právního jednání, pro které si smluvní strany sjednaly písemnou formu, lze
          namítnout kdykoli. Mezi smluvními stranami tak neplatí ust. § 582 odst. 1 první věta a odst. 2
          občanského zákoníku.

  11.6. Žádné úkony či jednání ze strany objednatele nelze považovat za příslib uzavření smlouvy nebo
          dodatku k ní. V souladu s ust. § 1740 odst. 3 občanského zákoníku objednatel nepřipouští přijetí
          návrhu na uzavření smlouvy s dodatkem nebo odchylkou, s čípíž druhá smluvní strana podpisem
          smlouvy souhlasí.

  11.7. Pokud se kterékoli ujednání této smlouvy stane nebo bude shledáno neplatným nebo právně
          nevymahatelným, nebude to mít vliv na platnost a právní vymahatelnost ostatních ustanovení této
          smlouvy. Smluvní strany se zavazují nahradit neplatné nebo právně nevymahatelné ustanovení
          novým, platným a právně vymahatelným ustanovením, které je svým obsahem nejbližší účelu
          neplatného či nevynutitelného ustanovení, a to do 30 dnů od výzvy kterékoli ze smluvních stran.

          Smluvní strany se dohodly, že při doručování se vylučuje domněnka doby dojití. Mezi smluvními
          stranami tak neplatí ust. § 573 občanského zákoníku.

  11.8. Dle ust. § 630 odst. 1 občanského zákoníku si smluvní strany podpisem této smlouvy sjednávají
          promlčecí lhůtu v délce trvání 4 let.

  11.9. Ve smyslu ust. § 1765 odst. 2 občanského zákoníku přebírá zhotovitel podpisem této smlouvy
          nebezpečí změny okolností.

11.10. Pokud není v této smlouvě stanoveno jinak, platí pro právní vztahy z ní vyplývající příslušná
          ustanovení obecně závazných právních předpisů České republiky, zejména občanského zákoníku.

11.11. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv podle ZRS, a
          současně souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně
          či hodnotě a datu uzavření této smlouvy.

11.12. Zaslání smlouvy správci registru smluv k uveřejnění v registru smluv zajišťuje objednatel. Nebude-li
          tato smlouva zaslána k uveřejnění a/nebo uveřejněna prostřednictvím registru smluv, není žádná ze
          smluvních stran oprávněna požadovat po druhé smluvní straně náhradu škody ani jiné újmy, která by
          jí v této souvislosti vznikla nebo vzniknout mohla.

11.13. Smluvní strany výslovně prohlašují, že údaje a další skutečnosti uvedené v této smlouvě, vyjma částí
          označených ve smyslu následujícího odstavce této smlouvy, nepovažují za obchodní tajemství ve
           smyslu ust. § 504 občanského zákoníku (dále jen „obchodní tajemství"), a že se nejedná ani o
           informace, které nemohou být v registru smluv uveřejněny na základě ust. § 3 odst. 1 ZRS.

11.14. Jestliže smluvní strana označí za své obchodní tajemství část obsahu smlouvy, která v důsledku toho
           bude pro účely uveřejnění smlouvy v registru smluv znečitelněna, nese tato smluvní strana
           odpovědnost, pokud by smlouva v důsledku takového označení byla uveřejněna způsobem
           odporujícím ZRS, a to bez ohledu na to, která ze stran smlouvu v registru smluv uveřejnila. S částmi
           smlouvy, které druhá smluvní strana neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této
           smlouvy, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou
           škodu či jinou újmu takovým postupem vzniklou. Označením obchodního tajemství ve smyslu
           předchozí věty se rozumí doručení písemného oznámení druhé smluvní strany objednateli
           obsahujícího přesnou identifikaci dotčených částí smlouvy včetně odůvodnění, proč jsou za obchodní
           tajemství považovány. Druhá smluvní strana je povinna výslovně uvést, že informace, které označila
           jako své obchodní tajemství, naplňují současně všechny definiční znaky obchodního tajemství, tak
           jak je vymezeno v ust. § 504 občanského zákoníku, a zavazuje se neprodleně písemně sdělit
           objednateli skutečnost, že takto označené informace přestaly naplňovat znaky obchodního tajemství.

11.15. Osoby uzavírající tuto smlouvu za smluvní strany souhlasí s uveřejněním svých osobních údajů,
           které jsou uvedeny v této smlouvě, spolu se smlouvou v registru smluv. Tento souhlas je udělen na
           dobu neurčitou.

11.16. Smluvní strany potvrzují, že uzavření této smlouvy je výsledkem jednání smluvních stran a každá ze
           smluvních stran měla příležitost ovlivnit obsah této smlouvy.

11.17. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) vyhotoveních, z nichž dvě (2) vyhotovení obdrží
           objednatel a dvě (2) vyhotovení obdrží zhotovitel.

                                                                  Strana 9 (celkem 10)
                                                             Úpravy základnových radiostanic BTS sítě GSM-R řady S8002
                                                             ______ _____________________ zpracování DUR, EH, SR

11.18. Nedílnou součástí této smlouvy je tato její příloha:
          příloha č. 1 - Zvláštní technické podmínky
          Zhotovitel podpisem této smlouvy potvrzuje, že se všemi ustanoveními Zvláštních technických
          podmínek bez výhrad souhlasí.

V Praze dne  12  10"  "  2020                                V Praze dne            02  10--  2020

Za objednatele:                                              Za zhotovitele:

             ■—fIn..g.....P.e. jtr...H..o..f.h•a/.j.j.z..í'                            <

                       Ředitel"                                                       Ing. Tomáš Slavíček
                                                                                    předseda představenstva
             Stavební ispráv^á západ
                                                                                       SUDOP ^RAHA a.s.

                                                                               Ing. Ivan Pomykáčfek
                                                                          místopředseda představenstva

                                                                                SUDOP PRAHA a.s.

                                                             Strana 10 (celkem 10)
Ověřovací doložka změny datového formátu dokumentu podle § 69a zákona č. 499/2004 Sb.
Doložka číslo: 1171803
Původní datový formát: application/pdf
UUID původní komponenty: 9f02214d-ecba-4c2c-bbea-fd692e632a5e
Jméno a příjmení osoby, která změnu formátu dokumentu provedla:
Systém ERMS (zpracovatel dokumentu Darja ZAJÍCOVÁ)
Subjekt, který změnu formátu provedl: Správa železnic, státní organizace
Datum vyhotovení ověřovací doložky: 20.10.2020 13:08:04