Textová podoba smlouvy Smlouva č. 14211492: Zajištění nákladní dopravy, část 3 - vozy pro odvoz kontejnerů

Příloha CESD 189-2020.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Rámcová dohoda
                o poskytování služby

uzavřená podle § 1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve
                            znění pozdějších předpisů (dále jen „smlouva“),

          kterou níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany:

                              “Zajištění nákladní dopravy,
                           část 3 - vozy pro odvoz kontejnerů”

1. Lesy hl. m. Prahy

se sídlem:            Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice

IČ: 45247650          DIČ: CZ45247650

bankovní spojení: PPF banka a.s., 160 41 Praha 6, Evropská 2690/17

číslo účtu:           2000780018/6000

zastoupené:           Ing. Ondřejem Paličkou, ředitelem organizace

(dále jen​ ​„objednatel“​)

a

2. Kristýna Houbová      

se sídlem:            Skryje 13, 27042

IČ: 76222471          DIČ: CZ8855181313     

bankovní spojení:  xxx   

číslo účtu:           xxx    

zastoupené:           xxx   

zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Rakovník pod sp. zn. SZ

MCP  072938/2020/19911      

(dále jen „​ poskytovatel“​)

a

3.  Neobsazeno

se sídlem:                 

IČ:​       DIČ:  ​     

bankovní spojení:  ​     

číslo účtu:                

zastoupené:                

zapsaná v ​     ​ rejstříku vedeném  ​     ​ pod sp. zn. ​     

(dále jen ​„poskytovatel“​)

Lesy hl. m. Prahy                                                                                        ​IČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                           číslo účtu: 2000780018/6000

tel: +420 ​7​78 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                 1
a

4.   Neobsazeno     

se sídlem:        

IČ:​       DIČ:  ​     

bankovní spojení: ​     

číslo účtu:       

zastoupené:       

zapsaná v ​     ​ rejstříku vedeném ​     ​ pod sp. zn.  ​     

(dále jen ​„poskytovatel“​)

                                                              I.
                                                   Veřejná zakázka

1. Tato smlouva je uzavřena na základě výsled​ků výběrového řízení ​na výše uvedenou
   veřejnou zakázku​ ​v souladu s nabídkami uchazečů.

                                        II.
                             Předmět smlouvy

1. Touto smlouvou se poskytovatel zavazuje p​ oskytovat služby spočívající v zajištění odvozu
   kontejnerů nákladními automobily pro odvoz kontejnerů, resp. pronájem nákladních
   automobilů s řidičem na dobu trvání dvou let (dále jen „služba“) a objednatel se zavazuje
   zaplatit za službu dohodnutou cenu. Poskytování služby bude prováděno na​ základě
   dílčích objednávek, přičemž jednotlivé dílčí zakázky budou objednatelem zadávány po
   dobu trvání rámcové dohody na základě uplatnění principu písemného (případně
   e-mailového) objednávání jednotlivých dílčích plnění (objednávek). Objednávka bude
   činěna s odkazem na podmínky vymezené konkrétním způsobem v této smlouvě.

2. Nedodržení ani překročení předpokládaného rozsahu služby neopravňuje poskytovatele k
   jakýmkoliv nárokům vůči objednateli.

3. Smluvní strany jsou vázány rovněž zadávacími podmínkami zakázky a nabídkou
   poskytovatele po​danou na tuto zakázku.

4. Zajištěním odvozu kontejnerů nákladními automobily pro odvoz kontejnerů dle odst. 1
   tohoto článku se rozumí, že poskytovatel vlastní, má v nájmu nebo jinak smluvně zajištěny
   minimálně ​2 ks vozidel s pohonem všech kol o užitečné hmotnosti 4 - 6 t s nástavbou pro
   odvoz kontejnerů systémů Okřínek a Novosedly v majetku objednatele. Vozidla musí
   splňovat alespoň emisní normu EURO 4. Poskytovatel si k plnění veřejné zakázky zajistí
   případná příslušná povolení (např. pro vjezd do zón se zákazem vjezdu automobilů nad 6 t
   a vjezd do Královské obory Stromovka).

Lesy hl. m. Prahy                                                                                        I​ČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                           číslo účtu: 2000780018/6000

tel: +420 ​​778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                 2
5. Práce probíhají ve více lokalitách a jsou různého charakteru. Je nutné, aby poskytovatel s
   touto možností počítal a byl schopen požadavkům objednatele neprodleně vyhovět
   dodáním požadovaného počtu nákladních vozidel.

                                                             III.
                                           Způsob poskytování služby

         1.​ ​Služba je vymezena:
    a) ​podrobným popisem předmětu plnění ​a p​ odklady předanými objednatelem ke

         shora uvedené zakázce a přílohou smlou​vy ​č. 1 ​– ceníkem dopravy,​
    b) nabídkou poskytovatele​ předloženou ve výběrovém řízení na uvedenou zakázku,
    c) objednávkou​ na tuto službu.
2. ​Služba bude poskytována v souladu s podmínkami zadání veřejné zakázky uvedenými ve
     výzvě a v jejích přílohách, dále pak přijatou nabídkou poskytovatele, podklady předanými
     objednatelem, jednotlivými dílčími objednávkami a požadovanými výstupy platnými v
     době podpisu smlouvy.
     3.​ ​Základní podmínky provádění služby:
    a) Poskytovatel provede službu na svůj náklad a na své nebezpečí ve sjednané době

         přiměřené povaze služby. Při provádění služby postupuje poskytovatel samostatně, dle
         obecně platných právních předpisů a přitom je vázán pokyny objednatele.
    b) Poskytovatel odpovídá za řádné plnění předmětu smlouvy. Pokud objednatel zjistí, že
         předmět smlouvy je prováděn v rozporu s podmínkami smlouvy, je oprávněn žádat na
         poskytovateli provádět předmět smlouvy řádným způsobem. Současně má objednatel
         právo nárokovat odstranění zjištěné vady.
    c) Při své činnosti bude poskytovatel postupovat řádně, na odborné úrovni, kterou lze od
         něho spravedlivě požadovat, a v souladu s pokyny objednatele.

                                                             IV.
                                       Doba a místo poskytování služby

1. Termín zahájení služby:​ do 5 dnů ​po zveřejnění této smlouvy v registru smluv.

2. Termín ukončení služby: smlouva je uzavřena na dobu určitou a to na 24 měsíců.

     3. Platnost smlouvy končí termínem ukončení služby nebo dosažením celkové maximální
     částky za poskytování služby.

     4. ​Místo plnění: území hlavního města Prahy podle konkrétního zadání ze strany
     objednatele.

Lesy hl. m. Prahy                                                                                        I​ČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                           číslo účtu: 2000780018/6000

tel: +420 ​​778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                 3
                                                          V.
                                 Cenové ujednání a platební podmínky

1. Objednate​ l zaplatí poskytovateli dohodnutou smluvní cenu za poskytování služby
stanovenou v souladu s nabídkou poskytovatele (ceníkem dopravy), který je přílohou
smlouvy č. 1. Celková částka za poskytování služby je stanovena jako nejvýše přípustná
ve výši max.:

Cena za službu:

Cena celkem s DPH                                                                   5 662 800,00 Kč

Cena celkem s DPH slovy                                                             pět milionů šest set dva tisíc osm set
                                                                                                                 korun českých

DPH                                                                                 982 800,00 Kč

Cena celkem bez DPH                                                                 4 680 000,00 Kč

2. Celková cena ve vyjádření s DPH je nejvýše přípustná a nepřekročitelná; je
koncipována jako maximální, tzn., že může být i nižší, v závislosti na objemu služeb
skutečně poskytnutých. Celková cena obsahuje všechny náklady potřebné ke splnění
veřejné zakázky. Jednotkové ceny ceníku dopravy uvedené v cenové nabídce
poskytovatele jsou p​ latné a neměnné po celou dobu platnosti této smlouvy. Jednotlivé
konkrétní služby budou poskytovateli zadávány v závislosti na aktuálních potřebách
objednatele. Uzavřením této smlouvy nevzniká poskytovateli právo na realizaci konkrétně
stanoveného objemu služeb.

3. U všech úkonů jsou v jednotkových cenách zahrnuty veškeré náklady, včetně režie,
spojené s provedením daného pracovního úkonu (tzn. např. materiál, pohonné hmoty,
doprava na lokalitu, použití mechanizace, zajištění bezpečnosti silničního provozu a
zajištění bezpečnosti chodců během provádění prací, zajištění úklidu pracovního prostoru
i jeho bezprostředního okolí, pořízení fotodokumentace atd.).

4. Cena za poskytování služby bude objednatelem zaplacena takto:

Poskytované služby bude poskytovatel fakturovat dílčími fakturami, podle skutečně
provedených prací odsouhlasených objednatelem v rozsahu jednotlivých dílčích plnění.
Provedené práce budou fakturovány po odstranění případných vad a nedodělků a dle
jednotkových cen uvedených v nabídce poskytovatele.

5. ​Fakturace b​ udou probíhat průběžně, vždy po ukončení jednotlivých dílčích
plnění, nejpozději však měsíčně zpětně ​(při dílčím plnění s delší časovou
náročností)​.

Lesy hl. m. Prahy                                                                                        I​ČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                           číslo účtu: 2000780018/6000

tel: +420 ​​778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                 4
Faktury budou vyhotoveny v jednom stejnopisu a doručeny na adresu Lesy hl. m.
Prahy, Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice, případně elektronickou poštou na
e-mailovou adresu faktura@lesy-praha.cz.

6. Faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 235/2004
Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH“) a
musí obsahovat tyto údaje:

- označení poskytovatele - obchodní jméno, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení a údaj o
   zápisu do obchodního rejstříku včetně spisové značky,

- číslo smlouvy, předmět služby,

- ​číslo faktury, den vystavení, den zdanitelného plnění, den splatnosti a fakturovanou
   částku,

- ​razítko a podpis oprávněné osoby poskytovatele, stvrzující oprávněnost a formální a
   věcnou správnost faktury, pokud je faktura zasílána fyzicky,

- číslo účtu, na které bude poskytnuta úplata, bude v souladu se zveřejněným číslem
   účtu správcem daně pro účely DPH dle § 98 písm. d) zákona o DPH.

Přílohou každé faktury bude vždy podrobný soupis provedených prací za
fakturované období (např. včetně položkového rozpočtu a uvedení data provádění
jednotlivých úkonů nebo vážní lístky, “stazky”, v případě výslovného požadavku
objednatele i fotodokumentace apod.)

7. Pokud nebude faktura vystavena v souladu se smlouvou, bude vrácena poskytovateli
bez proplacení nejpozději do termínu splatnosti nesprávně vystavené nebo neúplné
faktury. Objednatel se v takovém případě neocitne v prodlení až do uplynutí lhůty
splatnosti náhradní správné a úplné faktury.

8. Smluvní strany sjednaly splatnost faktury v délce trvání 30 dnů po jejím vystavení, a to
převodem na účet poskytovatele uvedený v záhlaví smlouvy. Dnem úhrady se rozumí den
odepsání fakturované částky z účtu objednatele ve prospěch účtu poskytovatele,
uvedeného v záhlaví smlouvy.

                                                     VI.

                       Postup uzavírání dílčích​ objednávek​ a komunikace
                                   mezi Objednatelem a Poskytovateli

1. Objednatel bude při uzavírání dílčí objednávky na realizaci veřejné zakázky postupovat
tak, že vyzve vždy toho účastníka, který se při hodnocení nabídek umístil jako první v
pořadí (Poskytovatel č. 1).

2. Odmítne-li Poskytovatel č. 1 návrh na uzavření objednávky předložit, vyzve objednatel
účastníka, který se při hodnocení nabídek umístil další v pořadí (Poskytovatel č. 2).

Lesy hl. m. Prahy                                                                                        I​ČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                           číslo účtu: 2000780018/6000

tel: +420 ​​778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                 5
3. Odmítne-li Poskytovatel č. 2 návrh na uzavření objednávky předložit, vyzve objednatel
účastníka, který se při hodnocení nabídek umístil další v pořadí (Poskytovatel č. 3).

4. Obdrží-li poskytovatel výzvu objednatele k předložení návrhu na uzavření objednávky,
je povinen potvrdit či odmítnout přijatou objednávku nejpozději do 2 pracovních dnů ode
dne jejího doručení. N​ epotvrdí-li poskytovatel řádně vystavenou objednávku v této lhůtě,
považuje se objednávka za potvrzenou dnem uplynutí této lhůty.

5. Obsah dílčích objednávek se řídí touto rámcovou smlouvou a právními předpisy České
republiky, a to zejména občanským zákoníkem. ​Objednávka bude obsahovat číslo
objednávky, cenovou nabídku, konkrétní dobu a místo plnění a podpis odpovědné osoby.

6. Objednatel s ohledem na charakter dílčí zakázky uvede i další informace či požadavky,
zejména informace o předmětu zakázky obsahující především místo plnění,
předpokládaný rozsah prací, bližší upřesnění charakteru prací a termín zahájení prací.
Objednatel současně uvede, zda požadované služby budou účtovány dle hodinové sazby
nebo v sazbě za km, dle ceníku dopravy, viz příloha č. 1 této smlouvy.

7. Plnění podle dílčí zakázky budou poskytovatelé poskytovat objednateli v souladu s
touto smlouvou, příslušnou výzvou k podání nabídky a nabídkou příslušného
poskytovatele.

8. Poskytovatel musí objednateli nabídnout pro jednotlivá dílčí plnění alespoň takové
podmínky, jaké nabídl při uzavírání smlouvy.

9. Objednávka bude obsahovat číslo objednávky, požadovanou službu či dodávku
(konkrétní rozsah plnění, bližší specifikace požadavků), konkrétní dobu a místo plnění a
podpis odpovědné osoby.

10.  Dílčí objednávky budou poskytovateli doručovány prostřednictvím

certifikovaného elektronického nástroje NEN v souladu s podmínkami zadávací

dokumentace, potvrzení objednávky doručí poskytovatel stejným způsobem, tedy

prostřednictvím certifikovaného elektronického nástroje NEN v souladu s podmínkami

zadávací dokumentace objednateli.

11. ​Objednávku může objednatel zrušit či změnit do okamžiku, kdy je mu doručeno
potvrzení objednávky ze strany poskytovatele. Takovým zrušením nevzniká poskytovateli
žádný nárok z objednávky či z jejího zrušení.

                                                       VII.
                              Další práva a povinnosti smluvních stran

1. Poskytovatel je povinen poskytovat službu kompletně, ve sjednaném rozsahu, kvalitě a
ve stanovených termínech. Kvalita prováděných prací bude odpovídat požadavkům
objednatele.

2. Poskytovatel je povinen při provádění služby postupovat maximálně šetrně a
ohleduplně a zajistit konstantní odbornou úroveň prací. Poskytovatel je povinen
akceptovat pokyny a požadavky objednatele přímo související s poskytováním služby.

Lesy hl. m. Prahy                                                                                        ​IČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                           číslo účtu: 2000780018/6000

tel: +420 ​7​78 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                 6
3.  Poskytovatel je povinen zajistit, aby všechny osoby, které se budou podílet na

poskytování služeb dle této smlouvy, byly dostatečně poučeny z hlediska bezpečnosti

práce, požárních a hygienických předpisů a aby byly vybaveny potřebnými ochrannými a

pracovními pomůckami. Poskytovatel v plné míře zodpovídá za bezpečnost a ochranu

zdraví všech osob, které se s jeho vědomím zdržují v místě plnění.

4. Poskytovatel je oprávněn zajistit si podle potřeb odborné subdodávky - poddodávky
(třetí osoby) pro realizaci části služby bez navýšení ceny služby. I v případě provádění
části služeb poddodávkou (tj. třetí osobou) má poskytovatel odpovědnost, jako by službu
prováděl sám.

5. Veškeré práce budou realizovány bez nároku na víkendové a jiné mimořádné
příplatky, za plného provozu, s minimálním možným omezením dopravy i chodců v
jednotlivých lokalitách po nezbytně dlouhou dobu.

6. Při provádění prací nesmí docházet mimo jiné k poškozování okolních porostů,
trávníkových ploch a podsadeb či mobiliáře. Dojde-li i přes veškerá opatření k poškození
výše uvedeného, zajistí poskytovatel bez zbytečného prodlení na vlastní náklady nápravu
vzniklého stavu uvedením věcí v předešlý stav. V případě poškození dřevin, kdy není
uvedení v předešlý stav možné, zajistí bezprostředně poté jejich odborné ošetření. O této
skutečnosti bude informovat e-mailem objednatele vždy nejpozději do 24 hodin od vzniku
poškození (včetně doložení fotodokumentace vzniklého poškození a provedeného
ošetření).

7. Poskytovatel je povinen dbát na to, aby při provádění prací nedocházelo ke škodám na
majetku či zdraví soukromých osob, ani na majetku státu či obce.

8. Poskytovatel odpovídá za veškeré škody vzniklé v přímé souvislosti s poskytováním
služby (prováděním prací) a dále za škodu vzniklou v důsledku porušení příslušných
ustanovení. Za škodu poskytovatel neodpovídá, jen pokud prokáže, že škoda byla
způsobena okolnostmi vylučujícími jeho odpovědnost (např. v důsledku přírodních
událostí, nebo zásahem třetích osob). Vznikne-li v důsledku činnosti poskytovatele
jakákoliv škoda, ať už na majetku objednatele nebo na majetku či zdraví třetích osob, je
poskytovatel povinen uhradit ji v plném rozsahu.

9. Poskytovatel je povinen mít po celou dobu plnění předmětu této smlouvy uzavřeno
pojištění související s odpovědností za škodu, která by mohla vzniknout v souvislosti s
plněním předmětu této smlouvy (ze strany poskytovatele či jiné osoby).

10. P​ odpisem smlouvy poskytovatel stvrzuje, že obdržel písemné informace o rizicích a o
přijatých opatřeních k ochraně před jejich působením. Poskytovatel se zavazuje, že
všechny osoby, které se budou podílet na ​poskytování služeb, budou vybaveny
potřebnými ochrannými a pracovními pomůckami. Poskytovatel v plné míře zodpovídá za
bezpečnost a ochranu zdraví všech osob, které se s jeho vědomím zdržují v místě plnění.

Lesy hl. m. Prahy                                                                                        I​ČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                           číslo účtu: 2000780018/6000

tel: +420 ​​778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                 7
11.  Objednatel má právo na včasné a řádné provedení služeb v souladu s jeho

potřebami a oprávněnými zájmy.

12. Objednatel je oprávněn kontrolovat poskytování služby. Zjistí-li, že poskytovatel
provádí službu v rozporu se svými povinnostmi, je objednatel oprávněn dožadovat se
toho, aby poskytovatel odstranil nedodělky a vady vzniklé vadným prováděním a službu
prováděl řádným způsobem. Jestliže poskytovatel tak neučiní ani v přiměřené lhůtě, která
mu k tomu byla stanovena, a jeho postup by vedl nepochybně k podstatnému porušení
smlouvy, je objednatel oprávněn od smlouvy vůči tomuto poskytovateli odstoupit.

                                                     VIII.
                                          Předání a převzetí služby

1. Poskytovatel bude nejpozději do 2 dnů po ukončení jednotlivých dílčích plnění
informovat o této skutečnosti objednatele (e-mailem) a bude zároveň dojednán termín
převzetí prací.

                                                    IX.
                        Odpovědnost za vady a záruční podmínky

1.   Poskytovatel odpovídá za to, že služba je prováděna řádně a bez vad podle

smlouvy a dílčích objednávek, a že splňuje požadavky legislativy (platné během celé doby

plnění veřejné zakázky, tj. ve znění případných změn) a požadavky objednatele.

2.   Objednatel je oprávněn reklamovat písemně (např. e-mailem, nebo zápisem do

deníku prací) bez zbytečného odkladu u poskytovatele bezplatné odstranění vad s

uvedením, jak se tyto vady projevují.

3. Poskytovatel je povinen reklamované vady bezplatně odstranit v přiměřené lhůtě
stanovené objednatelem, nebo ve lhůtě, která bude pro tento účel sjednána. Za
sjednanou úhradu případně odstraní poskytovatel i poškození a vady, za které neručí.

4.   Pokud poskytovatel ve sjednané nebo stanovené lhůtě reklamovanou vadu

služby neodstraní ani se k ní nevyjádří, je objednatel oprávněn dát vadu odstranit na

náklady poskytovatele.

5.   Odpovědnost za vady poskytované služby se nevztahuje na vady způsobené

zásahem třetích osob, či vyšší mocí (např. mimořádnými přírodními ​událostmi) a na

běžné opotřebení.

                                                              X.
                                       Odstoupení od smlouvy a její výpověď

1. Služby poskytovatele, které vykazují již v průběhu provádění nedostatky nebo jsou
     prováděny v rozporu s touto smlouvou a dílčími objednávkami, je poskytovatel povinen
     nahradit bezvadným plněním. Pokud poskytovatel ve lhůtě dohodnuté s objednatelem

Lesy hl. m. Prahy                                                                                        ​IČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                           číslo účtu: 2000780018/6000

tel: +420 ​7​78 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                 8
takto zjištěné nedostatky neodstraní, může objednatel od smlouvy vůči tomuto
poskytovateli odstoupit. Vznikne-li z těchto důvodů objednateli škoda, je poskytovatel
povinen ji uhradit.

2.​ ​Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud:

a) ​ v​ ůči poskytovateli bylo zahájeno insolvenční řízení ve smyslu insolvenčního zákona,

b) ​ ​poskytovatel vstoupí do likvidace,

c) v dalších případech stanovených touto smlouvou nebo obecně závaznými právními
       předpisy.

3. ​Vzájemné pohledávky smluvních stran vzniklé ke dni odstoupení od smlouvy se
vypořádají vzájemným zápočtem, přičemž tento zápočet provede objednatel.

4. Za den odstoupení od smlouvy se považuje den, kdy bylo písemné oznámení o
odstoupení oprávněné smluvní strany doručeno druhé smluvní straně. Odstoupením od
smlouvy nejsou dotčena práva smluvních stran na úhradu splatné smluvní pokuty a na
náhradu škody.

5. V případě odstoupení od smlouvy jednou ze smluvních stran a do doby dohody o
vzájemném vyrovnání těchto nároků je objednatel oprávněn zadržet poskytovateli veškeré
fakturované a splatné platby. V takovém případě se objednatel neocitne v prodlení s
úhradou faktury.

6.  Účinky odstoupení od této smlouvy nastávají okamžikem doručení písemné

zprávy o tomto úkonu druhé smluvní straně.

7.​ T​ uto smlouvu nelze vypovědět.

                       XI.
    Smluvní pokuty, náhrada škody

1. ​Pro případy neplnění věcných a termínovaných závazků vyplývajících z této smlouvy a z
       dílčích objednávek smluvní strany sjednávají tyto smluvní pokuty:
       a) Při prodlení poskytovatele s řádným prováděním služby zajištění nákladní dopravy
           odvoz kontejnerů je poskytovatel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši
           2500 Kč za každý den prodlení.

b) Neodstraní-li poskytovatel reklamovanou vadu služby, je poskytovatel povinen
   objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 2500 Kč za ​každou jednotlivou vadu, u níž
   je poskytovatel v prodlení, a za každý kalendářní den prodlení.

2. Pro případ prodlení se splněním peněžitého závazku dle této smlouvy se obě smluvní
     strany dohodly na úroku z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý i započatý
     den prodlení až do úplného zaplacení.

3. Smluvní pokuta sjednaná dle této smlouvy je splatná do 30-ti kalendářních dnů po
obdržení písemné výzvy, převodem na účet objednatele, specifikovaný ve výzvě. Dnem
úhrady se rozumí den připsání pokuty na účet objednatele.

Lesy hl. m. Prahy                                                                                        I​ČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                           číslo účtu: 2000780018/6000

tel: +420 ​7​78 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                 9
4. Úhradou ani uplatněním smluvní pokuty není omezeno ani jinak dotčeno právo na
náhradu škody vzniklé v příčinné souvislosti s porušením povinnosti, na které se smluvní
pokuta vztahuje. Vedle zaplacení smluvní pokuty dle předchozí věty je smluvní strana
povinna rovněž nahradit oprávněné smluvní straně škodu, která jí vznikla v důsledku
porušení povinnosti, jejíž splnění bylo zajištěno smluvní pokutou. Ustanovení § 2050
zákona č. 89/2012 Sb., (občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů, dále jen
“občanský zákoník”) se nepoužije.

     XII.
Doručování

1. V​ eškeré písemnosti se doručují na adresu objednatele nebo poskytovatele uvedenou v
této smlouvě. Pokud v průběhu plnění této smlouvy dojde ke změně adresy některého z
účastníků, je povinen tento účastník neprodleně písemně informovat druhého účastníka o
této změně.

2. N​ ebyl-li adresát zastižen na adrese dle odst. 1., písemnost se uloží na poště a adresát
se o této skutečnosti vyrozumí. Nevyzvedne-li si adresát zásilku do 5 kalendářních dnů od
uložení, považuje se poslední den této lhůty za den doručení, i když se adresát o doručení
nedozvěděl.

         XIII.
Ostatní ujednání

1. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v Centrální
evidenci smluv (CES) vedené organizací Lesy hl. m. Prahy; tato evidence je veřejně
přístupná a obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné označení
této smlouvy, datum jejího podpisu a její text. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti
uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského
zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších
podmínek

2. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva ke své účinnosti vyžaduje uveřejnění v
registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých
smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), a s tímto
uveřejněním souhlasí.

š. Prodávající není oprávněn postoupit práva a závazky z této smlouvy nebo objednávky
třetí osobě bez výslovného písemného souhlasu kupujícího. Kupující je k tomuto oprávněn
i bez souhlasu prodávajícího.

4. P​ rodávající bude dbát na to, aby nedocházelo ke škodám na majetku soukromých osob
ani na majetku státu či obce.

5. ​Ve věcech souvisejících s plněním této smlouvy a objednávek jsou za kupujícího
oprávněni jednat:

           a) ve věcech smluvních:                                                                       ​IČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Lesy hl. m. Prahy                                                                   číslo účtu: 2000780018/6000

Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice

tel: +420 ​7​78 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                10
     Ing. Ondřej Palička, ředitel organizace

b) ve věcech technických:
     xxx

   6. Ve věcech souvisejících s plněním této smlouvy a objednávek jsou za prodávajícího
   oprávněni jednat:
   a) ​ ​ve věcech smluvních:

         xxx​     
   b) ​ v​ e věcech technických:

         xxx​    
  7. Smluvní strany jsou oprávněny jednostranně změnit pověřené zástupce či rozšířit jejich

     počet, jsou však povinny na takovou změnu druhou smluvní stranu písemně upozornit.

                                                            XIV.
                                               Závěrečná ustanovení

1. Právní vztahy neupravené touto smlouvou se řídí občanským zákoníkem a ostatními
   obecně závaznými právními předpis​y České republiky.

2. Veškeré změny a doplňky této smlouvy mohou být provedeny pouze formou písemného,
   vzestupně číslovaného dodatku, který se po podpisu oběma smluvními stranami stává
   nedílnou součástí této smlouvy.

3. Pokud by některé z práv nebo povinností smluvních stran stanovených smlouvou byly v
   rozporu s objednávkou, platí to, co je uvedeno v objednávce.

4. Tato smlouva byla vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, z nichž
   objednatel i poskytovatel obdrží po jednom vyhotovení.

5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami. Účinnost smlouvy
   nastává uveřejněním v registru smluv.

6. Smluvní strany výslovně prohlašují, že si s​mlouvu přečetly a že touto smlouvou a jejím
   podpisem projevily svoji vážnou vůli. Smlouva se ne​ příčí dobrým mravům a neodporuje
   zákonu.

7. P​ řílohy smlouvy:

   Příloha č. 1 – ceník dopravy

        V Praze dne ……………………                                                        V​ ​Praze dne ​     

Lesy hl. m. Prahy                                                                                                 ​IČO: 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                                                    DIČ: CZ 45247650
                                                                                             číslo účtu: 2000780018/6000
tel: +420 ​​778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                11
……………………………………                                                                      ……………………………………

        Za objednatele:                                                                      Za poskytovatele:

       Ing. Ondřej Palička                                                                   xxx​     
        ředitel organizace                                                               
        Lesy hl. m. Prahy                                                                

Lesy hl. m. Prahy                                                                                        ​IČO: 45247650
                                                                                                    DIČ: CZ 45247650
Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice                                           číslo účtu: 2000780018/6000

tel: +420 ​7​78 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz

                                                                                12