Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Rámcová dohoda o poskytování služby uzavřená podle § 1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „smlouva“), kterou níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany: “Zajištění nákladní dopravy, část 3 - vozy pro odvoz kontejnerů” 1. Lesy hl. m. Prahy se sídlem: Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice IČ: 45247650 DIČ: CZ45247650 bankovní spojení: PPF banka a.s., 160 41 Praha 6, Evropská 2690/17 číslo účtu: 2000780018/6000 zastoupené: Ing. Ondřejem Paličkou, ředitelem organizace (dále jen „objednatel“) a 2. Kristýna Houbová se sídlem: Skryje 13, 27042 IČ: 76222471 DIČ: CZ8855181313 bankovní spojení: xxx číslo účtu: xxx zastoupené: xxx zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Rakovník pod sp. zn. SZ MCP 072938/2020/19911 (dále jen „ poskytovatel“) a 3. Neobsazeno se sídlem: IČ: DIČ: bankovní spojení: číslo účtu: zastoupené: zapsaná v rejstříku vedeném pod sp. zn. (dále jen „poskytovatel“) Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 1 a 4. Neobsazeno se sídlem: IČ: DIČ: bankovní spojení: číslo účtu: zastoupené: zapsaná v rejstříku vedeném pod sp. zn. (dále jen „poskytovatel“) I. Veřejná zakázka 1. Tato smlouva je uzavřena na základě výsledků výběrového řízení na výše uvedenou veřejnou zakázku v souladu s nabídkami uchazečů. II. Předmět smlouvy 1. Touto smlouvou se poskytovatel zavazuje p oskytovat služby spočívající v zajištění odvozu kontejnerů nákladními automobily pro odvoz kontejnerů, resp. pronájem nákladních automobilů s řidičem na dobu trvání dvou let (dále jen „služba“) a objednatel se zavazuje zaplatit za službu dohodnutou cenu. Poskytování služby bude prováděno na základě dílčích objednávek, přičemž jednotlivé dílčí zakázky budou objednatelem zadávány po dobu trvání rámcové dohody na základě uplatnění principu písemného (případně e-mailového) objednávání jednotlivých dílčích plnění (objednávek). Objednávka bude činěna s odkazem na podmínky vymezené konkrétním způsobem v této smlouvě. 2. Nedodržení ani překročení předpokládaného rozsahu služby neopravňuje poskytovatele k jakýmkoliv nárokům vůči objednateli. 3. Smluvní strany jsou vázány rovněž zadávacími podmínkami zakázky a nabídkou poskytovatele podanou na tuto zakázku. 4. Zajištěním odvozu kontejnerů nákladními automobily pro odvoz kontejnerů dle odst. 1 tohoto článku se rozumí, že poskytovatel vlastní, má v nájmu nebo jinak smluvně zajištěny minimálně 2 ks vozidel s pohonem všech kol o užitečné hmotnosti 4 - 6 t s nástavbou pro odvoz kontejnerů systémů Okřínek a Novosedly v majetku objednatele. Vozidla musí splňovat alespoň emisní normu EURO 4. Poskytovatel si k plnění veřejné zakázky zajistí případná příslušná povolení (např. pro vjezd do zón se zákazem vjezdu automobilů nad 6 t a vjezd do Královské obory Stromovka). Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 2 5. Práce probíhají ve více lokalitách a jsou různého charakteru. Je nutné, aby poskytovatel s touto možností počítal a byl schopen požadavkům objednatele neprodleně vyhovět dodáním požadovaného počtu nákladních vozidel. III. Způsob poskytování služby 1. Služba je vymezena: a) podrobným popisem předmětu plnění a p odklady předanými objednatelem ke shora uvedené zakázce a přílohou smlouvy č. 1 – ceníkem dopravy, b) nabídkou poskytovatele předloženou ve výběrovém řízení na uvedenou zakázku, c) objednávkou na tuto službu. 2. Služba bude poskytována v souladu s podmínkami zadání veřejné zakázky uvedenými ve výzvě a v jejích přílohách, dále pak přijatou nabídkou poskytovatele, podklady předanými objednatelem, jednotlivými dílčími objednávkami a požadovanými výstupy platnými v době podpisu smlouvy. 3. Základní podmínky provádění služby: a) Poskytovatel provede službu na svůj náklad a na své nebezpečí ve sjednané době přiměřené povaze služby. Při provádění služby postupuje poskytovatel samostatně, dle obecně platných právních předpisů a přitom je vázán pokyny objednatele. b) Poskytovatel odpovídá za řádné plnění předmětu smlouvy. Pokud objednatel zjistí, že předmět smlouvy je prováděn v rozporu s podmínkami smlouvy, je oprávněn žádat na poskytovateli provádět předmět smlouvy řádným způsobem. Současně má objednatel právo nárokovat odstranění zjištěné vady. c) Při své činnosti bude poskytovatel postupovat řádně, na odborné úrovni, kterou lze od něho spravedlivě požadovat, a v souladu s pokyny objednatele. IV. Doba a místo poskytování služby 1. Termín zahájení služby: do 5 dnů po zveřejnění této smlouvy v registru smluv. 2. Termín ukončení služby: smlouva je uzavřena na dobu určitou a to na 24 měsíců. 3. Platnost smlouvy končí termínem ukončení služby nebo dosažením celkové maximální částky za poskytování služby. 4. Místo plnění: území hlavního města Prahy podle konkrétního zadání ze strany objednatele. Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 3 V. Cenové ujednání a platební podmínky 1. Objednate l zaplatí poskytovateli dohodnutou smluvní cenu za poskytování služby stanovenou v souladu s nabídkou poskytovatele (ceníkem dopravy), který je přílohou smlouvy č. 1. Celková částka za poskytování služby je stanovena jako nejvýše přípustná ve výši max.: Cena za službu: Cena celkem s DPH 5 662 800,00 Kč Cena celkem s DPH slovy pět milionů šest set dva tisíc osm set korun českých DPH 982 800,00 Kč Cena celkem bez DPH 4 680 000,00 Kč 2. Celková cena ve vyjádření s DPH je nejvýše přípustná a nepřekročitelná; je koncipována jako maximální, tzn., že může být i nižší, v závislosti na objemu služeb skutečně poskytnutých. Celková cena obsahuje všechny náklady potřebné ke splnění veřejné zakázky. Jednotkové ceny ceníku dopravy uvedené v cenové nabídce poskytovatele jsou p latné a neměnné po celou dobu platnosti této smlouvy. Jednotlivé konkrétní služby budou poskytovateli zadávány v závislosti na aktuálních potřebách objednatele. Uzavřením této smlouvy nevzniká poskytovateli právo na realizaci konkrétně stanoveného objemu služeb. 3. U všech úkonů jsou v jednotkových cenách zahrnuty veškeré náklady, včetně režie, spojené s provedením daného pracovního úkonu (tzn. např. materiál, pohonné hmoty, doprava na lokalitu, použití mechanizace, zajištění bezpečnosti silničního provozu a zajištění bezpečnosti chodců během provádění prací, zajištění úklidu pracovního prostoru i jeho bezprostředního okolí, pořízení fotodokumentace atd.). 4. Cena za poskytování služby bude objednatelem zaplacena takto: Poskytované služby bude poskytovatel fakturovat dílčími fakturami, podle skutečně provedených prací odsouhlasených objednatelem v rozsahu jednotlivých dílčích plnění. Provedené práce budou fakturovány po odstranění případných vad a nedodělků a dle jednotkových cen uvedených v nabídce poskytovatele. 5. Fakturace b udou probíhat průběžně, vždy po ukončení jednotlivých dílčích plnění, nejpozději však měsíčně zpětně (při dílčím plnění s delší časovou náročností). Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 4 Faktury budou vyhotoveny v jednom stejnopisu a doručeny na adresu Lesy hl. m. Prahy, Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice, případně elektronickou poštou na e-mailovou adresu faktura@lesy-praha.cz. 6. Faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH“) a musí obsahovat tyto údaje: - označení poskytovatele - obchodní jméno, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení a údaj o zápisu do obchodního rejstříku včetně spisové značky, - číslo smlouvy, předmět služby, - číslo faktury, den vystavení, den zdanitelného plnění, den splatnosti a fakturovanou částku, - razítko a podpis oprávněné osoby poskytovatele, stvrzující oprávněnost a formální a věcnou správnost faktury, pokud je faktura zasílána fyzicky, - číslo účtu, na které bude poskytnuta úplata, bude v souladu se zveřejněným číslem účtu správcem daně pro účely DPH dle § 98 písm. d) zákona o DPH. Přílohou každé faktury bude vždy podrobný soupis provedených prací za fakturované období (např. včetně položkového rozpočtu a uvedení data provádění jednotlivých úkonů nebo vážní lístky, “stazky”, v případě výslovného požadavku objednatele i fotodokumentace apod.) 7. Pokud nebude faktura vystavena v souladu se smlouvou, bude vrácena poskytovateli bez proplacení nejpozději do termínu splatnosti nesprávně vystavené nebo neúplné faktury. Objednatel se v takovém případě neocitne v prodlení až do uplynutí lhůty splatnosti náhradní správné a úplné faktury. 8. Smluvní strany sjednaly splatnost faktury v délce trvání 30 dnů po jejím vystavení, a to převodem na účet poskytovatele uvedený v záhlaví smlouvy. Dnem úhrady se rozumí den odepsání fakturované částky z účtu objednatele ve prospěch účtu poskytovatele, uvedeného v záhlaví smlouvy. VI. Postup uzavírání dílčích objednávek a komunikace mezi Objednatelem a Poskytovateli 1. Objednatel bude při uzavírání dílčí objednávky na realizaci veřejné zakázky postupovat tak, že vyzve vždy toho účastníka, který se při hodnocení nabídek umístil jako první v pořadí (Poskytovatel č. 1). 2. Odmítne-li Poskytovatel č. 1 návrh na uzavření objednávky předložit, vyzve objednatel účastníka, který se při hodnocení nabídek umístil další v pořadí (Poskytovatel č. 2). Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 5 3. Odmítne-li Poskytovatel č. 2 návrh na uzavření objednávky předložit, vyzve objednatel účastníka, který se při hodnocení nabídek umístil další v pořadí (Poskytovatel č. 3). 4. Obdrží-li poskytovatel výzvu objednatele k předložení návrhu na uzavření objednávky, je povinen potvrdit či odmítnout přijatou objednávku nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne jejího doručení. N epotvrdí-li poskytovatel řádně vystavenou objednávku v této lhůtě, považuje se objednávka za potvrzenou dnem uplynutí této lhůty. 5. Obsah dílčích objednávek se řídí touto rámcovou smlouvou a právními předpisy České republiky, a to zejména občanským zákoníkem. Objednávka bude obsahovat číslo objednávky, cenovou nabídku, konkrétní dobu a místo plnění a podpis odpovědné osoby. 6. Objednatel s ohledem na charakter dílčí zakázky uvede i další informace či požadavky, zejména informace o předmětu zakázky obsahující především místo plnění, předpokládaný rozsah prací, bližší upřesnění charakteru prací a termín zahájení prací. Objednatel současně uvede, zda požadované služby budou účtovány dle hodinové sazby nebo v sazbě za km, dle ceníku dopravy, viz příloha č. 1 této smlouvy. 7. Plnění podle dílčí zakázky budou poskytovatelé poskytovat objednateli v souladu s touto smlouvou, příslušnou výzvou k podání nabídky a nabídkou příslušného poskytovatele. 8. Poskytovatel musí objednateli nabídnout pro jednotlivá dílčí plnění alespoň takové podmínky, jaké nabídl při uzavírání smlouvy. 9. Objednávka bude obsahovat číslo objednávky, požadovanou službu či dodávku (konkrétní rozsah plnění, bližší specifikace požadavků), konkrétní dobu a místo plnění a podpis odpovědné osoby. 10. Dílčí objednávky budou poskytovateli doručovány prostřednictvím certifikovaného elektronického nástroje NEN v souladu s podmínkami zadávací dokumentace, potvrzení objednávky doručí poskytovatel stejným způsobem, tedy prostřednictvím certifikovaného elektronického nástroje NEN v souladu s podmínkami zadávací dokumentace objednateli. 11. Objednávku může objednatel zrušit či změnit do okamžiku, kdy je mu doručeno potvrzení objednávky ze strany poskytovatele. Takovým zrušením nevzniká poskytovateli žádný nárok z objednávky či z jejího zrušení. VII. Další práva a povinnosti smluvních stran 1. Poskytovatel je povinen poskytovat službu kompletně, ve sjednaném rozsahu, kvalitě a ve stanovených termínech. Kvalita prováděných prací bude odpovídat požadavkům objednatele. 2. Poskytovatel je povinen při provádění služby postupovat maximálně šetrně a ohleduplně a zajistit konstantní odbornou úroveň prací. Poskytovatel je povinen akceptovat pokyny a požadavky objednatele přímo související s poskytováním služby. Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 6 3. Poskytovatel je povinen zajistit, aby všechny osoby, které se budou podílet na poskytování služeb dle této smlouvy, byly dostatečně poučeny z hlediska bezpečnosti práce, požárních a hygienických předpisů a aby byly vybaveny potřebnými ochrannými a pracovními pomůckami. Poskytovatel v plné míře zodpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob, které se s jeho vědomím zdržují v místě plnění. 4. Poskytovatel je oprávněn zajistit si podle potřeb odborné subdodávky - poddodávky (třetí osoby) pro realizaci části služby bez navýšení ceny služby. I v případě provádění části služeb poddodávkou (tj. třetí osobou) má poskytovatel odpovědnost, jako by službu prováděl sám. 5. Veškeré práce budou realizovány bez nároku na víkendové a jiné mimořádné příplatky, za plného provozu, s minimálním možným omezením dopravy i chodců v jednotlivých lokalitách po nezbytně dlouhou dobu. 6. Při provádění prací nesmí docházet mimo jiné k poškozování okolních porostů, trávníkových ploch a podsadeb či mobiliáře. Dojde-li i přes veškerá opatření k poškození výše uvedeného, zajistí poskytovatel bez zbytečného prodlení na vlastní náklady nápravu vzniklého stavu uvedením věcí v předešlý stav. V případě poškození dřevin, kdy není uvedení v předešlý stav možné, zajistí bezprostředně poté jejich odborné ošetření. O této skutečnosti bude informovat e-mailem objednatele vždy nejpozději do 24 hodin od vzniku poškození (včetně doložení fotodokumentace vzniklého poškození a provedeného ošetření). 7. Poskytovatel je povinen dbát na to, aby při provádění prací nedocházelo ke škodám na majetku či zdraví soukromých osob, ani na majetku státu či obce. 8. Poskytovatel odpovídá za veškeré škody vzniklé v přímé souvislosti s poskytováním služby (prováděním prací) a dále za škodu vzniklou v důsledku porušení příslušných ustanovení. Za škodu poskytovatel neodpovídá, jen pokud prokáže, že škoda byla způsobena okolnostmi vylučujícími jeho odpovědnost (např. v důsledku přírodních událostí, nebo zásahem třetích osob). Vznikne-li v důsledku činnosti poskytovatele jakákoliv škoda, ať už na majetku objednatele nebo na majetku či zdraví třetích osob, je poskytovatel povinen uhradit ji v plném rozsahu. 9. Poskytovatel je povinen mít po celou dobu plnění předmětu této smlouvy uzavřeno pojištění související s odpovědností za škodu, která by mohla vzniknout v souvislosti s plněním předmětu této smlouvy (ze strany poskytovatele či jiné osoby). 10. P odpisem smlouvy poskytovatel stvrzuje, že obdržel písemné informace o rizicích a o přijatých opatřeních k ochraně před jejich působením. Poskytovatel se zavazuje, že všechny osoby, které se budou podílet na poskytování služeb, budou vybaveny potřebnými ochrannými a pracovními pomůckami. Poskytovatel v plné míře zodpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob, které se s jeho vědomím zdržují v místě plnění. Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 7 11. Objednatel má právo na včasné a řádné provedení služeb v souladu s jeho potřebami a oprávněnými zájmy. 12. Objednatel je oprávněn kontrolovat poskytování služby. Zjistí-li, že poskytovatel provádí službu v rozporu se svými povinnostmi, je objednatel oprávněn dožadovat se toho, aby poskytovatel odstranil nedodělky a vady vzniklé vadným prováděním a službu prováděl řádným způsobem. Jestliže poskytovatel tak neučiní ani v přiměřené lhůtě, která mu k tomu byla stanovena, a jeho postup by vedl nepochybně k podstatnému porušení smlouvy, je objednatel oprávněn od smlouvy vůči tomuto poskytovateli odstoupit. VIII. Předání a převzetí služby 1. Poskytovatel bude nejpozději do 2 dnů po ukončení jednotlivých dílčích plnění informovat o této skutečnosti objednatele (e-mailem) a bude zároveň dojednán termín převzetí prací. IX. Odpovědnost za vady a záruční podmínky 1. Poskytovatel odpovídá za to, že služba je prováděna řádně a bez vad podle smlouvy a dílčích objednávek, a že splňuje požadavky legislativy (platné během celé doby plnění veřejné zakázky, tj. ve znění případných změn) a požadavky objednatele. 2. Objednatel je oprávněn reklamovat písemně (např. e-mailem, nebo zápisem do deníku prací) bez zbytečného odkladu u poskytovatele bezplatné odstranění vad s uvedením, jak se tyto vady projevují. 3. Poskytovatel je povinen reklamované vady bezplatně odstranit v přiměřené lhůtě stanovené objednatelem, nebo ve lhůtě, která bude pro tento účel sjednána. Za sjednanou úhradu případně odstraní poskytovatel i poškození a vady, za které neručí. 4. Pokud poskytovatel ve sjednané nebo stanovené lhůtě reklamovanou vadu služby neodstraní ani se k ní nevyjádří, je objednatel oprávněn dát vadu odstranit na náklady poskytovatele. 5. Odpovědnost za vady poskytované služby se nevztahuje na vady způsobené zásahem třetích osob, či vyšší mocí (např. mimořádnými přírodními událostmi) a na běžné opotřebení. X. Odstoupení od smlouvy a její výpověď 1. Služby poskytovatele, které vykazují již v průběhu provádění nedostatky nebo jsou prováděny v rozporu s touto smlouvou a dílčími objednávkami, je poskytovatel povinen nahradit bezvadným plněním. Pokud poskytovatel ve lhůtě dohodnuté s objednatelem Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 8 takto zjištěné nedostatky neodstraní, může objednatel od smlouvy vůči tomuto poskytovateli odstoupit. Vznikne-li z těchto důvodů objednateli škoda, je poskytovatel povinen ji uhradit. 2. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud: a) v ůči poskytovateli bylo zahájeno insolvenční řízení ve smyslu insolvenčního zákona, b) poskytovatel vstoupí do likvidace, c) v dalších případech stanovených touto smlouvou nebo obecně závaznými právními předpisy. 3. Vzájemné pohledávky smluvních stran vzniklé ke dni odstoupení od smlouvy se vypořádají vzájemným zápočtem, přičemž tento zápočet provede objednatel. 4. Za den odstoupení od smlouvy se považuje den, kdy bylo písemné oznámení o odstoupení oprávněné smluvní strany doručeno druhé smluvní straně. Odstoupením od smlouvy nejsou dotčena práva smluvních stran na úhradu splatné smluvní pokuty a na náhradu škody. 5. V případě odstoupení od smlouvy jednou ze smluvních stran a do doby dohody o vzájemném vyrovnání těchto nároků je objednatel oprávněn zadržet poskytovateli veškeré fakturované a splatné platby. V takovém případě se objednatel neocitne v prodlení s úhradou faktury. 6. Účinky odstoupení od této smlouvy nastávají okamžikem doručení písemné zprávy o tomto úkonu druhé smluvní straně. 7. T uto smlouvu nelze vypovědět. XI. Smluvní pokuty, náhrada škody 1. Pro případy neplnění věcných a termínovaných závazků vyplývajících z této smlouvy a z dílčích objednávek smluvní strany sjednávají tyto smluvní pokuty: a) Při prodlení poskytovatele s řádným prováděním služby zajištění nákladní dopravy odvoz kontejnerů je poskytovatel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 2500 Kč za každý den prodlení. b) Neodstraní-li poskytovatel reklamovanou vadu služby, je poskytovatel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 2500 Kč za každou jednotlivou vadu, u níž je poskytovatel v prodlení, a za každý kalendářní den prodlení. 2. Pro případ prodlení se splněním peněžitého závazku dle této smlouvy se obě smluvní strany dohodly na úroku z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení až do úplného zaplacení. 3. Smluvní pokuta sjednaná dle této smlouvy je splatná do 30-ti kalendářních dnů po obdržení písemné výzvy, převodem na účet objednatele, specifikovaný ve výzvě. Dnem úhrady se rozumí den připsání pokuty na účet objednatele. Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 9 4. Úhradou ani uplatněním smluvní pokuty není omezeno ani jinak dotčeno právo na náhradu škody vzniklé v příčinné souvislosti s porušením povinnosti, na které se smluvní pokuta vztahuje. Vedle zaplacení smluvní pokuty dle předchozí věty je smluvní strana povinna rovněž nahradit oprávněné smluvní straně škodu, která jí vznikla v důsledku porušení povinnosti, jejíž splnění bylo zajištěno smluvní pokutou. Ustanovení § 2050 zákona č. 89/2012 Sb., (občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů, dále jen “občanský zákoník”) se nepoužije. XII. Doručování 1. V eškeré písemnosti se doručují na adresu objednatele nebo poskytovatele uvedenou v této smlouvě. Pokud v průběhu plnění této smlouvy dojde ke změně adresy některého z účastníků, je povinen tento účastník neprodleně písemně informovat druhého účastníka o této změně. 2. N ebyl-li adresát zastižen na adrese dle odst. 1., písemnost se uloží na poště a adresát se o této skutečnosti vyrozumí. Nevyzvedne-li si adresát zásilku do 5 kalendářních dnů od uložení, považuje se poslední den této lhůty za den doručení, i když se adresát o doručení nedozvěděl. XIII. Ostatní ujednání 1. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v Centrální evidenci smluv (CES) vedené organizací Lesy hl. m. Prahy; tato evidence je veřejně přístupná a obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy, datum jejího podpisu a její text. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek 2. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva ke své účinnosti vyžaduje uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), a s tímto uveřejněním souhlasí. š. Prodávající není oprávněn postoupit práva a závazky z této smlouvy nebo objednávky třetí osobě bez výslovného písemného souhlasu kupujícího. Kupující je k tomuto oprávněn i bez souhlasu prodávajícího. 4. P rodávající bude dbát na to, aby nedocházelo ke škodám na majetku soukromých osob ani na majetku státu či obce. 5. Ve věcech souvisejících s plněním této smlouvy a objednávek jsou za kupujícího oprávněni jednat: a) ve věcech smluvních: IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Lesy hl. m. Prahy číslo účtu: 2000780018/6000 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 10 Ing. Ondřej Palička, ředitel organizace b) ve věcech technických: xxx 6. Ve věcech souvisejících s plněním této smlouvy a objednávek jsou za prodávajícího oprávněni jednat: a) ve věcech smluvních: xxx b) v e věcech technických: xxx 7. Smluvní strany jsou oprávněny jednostranně změnit pověřené zástupce či rozšířit jejich počet, jsou však povinny na takovou změnu druhou smluvní stranu písemně upozornit. XIV. Závěrečná ustanovení 1. Právní vztahy neupravené touto smlouvou se řídí občanským zákoníkem a ostatními obecně závaznými právními předpisy České republiky. 2. Veškeré změny a doplňky této smlouvy mohou být provedeny pouze formou písemného, vzestupně číslovaného dodatku, který se po podpisu oběma smluvními stranami stává nedílnou součástí této smlouvy. 3. Pokud by některé z práv nebo povinností smluvních stran stanovených smlouvou byly v rozporu s objednávkou, platí to, co je uvedeno v objednávce. 4. Tato smlouva byla vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, z nichž objednatel i poskytovatel obdrží po jednom vyhotovení. 5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami. Účinnost smlouvy nastává uveřejněním v registru smluv. 6. Smluvní strany výslovně prohlašují, že si smlouvu přečetly a že touto smlouvou a jejím podpisem projevily svoji vážnou vůli. Smlouva se ne příčí dobrým mravům a neodporuje zákonu. 7. P řílohy smlouvy: Příloha č. 1 – ceník dopravy V Praze dne …………………… V Praze dne Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice DIČ: CZ 45247650 číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 11 …………………………………… …………………………………… Za objednatele: Za poskytovatele: Ing. Ondřej Palička xxx ředitel organizace Lesy hl. m. Prahy Lesy hl. m. Prahy IČO: 45247650 DIČ: CZ 45247650 Práčská 1885, 106 00 Praha 10 - Záběhlice číslo účtu: 2000780018/6000 tel: +420 778 477 390, info@lesy-praha.cz, www.lhmp.cz 12