Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1425682: Rámcová smlouva o financování projektu D1 Modernizace - úsek 15, EXIT

Příloha soubor_100001784_9009.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SCHVALOVACÍ PROTOKOL

                                          Č.J.: 82/2016-430-PPR/3

Řídící orgán schvaluje podporu pro projekt:

Název projektu:             D1 Modernizace - úsek 15, EXIT 112 Jihlava - EXIT 119 Velký
                            Beranov

Registrační číslo žádosti: 82/2016-430-PPR

Evidenční číslo projektu    CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000046
v MS2014+:

Žadatel:                    Ředitelství silnic a dálnic ČR

Prioritní osa:              2

Specifický cíl:             2.1

Příspěvek z fondu:          Fond soudržnosti

Celkové způsobilé výdaje    785 258 671,00 Kč
(max.):

Celkové způsobilé výdaje    774 579 153,00 Kč
připadající na finanční
mezeru očištěné o příjmy
dle čl. 61 (max.):

Míra podpory ze             83,84 %
způsobilých výdajů1:

Příspěvek Unie (max.):      658 392 280,05 Kč

Zahájení realizace projektu: 05.08.2016

Konečné datum způsobilosti  31.12.2023
výdajů:

Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení
a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pověření
k řízení změn podrobné Specifikace projektu.

1 Skutečná míra podpory odpovídá poměru Příspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena
  na dvě desetinná místa dolů a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+.

                                                 Stránka 1 z 6
OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020                                  82/2016-430-PPR/3

Podmínky schválení:

          1) Uzavření Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní
              infrastruktury;

          2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
              č. 1303/2013, čl. 71, odst. 1.;

          3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů;

V Praze dne _______________

                                      _________________________
                                                 Ing. Dan Ťok
                                               ministr dopravy

Příloha:  Specifikace projektu

                                      Stránka 2 z 6
OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020                                   82/2016-430-PPR/3

Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 82/2016-430-PPR/3

1) IDENTIFIKACE PROJEKTU

Název projektu:             D1 Modernizace - úsek 15, EXIT 112 Jihlava - EXIT
                            119 Velký Beranov

Registrační číslo žádosti:  82/2016-430-PPR

Evidenční číslo projektu v MS2014+: CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000046

Žadatel:                    Ředitelství silnic a dálnic ČR

Prioritní osa:              2

Specifický cíl:             2.1

2) POPIS PROJEKTU           Modernizace dálnice
Druh projektu:
Popis projektu:             Předmětem projektu je modernizace dálnice D1
                            v úseku Jihlava - Velký Beranov (km 113,320 -
Cíle projektu:              119,300) v délce 5,980 km. Vlastní modernizace
                            spočívá v rozšíření na kategorii D 28, resp. 2 jízdní
                            pásy o šířce zpevnění 11,5 m a zlepšení stavebně
                            technického stavu dálnice. Součástí stavby je úprava
                            příčných sklonů vozovky, doplnění, případně
                            prodloužení nebo rozšíření přídatných pruhů
                            dle platných ČSN. Dále je součástí projektu
                            rekonstrukce dálničních mostů a nadjezdu,
                            rekonstrukce odvodnění a vybavení dálnice,
                            protihluková stěna, přeložky inženýrských sítí
                            a vegetační úpravy. Dojde rovněž ke zhodnocení
                            a doplnění telematického vybavení dálnice D1.

                            Cílem projektu je modernizace dálnice D1
                            v předmětném úseku na kategorii D 28, respektive
                            se šířkou zpevnění 11,5 m na každém jízdním pásu.
                            Tyto úpravy přispějí k podstatnému zvýšení
                            bezpečnosti a plynulosti provozu na této značně
                            zatížené komunikaci a rovněž i k oddálení běžných
                            oprav.

                               Stránka 3 z 6
OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020                                     82/2016-430-PPR/3

3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013

Míra nedostatku financování: 98,64 %

    Hlavní prvky a parametry                                Nediskont.   Diskont. hodnota
                                                             hodnota         (čistá souč.
                                                                              hodnota)
                                                                 Kč
                                                                                   Kč

1 Referenční období (roky)                              30

2 Finanční diskontní sazba (v %)                        4

3   Celkové investiční náklady (v Kč,                       769 607 372
    nediskontované)                                                -

4 Celkové investiční náklady (v Kč, diskontované)                        729 920 721

5 Zůstatková hodnota (v Kč, nediskontovaná)                                      -
                                                                                 -
6 Zůstatková hodnota (v Kč, diskontovaná)                                (10 633 980)

7 Příjmy (v Kč, diskontované)

8 Provozní náklady (v Kč, diskontované)

    Výpočet nedostatku financování

     Čistý výnos = příjmy – provozní náklady +                                  9 929 226
9 zůstatková hodnota (v Kč, diskontovaný) = (7) –                              719 991 495
                                                                         98,64
     (8) + (6)

10  Uznatelné výdaje (čl. 54.2) = investiční náklady –
    čistý příjem (v Kč, diskontované) = (4) – (9)

11 Míra nedostatku financování (v %) = (10)/(4)

4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU

Kurz pro určení velikosti   27,022 Kč / 1 EUR2
projektu:

2 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro březen 2017

                                                 Stránka 4 z 6
OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020  82/2016-430-PPR/3

5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU

6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PROJEKTU

Stránka 5 z 6
OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020                                82/2016-430-PPR/3

7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ

                       Název indikátoru                Jednotka     Výchozí  Plánovaná
                                                        opatření    hodnota   hodnota
Snížení zátěže obyvatelstva imisemi polycyklických                                 1
aromatických uhlovodíků                                    km           0
Celková délka rekonstruovaných nebo modernizovaných        km                   5,980
silnic                                               osobohod./rok      0
Celková délka rekonstruovaných nebo modernizovaných                             5,980
silnic, z toho: TEN-T                                                   0     207 136
Úspora času v silniční dopravě                                          0

V Praze dne _______________

                                                     _________________________
                                                         Ing. Mgr. Marek Pastucha
                                                          ředitel Odboru fondů EU

                                      Stránka 6 z 6