Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUPNÍ SMLOUVA dle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“) Smluvní strany Kraj Vysočina IČO: 708 90 749 ID datové schránky: ksab3eu se sídlem Jihlava, Žižkova 57, PSČ 587 33 zastoupený: MUDr. Jiří Běhounek, hejtman kontaktní osoba: Ing. Martin Procházka, tel. +420 604 223 078, prochazka.m@kr-vysocina.cz (dále jen „Kupující“) a AUTOCONT a.s. IČO: 04308697 ID datové schránky: ctb7phe se sídlem/místem podnikání: Hornopolní 3322/34 Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava zapsaná v obchodím rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, sp. zn. B, vložka 11012 zastoupená: Ing. Martin Stejskal, člen představenstva ID datové schránky: ctb7phe bankovní spojení: Česká spořitelna a.s. číslo účtu: 6563752/0800 kontaktní e-mail a tel.: Ing. Jiří Gruss, +420 606 781 698, jiri.gruss@autocont.cz dále jen „Prodávající“; Prodávající společně s Kupujícím také jen „Smluvní strany“ uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto kupní smlouvu (dále jen „Smlouva“) 1. Preambule 1.1. Smluvní strany uzavírají tuto Smlouvu na základě rámcové smlouvy (dále jen „Rámcová smlouva“) uzavřené Smluvními stranami podle výsledku zadávacího řízení veřejné zakázky „Rámcové smlouvy na dodávky ICT komponent, část 2 – aktivní prvky“ (dále jen „Zadávací řízení“); 1.2. Účelem této Smlouvy je zajištění dodávek definovaných dále, a to včetně dopravy do místa převzetí pro potřeby Kupujícího, jakož případně i instalace. 2. Předmět a trvání Smlouvy 2.1. Předmětem Smlouvy je stanovení podmínek pro dodávky aktivních prvků (dále jen „Věci“) Prodávajícím Kupujícímu. 2.2. Věcmi se rozumí zařízení dle specifikace jednotlivých položek uvedených v příloze č. 1 této Smlouvy. 2.3. Prodávající odpovídá za to, že odevzdané Věci odpovídají technickým podmínkám, specifikovaným v příloze č. 1 Smlouvy a Rámcové smlouvy, jsou nové (tzn. nikoliv dříve použité) a jsou vhodné k využití k účelu dle této smlouvy a obvyklému využití dané Věci. 1 2.4. Závazek Prodávajícího odevzdat Věci zahrnuje i: 2.4.1. dopravu Věcí na místo jejich odevzdání, a to u položek v příloze č. 1 Smlouvy, u nichž je uvedena doprava jako součást položky., 2.4.2. předání dokladů, které jsou nutné k užívání Věcí, zejména návodů k použití v českém nebo anglickém jazyce, které se k Věcem jinak vztahují. Věci budou Prodávajícím odevzdány s veškerou originální dokumentací, příslušenstvím a licenčními dokumenty, pokud takové existují, tedy ve formě standardně poskytované výrobcem. Prodávající je povinen Kupujícímu s Věcmi odevzdat také návod/návody v českém nebo anglickém jazyce, jsou-li nutné pro používání Věcí. 2.4.3. instalační práce a služby v souvislosti s dodáním Věcí, jakožto jedna z položek v příloze č. 1 Smlouvy sestávající z: a) kompletace Věcí v místě plnění; b) instalace Věcí do prostoru připraveného Kupujícím; c) instalaci a konfigurace veškerých nezbytných programů a aplikací; d) uvedení Věcí do provozu; e) základní zaškolení pracovníků Kupujícího, týkající se Věcí, v místě plnění; (dále jen „Instalace“), a to v případě, že je Instalace požadována jako součást plnění dle přílohy č. 1 Smlouvy. 2.4.4. odvoz a ekologická likvidace veškerých obalů, nebude-li Kupujícím stanoveno jinak; 2.4.5. Přístup k firmware a jeho aktualizacím po dobu trvání záruční lhůty dle čl. 11.2 Rámcové smlouvy; 2.4.6. konzultace designu sítě v rozsahu návrhu zapojení a rozmístění jednotlivých typů aktivních prvků 2.4.7. veškeré ostatní činnosti a práce nutné k realizaci plnění dle a v souladu s touto Smlouvou; 2.5. Prodávající potvrzuje, že se při vynaložení veškeré odborné péče seznámil s rozsahem a povahou předmětu plnění dle Smlouvy, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci této Smlouvy, jakož i veškeré další okolnosti a skutečnosti mající vliv na plnění Smlouvy, jakož i na sjednanou výši kupní ceny, a že je považuje za jednoznačné a vyčerpávající a tedy dostatečné k plnění Smlouvy. Současně prohlašuje, že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou k řádnému a bezvadnému plnění této Smlouvy nezbytné. 3. Čas a místo plnění 3.1. Lhůta pro dodání a Instalaci Věcí činí 60 kalendářních dnů ode dne účinnosti Smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím. Kupující příjme i dřívější plnění. 3.2. Věci dle Smlouvy budou Prodávajícím odevzdány a případně Instalovány v místě: Kraj Vysočina, Žižkova 57, Jihlava, Odbor informatiky (dále jen „Místo plnění“). 3.3. Konkrétní den a hodinu odevzdání Věcí a je-li to součástí plnění, tak i provedení Instalace, je Prodávající povinen avizovat nejméně dva pracovní dny předem e-mailem kontaktní osobě Kupujícího uvedené pro příslušné Věci ve Výzvě. Nesplní-li Prodávající tuto povinnost, není Kupující povinen neavizovanou dodávku převzít (není v takovém případě v prodlení s převzetím Věcí). Kupující není povinen převzít částečné plnění (pokud Prodávající dodá ze souboru Věcí jen část) a není v takovém případě v prodlení s převzetím Věcí. 3.4. Věci dle Smlouvy budou Prodávajícím odevzdány a případně Instalovány v Místě plnění. 2 3.5. Po dodání a Instalaci dle Smlouvy bude před převzetím Věcí provedeno akceptační řízení; lhůta dle článku 3.1 Smlouvy je splněna okamžikem úspěšného akceptačního řízení dle čl. 4 Smlouvy. 4. Dodání a převzetí, akceptační řízení 4.1. Prodávající se zavazuje předat Věci splňující požadavky dle Smlouvy, tj. po dodání a je- li to součástí plnění, tak i po dokončení kompletní Instalace, Kupujícímu nejpozději v termínu dle čl. 3.1 Smlouvy. Konečnému převzetí Věcí Kupujícím bude předcházet akceptační řízení popsané níže v tomto článku. 4.2. Akceptační řízení je proces ověřující, zda Věci dodané Prodávajícím splňuje požadavky Kupujícího dle Rámcové smlouvy a jejích součástí, a to prostřednictvím ověření: 4.2.1. zda Věc nebo jeho část odpovídá schváleným funkčním a technickým specifikacím a všem Kupujícím požadovaným parametrům (kvantitativní, kvalitativní, výkonnostní, provozní a bezpečnostní) dle technické specifikace, která tvoří přílohu č. 1 Rámcové smlouvy a 4.2.2. zda Věc nebo jeho část odpovídá akceptačním testům dle přílohy č. 1 Rámcové smlouvy v případě, že součástí plnění je Instalace; 4.2.3. zda byla v požadovaném rozsahu a kvalitě provedena kompletní Instalace, pokud je tato součástí plnění, a dále veškeré ostatní činnosti a práce potřebné pro řádné plnění Smlouvy. 4.3. Kupující provede za podpory Prodávajícího ověření funkčnosti jednotlivých vlastností, které jsou požadovány v technické specifikaci, která tvoří přílohu č. 1 Rámcové smlouvy. 4.4. V případě prokazatelných nedostatků je Prodávající povinen je odstranit, a to nejpozději do 3 kalendářních dnů ode dne realizace akceptačního řízení, nestanovil-li Kupující Prodávajícímu lhůtu delší. 4.5. Prodávající je povinen účastnit se akceptačního řízení a zavazuje se poskytnout Kupujícímu a jím určeným osobám v průběhu akceptačního řízení veškerou podporu a součinnost pro úspěšné provedení akceptačního řízení. 4.6. Převzetí Věcí Kupujícím je možné pouze na základě akceptačního řízení s výsledkem „Akceptováno“ nebo „Akceptováno s výhradou“ (uvedeném v předávacím protokolu). Prodávající pro předání Věcí a jeho převzetí Kupujícím zpracuje písemný protokol o předání a převzetí Věcí, který bude detailním výčtem všech položek, které jsou Kupujícímu předávány. Výsledek řízení akceptováno s výhradou je možný v případě, že Věci vykazují vady, které nebrání užívání věci. V případě výsledku akceptačního řízení s výhradou připojí Kupující k protokolu o předání a převzetí Věcí soupis vad s lhůtou jejich odstranění, přičemž Prodávající odstraní vady do 5 pracovních dnů, neurčí-li Kupující v protokolu o předání a převzetí Věcí lhůtu delší. 4.7. Při předání Věcí předá Prodávající Kupujícímu i veškerou dokumentaci, dále potvrzení, osvědčení či jiné doklady a dokumenty, které se k Věci či jeho části vztahují a jež jsou obvyklé, nutné či vhodné k převzetí a k využití takového plnění. Veškeré výše uvedené dokumenty budou v českém jazyce, nedohodnou-li se Smluvní strany jinak, vyjma návodu/návodů, které mohou být v anglickém jazyce, jsou-li nutné pro používání Věcí. Okamžikem jejich předání Kupujícímu se stávají jeho výlučným vlastnictvím. 4.8. Vlastnické právo k Věcem, které jsou předmětem Smlouvy, jakož i nebezpečí vzniku škody na Věci přechází na Kupujícího jejím převzetím na základě akceptačního řízení. 5. Kupní cena 3 5.1. Kupní cena je stanovena jako součet cen za dodání jednotlivých Věcí a příslušenství, a to dle přílohy č. 1 Smlouvy. Prodávající je oprávněn ke kupní ceně připočíst DPH ve výši stanovené v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „ZDPH“), a to ke dni uskutečnění zdanitelného plnění (dále jen „DUZP“). DUZP je den převzetí Věci. 5.2. Kupní cena je stanovena jako nejvýše přípustná a jsou v ní zahrnuty veškeré náklady Prodávajícího spojené s plněním povinností vyplývajících z Rámcové smlouvy a Smlouvy. 5.3. Zvýšení mzdových a/nebo jakýchkoliv jiných nákladů Prodávajícího a rovněž i eventuální změna celních poplatků, dovozních přirážek nebo směnného kursu české koruny, změna daňové povinnosti, inflace a rovněž případné jiné vlivy, ke kterým dojde po uzavření Rámcové smlouvy, nemají žádný vliv na sjednanou výši kupní ceny. 5.4. Nebude-li smluvními stranami sjednáno jinak, neodpovídá Kupující za jakékoliv náklady Prodávajícího na plnění předmětu dle Rámcové smlouvy a Smlouvy přesahující částku dle ustanovení čl. 5.1 Smlouvy. Náklady na plnění předmětu Smlouvy přesahující uvedenou částku nese Prodávající. 5.5. Prodávající na sebe převzali v souladu s ustanovením § 1765 OZ nebezpečí změny okolností, přičemž před uzavřením Rámcové smlouvy a Smlouvy plně zvážili hospodářskou, ekonomickou i faktickou situaci a jsou si plně vědomi okolností Rámcové smlouvy a Smlouvy, jakož i okolností, které mohou po uzavření Smlouvy nastat. Rámcovou smlouvu a Smlouvu nelze měnit rozhodnutím soudu v jakékoliv její části. 6. Platební podmínky 6.1. Úhrada kupní ceny bude uskutečněna na základě daňového dokladu vystaveného Prodávajícím nejpozději do 1 měsíce po převzetí Věcí Kupujícím. Podmínkou pro vznik oprávnění vystavit daňový doklad za poskytnutí plnění dle Smlouvy je podpis předávacího protokolu, kterému předcházelo ukončení akceptačního řízení dle ustanovení čl. 4. Smlouvy s výsledkem „Akceptováno“ nebo „Akceptováno s výhradou“. 6.2. Daňový doklad vystavený Prodávajícím je splatný do 30 kalendářních dnů od jeho doručení Kupujícímu. 6.3. Bankovní účet uvedený Prodávajícím na jím vystaveném daňovém dokladu za účelem úhrady kupní ceny musí odpovídat bankovnímu účtu zveřejněnému dle ustanovení § 98 ZDPH příslušným správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup. V opačném případě je Kupující vystavený daňový doklad za podmínek dle ustanovení odst. 5 tohoto článku Kupujícímu vrátit. 6.4. Součástí daňového dokladu musí být soupis skutečně dodaných Věcí, a jejich detailní specifikace, zejm. rozsah a cena skutečně provedených dodávek v členění dle specifikace s uvedením položky, jednotkové ceny, množství a výsledné ceny za příslušnou položku, uskutečněných Prodávajícím a potvrzených Kupujícím. 6.5. Daňový doklad Prodávajícího musí být vystaven v souladu s požadavky právních předpisů na daňové doklady. Daňový doklad platí jako došlý v den, kdy byl v originále s přílohami prokazatelně doručen Kupujícímu. Kupující je oprávněn vrátit daňový doklad do 14 kalendářních dnů od doručení s písemným odůvodněním, neodpovídá-li Smlouvě či obecně platným právním předpisům, nebo není-li možné jej zkontrolovat. Byl-li daňový doklad takto vrácen, není Kupující v prodlení s placením kupní ceny. Splatnost je určena podle ustanovení odst. 1 tohoto článku, přičemž lhůta splatnosti se počítá ode dne doručení opraveného daňového dokladu Kupujícímu. Není-li daňový doklad ve lhůtě 14 kalendářních dnů vrácen, platí, že s ním Kupující souhlasí. 4 7. Poddodavatelé 7.1. Poddodavatelem se rozumí každá osoba, jejímž prostřednictvím Prodávající plní určitou část předmětu Smlouvy a je odlišná od Prodávajícího. 7.2. Plnění poddodavatelů se pro účely Smlouvy, zejména vzhledem k odpovědnosti za vady plnění poskytnutých poddodavateli, považuje za plnění Prodávajícího. 8. Právo užití Věci 8.1. Bude-li součástí předmětu Smlouvy jakýkoliv standardizovaný software zhotovovaný Prodávajícím či třetí osobou, jenž nemá povahu díla vytvořeného na objednávku ve smyslu ustanovení § 61 zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů, je Prodávající povinen zajistit, aby Kupující nabyl veškerá oprávnění z práv duševního vlastnictví, která se týkají takového autorského díla a která jsou nezbytná k jeho užívání Kupujícím při provozování Věci, a k jejímu řádnému užívání a zachování její funkčnosti, a to po celou dobu trvání příslušných práv (například formou nevýhradní licence poskytované třetí stranou, či podlicence) (dále jen „Licence“). 8.2. Prodávající výslovně prohlašuje, že nositelům práv ke standardizovaným software dle předchozího ustanovení nepřísluší a nebude příslušet vůči Kupujícímu žádné právo na odměnu, či jakékoliv jiné plnění v souvislosti s užitím Věci nebo jeho částí. 8.3. Prodávající je povinen Kupujícímu uhradit jakékoli majetkové a nemajetkové újmy, vzniklé v důsledku toho, že Kupující nemohl standardizovaný software užívat řádně a nerušeně v důsledku autorskoprávních a/nebo jiných nároků vznesených třetí osobou. 8.4. Prodávající odškodní Kupujícího a právně ho na své náklady ochrání před veškerými nároky, požadavky, škodami, ztrátami a jinými náklady v případě oprávněných požadavků vznesených třetími stranami, které vzniknou z činnosti Prodávajícího při plnění ze Smlouvy, nebo jsou z této činnosti odvoditelné, včetně nároků vyplývajících z autorského práva a jiného práva duševního vlastnictví. Toto ustanovení se aplikuje rovněž na případy, kdy by byl Kupující vyzván příslušným správcem daně k úhradám z titulu ručení příjemce zdanitelného plnění ve smyslu ustanovení § 109 ZDPH. 9. Vady Věci a záruka za jakost 9.1. Prodávající poskytuje na Věci komplexní záruku za jakost, tj. záruku, že si dodané Věci udrží takové vlastnosti, že budou plně způsobilé pro užívání k účelu dle Smlouvy (zejména technické specifikace), že veškeré dodané Věci, včetně technologie, technického vybavení a materiálu, včetně veškerého software, mají a udrží si vlastnosti (zejména garantované parametry) stanovené Smlouvou, v platných právních předpisech a v příslušných platných normách, a že dodávka a případná Instalace Věcí byly provedeny v souladu se Smlouvou, platnými právními předpisy, příslušnými platnými normami, a že si tuto jakost udrží. 9.2. Prodávající poskytuje záruku za jakost podle předchozího odstavce v rozsahu záruční doby 36 měsíců s možností rozšíření o dalších 24 měsíců. 9.3. Záruční doba začíná běžet okamžikem protokolárního předání a převzetí Věci Kupujícím. V případě částečného předání a převzetí Věci začne běh záruční doby vztahující se k dotčené části dodávaných Věcí okamžikem částečného předání a převzetí dané konkrétní části Věcí, pokud je toto vzhledem k předávané části možné. 9.4. V případě výskytu či vzniku vady Věcí, problému, poruchy či incidentu (dále společně jen „Incident“) je Kupující povinen ohlásit tento Incident bez zbytečného odkladu na 5 kontaktní telefonní nebo e-mailový kontakt uvedený Prodávajícím v nabídce podané na základě Výzvy nebo kontaktní osobě uvedené v Rámcové smlouvě či Smlouvě. Prodávající je povinen přijímat oznámení v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hod. Prodávající bezodkladně potvrdí ohlášení Incidentu elektronickou poštou na adresu, ze které oznámení obdrží, nebo kterou mu Kupující telefonicky či e-mailem sdělí. 9.5. Kupujícímu vzniká nárok na odstranění Incidentu okamžikem ohlášení jeho výskytu. 9.6. Reklamovanou vadu resp. Incident je Prodávající povinen odstranit bezodkladně, nejpozději však do 5 pracovních dnů ode dne ohlášení Incidentu. V případě nedodržení této lhůty je Prodávající povinen do následujícího pracovního dne poskytnout Kupujícímu náhradní Věc stejných vlastností. Zapůjčí-li Prodávající náhradní Věc, není v prodlení s odstraněním vad, resp. Incidentu, sankce za prodlení s termínem odstranění vad, resp. Incidentu se neuplatní. 9.7. Prodávající se zavazuje poskytovat Kupujícímu při odstraňování vad veškerou potřebnou součinnost tak, aby byly řádně a včas odstraněny. Nebude-li mezi Prodávajícím a Kupujícím dohodnuto jinak, pak je Prodávající povinen zejména: 9.7.1. Věc, jejíž vada má být odstraněna opravou mimo Místo plnění, převzít k opravě v Místě plnění, a po provedení opravy opravenou Věc opět v tomto místě předat Kupujícímu a případně rovněž Instalovat byla-li Instalace součástí závazku ze Smlouvy, a 9.7.2. v případě odstranění vady dodáním nové Věci dodat, a byla-li Instalace součástí závazku ze Smlouvy, rovněž Instalovat novou Věc na totéž místo, kde byla Kupujícímu odevzdána nahrazovaná Věc. 9.8. Prodávající bez zbytečného odkladu informuje Kupujícího o odstranění Incidentu. Kupující neprodleně zkontroluje funkčnost zařízení, jehož se odstranění Incidentu týkalo, a potvrdí ji (akceptuje) Prodávajícímu. 9.9. Záruční doba vadného plnění neběží od okamžiku, kdy se konkrétní Incident objevil, až do okamžiku potvrzení (akceptace) odstranění Incidentu Kupujícím Prodávajícímu, jak uvedeno v předchozím odstavci. 9.10. I v případech, kdy Prodávající reklamaci vady Věci neuzná, je povinen vadu Věci, resp. Incident odstranit na náklady Kupujícího, na jejichž výši se Prodávající s Kupujícím dohodnou. 9.11. V případě, že Prodávající odmítne Incident vyřešit, je Kupující oprávněn, po předchozím oznámení Prodávajícímu, tento Incident odstranit na své náklady. Náklady vynaložené na odstranění vad Věci, resp. vyřešení Incidentu představují splatnou pohledávku Kupujícího za Prodávajícím. Prodávající je povinen Kupujícímu uhradit náklady vynaložené na odstranění vady Věci, resp. vyřešení Incidentu, a to do 21 kalendářních dnů ode dne jejich písemného uplatnění u Prodávajícího, a to veškeré náklady uplatněné Kupujícím, maximálně však do výše hodnoty 90 % celkové ceny vyplývající ze Smlouvy dle čl. 5.1 Smlouvy. V případech, kdy ze záručních podmínek vyplývá, že záruční opravy může provádět pouze autorizovaná osoba a neautorizovaný zásah je spojen se ztrátou práv vyplývajících ze záruky, je Kupující oprávněn postupovat podle předchozí věty pouze v případě, že odstranění vady Věci, resp. vyřešení Incidentu provede autorizovaná osoba. Ustanovení tohoto Odstavce se přiměřeně použijí i na vady provádění a na jiné vady v plnění povinností Prodávajícího podle Rámcové smlouvy a Smlouvy. 9.12. Bude-li Prodávající v prodlení s odstraněním vady Věci, resp. vyřešením Incidentu ohlášeného Kupujícím dle tohoto článku, je Kupující oprávněn, po předchozím oznámení Prodávajícímu, odstranit vadu, resp. vyřešit Incident sám na náklady Prodávajícího. 6 10. Sankční ujednání 10.1. Prodávající je povinen na výzvu Kupujícího zaplatit smluvní pokuty, které jsou sjednány pro případ následujících porušení povinností Prodávajícího sjednaných Rámcovou smlouvou a Smlouvou: 10.1.1. V případě, že Prodávající nepředá Kupujícímu Věci splňující požadavky uvedené v Rámcové smlouvě a Smlouvě (tj. včetně Instalace) ve sjednaném termínu dle ustanovení čl. 3.1 Smlouvy, je Kupující oprávněn uplatnit a Prodávající je povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z kupní ceny dle ustanovení čl. 5.1 Smlouvy za každý započatý den prodlení; 10.1.2. V případě, že Prodávající poruší povinnosti stanovené v ustanoveních čl. 4.5, 4.6, 9.6, 9.11 Smlouvy, je Kupující oprávněn uplatnit a Prodávající povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z kupní ceny dle ustanovení čl. 5.1 Smlouvy za každý započatý den prodlení, a to ve vztahu ke každému jednotlivému porušení zvlášť; 10.1.3. V případě, že Prodávající opakovaně porušuje kteroukoliv svou smluvní povinnost (včetně smluvních povinností, pro které jsou sjednány zvláštní smluvní pokuty), u níž byl již v průběhu plnění ze Smlouvy na její porušování opakovaně písemně upozorněn, z toho nejméně jednou s výslovným poukazem na možnost uložení smluvní pokuty podle tohoto ustanovení Smlouvy a Rámcové smlouvy, je Kupující oprávněn uplatnit a Prodávající povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši až do 5 % z kupní ceny dle ustanovení čl. 5.1 Smlouvy za každý takový případ porušování smluvní povinnosti, přičemž konkrétní výši příslušné smluvní pokuty stanoví Kupující v písemném upozornění na možnost uložení smluvní pokuty podle závažnosti postihovaného porušení smluvní povinnosti. 10.2. Smluvní pokuty dle tohoto článku jsou splatné do 15 kalendářních dnů od doručení písemné výzvy Kupujícího Prodávajícímu. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká příslušný nárok Kupujícího na splnění povinnosti smluvní pokutou zajištěné. Smluvní pokuty se nezapočítávají na nárok na náhradu škody. Kupující je oprávněn jednostranně započíst pohledávku na zaplacení jakékoli smluvní pokuty dle Rámcové smlouvy a Smlouvy na jakoukoli pohledávku Prodávajícího vůči Kupujícímu dle této Smlouvy. 10.3. V případě prodlení Kupujícího se zaplacením faktury vystavené Prodávajícím v souladu s článkem 6.2 Smlouvy, je Prodávající oprávněn požadovat na Kupujícím úrok z prodlení ve výši 0,05% z nezaplacené částky, a to za každý i započatý den prodlení. 10.4. Zaplacení smluvní pokuty nemá vliv na právo Smluvních stran domáhat se náhrady škody vzniklé porušením smluvní povinnosti nebo povinnosti vyplývající z obecně závazného právního předpisu. Škoda způsobená Kupujícímu poddodavatelem Prodávajícího se považuje za škodu způsobenou přímo Prodávajícím. 10.5. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k předcházení škodám a k minimalizaci vzniklých škod. 10.6. Prodávající se nedostává do prodlení v případě prodlení Kupujícího s poskytnutím nutné součinnosti Prodávajícímu (např. prodlení s umožněním přístupu do prostor Kupujícího). 11. Odstoupení a předčasné ukončení Smlouvy 11.1. Smluvní strany jsou oprávněny od Rámcové smlouvy písemně odstoupit. Výpovědní doba činí 6 měsíců. 11.2. Účinky odstoupení od Smlouvy či Rámcové smlouvy nastanou okamžikem doručení písemného projevu vůle vyjadřujícího odstoupení druhé Smluvní straně. 7 11.3. Do 30 kalendářních dnů od ukončení smluvního vztahu podle Smlouvy jinak než splněním Kupující určí a potvrdí: a) na jakou finanční částku případně vznikl Prodávajícímu nárok ke dni ukončení smluvního vztahu podle Smlouvy; b) hodnotu nepoužitého nebo částečně použitého materiálu, technického vybavení či Věcí, které Kupující zamýšlí od Prodávajícího odkoupit. 11.4. Poté, co nabude účinnosti právní jednání, jímž dojde k ukončení Smlouvy či Rámcové smlouvy, Prodávající neprodleně: a) přestane provádět veškeré činnosti související s plněním Smlouvy kromě těch, k nimž dal Kupující pokyn; stanovuje se, že náklady na takové činnosti uskutečněné na pokyn Kupujícího smluvní strany ponese Kupující; b) předá Kupujícímu příslušnou dokumentaci a dosud dodané Věci, nebo jejich část, za něž obdržel nebo má obdržet úhradu příslušné části kupní ceny. 12. Ostatní ustanovení 12.1. Prodávající se zavazuje poskytnout Kupujícímu písemně jakékoliv informace související s realizací Smlouvy, a to v rozsahu a termínu stanoveném v písemné žádosti Kupujícího. 12.2. Prodávající je oprávněn převést svoje práva a povinnosti z této Smlouvy na třetí osobu pouze s předchozím písemným souhlasem Kupujícího; § 1879 OZ se nepoužije. 13. Závěrečná ustanovení 13.1. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu a účinnosti dnem uveřejnění v informačním systému veřejné správy - Registru smluv. 13.2. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Kupujícího Prodávající výslovně prohlašují, že jsou s touto skutečností obeznámeni a souhlasí se zveřejněním Smlouvy v registru smluv, a dále v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a ZzVZ. 13.3. Smlouva může být měněna pouze formou písemných očíslovaných dodatků podepsaných oprávněnými zástupci Smluvních stran. 13.4. Smluvní strany výslovně sjednávají, že e-mail nebo jiná obdobná forma elektronické komunikace se nepovažují za písemný dodatek ke Smlouvě. 13.5. Situace neupravené Rámcovou smlouvou a Smlouvou se řídí OZ a dalšími obecně závaznými právními předpisy České republiky. 13.6. Vůle smluvních stran je vyjádřena též v dále uvedených dokumentech a podkladech, které tvoří nedílnou součást této Smlouvy: a) Příloha č. 1 Smlouvy: položkový rozpočet Prodávajícího 13.7. Jestliže se některé ustanovení Rámcové smlouvy či Smlouvy, nebo jeho část ukáže jako zdánlivé, neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné, nebude tím dotčena platnost ani účinnost Smlouvy jako celku ani jejích zbývajících ustanovení, nebo jejich částí. V takovém případě Smluvní strany změní nebo přizpůsobí takové zdánlivé, neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné ustanovení písemnou formou tak, aby bylo dosaženo úpravy, která odpovídá účelu a úmyslu stran v době uzavření Rámcové smlouvy a Smlouvy, která je hospodářsky nejbližší zdánlivému, neplatnému, neúčinnému nebo nevymahatelnému ustanovení, popřípadě podniknou jakékoliv další právní kroky vedoucí k realizaci původního účelu takového ustanovení. 13.8. Smluvní strany výslovně vylučují použití ustanovení § 582 odst. 2 občanského zákoníku. 8 13.9. Smluvní strany prohlašují, že Smlouva byla uzavřena podle jejich pravé a svobodné vůle, vážně a srozumitelně, nikoli v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek, a že souhlasí s jejím obsahem, což stvrzují svými podpisy. V Jihlavě Digitálně podepsal MUDr. Jiří MUDr. Jiří Běhounek Běhounek Datum: 2020.11.06 12:56:09 +01'00' Kraj Vysočina MUDr. Jiří Běhounek hejtman (podepsáno elektronicky) V Ostravě Ing. Digitálně podepsal Martin Ing. Martin Stejskal Stejskal Datum: 2020.10.29 15:33:07 +01'00' AUTOCONT a.s. Ing. Martin Stejskal, člen představenstva (podepsáno elektronicky) 9 Položky objednávky Objednací číslo položky Název Počet Měrná Cena za MJ s Cena celkem s DPH MJ jednotka DPH Komodita 1 - switch 48x1G/10G/25G switch HP 5945 switch 4 ks 292 275,50 1 169 102,00 SFP28 + 8xQSFP28 100G 48x1/10/25G+8x100G Komodita 6 - switch 48x1G RJ45 PoE+ a switch Aruba 2930F 16 ks 32 827,30 525 236,80 4x10G SFP/SFP+ současně využitelných 48GPoE+4SFP+740W Swch portů Komodita 4 - switch 48x1G RJ45 + 4x10G SFP/SFP+ současně využitelných switch Aruba 2930F 48G 4SFP+ Swch 4 ks 21 816,30 87 265,20 portů Komodita 5 - switch 24x1G RJ45 PoE+ a switch Aruba 2930F 24G PoE+ 4SFP+ 6 ks 18 295,20 109 771,20 4x10G SFP/SFP+ současně využitelných Swch portů Komodita 3 - switch 24x1G RJ45 + 4x10G SFP/SFP+ současně využitelných switch Aruba 2930F 24G 4SFP+ Swch 3 ks 14 810,40 44 431,20 portů 10 Objednací číslo položky Název Počet Měrná Cena za MJ s Cena celkem s DPH MJ jednotka DPH Komodita 12 (příslušenství k 1-6) - Transceiver SFP+ 10G, WDM Transceiver SFP+ 10G, WDM 1270x1330nm, SM, 10km, DDM 1270x1330nm, SM, 10km, DDM, HP + 26 ks 1 609,30 41 841,80 simplex patchcord SM 9/125 5m Komodita 13 (příslušenství k 1-6) - Transceiver SFP+ 10G, WDM 26 ks 1 802,90 46 875,40 Transceiver SFP+ 10G, WDM 1330x1270nm, SM, 10km, DDM + 1330x1270nm, SM, 10km, DDM simplex patchcord SM 9/125 5m Komodita 14 (příslušenství k 1-6) - Transceiver SFP+ 10G, MM, 100m, 46 ks 834,90 38 405,40 Transceiver SFP+ 10G, MM, 850nm, DDM + duplex patchcord MM 5m 100m, DDM Komodita 8 (příslušenství k 1-6) - Transceiver QSFP28 100GBASE-LR4, Transceiver QSFP28 100GBASE-LR4, 4xCWDM, 10km, DDM + simplex 6 ks 19 723,00 118 338,00 SM, 4 vlnové délky, 10km, DDM patchcord SM 5m Komodita 7 (příslušenství k 1-6) - Transceiver QSFP28 100GBASE-SR4, Transceiver QSFP28 100GBASE-SR4, MM, 100m, DDM + simplex patchcord 4 ks 5 650,70 22 602,80 MM, 100m, DDM MM 5m Celkem 2 203 869,80 Kč s DPH 11