Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1444570: Prodloužení podpory o 12 měsíců na VMwARE

Příloha Objednávka_compa12b.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

                                                            V Bílině dne: 16.12.2016

Město Bílina                                                Objednávka č.: 999/2016/C

Břežánská 50/4                                              Financováno z:
418 31 Bílina
IČ: 00266230                                                Tel.kontakt: 417810855
DIČ: CZ00266230
č.ú.: 27-1060440379/0800, ČS a.s.                           E-mail:         dvorak@bilina.cz

                                                            Vystavil(a): Dvořák Miloslav

                                                                     COMPAREX CZ s.r.o.
                                                                     Evropská 33a
                                                                     160 00 Praha 6

Město Bílina objednává :

Prodloužení podpory o 12 měsíců na VMware vSphere 6 Enterprise
Plus for vCloud Suites pro 3CPU

Termín dodání: ihned
Cena objednávky:
Způsob dodání: dodavatelsky

                             Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele,
                         že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti.

Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti uvedené v § 11 zákona č.563/1991 Sb.
zákon o účetnictví a § 28 zákona č.235/2004 Sb. zákon o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst.2, písm.c)
zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR.

Město Bílina prohlašuje, že objednávka není předmětem zdanitelného plnění, a proto nebude pro výše
uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH.

Fakturu zašlete ve dvojím vyhotovení na adresu:  Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina

Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii !

Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb. O registru smluv a
nabývá účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na
Portále veřejné správy.

Příkazce operace:                                           Správce rozpočtu:
Ing. Krejčová Petra                                         Chmelíčková Renata

Schválil: Ing. Kvěch Ladislav, tajemník MěÚ