Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA V Bílině dne: 16.12.2016 Město Bílina Objednávka č.: 999/2016/C Břežánská 50/4 Financováno z: 418 31 Bílina IČ: 00266230 Tel.kontakt: 417810855 DIČ: CZ00266230 č.ú.: 27-1060440379/0800, ČS a.s. E-mail: dvorak@bilina.cz Vystavil(a): Dvořák Miloslav COMPAREX CZ s.r.o. Evropská 33a 160 00 Praha 6 Město Bílina objednává : Prodloužení podpory o 12 měsíců na VMware vSphere 6 Enterprise Plus for vCloud Suites pro 3CPU Termín dodání: ihned Cena objednávky: Způsob dodání: dodavatelsky Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele, že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti. Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti uvedené v § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 zákona č.235/2004 Sb. zákon o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst.2, písm.c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR. Město Bílina prohlašuje, že objednávka není předmětem zdanitelného plnění, a proto nebude pro výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH. Fakturu zašlete ve dvojím vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii ! Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb. O registru smluv a nabývá účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy. Příkazce operace: Správce rozpočtu: Ing. Krejčová Petra Chmelíčková Renata Schválil: Ing. Kvěch Ladislav, tajemník MěÚ