Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Odeslaná zpráva - zpráva konkrétní organizaci Zadávací řízení Dodávka notebooků pro FŽP Odesílatel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Příjemce B2C, s.r.o. Ano Příjemce může odpovědět 12.11.2020 09:22:16 Datum Žádost o akceptaci objednávky Předmět Dobrý den, v návaznosti na Rozhodnutí a oznámení o výběru Vaší společnosti v rámci veřejné zakázky s názvem „Dodávka notebooků pro FŽP“ zadavatel tímto v souladu s čl. 4 Oznámení ze dne 28.10. 2020 a obchodními podmínkami, které tvoří přílohu č. 1 tohoto Oznámení, činí následující objednávku: - 4 ks Běžný notebook 15.6" Dell Latitude 5510; 1 ks 22.500,- bez DPH - 4 ks Dokovací stanice (typ I.) Dell Dock WD19 130W; 1 ks 3.000,- bez DPH Dle elektronického katalogu předloženého prostřednictvím el. nástroje E-ZAK dne 9.11.2020 za celkovou kupní cenu ve výši 102.000,- bez DPH. K dodání do sídla zadavatele do 21 dnů ode dne účinnosti smlouvy. Zadavatel tímto žádá o akceptaci objednávky a o uvedení kontaktní osoby prodávajícího (viz čl. 5.8 obchodních podmínek). Akceptací objednávky dojde k uzavření smlouvy, která bude následně vložena do registru smluv a započne běžet 21 denní doba dodání (o vložení smlouvy do registru budete vyrozuměni bez zbytečného odkladu). xxxxxx xxxxxxxxxx Přijatá zpráva - odpověď na zprávu konkrétní organizaci Zadávací řízení Dodávka notebooků pro FŽP Odesílatel Xxx xxxxxxxx B2C, s.r.o. [IČO: 27957705] Organizace odesílatele Ano (vyžaduje oprávnění Odpovídat na individuální zprávy) Možnost odpovědět 13.11.2020 08:17:07 Datum Re: Žádost o akceptaci objednávky Předmět Dobrý den, akceptujeme vaší objednávku. Kontaktní osoba pro dodávku xxxxx xxxxxx, e-mail: obchod@b2comp.cz, tel.: 224354816 xxxxx xxxxxx SMLOUVA NA DODÁNÍ IT VYBAVENÍ (dále jen „smlouva“) uzavřená ve smyslu § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) I. Smluvní strany 1.1. Kupující: Česká zemědělská univerzita v Praze Sídlo: Kamýcká 129, 165 00 Praha – Suchdol Zastoupený: Ing. Karlem Půbalem, Ph. D., kvestorem IČO: 60460709 DIČ: CZ60460709 (dále jen „kupující“) na straně jedné a 1.2. Prodávající: (společně dále také jako „smluvní strany“) uzavírají na základě elektronického katalogu podaného a případně aktualizovaného v rámci veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému na dodávky kancelářského IT vybavení (dále jen „elektronický katalog“ a „DNS“) dle § 141 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů okamžikem akceptace objednávky kupujícího prodávajícím tuto smlouvu následujícího znění: II. Předmět smlouvy 2.1. Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu IT vybavení (dále jen „zboží“) a s tím spojené služby, a to v rozsahu a za podmínek stanovených touto smlouvou, a převést na něj vlastnické právo k tomuto zboží. Přesná specifikace zboží je uvedena v objednávce kupujícího. Součástí závazku prodávajícího je rovněž doprava zboží kupujícímu do místa plnění dle čl. III. této smlouvy. 2.2. Kupující se zavazuje zboží dodané prodávajícím převzít a zaplatit za něj sjednanou kupní cenu způsobem a v termínu sjednaném touto smlouvou. III. Lhůta a místo plnění 3.1. Prodávající se zavazuje, že sjednané zboží dodá kupujícímu za dobu obvyklou, nejpozději do doby uvedené v oznámení zakázky v DNS a objednávce kupujícího. 1 3.2. Zboží bude předáno prodávajícím a převzato kupujícím na základě oboustranně podepsaného předávacího protokolu. 3.3. Místem plnění je sídlo kupujícího, nestanoví-li kupující v objednávce jinak. IV. Cena a platební podmínky 4.1. Kupní cena za zboží v rozsahu dohodnutém v této smlouvě a za podmínek v ní uvedených je stanovena dohodou smluvních stran. 4.2. Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu za zboží dle čl. 2.1. smlouvy sjednanou kupní cenu ve výši dle elektronického katalogu prodávajícího uvedenou v objednávce kupujícího. Ke kupní ceně bude připočtena DPH dle platných právních předpisů. 4.3. Kupní cena je sjednána jako nejvýše přípustná, včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů spojených s plněním předmětu této smlouvy. Cena zahrnuje dopravu, instalaci, uvedení zboží do provozu a nezbytné zaučení příslušných zaměstnanců kupujícího. Kupní cena zahrnuje i případné náklady na správní poplatky, daně, cla, schvalovací řízení, provedení předepsaných zkoušek, zabezpečení prohlášení o shodě, certifikátů a atestů, převod práv, pojištění, přepravní náklady apod. 4.4. Kupní cena bude kupujícím uhrazena v české měně na základě daňového dokladu – faktury, a to bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího. Fakturu je prodávající povinen vystavit do 15 dnů po řádném a včasném dodání a převzetí zboží kupujícím dle této smlouvy na základě předávacího protokolu. 4.5. Daňový doklad – faktura musí obsahovat všechny náležitosti řádného účetního a daňového dokladu ve smyslu příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je kupující oprávněn ji vrátit ve lhůtě splatnosti zpět prodávajícímu k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností. Lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněné či opravené faktury kupujícímu. 4.6. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne jejího prokazatelného doručení kupujícímu. Fakturu je prodávající povinen doručit na adresu: Česká zemědělská univerzita v Praze, Ekonomický odbor, Kamýcká 129, PSČ 165 00, Praha – Suchdol nebo elektronicky na adresu faktury_oikt@czu.cz. Jiné doručení nebude považováno za řádné s tím, že kupujícímu nevznikne povinnost fakturu doručenou jiným způsobem uhradit. 4.7. Za den platby se považuje den odepsání fakturované částky z bankovního účtu kupujícího ve prospěch bankovního účtu prodávajícího. 4.8. Úhrada kupní ceny nebo její části bude prodávajícímu převedena na jeho účet zveřejněný správcem daně podle § 98 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a to i v případě, že na faktuře bude uveden 2 jiný bankovní účet. Pokud prodávající nebude mít bankovní účet zveřejněný podle § 98 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, správcem daně, provede kupující úhradu na bankovní účet až po jeho zveřejnění správcem daně, aniž by byl kupující v prodlení s úhradou. Zveřejnění bankovního účtu správcem daně oznámí prodávající bezodkladně kupujícímu. 4.9. Pokud bude v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění o prodávajícím zveřejněna příslušným správcem daně informace, že je nespolehlivým plátcem DPH, vyhrazuje si kupující, jakožto ručitel, právo o částku odpovídající výši DPH snížit částku poskytnutou na úhradu kupní ceny prodávajícímu dle této smlouvy. Tuto skutečnost je kupující povinen prodávajícímu předem oznámit. Uplatněním tohoto postupu dojde ke snížení pohledávky prodávajícího za kupujícím o příslušnou částku DPH a prodávající není oprávněn po kupujícím uhrazení částky odpovídající výši DPH jakkoliv vymáhat. Toto ustanovení se neuplatní v případě, že prodávající není povinen zveřejňovat účet dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů. 4.10. Stane-li se prodávající nespolehlivým plátcem DPH po uhrazení kupní ceny ze strany kupujícího, je kupující oprávněn od této smlouvy odstoupit. V takovém případě smluvní strany vrátí vše, co si navzájem dosud plnily. 4.11. Kupující v souvislosti s plněním předmětu smlouvy neposkytuje prodávajícímu žádné zálohy. V. Práva a povinnosti stran 5.1. Prodávající je povinen dodat zboží v dohodnutém množství, jakosti a provedení. Veškeré zboží dodávané prodávajícím kupujícímu z titulu této smlouvy musí být nové a splňovat kvalitativní požadavky dle této smlouvy. 5.2. Prodávající je povinen dodat zboží bez vad kupujícímu v souladu s podmínkami této smlouvy, přičemž za řádné dodání zboží se považuje jeho převzetí kupujícím, a to na základě potvrzení této skutečnosti v protokolu o předání a převzetí dodávky. Předávací protokol může být podepsán nejdříve v okamžiku, kdy bude beze zbytku realizována dodávka zboží prodávajícím včetně souvisejících výkonů a služeb sjednaných touto smlouvou. 5.3. Prodávající je povinen kupujícímu předat doklady, které jsou nutné k převzetí a k užívání zboží (zejména technická dokumentace, uživatelská dokumentace a záruční listy) a provést zaškolení obsluhy. Vše výlučně v českém jazyce a podle předpisů platných v ČR, pokud nebude dohodnuto jinak. Prodávající je povinen na své náklady zajistit dopravu, montáž a ověření funkčnosti zboží. 5.4. Kupující nabývá vlastnického práva ke zboží dnem převzetí zboží od prodávajícího. Stejným okamžikem přechází na kupujícího také nebezpečí škody na věci. 3 5.5. Prodávající je povinen neprodleně vyrozumět kupujícího o případném ohrožení doby plnění a o všech skutečnostech, které mohou předmět plnění znemožnit. 5.6. Prodávající musí být schopen prokázat kupujícímu, že řádným způsobem uzavřel platnou dohodu o podpoře s výrobcem zboží tak, aby v případě závady zboží, kterou prodávající není schopen vyřešit sám, bylo možné vyřešit závadu přímo s výrobcem zboží. Zároveň je prodávající povinen zajistit po celou dobu trvání záruky přístup k dokumentaci výrobce zboží a znalostní databázi, kterou výrobce v rámci své podpory poskytuje (včetně dokumentace v českém jazyce, je-li k dispozici). 5.7. Prodávající odpovídá kupujícímu za škodu způsobenou porušením povinností podle této smlouvy nebo povinnosti stanovené obecně závazným právním předpisem. 5.8. Strany se dohodly a kupující určil, že osobou oprávněnou k jednání za kupujícího ve věcech, které se týkají této smlouvy a její realizace je: Jméno: Ing. Luděk Chaloupka email: chaloupkal@oikt.czu.cz tel.: +420 224 386 335 Osobou oprávněnou k jednání za prodávajícího ve věcech, které se týkají této smlouvy a její realizace, je osoba uvedená v akceptaci objednávky. 5.9. Veškerá korespondence, pokyny, oznámení, žádosti, záznamy a jiné dokumenty vzniklé na základě této smlouvy mezi smluvními stranami nebo v souvislosti s ní budou vyhotoveny v písemné formě v českém jazyce a doručují se buď osobně nebo doporučenou poštou, faxem či e-mailem, k rukám a na doručovací adresy oprávněných osob dle této smlouvy. VI. Záruka na jakost 6.1. Prodávající přebírá záruku za jakost na dobu stanovenou v elektronickém katalogu DNS u položek, které jsou předmětem této smlouvy (on-site záruka, tedy záruční servis v místě instalace dotčeného zboží). Nevyplývá-li záruka příslušného zboží z popisu položek v elektronickém katalogu, platí, že je poskytnuta v délce 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet dnem dodání zboží kupujícímu, tj. dnem podpisu protokolu o předání a převzetí zboží kupujícím. 6.2. Kupující je povinen písemně ohlásit prodávajícímu záruční vady bez zbytečného odkladu. Záruční opravy provede prodávající bezplatně ve lhůtě maximálně 5 pracovních dní počínaje dnem následujícím po písemném ohlášení vady, případně prodávající dohodne s kupujícím jinou dobu odstranění reklamované vady. V případě nedodržení těchto prováděcích termínů je kupující dále oprávněn nedostatky nechat odstranit třetí osobou na náklady prodávajícího, a to i bez předchozího upozornění na tuto skutečnost. 6.3. V případě opravy v záruční době se tato prodlužuje o dobu od oznámení vady kupujícím do jejího odstranění prodávajícím. 4 6.4. Reklamaci lze uplatnit nejpozději do posledního dne záruční doby, přičemž i reklamace odeslaná v poslední den záruční doby se považuje za včas uplatněnou. 6.5. Záruka se nevztahuje na závady způsobené neodbornou manipulací nebo mechanickým poškozením přístroje. Záruka zahrnuje také zjevné vady, v tomto smyslu se neuplatní § 2103 občanského zákoníku. 6.6. Kupující může místo záruční opravy požadovat odstranění reklamačních vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné, a to ve lhůtě dle čl. 6.2. této smlouvy. VII. Sankční ujednání 7.1. V případě, že prodávající nedodá zboží v termínu dle této smlouvy, zavazuje se kupujícímu uhradit smluvní pokutu ve výši 0,5 % z kupní ceny za každý i jen započatý den prodlení. 7.2. Prodávající je povinen kupujícímu uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z kupní ceny za každý započatý den prodlení s odstraněním reklamovaných vad ve lhůtě dle čl. 6.2. této smlouvy. 7.3. V případě prodlení kupujícího s úhradou faktury je prodávající oprávněn uplatnit vůči kupujícímu úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý i jen započatý den prodlení s úhradou faktury. 7.4. Okolnosti vylučující odpovědnost nemají vliv na povinnost platit smluvní pokutu. 7.5. Kupující je oprávněn jakoukoli smluvní pokutu jednostranně započítat proti jakékoli pohledávce prodávajícího za kupujícím (včetně pohledávky prodávajícího na zaplacení kupní ceny). 7.6. Úhradou smluvní pokuty zůstávají nedotčena práva kupujícího na náhradu škody, včetně případné újmy nemajetkové, v plné výši. VIII. Platnost a účinnost smlouvy 8.1. Smlouva nabývá platnosti okamžikem akceptace objednávky kupujícího prodávajícím a účinnosti a) dnem zveřejnění v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů, v případě, že je u dané smlouvy povinnost jejího uveřejnění v registru smluv; Uveřejnění v registru smluv zajistí kupující; 5 b) dnem platnosti smlouvy, není-li u dané smlouvy povinnost jejího uveřejnění v registru smluv. 8.2. Smlouvu je možné ukončit: a) písemnou dohodu smluvních stran, b) odstoupením od smlouvy. 8.3. Odstoupit od smlouvy lze pouze z důvodů stanovených ve smlouvě nebo zákonem. Od této smlouvy může smluvní strana dotčená porušením povinnosti jednostranně odstoupit pro podstatné porušení této smlouvy, přičemž za podstatné porušení této smlouvy se zejména považuje: a) na straně kupujícího v případě prodlení s úhradou kupní ceny podle této smlouvy ve lhůtě delší 30 dní po dni splatnosti příslušné faktury, pokud nezjedná nápravu do 10 pracovních dnů od písemné výzvy prodávajícího k úhradě příslušné faktury, b) na straně prodávajícího, jestliže nedodá řádně a včas předmět této smlouvy a nezjedná nápravu do 5 pracovních dnů od písemného upozornění kupujícím na neplnění této smlouvy. c) na straně prodávajícího, postupuje-li prodávající při plnění smlouvy v rozporu s ujednáními této smlouvy, s pokyny oprávněného zástupce kupujícího, či s právními předpisy. 8.4. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že podle údajů uvedených v registru plátců DPH se prodávající stane nespolehlivým plátcem DPH. 8.5. Skončením účinnosti smlouvy zanikají všechny závazky smluvních stran ze smlouvy. Skončením účinnosti nebo jejím zánikem nezanikají nároky na náhradu škody a zaplacení smluvních pokut sjednaných pro případ porušení smluvních povinností vzniklé před skončením účinnosti smlouvy, a ty závazky smluvních stran, které podle smlouvy nebo vzhledem ke své povaze mají trvat i nadále, nebo u kterých tak stanoví zákon. IX. Závěrečná ustanovení 9.1. Vztahy mezi stranami se řídí českým právním řádem. Ve věcech smlouvou výslovně neupravených se právní vztahy z ní vznikající a vyplývající řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a ostatními obecně závaznými právními předpisy. 9.2. Veškeré změny či doplnění smlouvy lze učinit pouze na základě písemné dohody smluvních stran. Takové dohody musí mít podobu datovaných, číslovaných a oběma smluvními stranami podepsaných dodatků smlouvy. 9.3. Vztahuje-li se důvod neplatnosti jen na některé ustanovení smlouvy, je neplatným pouze toto ustanovení, pokud z jeho povahy, obsahu anebo z okolností, za nichž bylo sjednáno, nevyplývá, že jej nelze oddělit od ostatního obsahu smlouvy. 6 9.4. Smluvní strany budou vždy usilovat o smírné vyřešení případných sporů vzniklých ze smlouvy. Pokud nebylo dosaženo smírného vyřešení sporu ani do 30 pracovních dnů po jeho prvním oznámení druhé straně, je kterákoliv ze smluvních stran oprávněna obrátit se se svým nárokem k příslušnému soudu. 9.5. Prodávající bezvýhradně souhlasí se zveřejněním plného znění smlouvy tak, aby tato smlouva mohla být předmětem poskytnuté informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající rovněž souhlasí se zveřejněním plného znění smlouvy dle § 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. 9.6. Prodávající bere na vědomí a souhlasí, že je osobou povinnou ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající je povinen plnit povinnosti vyplývající pro něho jako osobu povinnou z výše citovaného zákona. Smluvní strany prohlašují, že se s těmito obchodními podmínkami seznámily a s jejich obsahem bez výhrad souhlasí. Obchodní podmínky jsou vyjádřením jejich pravé, skutečné, svobodné a vážné vůle. 7