Textová podoba smlouvy Smlouva č. 14488568: Dodatek č. 3 - Změny v rozsahu služeb Prováděcí smlouvy č. 2 (AVISme

Příloha zz_RS_SML_197700040703D_AN.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dodatek č.3 k Prováděcí smlouvě č. 2                                    PS2

                                                 Dodatek č. 3

                                              k Prováděcí smlouvě č. 2
     Vývoj aplikace ADIS - Legislativní a procesní změny v r. 2020 až 2021, zejména v oblasti
  evidence tržeb, One-Stop-Shop, mezinárodních daní a dalších změn daňových zákonů ze dne

           23. 12. 2019, č. 19/7700/0407, ve znění Dodatku č. 1 uzavřeného dne 21. 2. 2020
 č. 19/7700/0407/01D a Dodatku č. 2 ze dne 23. 6. 2020 č. 19/7700/0407/02D (dále jako „Prováděcí

                                                       smlouva“)

                              číslo Dodatku č. 3 Objednatele: 19/7700/0407/03D
                                               (dále jen „Dodatek č. 3)

uzavřená na základě Rámcové dohody „ADIS – Zajišťování vývoje Systému ADIS, podpora provozu,
pozáruční servis, služba ADIS Hot-line, konzultační služby a technická podpora“ uzavřené dne 21. 11.
2019, číslo Smlouvy Objednatele: 19/7700/0336 (dále jako „Smlouva“)

SMLUVNÍ STRANY

O2 IT Services s.r.o.

Se sídlem:             Za Brumlovkou 266/2, 140 00 Praha 4

Zastoupená:                           Key Account Managerem

IČO:                   02819678

DIČ:                   CZ02819678

Obchodní společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C,

vložka 223556

Bankovní spojení:

Kontaktní osoba ve věcech smluvních pro věcná jednání v rámci této Prováděcí smlouvy (včetně jejího

Dodatku č. 3):                        Key Account Manager

      (dále jen „Zhotovitel“)

      a

Česká republika – Generální finanční ředitelství

Se sídlem:             Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1

Zastoupená:                                       generální ředitelkou

IČO:                   72080043

DIČ:                   CZ72080043

Bankovní spojení:
Kontaktní osoba pověřená pro věcná jednání v rámci této Prováděcí smlouvy (včetně jejího Dodatku č. 3):

                     ředitel projektu ADIS

(dále jen „Objednatel“)

(Objednatel a Zhotovitel dále společně jako „Smluvní strany“, každý samostatně jako „Smluvní
strana“)

                                                                        Strana 1 z 12
Dodatek č.3 k Prováděcí smlouvě č. 2  PS2

Smluvní strany se v souladu s čl. 12 odst. 12.4 Prováděcí smlouvy, ve znění Dodatků č. 1 a 2
(implementujících Změnová řízení č. 1 a 4 a Změnových řízení č. 2, 3, 5, 6, 7 a 8 k této Prováděcí
smlouvě), dohodly na Změnovém řízení č. 9 k Prováděcí smlouvě, v souladu s čl. 7 Smlouvy, a to
formou tohoto Dodatku č. 3 v následujícím znění:

                                                  Preambule

(A) Tento Dodatek č. 3 je uzavírán v souladu s § 222 odst. 6 a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání
       veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s těmito ustanoveními se doplňuje
       a mění rozsah Služeb (Dílčích plnění) poskytovaných dle Prováděcí smlouvy tak, jak je
       uvedeno v čl. 1 tohoto Dodatku č. 3.

(B) Důvodem uzavření tohoto Dodatku č. 3 je požadavek Zadavatele na rozšíření rozsahu Služeb
       poskytovaných dle Prováděcí smlouvy v důsledku legislativních a procesních změn
       uskutečněných v oblasti daní v souvislosti s výskytem koronaviru označovaného jako SARS
       CoV-2 na území České republiky:

            řešení námětů z HL202001381, HL202002357, HL202002037 a HL202003164
               evidovaných v souladu se Smlouvou v systému SŘA.

       Rozsah Služeb poskytovaných na základě tohoto Dodatku č. 3 je blíže definován v čl. 1 Předmět
       Dodatku č. 3 a v Příloze č. 1 tohoto Dodatku č. 3 – Rozšíření rozsahu Služeb.

(C) Pro plnění dle tohoto Dodatku č. 3 platí podmínky Smlouvy a Prováděcí smlouvy.

1. PŘEDMĚT DODATKU Č. 3

1.1 Smluvní strany se dohodly na rozšíření rozsahu Služeb poskytovaných dle Prováděcí smlouvy
       v rámci Aplikačního okruhu Legislativní a procesní změny v roce 2020. Jedná se o zavedení
       nových skupin úloh („Dílčí plnění“) do následujících Aplikačních oblastí:
            02.00 DAD Obecná správa daní,
            22.00 DPF Daň z příjmu fyzických osob,
            23.00 DPP Daň z příjmu právnických osob,
            69.00 GFR Generální finanční ředitelství.

       Detailní rozpis Dílčích plnění je uveden v čl. 1 Přílohy 1 k tomuto Dodatku č. 3 („Příloha 1“).

2. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

2.1 Tímto Dodatkem č. 3 dochází ke změně celkové ceny za Služby poskytované dle Prováděcí
       smlouvy. Služby poskytované dle tohoto Dodatku č. 3 nad rámec Prováděcí smlouvy ve znění
       jejího Dodatku č. 1 a 2 mají dopad do Ceny za plnění v rámci Aplikačního okruhu Legislativní
       a procesní změny v roce 2020.

2.2 Změna Ceny za plnění v rámci Aplikačního okruhu Legislativní a procesní změny v roce 2020
       dle Prováděcí smlouvy, k níž dochází na základě tohoto Dodatku č. 3, je uvedena v čl. Error:
       Reference source not found Změna ceny a fakturace v Příloze 1.

2.3 Smluvní strany pro úplnost uvádí, že Služby (Dílčí plnění) dle čl. 1. odst. 1. 1. tohoto Dodatku
       č. 3, které byly Zhotovitelem poskytnuty před nabytím účinnosti tohoto Dodatku č. 3, nebudou
       Zhotovitelem realizovány znovu, nenáleží za ně Zhotoviteli žádná zvláštní odměna a tyto Služ-
       by (Dílčí plnění) se považují za plnění podle tohoto Dodatku č. 3. Cena těchto Služeb (Dílčích
       plnění) je již zahrnuta v ceně dle čl. 2 odst. 2. 4. tohoto Dodatku č. 3.

2.4 V návaznosti na výše uvedené se Smluvní strany dohodly na změně čl. 4 odst. 4. 1. Prováděcí
       smlouvy, který bude nově znít:

       4. 1. Ceny za poskytování Služeb, resp. Dílčího plnění (dále jako „Cena“) jsou sjednávány

                                      Strana 2 z 12
Dodatek č.3 k Prováděcí smlouvě č. 2     PS2

       v příloze č. 4 Smlouvy a blíže upřesněny v příloze č. 1 této Prováděcí smlouvy a přílohách do-
       datků k Prováděcí smlouvě, celková cena za Služby dle této Prováděcí smlouvy činí 327 364
       774,38 Kč bez DPH., tzn. 396 111 377 vč. DPH.

2.5 Ostatní ustanovení Prováděcí smlouvy týkající se ceny a platebních podmínek zůstávají beze
       změny.

3. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ

3.1 Pojmy uvedené v tomto Dodatku č. 3 (včetně jeho Příloh) velkými písmeny mají stejný význam
       jako tytéž pojmy uvedené v Prováděcí smlouvě a Smlouvě, není-li v tomto Dodatku č. 3 vý-
       slovně stanoveno jinak.

3.2 Práva a povinnosti Smluvních stran v tomto Dodatku č. 3 výslovně neupravené se řídí Prováděcí
       smlouvou a Smlouvou.

3.3 Plnění předmětu tohoto Dodatku č. 3 je nezbytné k zajištění plnění účelu zákona č. 461/2020
       Sb., o kompenzačním bonusu v souvislosti se zákazem nebo omezením podnikatelské činnosti
       v souvislosti s výskytem koronaviru SARS CoV-2 (dále jen „zákon o kompenzačním bonusu“),
       proto bylo plnění předmětu tohoto Dodatku č. 3 započato již před nabytím účinnosti tohoto zá -
       kona o kompenzačním bonusu.

4. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

4.1 Tento Dodatek č. 3 nabývá platnosti dnem podpisu poslední Smluvní stranou a účinnosti dnem
       jeho uveřejnění prostřednictvím registru smluv.

4.2 Tento Dodatek č. 3 je vyhotoven v elektronické podobě (v jednom (1) vyhotovení) opatřeném
       uznávanými elektronickými podpisy obou Smluvních stran.

4.3 Smluvní strany tímto výslovně prohlašují, že si tento Dodatek č. 3 před jeho podpisem přečetly,
       že byl uzavřen po vzájemném projednání a že vyjadřuje jejich pravou a svobodnou vůli, na dů -
       kaz čehož připojují níže své podpisy.

4.4 Nedílnou součástí tohoto Dodatku č. 3 jsou jeho přílohy:

       Příloha 1 – Rozšíření rozsahu Služeb

       Příloha č. 2 – Plná moc pro Bc. Martina Soriano dne 13. 8. 2019

V Praze dne 16. 11. 2020                 V Praze dne 16. 11. 2020
O2 IT Services s.r.o.
                                         Česká republika – Generální finanční
                                         ředitelství

_______________________________________  _______________________________________

Jméno:                                   Jméno
Funkce: Key Account Manager              Funkce: Generální ředitelka

                                         Strana 3 z 12