Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva uzavřená dle ust. § 2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku Kupující: Nemocnice Znojmo, příspěvková organizace Se sídlem: MUDr. Jana Janského 11, 669 02 Znojmo Zastoupený: MUDr. Martinem Pavlíkem, Ph.D., EDIC, DESA, ředitelem Právní forma: příspěvková organizace IČ: 00092584 DIČ: CZ00092584 Bankovní spojení: Číslo účtu: Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl Zapsán: Pr, vložka 1229 na straně jedné (dále jen „kupující“) a Prodávající: BANK.SYS s.r.o. Se sídlem: Nad Vavrouškou 15/695, 181 00 Praha 8 Zastoupený: Ing. Gáborem Gesztesem Právní forma: s.r.o. IČ: 25609076 DIČ: Bankovní spojení: v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, Číslo účtu: oddíl C, vložka 54503 Zapsán: na straně druhé (dále jen „prodávající“) prodávající a kupující dále také jako „smluvní strany“ nebo jednotlivě jako „smluvní strana“ tímto uzavírají tuto kupní smlouvu v souladu s ustanovením § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném a účinném znění (dále jen „občanský zákoník“), jako výsledek zadávacího řízení na realizaci veřejné zakázky malého rozsahu nazvané „Repase gamakamery MB9200“ (dále jen „veřejná zakázka“). I. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího odevzdat kupujícímu repasovanou gamakameru MB9200 dle specifikace uvedené v příloze č. 1 této smlouvy (dále jen „zařízení“ nebo „předmět plnění“) a umožnit kupujícímu k němu nabýt vlastnické právo. 2. Součástí předmětu plnění je rovněž montáž zařízení, uvedení zařízení do provozu, instalace a instruktáž obsluhy včetně zajištění dopravy do místa určení, předvedení funkčnosti a zaškolení obsluhujícího personálu, poskytování bezplatného záručního servisu, likvidace obalů a odpadu. 3. Součástí předmětu plnění je předání návodu na obsluhu v českém jazyce 1x v písemné podobě a 1x v elektronické podobě na CD, prohlášení o shodě, příslušná dokumentace dle zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích a ostatní doklady nutné pro provozování zařízení. 4. Prodávající se zavazuje, že kupujícímu předá protokol o instruktáži obsluhy a doklad o likvidaci obalů a odpadu. 5. Zařízení musí být nové, nepoužité, nerepasované, nepoškozené, plně funkční, v nejvyšší jakosti poskytované výrobcem zboží a spolu se všemi právy nutnými k jeho řádnému a nerušenému nakládání a užívání kupujícím. 6. Prodávající prohlašuje, že předmět plnění dle této smlouvy je zcela v souladu s požadavky kupujícího uvedenými v zadávací dokumentaci veřejné zakázky a že je výlučným vlastníkem zařízení, že na zařízení neváznou žádná práva třetích osob a že není dána žádná překážka, která by mu bránila se zařízením podle této smlouvy disponovat. Prodávající prohlašuje, že zařízení nemá žádné vady, které by bránily jeho použití ke sjednaným či obvyklým účelům. 7. Kupující se zavazuje zařízení převzít a zaplatit prodávajícímu níže uvedenou kupní cenu. II. Kupní cena 1. Kupní cena za splnění této smlouvy prodávajícím je sjednána v souladu s cenou, kterou prodávající nabídl v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku. 2. Kupní cena činí: 1 870 000 Kč bez DPH, tj. 2 262 700,- Kč vč. 21 % DPH 3. V kupní ceně jsou zahrnuty veškeré náklady prodávajícího nezbytné pro řádné a včasné splnění celého předmětu této smlouvy, a to zejména clo, doprava do místa určení, instalace, uvedení do provozu, likvidace odpadu a obalů a instruktáže příslušných zaměstnanců, tj. techniků kupujícího a obsluhujícího personálu, potřebné doklady ke zboží, vstupní validace, a záruční servis a pravidelné technické prohlídky nařízené výrobcem dle zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění (dále jen „zákona o zdravotnických prostředcích“), pokud se jedná o zdravotnickou techniku dle zákona o zdravotnických prostředcích, nebo pravidelné revize/prohlídky/validace v požadovaném intervalu (pokud jsou pro správnou funkci zařízení výrobcem či servisní organizací nařízeny nebo doporučeny, včetně měněných náhradních dílů), vše včetně vystavení protokolu a případný update software, to vše po dobu záruky bez povinnosti kupujícího platit prodávajícímu nad rámec sjednané kupní ceny. III. Platební podmínky 1. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu kupní cenu bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího uvedený v této smlouvě a to ve třech měsíčních splátkách, každá ve výši 1/3 ceny, na základě faktur – daňových dokladů vystavených dodavatelem. První faktura bude vystavena po protokolárním předání repasovaného zařízení do klinického provozu. Splatnost faktur činí 30 dnů od jejího prokazatelného doručení kupujícímu. 2. Prodávající se touto smlouvou zavazuje, že jím vystavené faktury budou obsahovat všechny náležitosti řádného daňového dokladu dle platné právní úpravy. 3. V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je kupující oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět prodávajícímu k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností. Důvody vrácení sdělí kupující prodávajícímu písemně zároveň s vráceným daňovým dokladem. V závislosti na povaze závady je prodávající povinen daňový doklad včetně jeho příloh opravit nebo vyhotovit nový. Lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněných či opravených daňových dokladů. 4. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím zaplacení úroků z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodlení. IV. Termín plnění 1. Prodávající se zavazuje odevzdat zařízení dle podmínek sjednaných v čl. V. této smlouvy nejpozději do 56 kalendářních dnů od nabytí účinnosti této smlouvy. V. Místo plnění 1. Zařízení bude odevzdáno na adrese sídle kupujícího, na oddělení nukleární medicíny Nemocnice Znojmo. 2. Prodávající bude předem informovat kupujícího o přesném termínu předání zařízení, a to písemně tak, aby zpráva o odevzdání byla doručena kupujícímu nejméně 5 kalendářních dnů před odevzdáním zařízení. 3. Kontaktní osobou a odpovědným zaměstnancem kupujícího je pro účely této smlouvy určen primář oddělení nukleární medicíny tel. e-mail: 4. prodávajícího je pro účely této smlouvy určen tel. e-mail: 5. Prodávající je povinen předem sdělit kupujícímu, které vybavení je nutné pro instalaci mít připravené v místě dodání zařízení, a jaký způsob součinnosti od kupujícího očekává k úspěšné instalaci zařízení a instruktáži příslušných osob. 6. Kupující se zavazuje poskytnout včas veškeré potřebné vybavení nutné pro instalaci zařízení a potřebnou součinnost při instalaci a instruktáži dle pokynů prodávajícího. Nemožnost provést instalaci z důvodů nedostatečné připravenosti pracoviště kupujícího má za následek prodloužení doby plnění uvedené v čl. IV. této smlouvy na dobu nezbytnou k vyřešení všech nedostatků. 7. Dodávka se považuje podle této smlouvy za splněnou, pokud: - zařízení bylo řádně předáno včetně příslušné dokumentace, - zařízení bylo nainstalováno, uvedeno do provozu, provedena vstupní validace (pokud je validace výrobcem nařízena nebo doporučena), - byla provedena instruktáž obsluhy, tj. techniků kupujícího a obsluhujícího personálu, dle zákona o zdravotnických prostředcích, - zařízení bylo řádně předáno a převzato způsobem sjednaným níže. 8. Vlastnické právo k zařízení přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem převzetí zařízení kupujícím. Kupující není povinen převzít zařízení či jeho část, která je poškozena nebo která jinak nesplňuje podmínky dle této smlouvy. 9. Po dodání zařízení vystaví prodávající předávací protokol, který bude obsahovat níže uvedené náležitosti: a) označení dodacího listu/předávacího protokolu a jeho číslo, b) název a sídlo prodávajícího a kupujícího, c) číslo kupní smlouvy, d) označení dodaného a nedodaného zařízení a jeho množství a výrobní číslo, e) datum dodání, instalace a instruktáže personálu, f) stav zařízení v okamžiku jeho předání a převzetí, g) jiné náležitosti důležité pro předání a převzetí dodaného zařízení. 10.Předávací protokol podepíší a opatří otisky razítek oprávnění zástupci obou smluvních stran, tj. statutární orgány nebo zaměstnanci či osoby, které budou pověřeny příslušným vedoucím zaměstnancem (statutárním orgánem) k realizaci tohoto smluvního vztahu (čl. V. odst. 3). Takto opatřený dodací list slouží jako doklad o řádném předání a převzetí zařízení. VI. Záruční podmínky 1. Prodávající poskytuje kupujícímu záruku za jakost zařízení spočívající v tom, že zařízení, jakož i jeho veškeré části i jednotlivé komponenty, bude po záruční dobu způsobilé pro použití k ujednaným, případně jinak obvyklým účelům a zachová si ujednané, případně jinak obvyklé vlastnosti. 2. Záruční doba se sjednává v délce 24 měsíců ode dne převzetí zařízení kupujícím. 3. Záruční servis bude prodávající provádět bezplatně. Po dobu záruční doby provede prodávající nebo na vlastní náklad zajistí provedení pravidelných technických prohlídek nařízených výrobcem dle zákona o zdravotnických prostředcích, nebo pravidelné revize/prohlídky/validace (pokud jsou pro správnou funkci zařízení výrobcem či servisní organizací nařízeny nebo doporučeny, včetně měněných náhradních dílů), vše včetně vystavení protokolu a případný update softwaru, to vše po dobu záruky bez povinnosti kupujícího platit prodávajícímu nad rámec sjednané kupní ceny, a to v předepsaném intervalu 4 krát ročně a následně nejpozději do 3 měsíců od provedení poslední předcházející pravidelné preventivní prohlídky/validace/revize. Prodávající prokazatelně písemně vyvolá jednání o termínu provedení prohlídky/validace/revize minimálně 1 měsíc před uplynutím termínu platnosti stávající prohlídky/validace/revize. Termín bude stanoven na základě vzájemné dohody ve lhůtě uvedené v tomto bodu výše. Vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví. 4. V případě výskytu záruční vady je prodávající povinen zajistit realizaci záručního servisu následující pracovní den po nahlášení vady kupujícím, a to v místě instalace či umístění zařízení, zjistit příčinu této vady a v co nejkratším termínu ji bezplatně odstranit. 5. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z vad. Prodávající se zavazuje v případě doby potřebné k odstranění závady přístroje delší než dva dny zajistit zapůjčení náhradního přístroje obdobných parametrů do doby odstranění závady. 6. Za záruční vady nebudou považovány ty vady, které byly způsobeny nesprávnou obsluhou nebo údržbou zařízení nebo úmyslným poškozením zařízení kupujícím nebo nepovolanou osobou, případně jakýmikoli jinými zásahy, jednáními nebo skutečnostmi nastalými na straně kupujícího. Odstranění takto zjištěných vad bude provedeno za úplatu s cenou servisních služeb dl čl. VII odst. 2 této smlouvy. 7. Je-li vadné plnění podstatným porušením této smlouvy, má kupující právo na odstranění vady dodáním nového zařízení bez vady nebo dodáním chybějícího zařízení, na odstranění vady opravou zařízení, na přiměřenou slevu nebo na odstoupení od této smlouvy. 8. Práva kupujícího z vadného plnění tím nejsou dotčena a řídí se dle ust. § 2099 občanského zákoníku. VII. Odstoupení od smlouvy 1. Kterákoli smluvní strana může od této smlouvy odstoupit, pokud zjistí podstatné porušení této smlouvy druhou smluvní stranou. 2. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení smluvních povinností považuje takové porušení, u kterého smluvní strana porušující smlouvu měla nebo mohla předpokládat, že při takovémto porušení smlouvy, s přihlédnutím ke všem okolnostem, by druhá smluvní strana neměla zájem smlouvu uzavřít; zejména: - prodlení s úhradou kupní ceny nebo její části delším 30 kalendářních dnů po termínu splatnosti faktury; - prodlení prodávajícího s dodáním předmětu plnění dle této smlouvy delším než 30 kalendářních dnů od sjednaného termínu dodání; - zařízení nebude možné kupujícím během záruční doby užívat po dobu delší 30 kalendářních dnů; - prodávající nesplní řádně a včas svůj závazek zapůjčit náhradní přístroj v případě odstraňování záruční vady po dobu delší jak 2 dny, tj. do doby odstranění vady - jestliže prodávající ujistil kupujícího, že zařízení má určité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím výslovně vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a toto ujištění se následně ukáže nepravdivým; - nemožnost odstranění vady dodaného zařízení; nebo - v případě, že se kterékoliv prohlášení prodávajícího uvedené v této smlouvě ukáže jako nepravdivé. 3. Odstoupení od této kupní smlouvy musí mít písemnou formu, musí v něm být přesně popsán důvod odstoupení, podpis odstupující smluvní strany, jinak je odstoupení od této kupní smlouvy neplatné. Tato smlouva zaniká ke dni doručení oznámení odstupující smluvní strany o odstoupení druhé smluvní straně. 4. Odstoupení od této smlouvy se nedotýká práva na náhradu škody vzniklého z porušení smluvní povinnosti, práva na zaplacení smluvní pokuty a úroku z prodlení, ani ujednání o způsobu řešení sporů a volbě práva. VIII. Odpovědnost za škodu 1. Prodávající je povinen nahradit kupujícímu v plné výši újmu, která kupujícímu vznikla vadným plněním nebo jako důsledek porušení povinností a závazků prodávajícího dle této smlouvy. 2. Prodávající uhradí kupujícímu náklady vzniklé při uplatňování práv z odpovědnosti za vady. 3. Nebezpečí škody na předmětu plnění přechází na kupujícího předáním a převzetím předmětu plnění kupujícímu. IX. Sankce 1. Pro případ prodlení prodávajícího s termínem plnění uvedeným v článku IV. této smlouvy, se prodávající zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% z kupní ceny včetně DPH uvedené v čl. II této smlouvy, a to za každý i započatý den prodlení. 2. Pro případ prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny, se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodlení. 3. Vznikem povinnosti hradit smluvní pokutu či úrok z prodlení nebo jejich zaplacením není dotčen nárok oprávněné strany na náhradu škody. Náhrada škody není výší uplatněné sankce omezena. Případná sankce se do náhrady škody nezapočítává. 4. Pro výpočet smluvní pokuty určené procentem je rozhodná celková kupní cena včetně DPH. 5. Smluvní pokuta je splatná do 30 dnů ode dne doručení výzvy k jejímu zaplacení. Dnem splatnosti se rozumí den připsání příslušné částky na účet kupujícího. X. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva nabývá platnosti okamžikem jejího podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. 2. Prodávající je dle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. 3. Prodávající je povinen archivovat originální vyhotovení smlouvy, její dodatky, originály účetních dokladů a dalších dokladů vztahujících se k realizaci předmětu této smlouvy po dobu 10 let od zániku závazku vyplývajícího ze smlouvy. 4. Práva vzniklá z této smlouvy nesmí být postoupena bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany. Za písemnou formu nebude pro tento účel považována výměna e- mailových, či jiných elektronických zpráv. 5. Tato smlouva je uzavřena podle práva České republiky. Ve věcech výslovně neupravených touto smlouvou se smluvní vztah řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění. 6. Smluvní strany na sebe přebírají nebezpečí změny okolností v souvislosti s právy a povinnostmi smluvních stran vzniklými na základě této smlouvy. Smluvní strany vylučují uplatnění ustanovení § 1765 odst. 1 a § 1766 občanského zákoníku na svůj smluvní vztah založený touto smlouvou. 7. Nevymahatelnost nebo neplatnost kteréhokoli ustanovení této smlouvy neovlivní vymahatelnost nebo platnost této smlouvy jako celku, vyjma těch případů, kdy takové nevymahatelné nebo neplatné ustanovení nelze vyčlenit z této smlouvy, aniž by tím pozbyla platnosti. Smluvní strany se pro takový případ zavazují vynaložit v dobré víře veškeré úsilí na nahrazení takového neplatného nebo nevymahatelného ustanovení vymahatelným a platným ustanovením, jehož účel v nejvyšší možné míře odpovídá účelu původního ustanovení a cílům této smlouvy. 8. Smluvní strany si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení této smlouvy byla jakákoliv práva a povinnosti dovozovány z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkajícím se předmětu plnění této smlouvy, ledaže je ve smlouvě výslovně sjednáno jinak. Vedle shora uvedeného si smluvní strany potvrzují, že si nejsou vědomy žádných dosud mezi nimi zavedených obchodních zvyklostí či praxe. 9. Smluvní strany souhlasí se zveřejněním této smlouvy, případných dodatků uzavřených k této smlouvě a dalších smluv na tuto smlouvu navazujících, jakož i se zveřejněním dalších aspektů tohoto smluvního vztahu podle § 219 zákona 134/2016 o zadávání veřejných zakázek a se zveřejněním celého obsahu smlouvy vč. jejích změn a dodatků podle § 5 odst. 1 zákona 340/2015 Sb. o registru smluv v centrálním registru smluv a s poskytnutím informací o smlouvě v rozsahu stanoveném zákonem o svobodném přístupu k informacím. Uveřejnění v registru smluv včetně uvedení metadat provede Nemocnice Znojmo. 10. Změna nebo doplnění smlouvy může být uskutečněna pouze písemným dodatkem k této smlouvě podepsaným oběma smluvními stranami. 11. Smlouva bude vyhotovena ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží po dvou exemplářích. 12. Nedílnou součástí této smlouvy jsou její přílohy: Příloha č. 1 – Specifikace předmětu plnění V Praze dne: 12.11.2020 Ve Znojmě dne: Digitálně podepsal Ing. Gábor Ing. Gábor Gesztes MUDr. Digitálně podepsal DN: c=CZ, cn=Ing. Gábor Gesztes, MUDr. Martin st=Praha, l=Praha 8, Nad Vavruškou 695/15, 18100, Gesztes email=gesztes@banksys.cz, Martin Pavlík, Ph.D. givenName=Gábor, sn=Gesztes, serialNumber=ICA - 10115345 ………P…av…lík…, Ph….D…. D10…a:t0u5m:…4:72+0…0210'.01…01'.20………… ………………………………………… Datum: 2020.11.18 09:08:58 +01'00' prodávající kupující Příloha č. 1 Specifikace předmětu plnění NuclineTM PA-C generální oprava gamakamery MB9200 zahrnuje: - provedení výměny detektoru planární scintilační kamery MB9200 dig. za nový s digitálním detektorem, výměnu scintilačního krystalu NaI(Tl), výměnu všech fotonásobičů a elektroniky detektoru za digitální bez ladících potenciometrů včetně kompletní kabeláže • dodání nové Nucline PA - C - nezávislé akviziční konzole s plně digitální elektronikou • systém pro korekci v reálném čase • autokalibrační procesor • dodání nové vyhodnocovací stanice • výměna vodících prvků ve stojanu kamery • oprava a přestříkání celého stojanu kamery • oprava a přestříkání stávajících kolimátorů včetně vozíků pro kolimátory • dodání a uvedení do provozu • DICOM kompatibilní akviziční a vyhodnocovací software (NuclineTM a InterView™ XP) • provedení předávací zkoušky a zaškolení obsluhy Digitální detektor Vysoce stabilní detektor s scintilačním krystalem NaI(Tl) o průměru 430 mm je charakterizován vysokým optickým výkonem a vynikající mechanickou jakostí. Tloušťka scintilačního krystalu je 9,5 mm. Detektor obsahuje 37 kusů vysoce účinných fotonásobičů (PMT) charakteristických zdokonaleným energetickým rozlišením, magnetickým stíněním a dlouhodobou stabilitou. Tloušťka olověného stínění je 12 – 32 mm, což pokrývá rozsah vysoko energetických izotopů. Elektronika detektoru Elektronika detektoru je postavena na jednom kompaktním vysoce integrovaném elektronickém modulu, který zajišťuje snadný servis a neobsahuje žádné ladicí potenciometry. – Vysoce precisní elektronika předzesilovačů – 1 elektronika ADC/PMT detektoru – Počítačem řízené automatické ladění fotonásobiče (PMT) pro rychlou stabilizaci zisku PMT a rychlé seřízení – Digitální elektronika sestavená z částí nejmodernější technologie – Aktivní dělič vysokého napětí s integrovaným VN modulem Akviziční konzole – Pracovní stanice s 24“ obrazovkou pro polohování pacienta – Intel Core i7-4790 3,6 GHz procesor – 16 GB RAM DDR3 – 2 TB mechanika Hard disku – Mechanika DVD-RW SATA – Klávesnice, myš – Operační systém Windows 10 – Úplná kompatibilita DICOM 3.0 (odesílat/přijímat, tisk, dotazovat/vyhledávat) – Integrovaný rozhraní Gigabit Ethernet – Akviziční software NuclineTM Console – Možnost akvizice planárních studií a synchronizace s EKG monitorem – 16 krokový zoom – 4 nezávislých energetických kanálů – Mnohokanálový analyzátor až do 1024 kanálů – Zpracování zobrazení na 4096 x 4096 obrazových bodů – Zlepšená energetická korekce – Korekce homogenity bez ztráty impulzů – Automatická křížová korekce homogenity v reálném čase pro různé kolimátory Zajištěná kompatibilita se stávajícími zařízeními a síťovým propojením na základě DICOM formátu. Vyhodnocovací stanice Pracovní stanice určená pro Nukleární medicínu s programovým balíkem InterView™ XP běžícím na operačním systému Windows 10. – Intel Core i7 7700 3,6 GHz procesor – 16 GB RAM – 1 TB mechanika Hard disku – Mechanika CD-DVD-RW – Výkonná grafická karta – Klávesnice, myš – Úplná kompatibilita DICOM 3.0 (odesílat/přijímat, tisk, dotazovat/vyhledávat) – 24“ LCD monitor s vysokým rozlišením (1920 x 1080) – Integrovaný rozhraní Gigabit Ethernet Programové vybavení InterView™ XP Software nukleární medicíny pro následné zpracování planárních studií, který pracuje pod MS Windows. – Víceformátová prezentace zobrazení ve vynikající kvalitě – Vysoce automatizované nástroje zpracování – Uživatelsky příjemné automatické vedení sledu prací – Filtrování zobrazení s různými filtry (na základě Fourierovy transformace a dalších) – Několik nástrojů pro manipulaci a korekci zobrazení – Cílené procedury specifické pro orgány pro zobrazení planární, gateované nebo dynamické – Uživatelsky konfigurovatelné procedury – Vyčerpávající programový balík pro planární zpracování pro většinu orgánů – Možnost zálohování dat do PACS – Výstup dat ve formátu DICOM 3.0 – Výměna údajů se standardními pracovišti nukleární medicíny použitím protokolu DICOM Dokumentace Programově kontrolovaný tisk a odesílání nálezů. Vysoce kvalitní barevný a černobílý tisk na normální papír pomocí barevné laserové tiskárny. Technická dokumentace – Český návod k použití pro akviziční software NuclineTM Console – Český návod k použití pro programového vybavení InterView™ XP – Dokumentace výstupních testů výrobce