Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO Číslo: 005/JAMS/2020 (uzavřená podle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů) I. Smluvní strany Objednatel: Kulturní dům města Soběslavi, IČ 690 92 150, příspěvková organizace se sídlem Jirsíkova 34, Soběslav I, 392 01 Soběslav zastoupen ředitelem organizace panem Mgr. Petrem Valešem, zapsaný v obch. rejstříku vedeném KS Č. Budějovice, spisová znaěka Pr 42/KSCB, Číslo datové schránky: tvdkmf6 Tel: +420 381 524 261 E-mail: kdms@seznam.cz Odpovědná osoba projednání ve věcech smluvních: Mgr. Petr Valeš Odpovědná osoba projednání ve věcech technických: Mgr. Petr Vale Odpovědná osoba projednání ve věcech realizačních na stavbě: Mgr. Petr Valeš ' dále j en „obj ednatel44 Zhotovitel: JAMS s.r.o., IČ 04163974 se sídlem Tankistů 2439, 390 03 Tábor zastoupen jednatelkou společnosti paní Janou Soukupovou, zapsaný v obch. rejstříku vedeném KS Č. Budějovice, spisová značka C 23841/KSCB Bankovní spojem: Komerční banka Tábor číslo účtu: 115-3796440207/0100 Číslo datové schránky: q8s5iiv Tel/Fax E-mail: Odpovědná osoba projednání ve věcech smluvních: Jana Soukupová Odpovědná osoba projednání ve věcech technických: Jana Soukupov Odpovědná osoba projednání ve věcech realizačních na stavbě: Jana Soukupová ' dále jen „zhotovitel prohlašují, že jsou zcela způsobilí právně jednat a uzavírají po vzájemné dohodě, níže uvedeného dne, měsíce a roku, tuto Smlouvu o dílo (dále jen „smlouva44): I. Výchozí podklady a údaje 1. Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka zpracovaná firmou JAMS s.r.o. č.010/2020 ze dne 19.10.2020 2. Název díla: : KD Soběslav - obnova vzduchotechniky 3. Místo provedení díla: Jirsíkova 34, Soběslav I, 392 01 Soběslav III. Předmět smlouvy 1. Zhotovitel se zavazuje, že za podmínek stanovených v této smlouvě provede dílo spočívající ve zhotovení vzduchotechniky na akci „KD Soběslav - obnova vzduchotechniky v kuchyni restaurace dle zadání nabídkového řízení a nabídky zhotovitele č. 010/2020 ze dne 19.10.2020 (dále jen „nabídka44). 2. Objednatel se zavazuje, že dokončené dílo dle podmínek této smlouvy převezme a zaplatí za řádně a 1 včas provedené dílo cenu podle čl. VI. této smlouvy. IV. Rozsah a obsah díla 1. V rámci smlouvy zhotovitel provede tyto práce: Dodávka zařízení vzduchotechniky dle nabídky č. 010/2020 ze dne 19.10.2020. Dodávka zařízení na stavbu dle specifikace uvedené v nabídce Montážní práce Odzkoušení zařízení Revize související s dodávkou Odborné zaškolení k provozu 2. Při ukončení a předám díla předá zhotovitel objednateli „Zápis o předání a převzetí díla, kde se vyplní záznam o jakosti produktu a soupis vad a nedodělků; dále předá projektovou dokumentaci - skutečný stav, na použité výrobky předá prohlášení o shodě, případně certifikáty, pokud budou nutné, revize související s dodávkou, dále pak k těmto výrobkům návody na obsluhu v českém jazyce. 3. Vzduchotechnická jednotka bude předána ve stavu tzv. zkušebního provozu. Zkušební provoz znamená, že zařízení po uplynutí této doby vyžaduje servisní zásah a nastavení pro přechod do trvalého provozu. Toto nastavení je možno pouze zadáním bezpečnostního PIN kódu. Podmínkou pro jeho obdržení je úplné zaplacení díla. Doba zkušebního provozu bude nastavena na 30 dní od předání díla. V. Termíny plnění 1. Zahájení díla: 20.11.2020 2. Termín ukončení: 31.12.2020 3. Uvedený termín je platný za předpokladu, že nevznikne prodlení na straně objednatele, pokud se týká poskytnutí potřebné součinnosti (stavební připravenost apod.). 4. Nesplnění termínu provedení, ukončení a předání díla je považováno za porušení této smlouvy a zhotovitel je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny díla uvedené v čl. VI. této smlouvy za každý den prodlení. VI. Cena za dílo 1. Cena za předmět smlouvy v rozsahu čl. IV této smlouvy vyplývá z nabídky vysoutěžené dodavatelem ve výběrovém řízení „KD Soběslav - obnova vzduchotechniky44 realizovaném objednatelem dne 30.10.2020. v 2. Celková cena za předmět smlouvy činí: 862,632,-KC bez DPH 3. Celková cena za dílo uvedená výše bez DPH (dále jen "celková cena") je smluvními stranami sjednána jako cena za celý předmět plnění vymezený v čl. IV. smlouvy a jako cena nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace díla, a to i v případě prodloužení lhůty dokončení stavby z důvodu na straně objednatele. Celková cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu provedení díla včetně všech rizik a vlivů během provádění díla. 2 VII. Platební podmínky Smluvní strany se dohodly na následujícím způsobu fakturování a placení: 1. Po oboustranném odsouhlasení SoD bude vystavena zálohová faktura na částku 400.000,-Kč se splatností 10 dní. 2. Po ukončení montáže a předání celého díla, na základě zápisu podepsaného oběma smluvními stranami vystaví zhotovitel fakturu-daňový doklad na celkovou sjednanou cenu díla, včetně započtené uhrazené zálohy. 3. Daňový doklad bude vystavován ve dvou vyhotoveních pro objednatele, se splatností 14 dnů od vystavení zhotovitelem. 4. Při prodlení s placením je objednatel povinen uhradit zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky denně. VIII. Způsob provádění díla 1. Zhotovitel provede dílo na svoje náklady a na vlastní nebezpečí a může ho provádět prostřednictvím třetí osoby. V každém případě zhotovitel odpovídá za řádnost a včasnost provedení díla nebo porušení či škody, jako by toto prováděl sám. 2. Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla a zhotovitel je povinen mu kontroly umožnit. 3. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele bez zbytečného odkladu na nevhodnost povahy věcí převzatých od objednatele, případně nevhodnost pokynů daných mu objednatelem, jestliže tuto nevhodnost mohl zjistit při vynaložení odborné péče. 4. Zjistil-li zhotovitel při provádění díla skryté překážky, které brání provedení díla dohodnutým způsobem, je povinen to oznámit bez zbytečného odkladu objednateli a navrhnout mu potřebné změny. Do dosažení dohody o změnách je zhotovitel oprávněn provádění díla písemně přerušit. 5. Zhotovitel odpovídá za případné škody způsobené jeho pracovníky v souvislosti s jejich činností při zhotovování díla. 6. Zhotovitel se zavazuje provést veškeré práce podle smlouvy v souladu s příslušnými bezpečnostními, ekologickými a požárními předpisy. 7. Zhotovitel po celou dobu výstavby povede stavební deník, obomá odpovědná osoba Jana Soukupová IX. Spolupůsobení objednatele 1. Pro splnění předmětu této smlouvy se zavazuje poskytnout objednatel zhotoviteli nezbytnou součinnost v tomto rozsahu: - Ústřední vytápění: Zajistit napojení teplovodního ohřívače na systém ÚT - 13,8kW, topná voda 65/45°C. X. Vady díla, záruky a sankce 1. Pro zodpovědnost za vady díla platí ustanoveni občanského zákoníku. 2. Dílo je vadné, jestliže provedení díla neodpovídá výsledku určenému ve smlouvě. 3. Zhotovitel odpovídá za vady díla, které má dílo v době předání. Za vady díla, na něž se vztahuje záruka, odpovídá zhotovitel v rozsahu této záruky. 4. Smluvní strany se dohodly na záruční době takto: a) Na montážní práce se poskytuje záruka 60 měsíců od předání díla. b) U dodávek strojů a zařízení dodávaných výrobci s odpovědností za vady po dobu jimi poskytovaných záručních lhůt, platí lhůty uvedené v záručním listě. 5. Záruční lhůty jsou platné za předpokladu pravidelného (půlročního) servisu, prováděného 3 oprávněnou odpovědnou osobou zhotovitele. 6. Reklamované vady musí být objednatelem oznámeny písemně (tj. i e-mailem). 7. Pro odstraňování vad zjištěných při předání a převzetí díla a vad v záruce, je nástup k odstranění těchto vad nejpozději do 5 dnů ode dne předání a převzetí díla a odstranění těchto vad nej později do 5 dnů ode dne nástupu k odstranění vad, pokud nebude s ohledem na charakter vady se zástupcem objednatele dohodnuta lhůta delší. 8. Zhotovitel uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 100,- Kě za každou vadu a započatý den v případě prodlení s dohodnutým termínem na odstranění vad v záruce. XI. Bezpečnost práce, nakládání s odpady 1. Zhotovitel bude při práci na stavbě respektovat základní provozně bezpečnostní předpisy. Zhotovitel je povinen průběžně na své náklady likvidovat odpady, které vzniknou v souvislosti s jeho činností. 2. Zhotovitel je povinen dodržovat interní bezpečnostní předpisy objednatele, s nimiž byl seznámen a je povinen o nich proškolit osoby pověřené provedením díla. XII. 1. Převzetím díla nabývá objednatel vlastnické právo k dílu, zároveň na něj přechází nebezpečí škody k předmětu díla. 2. Nebezpečí škody na díle nese zhotovil až do předání úplného díla objednateli. 3. Obsah této smlouvy může být změněn pouze písemně číslovanými dodatky, podepsanými oběma smluvními stranami. Návrh dodatků může podat každá ze smluvních stran. 4. Smlouva byla vystavena ve třech vyhotoveních, z nichž jedno obdrží objednatel a dvě zhotovitel. 5. Tato smlouva nabývá platnosti bezrozporným projednáním a podpisem smluvních stran. 6. Smluvní strany berou na vědomí zveřejnění této smlouvy v jejím plném znění podle zákona ě. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. 7. Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv v souladu s § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Příloha ě. 1: Cenová nabídka ě. 010/2020 dne 19.10.2020 z^O D jepnatere: Za zhotovitele: /Mgr.JPetr Valeí Jana Soukunová Tankis 4 Soběslav_Kuchyně KDMS datum: 06_2020 Název (popis) Poznámka i MJ I Dodávka Montáž Dodávka] Montáž Množství Ijedn.cena iedn cena Zař.č.1 - Větrání kuchyně Podstropní rekuperační jednotka Topvex FR11 .... - . j .................. HWL-R-CAV, Q=+/-4.400m3/h (pex=300Pa), složení: EC ventilátory, rotační rekuperátor, filtry, ks 1 vodní ohřívač (13,8kW), autonomní regulace, návrh splňuje ErP 2018 kpl 1 Směšovací uzel SUV 15-60-2,5-A Uzavírací klapka EFD/S 630-24V ks 2 Nástěnný ovladač RFT-Access Čidlo detekce kouře ks 1 ks 1 Zprovoznění autorizovaným technikem, kpl 1 proškolení obsluhy, nastavení ovladače Protidešťová žaluzie PZALS-1400x500-S-UR rozměr bude upřesněn ks ] 1 dle otvoru ve dveřích Buňkový tlumič hluku 500x200-2000 ks : 4 Buňkový tlumič hluku 500x200-1500 ks 4 Buňkový tlumič hluku 500x200-1250 ks 4 Buňkový tlumič hluku 500x200-1000 ks 4 Textilní vyustka pr.500 - 4000, mikroperforace, vč kpl 1 uchýtného systému Čtyřhranné potrubí sk.l z pozink.plechu vč. m2 ■112 přírubových spojů Rovné potrubí / 30%tvarovek Stoupací potrubí bude využito stávající tepelná izolace tl.19mm - kaučuk s AL fólií potrubí v kuchyni m2 46 tepelná izolace tl.60mm - minerální vata s AL fólií potrubí na chodbě m2 69 požární izolace odolnost 45min půdní prostor m2 15 Stavební přípomoce ks : 3 Prostup zdí do rozměru 1000x600mm, následné zapravení ks i 1 Demontáž skel ze dveří - osazení žaluzie Demontáž stávajícího zařízení VZT - kuchyně + kpl 1 podkroví Demontáž SDK stropu a následná oprava m2 15 Elektroinstalce j Napojení VZT jednotky ze stávajícího rozvaděče, doporučené jištění 3x 10A kpl 1 Projekt El, Revize kpl ! " i Ostatní položky: Montážní materiál i Spojovací a těsnící materiál i Projektová dokumentace Zaregulování VZT vč protokolu Kg ] 120 Předávací dokumenty Doprava a manipulace Kg 50 kpl 1 kpl 1 kpl i 1 kpl 1 DODÁVKA CELKEM: 752 762 Kč MONTÁŽ CELKEM: 109 670 Kč CELKOVÁ CENA BEZ DPH 862 632 Kč / io i.. i 9 o < ja \j u c 7 0 IČO: 041 63 974