Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Interní Dohoda o vypořádání bezdůvodného obohacení uzavřená dle § 2991 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, mezi smluvními stranami: Objednatel: Krajská nemocnice T. Bati, a. s. se sídlem: Havlíčkovo nábřeží 600, 762 75 Zlín zastoupen: MUDr. Radomírem Maráčkem – předsedou představenstva Mgr. Jozefem Machekem – členem představenstva IČ: 276 61 989 DIČ: CZ27661989 zápis v obch. rejstříku: Krajský soud v Brně, oddíl B., vložka 4437 (dále jen „objednatel“) a Dodavatel: System plus Zlín, s.r.o. se sídlem: Pod Babou 4260, 760 01 Zlín zastupující: ZDENĚK DŽOGANIK - jednatel IČ: 25558021 zápis v obch. rejstříku: vedená u Krajského soudu v Brně spisová značka: C 33054 (dále jen „dodavatel“) (společně též „účastníci dohody“) Článek I. Úvodní ustanovení 1.1. Účastníci této dohody konstatují, že uzavřeli objednávky dle seznamu níže: a) Č. objednávky: 5159/2019/1/MOR – Zabezpečení. Uskutečněná dne 24.04.2019 ve výši 66.122,- Kč bez DPH. b) Č. objednávky: 12028/2018/1/NED – Zabezpečení. Uskutečněná dne 21.09.2018 ve výši 126.810,- Kč bez DPH. c) Č. objednávky: 12029/2018/1/NED – Zabezpečení. Uskutečněná dne 21.09.2018 ve výši 82.518,- Kč bez DPH. d) Č. objednávky: 20088/2017/1/HRU – Zabezpečení. Uskutečněná dne 22.12.2017 ve výši 60.258,- Kč bez DPH. e) Č. objednávky: 12026/2018/1/NED – Zabezpečení. Uskutečněná dne 21.09.2018 ve výši 65.200,- Kč bez DPH. f) Č. objednávky: 16011/2018/1/HRU – Zabezpečení. Uskutečněná dne 17.12.2018 ve výši 91.000,- Kč bez DPH. g) Č. objednávky: 20072/2017/1/HRU – Zabezpečení. Uskutečněná dne 21.12.2017 ve výši 89.736,- Kč bez DPH. 1 Interní h) Č. objednávky: 5565/2019/1/HRU – Zabezpečení. Uskutečněná dne 02.05.2019 ve výši 64.863,- Kč bez DPH. i) Č. objednávky: 4916/2019/1/MOR – Zabezpečení. Uskutečněná dne 17.04.2019 ve výši 76.365,- Kč bez DPH. j) Č. objednávky: 6078/2018/1/HRU – Zabezpečení. Uskutečněná dne 02.05.2018 ve výši 50.833,- Kč bez DPH. 1.2. Na výše uvedenou objednávku se vztahovala povinnost uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejnění těchto smluv a o registru smluv (dále jen „zákon o registru smluv“), ve znění pozdějších předpisů. 1.3.Objednávka, a to z důvodu administrativní/technické chyby, nebyla objednatelem publikována v souladu se zákonem o registru smluv. Tím objednávka podléhá sankčnímu ustanovení o zrušení nezveřejněných smluv a objednávek v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, od počátku. 1.4 Navzájem poskytnutá plnění dle Přílohy č. 1 ze strany zhotovitele, a úhrady částky ze strany objednatele se tímto na obou stranách považují za bezdůvodné obohacení. Článek II. Vypořádání bezdůvodného obohacení 2.1 Strany se dohodly, že namísto vydání předmětu bezdůvodného obohacení (tedy již poskytnutého plnění a případně též protiplnění) uzavřou tuto Dohodu o vypořádání bezdůvodného obohacení (dále jen „Dohoda“) a tu následně zveřejní v registru smluv. 2.2 Každá ze smluvních stran prohlašuje, že se neobohatila na úkor druhé smluvní strany a jednala v dobré víře. Práva a povinnosti plynoucí z výše uvedené objednávky uzavřením této Dohody nabývají platnosti a účinnosti. Článek III. Ostatní ustanovení 3.1 Smluvní strany souhlasí s uveřejněním plného znění této Dohody v registru smluv podle zákona o registru smluv, a případně rovněž na profilu zadavatele, případně i na dalších místech, kde tak stanoví právní předpis. Uveřejnění Dohody prostřednictvím registru smluv zajistí objednatel. 3.2 Práva a povinnosti touto Dohodou výslovně neupravené se řídí právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 3.3 Tuto Dohodu lze měnit pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky – podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran na téže listině. 2 Interní Článek IV. Závěrečná ustanovení 4.1 Vzájemná práva a povinnosti účastníků v této smlouvě výslovně neupravená se řídí příslušnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem. Tato dohoda podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejnění těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů 4.2 Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění v souladu se zákonem o registru smluv provede objednatel, a to do 30 dnů od uzavření smlouvy. 4.3 Tato dohoda je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž po jednom stejnopisu obdrží každá ze smluvních stran. 4.4 Dohoda je uzavřena k datu podpisu poslední smluvní strany a nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Příloha č. 1 – a) Č. objednávky: 5159/2019/1/MOR – Zabezpečení. Uskutečněná dne 24.04.2019 ve výši 66.122,- Kč bez DPH. b) Č. objednávky: 12028/2018/1/NED – Zabezpečení. Uskutečněná dne 21.09.2018 ve výši 126.810,- Kč bez DPH. c) Č. objednávky: 12029/2018/1/NED – Zabezpečení. Uskutečněná dne 21.09.2018 ve výši 82.518,- Kč bez DPH. d) Č. objednávky: 20088/2017/1/HRU – Zabezpečení. Uskutečněná dne 22.12.2017 ve výši 60.258,- Kč bez DPH. e) Č. objednávky: 12026/2018/1/NED – Zabezpečení. Uskutečněná dne 21.09.2018 ve výši 65.200,- Kč bez DPH. f) Č. objednávky: 16011/2018/1/HRU – Zabezpečení. Uskutečněná dne 17.12.2018 ve výši 91.000,- Kč bez DPH. g) Č. objednávky: 20072/2017/1/HRU – Zabezpečení. Uskutečněná dne 21.12.2017 ve výši 89.736,- Kč bez DPH. h) Č. objednávky: 5565/2019/1/HRU – Zabezpečení. Uskutečněná dne 02.05.2019 ve výši 64.863,- Kč bez DPH. i) Č. objednávky: 4916/2019/1/MOR – Zabezpečení. Uskutečněná dne 17.04.2019 ve výši 76.365,- Kč bez DPH. j) Č. objednávky: 6078/2018/1/HRU – Zabezpečení. Uskutečněná dne 02.05.2018 ve výši 50.833,- Kč bez DPH. 3 Ve Zlíne dne 05.11.2020 Interní ………………………………………. Ve Zlíně dne 2. 12. 2020 MUDr. Radomír Maráček Předseda představenstva ………………………………………………….. ZDENĚK DŽOGANIK - jednatel …………………………… Mgr. Jozef Machek Člen představenstva 4