Textová podoba smlouvy Smlouva č. 14962925: Smlouva o nájmu prostoru sloužícího podnikání č. 417

Příloha NS 417-21 ASP od 1.1. 2021_ke zveřejnění.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřeli

BIC Plzeň, společnost s ručením omezeným
IČ: 45354774
se sídlem Plzeň, Riegrova 1, okres Plzeň-město
zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 1678,
zastoupená jednatelem Ing. Luďkem Šantorou
dále jen „Pronajímatel“

a

Obchodní firma:                             Automatizace strojů a procesů s.r.o.

(u fyzických osob jméno a příjmení)         …………………………………., jednatel
                                            Šťáhlavy, Rašínova 394, PSČ 332 03
Oprávněná jednající osoba:                  64356507
Sídlo, místo podnikání či bydliště:         -
IČ :                                        v Plzni, oddíl C, vložka 6746
Rodné číslo (u fyzických osob):
Zapsaná v OR vedeném Krajským soudem

na straně druhé
dále jen „Nájemce“

tuto

 smlouvu o nájmu prostoru sloužícího podnikání
                           č. 417

      ve smyslu ust. § 2302 a násl. zák. č. 89/2012, občanského zákoníku,
                                   (dále jen „Smlouva“)

1. Úvodní ustanovení

     1.1. Pronajímatel přenechává touto smlouvou Nájemci do užívání předmět nájmu –
            prostory sloužící podnikání v nemovitosti uvedené v čl. 2. Smlouvy
            (dále jen „Prostor sloužící podnikání“) za nájemné a podmínek Smlouvou
            specifikovaných.

     1.2. Nájemce se zavazuje Prostor sloužící podnikání užívat řádně v souladu se
            Smlouvou a za jejich užívání platit Pronajímateli nájemné a náklady spojené
            s obvyklým udržováním a provozem Prostoru sloužícího podnikání.

     1.3. Nájem se sjednává za účelem provozování podnikatelské činnosti Nájemce
            v Prostoru sloužícím podnikání.

                                            1
2. Předmět nájmu

2.1. Pronajímatel je výlučným vlastníkem budovy Morseova 1126/5, na pozemkové
       parcele č. parc. 1538/5, zapsané v katastru nemovitostí vedeném Katastrálním
       úřadem pro Plzeňský kraj, Katastrální pracoviště Plzeň-město, na LV č. 1818, pro
       k.ú. 722596 Skvrňany, obec 554791 Plzeň.

2.2. Předmětem nájmu dle Smlouvy je tento Prostor sloužící podnikání:

Budova:                                   Morseova 5       Účel využití
                                          30100 Plzeň      kancelář
Název / číslo místnosti                                    kancelář
103                                       Výměra (m2)
104                                                  16,3
                                                     16,3

Celkem:                                      32,6

2.3. Nájemce se seznámil se stavem Prostoru sloužícího podnikání a v tomto stavu jej
       přebírá.

3. Účel a způsob užívání

     3.1. Nájemce je oprávněn užívat Prostor sloužící podnikání výlučně pro svoji potřebu
            k zabezpečení své výše uvedené podnikatelské činnosti, a to v souladu s platnými
            právními předpisy.

     3.2. Nájemce je oprávněn provádět stavební úpravy Prostoru sloužícího podnikání
            pouze s písemným souhlasem Pronajímatele.

4. Nájemné

4.1. Nájemné se sjednává dohodou stran ve výši ……………….Kč za jeden kalendářní
       měsíc, a to takto:

Nebytová plocha:                                           32,6 m2

Nájemné                  jednotkové ceny                   měsíční platba
Zvýšené nájemné
Celkem                   (Kč/m2/měs.) komerční sazba (Kč) (zaokrouhleno)

                            0 Kč             0,00 Kč                     0 Kč

                                          -  0,00 Kč                     0 Kč

                                             0,00 Kč                     0 Kč

Výše uvedené částky jsou bez DPH, pronajímatel je oprávněn k těmto částkám
účtovat DPH v zákonné výši. Nájemné obsahuje i dohodnuté paušální částky za
úklid společných prostor, údržbu okolí (zahrnuje sekání trávy a údržbu pozemků) a
odvoz odpadků (zahrnuje smíšený i tříděný odpad - plasty / papír).

                         2
4.2. Nájemné je splatné na základě vystavené faktury za uplynulý měsíc, a to na účet
       Pronajímatele, č.ú. ………………………………………... Splatnost faktury je 14 dnů.

4.3. Náklady za služby spojené s obvyklým provozem (voda, topení a el. energie) budou
       Nájemcem hrazeny zálohově na základě vystavené faktury za uplynulý měsíc.
       Splatnost faktury je 14 dnů. Výše zálohových plateb se sjednává dohodou stran za
       jeden kalendářní měsíc takto:

Nebytová plocha:                          32,6 m2

Elektřina - záloha       jednotkové ceny           měsíční platba
Topení - záloha
Vodné / stočné - záloha  (Kč/m2/měs.) komerční sazba (Kč) (zaokrouhleno)
Celkem
                            0 Kč          0,00 Kč  0 Kč

                            0 Kč          0,00 Kč  0 Kč

                            0 Kč          0,00 Kč  0 Kč

                                          0,00 Kč  0 Kč

       Vyúčtování záloh nákladů spojených s obvyklým provozem bude provedeno
       jednou ročně.

4.4. Nájemce je povinen uhradit Pronajímateli vyúčtování nákladů spojených
       s obvyklým provozem (voda, topení a el. energie) nejpozději do 14ti dnů poté, co
       mu Pronajímatel předloží vyúčtování.

4.5. Pro případ prodlení s úhradou nájemného či nákladů spojených s obvyklým
       provozem ze strany nájemce dle tohoto článku sjednávají smluvní strany smluvní
       pokutu ve výši 0,1 % za každý den prodlení z dlužné částky řádně a včas
       nezaplacené. Ujednáním o smluvní pokutě není dotčeno právo Pronajímatele na
       náhradu škody v plném rozsahu.

5. Práva a povinnosti smluvních stran

     5.1. Nájemce je povinen užívat Prostor sloužící podnikání řádně, v souladu s touto
            smlouvou. Nájemce je oprávněn a povinen užívat Prostor sloužící podnikání jen
            v rozsahu a k účelu stanovenému touto smlouvou a to po celou dobu trvání
            nájemního vztahu. Změna účelu nájmu a skutečné užívání Prostor sloužící
            podnikání nad rámec sjednaný v této smlouvě jsou možné jen s předchozím
            písemným souhlasem Pronajímatele.

     5.2. Nájemce odpovídá za poškození Prostor sloužící podnikání, jejich součástí a
            příslušenství nad rámec běžného opotřebení. Odpovídá též za dodržování
            bezpečnostních, požárních a hygienických právních předpisů obecně závazných a
            to jak v Prostoru sloužícímu podnikání, tak i provozem Nájemce dotčených jiných
            prostorách v předmětné nemovitosti, jejím příslušenství a přilehlém okolí.

     5.3. Nájemce je povinen bez zbytečného odkladu oznámit Pronajímateli potřebu těch
            oprav Prostor sloužících podnikání, které má provést Pronajímatel a umožnit
            provedení těchto oprav. Při porušení této povinnosti odpovídá Nájemce za škodu
            tím způsobenou. Nájemce je povinen snášet omezení v užívání Prostoru sloužících

                         3
       podnikání v rozsahu nezbytném pro provedení nutných oprav a udržování Prostor
       sloužících podnikání.

5.4. Nájemce se zavazuje zdržet se jakýchkoliv jednání, která by rušila nebo mohla rušit
       výkon ostatních užívacích a nájemních práv v budově, v níž se Prostor sloužící
       podnikání nachází.

5.5. Nájemce nesmí přenechat Prostor sloužící podnikání nebo jeho část do podnájmu,
       ani umožnit jeho užívání třetí osobě jiným způsobem, bez předchozího písemného
       souhlasu Pronajímatele.

5.6. Pronajímatel a jím oprávněné osoby jsou oprávněni vstupovat do Prostor
       sloužících podnikání spolu s Nájemcem; v případě opakované písemné žádosti, na
       kterou Nájemce nereflektuje a v případě havarijních situací je Pronajímatel
       oprávněn vstoupit do Prostor sloužících podnikání i bez předchozího souhlasu
       Nájemce. Přístup je možný kdykoliv, a to za účelem kontroly dodržování podmínek
       této smlouvy, jakož i provádění nutných oprav či provádění kontroly elektrického a
       dalšího vedení, jestliže je toho zapotřebí.

5.7. Na svou vlastní ochranu bude Nájemce na své vlastní náklady udržovat na svou
       ochranu pojištění proti požáru, povodni a dalším nebezpečím, krádeži, ztrátě na
       zisku a další krytí obvykle udržovaná, a to vzhledem k veškerému svému majetku,
       včetně obchodních zařízení/vybavení umístěných v Prostoru sloužícím podnikání.
       Bude-li Nájemce v Prostoru sloužícím podnikání skladovat movité věci náležející
       třetím stranám, zajistí, aby takové třetí strany udržovaly takové pojištění osobního
       majetku. Pronajímatel nebude odpovědný za žádné ztráty, škody nebo výdaje za
       události v oblastech či místech, za jejichž pojištění je Nájemce odpovědný.

5.8. Nájemce bude na písemnou žádost Pronajímatele povinen poskytnout
       Pronajímateli kopie jakýchkoli pojistek uzavřených podle této Smlouvy, zejména
       vzhledem k Prostoru sloužícímu podnikání nebo majetku v něm drženému nebo
       k činnostem v něm prováděným. Spolu s jakoukoliv pojistkou poskytne
       Pronajímateli doklad o platbě pojistného.

5.9. Nájemce se zavazuje pronajímatele odškodnit a zprostit odpovědnosti za jakékoli
       ztráty, závazky z titulu odpovědnosti, náklady, nároky, škody, výdaje nebo
       požadavky (nebo úkony s nimi související), které pronajímatel utrpí nebo které mu
       vzniknou či budou proti němu uplatněny, pokud takové ztráty, závazky z titulu
       odpovědnosti, náklady, nároky, škody, výdaje (včetně nákladů právního
       zastoupení) nebo požadavky vzniknou přímo nebo nepřímo z titulu nebo
       v souvislosti s jakýmkoli nesprávným, nepravdivým nebo zavádějícím prohlášením
       či ujištěním nájemce uvedeným v této smlouvě nebo porušením jakéhokoli
       ujednání nebo závazku nájemce stanoveného v této smlouvě jakoukoli činností či
       nečinností nájemce v Prostoru sloužícím podnikání (včetně prostoru pod a nad
       povrchem) po dobu trvání smlouvy, jakož i po jejím skončení; a nájemce nahradí
       Pronajímateli veškeré náklady, poplatky, platby a výdaje, které Pronajímatel
       uhradí nebo které mu vzniknou v souvislosti s vedením jakéhokoli řízení nebo
       popírání jakéhokoli nároku nebo obhajobou či v souvislosti s vymáháním tohoto
       závazku Nájemce.

                                                             4
     5.10. Nájemce je povinen na své náklady zajistit průběžný úklid, běžnou údržbu a běžné
            opravy Prostoru sloužícího podnikání, včetně součástí a příslušenství, a to bez
            ohledu na to, zda Prostor sloužící podnikání užívá. Nájemce je povinen zajišťovat
            kontroly a revize svého majetku v prostoru sloužícímu podnikání, které jsou
            vyžadovány právními předpisy, technickými či jinými normami. Nájemce je
            povinen plnit povinnosti a doporučení vyplývající z provedených revizí a nést
            náklady na splnění povinností a doporučení, jsou-li zjištěné nedostatky
            odstranitelné formou údržby nebo opravou Prostoru sloužícího podnikání. O
            zjištěných nedostatcích, k jejichž odstranění má být povinen Pronajímatel, je
            Nájemce povinen informovat bezodkladně Pronajímatele.

     5.11. Nájemce je povinen dodržovat povinnosti uvedené v příloze č. 1 Smlouvy
            Povinnosti Nájemce v souvislosti s užíváním Prostoru sloužícího podnikání.

6. Doba trvání nájmu

     6.1. Nájem se sjednává na dobu určitou, s účinností od 1.1. 2021 do 31.12. 2021.

7. Skončení nájmu

     7.1. Nájem končí uplynutím sjednané doby nájmu, popř. uplynutím výpovědní lhůty.

     7.2. Před skončením sjednané doby nájmu může Nájemce vypovědět Smlouvu
            písemnou výpovědí, a to ze zákonných důvodů. Výpovědní doba činí 3 měsíce a
            počíná běžet prvního dne v měsíci následujícím po měsíci, ve kterém byla výpověď
            doručena Pronajímateli.

     7.3. Před skončením sjednané doby nájmu může Pronajímatel vypovědět Smlouvu
            písemnou výpovědí, a to ze zákonných důvodů. Výpovědní doba činí 3 měsíce a
            počíná běžet prvního dne v měsíci následujícím po měsíci, ve kterém byla výpověď
            doručena Nájemci.

     7.4. Nájem je možné ukončit také písemnou dohodou smluvních stran.

     7.5. Při ukončení nájemního vztahu, pokud nedojde k jiné dohodě smluvních stran, je
            Nájemce povinen Prostor sloužící podnikání vyklidit a předat jej Pronajímateli ke
            dni skončení nájmu.

     7.6. Nedohodnou-li se strany jinak, je Nájemce povinen při ukončení nájemního vztahu
            odevzdat Prostor sloužící podnikání v takovém stavu, v jakém mu byl předán.

     7.7. V případě prodlení, na straně Nájemce, delší než 10 dnů s předáním vyklizením
            Prostor sloužících podnikání ke dni jeho skončení Pronajímateli, sjednávají tímto
            smluvní strany, ve prospěch Pronajímatele, smluvní pokutu ve výši 10 % z ceny
            měsíčního nájemného, minimálně však částku 1.000,- Kč (slovy: tisíc korun
            českých) za každý den prodlení na straně Nájemce. Ujednáním o smluvní pokutě
            není dotčeno právo Pronajímatele na náhradu škody v plném rozsahu.

                                                                    5
     7.8. Nájemní vztah založený Smlouvou končí uplynutí doby, na kterou byl nájem
            sjednán a neprolonguje se (smluvní strany vylučují aplikaci ust. § 2230 OZ).

8. Společná ustanovení

     8.1. Smluvní strany se zavazují vzájemně se informovat o veškerých podstatných
            záležitostech v souvislosti s nájmem týkajících se Prostoru sloužících podnikání,
            nájmu založeného Smlouvu a druhé smluvní strany.

     8.2. Ustanovení § 2287 OZ, která upravují změnu okolností a právo Nájemce vypovědět
            nájem, se pro závazek touto smlouvou založený a práva a povinnosti z něj plynoucí
            vylučují.

     8.3. Ustanovení § 2315 OZ se pro smluvní vztah založený touto smlouvou nepoužije.

9. Závěrečná ustanovení

     9.1. V případě, že některé ustanovení této smlouvy se stane neplatné, neúčinné či
            nevykonatelné, nemá tato skutečnost vliv na platnost, účinnost či vykonavatelnost
            dalších ustanovení. Smluvní strany se zavazují neplatná, neúčinná či nevykonatelná
            ustanovení nahradit právně relevantními tak, aby byl obsah této smlouvy ve
            stejném smyslu zachován.

     9.2. Smluvní strany si sjednaly, že smluvní vztah touto Smlouvou založený bude
            vykládán výhradně podle obsahu Smlouvy, bez přihlédnutí k jakékoli skutečnosti,
            která nastala a/nebo byla sdělena, jednou stranou druhé straně před uzavřením
            Smlouvy.

     9.3. Věta druhá ustanovení § 1764 OZ, jakož i ustanovení § 1765 OZ a 1764 OZ, která
            upravují změnu okolností, se pro závazek touto smlouvou založený a práva a
            povinnosti z něj plynoucí vylučují.

     9.4. V souladu s ust. § 630 odst. 1 OZ si smluvní strany sjednávají promlčecí dobu ve
            vztahu k veškerým právům Pronajímatele přímo či odvozeně souvisejícím s touto
            smlouvou v délce pěti (5) let ode dne, kdy počala promlčecí doba plynout.

     9.5. Smlouva se řídí právním řádem ČR, zejména § 2302 a násl. zák. 89/2012 Sb.,
            občanským zákoníkem v platném znění.

     9.6. Smluvní strany si výslovně sjednávají pro případné spory z této smlouvy místní
            příslušnost soudu věcně příslušného v prvním stupni se sídlem v Plzni, a to Okresní
            soud Plzeň – město nebo Krajský soud v Plzni. Skutečnost, zda se jedná o Okresní
            soud Plzeň – město nebo Krajský soud v Plzni bude určena na základě ustanovení
            právních předpisů o věcné příslušnosti, zejména zák. č. 99/1963, občanského
            soudního řádu, v platném znění.

     9.7. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru
            smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých
            smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

                                                                    6
     9.8. Nájemce prohlašuje, že tato smlouva obsahuje obchodní tajemství, tj. skutečnosti
            konkurenčně významné, určitelné, ocenitelné a v příslušných obchodních kruzích
            běžně nedostupné, které souvisí s jeho závodem a ohledně nichž zajišťuje ve svém
            zájmu odpovídajícím způsobem jejich utajení. Za obchodní tajemství označuje
            nájemce níže uvedená ustanovení smlouvy: Článek č. 4.1 a 4.3.

     9.9. Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze stran obdrží po
            jednom.

     9.10. Jakékoliv změny a doplňky této smlouvy musí být prováděny pouze písemnou
            formou v podobě vzestupně číslovaných dodatků.

     9.11. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před podpisem přečetly, že s jejím
            obsahem souhlasí a na důkaz toho připojují osoby oprávněné za smluvní strany
            jednat své podpisy.

10. Přílohy

     10.1. Povinnosti Nájemce v souvislosti s užíváním Prostoru sloužícího podnikání

     10.2. Souhlas se zpracováním osobních údajů

     V Plzni dne 10.12. 2020

---------------------------------------------------     ---------------------------------------------------
      Ing. Luděk Šantora, jednatel                          …………………………………, jednatel

BIC Plzeň, společnost s ručením omezeným                 Automatizace strojů a procesů s.r.o.

               Pronajímatel                                               Nájemce

                                                     7
Příloha č. 1 - Povinnosti Nájemce v souvislosti s užíváním Prostoru sloužícího podnikání

1. Nájemce se zavazuje zajistit uzavírání oken v pronajatých prostorách po pracovní době, škody způsobené
      zanedbáním této povinnosti je nájemce povinen zaplatit pronajímateli.

2. Nájemce je oprávněn využívat pouze prostory specifikované v této smlouvě, a to pro účely sjednané touto
      smlouvou. Nájemce nebude odkládat jakékoliv věci mimo vymezené prostory.

3. Nájemce je povinen označit svojí provozovnu dle instrukcí Pronajímatele a na Pronajímatelem určeném
      místě. Označení provozovny provádí dodavatel určený Pronajímatelem. Nájemce není oprávněn provádět
      či umisťovat jakékoliv reklamy či výzdoby mimo plochy či prostory dohodnuté s Pronajímatelem.

4. Nájemce je povinen předem si u Pronajímatele vyžádat souhlas k provádění jakýchkoliv stavebních úprav
      v pronajatém Prostoru sloužícím podnikání. Nájemce ručí za to, že vše bude provedeno v souladu
      s platnými vyhláškami. Nájemce nese odpovědnost za škody na pronajatém majetku, způsobené jeho
      zaměstnanci, případně též osobami, které se s jeho vědomím či souhlasem v tomto prostoru zdržují.

5. Nájemce se zavazuje po pracovní době, tj. mimo dobu od 8 do 16 hod. v pondělí až pátek, zajistit hlavní
      vchod do budovy proti samovolnému otevření bez použití bezpečnostního čipu. Během pracovní doby je
      možné ponechat nezajištěné dveře pouze na dobu nezbytně nutnou (např. stěhování, převzetí zásilky,
      přestávka na svačinu či kouření před budovou).

6. V případě naléhavé potřeby (havárie, poruchy sítí, bezodkladná údržba apod.) umožní Nájemce po
      předchozí dohodě s Pronajímatelem vstup do pronajatých prostor.

7. Nájemce bere na vědomí, že interiéry kanceláří a provozoven nejsou pojištěny.
8. Nájemce se zavazuje neplýtvat energiemi.
9. Elektrické spotřebiče s příkonem nad 2 kW je Nájemce oprávněn používat v pronajatých prostorách pouze

      s předchozím souhlasem Pronajímatele.
10. Nájemce bere na vědomí, že dodávka energií (elektřina, plyn, tepelná energie, voda) je zajištěna třetí

      stranou. Pronajímatel nenese zodpovědnost za přerušení dodávek a jiná pochybení ze strany příslušných
      dodavatelů.
11. Veškeré manipulace, skladování a umisťování těžkých předmětů provádět s ohledem na max. nosnost
      podlah 300 kg na 1 m2 - umístění zařízení nebo materiálu o větší hmotnosti musí být předem povoleno
      statikem.
12. Nájemce se zavazuje dodržovat stanovený způsob obsluhování EZS (elektronického zabezpečovacího
      systému), který je instalován v objektu, kde je umístěn pronajatý Prostor sloužící podnikání. Bere na
      vědomí, že Pronajímatel má právo požadovat náhradu nákladů, které musel zaplatit bezpečnostní
      agentuře za mimořádné výjezdy či plané poplachy v důsledku nedbalosti či neodborné manipulace s EZS
      ze strany Nájemce, resp. jeho pracovníků.
13. Případné úpravy EZS a telefonů provádět pouze prostřednictvím oprávněné firmy určené Pronajímatelem.
      Jedná-li se o úpravy (mimo základního naprogramování), které jsou prováděny v zájmu a na žádost
      Nájemce, je povinen Nájemce tyto si hradit sám.
14. Nájemce se zavazuje zajistit si úklid pronajatých prostor a dále zajistit běžnou údržbu a opravy Prostoru
      sloužícího podnikání.
15. Úklid společných prostor zajišťuje za úhradu jednotně Pronajímatel.
16. Nájemce se zavazuje zajistit si třídění odpadu a v případě nebezpečného a zvlášť nebezpečného odpadu i
      jeho odvoz a likvidaci v souladu s příslušnými právními předpisy.

     V Plzni dne 10.12. 2020

---------------------------------------------------     ---------------------------------------------------
      Ing. Luděk Šantora, jednatel                          ………………………………., jednatel

BIC Plzeň, společnost s ručením omezeným                 Automatizace strojů a procesů s.r.o.

               Pronajímatel                                               Nájemce

                                                     8
Příloha č. 2 - Souhlas se zpracováním osobních údajů

                          SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ
podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti

  se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES
                                                  (dále jen „GDPR“)

Já, níže podepsaný/á

Obchodní firma        Automatizace strojů a procesů s.r.o.
Sídlo                 Šťáhlavy, Rašínova 394, PSČ 332 03
IČ (a DIČ)            643 56 507
zastoupen             ………………………………

uděluji společnosti BIC Plzeň, společnost s ručením omezeným, IČ: 45354774, se sídlem Plzeň,
Riegrova 1, okres Plzeň-město, zapsané v OR vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 1678
(dále jen „Správce“), jakožto správci osobních údajů, souhlas s tím, aby zpracovával následující moje
osobní údaje:

    - e-mailová adresa pro zasílání faktur: aspplzen@seznam.cz,

a to za účelem rozesílání odběratelských faktur v elektronické podobě e-mailovou poštou.

Tyto údaje budou Správcem zpracovávány po dobu trvání smluvního vztahu.

Příp. příjemcem osobních údajů může být pro zajištění výše popsaného účelu také externí zpracovatel
faktur, a to na základě smluv uzavřených v souladu s GDPR. Osobní údaje mohou být též předány
dalším subjektům, kterým je shora uvedená společnost povinna takové údaje poskytnout na základě
zákonem uložené povinnosti.

Tento souhlas uděluji dobrovolně a jsem si vědom/a toho, že mám právo svůj souhlas kdykoliv
odvolat, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje Správce. Případným
odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před
jeho odvoláním.

Beru na vědomí, že další informace týkající se zpracování osobních údajů, možnosti odvolat udělený
souhlas, práv subjektu údajů apod. jsou k dispozici na sekretariátu Správce.

Svým níže připojeným podpisem dále potvrzuji, že mi byly jasným a srozumitelným způsobem
poskytnuty ze strany správce před udělením tohoto souhlasu se zpracováním osobních údajů
zejména následující informace o:

    a. totožnosti a kontaktních údajích správce a jeho případného zástupce;
    b. účelu zpracování, pro které jsou osobní údaje určeny, a právním základu pro zpracování;
    c. příjemcích nebo kategorii příjemců osobních údajů;
    d. případném úmyslu správce předat osobní údaje do třetí země nebo mezinárodní organizaci

         a existenci či neexistenci rozhodnutí Komise o odpovídající ochraně nebo, v případech
         předání uvedených v článcích 46 nebo 47 nebo čl. 49 odst. 1 druhém pododstavci, odkaz na

                      9
         vhodné záruky a prostředky k získání kopie těchto údajů nebo informace o tom, kde byly tyto
         údaje zpřístupněny;
    e. době, po kterou budou osobní údaje uloženy, nebo není-li ji možné určit, o kritériích
         použitých pro stanovení této doby;
    f. existenci práva požadovat od správce přístup k osobním údajům týkajícím se subjektu údajů,
         jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti
         zpracování, jakož i práva na přenositelnost údajů;
    g. existenci práva odvolat kdykoli souhlas, aniž je tím dotčena zákonnost zpracování založená
         na souhlasu uděleném před jeho odvoláním;
    h. existenci práva podat stížnost u dozorového úřadu;
    i. skutečnosti, zda poskytování osobních údajů je zákonným či smluvním požadavkem, nebo
         požadavkem, který je nutné uvést do smlouvy, a zda má subjekt údajů povinnost osobní
         údaje poskytnout, a ohledně možných důsledků neposkytnutí těchto údajů;
V Plzni dne 10.12. 2020

 Jméno a podpis oprávněné osoby ……………………………

                                                                   10