Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA č.2150001337 Den uskutečnění zdanitelného plnění musí souhlasit s datem oboustranně podepsaného přejímacího protokolu nebo jiného písemného dokladu prokazujícího uskutečnění zdanitelného plnění. Kopii tohoto dokladu musí dodavatel přiložit k daňovému dokladu. Na daňovém dokladu dodavatel uvádí: - obchodní firmu objednatele - sídlo objednatele Objednatel je oprávněn vrátit daňový doklad přede dnem splatnosti bez zaplacení s uvedením důvodu vrácení, pokud nemá náležitosti uvedené výše nebo má jiné vady v obsahu. Nová lhůta splatnosti daňového dokladu běží znovu ode dne doručení opraveného nebo nově vyhotoveného daňového dokladu objednavateli. Objednatel je rovněž oprávněn vrátit daňový doklad přede dnem splatnosti bez zaplacení, pokud uvedené částky nebudou odpovídat ujednáním objednávky. Objednatel je oprávněn uhradit DPH přímo na účet příslušného finančního úřadu, pokud by podle zákona o DPH ručil nebo mohl ručit za nezaplacenou DPH z částky uvedené na daňovém dokladu. 3. Závěrečná ustanovení: Smlouva uzavřená na základě této objednávky se řídí ustanovením zákona č.89/2012 Sb.,občanský zákoník, v platném znění (dále jen „NOZ"), zejména pak těmi jeho ustanoveními, která se týkají smlouvy kupní, nebo smlouvy o dílo, a to podle charakteru předmětu plnění podle této objednávky. Dodavatel prohlašuje, že s předmětem plnění podle této objednávky nejsou spojeny žádné povinnosti a dluhy, aby objednatel nenabyl s předmětem plnění podle této objednávky žádnou povinnost ani dluh ve smyslu § 1106 NOZ. Dodavatel a objednatel vylučují pro smluvní vztah plynoucí z této objednávky právní úpravu smluv uzavíraných adhezním způsobem obsaženou v § 1799 a § 1800 NOZ. Použije-li dodavatel pro plnění smlouvy v rozsahu podle této objednávky subdodavatele či jinou třetí osobu, nahradí újmu jimi způsobenou objednateli stejně, jako by ji způsobil sám dodavatel, i když se takový subdodavatel či jiná třetí osoba zavázala provést určitou činnost samostatně. Objednatel výslovně ve smyslu § 1740 odst. 3 věty druhé NOZ vylučuje přijetí této objednávky druhou smluvní stranou i jen s nepodstatnými dodatky nebo odchylkami. V případě přijetí této objednávky dodavatelem i jen s nepodstatnými dodatky nebo odchylkami smlouva mezi objednatelem a dodavatelem v rozsahu této objednávky nevznikne. Odkázal-li dodavatel kdykoliv do okamžiku uzavření smlouvy v rozsahu podle této objednávky na jiné obchodní podmínky, k takovým obchodním podmínkám se nepřihlíží a smlouva je uzavřena s obsahem uvedeným v textu této objednávky. Smlouva v rozsahu této objednávky vznikne až doručením potvrzené objednávky dodavatelem objednateli. Nedohodnou-li se objednatel a dodavatel jinak, jakákoliv újma plynoucí z porušení kterékoliv povinnosti podle této objednávky se nahrazuje v penězích. 2/3 OBJEDNÁVKA č.2150001337 Jeden výtisk objednávky si ponechte a ostatní potvrzené výtisky objednávky odešlete obratem zpět na adresu: ČEPS Invest, a.s., Praha 10, Elektrárenská 774/2, PSČ 101 52. Smluvní strany berou na vědomí, že v případě naplnění zákonných podmínek pro uveřejnění smlouvy v registru smluv dle příslušných ustanovení zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, je ČEPS Invest, a.s. povinna zajistit uveřejnění této smlouvy v registru. V případě neexistence povinnosti uveřejnění této smlouvy se Smluvní strany zavazují smlouvu v registru smluv neuveřejnit. Datum: 07.12.2020 Vyřizuje: Potvrzuji přijetí této objednávky v celém jejím rozsahu a bez výhrad. ............................................................ datum, razítko a podpis za dodavatele 3/3