Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 1 2 ke Směrnici č. 3/2016 Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – v režimu „de minimis“ Č. j.: UPCR-OL-2016/ 615 39 Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Olomouci Zastoupený: Ing. Bořivojem Novotným, ředitelem Odboru zaměstnanosti Žadatel: UNEX a.s. IČ O : 451 92 049 Zastoupený: Ing. Hanou Bartošovou, dle plné moci Vážen á paní , dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost č. j.: UPCR-OL-2016/ 615 39 ze dne 28.7 . 2016 o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 , je tímto na základě doporučení hodnotící komise ze dne 15 .9 . 2016 schválena Úřadem práce České republiky – K rajskou pobočkou v Olomouci v následujícím rozsahu a za následujících podmínek: I. Specifikace vzdělávací aktivity: Název: Normování a racionalizace práce Schválená výše nákladů dle HK: 103 350 Kč Maximální příspěvek na vzdělávací aktivitu : 87 847,50 Kč Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně ověření získaných znalostí a dovedností): Výuka: 3 9 Závěrečná zkouška: 1 Počet zapojených zaměstnanců: 13 Počet zapojených potenciálních zaměstnanců: 0 Předpokládaný termín realizace: 1 0 /2016 – 3/ 201 7 Příspěvek na mzdové náklady: 68 640 Kč Uvedené specifikace jsou závazné. Uveden á vzdělávací aktivita , resp. vzdělávací aktivity, musí být poptávána /y pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Ž ádosti a v tomto Vyrozumění, může však být poptávána i ve vyšší m hodinovém rozsahu . Název a termín realizace může být dále vyspecifikován na základě výběru konkrétního kurzu a dohody s dodavatelem. Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR stanovena . Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu. II. Výběr dodavatele Převzetím tohoto dokumentu se zavazujete v případě externího dodavatele vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity/aktivit v souladu s e zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz ve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené závazné specifikace vzdělávací aktivity/aktivit. Dále se zavazujete provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací aktivity a ve lhůtě do 20.2.2017 předložit Úřadu práce České republiky – K rajské pobočce v Olomouci kopie veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit. Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II , reg.č . CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 . Dohoda bude uzavřena až po splnění výše uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele. V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným výběrem a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz , Dohoda uzavřena nebude. V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru dodavatele vzdělávání. Zaměstnavatel je povinen informovat úřad práce o výsledku výběru spolu s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění) . Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění. V Olomouci dne: 26 . 9 . 2016 -------------------------------- Ing. Bořivoj Novotný ředitel Odboru zaměstnanosti K rajské pobočky v Olomouci Převzal (datum, podpis): Stručné shrnutí v rámci věcného ho dnocení žádosti : Firma UNEX a.s. je jedním z největších zaměstnavatelů v regionu. Již 65 let spoluvytváří tradici českého těžkého strojírenství. Je dodavatelem odlitků a výkovků, svařenců a těžkých ocelových konstrukcí. V současné době má 1229 zaměstnanců. Firma UNEX a.s. spolupracovala v minulých letech s Úřadem práce v projektu VSPR II, spolupráce byla bezproblémová. Potřeba vzdělávání vybraných účastníků v dané aktivitě je popsaná a ze žádosti je zřejmé, že toto vzdělávání přímo souvisí s jejich pracovními pozicemi. Do vzdělávací aktivity firma vybrala 1 3 zaměstnanc ů . Vzdělávací aktivita je neakreditovaný kurz s jasnou vazbou na odbornost, s prokazatelnými výstupy a efektivitou. Jedná se o vzdělávání obecné, které vybraní zaměstnanci mohou využít nejen u žadatele ale v budoucnosti i v jiných společnostech. � V případě schválení více aktivit, vyplní se pro každou aktivitu specifikace zvlášť Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ. 03 . 1.52 / 0.0/0.0/15_021/0000053