Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15073823: Posunutí termínu realizace do 29.11.2020

Příloha 272_2019_dodatek_č.1.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DODATEK Č. 1
                              KE SMLOUVĚ O DÍLO EV. Č. 272/2019

      UZAVŘENÁ PODLE UST. § 2586 A NÁSL. ZÁK. Č. 89/2012 SB., OBČANSKÝ ZÁKONÍK, MEZI:

Ing. Gabriela Mlatečková Čížková
IČO: 66820316
DIČ: xxxxxxxxxxxx
se sídlem: Prostřední Lánov 342, 543 41 Lánov
bankovní spojení: xxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx, mob. Xxx xxx xxx
(dále jen „Architekt“)

a

Město Hostinné
IČO: 00277908
DIČ: CZ00277908
se sídlem: Náměstí 69, 543 71 Hostinné
osoba oprávněná jednat ve věcech smluvních: Ing. Dagmar Sahánková, starostka
osoba oprávněná jednat ve věcech technických a koordinačních a oprávněná k protokolárnímu
převzetí projektové dokumentace nebo jejích jednotlivých částí: Alena Vaňková, referentka
OIM, majetek.odpady@muhostinne.cz, 499 404 749
(dále jen „Klient“)

                                                     Článek I
                                              Úvodní ustanovení
1. Smluvní strany uzavřely dne 27.05.2019 smlouvu o dílo, jejímž předmětem je „Revitalizace
     okolí domu č. p. 785 v Hostinném“ (dále jen „smlouva“).
2. Předmětem dodatku je změna termínu odevzdání dle čl. III. Důvodem změny doby plnění,
     jsou úpravy nově uspořádaného parkoviště v PD a prodloužené lhůty v poskytované
     součinnosti vodohospodářského řešení.

                                                     Článek II
                                                Změna smlouvy
Smluvní strany se dohodly, že se s ohledem na důvod uvedený v čl. I odst. 2 tohoto dodatku
mění smlouva takto:
         Čl. III zní:
         „1. Smluvní strany se dohodly na následujících termínech plnění jednotlivých
         Výkonových fází Projektu:

         1.1 Fáze A: Studie
         Architekt se zavazuje předat Klientovi všechny výstupy této fáze nejpozději do
         29.02.2020.
         1.2 Fáze B a C: DUR+DSP a Soupis prací a dodávek a položkový rozpočet

                                                                                                                              Stránka 1 z 2
         Architekt se zavazuje předat Klientovi všechny výstupy této fáze nejpozději 8 týdnů
         od připomínkování investorem a zástupcem NPÚ, předpokládaný termín
         do 29.11.2020.

         Termíny uvedené v odst. 1.1 a 1.2 budou splněny za předpokladu, že budou Architektovi
         předány požadované podklady do 31.05.2019.“

                                                    Článek III
                                            Závěrečná ustanovení
1. Ostatní ujednání výše uvedené smlouvy se nemění a zůstávají v platnosti i pro tento dodatek.
2. Tento dodatek je vystaven ve třech (3) vyhotoveních, z nichž dvě (2) obdrží objednatel
     a jedno (1) zhotovitel.
3. Platnost a účinnost tohoto dodatku nastává dnem jeho podpisu oběma smluvními stranami.
4. Tento dodatek schválila ve smyslu čl. 8 odst. 9 směrnice Rady města Hostinné č. 2/2015,
     o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, starostka města.

V Hostinném 24.02.2020       V Lánově 24.03.2020

Ing. Dagmar Sahánková v. r.  Ing. Gabriela Mlatečková Čížková v. r.
starostka

                                                  Stránka 2 z 2