Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o provozování reklamy č. 035/2012 I. smluvní strany Odběratel: METALLPLAST – RECYKLING, spol. s.r.o. Sídlo: Pod Stadionem 84, 417 42 Krupka Korespondenční adresa: Tovární 20, 400 01 Ústí nad Labem Zastoupený: paní Mgr. Martinou Ryšavou IČ: 472 86 164 DIČ: CZ472 86 164 Bankovní spojení: č. účtu: zapsaný v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ústí n.L., oddíl C, vložka 3140 a Dodavatel: Dopravní podnik města Ústí nad Labem, a.s., Sídlo: Revoluční 26, 401 11, Ústí nad Labem Zastoupený: Ing. Petrem Koreňem, výkonným ředitelem společnosti a členem představenstva IČ: 250 13 891 DIČ: CZ25013891 Bankovní spojení: č. účtu: zapsaný v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ústí n. L., oddíl B, vložka 945 II. Předmět závazku 1. Předmětem této smlouvy je provozování reklamy ( polepu) na voze MHD v Ústí n. L. dle níže uvedených parametrů a zaplacení sjednané ceny Odběratelem: počet vozů: 1 ev. č. vozu: 604 rozměr: celopolep III. Doba plnění 1. Doba plnění byla sjednána na období ........12........ měsíců, t.j., od .....01.01.2013...... do .....31.12.2013..... IV. Cena 1. Cena plnění je sjednána dohodou a stanovena ve výši xxx,- Kč, slovy: xxx korun českých. a) Pronájem ploch xxx,- Kč b) Sleva za dlouhodobé používání xx% xxx,- Kč Cena celkem: xxx,- Kč Fakturace: - do 03.01.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.01.2013 – 31.01.2013 - do 01.02.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.02.2013 – 28.02.2013 - do 01.03.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.03.2013 – 31.03.2013 - do 02.04.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.04.2013 – 30.04.2013 - do 02.05.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.05.2013 – 31.05.2013 - do 03.06.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.06.2013 – 30.06.2013 - do 01.07.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.07.2013 – 31.07.2013 - do 01.08.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.08.2013 – 31.08.2013 - do 02.09.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.09.2013 – 30.09.2013 - do 01.10.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.10.2013 – 31.10.2013 - do 01.11.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.11.2013 – 30.11.2013 - do 02.12.2013 částka xxx,- Kč + DPH za období 01.12.2013 – 31.12.2013 2. V ceně plnění není zahrnuta DPH, která bude účtována ve výši dle aktuální platné sazby. 3. Cenu za předmět plnění se Odběratel zavazuje zaplatit na základě daňového a účetního dokladu Dodavatele (faktura), který bude dodán buď přímo při podpisu smlouvy, nebo držitelem poštovní licence. Splatnost faktury je 21 dnů ode dne jejího doručení Odběrateli, nebude-li dohodnuto jinak. 4. Faktura musí obsahovat označení smluvních stran a jich se týkající daňové údaje, číslo faktury, číslo této smlouvy, fakturovanou částku, údaj o splatnosti faktury, bankovní spojení Dodavatele. 5. Nebude-li faktura obsahovat údaje uvedené v předchozím odstavci tohoto článku, je Odběratel oprávněn do konce lhůty splatnosti fakturu vrátit Dodavateli. Dodavatel je povinen vystavit fakturu novou s novou lhůtou splatnosti, přičemž do doby splatnosti nové faktury není kupující v prodlení s placením ceny předmětu plnění. 6. Smluvní pokuta za prodlení se zaplacením ceny plnění řádně a včas činí 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. V. Spolupůsobení Odběratele 1. Odběratel předloží v dostatečné lhůtě před instalací reklamy (polepem) Dodavateli grafický návrh. Dodavatel si vyhrazuje právo v případě, že návrh nebude v souladu s dobrými mravy nebo jinak by mohl porušovat zákon, tento návrh odmítnout. 2. V případě polepu oken vozidla musí být použita atestovaná fólie contravision a atestovaná laminace. V případě, že nebude dodržena hygienická norma propustnosti světla požadovaná Ministerstvem dopravy, sjedná Odběratel okamžitou nápravu na vlastní náklady dle předepsaných norem. Před polepem musí Odběratel dodat k fólii contravision rozhodnutí, osvědčení, kartičku k TP vozidla a označí štítky každé okno, kde je umístěna fólie contravision. 3. V případě, že bude Odběratel spolupracovat s Dodavatelem přímo při polepu vozidla, musí při vstupu do areálu Dodavatele mít každá osoba na sobě reflexní vestu. Bez této vesty nebude vstup umožněn. 4. Před započetím polepu vozu reklamní folií musí být pracovníci provádějící polep proškoleni o rizicích při činnostech v areálu Dodavatele a jejich eliminace. Při vstupu do areálu Dodavatele se tito pracovníci musí nahlásit na vrátnici a u garážmistrů. Po ukončení polepu musí pracovníci oznámit ukončení instalace či deinstalace garážmistrům. 5. Smluvní strany se dohodly, že před započetím polepu vozidla a následně po deinstalaci reklamní folie (polepu) bude pořízena fotodokumentace. Po deinstalaci polepu se Odběratel zavazuje uvést lak vozidla do původního stavu před polepem na základě fotodokumentace. 6. Odběratel na vlastní náklady vyrobí a nainstaluje reklamní folie dle grafického návrhu a označí vůz povinným označením dle přílohy č. 1, 2. Po skončení provozování reklamy Odběratel na své náklady odstraní reklamní folie, včetně zbytkového lepidla a dále nainstaluje povinná označení vozu dle přílohy č. 1, 2, a tak uvede vůz do původního stavu nebo uhradí Dodavateli náhradu nákladů na uvedení vozu do původního stavu. 7. Grafika polepu zůstane stávající. 8. Po instalaci a deinstalaci reklamy nesmí zůstat na místě polepu či deinstalace žádný odpad ani zbytkové kousky folií. Dále musí být tento odpad odvezen mimo areál Dodavatele. Zejména nesmí být vhazován do kontejnerů na odpad, které jsou ve vlastnictví Dodavatele. V případě porušení této podmínky bude situace zdokumentována a pro tyto případy porušení povinností, uvedených v tomto odstavci smlouvy se sjednává smluvní pokuta ve výši 1 000,- Kč za každé porušení. 9. V případě, že nebude autobus či trolejbus uveden do původního stavu jako před polepem, souhlasí Odběratel s tím, že Dodavatel toto zajistí na náklady Odběratele. Náklady vzniklé uvedením vozu do původního stavu budou Odběrateli vyfakturovány. 10.Odběratel plně odpovídá za správnost údajů a vhodnost pokynů jím poskytnutých Dodavateli a uvedených v reklamním polepu. Dodavatel není povinen žádným způsobem tuto vhodnost a správnost zjišťovat či kontrolovat. Dodavatel zejména neručí za věcné údaje o výrobcích a službách, které byly použity v reklamě ani za správnost údajů tam uvedených. 11.V případě poškození reklamy na vozidle včetně laku v důsledku dopravní nehody zajistí Dodavatel její opravu na svůj náklad do 5 pracovních dnů od předání podkladů od Odběratele. V případě poškození reklamy přirozeným způsobem (strojové mytí, klimatické vlivy) nese náklady na opravu reklamy Odběratel. VI. Jiná ujednání 1. Smluvní strany se dohodly, že případné prodlení Dodavatele se zahájením provozování reklamy není důvodem pro odstoupení od smlouvy. V uvedeném případě se Dodavatel zavazuje prodloužit dobu provozování reklamy o počet dnů prodlení. 2. Vzhledem k provozním podmínkám Dodavatele se považuje za splnění smlouvy, pokud byla reklama provozována minimálně 80 % provozních dnů. Nebude-li z důvodu oprav či jiných skutečností na straně Dodavatele reklama provozována déle než 5 provozních dnů, prodlužuje se smluvní období o dobu, po kterou nebyla reklama řádně provozována. Dodavatel se zároveň zavazuje udržovat vůz MHD, na kterém je reklama provozována v náležité čistotě, které lze dosáhnout dostupnými prostředky. 3. Odběratel podpisem této smlouvy potvrzuje, že se seznámil s Všeobecnými obchodními podmínkami Dodavatele (VOP) a souhlasí s nimi a přistupuje k nim jako k součásti této smlouvy. V případě rozporu mezi ujednání smlouvy a VOP platí ujednání obsažené ve smlouvě. VII. Trvání smlouvy, výpověď 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou a může být změněna nebo zrušena pouze písemně dohodou obou stran v souladu s ustanoveními Obchodního zákoníku. 2. Od smlouvy může Dodavatel jednostranně odstoupit v případě, že faktura vystavená Dodavatelem nebude Odběratelem uhrazena do 21ti dnů od data splatnosti faktury. 3. Při odstoupení od smlouvy ze strany Odběratele zůstává finanční nárok Dodavatele na celou cenu plnění nedotčen a Dodavatel má tedy nárok na celou cenu plnění sjednanou pro poskytnutí služby za celou sjednanou dobu. VIII. Závěrečná ustanovení 1. Ve všech ostatních záležitostech neupravených touto smlouvou se vzájemný vztah obou smluvních stran řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku. 2. V případě sporu se smluvní strany pokusí jednat ve vzájemné shodě. Dohodou stran se sjednává pro soudní spory místní příslušnost věcně příslušného soudu se sídlem v Ústí nad Labem. 3. Obě smluvní strany potvrzují, že tato smlouva byla uzavřena svobodně a vážně, na základě projevené vůle obou smluvních stran, že souhlasí s jejím obsahem a že tato smlouva nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. 4. Písemnosti stran, týkající se této smlouvy, se považují v pochybnostech (neprokáže-li se něco jiného) za doručené třetím dnem po jejich odeslání prostřednictvím držitele poštovní licence doporučeně nebo s dodejkou na adresu druhé smluvní strany uvedenou výše v této smlouvě, a to i v případě, že druhá strana doručení zmařila jakýmkoliv způsobem nebo se na adrese uvedené výše v této smlouvě nezdržuje, ale neoznámila změnu smluvnímu partnerovi. 5. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, přičemž každá smluvní strana obdrží jeden stejnopis. V Ústí nad Labem, 12.12.2012 ..................................................... ................................................... za Dodavatele za Odběratele Ing. Petr Koreň, výkonný ředitel společnosti a člen představenstva