Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1517306: Smlouva o dílo - projektová dokumentace "Uherský Brod, ul. Jiráskova,

Příloha SOD Centroprojekt_UB_Jiráskova_170503_RS.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO č. 170503

o dodávce projektové dokumentace uzavřená ve smyslu § 2586 a násl. z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

1. SMLUVNÍ STRANY:                     Slovácké vodárny a kanalizace, a. s.
1.1 Objednatel:
                                       Za Olšávkou 290, Sady
       registrace:                     686 01 Uherské Hradiště
       zastoupená:                     Obch. rejstřík vedený KS v Brně, oddíl B, vložka 1164
       IČO:                            Ing. Lubomírem Trachtulcem, ředitelem a. s.
       DIČ:                            49453866
       bankovní spojení:               CZ49453866
       pověřen k smluvnímu jednání:    KB Uherské Hradiště, č. ú. 2006721/0100
       pověřen k technickému jednání:  Ing. Lubomír Trachtulec – ředitel a. s.
       tel.:                           Ing. Věra Hradilová, ing. Radim Kunovský
                                       572 530 111, 572 530 162, 572 637 671

1.2 Zhotovitel:                        CENTROPROJEKT GROUP a. s.
                                       Štefánikova 167
       registrace:                     760 01 Zlín
       zastoupená:                     Obch. rejstřík vedený KS v Brně, oddíl B, vložka 6873
                                       Ing. Martinem Drotárem, místopředsedou představenstva
       IČO:                            na základě pověření ze dne 21.10.2016
       DIČ:                            01643541
       bankovní spojení:               CZ01643541
       pověřen k smluvnímu jednání:    KB Zlín, č. ú. 20604661/0100
       pověřen k technickému jednání:  Mgr. Magdalena Chmelařová, právnička společnosti
       tel.:                           Zuzana Očadlíková
                                       573 038 587

2. PŘEDMĚT SMLOUVY

2.1 Zhotovitel se zavazuje, že vypracuje v rozsahu a za podmínek dojednaných v této smlouvě pro
       objednatele projektovou dokumentaci stavby::

„Uherský Brod, ul. Jiráskova, Na Dlouhých – zrušení stoky BIII-3 Š 452 – Š 443
                      a přepojení přípojek na stoku BIII-4 a BIII-5“

2.2 Předmětem smlouvy je vypracování projektové dokumentace pro územní řízení, stavební povolení,
       provedení stavby a inženýrská činnost, viz. odst. 2.5.

2.3 Jedná se o zrušení technicky již zcela nevyhovující stoky BIII-3 mezi Š452 a Š443 z betonových trub DN
       300 a 400 a přepojení funkčních přípojek této stoky na souběžně situované stoky BIII-4 a BIII-5.
       Opuštěná stoka celkové délky 318 m bude zaslepena a zaplněna cementopopílkovou směsí. Stávající
       šachty na rušené stoce budou rozebrány do úrovně 1,50 m pod povrch komunikace nebo teréni a
       budou zasypány štěrkodrtí nebo zeminou dle umístění šachty. Ulice Jiráskova a Na Dlouhých se
       nacházejí v klidné částí města.

2.4 Součástí předmětu plnění smlouvy je i geodetické ověření údajů poskytnutých objednatelem v terénu,
       případné doměření chybějících údajů.

smlouva o dílo č. ……………….                                                                     Strana 1
2.5 Projektová dokumentace bude zpracována v rozsahu a souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním
       plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a jeho prováděcími vyhláškami.

2.6 Rozsah projektové dokumentace bude odpovídat vyhlášce č.499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve
       znění pozdějších předpisů – přílohám č.1, č. 5 a 6.

Projektová dokumentace bude zejména obsahovat:

 Průvodní zpráva vč. seznamu dotčených pozemků, adresy jejich vlastníků
 Souhrnná technická zpráva
 Situace širších vztahů
 Situace – katastrální mapa
 Koordinační situace
 Situace stavby
 Podélné profily stok
 Vzorový řez kanalizační přípojkou
 Výpis (tabulka) stávajících přípojek a způsob jejich napojení na novou stoku.
 Dokladová část
 Zásady organizace výstavby
 Plán BOZP dle zákona č. 309/2006 Sb.
 Projekt dopravního značení
 Způsob likvidace odpadů vzniklých prováděním stavby
 Výkaz výměr pro ocenění zhotovitelem stavby (5x)
 Kontrolní srovnávací rozpočet dle ceníků ÚRS případně RTS (1x)
 Geodetické práce

Projektová dokumentace na stavbu bude rozdělena na dva samostatné objekty:

SO 01 Zrušení kanalizační stoky BIII-3 mezi Š452 a Š 443. Na zrušení stok bude vydáno stavební povolení
         vodoprávním úřadem

SO 02 Přepojení stávajících kanalizačních přípojek na stoky BIII-4 a BIII-5. Pro provedení SO 02 bude vydán
         územní souhlas stavebním úřadem

Inženýrská činnost:
Spočívá v zajištění vyjádření správců sítí, dotčených orgánů státní správy, správce komunikace a policie ČR
k dopravnímu značení, majitelů pozemků, souhlasy majitelů přepojovaných nemovitostí

2.7 Projektová dokumentace bude vypracována v 6-ti vyhotoveních v tištěné formě a 1x v digitální formě
       na CD. Výkresová část dokumentace bude zpracována ve formátu DGN, písemné a tabulkové přílohy ve
       formátu MS WORD a MS EXCEL. Projektová dokumentace pro stavební povolení a provedení stavby
       bude současně dodána 5x na CD vše ve formátu PDF + výkaz výměr ve formátu MS EXCEL. Tyto CD
       budou sloužit jako podklad pro uchazeče ve výběrovém řízení na realizaci stavby.

2.8 V projektové dokumentaci musí být uveden druh, počet a požadovaná hodnota všech zkoušek
       prokazující kvalitu díla.

2.9 V průběhu zpracování PD svolá zhotovitel minimálně 2x výrobní výbor v sídle objednatele a přizve další
       účastníky řízení. Požadavky dotčených orgánů a připomínky účastníků výrobního výboru budou po
       schválení a odsouhlasení objednatelem zapracovány do projektové dokumentace.

smlouva o dílo č. ……………….  Strana 2
2.10 V případě, že se v průběhu zpracování projektové dokumentace zjistí, že předmět smlouvy je nutné
       rozšířit, např. vyprojektovat přeložku jiných inženýrských sítí, zhotovitel předloží objednateli
       nabídkovou cenu projektových prací do 5 dnů od vyžádání. Tato cena bude vypočtena obdobným
       způsobem včetně stejné výše slevy z ceny z projektových prací, jako při výpočtu původní nabídkové
       ceny opravy kanalizace.

2.11 Nejméně 8 pracovních dní před koncem termínu plnění zašle zhotovitel objednateli koncept
       dokumentace v tištěné podobě ke kontrole

3. PODKLADY, SPOLUPŮSOBENÍ OBJEDNAVATELE
 Záznam z průzkumu kanalizace kamerou
 účelová mapa obce včetně zakreslení inženýrských sítí – poskytne JDTM-ZK
 dostupné údaje o stávajícím zařízení kanalizace a vodovodu (pokud existuje dokumentace stávajícího

       stavu - podélný profil; profily potrubí z GIS)
 informace o stávajících kanalizačních a vodovodních přípojkách

3.1 Přesnost poskytnutých podkladů pro směrové a výškové uložení kanalizace si zhotovitel projektové
       dokumentace ověří na místě stavby.

3.2 Zhotovitel se zavazuje, že veškeré podklady získané od objednatele budou využity pouze pro plnění
       předmětu smlouvy a nebudou poskytnuty třetí osobě.

4. CENA ZA DÍLO

Cena za provedení díla dle článku 2 smlouvy:

Dokumentace pro úz. řízení, st. povolení a provedení stavby  133 500,-Kč bez DPH
Inženýrská činnost                                            26 000,-Kč bez DPH
Celkem
                                                             159 500,-Kč bez DPH

4.1. K uvedeným cenám bude přičtena DPH ve výši dle platných předpisů v době fakturace.
4.2. Změna ceny je přípustná pouze v případě objednatelem vyžádané změny rozsahu předmětu plnění o

       cenu víceprací (méněprací). Změny rozsahu a ceny díla budou řešeny dodatkem ke smlouvě.
4.3. Celková cena za dílo je stanovena jako cena nejvýše přípustná s platností po celou dobu plnění. V ceně

       jsou zahrnuty veškeré náklady související s řádným provedením předmětu plnění včetně nákladů na
       zajištění podkladů u objednatele a případného podnikatelského rizika.

5. TERMÍNY PLNĚNÍ                                            do 30. 04. 2017
                                                             do 15. 05. 2017
5.1. Projektová dokumentace pro obě stavby
5.2. Inženýrská činnost pro obě stavby

6. PLATEBNÍ PODMÍNKY

6.1. Objednatel uhradí cenu za provedené práce na základě faktury, kterou vystaví zhotovitel po odevzdání
       a převzetí díla. Samostatně bude fakturována projektová dokumentace a samostatně bude fakturována
       inženýrská činnost.

6.2. Oprávněně vystavenou fakturu je objednatel povinen zaplatit. Odmítnout její úhradu je oprávněn jen do
       uplynutí data její splatnosti v případě, že dílo je neúplné, má vady nebo faktura obsahuje nesprávné
       nebo neúplné věcné či cenové údaje.

6.3. Splatnost faktur je 30 dní od data vystavení.
6.4. Úrok z prodlení za pozdní úhradu faktur je dohodnut na 0,05 % z nezaplacené částky za každý den

       prodlení.

smlouva o dílo č. ……………….                                    Strana 3
6.5. Při prodlení zhotovitele se splněním povinnosti předání dokončeného díla je objednatel oprávněn
       účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny díla za každý den prodlení.

7. KVALITATIVNÍ PODMÍNKY A ZÁRUKA ZA DÍLO

7.1. Zhotovitel bude dílo provádět v souladu s platnými právními předpisy a příslušnými technickými
       normami. Zhotovitel odpovídá za to, že předmět díla dle smlouvy bude mít v době jeho odevzdání
       objednateli vlastnosti stanovené platnými ČSN, právními předpisy, bezpečnostními předpisy, smlouvou,
       příp. vlastnosti pro toto dílo obvyklé.

7.2. Zhotovitel zodpovídá za vady, které se projeví v průběhu záruční doby.
7.3. Zhotovitel neodpovídá za vady díla, které vznikly použitím chybných podkladů nebo věcí poskytnutých

       zhotoviteli objednatelem, kdy zhotovitel nemohl ani při vynaložení odborné péče nevhodnost těchto
       podkladů zjistit a objednatele na tuto skutečnost upozornit. Zhotovitel neodpovídá rovněž za vady,
       které vznikly použitím chybných podkladů nebo věcí poskytnutých zhotoviteli objednatelem, na jejichž
       použití objednatel trval, přestože zhotovitel na jejich nevhodnost upozornil.
7.4. Projektová dokumentace bude řešena s dotčenými orgány a správci sítí. Jejich podmínky a připomínky,
       odsouhlasené objednatelem, budou zapracovány v projektové dokumentaci.
7.5. Záruční doba je 60 měsíců a začíná plynout dnem odevzdání dokumentace objednateli.
7.6. Objednatel je oprávněn reklamovat vadné plnění po dobu trvání záruční doby. Případnou reklamaci
       vady dokumentace je objednatel povinen oznámit bezodkladně po zjištění vady, a to písemnou formou
       do rukou zhotovitele.
7.7. Oprávněně reklamované vady budou odstraněny bez zbytečného odkladu a bezplatně.

8. ZVLÁŠTNÍ UJEDNÁNÍ

8.1. Objednatel se zavazuje, že dokončené dílo převezme, zaplatí za jeho zhotovení dohodnutou cenu
       a poskytne zhotoviteli dojednanou spolupráci.

8.2. Smlouvu lze měnit, upřesňovat nebo zrušit písemnými dodatky, které může navrhnout kterákoli z obou
       smluvních stran a které musejí být potvrzeny písemně oběma smluvními stranami.

8.3. V případě, že dojde ke zrušení smlouvy ze strany objednatele, oznámí toto objednatel doporučeným
       dopisem zhotoviteli nebo zápisem z jednání za účasti zhotovitele. Objednatel se zavazuje uhradit
       zhotoviteli rozpracované části díla ke dni ukončení smlouvy.

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

9.1. Tato smlouva je sepsána ve 4 vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po dvou vyhotoveních.
9.2. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma stranami.

V Uherském Hradišti, dne   Ve Zlíně, dne

………………………………………..……….      …………………………………………………………..
Ing. Lubomír Trachtulec    Ing. Martin Drotár
ředitel a. s.              místopředseda představenstva
                           na základě pověření ze dne 21.10.2016
smlouva o dílo č. ……………….
                                                                                   Strana 4