Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15195211: obj. - pultový mrazák

Příloha 21241030007 Schoeller.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednatel:           IČO:     26068877              Objednávka: 21241030007
                      DIČ:     CZ699005400
                                                     Datum vystavení: 14.1.2021
                      Nemocnice České Budějovice,    Termín dodání: 1.3.2021
                      a.s.
                      B.Němcové 585/54               Dodavatel:             IČO:  25065939
                                                                            DIČ:  CZ25065939

              370 01 České Budějovice                                       Schoeller Instruments s.r.o.
                         Česká Republika
                                                                            Vídeňská 13981/24

                                                                 14800 Praha 4

Dodací podmínky.:           do 14 dnů
Platební podmínky.:         převodním příkazem
Přepravní podmínky.:
                                                     Tel.:       Fax.:

Objednáváme u Vás zboží dle následujícího rozpisu:

Číslo incidentu Název majetku               Výrobní číslo Akce   Množství MJ                   Celkem bez
                                                                                               DPH
                                            viz nabídka - INV 06/2021 1,00        ks
                                                                                               155 300,00

                                            příloha

Text: Mrazák pultový , box -80, MDF-C8V1    Inventární číslo:
Oddělení: Lékárna Stanice: Lékárna ústavní

Zaokrouhlení                                                                                                     0,00

Celkem k úhradě bez DPH (základ DPH)                                                  CZK 155300,00

Celkem k úhradě s DPH                                                                 CZK 187913,00

Sazba DPH řešena dle platné legislativy (zákon č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty).

lékárna - box mrazící MDF-C8V1

kontakt:
PharmDr. Ondřej Pavlíček, Ph.D., MBA
Vedoucí lékárník
Nemocnice České Budějovice, a. s.
B. Němcové 585/54, 370 01 České Budějovice
Tel.: 606 644 543
38 787 3100
Email: pavlicek.ondrej@nemcb.cz

Vystavil          Vladimír KUBEC
                  +420 387 872 220 kubec@nemcb.cz

Upozorňujeme na nové DIČ organizace s platností od 1.1.2019, nové DIČ CZ699005400.
Splatnost faktury je 30 dnů ode dne doručení faktury prosté jakýchkoliv vad do Nemocnice České Budějovice, a.s.

Fakturujte pouze za celou objednávku. V případě, že nelze dodat všechny položky objednávky v jedné dodávce, žádáme o
oddělenou fakturaci, a to v případě, přesáhne-li lhůta mezi dodávkami 14 dní.

Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje uvést na vystaveném daňovém dokladu číslo objednávky objednatele a rovněž číslo
smlouvy uzavřené mezi dodavatelem (zhotovitelem) a objednatelem, jestliže je číslo smlouvy odlišné od čísla objednávky.
Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje daňový doklad vystavit v elektronické formě, ve formátu PDF, a v této formě daňový doklad
zaslat objednateli na udanou e-mailovou adresu či jiným způsobem předem oznámeným objednatelem, a to nejpozději druhý
den ode dne svého vystavení. Takto vystavený daňový doklad musí splňovat formální náležitosti vyplývající z příslušných
právních předpisů a musí být zaslán na tuto e-mailovou adresu: fakturace@nemcb.cz

Daňový doklad musí být vystaven a zaslán ve formě stanovené v této objednávce a musí obsahovat údaje vyplývající z
příslušných právních předpisů a rovněž údaje stanovené v této objednávce. Nebude-li daňový doklad vystaven a zaslán ve
stanovené formě, nebo nebude-li obsahovat stanovené náležitosti, nebo v něm nebudou správně uvedené údaje dle této
objednávky, je objednatel oprávněn daňový doklad vrátit dodavateli (zhotoviteli) ve lhůtě 8 dnů od jeho doručení. V takovém
případě se přeruší běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti počne běžet doručením opraveného (správně vystaveného a
zaslaného) daňového dokladu.

................................................               ................................................
 MUDr. Ing. Michal Šnorek, Ph.D.                                    MUDr. Jaroslav Novák, MBA
       předseda představenstva                                            člen představenstva

Zpracováno v AFM