Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15288267: SMLOUVA O DÍLO číslo SM/4061/2021/SOD - „Výměna plynového kotle vč.

Příloha SOD.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SOD č. SM/4061/2021 - Výměna plynového kotle vč. komínové vložky v bytové jednotce
             č. 1 v objektu Kamenná 489/1, Cheb
                                                                                                Strana 1 (celkem 6)

      SMLOUVA O DÍLO

č.j. MUCH 3577/2021  Číslo SM/4061/2021/SOD

uzavřená ve smyslu § 2586 a násl. občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších
předpisů, mezi těmito smluvními stranami:

1.objednatelem: město Cheb
   se sídlem: náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb
   IČO: 00253979
   DIČ: CZ 00253979
   Bankovní spojení: KB Cheb č. ú. 528331/0100
   zastoupeným: Ing. Pavlom Vančom, vedoucím odboru správy majetku Městského
                       úřadu v Chebu, na základě směrnice Rady města Chebu č. 10/2018 část
                       VIII. čl. 3 odst. 2

                                                         a

2. zhotovitelem: CHETES s.r.o.
    se sídlem: Pelhřimovská 2268/1, 350 02 Cheb
    IČO: 25208845
    DIČ: CZ25208845
    zastoupená jednatelem společnosti: Iljou Mlátilíkem
    zapsaná v Obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni spisová značka C 8677
    Bankovní spojení: KB Cheb
    Číslo účtu: 8811090237/0100

                                                           I.
                                                 Předmět smlouvy

1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele řádně a včas, na svůj náklad
    a nebezpečí sjednané dílo dle článku II. této smlouvy a objednatel se zavazuje za provedené dílo
    zaplatit zhotoviteli cenu ve výši a za podmínek sjednaných v této smlouvě.

2. Zhotovitel provede dílo dle článku II. této smlouvy s tím, že řádně a včas dodá kompletní
    stavební práce, včetně stavebních materiálů v rozsahu nutných k provedení díla dle této
    smlouvy, obecně závazných právních předpisů, ČSN, ČN a ostatních norem.

                                                           II.
                                                  Specifikace díla

1. Předmětem smlouvy je provedení díla: „Výměna plynového kotle vč. komínové vložky v bytové
   jednotce č. 1 v objektu Kamenná 489/1, Cheb“. Podkladem pro uzavření smlouvy je nabídka
   zhotovitele – Položkový rozpočet ze dne 08.01.2021. Předmětem smlouvy jsou rovněž činnosti,
   práce a dodávky, které nejsou v nabídce zhotovitele obsaženy, ale o kterých zhotovitel věděl,
   nebo podle svých odborných znalostí vědět měl nebo mohl, že jsou k řádnému a kvalitnímu
   provedení díla dané povahy třeba. Dílo zahrnuje provedení, dodání a zajištění všech činností,

                                                             Strana 1 (celkem 6)
                                     SOD č. SM/4061/2021 - Výměna plynového kotle vč. komínové vložky v bytové jednotce
                                                   č. 1 v objektu Kamenná 489/1, Cheb
                                                                                                                                          Strana 2 (celkem 6)

   prací a služeb, věcí a dodávek, nutných k realizaci díla a dále likvidaci vybouraného materiálu
   provede zhotovitel dle zákona číslo 185/2001 Sb., ve znění pozdějších předpisů a zákonů
   navazujících.
2. Zhotovitel prohlašuje, že má pro plnění předmětu díla platné oprávnění (předmět činnosti je
   zapsán v obchodním rejstříku) a potřebné zkušenosti se dílem tohoto charakteru, potřebné
   odborníky a kvalifikaci pro zhotovení díla, že se dostatečně seznámil s faktickým stavem objektu
   a nezjistil žádné překážky ani další nesrovnalosti v projektové dokumentaci, ve výkazu výměr
   a v nabídkové ceně, které by bránily provedení díla dle uvedené ceny a této smlouvy.

                                       III.
                     Doba plnění a dodací podmínky

1. Zhotovitel se zavazuje dílo řádně provést a protokolárně je předat objednateli ve lhůtě
    nejpozději do 28.02.2021.

2. Smluvní strany se dohodly, že dílo bude provedeno jako celek, a to v následujících termínech:

Předání staveniště:  do 5 dnů od podpisu této smlouvy, nejdříve však dnem uveřejnění
                     smlouvy prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb.

Zahájení díla:       do 3 dnů od předání staveniště

Dokončení díla a jeho protokolární předání:  do 28.02.2021

Kompletním předáním díla se rozumí úplné dokončení předmětu plnění včetně vyklizení
staveniště a včetně všech náležitostí, dokladů, certifikátů a revizí, předaných zástupci
objednatele s předávacím protokolem.

3. Lhůta plnění bude dohodou smluvních stran upravena v případě nemožnosti plnění z důvodu
    okolností, které mají bezprostřední vliv na provádění díla, tj. neplnění závazků objednatele dle
    této smlouvy, vyšší moc, apod., s výjimkou vadného plnění ze strany zhotovitele díla. Za vyšší
    moc se uznávají události, ke kterým dojde po podpisu smlouvy a jedná se zejména o stávky,
    blokády, hrozbu válečného konfliktu, přírodní pohromy, archeologický průzkum
    a archeologické nálezy. Po dobu trvání okolnosti vyšší moci se povinnosti smluvních stran
    dočasně přerušují a automaticky se obnovují po jejím zániku.

                                                          IV.
                                                         Cena

1. Smluvní strany se dohodly na nejvýše přípustné ceně za provedení díla ve výši 78 374,78 Kč
    bez DPH, DPH 15% ve výši 11 756,22 Kč, cena s DPH 90 131,00 Kč (slovy: devadesát tisíc
    sto třicet jedna korun českých) dle cenové nabídky zhotovitele ze dne 08.01.2021, která je
    uvedená jako nedílná příloha této smlouvy.

2. V ceně za provedení díla jsou zahrnuty veškeré náklady zhotovitele, které při plnění svého
    závazku dle této smlouvy vynaloží (zejména náklady na příp. vytýčení sítí, materiál, dopravu,
    odvoz a uložení odpadu, vybudování, udržování a úklid staveniště, náklady na služby, atesty
    materiálů, dokumentace skutečného provedení, příp. geodetické zaměření pro vklad do katastru
    nemovitostí atd.). Zhotovitel prohlašuje, že všechny technické, finanční, věcné a ostatní
    podmínky díla včetně víceprací zahrnul do kalkulace ceny za provedení díla.

                                                             Strana 2 (celkem 6)
                                     SOD č. SM/4061/2021 - Výměna plynového kotle vč. komínové vložky v bytové jednotce
                                                   č. 1 v objektu Kamenná 489/1, Cheb
                                                                                                                                          Strana 3 (celkem 6)

3. Veškeré práce nad rámec smlouvy, změny, doplňky nebo rozšíření, které nejsou součástí díla dle
    této smlouvy, musí být vždy před realizací písemně objednány a odsouhlaseny objednatelem
    včetně jejich ocenění. Pokud zhotovitel provede některé z těchto prací bez potvrzeného dodatku
    této smlouvy, má objednatel právo odmítnout jejich úhradu a cena za jejich provedení se stává
    součástí ceny za provedení díla.

4. Cena za provedení díla je považována za uhrazenou řádně a včas, pokud ke dni splatnosti ceny
    za provedení díla, budou peněžní prostředky odepsány z účtu objednatele ve prospěch účtu
    zhotovitele, uvedeného v záhlaví této smlouvy.

5. Daňový doklad bude obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem
    č. 235/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat
    předepsané náležitosti, je objednatel oprávněn doklad vrátit ve lhůtě do data splatnosti.
    Zhotovitel je povinen takový doklad opravit, aby splňoval náležitosti dané zákonem. Lhůta pro
    zaplacení začíná běžet dnem doručení opraveného dokladu.

                                                           V.
                                              Odpovědnost za vady

1. Zhotovitel se zavazuje, že předané dílo bude prosté vad a nedodělků, bude provedeno ve vysoké
    kvalitě a bude mít vlastnosti stanovené ČSN, příslušných ON a předpisů platných v době
    realizace díla. Zhotovitel poskytuje objednateli záruku za jakost díla ode dne řádného
    protokolárního převzetí díla objednavatelem v délce 24 měsíců a zavazuje se, že v této lhůtě
    bezplatně odstraní veškeré závady, jejichž odstranění objednatel uplatní.

2. Objednatel je oprávněn reklamovat vady díla u zhotovitele, a to písemnou formou. V reklamaci
    bude popsána vada díla a termín, do kterého požaduje objednatel závadu odstranit. Objednatel
    má právo volby způsobu odstranění důsledku vadného plnění.

3. Zhotovitel se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 10. kalendářních dnů ode
    dne oznámení reklamace, zahájit odstraňování vady díla. Po dobu od nahlášení vady díla
    až do řádného odstranění předmětné vady neběží záruční lhůta s tím, že doba přerušení běhu
    záruční lhůty bude počítána na celé dny.

4. Neodstraní-li zhotovitel oprávněně reklamované vady a nedodělky v dohodnuté lhůtě, a nebo
    nezahájí-li jejich odstraňování, má objednatel právo zadat provedení opravy třetí osobě s tím,
    že náklady na provedenou reklamační opravu budou účtovány na vrub zhotovitele. Zhotovitel
    se zavazuje cenu zaplatit.

5. Práva a povinnosti ze zhotovitelem poskytnuté záruky za jakost díla nezanikají na předané části
    díla ani odstoupením kterékoliv ze smluvních stran od této smlouvy.

6. Zhotovitel je povinen odstranit vadu i v případě, kdy neuznává, že za vadu odpovídá.
    Ve sporných případech nese zhotovitel náklady až do rozhodnutí o reklamaci, soudním znalcem.
    Na soudním znalci se smluvní strany dohodnou, návrh předkládá objednatel. Náklady
    za znalečné jdou k tíži té smluvní strany, v jejíž neprospěch bude rozhodnuto. V případě,
    že zhotovitel odstraňuje vady své dodávky, je povinen provedenou opravu objednateli
    protokolárně předat.

                                                             Strana 3 (celkem 6)
                                     SOD č. SM/4061/2021 - Výměna plynového kotle vč. komínové vložky v bytové jednotce
                                                   č. 1 v objektu Kamenná 489/1, Cheb
                                                                                                                                          Strana 4 (celkem 6)

                                                          VI.
                                                Platební podmínky

1. Objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli cenu díla po jeho řádném provedení a předání,
     a to ve lhůtě stanovené v článku VI. odst. 2.

2. Úhrada za dílo podle této smlouvy bude realizována na základě vystaveného daňového dokladu.
   Úhrada za dílo bude provedena po protokolárním předání předmětu díla bez zjevných vad a
   nedodělků, ve které bude provedeno vyúčtování DPH dle platných předpisů a případné smluvní
   pokuty a úroky z prodlení. Splatnost daňového dokladu bude 30 dnů. V případě, že do termínu
   splatnosti daňového dokladu nebudou odstraněny případné závady, prodlužuje se splatnost
   závěrečného daňového dokladu o dalších 10 dnů od termínu odstranění poslední závady, uvedené
   v předávacím protokolu.

3. Úhrada bude provedena bezhotovostně převodem na účet zhotovitele.

                                                          VII.
                                                  Smluvní pokuty

1. Objednatel je oprávněn uložit zhotoviteli smluvní pokutu v případě prodlení zhotovitele:

             a) s termínem dokončení díla,
             b) s předáním kompletních dokladů nezbytných pro převzetí díla,
             c) s odstraněním vad a nedodělků oproti lhůtám, jež byly objednatelem stanoveny

                  v protokolu o předání a převzetí díla,
             d) s odstraněním vad uplatněných objednatelem v záruční době.

    - Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu a) činí 500 Kč za každý
         i započatý den prodlení.

    - Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu b) činí 500 Kč za každý
         i započatý den prodlení.

    - Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu c) činí 500 Kč za každý
         i započatý den prodlení.

    - Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu d) činí 500 Kč za každý
         i započatý den prodlení.

    - Objednatel je dále oprávněn uložit zhotoviteli smluvní pokutu za prokazatelné
         porušení:

    - ustanovení o bezpečnosti a ochraně zdraví v průběhu provedení díla, smluvní pokuta
         činí 500 Kč za každé porušení, uvedená částka nenahrazuje eventuelní postih
         ze zavedeného správního řízení,

    - ustanovení o ochraně životního prostředí, ochraně přírody a nakládání s odpady,
         smluvní pokuta činí 500 Kč za každé porušení, uvedená částka nenahrazuje eventuelní
         postih ze zavedeného správního řízení.

2. Smluvní strany se dohodly, že v případě neoznámení provedení díla nájemcům objektu
   zhotovitelem 14 dní před zahájením realizace díla, má objednatel právo uplatnit smluvní pokutu
   ve výši 5.000 Kč.

                                                             Strana 4 (celkem 6)
                                     SOD č. SM/4061/2021 - Výměna plynového kotle vč. komínové vložky v bytové jednotce
                                                   č. 1 v objektu Kamenná 489/1, Cheb
                                                                                                                                          Strana 5 (celkem 6)

3. Smluvní strany se dohodly, že v případě prodlení se zaplacením daňového dokladu zhotovitele
   objednavatelem dle této smlouvy, má zhotovitel právo uplatnit smluvní pokutu ve výši 0,01%
   z dlužné částky za každý kalendářní den prodlení.

4. Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů od data doručení písemné výzvy k zaplacení ze strany
   oprávněné, a to na účet uvedený ve výzvě. Dodavatel dává výslovný souhlas k eventuálnímu
   provedení vzájemného zápočtu

                                                         VIII.
                                         Kontaktní osoby a doručování

1. Smluvní strany se dohodly, že kontaktní osobou pro technickou realizaci předmětu smlouvy
     a odsouhlasení provedených prací na straně objednatele je:

                                     Ing. Jiří Trojánek (tel. 731 643 644)

         a na straně zhotovitele:
                                      Ing. Petr Zavičák (tel. 771 121 883)

2. Smluvní strany se dohodly, že kontaktní osobou ve věcech smlouvy, dodatků, plateb
     a faktury na straně objednatele je:

                                 Ing. Miloslava Hrušková (tel. 354 440 707)

        a na straně zhotovitele:
                                         Ilja Mlátilík (tel. 602 460 878)

3. Smluvní strany se dohodly na následujícím způsobu doručování:

       - Poštou – faktura a dodatky ke smlouvě – adresa objednavatele i adresa zhotovitele jsou
           uvedeny v záhlaví této smlouvy.

       - Osobně – veškeré technické doklady, zápisy atd., vyplývající z vlastní technické realizace
           akce. Za objednatele i zhotovitele potvrdí převzetí kontaktní osoby, nebo jejich zástupci.

       - V případě doručování dokumentů se za řádně doručené považují též dokumenty doručené
           prostřednictvím datové schránky. Doručuje-li se způsobem podle zákona č. 300/2008 Sb.,
           v platném znění, ustanovení jiných právních předpisů upravující způsob doručení
           se nepoužijí. Dokument, který byl dodán do datové schránky, je doručen okamžikem, kdy
           se do datové schránky přihlásí osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění
           přístup k dodanému dokumentu. Nepřihlásí-li se tato osoba do datové schránky ve lhůtě
           10 dnů ode dne, kdy byl dokument dodán do datové schránky, považuje se tento dokument
           za doručený posledním dnem této lhůty. Takovéto doručení dokumentu má stejné právní
           účinky jako doručení do vlastních rukou.

4. Smluvní strany se dohodly, že v případě změny sídla či místa podnikání, a tím i adresy
     pro doručování, budou neprodleně informovat druhou stranu.

                                                             Strana 5 (celkem 6)
                                     SOD č. SM/4061/2021 - Výměna plynového kotle vč. komínové vložky v bytové jednotce
                                                   č. 1 v objektu Kamenná 489/1, Cheb
                                                                                                                                          Strana 6 (celkem 6)

                                                          IX.
                                                Obchodní tajemství

1. Zhotovitel se zavazuje zachovat mlčenlivost o všech skutečnostech, které mu při plnění úkolů
    podle této smlouvy budou svěřeny objednatelem, nebo které v rámci plnění této smlouvy zjistí.
    Povinnost mlčenlivosti trvá i po zrušení či ukončení této smlouvy a zhotovitel jí může být
    zproštěn pouze objednatelem nebo způsobem stanoveným v zákoně.

                                                           X.

                                              Závěrečná ustanovení

1. Smluvní strany svým podpisem potvrzují, že si smlouvu přečetly a souhlasí s jejím obsahem.
    Dále potvrzují, že ustanovení této smlouvy považují za určitá, srozumitelná, a že tato smlouva
    nebyla podepsána v tísni ani žádnou z jejích podmínek nepovažují za nevýhodnou.

2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
    Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle zákona
    č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
    a o registru smluv. Objednatel se zavazuje realizovat zveřejnění této smlouvy v předmětném
    registru v souladu s uvedeným zákonem.

3. Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž zhotovitel obdrží jeden. Každý stejnopis má
    právní sílu originálu.

4. V případě neplatnosti nebo neúčinnosti některého ustanovení této smlouvy nebudou dotčena ostatní
    ustanovení smlouvy.

5. Smluvní strany se dohodly, že promlčecí lhůta k uplatnění práv smluvní strany bude 10 let od doby, kdy
    mohlo být uplatněno poprvé.

6. Tuto smlouvu lze měnit, doplňovat a upřesňovat výhradně oboustranně odsouhlasenými, písemnými
    a průběžně číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
    K jakýmkoli jiným formám změn než dodatkům této smlouvy případně ústním ujednáním se nepřihlíží.

7. Smluvní strany výslovně prohlašují, že jsou k právnímu jednání zcela svéprávné, že tato smlouva je
    projevem jejich pravé, určité a svobodné vůle a že si tuto smlouvu podrobně přečetly, zcela jednoznačně
    porozuměly jejímu obsahu, proti kterému nemají žádných výhrad, uzavírají ji dobrovolně, nikoliv
    v tísni, pod nátlakem nebo za nápadně jednostranně nevýhodných podmínek a takto ji podepisují.

8. Tato smlouva je uzavřena v souladu s ustanovením článku IV. odst. 1 písm. b) směrnice č. 33/2019
    o zadávání veřejných zakázek městem Cheb a právnickými osobami zřízenými nebo založenými městem
    Cheb, schválené usnesením Rady města Chebu č. RM 636/20/2019, a její uzavření bylo
    schváleno Jiřím Černým, místostarostou města dne 14.01.2021, zápis č.j.: MUCH 2168/2021.

9. Nedílnou součást této smlouvy tvoří příloha: Cenová nabídka zhotovitele ze dne 08.01.2021.

Příloha: Cenová nabídka zhotovitele ze dne 08.01.2021.

V Chebu dne …………………                                V Chebu dne …………………

_____________________                            __________________________
Ing. Pavol Vančo                                   Ilja Mlátilík
vedoucí odboru správy majetku                       jednatel společnosti
Městského úřadu Cheb                               za zhotovitele
za objednatele
                               Strana 6 (celkem 6)