Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o spolupráci Smluvní strany: 1. SYNOT REAL ESTATE, k.s. se sídlem Uherské Hradiště, Jaktáře čp. 1475, PSČ 686 01 IČ: 26221276, DIČ: CZ26221276, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl A, vložka 26795 bankovní spojení: ČS a.s., č.ú. 2771722/0800 zastoupená: paní Jitkou Langerovou, výkonnou ředitelkou v plné moci, dále též „provozovatel“ na straně jedné a 2. Horská služba ČR, o.p.s. se sídlem Špindlerův Mlýn čp. 260, PSČ 543 51 IČ: 27467759, DIČ: CZ27467759 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl O, vložka 113 bankovní spojení: MONETA Money Bank, a.s., č.ú:171922771/0600 zastoupená: panem Radanem Jaškovským, náčelníkem oblasti v plné moci dále též „HS ČR“ na straně druhé uzavírají následující smlouvu o spolupráci Preambule 1. HSČR je výběrovou, specializovanou záchranářskou organizací, založenou podle zákonů České republiky, která mimo jiné vytváří podmínky pro bezpečný pohyb osob v horském prostředí, provádí hlídkovou činnost na sjezdových tratích a v případě potřeby poskytuje první pomoc a transport raněných k nejbližšímu zdravotnickému zařízení, které je součástí sytému veřejného zdravotnictví a lékařské péče ČR (dále též „služba“). 2. Provozovatel je právnickou osobou, která je oprávněna provozovat zejména lyžařský areálu SKI AREÁL SYNOT – KYČERKA ve Velkých Karlovicích v Beskydech (dále též „lyžařský areál“) a má s ohledem na rizika s tím spojená zájem na zajištění co možná nejvyšší bezpečnosti návštěvníků lyžařského areálu. I. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je závazek HSČR, že ve stanoveném rozsahu a způsobem popsaným v preambuli této smlouvy, zajistí dohled nad bezpečností všech osob, účastnících se činnosti vyvíjené či organizované provozovatelem v lyžařském areálu. 2. Provozovatel se zavazuje pro splnění závazků HSČR vyplývajících z této smlouvy k níže uvedené součinnosti a k úhradě sjednané ceny. II. Rozsah poskytované služby 1. Služba se provádí prostřednictvím vyškolených, fyzicky, psychicky i odborně vyškolených a připravených specialistů, kteří jsou vybaveni odpovídajícími technickými prostředky (dále jen „záchranář“). Rozsahem služby se Stránka 1 z 3 pak rozumí počet záchranářů vykonávajících službu, specifikace jejich technického vybavení (dále jen „technika“) a doba trvání služby, stanovená přesným časovým údajem. 2. Časový rozsah je specifikován v harmonogramu, který je přílohou č. 1 této smlouvy. Harmonogram je po vzájemném konsenzu odsouhlasen oběma smluvními stranami. III. Součinnost objednatele Pro naplnění účelu této smlouvy se provozovatel zavazuje poskytnout veškerou součinnost nezbytnou pro řádný výkon služby. Za tím účelem je provozovatel zejména povinen: - po dohodě s HSČR upravit a označit jednotlivá stanoviště záchranářů a umístění jejich techniky; - poskytnout HSČR zázemí – apartmán horské služby, v objektu čp. 774, na pozemku parc. č. st.341, k.ú. Malé Karlovice; - místo pro parkování svozných prostředků; - zajistit při své činnosti pořádek v místě výkonu služby tak, aby nedošlo k ohrožení řádného výkonu služby; - realizovat doporučení HSČR k zajištění bezpečnosti v lyžařském areálu. IV. Cena a platební podmínky 1. HSČR náleží za vykonanou službu odměna, kterou účastníci sjednávají dle rozsahu služeb stanovených v harmonogramu a použité techniky. 2. Cena za dohodnuté služby činí: 130 000,- Kč (slovy: jednostotřicettisíc korun českých) + DPH ročně 3. Smluvní strany se dohodly, že cena stavovaná v předchozím odstavci, je platná pro sezonu 2020/21, 2021/22, 2022/23, vždy však navýšena o inflaci. Úprava ceny o inflaci bude zakotvena vždy v dodatku této smlouvy, který bude zároveň obsahovat harmonogram dohledu nad bezpečností všech osob, účastnících se činnosti vyvíjené či organizované provozovatelem v lyžařském areálu na příslušný rok, počínaje prosincem 2021. Oprávněná HS ČR jednostranně zvýšit cenu o roční míru inflace vyjádřenou přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen za uplynulý kalendářní rok, vyhlášenou Českým statistickým úřadem. 4. Fakturu vystaví HSČR do 14 dnů po ukončení výkonu služby, faktura je splatná do 14 kalendářních dnů a považuje se za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu provozovatele ve prospěch HSČR. 5. Faktura musí obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, má právo provozovatel ji vrátit. Při vrácení faktury bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje lhůta splatnosti, která začíná běžet znovu po doručení opravené faktury Provozovatel. V. Trvání smlouvy 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou v souladu s Harmonogramem uvedeným v příloze. Na základě písemného požadavku provozovatele na zajištění dohledu nad bezpečností všech osob, účastnících se činnosti vyvíjené či organizované provozovatelem v lyžařském areálu se smlouva prolonguje analogicky v kontextu s ust. § 2030 z.č.89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném zně. 2. Zahájením se rozumí započetí služby 15 min. před zahájením provozu lyžařského areálu a ukončením se rozumí 15 min. po skončení provozu lyžařského areálu. Provoz lyžařského areálu je od 8.00 – do 16.00 hod. Tato smlouva službu při večerním lyžování neupravuje. Stránka 2 z 3 VI. Odstoupení od smlouvy Každá ze smluvních stran je oprávněna odstoupit od smlouvy v případě závažného porušení smlouvy, přičemž za závažné porušení se považuje zejména porušení ujednání článku I.- III. a čl. VIII. této smlouvy. Provozovatel je dále oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že z důvodů na něm nezávislých nedojde k realizaci činnosti, pro kterou byla služba sjednána. Dojde-li v takovém případě k odstoupení po zahájení výkonu služby, má HSČR nárok na odstupné ve výši % podílu denního limitu. VII. Odpovědnost za škodu 1. Každá ze smluvních stran odpovídá za škodu způsobenou druhé smluvní straně porušením závazků sjednaných touto smlouvou podle platných právních předpisů. 2. Žádná strana však neodpovídá za porušení této smlouvy v důsledku vyšší moci, vládních nařízení nebo omezení, války či její hrozby, nepokojů, mobilizace, blokády, embarga, revoluce, povstání, stávky (s výjimkou stávky zaměstnanců účastníka smlouvy), epidemií, požáru, povodně a dalších okolností, které strany této smlouvy nemohou ovlivnit. VIII. Oznamovací povinnost Každá ze smluvních stran se zavazuje oznámit druhé smluvní straně veškeré změny jí se týkající, které mohou mít vliv na plnění závazků z této smlouvy, zejména změnu právní formy, adresy či jednajících osob, prohlášení konkurzu, vstup do likvidace, bankrot apod. Oznámení musí být prokazatelným způsobem odeslána druhé smluvní straně na poslední písemně uvedenou adresu, když první adresa je uvedena v záhlaví této smlouvy. IX. Závěrečná ustanovení 1. Smlouvu lze měnit pouze číslovanými písemnými dodatky s podpisy oprávněných zástupců obou smluvních stran 2. Tato smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních s platností originálu, dvě pro HSČR (ústředí a oblast) a jedno vyhotovení pro provozovatele. 3. Z důvodu právní jistoty smluvní strany prohlašují, že jejich závazkový vztah, založený touto smlouvou se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 4. Smluvní strany prohlašují, že smlouvu uzavřely na základě svobodné vůle a nabývá účinnosti podpisem obou smluvních stran. Ve Velkých Karlovicích dne 21.12.2020 Ve Frýdlantě nad Ostravicí dne 21.12.2020 ………………………………………….... ………………….………………..….. SYNOT REAL ESTATE, k.s. Horská služba ČR, o.p.s. Jitka Langerová Radan Jaškovský výkonná ředitelka náčelník oblasti v plné moci Stránka 3 z 3 Příloha č. 1 HARMONOGRAM sezona 2020-2021 VÁNOČNÍ SVÁTKY:26.12.-02.01.1 26.12.2020 - 1.1.2021 7 dnů 5 dnů JARNÍ PRÁZDNINY BRNO: 22.02.2021 - 26.02.2021 5 dnů JARNÍ PRÁZDNINY ZLÍN: 08.03.2021 - 12.03.2021 LEDEN VÍKENDY + 2.-3., 9.-10., 16.-17., 23.-24., 29.-31.1.2021 11 dnů POLOLETKY: 6.-7., 13.-14., 20.-21., 27.-28.2021 8 dnů 6.-7., 13.-14. 4 dnů ÚNOR VÍKENDY: BŘEZEN VÍKENDY: CELKEM: 40 dnů