Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o provedení těžby dříví ve smyslu § 269 odst. 2 obchodního zákoníku uzavřená mezi Správa lesů města Soběslavi, spol. s r.o., U Jatek 850/III, 392 01 Soběslav, IČ 260 81 237, DIČ: CZ26081237 bankovní spojení 707846309/0800, zastoupené Ing. Petrem Matoušem , jednatelem společnosti jako odběratelem a Kaisler Zdeněk, Rybova Lhota 65, Soběslav 392 01, IČO: 62511386, DIČ: CZ 521230219 Bankovní spojení: 0324414103/0800 jako dodavatelem 1. Dodavatel provede: Doba provedení Množství Výkon dle potřeby odběratele Od do Těžba a přibližování dřeva 06.01.2021 31.12.2021 2. Cena dle bodu č. 1 se určí jako součin cenového tarifu a množství v technických jednotkách pro jednotlivé výkony. Výkon Kč / technic. jednotku Těžba dřeva 80,- až 150 Kč/m3 3. Odběratel zajistí: 3.1. Seznámení dodavatele s výrobními pokyny pro dohodnuté výkony. 3.2. Seznámí dodavatele s výrobními podmínkami na konkrétním pracovišti včetně jeho zvláštností. 3.3. Na vyžádání dodavatele poradenskou službu týkající se pracovních a technologických postupů a zásad bezpečnosti práce na konkrétním pracovišti. 4. Dodavatel zajistí: 4.1. Výrobu a dopravu sortimentů surového dříví jmenovitě určených odběratelem na konkrétním pracovišti a v požadované kvalitě. 4.2. Dílo provést vlastními prostředky, opravy, a údržby těchto prostředků hradit vlastním nákladem a na vlastní účet. 4.3. Ochranu lesních porostů před poškozením a dodržování Lesního zákona č. 289/1995 Sb. 4.4. Ochranu majetku a zařízení města Soběslav a jiných subjektů. 4.5. Dodržování zásad ochrany lesa před požáry a zásad ochrany vod před znečištěním ropnými produkty. 4.6. Splnění všech povinností vyplývajících z jeho podnikatelské činnosti vůči státu. 4.7. Dodavatel nese rizika vyplývající z mimořádných událostí a zodpovídá za škody vzniklé v souvislosti s dohodnutými výkony včetně oblasti bezpečnosti práce a ochrany zdraví svého i svých pracovníků. 4.8. Dodavatel přebírá plnou zodpovědnost za stav převzatého pracoviště vzniklý v souvislosti s jeho činností. Pracovištěm se pro tento případ rozumí manipulační prostor použitý dodavatelem v rámci jeho činností. Odpovědnost začíná dnem převzetí pracoviště dodavatelem a končí dnem převzetí prací odběratelem. Strana 2 5. 5.1. Dodavatel zcela a sám zodpovídá za zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a za podmínky práce, které vytvořil pro splnění smluvních úkolů dle § 101, §106 odst.4 Zákoníku práce, zákona č. 309/2006 Sb. a dalších předpisů a technologických postupů včetně zabezpečení přivolání první pomoci. 5.2. Dodavatel je seznámen a bude respektovat nařízení vlády č.28/2002 Sb., kterým se stanoví způsob organizace práce a pracovních postupů, které je které je zaměstnavatel povinen zajistit při práci v lese. Dodavatel je seznámen a bude se řídit Pravidly a TOS (OKOŘ 336/89) a kodexu bezpečného chování při práci v lese. 5.3. Dodavatel informuje odběratele o výkonu kontroly a opatření orgánů, kterým přísluší výkon odborného dozoru nad bezpečností a ochranou zdraví při práci. 5.4. Veškerá pojištění potřebná pro výkon sjednaných činností uzavírá dodavatel. 5.5. Dodavatel je povinen používat výhradně ekologicky odbouratelné oleje, které jsou schváleny pro používání v lese a mají o tom vystaveno prohlášení o shodě. 5.6. Dodavatel zodpovídá při veškeré své činnosti za neohrožení provozu na pozemních komunikacích, železničních tratích, telefonních a elektrických vedeních a dále všude tam kde by jeho činností mohlo dojít k ohrožení životního prostředí, zdraví a majetku jiných občanů a majetku odběratele. 6. Obě strany se dále dohodly: 6.1. Odběratel má právo kontroly kdykoliv v průběhu výrobního procesu. 6.2. Zúčtovací období je po ukončení díla. Adjustace dřevní hmoty se provede na odvozním místě (po dohodě lze na „P“) za přítomnosti dodavatele a odběratele. Obě strany potvrdí podpisem konečné sestavení. 6.3. Na základě odsouhlasených údajů dle čl. 5.2. zašle dodavatel odběrateli fakturu nejpozději do 14 dnů od konce zúčtovacího období, ve kterém byla práce provedena. Odběratel uhradí tuto fakturu dodavateli do 21 dnů od obdržení faktury. Dodavatel bere na vědomí, že mimo takto provedené vyúčtování nemá vůči odběrateli žádných pohledávek. 6.4. Odběratel má právo pozastavit či snížit až do doby odstranění závad díla částku dle bodu 6.3. v případě, kdy dodavatel nesplnil závazky dle bodu 4.1. až 4.7. Pokud dodavatel závazky neodstraní, odběratel má právo použít této částky na nápravu vadného plnění nebo jako náhradu škod vzniklých v souvislosti s neplněním těchto závazků, případně k úhradě dalších závazků dle této smlouvy. 6.5. Při závažném porušení této smlouvy, které má za následek škody na produkci nebo majetku nebo ohrozí plynulost výroby, lze dohodu zrušit písemně s udáním konkrétních důvodů okamžitě. 7. Závěrečná ustanovení: 7.1 Tato smlouva nezakládá mezi smluvními stranami vztah výlučnosti či exkluzivity, ani vztah pracovní, služební či jiné závislosti, když zhotovitel výslovně prohlašuje, že o vznik výlučnosti či exkluzivity, ani pracovní, služební či jiné závislosti na objednateli nemá zájem. Obě smluvní strany jsou s ohledem na to jako samostatné a na sobě navzájem nezávislé subjekty oprávněny i po uzavření této smlouvy uzavírat další smlouvy o dílo obdobného charakteru s jakýmikoliv třetími subjekty. 7.2 Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a vyhotovuje se ve dvou vyhotoveních, z toho jedno pro odběratele a jedno pro dodavatele. 8. Další ujednání: Množství dle bodu 1. a cena dle bodu 2. budou upřesněny vždy pro konkrétní pracoviště. V Soběslavi dne 06.01.2021. ............................................. .......................................... za odběratele za dodavatele Správa lesů města Soběslavi, spol. s r.o. Zdeněk Kaisler Ing. Petr Matouš jednatel společnosti