Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15359975: Kupní smlouva - úklidové a čistící prostředky pro KNL, a.s.

Příloha S20210004600_TXT.txt

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA
KNLč.52021/00Ú% /00

„Úklidové a čisticí prostředky pro KNL, a.s.“

Krajská nemocnice Liberec, a.s.

se sídlem Husova 357/10, 460 01, Liberec I — Staré Město

doručovací 460 63

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddílu B,
vložce 1651

zastou pena: předsedou představenstva
bankovní spojení:

IČ: 27283933

DIČ: C227283933

dále jen „Kupující“

a
Obchodní firma: PEMA VELKOOBCHOD s.r.o.
Sídlo : Šumavská 532/1, Liberec 4, 46001
Zastoupené:

Identifikační číslo: 46713301

DIC: CZ 46713301

Bankovní spojení:

Telefonické spojení:

Datová schránka: r9b6yu7

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka
2701

dále jen „Prodávající“

Čl. 1
Preambule

1. Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu
smlouvy. Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami výběrového rízení
veřejné zakázky malého rozsahu číslo P2018038 s názvem „Úklidové a čistící
prostředky pro KNL, a. s.“, (dále jen „Veřejná zakázka“). Tyto podmínky jsou pro
plnění smlouvy závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se
řídí také nabídkou Prodávajícího, kterou předložil ve výběrovém řízení (dál jen
„nabídka“).

1. Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy
vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou.

Čl. 2
Předmět plnění

1. Předmětem této smlouvy jsou průběžné dodávky úklidových a čisticích
prostředků do centrálního skladu SZM a MTZ v nemocnici Liberec. Zboží je určeno co
do druhu, množství a ceny v příloze č. 1 (Formulář pro zpracování nabídkové ceny)
této smlouvy.

Dodávky budou uskutečňovány formou „balíků“ na základě dílčích objednávek v
množství, sortimentu a druhu uvedených vobjednávkách. Zboží musí být zajištěno
proti poškození, znehodnocení či rozsypání.

Každý balík bude označen názvem nákladového střediska příslušného oddělení
(seznam nákladových středisek předá prodávající kupujícímu před podpisem smlouvy).
Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží' navzákladě dílčích objednávek v
množství, sortimentu a druhu uvedených v objednávkách.

Kupující se touto smlouvou zavazuje takto objednané zboží od Prodávajícího převzít a
zaplatit dohodnutou kupní cenu.

Kupující si vyhrazuje právo neodebrat zboží v množství uvedeném v příloze č. 1 této
smlouvy. To znamená, že Kupující je oprávněn určovat konkrétní množství a dobu
plnění jednotlivých dílčích dodávek podle svých aktuálních potřeb.

čl. 3
Kupní cena

Kupní cenou se rozumí cena zboží včetně obalu a dopravy na místo plnění, cla,
kurzových rozdílů, dokladů ke zboží, pojištění a případně včetně dalších náležitostí
uvedených vtéto smiouvě nebo vpřílohách této smlouvy. Kupní cena je nejvýše
přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky.

Kupní cena nesmí být měněna vsouvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu
české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory svlivem na měnový kurz,
stabilitou měny nebo cla. Kupní cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou
DPH 0 příslušný procentuální nárůst a po písemném souhlasu Kupujícího.

Cena zboží je obsažena v příloze č. 1 této smlouvy. '

. V případě, že dojde na trhu ke snížení cen předmětu plnění o více než 10 %, je

Prodávající povinen provést snížení kupní ceny na srovnatelnou úroveň. Změny oznámí
Prodávající Kupujícímu nebo naopak Kupující Prodávajícímu písemně nebo
elektronickou cestou ihned po zjištění této skutečnosti a bude sepsán dodatek ke

smlouvě.

Čl. 4
Platební podmínky

Prodávající vystaví Kupujícímu sběrný (souhrnný) daňový doklad (fakturu) za každý
závoz (1x za 14 dní, vždy lichý týden).

Na faktuře bude rozpis cen za jednotlivá oddělení, uvedeno nákladové středisko
příslušného oddělení a celková (souhrnná) cena.

Fakturace bude probíhat elektronickou formou. Prodávající vystaví příslušný daňový
doklad za každý závoz vždy bez zbytečného odkladu a zašle jej na následující
emailovou adresu Kupujícího: a v kopii na

Na faktuře bude uvedeno číslo objednávky.

Zaměstnanec skladu SZM+MTZ Kupujícího odešle prodávajícímu elektronicky
potvrzený dodací nebo přepravní list, který bude podkladem pro vystavení faktury.
Splatnost faktur je 30 dní ode dne doručení faktury Kupujícímu.

Faktura bude mít všechny náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb. o
dani z přidané hodnoty.

. Vpřípadě, že vystavená faktura obsahuje nesprávné cenové údaje, nesprávné

náležitosti nebo chybí na faktuře některé náležitosti uvedené v předchozích odstavcích,
je Kupující oprávněn fakturu vrátit Prodávajícímu do doby její splatnosti. V takovém
případě je Prodávající povinen vystavit fakturu novou. Doba splatnosti opravené nebo
doplněné faktury počne běžet dnem opětovného doručení Kupujícímu.

Za zaplacení kupní ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch účtu
Prodávajícího, nebylo-li dohodnuto jinak.

Pro případ, že Prodávající je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění
zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“
ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších
předpisů, souhlasí Prodávající s tím, že mu Kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH
vpříslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně.

-g-

V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny
plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část
jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené
DPH.

10. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo
zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn
správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (5109 zákona č. 235/2004 Sb.,
o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Kupující cenu plnění bez DPH a DPH
v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto
ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se
výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky,
kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH.

čl. 5
Přechod vlastnictví

Vlastnická práva k dodanému zboží (včetně obalu) a nebezpečí škody přechází na
Kupujícího okamžikem podpisu předávajícího protokolu — dodacího nebo přepravního listu
„dle čl. 6.

Čl. 6
Dodací podmínky

1. Místem plnění je sídlo Kupujícího — Krajská nemocnice Liberec, a.s., sklad SZM a MTZ,
Husova 357/10, 460 01 Liberec, doručovací 460 63.

2. Jednotlivé dodávky zboží budou Kupujícímu dodávány na základě závazné objednávky
do skladu SZM a MTZ Liberec a SZM Turnov. Četnost objednávek a dodávek: 1x za 14
dní, vždy lichý týden.

 

Den objednání Den dodání
pondělí do 13 hod. čtvrtek do 12 hod.

 

 

 

 

 

3. Objednávky budou přobíhat elektronickou formou ve formě strukturovaných
objednávek.

4. Objednávka bude probíhat bud' formou emailu, nebo ve formátu XLM dodaná přes
transakční server společnosti MEDIDATA s.r.o..

5. V případě, že objednací či dodací termín připadne na den státního svátku, bude termín
objednání či dodání zboží upřesněn dohodou mezi zadavatelem a dodavatelem.

Kontaktní údaje pověřené osoby Kupujícího jsou:

Kontaktní údaje pověřené osoby Prodávajícího jsou:
obchodní ředitel
e-mail:
— oddělení odbytu
e-mail:

6. Dodací listy je Prodávající povinen dodávat velektronické formě v „XML“ formátu
prostřednictvím transakčního serveru společnosti MEDIDATA s.r.o. — služba „e-kuryr“
nebo ve formátu dodacího listu Lekis verze DL6 společnosti „Lekis s.r.o.“
prostřednictvím e-mailu. „v

7. Prodávající vden vyskladnění zboží odešle prostřednictvím elektronické pošty
informaci o počtu balíčků (formát Excel — XLS či XLSX) na jednotlivá nákladová
střediska na adresu elektronické pošty

 

 

 

 

: „w

8.

10.

11.
12.
13.

14.

15.

 

Objednané zboží pro každé oddělení bude dodáváno vjednotlivých balíčkách. Každý
balíček musí být označen příslušným nákladovým střediskem oddělení, pro které je
objednané zboží určeno a jeho hmotnost nesmí být vyšší, než 15 kg zdůvodu
bezpečné manipulace ve skladu zadavatele.

. Zboží bude baleno, loženo na tzv. EURO paletách, narovnané maximálně do výše 1, 9

m nad zemí včetně výšky palety a řádně zajištěno pro účel přepravy podle obvyklých
zvyklostí Prodávajícího. Při závozu musí být použito auto s hydraulickým čelem.

V případě mimořádného urgentního požadavku Kupujícího bude Prodávající schopen
dodat zboží do 48 hodin i mimo určené rozvozové dny.

Za doklady, nutné k převzetí a užívání zboží se považuje dodací list nebo přepravní list.
Přepravní listy budou dodávány ve 2 vyhotoveních v listinné podobě při dodávce zboží.

Pokud se názory stran na přejímku zboží neshodují, musí být učiněn zápis o zjištěné
nesrovnalosti a kzápisu musí být připojeny všechny doklady, které svědčí o stavu
zboží při přejímce.

Přechod nebezpečí škody, doprava a pojištěhí:

a. nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího vokamžiku podpisu při
převzetí zboží v místě plnění,

b. škoda na zboží, která vznikla po přechodu jejího nebezpečí na Kupujícího,
nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu; ledaže ke škodě na zboží
došlo v důsledku porušení povinností Prodávajícího,

c. přepravu zboží do ujednaného místa plnění sjednává Prodávající vhodným
dopravním prostředkem podle obvyklých zvyklostí, přepravné a pojištění
platí Prodávající.

d. Prodávající na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi
'osobami a subjekty (včetně poddodavatelů) podílejícími se na provádění
předmětu plnění, a to po celou dobu realizace, stejně tak za škody
způsobené svou činností Kupujícímu nebo třetí osobě na zdraví nebo
majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku

'(např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo
poškození zdraví osob je Prodávající povinen bez zbytečného odkladu tuto
škodu nahradit a není— li to možné, tak finančně uhradit. Za tímto účelem
musí mít Prodávající uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou
dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti
třetí osobě min. ve výši 0,5 mil. Kč.

V případě nemožnosti plnění ze strany Prodávajícího je tento povinen písemně
uvědomit Kupujícího o přerušení dodávek. Kupující je oprávněn po dobu přerušení
dodávek nakupovat předmět plnění od jiného dodavatele za ceny obvyklé (náhradní
plnění). Rozdíl v nákupních cenách, jenž vznikne mezi cenami sjednanými a cenami
náhradního plnění uhradí Prodávající Kupujícímu do 14 dnů po obnovení dodávek.

Čl. 7
Záruky

Prodávající je povinen dodat zboží v množství, jakosti a provedení podle této smlouvy
a jejich příloh.
Za předpokladu, že Kupující splnil své závazky vyplývající z této smlouvy, ručí
Prodávající při normálním užívání zboží za kvalitu.
Oznámení o vadách musí obsahovat:

a. kód kupní smlouvy a faktury,

b. popis vady nebo přesné určení jak se projevuje,

c. číslo dodacího nebo přepravního listu, na němž je reklamované — vadné

zboží uvedeno.

Kupující je povinen vady písemně oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu po
jejich zjištění a uplatnit svuj požadavek na vyřízení.

. Jestliže má dodané zboží vady, může Kupující podle své volby požadovat:

a. Jde- li o vady provedení a jakosti — dodání náhradního zboží za zboží vadné,
vadné zboží je povinen Kupující vrátit.
b. Jde-Ii o vady množství — dodání chybějícího množství.

_4_

c. Jde- Ii o vady právní — odstranění těchto vad.

. Volbu nároku má Kupující, ale jen za předpokladu, že svou volbu oznámí ve včas
zaslaném oznámení vad nebo bez odkladu poté co vady zjistí. Jednou provedenou
volbu nemuže Kupující jednostranně změnit.

Kupující má, vedle nároků ze záruky také nárok na náhradu škody s tím omezením, že
jde o náhradu škody, která mu v důsledku vadného zboží vzešla. Je ujednáno, že újma
spočívající ve vadách samotných, může být uspokojena pouze z odpovědnosti za vady
ze záruky a škodu je nutné považovat v tomto vztahu jinou škodu než újmu,
spočívající ve vadách samotných.

Záruka na dodané zboží je 24 měsíců.

Čl. 8
Smluvní pokuty

. Vpřípadě, že Prodávající nedodrží dobu plnění, sjednanou vtéto smlouvě, uhradí
Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% 2 ceny z nedodaného zboží za každý den
prodlení.

. Vpřípadě prodlení Kupujícího s placením faktury z'a dodané zboží uhradí Kupující
Prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,01% z celkové nezaplacené částky za každý
den prodlení.

. Vpřípadě nedodržení kvalitativních parametrů zboží dojde kvýměně vadného kusu
zboží za nový, přičemž povinnost dodat zboží v odpovídající kvalitě tím není dotčena.

. Smluvní pokuty, sjednané touto smlouvou, hradí povinná strana nezávisle na tom, zda
v a vjaké výši vznikne druhé straně vtéto souvislosti škoda, kterou lze vymáhat
samostatně ve výši přesahující smluvní pokutu.

čl. 9
Ukončení platnosti smlouvy

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající je opakovaně

v prodlení s plněním dodávek o více než trojnásobek dodací lhůty nebo dodal nekvalitní
zboží a, ač byl Kupujícím upozorněn, neprodleně nezjedna! nápravu.

Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Kupující nezaplatí kupní
cenu do 60 (šedesáti) dnů po uplynutí ujednané platební lhůty.

Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem od doručení oznámení o odstoupení.
Smluvní strany mají možnost smlouvu vypovědět bez udání důvodu. V takovém
případě je stanovena tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvního dne
následujícího měsíce po dni podání výpovědi.

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající nebude schopen
nejpozději do dvou měsíců od podpisu smlouvy poskytovat elektronické dodací listy
v požadované formě uvedené v ČL. 6 bodě 6.

čl. 10
Okolnosti vylučující odpovědnost

. Odpovědnost stran za částečné nebo úplné naplnění smluvních povinností je
vyloučena, jestliže se tak stalo: ,

' a. vdůsledku vyšší moci. Pokud vyšší moc pusobí po dobu nepřesahující 90
dnů, jsou strany povinny splnit závazky vyplývající z této smlouvy, jakmile
účinky vyšší moci pominou, přičemž dodací lhůty a všechny ostatní lhůty se
posouvají o dobu působení vyšší moci. Za vyšší moc nelze pokládat
zpoždění dodávek od subdodavatelů, výluky a stávky.

b. vdůsledku zásahu úředních míst, který znemožní stranám splnění
povinností vyplývajících z této smlouvy.

Čl. 11
Platnost a účinnost smlouvy

 

Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smluvní stranou, která ji podepíše jako druhá.
Dle g 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, tato Smlouva nabývá
účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv.
. Smlouva se uzavírá na dobu určitou 2 roky ode dne její ú'innosti.
CI. 12

Všeobecná ujednání

. Všechny nároky musí být uplatněny doporučeným dopisem. Za datum uplatnění se
považuje datum podacího razítka poštovního úřadu.

. Jakékoli změny a dodatky této smlouvy musí být učiněny písemně a schváleny
podpisem obou stran. Tyto dodatky se stanou integrální součástí této smlouvy.
Prodávající prohlašuje & svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá
všem platným právním předpisům a normám.

. v otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí
ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména občanským zákoníkem. Případné
spory bude řešit příslušný obecný soud.

. Vzhledem kveřejnoprávnímu charakteru Kupujícího Prodávající výslovně souhlasí se
zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek
vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.106/1999 Sb., o
svobodném přístupu k informacím v platném znění).

Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní Kupující tuto smlouvu, event.
jednotlivé objednávky Kupujícího včetně jejich potvrzení Prodávajícím v registru smluv.
Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu.
Prodávající prohlašuje, že Žádná informace uvedená vtéto smlouvě není předmětem
obchodního tajemství ve smyslu 5 504 Občanského zákoníku.

Nedílnou součástí této smlouvy je příloha, která bude podepsána Prodávajícím
s uvedením data.

. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech. Kupující obdrží dva kompletní
stejnopisy smlouvy, Prodávající obdrží jeden kompletní stejnopis smlouvy.

Čl. 14
Přílohy

. Formulář pro zpracování nabídkové ceny

v Liberci dne 18.1.2021 v Liberci dne 28 -m- 2021

jednatel předseda představeňstva

Příloha č.

1 smlouvy

Formulář pro zpracování nabídkové ceny - ÚKLIDOVÉ A ČISTICÍ PROSTŘEDKY - smlouva na

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

?.Gř' , , _ . . . . _ C1="Ěza MJ Požadovaný Cena celkem

cislo Obecny nazev - polozka Techmcka speclflkace - popis MJ (v Kc bel „ .

položky DPH) pocet MJ (v Kc bez DPH)
1 Prášek do myčky 2,5kg. např. M1111, Calgonit, Fmish, Somat, atp. ks 155,25 230 43 750,00
: Leštidla do myčky 11, např, Mim, Calgonit, thsh, Somat, atp. ks 54,03 325 17 559,75
3 501 do myčky 1,5Kg. např, M1111, Calgonlt, Fmish, Somat atp. ks 20,22 370 10 441,40
" Tablety do myčky "411 m cne", 52kslbel 0a1 105,24 440 72 705,60
5 01505 myčk 250ml, např M1|i|, Calgonil, Finish, Somat, atp ks 44,39 280 12 429,20
5 Dávkovač tekutého mýdla Obiam "m 350-500m1- k uc**)/Gem' na stěnu ks 191,17 130 24 852,10
7 Přípravek na rez & vodni kámen Extra snný, s rozprašovačem, 500ml ks 25,53 2 400 51 992,00
8 wc čistič (prostředek pro mytí wo) Extra suný, pane'mvan', 500ml ks 15,93 1 250 19 912,50
W Had! na podlahu ““Kanýx bÍ'Ý- 5050“ ks 0,02 290 2 325,80
“ Haar na podlahu Tkanýr baV'M- GMW“ ks 20,00 210 4 200,00
12 Ulěrka univeaální “Skála ““B““ 1109 ks 3,01 0 600 19 066,00
" Houbička na nádobí s drážka“ 10X7X5C'“ ks 2,04 s 100 18 554,00
15 Krém na ruce S regenerační složkou, 100ml tuba ks 937 950 a 51550
15 m,“ „a „me 5 annbaklena'tní složkou, 100ml mna ks 2049 950 19 18050
" Proslředek na nádobí Účmm “* S'Udenav 450'500m'1 "aPŘ Jar ks 25,23 4 250 107 227,50
“* Proslr'edek na nádobí Univerzálm' mycí prostředek na nádobí, 51 ks 51.70 125 0 402,50
19 Mýd1oteku1é Dávkovač se shskacím mechanismem, s glycennem, 500m1 ks 14,91 z 000 29 520,00
2“ Mýdlo tekuté s g1ycerinem, 51 ks 77,00 1 230 04 710,00
21 Osvěžovač vzduchu 51"er Parfémovaný: 300W“ ks 10,74 4 300 00 552,00
22 Písek na nádabi A"“bakte'iám'í 5509 ks 25,65 1 500 30 475,00
23 Leaénka Univerzální, ve spreji, 300ml „ 32,57 150 5 91650
“ Univerzální čistící sapon Umverzální k mylí nádobí, pad1ah. oken, apod , 51 ks 52,00 160 5 320,00
25 Úklidové dezmíekce Bez vůně, prou ph'sním, vlrum a bakteriím,“ ks 23,50 400 9 435,00
27 Proslředek na mytí koupelen s mechamckým rozprašovačem, 500ml, např Savo ks 40,53 1 850 74 900,50
2“ Přípravek pruh p1ísn1 s mechanickým rozprašovačem, 500ml, např Sava ks 29,54 750 22 155,00
29 Přípravek na podlahu umverzámí Univerzální, pro všechny povrchy, 51 ks 05,15 180 15 500,50

Celková nabídková cena v Kč bez DPH za 1 rok plnění Celkem 829 989.25 Kč

Celková nabídková cena v Kč bez DPH za 2 roky plnění Celkem 1 659 978,50 Kč

V Libercidne18.1.2021