Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1541070: Kupní smlouva na 3ks odsávačky Victoria Versa Economy

Příloha 2654_Cheirón_Kupní smlouva_odsávačka_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        EEE n ní A

y

KUPNÍ SMLOUVA
(dále jako „Smlouva“)

Nemocnice Český Krumlov, a.s.

se sídlem: Nemocniční 429, Horní Brána, 381 27 Český Krumlov

IČ: 260 95 149

vedená u tejstříkového soudu v Českých Budějovicích oddíl B, vložka 1460

zastoupena: Mgr. Jaroslavem Šímou, MBA, předsedou představenstva, MUDr. Jindříchem Floriánem,
místopředsedou představenstva

kontakt: tel.: 380 761 111,

fax: 380 711 464
e-mail.:sekretariat(dnemck.cz

(dále jako „kupující“)

ů

CHEIRÓN a.s.

se sídlem: Ulrychova 2260/13, 162 00 Praha

IČ: 27094987

zastoupena: Ing. Jindřich Petřík, MBA, předseda představenstva
kontakt: tel: 377 590 411

fax.: 377 590 435
e-mail: obchod(dcheirton.cz

vedena u Městského soudu v Praze v oddílu B, vložce 8964
(dále jen „prodávající“)

uzavírají dnešního dne smlouvu následujícího znění:

Preambule

Vzhledem k tomu, že

>

>

Kupující dále prohlašuje, že je obchodní společností založenou a zapsanou dle českého právního řádu
v obchodním tejstříku vedeném u Krajského soudu v Ceských Budějovicích oddíl B, vložka 1460,
která se zabývá poskytováním komplexních zdravotnických služeb a zdravotní péče.

Kupující zároveň prohlašuje, že splňuje veškeré podmínky stanovené v této smlouvě a je oprávněn
tuto smlouvu uzavřít a řádně plnit závazky v ní stanovené.

Prodávající prohlašuje, že je právnickou osobou řádně podnikající dle zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník a zákona č. 90/2012 Sb., zákona o obchodních korporacích, v platném znění (dále
jen NOZ) a dle zákona č. 455/1991 Sb. v platném znění (živnostenský zákon), která se zabývá
výrobou, obchodem a službami neuvedenými v přílohách 1-3 živnostenského zákona dle této
smlouvy a která je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka
3880.

Prodávající dále prohlašuje, že splňuje veškeré požadavky stanovené touto smlouvou a je oprávněn
tuto smlouvu uzavřít a řádně plnit své závazky v ní stanovené.

Dohodly se smluvní strany na následujícím znění kupní smlouvy:

I.
Předmět koupě - zboží

1.1 Prodávající prohlašuje, že je mimo jiné vlastníkem 3 kusů odsávačky Victoria Versa Economy —

elektrická odsávačka.

1/7


1.2 Prodávající dále prohlašuje, že stav všech odsávaček Victoria Versa Economy — elektrická odsávačka
je v souladu s obecně závaznými právními předpisy a příslušnými technickými normami upravujících
jejich užívání podle této Smlouvy.

1.3 3 kusy odsávačky Victoria Versa Economy — elektrická odsávačka včetně standardního příslušenství
) y y P
je pro účely této smlouvy blíže specifikován v Příloze č. 1 této Smlouvy (dále jen „„zboží“).

1.4 Zboží může být rozšířeno o další příslušenství či součásti, které vyplynou z objektivně
nepředvídaných změn a které nebyly uvedeny v zadávací dokumentaci. K dodání dalších příslušenství
či součástí zboží může dojít pouze na základě požadavku kupujícího a prodávající nemůže bez
předchozího písemného požadavku na změnu, jakkoliv měnit součástí či příslušenství, dispozice nebo
specifikace zboží proti své nabídce v této veřejné soutěži.

II.
Předmět smlouvy
2.1 Prodávající se touto Smlouvou zavazuje předat kupujícímu zboží a umožnit kupujícímu nabýt
vlastnické právo ke zboží.

2.2 Kupující se touto Smlouvou zavazuje za řádně a včas dodané zboží zaplatit prodávajícímu kupní
cenu, tak jak je dále v této Smlouvě specifikovaná.

2.3 Účelem této Smlouvy je upravit podmínky, za nichž bude zboží předáno kupujícímu a upravit
vzájemná práva a povinnosti smluvních stran.

III.
Předání zboží
3.1 Prodávající předá kupujícímu zboží v dohodnutém množství, se všemi obvyklými a vymíněným
součástmi a příslušenstvím v rozsahu a za podmínek uvedených v této Smlouvě a Příloze č. 1 k této
Smlouvě a převede na kupujícího vlastnické právo ke zboží.

3.2 Součástí dodávky je tovněž doprava zboží, instalace, zaškolení obsluhy, uvedení do provozu a předání
související dokumentace.

3.3 Prodávající prohlašuje, že v souladu s ustanovení $ 61 odst. 2 z. č. 268/2014 Sb., o zdravotnických
prostředcích, je oprávnění provádět zaškolení obsluhy zboží.

3.4 Místem dodání je sídlo kupujícího (odd. Interna Nemocnice Český Krumlov, a.s.)

3.5 Prodávající se zavazuje dodat zboží kupujícímu do místa dodání nejpozději do 30.6.2016. Prodávající
je povinen prokazatelně upozornit kupujícího, nejméně 3 pracovní dny předem o datu dodání zboží.

3.6 Zboží je dodáno řádně, pokud je dodáno nejpozději do termínu uvedeném v odst. 3.4, bez vad a
nedodělků (i bez drobných vad nebránících řádnému provozu), se všemi, nezbytnými doklady,
dokumenty, listinami, příslušenstvím a v souladu s požadavky kupujícího stanovenými touto
Smlouvou.

3.7 Zboží bude předáno pouze kontaktní osobě, zmocněné kupujícím k převzetí zboží. O předání a
P pou > PY p
převzetí zboží bude učiněn zápis v předávacím protokolu. Minimální požadavky na zápis v
předávacím protokolu jsou následující:

a) jméno, příjmení předávající osoby

b) jméno, příjmení přejímající osoby

c) místo a datum předání

d) obchodní označení zboží, uvedení počtu kusů

e) uvedení předávaných dokladů či součástí zboží (technické dokumentace, prohlášení o

shodě v CJ apod.)

3.8 Za správnost a úplnost všech informací uvedených v předávacím protokolu odpovídá prodávající.

3.9 Kupující nemá zájem na částečném dodání zboží.

IV.
Kupní cena, splatnost, platební podmínky
4.1 Kupní cena byla sjednána na základě nabídky prodávajícího a činí 87.581,01 Kč (slovy
osmdesátsedmtisícpětsetosmdesátjedna korun českých) včetně DPH celkem.

4.2 Takto stanovená kupní cena představuje konečnou cenu za zboží, která v sobě zahrnuje veškeré daně,
poplatky, cla, pojištění, náklady na dopravu do místa dodání, uvedení do provozu, předání všech
nezbytných dokladů a dokumentace v českém jazyce a zaškolení personálu.

4.3 Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu kupní cenu na základě faktury vystavené prodávajícím v
souladu s touto Smlouvou.

4.4 Kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu za řádně a v čas dodané zboží do 30-ti dnů od doručení
faktury kupujícímu. Kupující zaplatí kupní cenu bezhotovostním převodem na účet prodávajícího
uvedený na této Smlouvě nebo na jiný bankovní účet uvedený prodávajícím. V případě, že prodávající
bude požadovat zaplacení kupní ceny na jiný bankovní účet, než je uveden na této Smlouvě, musí
tuto skutečnost kupujícímu prokazatelně písemně oznámit. Kupní cena se považuje za zaplacenou v
okamžiku, kdy byla příslušná částka odepsána z účtu prodávajícího ve prospěch účtu kupujícího.

4.5 Prodávající je povinen vystavit fakturu, která budu obsahovat min. náležitosti stanovené zákonem č.
563/1991 Sb. o účetnictví v platném znění, zákonem č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty v
platném znění a NOZ. V případě, že faktura nebude obsahovat tyto náležitosti nebo v ní budou
uvedeny nesprávné údaje dle této Smlouvy, je kupující oprávněn fakturu vrátit ve lhůtě deseti dnů od
jejího obdržení prodávajícímu. Do doby odstranění vad faktury a jejího řádného vystavení a předání
kupujícímu, není kupující v prodlení se zaplacením kupní ceny. Vystavením nové (opravené) faktury
běží nová lhůta splatnost.

4.6 Kupující je oprávněn započíst si jakoukoliv svou peněžitou pohledávku vůči peněžité pohledávce
prodávajícího dle této smlouvy.

4.7 Zálohy nejsou sjednány.

V.
Povinnosti Prodávajícího
5.1 Prodávající se zavazuje, že po celou dobu trvání této Smlouvy:

a) bezplatně dodat nebo nechat dodat třetí osobou a instalovat nebo nechat instalovat na vlastní
účet zboží v prostorách Kupujícího .

b) v případě poruchy nebo oprav delších než 48 hodin bezplatně zajistit Kupujícímu možnost
užívání odsávačky, které mají stejné parametry jako zboží a jsou kompatibilní s přístrojovým
vybavením Kupujícího.

VI.
Záruka a odpovědnost za vady
6.1 Prodávající je povinen dodat zboží v dohodnutém množství, jakosti a provedení, tak jak se k tomu
zavázal v této Smlouvě.

6.2 Prodávající poskytuje kupujícímu záruku 24 měsíců na dodané zboží, a to ode dne instalace a uvedení
zboží do provozu dle Předávacího protokolu.

3/1

6.3 Záruční doba dle bodu 2 tohoto článku počíná běžet ode dne, kdy kupující převzal od prodávajícího
na základě Předávacího protokolu zboží.

6.4 V případě výskytu vad zboží je kupující oprávněn postupovat dle ustanovení NOZ.

6.5 Nárok z odpovědnosti za vady je řádně a včas uplatněn kupujícím, pokud jej kupující oznámí
prodávajícímu do konce záruční doby. Oznámení nároku z odpovědnosti za vady se považuje za
řádně učiněné také v případě, jestliže jej kupující zašle prodávajícímu poslední den běhu záruční doby.
Oznámení nároku z odpovědnosti za vady může prodávající učinit 1 prostřednictvím elektronické
formy na e-mail adresu prodávajícího uvedenou v této smlouvě.

6.6 Prodávající se zavazuje poskytovat kupujícímu pozáruční servis, a to minimálně po dobu deseti let
od uplynutí záruční doby uvedené v čl. VI. odst. 6.2 této Smlouvy.

6.7 Prodávající se zavazuje v případě poruchy zboží, která by byla takového rozsahu, že by ji nebylo
možné opravit zboží do 48 hodin od nahlášení poruchy, bezplatně zajistit náhradní přístroj, který
bude technickými parametry odpovídat zboží a bude kompatibilní s přístrojovým vybavením
kupujícího.

VII.
Nabytí vlastnického práva a přechod nebezpečí škody na předmětu prodeje
7.1 Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží okamžikem jeho protokolárním převzetím od
prodávajícího. Prodávající je povinen umožnit kupujícímu nabýt vlastnické právo k celému zboží na
základě této Smlouvy a v souladu příslušnými právními předpisy.

7.2 Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem řádného předání a převzetí zboží.

VIII.
Odpovědnost za škodu
8.1 Smluvní strany si vzájemně odpovídají za škodu, kterou způsobí druhé smluvní straně porušením své
právní povinnosti a povinností uvedenými v této Smlouvě. Odpovědnost smluvních stran za škodu,
způsobenou v souvislosti s touto Smlouvou se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.

8.2 Každá ze smluvních stran je povinna předcházet vzniku škody, učinit vhodná a přiměřená opatření k
odvrácení hrozící škody a v případě škody učinit veškerá rozumně požadovaná opatření k tomu, aby
rozsah škody byl co nejnižší.

IX.
Sankce

9.1 Prodávající je povinen zaplatit smluvní pokutu kupujícímu ve výši 500,-Kč za každý započatý den
prodlení se plněním závazků uvedených v čl. III. odst. 3.5 Smlouvy.

9.2 Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý
den prodlení se zaplacením kupní ceny.

9.3 Smluvní pokuty dle této smlouvy jsou splatné do 15 dnů od jejich vyúčtování druhé smluvní straně.
Kupující je oprávněn jednostranně provést zápočet vyúčtované smluvní pokuty prodávajícího proti
jakékoliv pohledávce prodávajícího, kterou vůči kupujícímu má.

9.4 Smluvní pokuty dle této smlouvy jsou smluvní strany povinny zaplatit bez ohledu na své zavinění.

9.5 Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody způsobené porušením povinností
i v případě, že se jedná o porušení povinností, na které se vztahuje zaplacení smluvní pokuty, a to 1
ve výši přesahující smluvní pokutu. Náhrada škody zahrnuje skutečnou škodu a ušlý zisk. Zánik
závazku pozdním splněním neznamená zánik nároku na smluvní pokutu za prodlení s plněním.

4/7

9.6 Prodávající se zavazuje plnit své povinnosti, jejichž splnění je zajištěno smluvní pokutou, 1 po
zaplacení této smluvní pokuty.

9.7 Za porušení právní povinnosti se také považuje, pokud se některé prohlášení prodávajícího, učiněné
v této smlouvě, ukáže být nepravdivé, nepřesné či zavádějící.

9.8 Prodávající se zavazuje nahradit kupujícímu škodu, která mu vznikne v příčinné souvislosti s
porušením prohlášení učiněných v této Smlouvě, neboť porušení prohlášení se považuje za porušení
povinností prodávajícího jednat poctivě, čestně, svědomitě, s péčí řádného hospodáře a v souladu se
zásadami poctivého obchodního styku a dále za porušení povinnosti prodávajícího předcházet
hrozícím škodám.

X.
Odstoupení od smlouvy
10.1 Tato Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.

10.2 Smluvní strany jsou oprávněny odstoupit od této kupní smlouvy z důvodů uvedených v NOZ az
důvodů uvedených v této Smlouvě. Odstoupení musí být učiněno v písemné formě a musí být
doručeno druhé smluvní straně.

10.3 Kupující je oprávněn odstoupit od této Smlouvy 1 v případě, že:

a) prodávající se ocitne v situaci ohrožující řádné splnění závazků z této smlouvy (zrušení, úpadek,
likvidace apod.)

b) prodávající svá prohlášení z této smlouvy neplní nebo se některé z těchto prohlášení ukáže být
nepravdivým, nepřesným či zavádějícím (vč. nedílných Příloh k této Smlouvě č. 1, č.2 a č. 3)

c) prodávající je v prodlení se splněním jakéhokoliv závazku dle této smlouvy, delším, než-li 30 dnů
(vč. nedílných Příloh k této Smlouvě č. 1, č. 2 a č. 5)

10.4 Odstoupení od smlouvy nabývá účinnosti dnem doručení oznámení o odstoupení druhé smluvní
straně a práva a povinnosti smluvních stran zanikají dnem účinnosti oznámení o odstoupení.

10.5 Jestliže se oznámení o odstoupení nepodaří doručit druhé smluvní straně, nabývá odstoupení od
smlouvy účinnosti desátý den po jeho odeslání druhé smluvní straně, které je určeno.

10.6 Vzájemné pohledávky smluvních stran se vypořádají zápočtem, když tento zápočet je oprávněn
provést pouze kupující. Odstoupením od Smlouvy nejsou dotčeny práva na zaplacení smluvní
pokuty a práva na náhradu škody.

XI.
Komunikace smluvních stran
11.1 Smluvní strany uvedly za účelem doručování tyto kontaktní údaje:

kupující: Nemocnice Český Krumlov, a.s
Nemocniční 429, Horní Brána, 381 27 Český Krumlov
fax 380 711 464, tel 380 761 111,315
email: sekretariat(Anemck.cz
datová schránka: ID xpífc5j

prodávající CHEIRÓN a.s.
se sídlem: Ulrychova 2260/13, 162 00 Praha
tel.: 377590 411
e-mail.: obchod(Y)cheiron.cz
11.2 Smluvní strany doručují dle této smlouvy oznámení, žádosti či jiná sdělení druhé smluvní straně
v písemné formě, doporučenou poštou, faxem, datovou schránkou nebo je předává druhé smluvní
straně oprávněnému zástupci proti potvrzení o převzetí. Jiná komunikace smluvní stran může mezi

5/1

T

11.4

11.5

12.1

12:2

131

13.2

199

13.4

13.5

smluvními stranami probíhat prostřednictvím kontaktních osob (prostřednictvím telefonů či
elektronickou poštou).

V případě, že adresát zásilky odmítne tuto bezdůvodně převzít, má se za to, že zástlka byla doručena
dnem, kdy byla bezdůvodně odmítnuta. V případě, že zásilka byla pro adresáta uložena u osoby
pověřené jejím doručením (Česká pošta s.p.), má se za to, že zásilka byla doručena třetím dnem po
jejím uložení.

Smluvní strany určily kontaktní osoby oprávněné jednat o technických částech plnění této smlouvy:

za kupujícího

 

MUDr. Jindřich Florián tel. 380 761 387
email: (Horián(Anemck.cz)
za prodávajícího tel. 377590 411

email: obchod(AYcheiron.cz

Smluvní strany se dohodly, že bezodkladně oznámí druhé smluvní straně změnu jakéhokoliv
kontaktního údaje uvedeného v této smlouvě nebo změnu pověření kontaktních osob, tyto změny
nepodléhají schválení druhé smluvní straně a nepovažují se za změnu smlouvy.

XII.
Ochrana informací
Smluvní strany se zavazují dodržovat mlčenlivost o všech skutečnostech, o který se dozví
v souvislosti s touto Smlouvou. Povinnost mlčenlivosti se nevztahuje na ty skutečnosti, které jsou
nebo se stanou obecně známými, aniž by se tak stalo v důsledku porušení této smlouvy.

Tato povinnost se nevztahuje na podávání potřebných vysvětlení a údajů příslušným oprávněným
státním a veřejným orgánům a institucím v České republice nebo oprávněným veřejným úřadům a
institucím Evropské unie, pokud jsou k tomu smluvní strany povinny dle příslušných obecně
závazných právních předpisů.

XIII.
Závěrečná ustanovení
Tato smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této Smlouvy a změnit nebo
doplnit tuto Smlouvu lze pouze na základě písemných postupně číslovaných dodatků podepsaných
oběma smluvními stranami.

Prodávající není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu kupujícího postoupit svá práva a
povinnosti dle této smlouvy třetí osobě.

Neplatnost jednotlivého ustanovení této Smlouvy, nezpůsobuje neplatnost Smlouvy jako celku.
Smluvní strany se zavazují takovéto ustanovení nahradit bez zbytečného odkladu jiným
ustanovením, které bude platné, a které svým obsahem bude nejvíce odpovídat smyslu a účelu
ustanovení neplatného ustanovení.

V případě sporu smluvních stran, se smluvní strany zavazují řešit tento spor smírem v souladu
s účelem této smlouvy. Dožádaná strana je povinna účastnit se jednání o vyřešení sporu smírem do
jednoho týdne od obdržení výzvy k jednání od druhé smluvní strany. V případě, že nedojde ke
smírnému vyřešení sporu, bude spor řešen u věcně a místně příslušného soudu, v jehož obvodu se
nachází sídlo kupujícího.

Tato smlouva je vyhotovena ve dvou provedeních, každé o síle originálu, z nichž po jednom
vyhotovení obdrží každá ze smluvních stran.

6/7

13.6 Vztahy mezi smluvními stranami se ve věcech neupravených touto smlouvou

ustanovením NOZ.

13.7. Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy této Smlouvy.

Přílohy: č1 - Specefikeace předmětu koupě
č2 - Předávací protokol (formulář)
ů3 - Nabídka prodávajícího

čA — servisní formulář

řídí přísl.

r m d= ějý e ; J
Mogr. Jaroslav SímařeNékiA představenstva
Předseda představenstva

Nemocnice Český/Krumlov, a.s.

MUDr. _)'mdiiclí“ř'řř':i'i_
Místopředseda předstávenstva
Nemocnice Ceský Krumlov, a.s.

V EZNÍ / dýc 1S
Ing. Jindůičn POMIR, AVIA)
Předseda předsťavenstva
CHEIRON a.s.
- 3*
Č 7

3, 162 00 Praha 6
:j46, 342 00 Plzeň

5930 435

7

7/7

věcně spráVi.


Formulář k poskytování setrvisních služeb v záruční a pozáruční době.

Setvisní formulář

 

 

Uchazeč: CHEIRÓN a. s.
Výrobce: CHEIRÓN a.s. stá: | ČR
| SERVISNÍ SLUŽBA Informace Hodnocení
uchazeče/dodavatele n
Výjezdové místo servisního technika pro tuto Plzeň

dodávku
(pevné urtčení v km z výjezdového místa do sídla
zadavatele)

 

Záruční doba

24 měsíců

 

Záruční doba oprav v pozáruční době

3 měsíce

 

Záruční doba náhradních dílů

6 měsíců

 

Interval preventivní prohlídky

1x za 12 měsíců

 

Cena preventivní prohlídky v záruční době

530,- Kč bez DPH

 

Cena preventivní prohlídky v pozáruční době

530,- Kč bez DPH

 

Doba nástupu servisního technika od obdržení
prokazatelné výzvy zadavatele

24 hod

 

Cena servisní hodiny v případě opravy, na kterou
se nevztahuje záruka

650,- Kč bez DPH

 

 

Cena cestovného servisního technika v
a) záruční době (u oprav na které se

 

11,- Kč bez DPH

 

 

 

 

 

nevztahuje záruka)
| b) pozáruční době

 

Cena doby strávené servisním technikem na cestě
v
a) záruční době (u oprav na které se
nevztahuje záruka)
b) pozáruční době

 

Doba garance podmínek pozáručního servisu dle
přílohy č. 7 k této Zadávací dokumentaci

 

 

 

 

 

 

L

V Plzni, dne 21.6.2016

 

1 veškeré ceny jsou uváděny bez DPH

tb

podpis oprávněné osoby

Ch = = o c

CHEIRÓN a.s., Ulrychova 2280/13, 162 00 P
Provozovna! Republikánská WMŮ2/45, 312 oops

Télefon: 377 590 411 Fax: 3775
o BU 4 M 30 4
IČ: 27004987 DIČ: CZ27094987 9

SEb 065 ZLE 'XEJ

 

LLy 065 ZLE "ISL
9 eyRId 00 Z9L "EL eAOWPÁNIN

VODA 7 Mn

MÁ