Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUPNÍ SMLOUVA č. 67/130/2017 uzavřená podle § 2079 a násl. z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník I. SMLUVNÍ STRANY Oblastní nemocnice Náchod,a.s. Sídlo: Purkyňova 446, 547 01 Náchod IČ: 260 00 202 DIČ: CZ26000202 Statutární zástupce: Ing. Zbyněk Chotěborský, předseda představenstva Kontaktní osoby: Dana Pospíšilová, e-mail: dana.pospisilova@multicatering.cz (dále jen kupující) a Multi CZ s.r.o. Anenská 1715, Pardubice 503 02 IČ: 27488837 DIČ: 27488837 Zastoupená: Ing. Janem Vaškem MBA Bankovní spojení: 230675636/0300 (dále jen prodávající) II. PŘEDMĚT SMLOUVY 2.1 Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu 1 ks konvektomatu 20XGN1/1 typu: FX 201E2 (dále jen „zboží“) podle bližší technické specifikace ( příloha č. 1 této kupní smlouvy), a kupující se zavazuje zaplatit za toto zboží a služby kupní cenu stanovenou v čl. III. III. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY 3.1 Kupní cena za dodané zboží a související služby je stanovena dohodou a činí 297.000,- Kč bez DPH, DPH ve výši 21% činí 62.370- Kč. Celková cena včetně DPH je 359.370 ,-Kč (slovy:třistapadesátdevěttisíctřistasedmdesátkorunčeských). 3.2 Uvedená cena zahrnuje i další výdaje spojené s realizací předmětu smlouvy včetně nákladů na dopravu do místa plnění, nákladů na umístění, instalaci, uvedení zařízení do provozu a zaškolení personálu v místě plnění. 3.3 Kupní cenu podle čl. III., bod 3.1 této smlouvy uhradí kupující takto: po řádném protokolárním předání a převzetí dodávky na základě prodávajícím doručené faktury 100 % sjednané ceny. Splatnost faktury (daňového dokladu) je 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení kupujícímu. V případě, že tyto doklady nebudou splňovat náležitosti dané příslušnými právními předpisy nebo budou mít jiné vady v obsahu, je kupující oprávněn je ve lhůtě splatnosti vrátit a prodávající je povinen vystavit doklady opravené. V případě vrácení faktury z důvodů výše uvedených se lhůta splatnosti stanoví a nová lhůta splatnosti počíná běžet až dnem následujícím po dodání upravených daňových dokladů. 3.4 V případě, že kupující nedodrží touto smlouvou sjednanou lhůtu splatnosti, je povinen uhradit prodávajícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky vycházející z ceny zboží bez DPH za každý den následující po uplynutí sjednané lhůty splatnosti. IV. TERMÍN A MÍSTO PLNĚNÍ 4.1 Prodávající je povinen odevzdat kupujícímu zboží dle čl II. této smlouvy v ujednaném provedení, množství a jakosti do 30 kalendářních dnů od podpisu této smlouvy. Místem dodání je stravovací provoz Oblastní nemocnice Náchod, a.s., Purkyňova 446, Náchod 547 69. 4.2 Prodávající se zavazuje dodat výše uvedené zboží do sídla kupujícího uvedeného v záhlaví. Kupující nabývá vlastnického práva ke zboží po jeho protokolárním předání a převzetí v místě plnění, tj. podpisem protokolu o předání a převzetí oběma smluvními stranami. 4.3 Současně s předáním zboží předá prodávající kupujícímu dodací list a záruční list a veškeré další doklady, které se ke zboží vztahují, zejména doklady nutné k řádnému užívání zboží: návod k obsluze v českém jazyce, prohlášení o shodě, o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. V. ZÁRUKA A SERVIS 5.1 Záruční lhůta počíná běžet okamžikem předání a převzetí zboží a je stanovena na celý předmět koupě. Prodávající poskytuje záruku na kvalitu dodaného zboží po dobu 36 měsíců ode dne převzetí plnění vymezeném v čl. II smlouvy. 2 5.2 Během záruční lhůty je prodávající povinen vyřídit neprodleně a na své náklady jakoukoliv řádnou reklamaci dodaného zboží. Záruční lhůty na reklamované zboží se prodlužují o dobu počínající datem uplatnění oprávněné reklamace a končící odstraněním reklamované vady. 5.3 Reklamace je nutno uplatnit písemně, buď dopisem, nebo na e-mailové adrese prodávajícího. Záruční servis se bude provádět v místě: Oblastní nemocnice Náchod, a.s. Náklady spojené s dopravou vadného zboží do místa provádění záručního servisu a náklady spojené dopravou opraveného, vyměněného zboží zpět kupujícímu nese prodávající. Prodávající má povinnost vyzvednout reklamované zboží v sídle kupujícího nejpozději do 7 dnů od nahlášení. VI. SMLUVNÍ POKUTY 6.1 V případě, že prodávající protokolárně nepředá zboží do 30 kalendářních dnů od podpisu kupní smlouvy je povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý den prodlení počínaje dnem následujícím po uplynutí smluvně dohodnutého termínu předání předmětu smlouvy. 6.2 Nebudou-li ve stanoveném termínu odstraněny vady obsažené v zápise o předání a převzetí zboží, je kupující oprávněn požadovat od prodávajícího úhradu smluvní pokuty ve výši 500,- Kč za každý jednotlivý případ. 6.3 V případě, že kupující neodebere z důvodů na jeho straně výše specifikované zboží ve stanoveném množství, provedení nebo termínu, ačkoliv k tomu byl prodávajícím písemně vyzván, je povinen zaplatit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 30 % kupní ceny objednaného, avšak neodebraného zboží. VII. OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ Podepsáním této smlouvy smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby byl celý text této smlouvy a veškeré skutečnosti v ní uvedené zveřejněny, a to včetně výše ceny, způsobu, místa a času plnění předmětu smlouvy. Smluvní strany tedy prohlašují, že žádná část smlouvy nenaplňuje znaky obchodního tajemství (ust. § 504 z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění) a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 7.1 Právní vztahy vyplývající z této smlouvy se řídí českým právním řádem, zejména občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. 3 7.2 Tato smlouva byla sepsána ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení. Jakákoli změna této smlouvy může být provedena pouze formou písemného dodatku ke smlouvě podepsaného oběma smluvními stranami. 7.3 Strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly a že tato smlouva tak, jak byla sepsána, odpovídá jejich pravé vůli, kterou si vzájemně projevily vážně, srozumitelně a zcela svobodně, a na důkaz toho připojují své podpisy. Příloha č. 1: Technická specifikace předmětu koupě Příloha č. 2: Celková nabídková cena V Náchodě dne: 19.3.2017 V Pardubicích dne: 21.3.2017 . …………………………………….. ……………………………………….. Ing. Zbyněk Chotěborský Ing. Jan Vaško MBA předseda představenstva Jednatel prodávající kupující 4