Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1542974: Kupní smlouva

Příloha č. 67 310 2017 Multi CZ s.r.o.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

                                  č. 67/130/2017

        uzavřená podle § 2079 a násl. z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

                                                     I.
                                        SMLUVNÍ STRANY

Oblastní nemocnice Náchod,a.s.

Sídlo:               Purkyňova 446, 547 01 Náchod

IČ:                  260 00 202

DIČ:                 CZ26000202

Statutární zástupce: Ing. Zbyněk Chotěborský, předseda představenstva

Kontaktní osoby: Dana Pospíšilová, e-mail: dana.pospisilova@multicatering.cz

(dále jen kupující)

a

Multi CZ s.r.o.
Anenská 1715, Pardubice 503 02
IČ: 27488837
DIČ: 27488837
Zastoupená: Ing. Janem Vaškem MBA
Bankovní spojení: 230675636/0300
(dále jen prodávající)

                                                                  II.

                                                    PŘEDMĚT SMLOUVY

2.1 Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu 1 ks konvektomatu 20XGN1/1 typu: FX 201E2 (dále
    jen „zboží“) podle bližší technické specifikace ( příloha č. 1 této kupní smlouvy), a kupující se
    zavazuje zaplatit za toto zboží a služby kupní cenu stanovenou v čl. III.

                                                                  III.
                                        KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1 Kupní cena za dodané zboží a související služby je stanovena dohodou a činí 297.000,- Kč bez
    DPH, DPH ve výši 21% činí 62.370- Kč.
    Celková cena včetně DPH je 359.370 ,-Kč
   (slovy:třistapadesátdevěttisíctřistasedmdesátkorunčeských).
3.2 Uvedená cena zahrnuje i další výdaje spojené s realizací předmětu smlouvy včetně nákladů na
    dopravu do místa plnění, nákladů na umístění, instalaci, uvedení zařízení do provozu a zaškolení
    personálu v místě plnění.

3.3 Kupní cenu podle čl. III., bod 3.1 této smlouvy uhradí kupující takto:
      po řádném protokolárním předání a převzetí dodávky na základě prodávajícím doručené faktury
         100 % sjednané ceny.
    Splatnost faktury (daňového dokladu) je 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení kupujícímu.
    V případě, že tyto doklady nebudou splňovat náležitosti dané příslušnými právními předpisy nebo
    budou mít jiné vady v obsahu, je kupující oprávněn je ve lhůtě splatnosti vrátit a prodávající je
    povinen vystavit doklady opravené. V případě vrácení faktury z důvodů výše uvedených se lhůta
    splatnosti stanoví a nová lhůta splatnosti počíná běžet až dnem následujícím po dodání upravených
    daňových dokladů.

3.4 V případě, že kupující nedodrží touto smlouvou sjednanou lhůtu splatnosti, je povinen uhradit
    prodávajícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky vycházející z ceny zboží bez
    DPH za každý den následující po uplynutí sjednané lhůty splatnosti.

                                                                  IV.
                                                 TERMÍN A MÍSTO PLNĚNÍ
4.1 Prodávající je povinen odevzdat kupujícímu zboží dle čl II. této smlouvy v ujednaném provedení,
     množství a jakosti do 30 kalendářních dnů od podpisu této smlouvy.
     Místem dodání je stravovací provoz Oblastní nemocnice Náchod, a.s., Purkyňova 446,
     Náchod 547 69.
4.2 Prodávající se zavazuje dodat výše uvedené zboží do sídla kupujícího uvedeného v záhlaví.
     Kupující nabývá vlastnického práva ke zboží po jeho protokolárním předání a převzetí v místě
     plnění, tj. podpisem protokolu o předání a převzetí oběma smluvními stranami.
4.3 Současně s předáním zboží předá prodávající kupujícímu dodací list a záruční list a veškeré další
    doklady, které se ke zboží vztahují, zejména doklady nutné k řádnému užívání zboží: návod
    k obsluze v českém jazyce, prohlášení o shodě, o technických požadavcích na výrobky a o změně
    a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

                                                                  V.
                                                      ZÁRUKA A SERVIS
5.1 Záruční lhůta počíná běžet okamžikem předání a převzetí zboží a je stanovena na celý předmět
     koupě.
     Prodávající poskytuje záruku na kvalitu dodaného zboží po dobu 36 měsíců ode dne převzetí
     plnění vymezeném v čl. II smlouvy.

                                                                      2
5.2 Během záruční lhůty je prodávající povinen vyřídit neprodleně a na své náklady jakoukoliv řádnou
    reklamaci dodaného zboží. Záruční lhůty na reklamované zboží se prodlužují o dobu počínající
    datem uplatnění oprávněné reklamace a končící odstraněním reklamované vady.

5.3 Reklamace je nutno uplatnit písemně, buď dopisem, nebo na e-mailové adrese prodávajícího.
    Záruční servis se bude provádět v místě: Oblastní nemocnice Náchod, a.s. Náklady spojené
    s dopravou vadného zboží do místa provádění záručního servisu a náklady spojené dopravou
    opraveného, vyměněného zboží zpět kupujícímu nese prodávající. Prodávající má povinnost
    vyzvednout reklamované zboží v sídle kupujícího nejpozději do 7 dnů od nahlášení.

                                                                  VI.
                                                      SMLUVNÍ POKUTY
6.1 V případě, že prodávající protokolárně nepředá zboží do 30 kalendářních dnů od podpisu kupní
    smlouvy je povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý den prodlení
    počínaje dnem následujícím po uplynutí smluvně dohodnutého termínu předání předmětu smlouvy.

6.2 Nebudou-li ve stanoveném termínu odstraněny vady obsažené v zápise o předání a převzetí zboží,
    je kupující oprávněn požadovat od prodávajícího úhradu smluvní pokuty ve výši 500,- Kč za každý
    jednotlivý případ.

6.3 V případě, že kupující neodebere z důvodů na jeho straně výše specifikované zboží ve stanoveném
    množství, provedení nebo termínu, ačkoliv k tomu byl prodávajícím písemně vyzván, je povinen
    zaplatit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 30 % kupní ceny objednaného, avšak neodebraného
    zboží.

                                                                VII.
                                             OBCHODNÍ TAJEMSTVÍ

Podepsáním této smlouvy smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby byl celý text této smlouvy a
veškeré skutečnosti v ní uvedené zveřejněny, a to včetně výše ceny, způsobu, místa a času plnění
předmětu smlouvy.
Smluvní strany tedy prohlašují, že žádná část smlouvy nenaplňuje znaky obchodního tajemství (ust. §
504 z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění) a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění
bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek.

                                                                 VIII.
                                                ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
7.1 Právní vztahy vyplývající z této smlouvy se řídí českým právním řádem, zejména občanským
    zákoníkem č. 89/2012 Sb.

                                                                      3
7.2 Tato smlouva byla sepsána ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po
     jednom vyhotovení. Jakákoli změna této smlouvy může být provedena pouze formou písemného
     dodatku ke smlouvě podepsaného oběma smluvními stranami.

7.3 Strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly a že tato smlouva tak, jak byla sepsána, odpovídá
     jejich pravé vůli, kterou si vzájemně projevily vážně, srozumitelně a zcela svobodně, a na důkaz
     toho připojují své podpisy.

Příloha č. 1: Technická specifikace předmětu koupě
Příloha č. 2: Celková nabídková cena

V Náchodě dne: 19.3.2017             V Pardubicích dne: 21.3.2017

. ……………………………………..           ………………………………………..
Ing. Zbyněk Chotěborský       Ing. Jan Vaško MBA
předseda představenstva       Jednatel
                                  prodávající
               kupující

                          4