Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15534907: Objednávka Kolejnice

Příloha 21_801080035_22.1.2021 ID 8308203.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo: 21/801080035                                                                                                             M

                                   OBJEDNÁVKA Zpracoval:                         Tel. číslo:
                                                                                 Email:

Objednatel:                                         Dodavatel:                    Notifikace: 18.1.2021 10:03
Správa železnic, státní organizace                  MORAVIA STEEL a.s.
Dlážděná 1003/7
Praha 1, Nové Město 110 00                          Průmyslová 1000, Staré Město                      DIČ: CZ699002812
                                                    739 61 Třinec
Objednávku vystavuje organizační složka:            IČO: 63474808
Správa železnic, státní organizace
Dlážděná 1003/7
Praha 1 110 00

IČO: 70994234                      DIČ: CZ70994234

"Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským

soudem v Praze, spisová značka A 48384“             Termín dodání:               Finanční objem (bez DPH) do:
                                                     10. 5. 2021                            CZK 1 695 184,61
Č. j.:                                              Způsob dopravy:
                                                    Zajistí dodavatel            Způsob platby:
Smlouva:            19809/2019-SZDC-GR-O8           Povaha nákupu:               Převodem
                                                                                 Účetní okruh:

Splatnost faktury: 30 dní                             X                                 MOZ           HOM    X
                                                    provoz investice FKSP                                  ZDC
Potvrzený termín dodání:
                                                    Fakturu zašlete:
Adresa místa plnění:                                Správa železnic, státní organizace
Oblastní ředitelství Brno                           Dlážděná 1003/7
žst. Brno - Maloměřice, kol. č. 9                   Praha 1 110 00
Brno

Objednáváme u Vás:

Čís.ř. Kód MTZ Název                                                         MJ               Množství Cena / jedn.

1 0437311250 Kolejnice 49E1 / 75 m, xxx ks, celkem xxx m, tj. xxx t, neděr.  T

2                   Přepravné                                                T

Pokračování je na straně 2

Přílohy:              žádné

Záruční doba:         Dle smlouvy

Objednávka je podstatnou náležitostí daňového dokladu (faktury). Na daňový doklad uvádějte své IČO, DIČ nebo potvrďte, že nejste plátci DPH. Uveďte, jestli jste fyzická nebo právnická
osoba. Úrok z prodlení respektujeme pouze v zákonné výši dle nařízení vlády č.351/2013 Sb. Termín splatnosti bude akceptován po doručení úplného daňového dokladu. Daňový doklad
může být uhrazen ze dvou účtů, a to zvlášť základ DPH a zvlášť DPH.

Žádáme o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky nelze daňový doklad akceptovat jako úplný a nemůže být proplacen.
Dodavatel včas poskytne odběrateli informaci o možných změnách týkajících se identifikačních údajů společnosti, včetně možné změny bankovních údajů.
Objednatel je povinen uveřejňovat uzavřené smlouvy (objednávky včetně její písemné akceptace) v Registru smluv na základě ustanovení zákona číslo 340/2015 Sb. (viz zadní
strana objednávky).

Smluvní strany se dohodly, že stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad dodavatele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo
uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně dodavatele.

V případě poskytnutí osobních údajů dodavateli je dodavatel povinen tyto údaje zabezpečit dle Nařízení evropského parlamentu a rady o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR).

Praha 1, dne: 20. 1. 2021                           Třinec, Akceptováno dne: 22. 1. 2021
(razítko, podpis)                                   (jméno, příjmení, razítko, podpis) p. Jan Sabela

  Objednatel:                                          Dodavatel:
        jméno: JUDr. Ilona SVOBODOVÁ

                                                                                                      Strana: 1/2
                                                                        Číslo: 21/801080035                            M
                      OBJEDNÁVKA Zpracoval:
                                                                                             Tel. číslo:

                      Pokračování                                                            Email:

Čís.ř. Kód MTZ Název                                                    MJ                           Množství Cena / jedn.

Dodávka kolejnic třídy oceli R260, podle vzorových listů a TPD.
Dílčí objednávka dle uzavřené Rámcové dohody č. 19809/2019-SŽDC-GŘ-O8.
Kontaktní osoba OŘ:

Tato objednávka představuje nabídku ve smyslu § 1731 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „OZ“). Akceptace objednávky musí být písemná. Konkludentní přijetí nabídky je vyloučeno (§ 1744 OZ).
Dodavatel bere na vědomí, že akceptací této objednávky dojde k uzavření smlouvy. Objednatel uveřejní objednávku i přijetí
nabídky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
těchto smluv a o registru smluv (dále jen „ZRS) za předpokladu, že se bude jednat o smlouvu ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 ZRS,
na níž nedopadá výjimka dle ustanovení § 3 ZRS. Dodavatel akceptací nabídky souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci
smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této smlouvy v registru smluv.

Neoznámí-li dodavatel objednateli písemně společně s akceptací této objednávky, které konkrétně specifikované údaje považuje za
své obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 OZ, či že se v objednávce vyskytují informace, jež nemohou být v registru
smluv uveřejněny v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 ZRS, bude objednatel postupovat tak, jakoby se takové údaje a informace v
objednávce nevyskytovaly. S částmi objednávky, které dodavatel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této
objednávky, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým
postupem vzniklou. Za označení těchto údajů a informací odpovídá výhradně dodavatel, a to bez ohledu na to, která ze stran tyto
údaje či informace znečitelní a objednávku uveřejní. Totéž platí pro oznámení dodavatele, že na jeho osobu či tuto objednávku
dopadá některá z výjimek uvedených v ustanovení § 3 odst. 2 ZRS.

Účinností zákona č. 367/2019 Sb., tj. od 1. 1. 2020 došlo ke změně názvu státní organizace, dřívější název Správa železniční
dopravní cesty byl od uvedeného data nahrazen názvem novým Správa železnic. K uvedené změně došlo ex lege a zápis nového
názvu do obchodního rejstříku nemá konstitutivní charakter, změna nemá vliv na právní postavení, práva a povinnosti, či jiné
okolnosti státní organizace, totožnost subjektu, státní organizace, zůstává zachována. Smluvní strany naznačenou okolnost berou na
vědomí a jsou s ní srozuměny.

                                                                                                          Strana: 2/2