Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1553646: Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a potenciálních

Příloha UNEX a.s. OLA-MN-572017.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        fRkDohodaZamT
DOHODA 
o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců
 
a
 potenciálních zaměstnanců a 
poskytnutí příspěvku 
v rámci projektu „
Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců
 II
“
 


č. 
OLA-MN-57/2017
 
/ 
reg
. 
č.
 
proj
. 
CZ.03
.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053
 
uzavřená mezi
	
Úřad
em
 práce České republiky
zastupující osoba:
	
Ing. 
Bořivoj Novotný
, 
ředitel Odboru
 zaměstnanosti Krajské pobočky v Olomouci
sídlo:
	
Dobrovského 1278
/25, 170 00 Praha 7
IČO
:
	
72496991
adresa pro doručování:
	
Úřad práce
 ČR – Krajská pobočka Olomouc, 
Vejdovského
 

č.p. 988/4, Hodolany, 779 00 Olomouc 9
 
číslo účtu:
	
xxxxxxxxxxxxxxxxx
(dále jen 
„Ú
řad práce
“
)
 na 
straně jedné
a
zaměstnavatel
em
:
	
UNEX a
.s.
zastupující osoba:
	
Ing. Milan Bačko, předseda představenstva – zastoupený 

na základě plné moci Ing. Hanou Bartošovou
sídlo
 firmy (místo podnikání)
:
	
Brníčko č
.p. 1032, 783 91 Uničov 1
IČO
:
	
45192049
adresa provozovny:
	
Brníčko č
.p. 1032, 783 91 Uničov 1
číslo účtu:
	
xxxxxxxxxxxxxxxxx
(dále jen 
„
zaměstnavatel
“
) na straně druhé.
Článek I
Účel dohody
I.1 
Tato dohoda se uzavírá podle § 106 a § 109 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“), za účelem poskytnutí příspěvku na zabezpečení vzdělávací aktivity a 
příspěvku na úhradu mzdových nákladů
 z projektu „
Podpora odborného
 vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)
“ (dále jen „POVEZ II“),
 
r
eg
. 
č.
 
CZ.03
.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053
, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této dohodě.
Článek I
I
Předmět dohody
Předmětem 
této 
dohody je 
úprava vzájemných vztahů mezi Úřadem práce a zaměstnavatelem při 
zabezpečení vzdělávací aktivity v rámci projektu
 POVEZ II
 
a 
poskytnutí příspěvku na její zajištění a příspěvku na úhradu mzdových nákladů
 zaměstnavatele, který provádí odborný rozvoj svých 
zaměstnanců
, případně potenciálních zaměstnanců. Příspěvek na potenciální zaměstnance může být poskytnut pouze v případě, že zaměstnavatel zároveň s vyúčtováním vzdělávací aktivity za tyto osoby doloží doklad o jejich přijetí do pracovního poměru, tj. pracovní smlouvu.
Zaměstnavatel zabezpečí pro své 
zaměstnance
, případně potenciální zaměstnance 
následující vzdělávací aktivitu:
 
	


Jazyk C
# programování I
Rozsah vzdělávací aktivity
 pro 1 účastníka
:
	
50,00
 
	
vyučovacích
 
hodin


z toho:
	- teoretická příprava:
	
49,00
	
vyučovacích
 
hodin


	- praktická příprava:
	
0,00
	
vyučovacích
 
hodin


	- ověření 
získaných 
znalostí a dovedností:
	
1,00
	
vyuč
. 
hodin
Dodavatel vzdělávací aktivity:
	
xxxxxxxxxxxxxxxxx
T
ermín realizace vzdělávací aktivity
:
	
Datum 
zahájení
:
	
 
15.3
.2017


	
Datum 
ukončení
:
	
 
4.4
.2017
Z
působ ověření získaných znalostí a dovedností
: 
	


Závěrečná zkouška
	


Zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity
:
· 
počet:
	
3
· 
jmenný seznam:
	
přílohou č. 1 této dohody je vyplněný formulář „Seznam zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“
.
Potenciální zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity
:
· 
počet:
	
0
· 
jmenný seznam:
	
přílohou č. 2 této dohody je vyplněný formulář „Seznam potenciálních zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“
.
Poskytnutý příspěvek je podporou de minimis podle nařízení Komise (EU) č. 1407/2013 ze dne 18. prosince 2013 o použití článků 107 a 108 Smlouvy o fungování Evropské unie na podporu de minimis, Úř. věst. L 352, 24. 12. 2013, s. 1.
Článek III
Zaměstnavatel se zavazuje
III.1 
Zajistit účast 
zaměstnanců
 uvedených v 
příloze č. 1,
 případně potenciálních zaměstnanců uvedených v 
příloze č.
 2
 této dohody 
ve 
vzdělávací aktivitě specifikované v bodech I
I
.2
, II.3, II.4, II.5 a II.6 
této dohody.
 
III.2 
Vytvořit 
zaměstnancům
 a potenciálním zaměstnancům
 účastnícím se vzdělávací aktivity odpovídající podmínky k účasti 
ve 
vzdělávací aktivitě.
III.3 
Zajistit prokazatelné seznámení zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců účastnících se vzdělávací aktivity s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a s předpisy o požární ochraně majícími vztah k účasti ve vzdělávací aktivitě.
 
III.4 
Nejpozději ke dni předložení prvního vyúčtování mzdových nákladů na ÚP ČR je každý podpořený zaměstnanec povinen vyplnit vstupní dotazník dostupný na Integrovaném portálu MPSV. Zaměstnavatel je zároveň povinen zaměstnanci vyplnění dotazníku umožnit, v případě potřeby je povinen mu zajistit též přístup k potřebné výpočetní technice.
III.5 
V průběhu vzdělávací aktivity zajistit prokazatelnou denní evidenci
 (včetně potvrzení ze strany lektora)
:
· 
docházky 
zaměstnanců
 a potenciálních zaměstnanců
, kteří se účastní vzdělávací aktivity, a to s uvedením počtu hodin, v
 
nichž se jednotliví 
zaměstnanci
 
a potenciální zaměstnanci 
vzdělávací aktivity zúčastnili,
· 
vzdělávací aktivity, a to minimálně v rozsahu: datum, hodina začátku a konce, téma, počet hodin vzdělávací aktivity.
 
III.6 
Písemně informovat Úřad práce, pokud vzniknou překážky, které znemožní další 
realizaci celé vzdělávací aktivity, a to
 nejpozději do 8 kalendářních dnů od vzniku těchto překážek.
 
III.7 
N
ejpozději 
před zahájením výuky
 
z
ajistit informování Úřadu práce písemnou formou o změnách v „
Plánovaném h
armonogramu
 vzdělávací aktivity“, který 
je přílohou č. 3
 této dohody a o případné změně místa realizace vzdělávací aktivity, jakož i o dalších skutečnostech, které mohou mít vliv na plnění účelu této dohody.
III.8 
V souladu s 
bodem IV.2
 dohody dokládat 
Ú
řadu práce kopie evidence docházky
 a kopie evidence výuky dle bodu 
III.
5 
za příslušný měsíc a výkaz „Vyúčtování mzdových nákladů 
za
 
dobu účasti zaměstnanců 
ve 
vzdělávací aktivitě“, který je 
přílohou č. 4
 této dohody, za
 
jednotlivé měsíce
,
 nejpozději 
do
 konce kalendářního měsíce následujícího po uplynutí vykazovaného měsíčního období
.
 V případě, že kopie evidence docházky 
a kopie evidence výuky dle bodu 
III.
5 
za příslušný měsíc a výkaz „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“ nebudou v
e
 
stanovené
 lhůtě doloženy, příspěvek na úhradu mzdových nákladů za příslušný měsíc nebude 
Ú
řadem práce poskytnut. 
První příspěvek na úhradu mzdových nákladů je splatný po 
prokazatelném splnění podmínek
 dle bod
u
 
III.3 a 
III.4
 této dohody.
III.9 
V souladu s bodem 
IV.3
 dohody po ukončení vzdělávací aktivity při závěrečném vyúčtování doložit 
Ú
řadu práce výkaz „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci 
projektu
 
POVEZ II
“
,
 který je 
přílohou č. 5
 této dohody, včetně závěrečného proto
kolu, kopie 
faktury za kurz
 a
 
kopie dokladu
 o úhradě vzdělávací aktivity.
 Zaměstnavatel se dále zavazuje předložit vzor dokladu prokazujícího úspěšné absolvování kurzu a v případě zapojení potenciálních zaměstnanců také kopii jejich pracovní smlouvy. Tyto doklady, včetně kopií dokladů prokazujících úspěšné absolvování kurzu 
zaměstnancem
 a potenciálním zaměstnancem, je zaměstnavatel povinen uchovávat v souladu s bodem
 
III.13
 této dohody. 
Závěrečný protokol bude obsahovat minimálně:
· 
seznam 
zaměstnanců
 a potenciálních zaměstnanců
, kteří úspěšně ukončili vzdělávací aktivitu
, včetně seznamu vydaných osvědčení či jiných dokladů prokazujících úspěšné absolvování kurzu,
 
· 
seznam 
zaměstnanců 
a potenciálních zaměstnanců
, kteří vzdělávací aktivitu nedokončili nebo ukončili neúspěšně, spolu s informací o délce vzdělávací aktivity (v hodinách), kterou absolvovali a o důvodech neúspěchu
, neukončení a absence.
V případě, že vyúčtování vzdělávací aktivity proběhne před vyúčtováním mzdových nákladů
 dle bodu 
III.8,
 je zaměstnavatel dále povinen doložit kopie evidence docházky
 a kopie evidence vzdělávací aktivity dle bodu 
III.5
 
této 
dohody
 a splnit podmínky dle 
bodu
 III.3 a
 
III.4
 této 
dohody. V případě, že uvedené náležitosti nebudou doloženy Úřadu práce do konce kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla vzdělávací aktivita ukončena, příspěvek nebude Úřadem práce poskytnut.
III.10 
Zajistit, aby 
s osobními údaji 
zaměstnanců
 a potenciálních zaměstnanců
, kteří se účastní vzdělávací aktivity, 
bylo nakládáno 
v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů,
 
ve znění pozdějších předpisů
.
III.11 
Zajistit propagaci a publicitu projektu
,
 v souladu s 
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
,
 dostupnou 
na 
www.esfcr.cz
. Zaměstnav
atel není v rámci těchto pravidel
 povinen vkládat stručnou prezentaci projektu na webové stránky 
www.esfcr.cz
 a dále není povinen zajistit označení školící místnosti, jestliže není vzdělávací aktivita realizována výhradně pro tohoto zaměstnavatele.
III.12 
Vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a vést v účetnictví své aktivity s jednoznačnou vazbou ke vzdělávací aktivitě dle této dohody, respektive daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se ke vzdělávací aktivitě dle této dohody splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu 
ustanovení 
§ 11 zákona č. 563/1991 Sb.
, 
o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
,
 (s
 
výjimkou 
písmene
 f) 
citovaného 
zákona) a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě chronologicky a způsobem z
aručujícím jejich trvanlivost a 
aby na nich bylo jednoznačně uvedeno, že se vážou ke vzdělávací aktivitě dle této dohody.
III.13 
Uchovávat veškeré dokumenty a účetní doklady související s poskytnutím příspěvku
 a realizací vzdělávací aktivity
 v souladu s platnými právními předpisy Č
eské republiky
, zejména v souladu s
 ustanovením § 44a odst. 9
 zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
 a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla)
,
 ve znění pozdějších předpisů,
 a to nejméně po dobu 10 let od doby ukončení 
projektu, přičemž lhůta 10 let se počítá od 1. ledna roku následujícího po 
roce, v němž byl vyplacen poslední příspěvek.
III.14 
Vytvořit podmínky k provedení kontroly
 
dodržování sjednaných podmínek pro realizaci vzdělávací aktivity, poskytnout oprávněným osobám veškeré doklady vztahující se k poskytnutí příspěvku a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly. Kontrolu vykonávají Úřad práce a jím pověřené osoby, Státní úřad inspekce práce, územní finanční orgány oprávněné k výkonu kontrol, Ministerstvo práce a sociálních věcí, 
Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány pověřené k výkonu kontroly.
III.15 
V případě, že kontrolu provede jiný kontrolní orgán než 
Ú
řad práce, 
se
 zaměstnavatel 
zavazuje
 bez zbytečného odkladu informovat 
Ú
řad práce o přijetí a plnění opatření k nápravě nedostatků zjištěných při kontrole
, 
a to nejpozději v den vyúčtování mzdových nákladů
.
III.16 
Na stejný účel, tj. na tu část nákladů, která bude ve výši poskytnutého příspěvku 
Úřadem práce
, nebude 
zaměstnavatel 
čerpat krytí z peněžních prostředků poskytovaných ze státního rozpočtu, rozpočtu územních samosprávných celků, vyšších územních samosprávných celků, 
Evropských strukturálních a investičních fondů, 
popř. z jiných programů a projektů EU, ani jiných veřejných zdrojů.
III.17 
Nečerpat v průměru více než 500 000 Kč měsíčně a více než 6 000 000 Kč ročně souhrnně za všechny aktivity realizované v rámci projektu POVEZ II.
III.18 
Považovat účast zaměstnanců na vzdělávací aktivitě za prohlubování kvalifikace zaměstnanců dle 
ustanovení 
§ 230 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
 (
dále jen 
„
zákoník práce
“)
.
Článek IV
Úřad práce se zavazuje
IV.1 
Poskytnout zaměstnavateli příspěvek 
v celkové maximální částce
 
64 425
 
Kč
, 
tj. maximální výše příspěvku
 na mzdové
 náklad
y
 
činí 
19 800
 
Kč
 a maximální výše příspěvku na vzdělávací aktivity činí 
44 625
 
K
č, přičemž:
IV.1.1 
Mzdový příspěvek bude poskytnut za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě až do výše 
100
 
% skutečně vyplacených mzdových nákladů 
včetně pojistného
 
na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvedl z vyměřovacího základu zaměstnanců, 
maximálně však 1
7
6
 Kč
 
na jednoho zaměstnance za každou hodinu účasti zaměstnance na odborném rozvoji.
 
IV.1.2 
Maximální výše všech mzdových příspěvků v jednom měsíci na jednoho zaměstnance v rámci všech aktivit projektu POVEZ II činí 29 700 Kč měsíčně při stanovené týdenní pracovní době podle ustanovení § 79 zákoníku práce. Při sjednání kratší pracovní doby podle ustanovení § 80 zákoníku práce se maximální měsíční výše mzdového příspěvku poměrně krátí k délce sjednané pracovní doby.
IV.1.3 
Příspěvek na vzdělávací aktivitu bude poskytnut
 maximálně
 
ve
 
výši 
85
 
%
 
skutečně uhrazených
 
nákladů vzdělávací aktivity, 
nejvýše však ve výši maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu dle bodu IV.1 této dohody
.
 
Úřad práce si vyhrazuje právo poskytnout příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity v nižší částce v případě, že vzdělávací aktivita nebude realizována ve sjednaném rozsahu nebo bude kontrolou zjištěno, že se vzdělávací aktivity neúčastní všichni 
zaměstnanci
 uvedení v 
příloze č. 1
 této dohody nebo potenciální 
zaměstnanci
 uvedení v 
příloze č.
 
2 
 této dohody.
IV.2 
Příspěvek na úhradu mzdových nákladů bude 
Ú
řad práce vyplácet měsíčně, a
 
to do 30
 
kalendářních dnů ode dne, kdy zaměstnavatel doloží 
v souladu s bodem 
III.8
 této dohody Ú
řadu práce 
bezchybný a úplný 
výkaz „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“, který je 
přílohou č. 4
 této dohody
.
 
Příspěvek
 na úhradu mzdových nákladů
 bude vyplacen na účet uvedený v 
záhlaví
 této dohody.
V případě, že uvedené doklady nebudou doloženy ve stanovené lhůtě, příspěvek na úhradu mzdových nákladů za příslušný měsíc nebude 
Ú
řadem práce poskytnut.
IV.3 
Příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity je splatný po ukončení vzdělávací aktivity.
 
Příspěvek na úhradu vzdělávací aktivity bude poskytnut do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy zaměstnavatel doloží v souladu s bodem 
III.9
 Úřadu práce bezchybný a úplný výkaz „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu 
POVEZ II
“, který je 
přílohou č.
 5
 této dohody. Příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity bude vyplacen na účet uvedený v 
záhlaví
 této dohody.
V případě, že uv
edené doklady nebudou doloženy Ú
řadu práce ve stanovené lhůtě, příspěvek na úhradu nákl
adů vzdělávací aktivity nebude Ú
řadem práce poskytnut.
 
IV.4 
Nakládat s osobními údaji 
zaměstnanc
ů a potenciálních zaměstnanců
, kteří se účastní vzdělávací aktivity, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, 
ve
 
znění pozdějších předpisů
.
IV.5 
Poskytovat zaměstnavateli příspěvek v souladu s touto dohodou 
za dobu účasti 
zaměstnanců
 a potenciálních zaměstnanců
 na vzdělávací
ch
 akti
vitách, přičemž tato aktivita zároveň nemůže 
být delší než 
18 měsíců
 
od zahájení vzdělávací
 aktivit
y uvedené
 v bodu 
I
I
.2
 a musí být ukončena do 31.8.2020. Jazyková vzdělávání mohou být podpořena v maximální délce 6 měsíců.
Článek 
V
Vrácení příspěvku a pozastavení jeho vyplácení
V.1 
Zaměstnavatel se zavazuje vrátit 
Ú
řadu práce poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část, pokud mu jeho zaviněním nebo v důsledku pochybení 
Ú
řadu práce byly poskytnuty neprávem nebo ve vyšší částce než náležely, a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy tuto skutečnost zjistil nebo kdy ho 
Ú
řad práce vyzval k vrácení příspěvku. Toto ustanovení se nevztahuje na případy, kdy došlo k porušení rozpočtové kázně 
dle článku VI této dohody
.
V.2 
Zaměstnavatel se zavazuje vrátit 
vyplacený 
příspěvek 
na úhradu mzdových nákladů 
nebo jeho poměrnou část 
Ú
řadu práce, pokud hrubá mzda uvedená ve výkazu „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“ nebude zúčtována zaměstnanci k výplatě 
za tento příslušný měsíc 
a
 po zákonných srážkách vyplacena 
před poskytnutím příspěvku Úřadem práce za příslušný měsíc
 
nebo
 částka pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku zaměstnanosti 
nebo
 pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvádí z vyměřovacího základu zaměstnance, uvedená v tomto výkazu, nebude 
před poskytnutím příspěvku Úřadem práce za příslušný měsíc
 odvedena
.
 Vrácení 
tohoto 
příspěvku bude provedeno ve lhůtě uvedené v bodě 
1
 tohoto článku dohody.
 
V.3 
Pokud 
Ú
řad práce
 nebo jiná osoba oprávněná ke kontrole zjistí, že zaměstnavatel nesplnil nebo neplní některou z podmínek uvedených v této dohodě, je 
Ú
řad práce
 oprávněn pozastavit 
vyplácení 
příspěvku a zahájit potřebné kroky vedoucí ke zjištění, zda došlo k nesrovnalosti ve smyslu
 
nařízení 
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 ze dne 17. prosince 2013 o společných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti, Evropském zemědělském fondu pro rozvoj venkova a Evropském námořním a rybářském fondu, o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti a Evropském námořním a rybářském fondu a o zrušení nařízení Rady (ES) č. 1083/2006
,
 
popř. k podezření na porušení rozpočtové kázně podle 
zákona č. 218/2000 Sb., o 
rozpočtových pravidl
ech (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „rozpočtová pravidla“)
.
V.4 
V případě vzniku pochybností o správnosti a úplnosti údajů uvedených ve výkazech a
 
dokladech, vztahujících se k realizaci vzdělávací aktivity a vyplácení příspěvku, Úřad práce neprodleně vyzve zaměstnavatele k podání vysvětlení. Příspěvek bude vyplacen až po
 
odstranění
 pochybností mezi stranami
 této dohody
. Vysvětlení musí zaměstnavatel podat v
 
termínu stanoveném výzvou Úřadu práce.
 V případě, že takto zaměstnavatel ve
 
stanoveném termínu neučiní, nebudou příspěvky vyplaceny.
V.5 
V případě neukončení nebo nepodrobení se závěrečnému ověření získaných znalostí a dovedností
,
 nebude příspěvek na vzdělávací aktivitu příslušného zaměstnance či potenciálního zaměstnance vyplacen. Příspěvek na mzdové náklady bude vyplacen za dobu skutečné ú
časti  na vzdělávací aktivitě.
V.6 
V případě účasti zaměstnance či potenciálního zaměstnance na vzdělávací aktivitě nižší než 80 % nebude příspěvek na vzdělávací aktivitu ÚP ČR uhrazen. Pokud zaměstnavatel i přes nižší účast 
ve 
vzdělávací aktivitě doloží osvědčení o úspěšném ukončení, bude na účastníka pohlíženo jako na neúspěšného. Příspěvek může být vyplacen pouze v případě, že účastník úspěšně absolvoval závěrečné ověření znalostí a dovedností a účastnil se vzdělávání v jeho uznatelném rozsahu (min. 80 %).
V.7 
V případě, že příslušný zaměstnanec
 či potenciální zaměstnanec
 neabsolvuje závěrečné ověření získaných znalostí a dovedností úspěšně, může absolvovat další, maximálně však dvě opravná ověření získaných znalostí a dovedností. Dodatečné náklady související s opravným ověřením nese zaměstnavatel. Opravná zkouška musí být realizovaná v době trvání 
účinnosti této 
dohody. Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce o termínech opravného ověření
,
 nejpozději den předem. V případě, že 
účastník vzdělávací aktivity
 nebude úspěšný ani u opakovaného ověření získaných znalostí a dovedností,
 příspěvek na vzdělávací aktivitu za příslušného zaměstnance
 či potenciálního zaměstnance
 nebude vyplacen. 
Příspěvek na mzdové náklady bude vyplacen za dobu skutečné 
účasti na 
vzdělávací aktivitě. Za dobu účasti na opravném ověření získaných znalostí a dovedností nebude příspěvek na mzdové náklady vyplacen.
Článek 
V
I
Porušení rozpočtové kázně
VI.1 
Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených v článku III 
pod body III.1, III.10, III.12, III.16 a  
III.18
 
bude  postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení §44a odst. 4 písm. 
b)
 rozpočtových pravidel, 
a to ve výši 
celkové částky, v níž byla porušena rozpočtová kázeň
.
VI.2 
Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených v článku III pod bodem  
III.6,, III.14 a III.15
 bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a odst. 4 písm. 
a)
 rozpočtových pravi
del, a to 
až 5  % z celkové částky, v níž byla porušena rozpočtová kázeň.
VI.3 
Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených v článku III pod body 
III.7, 
III.11, III.13 a III.17
 bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a odst. 4 písm. 
a) rozpočtových pravidel, a to 
až 3 % z celkové částky, v níž byla porušena rozpočtová kázeň.
VI.4 
Jestliže byla tato dohoda uzavřena, přestože vzdělávací zařízení pro realizaci vzdělávacích aktivit nebylo zaměstnavatelem vybráno v souladu 
se 
zákonem č. 134/2016
 Sb., o 
zadávání veřejných zakázek
, 
ve znění pozdějších předpisů
,
 s 
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
 
a prohlášením dle 
bodu VII.7
 této dohody
, čímž došlo k porušení 
některého z pravidel, jež je 
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
 
 považováno za porušení rozpočtové kázně, bude odvod za porušení rozpočtové kázně vyměřen dle § 44a odst. 4 písm. 
a)
  rozpočtových pravidel ve výši stanovené za porušení dané povinnosti 
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
.
VI.5 
V případě, že dojde k porušení povinností stanovených v článku III 
pod body 
III.2, III.3, III.4,
 III.5
,
 III.8 
a III.9 se 
nejedná o porušení rozpočtové kázně ve smyslu rozpočtových pravidel.
VI.6 
Nevrácení příspěvku nebo jeho části na výzvu 
Ú
řadu práce podle článku V. 
této dohody 
je porušením rozpočtové kázně podle § 44 odst. 1 písm. 
a)
 
rozpočtových pravidel
 
a bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně ve výši porušení rozpočtové kázně podle ustanovení §44a odst. 4 písm. 
b)
 
rozpočtových pravidel
.
Článek VI
I
Všeobecná
 a závěrečná
 ustanovení
VII.1 
Obsah dohody lze měnit pouze se souhlasem obou stran
 dohody
 formou písemných
 vzestupně
 
číslovaných 
dodatků. Navrhované změny musí být druhé smluvní straně sděleny písemně předem. 
Výjimkou z tohoto ustanovení jsou změny v Plánovaném harmonogramu vzdělávací aktivity. Znamená-li však změna v harmonogramu posun za termín ukončení vzdělávací aktivity uvedený v bodě II.5 této dohody, je nutné uzavřít dodatek.
VII.2 
V
 
případě zániku některé ze stran
 dohody
 přecházejí její práva a povinnosti vyplývající z dohody na jejího právního nástupce.
 
VII.3 
Nedílnou s
oučástí dohody je:
 
· 
příloha č. 1 –
 „Seznam zaměstnanců navržených k
 účasti na vzdělávací aktivitě“
· 
příloha č.
 
2 – „Seznam potenciálních zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“
· 
příloha č.
 
3
 – „
Plánovaný h
armonogram vzdělávací aktivity“
· 
příloha č.
 
4
 
–
 
vzor 
„Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“
· 
příloha č. 5 – vzor „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“
· 
příloha č. 
6
 – kopie 
„
Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu 
POVEZ II“
VII.4 
S
trany
 dohody
 si vyhrazují právo 
odstoupit
 
od 
dohod
y
 v případě vzniku překážky, která znemožňuje dokončení vzdělávací aktivity.
 
Účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně.
VII.5 
Úřad práce si vyhrazuje právo odstoupit od dohody a nevyplatit příspěvky v případě, že zaměstnavatel poruší povinnosti stanovené touto dohodou. Odstoupení od dohody bude doručeno písemně, neprodleně po zjištění okolností vedoucích k porušení této dohody. Účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení zaměstnavateli.
VII.6 
Dohoda nabývá platnosti a účinnosti podpisem obou stran
 dohody
. Je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží zaměstnavatel a jedno 
Ú
řad práce.
VII.7 
Zaměstnavatel prohlašuje, že při výběru vzdělávacího zařízení postupoval v 
souladu se zákonem č. 134/2016
 Sb., o 
zadávání veřejných zakázek
, 
ve znění pozdějších předpisů
, s pravidly
 stanovenými 
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
 
ve verzi
 platné v den vyhlášení výběrového řízení, resp. zadání objednávky, která je k dispozici na 
www.esfcr.cz
, a v souladu s „Vyrozuměním o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu POVEZ II“, vztahujícímu se k této dohodě, které tvoří 
přílohu č.
 
6
 této dohody.
VII.8 
Zaměstnavatel je povinen spolupracovat s 
Úřa
dem práce na zajištění publicity ESF.
VII.9 
Zaměstnavatel je povinen postupovat v souladu s Manuálem pro zájemce o vstup do projektu POVEZ II.
VII.10 
Zaměstnavatel souhlasí s využíváním údajů v informačních systémech, týkajících se příjemců příspěvku pro účely administrace prostředků z rozpočtu EU, a souhlasí se svým začleněním na veřejně přístupný seznam příjemců, na kterém budou zveřejněny údaje o příjemci příspěvku v rozsahu stanoveném 
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
, který je k dispozici na 
www.esfcr.cz
.
VII.11 
Příspěvek je z 85 % hrazen z prostředků Evropského sociálního fondu a z 15 % z prostředků Státního rozpočtu České republiky, v rámci OP
Z
.
VII.12 
Strany dohody
 prohla
šují, že si dohodu před jejím podpisem přečetly a s jejím obsahem bez výhrad souhlasí. Dohoda je vyjádřením jejích pravé, skutečné, svobodné a vážné vůle. Na
 
důkaz pravosti a pravdivosti těchto prohlášení připojují oprávnění zástupci stran dohody své vlastnoruční podpisy.
V
 Olomouci
 dne 
13.3.2017
NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. 
OLA-MN-57/2017
	strana 
1
 z 
7
MPSV - OSU
NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. 
OLA-MN-57/2017
	strana 
2
 z 
7
..................................................................
Ing. Milan 
Bačko
, předseda představenstva – zastoupený na základě plné moci Ing. Hanou       Bartošovou
	                       
                        UNEX a.s.


..................................................................
Ing. 
Bořivoj Novotný
ředitel Odboru
 zaměstnanosti 
Krajské pobočky v Olomouci
Za 
Ú
řad práce vyřizuje:
	
Pavla Horová
Telefon:
	
950 141
 678