Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15550303: 476/8 Objednáváme u Vás provedení výměny kotle a opravu stávajícího

Příloha OBJ_471.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Město Vrchlabí

                                                 Městský úřad Vrchlabí
                                               Zámek 1, 543 01 Vrchlabí

Na faktuře uvádějte vždy č. objednávky

                                                   Objednávka č. : 2021/158/MAJ/OBJ

Objednatel:                                        Dodavatel:
Městský úřad Vrchlabí                              Martin Jirka
Zámek č.p.1, Vrchlabí                              J. K. Tyla 324/
543 01 VRCHLABÍ 1                                  Vrchlabí
IČ : 00278475                                      54301 Vrchlabí
DIČ : CZ00278475                                   IČ : 87736012
Plátce DPH                                         DIČ : CZ7904123601

Předmět objednávky:
476/8 Objednáváme u Vás provedení výměny kotle a opravu stávajícího etážového topení v bytu
p. Galandákové. Odhadovaná cena je 89093,- Kč bez DPH.

Název                                          Počet MJ  Cena / MJ       Cena celkem bez DPH
výměna kotle a oprava topení                      1,00      82 093,00               82 093,00

Lhůta plnění : 17.02.2021 -                        Místo dodání: č.p. 471 Nádražní, BJ 8
Cena s DPH : 94 406,95Kč

Vyřizuje / tel. : Jan Bulušek/499 405 370

Objednatel prohlašuje, že je plátcem DPH a na poskytnutí plnění dle této objednávky použije
režim přenesené daňové povinnosti ve smyslu ust. § 92e zákona č. 235/2004 Sb., o dani
z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. (dále jen zákon o DPH).
Dodavatel se zavazuje vystavit za podmínek uvedených v zákoně o DPH doklad s náležitostmi dle
§ 92a odst. 2 zákona o DPH, tedy s uvedením sazby DPH, bez vyčíslení DPH a s textem:
"DAŇ ODVEDE ZÁKAZNÍK"
Daňový doklad se zavazuje dodavatel doručit objednateli nejpozději 10. den měsíce
následujícího po měsíci uskutečnění zdanitelného plnění.
Fakturu zašlete elektronicky do datové schránky f77btm4 nebo na email posta@muvrchlabi.cz.
Datum splatnosti faktury je stanoveno nejdříve na patnáctý den od data doručení.

Dne: 17.02.2021

                                                                         .............................................
                                                                          Dodavatel razítko a podpis

ODPA  Položka             ZP                   ÚZ        ORJ                 ORG                   Kč
                                                         0015            000015041                94 406,95
3612  5171
                                                                                    Datum:
Předběžnou kontrolu provedl a nárok schválil:

www.muvrchlabi.cz             IČ: 002 78 475                             DIČ: CZ00278475
datová schránka: f77btm4
                              podatelna: posta@muvrchlabi.cz tel.: 499 405 311