Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Město Vrchlabí Městský úřad Vrchlabí Zámek 1, 543 01 Vrchlabí Na faktuře uvádějte vždy č. objednávky Objednávka č. : 2021/158/MAJ/OBJ Objednatel: Dodavatel: Městský úřad Vrchlabí Martin Jirka Zámek č.p.1, Vrchlabí J. K. Tyla 324/ 543 01 VRCHLABÍ 1 Vrchlabí IČ : 00278475 54301 Vrchlabí DIČ : CZ00278475 IČ : 87736012 Plátce DPH DIČ : CZ7904123601 Předmět objednávky: 476/8 Objednáváme u Vás provedení výměny kotle a opravu stávajícího etážového topení v bytu p. Galandákové. Odhadovaná cena je 89093,- Kč bez DPH. Název Počet MJ Cena / MJ Cena celkem bez DPH výměna kotle a oprava topení 1,00 82 093,00 82 093,00 Lhůta plnění : 17.02.2021 - Místo dodání: č.p. 471 Nádražní, BJ 8 Cena s DPH : 94 406,95Kč Vyřizuje / tel. : Jan Bulušek/499 405 370 Objednatel prohlašuje, že je plátcem DPH a na poskytnutí plnění dle této objednávky použije režim přenesené daňové povinnosti ve smyslu ust. § 92e zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. (dále jen zákon o DPH). Dodavatel se zavazuje vystavit za podmínek uvedených v zákoně o DPH doklad s náležitostmi dle § 92a odst. 2 zákona o DPH, tedy s uvedením sazby DPH, bez vyčíslení DPH a s textem: "DAŇ ODVEDE ZÁKAZNÍK" Daňový doklad se zavazuje dodavatel doručit objednateli nejpozději 10. den měsíce následujícího po měsíci uskutečnění zdanitelného plnění. Fakturu zašlete elektronicky do datové schránky f77btm4 nebo na email posta@muvrchlabi.cz. Datum splatnosti faktury je stanoveno nejdříve na patnáctý den od data doručení. Dne: 17.02.2021 ............................................. Dodavatel razítko a podpis ODPA Položka ZP ÚZ ORJ ORG Kč 0015 000015041 94 406,95 3612 5171 Datum: Předběžnou kontrolu provedl a nárok schválil: www.muvrchlabi.cz IČ: 002 78 475 DIČ: CZ00278475 datová schránka: f77btm4 podatelna: posta@muvrchlabi.cz tel.: 499 405 311