Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15607431: Nákup materiálu do tiskových zařízení KrP Příbram

Příloha Objednavka 18-2021.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami
                          nám.T. G. Masaryka č. 145, 261 01 Příbram

                          IČ: 72496991

Objednávka                Datum                  Dodavatel
Číslo objednávky             09.02.2021          Z+M Partner
UPPB-2020/276                                    Valchařská 3261/17
Kontaktní osoba           Telefon                Moravská Ostrava
Kosánová M.               xxxxxxx                702 00 Ostrava
                                                 IČ 26843935
Dodací lhůta:                                                              30 dní
                                                 Splatnost:                od data doručení
                                                                           faktury

  počet   jednotka        cena/jednotku     DPH  Celková cena              Celková cena v
jednotek                  v Kč bez DPH           v Kč bez DPH                  Kč s DPH

                  ks                        21%  927 311,32 1 173 811,79

Spotřební materiál do tiskových zařízení (viz. Příloha "S_objednavka_ZMP.xlsx")

                      ks                    21%                      0,00        0,00
(Předmět objednávky)

                                            21%                      0,00        0,00

(Předmět objednávky)

                                                                     0,00        0,00

(Předmět objednávky)

                          Celková hodnota:       927 311,32 1 173 811,79

Korespondenční adresa pro faktury:               Korespondenční adresa pro dodání:
ÚP ČR, Krajská pobočka v Příbrami                ÚP ČR, Krajská pobočka v Příbrami
nám. T. G. Masaryka č. 145                       nám.T.G. Masaryka č. 145
261 01 Příbram                                   261 01 Příbram

Banková spojení:          xxxxxxxxxxxxxx
Forma platby:              převodní příkaz

                          Podpis

Objednávku vystavil:

Úřad práce ČR | tel.: 950 156 312 | marcela.kosanova@uradprace.cz | www.uradprace.cz | facebook.com/uradprace.cr
Příkazce operace:

Úřad práce ČR | tel.: 950 156 312 | marcela.kosanova@uradprace.cz | www.uradprace.cz | facebook.com/uradprace.cr
From: P. Faldíková@zmgroup.cz>
Sent: Friday, February 19, 2021 9:08 AM
To: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA) <>; W. Pešek <@zmgroup.cz>
Subject: RE: S-1/2021 Objednávka
Dobrý den, pane Kozici,
potvrzuji Vám přijetí a akceptaci objednávky UPPB-2021/18.
S přáním příjemného dne,

                         Pavlína
                         Faldíková
                         Projektový
                         manažer
                         Z+M
                         servis,
                         spol. s r.o.
                         Valchařská
                         3261/17 |
                         702 00
                         Ostrava

Úřad práce ČR | tel.: 950 156 312 | marcela.kosanova@uradprace.cz | www.uradprace.cz | facebook.com/uradprace.cr
                    

Pomozte nám udržovat český stát transparentní

  • Kontrolujeme politiky a úředníky, zda s našimi penězi zacházejí správně.
  • Stali jsme se důležitým zdrojem informací pro novináře.
  • Zvyšujeme transparentnost českého státu.
  • Pomáháme státu zavádět moderní e-government.

Pomozte nám i vy