Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka OBJD2018 / 3345 - HLAVNÍ MĚSTO PRAHA iDES 15.10.2018 15:09:18 Objednávka č.: OBJD2018/3345 Vystavena dne: 10.10.2018 Dodavatel ENERGO-MYKOV,SPOL.S R.O. Odběratel HLAVNÍ MĚSTO PRAHA Název SMOTLACHOVA 583-4 0 Název MARIÁNSKÉ NÁMĚSTÍ 2 Adresa 142 00 PRAHA 4 Adresa 110 00 PRAHA 1 25736914 00064581 IČ CZ25736914 IČ CZ00064581 DIČ DIČ CENTRA a.s. v zastoupení: Radlická 2000/3, 150 00 PRAHA 5 provozovna: 18628966 IČ: CZ18628966 DIČ: Hrazeno z účtu: Místo plnění Druh Text Termín Kč 1 Anderleho 859/3 prostor 17 80 500,00 Výměna obkladů, dlaždic a sanitárního vybavení v 31.12.2018 80 500,00 koupelně a na WC dle CN. e-mail Celkové náklady (bez DPH): Vystavil: Upozornění pro dodavatele: Součástí faktury musí být kopie naší objednávky, kopie živnostenského listu či kopie výpisu z obchodního rejstříku, ze kterých je patrno, že tuto činnost může dodavatel i jeho zaměstnanec vykonávat. Při dodávce výrobků dle této objednávky požadujeme vydání příslušného "Prohlášení o shodě" dle § 3 zákona č. 22/1997 Sb. POZOR ! - při opravách v bytech platí pro nájemní byty ustanovení §2257 odst. 2 OZ a nařízení vlády č.308/2015 sb. Převzetím objednávky ručíte za škody, které vzniknou tím, že byste Vám zadané práce neprovedl v požadovaném termínu a za dodržování vyhlášek a předpisů BOZ a PO. Začátek a konec práce hlaste za účelem kontroly. Na faktuře uveďte vždy číslo objednávky, místo a termín plnění, rozpis položek materiálu, dopravy a práce, IČ a DIČ majitele nemovitosti. Termín splatnosti faktury si vyhrazujeme 21 dní od jejího doručení. Pokud zhotovitel zjistí, že cena zakázky bude vyšší než cena uvedená na objednávce, musí o této skutečnosti informovat objednatele a ten musí tuto vyšší cenu písemně odsouhlasit. Práce dle této objednávky jsou provedeny řádně, pokud jejich provedení odpovídá podmínkám stanoveným touto objednávkou, dohodou smluvních stran či příslušnými právními, technickými, hygienickými a jinými předpisy. Na vady prací provedených na základě této objednávky poskytuje dodavatel záruku v délce trvání 36 měsíců ode dne dokončení a převzetí prací osobou oprávněnou zastupovat odběratele. Práva a povinnosti smluvních stran touto objednávkou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. Zhotovitel je v souladu s povinnostmi dle ustanovení § 101 odst. 3 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů, povinen před zahájením provádění díla předat objednateli prokazatelně formou oboustranně podepsaného protokolu o rizicích a přijatých opatřeních k ochraně před jejich působením spojených s činností zaměstnanců zhotovitele, kteří budou plnit úkoly na jednom pracovišti společně se zaměstnanci objednatele, tedy na pracovišti, kde bude realizováno dílo dle této objednávky. V případě, že zhotovitel nemá tato rizika zpracována, lze pro tento účel vyplnit formulář "Prevence rizik - dodavatelské práce", který je k dispozici ke stažení na webové adrese www.centra.eu v sekci "pro dodavatele". V této sekci rovněž zhotovitel nalezne protokol rizik a přijatých opatření k ochraně před jejich působením spojených s činností zaměstnanců objednatele - společnosti CENTRA a.s. - na pracovištích a v prostorách kteréžto jsou místy plnění předmětu této objednávky. Zahájením prací na realizaci díla dle této objednávky pak zhotovitel potvrzuje, že se s uvedenými dokumenty - zejména s upozorněním na rizika, přijatá opatření k ochraně před působením rizik, týkající se konkrétních profesí zaměstnanců zaměstnavatele - CENTRA a.s. - seznámil. Veškeré škody a následky spojené s nedodržením podmínek ze strany zhotovitele stanovených v této objednávce jdou k tíži zhotovitele. Práce spadají dle CZ-CPA do sk. 41-43 a vztahuje se na ně ustanovení §92e z. č. 235/2004 Sb., o DPH. Dodavatel, plátce DPH, je povinen vystavit daň. dokl., který bude mít zákl. náležitosti daň dokl. s tou odchylkou, že na něm nebude uvedena výše DPH, ale bude na něm uvedeno sdělení: "V souladu s ustanovením §92e z.č. 235/2004 Sb., o DPH, je výši daně povinen doplnit a přiznat plátce, pro kterého je plnění uskutečněno." Na daňový doklad připojí podrobný (šestimístný) kód dle CZ-CPA 41-43. -1-