Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva 017914 o zajištění reklamy 017914 Smluvní strany: Nadace policistů a hasičů - vzájemná pomoc v tísni se sídlem Ministerstvo vnitra, Praha 7, Nad Štolou 3, PSČ 170 34 zastoupena ředitelem PhDr. Vladimírem Šuterou IČO: 26738741 DIČ: CZ26738741 bankovní spojení: 175787001/0300 zapsána v nadačním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl N, vložka 469 (dále jen poskytovatel) ČEPRO, a.s. sídlo: Dělnická 213/12,Holešovice, 170 00 Praha 7 IČO: 60193531 DIČ: CZ60193531 zastoupena: Mgr. Jan Duspěva, předseda představenstva a Ing. František Todt, člen představenstva bankovní spojení: Komerční banka, a.s. číslo účtu: 11902931/0100 zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským v Praze, oddíl B, vložka 2341 (dále jen objednatel) uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku následující smlouvu o zajištění reklamy (dále jen „smlouva"): ČI. 1. Předmět plnění, práva a povinnosti smluvních stran 1.1. Předmětem této smlouvy je úprava vzájemných práv a povinností smluvních stran při zajišťování reklamy ve prospěch objednatele. Touto smlouvou se poskytovatel zavazuje, že zajistí a provede reklamu objednatele za podmínek a způsobem sjednaným v této smlouvě. Reklama bude poskytovatelem zajišťována a prováděna formou umístění a prezentování reklamy jak specifikováno v této smlouvě. 1.2. Poskytovatel prohlašuje, že je oprávněn a má příslušné kvalifikační předpoklady к uzavření této smlouvy a řádného plnění veškerých závazků z ní plynoucích. 1.3. Touto smlouvou se poskytovatel zavazuje zajišťovat ve prospěch objednatele reklamu po sjednanou dobu v rozsahu a způsobem uvedeným v této smlouvě. 1.4. Poskytovatel se zavazuje provést reklamu objednatele na základě této smlouvy v kalendářním roce 2021 takto: - umístit logo objednatele na webových stránkách www.nadacepah.cz v sekci Partneři s prolinkem na webové stránky Objednatele www.ceproas.cz; - umístit logo objednatele v propagačních letácích poskytovatele (skládaný leták o rozměru 30 x 21 cm, náklad 25 000 ks) používaných pro potřeby prezentace nadace; strana 1 - umístit roll up objednatele v léčebně ozdravných pobytů nadačních rodin s dětmi a pobytech těžce tělesně postižených bývalých policistů a hasičů. 1.5. Objednatel se zavazuje za provedení předmětu plnění poskytovatelem zaplatit poskytovateli cenu za provedení předmětu plnění sjednanou včl. 2 odst. 2.1 této smlouvy. Poskytovatel se zavazuje zpracovat pro objednatele dokumentaci o průběhu provádění propagace dle podmínek této smlouvy a předat veškerou dokumentaci svědčící o provedení reklamy a propagace (foto, atd.) dle čl. 1 odst. 1.4. této smlouvy objednateli do 31.1.2022. 1.6. Objednatel se pro splnění účelu této smlouvy zavazuje poskytovateli poskytnout potřebnou součinnost spočívající v předání podkladů týkající se obsahu (grafiky, motivu, apod.) reklamy objednatele. Tyto podklady budou poskytovateli předány při podpisu této smlouvy nebo bez zbytečného odkladu po jejím uzavření, nebude-li mezi smluvními stranami dohodnuto jinak. 1.7. Objednatel výhradně poskytuje poskytovateli na dobu platnosti této smlouvy a výhradně pro účely plnění této smlouvy bezplatnou nevýhradní licenci к užití ochranné známky objednatele č. 189569. Oprávnění к užití ochranné známky dle věty předchozí se uděluje jako nevýhradní a nepřevoditelné bez oprávnění к jejím změnám a výhradně pouze к účelu této smlouvy, tj. za účelem provedení reklamy objednatele. 1.8. Poskytovatel prohlašuje, že plnění v rozsahu jak uvedeno včl. 1.4 této smlouvy objednateli poskytoval již od 1.1.2021. Smluvní strany se dohodly, že na takto poskytnuté plnění odpovídající předmětu smlouvy před jejím uzavřením se uplatní podmínky, zejména práva a povinnosti smluvních stran, stanovené touto smlouvou. Objednatel prohlašuje, že takto poskytnuté plnění přijímá jako plnění poskytnuté na základě této smlouvy. Čl. 2. Smluvní cena a platební podmínky 2.1. Odměna poskytovatele, tj. cena za plnění je sjednána dohodou stran jako cena smluvní a činí 100.000,- Kč (jednostotisísíckorunčeských). Tato cena je bez daně z přidané hodnoty (DPH). Poskytovatel není plátcem DPH. 2.2. Cena uvedená v bodu 2.1 smlouvy je sjednána jako konečná a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady poskytovatele spojené s plněním povinností plynoucích mu z této smlouvy. 2.3. V případě, že bude požadovat objednatel změnu obsahu (motivu či grafiky apod.) reklam/y již umístěných/é na určených reklamních plochách v souladu s touto smlouvou, nejsou tyto náklady poskytovatele zahrnuty v ceně plnění sjednaného v čl. 2.1 této smlouvy a cena za toto plnění poskytovatele bude po dohodě s objednatelem o změně reklamy objednatele a výši ceny za takový úkon poskytovatele objednateli vyúčtována samostatně. 2.4. Smluvní strany sjednávají, že úhrada odměny dodavatele bude objednatelem provedena na základě faktury - daňového dokladu (dále a výše jen „faktura") vystaveného dodavatelem v souladu s právními předpisy České republiky. Dodavatel řádně vystaví fakturu do 15 dnů ode dne splnění povinnosti stanovené v Čl. 1. a doručí ji v listinné podobě na adresu ČEPRO, a.s., FÚ, Odbor účtárny, Hněvice 62, 411 08 Štětí. Faktura dle této smlouvy je splatná do 30 dnů od řádného doručení objednateli. 2.5. Veškeré platby dle této smlouvy budou prováděny bezhotovostně na účet poskytovatele používaný pro jeho ekonomickou činnost uvedený v této smlouvě, přičemž poskytovatel prohlašuje, že jím uvedený bankovní účet splňuje náležitosti platné legislativy a bude po celou dobu platnosti této smlouvy uveden v souladu s právními předpisy na úseku daní, zejména v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů („zákon o DPH“), tj. zejména bude číslo bankovního účtu poskytovatele uvedeného ve smlouvě zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup. 2.6. Faktura vystavená poskytovatelem bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu dle platné legislativy a další náležitosti dle této smlouvy. 2.7. Závazek úhrady faktury objednatelem se považuje za splněný dnem odepsání fakturované částky z účtu objednatele ve prospěch účtu poskytovatele uvedeného shodně v této smlouvě a na faktuře poskytovatelem vystavené. V případě, bude-li faktura vystavená poskytovatelem obsahovat chybné či neúplné údaje či bude jinak vadná nebo nebude obsahovat veškeré údaje vyžadované závaznými právními předpisy České republiky a náležitosti a údaje v souladu se smlouvou nebo v ní budou uvedeny nesprávné údaje, údaje neodpovídající závazným právním předpisům České republiky je objednatel oprávněn vrátit fakturu poskytovateli zpět bez zaplacení. Poskytovatel je povinen vystavit novou opravenou fakturu s novým datem splatnosti a doručit ji na fakturační adresu objednatele. V tomto případě od učinění výzvy objednatele к předložení bezvadné faktury poskytovatelem dle první věty tohoto bodu do doby doručení bezvadné faktury na fakturační adresu objednatele nemá poskytovatel nárok na zaplacení fakturované částky, úrok z prodlení ani jakoukoliv jinou sankci a objednatel není v prodlení se zaplacením fakturované částky. Lhůta splatnosti v délceSO dnů počíná běžet znovu až ode dne doručení bezvadné faktury objednateli na fakturační adresu 2.8. V případě pozdní úhrady faktury objednatelem se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,02 % z dlužné částky za každý kalendářní den prodlení. Čl. 3. Ostatní a sankční ujednání 3.1. Poskytovatel se zavazuje chovat se tak, aby nepozbyl příslušného oprávnění potřebného pro řádné plnění závazků dle této smlouvy. 3.2. Smluvní strany se zavazují jednat tak a přijmout taková opatření, aby nevzniklo jakékoliv důvodné podezření na spáchání či nedošlo к samotnému spáchání trestného činu (včetně formy účastenství), který by mohl být jakékoliv ze smluvních stran přičten podle zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim nebo nevznikla trestní odpovědnost fyzických osob (včetně zaměstnanců) podle trestního zákona, případně nebylo zahájeno trestní stíhání proti jakékoliv ze smluvních stran včetně jejích zaměstnanců podle platných právních předpisů. Každá smluvní strana má právo tuto smlouvu vypovědět v případě, že u druhé smluvní strany vznikne důvodné podezření ze spáchání či dojde к samotnému spáchání trestného činu (včetně formy účastenství) podle zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob nebo trestného činu (včetně formy účastenství) podle trestního zákona, to vše v souvislosti s plněním této smlouvy. Výpovědí podle tohoto článku smlouva zanikne uplynutím 3 pracovních dnů od doručení výpovědi. 3.3. Smluvní strany sjednávají pro utvrzení závazku níže uvedení smluvní pokuty: Nebude-li poskytovatelem provedena reklama objednatele dle podmínek sjednaných v této smlouvě řádně a/nebo dojde-li к porušení smluvní povinnosti poskytovatele plynoucí z této smlouvy, je objednatel oprávněn vyúčtovat dodavateli smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč za každé jednotlivé porušení povinnosti a za každý den prodlení, nejvýše však do výše odměny uhrazené poskytovateli v souladu s touto smlouvou. 3.4. Smluvní pokutu vyúčtuje objednatel poskytovateli písemnou formou, ve vyúčtování musí být uvedeno ustanovení smlouvy, které к vyúčtování smluvní pokuty opravňuje a způsob výpočtu celkové výše smluvní pokuty. 3.5. Poskytovatel je povinen uhradit vyúčtované smluvní pokuty nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení příslušného vyúčtování. 3.6. Zaplacením jakékoli smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele požadovat na poskytovateli náhradu škody, a to v plném rozsahu. Čl. 4. Ukončení smlouvy 4.1. Tato smlouva zaniká kromě splnění též písemnou dohodou smluvních stran či jednostranným právním jednáním jedné ze smluvních stran. Smluvní strany sjednávají, že tam kde je dána zákonná možnost odstoupení od smlouvy včetně případů porušení smlouvy označených touto smlouvou za porušení podstatná, jsou smluvní strany oprávněny tuto smlouvu ukončit výpovědí způsobem jak uvedeno níže. 4.2. Smluvní strany sjednávají, že každá ze smluvních stran může ukončit tuto smlouvu písemnou «♦raní* “l výpovědí z důvodů podstatného porušení smlouvy druhou smluvní stranou, a to bez výpovědní lhůty, tj. s účinností okamžikem doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. Za podstatné porušení smlouvy se považují případy uvedené v této smlouvě. 4.3. Za podstatné porušení smlouvy poskytovatelem pro účely ukončení smlouvy ze strany objednatele považují smluvní strany: 4.3.1. opakované prodlení poskytovatele s plněním dle této smlouvy; 4.3.2. opakované porušení povinnosti poskytovatele plynoucí ze smlouvy; 4.3.3. poskytovateli zanikne oprávnění nezbytné к plnění svého závazku dle této smlouvy; 4.3.4. vůči poskytovateli bude podán návrh dle zákona č. 182/2006 Sb., insolvenční zákon v platném znění; 4.3.5. pravomocné odsouzení poskytovatele pro trestný čin podle zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, ve znění pozdějších předpisů. 4.4. Za podstatné porušení smlouvy objednatelem pro účely ukončení ze strany poskytovatele považují smluvní strany: 4.4.1. opakované prodlení objednatele s úhradou ceny za plnění dle této smlouvy; 4.4.2. opakované porušení povinnosti objednatele plynoucí ze smlouvy; 4.4.3. vůči objednateli bude prohlášen konkurs dle zákona č. 182/2006 Sb., insolvenční zákon, v platném znění; 4.4.4. pravomocné odsouzení objednatele pro trestný čin podle zákona č. 418/2011 sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, ve znění pozdějších předpisů. 4.5. Výpověď nebo odstoupení od smlouvy dle předchozích odstavců tohoto článku smlouvy musejí mít písemnou formu a být prokazatelně doručeny druhé smluvní straně. Čl. 5. Závěrečná ujednání 5.1. Veškeré ustanovení této smlouvy jsou oddělitelná vtom smyslu, že případná neplatnost některého z ustanovení nezpůsobuje neplatnost celé smlouvy a smluvní strany se zavazují nahradit jakékoli neplatné ustanovení bez zbytečného odkladu novým ustanovením pro dosažení původního účelu zaniklého či neplatného ustanovení smlouvy. 5.2. Poskytovatel není oprávněn práva a/nebo povinnosti vyplývající z této smlouvy, jakož i tuto smlouvu jako celek, převádět bez předchozího písemného souhlasu objednatele na třetí osoby. 5.3. Žádná ze smluvních stran není oprávněna vtělit jakékoliv právo plynoucí jí ze smlouvy či jejího porušení, do podoby cenného papíru. 5.4. Případné spory budou řešeny především smírnou cestou prostřednictvím jednání oprávněných osob smluvních stran. Pokud nedojde к dohodě, budou spory rozhodovány obecnými soudy v České republice. 5.5. Jakékoliv změny a doplňky této smlouvy musí být učiněny písemnou formu a musí být podepsány oprávněnými osobami smluvních stran. 5.6. Smluvní strany si výslovně sjednávají, že ustanovení § 1765 a § 1766 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se na vztah založený touto smlouvou nepoužijí. 5.7. Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje přesně, určitě a srozumitelně jejich vůli, nejsou jim známy žádné skutečnosti, které by bránily jejímu uzavření a splnění závazků vyplývajících ze smlouvy a prohlašují, že veškeré podmínky plnění, zejména práva a povinnosti a příp. sankce za porušení smlouvy, které byly mezi stranami ujednány, jsou obsaženy v textu této smlouvy, v jejích přílohách a dokumentech, na které smlouva výslovně odkazuje, nestanoví-li smlouva výslovně něco jiného. 5.8. Tato smlouva představuje úplnou dohodu mezi smluvními stranami týkající se jejího předmětu a strana Л prohlašují, že ke dni uzavření této smlouvy se ruší veškerá případná ujednání a dohody, které by se týkaly shodného předmětu plnění a tyto jsou v plném rozsahu nahrazeny ujednáními obsaženými v této smlouvě. 5.9. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech exemplářích, kdy objednatel obdrží dva a poskytovatel jeden exemplář. 5.10. Pro případ, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen zákon o registru smluv), smluvní strany si sjednávají, že uveřejnění této smlouvy včetně jejich případných dodatků v registru smluv zajistí objednatel v souladu se zákonem o registru smluv. V případě, že smlouva nebude v registru smluv ze strany objednatele uveřejněna ve lhůtě a ve formátu dle zákona o registru smluv, poskytovatel je oprávněn vyzvat písemně objednatele emailovou zprávou odeslanou na ceproas.@ceproas.cz ke zjednání nápravy. Poskytovatel se tímto vzdává možnosti sám ve smyslu ustanovení § 5 zákona o registru smluv uveřejnit smlouvu v registru smluv či již uveřejněnou smlouvu opravit. V případě porušení zákazu uveřejnění či opravy smlouvy v registru smluv ze strany poskytovatele, je objednatel oprávněn požadovat po poskytovateli zaplacení smluvní pokuty ve výši 50.000,- Kč, která je splatná do 30 dnů ode dne doručení výzvy к jejímu zaplacení poskytovateli. Poskytovatel podpisem této smlouvy potvrzuje a souhlasí s uveřejněním smlouvy v registru smluv. 5.11. Tato Smlouva nabývá platnosti a účinnosti okamžikem jejího uzavření, nestanoví-li obecně závazný právní předpis něco jiného. Dnem uzavření je den, který je uveden u podpisů smluvních stran, je-li takto označeno více dní, má se za to, že dnem uzavření je den pozdější. Smluvní strany vedeny dobrou vírou v nabytí účinnosti smlouvy se dohodly, že poskytnou-li si s odkazem na smlouvu od okamžiku její platnosti do okamžiku její účinnosti jakékoliv vzájemné plnění odpovídající předmětu smlouvy, pak se na toto plnění uplatní podmínky, zejména práva a povinnosti smluvních stran, stanovené smlouvou. Toto ujednání se vztahuje výlučně na plnění poskytnuté s výslovným odkazem na tuto smlouvu a/nebo, je-li bez jakýchkoliv pochybností zřejmé, že je takové plnění poskytováno smluvní stranou na základě této smlouvy. 5.12. Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, a že byla uzavřena po vzájemném projednání jako projev jejich svobodné vůle určitě, vážně a srozumitelně. Na důkaz dohody o všech článcích této smlouvy připojují pověření zástupci obou smluvních stran své vlastnoruční podpisy. V Praze dne 10.2.2021 Za Dos Za objednatele: