Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15918507: Příkazní smlouva - příprava a administrace nadlimitní veřejné zakázky

Příloha Smlouva VŘ převzetí odpadu (2).docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příkazní smlouva
uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku, v souladu s ust. § 2430 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění mezi smluvními stranami:


	ASHPA oběhová hospodářství, s.r.o.
602 00 Brno-střed, třída Kpt. Jaroše 1922/3
IČ: 04455967
DIČ: CZ04455967
Bankovní spojení: 115-1057510217/0100
zastoupeno:
Ing. et Ing. Tomáš Hlavenka, MBA
Mgr. Daniela Baráková, Ph.D., jednatelé
(dále též jako „příkazník“) na straně jedné 
takto:
	
a
	EKO Jilemnicko s.r.o.
IČ: 07407831
DIČ: CZ07407831
zastoupeno: 
Ing. RADKA PAULŮ, jednatelka
(dále též jako „příkazce“) na straně druhé


I. Předmět a účel smlouvy
1. Touto smlouvou se příkazník zavazuje, že pro příkazce jakožto zadavatele veřejné zakázky „Převzetí materiálově nevyužitelných komunálních odpadů - EKO Jilemnicko s.r.o.“ na jeho účet obstará za úplatu níže uvedené právní úkony a činnosti a příkazce se zavazuje zaplatit mu za to dohodnutou cenu.
2. Příkazník v rámci své činnosti provede a zajistí přípravu a průběh zadání nadlimitní veřejné zakázky na služby zadávané v souladu s požadavky zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů:
a) vypracování zadávacích podmínek včetně návrhu obchodních podmínek (návrhu smlouvy) – dále jen „ZD“,
b) zpracování formuláře dle vyhlášky 168/2016 Sb., o uveřejňování formulářů pro účely zákona o zadávání veřejných zakázek a náležitostech profilu zadavatele, a jeho zveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek a také v Úředním věstníku EU (TED),
c) spolupráce při zveřejnění ZD na profilu zadavatele,
d) zodpovídání dodatečných dotazů (na základě žádostí o vysvětlení ZD), vysvětlování, změny a doplňování ZD (a případné prodloužení lhůty pro podání nabídek a s tím související administrace včetně úpravy a zveřejnění formuláře dle vyhlášky 168/2016 Sb.),
e) organizační a metodické vedení činnosti komise, pokud zadavatel komisi zřídí:
· vypracování písemného čestné prohlášení všech členů komise, přizvaných odborníků nebo osob zastupujících zadavatele,
· kontrola nabídek po formální stránce (za kontrolu technické specifikace uvedené v nabídce a cen neodpovídá příkazník),
· spolupráce při vyhodnocení splnění kvalifikačních předpokladů účastníků,
· spolupráce při posouzení a hodnocení nabídek,
· spolupráce při vypracování písemných protokolů,
· spolupráce při posouzení mimořádně nízké nabídkové ceny,
· komunikace mezi zadavatelem a dodavateli, pokud bude vedena (týkající se zejména objasnění nebo doplnění nabídek),
· vypracování písemné zprávy o hodnocení nabídek,
f) vypracování písemné zprávy zadavatele o zadávacím řízení,
g) vypracování oznámení o výběru dodavatele,
h) vypracování a odeslání oznámení o vyloučení,
i) přezkoumání případných námitek účastníků a návrh jejich vyřízení,
j) vypracování vyzvání a ověření originálů nebo ověřených kopií dokumentů předložených účastníkem,
k) ověření, zda má vybraný dodavatel zaknihované akcie, pokud je akciovou společností,
l) spolupráce při zjištění skutečných majitelů vybraného dodavatele,
m) zveřejnění oznámení o výsledku zadávacího řízení ve Věstníku veřejných zakázek a v Úředním věstníku EU,
n) kontrola návrhu smlouvy zaslané vybraným dodavatelem, že je shodný s návrhem na uzavření smlouvy obsaženým v jeho nabídce,
o) spolupráce při uveřejňování smlouvy na profilu zadavatele,
p) v případě rušení zadávacího řízení vypracování oznámení o zrušení zadávacího řízení.
II. Práva a povinnosti smluvních stran
1. Příkazník zašle Příkazci e-mailem do pěti pracovních dnů ode dne podpisu této smlouvy návrh zadávací dokumentace a obchodních podmínek předmětu smlouvy. Námitky a komentáře příkazce v návrzích dokumentů zapracuje vždy do pěti pracovních dnů ode dne jejich doručení příkazníkovi.
2. Příkazník je povinen při provádění činností dle této smlouvy postupovat s odbornou péčí a v zájmu příkazce.
3. Příkazník je povinen bez zbytečného odkladu oznámit příkazci všechny okolnosti, které zjistil při zařizování záležitostí, a které mohou mít vliv na změnu pokynů nebo zájmů příkazce.
4. Příkazník se nesmí odchýlit od pokynů příkazce. To neplatí v případě, jestliže by pokyny příkazce byly v rozporu se zákonem. Na takovou skutečnost je příkazník povinen příkazce bez zbytečného odkladu upozornit. Pokud by i přes takové upozornění příkazce nadále trval na splnění daného pokynu, nenese příkazník odpovědnost za škodu vzniklou jeho splněním a má právo od smlouvy odstoupit.
5. Příkazník je oprávněn uskutečňovat část smluvního plnění prostřednictvím třetích osob (např. jinou právnickou nebo fyzickou osobou). Toto právo se vztahuje na činnosti, které nemůže příkazník zajistit ze svých zdrojů (např. k vypracování odborných podpůrných nezávislých posudků /např. soudních znalců, nezávislých rozpočtářů nebo jiných odborníků).
6. Příkazník je povinen zachovávat mlčenlivost o všech záležitostech, o nichž se dozvěděl v souvislosti s plněním dle této smlouvy, tato povinnost trvá i po skončení platnosti této příkazní smlouvy. Příkazník použije všechny materiály, které obdrží od příkazce v souvislosti s plněním této smlouvy výhradně za účelem plnění smlouvy. Po skončení plnění, popř. dílčího plnění ze smlouvy, předá příkazník příkazci všechny materiály, které od příkazce v souvislosti s plněním převzal.
7. Příkazce je povinen předat včas příkazníkovi úplné, pravdivé a přehledné informace, jež jsou nezbytně nutné k řádnému splnění povinností příkazníka dle této smlouvy, pokud z jejich povahy nevyplývá, že je má zajistit příkazník v rámci plnění sám.
8. Příkazce je povinen vytvořit řádné podmínky pro činnost příkazníka a poskytovat mu během plnění předmětu smlouvy součinnost nezbytnou pro dosažení účelu smlouvy. 


III. Cena a platební podmínky
1. Za činnost příkazníka dle této smlouvy se příkazce zavazuje zaplatit příkazníkovi dohodnutou cenu ve výši 75.000 Kč bez DPH. Cena je splatná najednou, po dokončení všech právních úkonů a činností specifikovaných v čl. II. odstav. 2) této smlouvy. Dojde-li z jakéhokoliv důvodu k předčasnému ukončení této smlouvy a vznikne-li příkazníkovi nárok na poměrnou část ceny, pak je taková cena splatná po předčasném ukončení smlouvy.  
2. Zjistí-li některá ze smluvních stran překážky při plnění dle této smlouvy, které znemožňují dosažení účelu této smlouvy, oznámí to neprodleně druhé straně, se kterou se dohodne na odstranění daných překážek. Nedohodnou-li se strany na odstranění překážek, popř. změně smlouvy, ve lhůtě 7 dnů ode dne oznámení, může kterákoliv ze smluvních stran od smlouvy odstoupit s tím, že příkazce je povinen zaplatit příkazníkovi poměrnou část smluvní ceny a uhradit mu náklady vynaložené ke dni účinnosti odstoupení od smlouvy.
3. Na úhradu smluvní ceny příkazník vystaví a zašle příkazci daňový doklad – fakturu se splatností 14 dní ode dne doručení.

IV. Ustanovení o ochraně osobních údajů
0. Smluvní strany se zavazují, v souvislosti s touto smlouvou, postupovat v souladu se Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 95/46/ES ze dne 24. října 1995, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů. K vyloučení všech pochybností smluvní strany prohlašují, že jsou jim známy účinky platného Obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, ze dne 27. dubna 2016 (dále jen „Nařízení“). 
0. Příkazník bere na vědomí, že se ve smyslu všech výše uvedených právních předpisů se bude považovat za zpracovatele osobních údajů, se všemi pro něj vyplývajícími důsledky a povinnostmi, ale to jen v případě, že k takové činnosti dojde v rámci plnění smlouvy dojde. Příkazce je a bude nadále považován za správce osobních údajů, se všemi pro něj vyplývajícími důsledky a povinnostmi.
0. Smluvní strany se dohodly na podmínkách zajištění odpovídajících opatření k zabezpečení ochrany osobních údajů a základních práv a svobod při zpracování osobních údajů příkazníkem. 
0. Příkazník se zavazuje zpracovávat pouze a výlučně ty osobní údaje, které jsou nutné k výkonu jeho činnosti dle této smlouvy, a to zpracovávat případně osobní údaje členů komise, nebo účastníků v zadávacím řízení.
0. Příkazník je oprávněn zpracovávat osobní údaje dle této smlouvy pouze a výlučně po dobu účinnosti této smlouvy a pouze způsobem souvisejícím s touto smlouvou.
0. Příkazník je povinen se při zpracování osobních údajů řídit výslovnými pokyny příkazce, budou-li mu takové uděleny, ať již ústní či písemnou formou. Za písemnou formu se považuje i elektronická komunikace, včetně emailu. Smluvní strany jsou povinny se informovat, pokud dle jejich názoru udělený pokyn druhé smluvní strany porušuje Nařízení nebo jiné předpisy na ochranu osobních údajů. 
0. Příkazník je povinen zajistit, že osoby, jimiž bude provádět plnění dle této smlouvy, se zavážou k mlčenlivosti ohledně veškeré činnosti související s touto smlouvou, zejm. pak k mlčenlivosti ve vztahu ke všem osobním údajům, ke kterým budou mít přístup, nebo s kterými přijdou do kontaktu.
0. Příkazník je povinen, ve smyslu čl. 32 Nařízení přijmout, s ohledem na stav techniky, náklady na provedení, povahu, rozsah, kontext a účely zpracování i k různě pravděpodobným a různě závažným rizikům pro práva a svobody fyzických osob, vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil úroveň zabezpečení odpovídající danému riziku, zejm. pak osobní údaje zabezpečit vůči náhodnému či nezákonnému zničení, ztrátě, změně, zpřístupnění neoprávněným stranám, zneužití či jinému způsobu zpracování v rozporu s Nařízením. 
0. Příkazník je povinen písemně seznámit příkazce s podezřením na porušení nebo skutečným porušením bezpečnosti zpracování osobních údajů podle ustanovení této smlouvy, kterými může dojít k úpravě nebo změně zabezpečení nebo zpracování osobních údajů, jakýmkoliv podezřením z porušení důvěrnosti, jakýmkoliv podezřením z náhodného či nezákonného zničení, ztráty, změny, zpřístupnění neoprávněným stranám, zneužití či jiného způsobu zpracování osobních údajů v rozporu s Nařízením.  Příkazce bude neprodleně seznámen s jakýmkoliv podstatným porušením těchto ustanovení o zpracování dat.
0. Příkazník není oprávněn, ve smyslu čl. 28 Nařízení, zapojit do zpracování osobních údajů dalšího zpracovatele (zákaz řetězení zpracovatelů), bez předchozího schválení a písemného souhlasu příkazce.
0. Příkazník je povinen a zavazuje se k veškeré součinnosti s příkazcem, o kterou bude požádán v souvislosti se zpracováním osobních údajů nebo která mu přímo vyplývá z Nařízení. Příkazník je povinen na vyžádání zpřístupnit příkazci svá písemná technická a organizační bezpečnostní opatření a umožnit mu případnou kontrolu, audit či inspekci dodržování předložených technických a organizačních bezpečnostních opatření.
0. Po ukončení této smlouvy je příkazník povinen všechny osobní údaje, které má v držení vymazat, a pokud je dosud nepředal příkazci, předat je příkazci a dále vymazat všechny existující kopie. Povinnost uvedená v tomto článku neplatí, stanoví-li právní předpis EU, případně vnitrostátní právní předpis příkazníkovi osobní údaje ukládat i po skončení účinnosti této smlouvy. 

V. Ostatní ujednání a odkládací podmínka
1. V případě, že příkazník při své činnosti podle této smlouvy poruší některá ustanovení zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění nebo některá ustanovení platných pravidel pro zadávání veřejných zakázek v rámci poskytnuté finanční podpory, ze které je zakázka spolufinancována, tak bude povinen nahradit příkazci veškerou škodu, která mu porušením vznikla.  
2. Zrušení výběrového řízení, z důvodů vzniklých nikoli na straně příkazníka, nemá vliv na povinnost příkazce zaplatit příkazníkovi 50% dohodnuté ceny za činnost příkazníka dle této smlouvy (jedná se zejména o případy, kdy bylo zadávací řízení zrušeno před podpisem smlouvy s vítězným uchazečem, tj. zejména, kdy nebyla podána žádná/byla podána pouze jedna nabídka a v dalších případech předpokládaných ustanovením § 84 zákona).
3. Příkazník se zavazuje po celou dobu trvání této smlouvy, jakož i po jejím uplynutí respektovat a dodržovat obchodní tajemství příkazce. V této souvislosti se zejména zavazuje:
a) nesdělit údaje, které jsou součástí obchodního tajemství příkazce ani jiné údaje, které se od příkazce při plnění této smlouvy dozvěděl, třetím osobám,
b) zajistit, aby uvedené údaje nebyly zpřístupněny třetím osobám,
c) zabezpečit listiny včetně fotokopií obsahující uvedené údaje před zneužitím třetími osobami.
4. Smluvní strany se zavazují, že obchodní a další údaje, s nimiž se při plnění závazků z této smlouvy seznámily, nezpřístupní třetím osobám bez písemného souhlasu druhé smluvní strany. Tento zákaz neplatí pro údaje, které tvoří součást zadávací dokumentace.
5. Veškeré z této smlouvy v budoucnu vzešlé spory budou řešeny u místně a věcně příslušného soudu. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích. Každá ze smluvních stran obdrží jeden výtisk.
6. Smluvní strany si smlouvu řádně přečetly, s jejím obsahem souhlasí a za tím účelem výslovně prohlašují, že je výrazem jejich svobodné a vážné vůle, na důkaz čehož připojují své vlastnoruční podpisy.

V Jilemnici dne ………………………..2021	V Brně dne ………………………….2021

		
	EKO Jilemnicko s.r.o.		ASHPA oběhová hospodářství, s.r.o.
	Ing. Radka Paulů,		Mgr. Daniela Baráková, Ph.D.
	jednatelka společnosti	Ing. et Ing. Tomáš Hlavenka, MBA 
			jednatelé společnosti
                    

Příloha Smlouva VŘ převzetí odpadu (2).docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příkazní smlouva
uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku, v souladu s ust. § 2430 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění mezi smluvními stranami:


	ASHPA oběhová hospodářství, s.r.o.
602 00 Brno-střed, třída Kpt. Jaroše 1922/3
IČ: 04455967
DIČ: CZ04455967
Bankovní spojení: 115-1057510217/0100
zastoupeno:
Ing. et Ing. Tomáš Hlavenka, MBA
Mgr. Daniela Baráková, Ph.D., jednatelé
(dále též jako „příkazník“) na straně jedné 
takto:
	
a
	EKO Jilemnicko s.r.o.
IČ: 07407831
DIČ: CZ07407831
zastoupeno: 
Ing. RADKA PAULŮ, jednatelka
(dále též jako „příkazce“) na straně druhé


I. Předmět a účel smlouvy
1. Touto smlouvou se příkazník zavazuje, že pro příkazce jakožto zadavatele veřejné zakázky „Převzetí materiálově nevyužitelných komunálních odpadů - EKO Jilemnicko s.r.o.“ na jeho účet obstará za úplatu níže uvedené právní úkony a činnosti a příkazce se zavazuje zaplatit mu za to dohodnutou cenu.
2. Příkazník v rámci své činnosti provede a zajistí přípravu a průběh zadání nadlimitní veřejné zakázky na služby zadávané v souladu s požadavky zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů:
a) vypracování zadávacích podmínek včetně návrhu obchodních podmínek (návrhu smlouvy) – dále jen „ZD“,
b) zpracování formuláře dle vyhlášky 168/2016 Sb., o uveřejňování formulářů pro účely zákona o zadávání veřejných zakázek a náležitostech profilu zadavatele, a jeho zveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek a také v Úředním věstníku EU (TED),
c) spolupráce při zveřejnění ZD na profilu zadavatele,
d) zodpovídání dodatečných dotazů (na základě žádostí o vysvětlení ZD), vysvětlování, změny a doplňování ZD (a případné prodloužení lhůty pro podání nabídek a s tím související administrace včetně úpravy a zveřejnění formuláře dle vyhlášky 168/2016 Sb.),
e) organizační a metodické vedení činnosti komise, pokud zadavatel komisi zřídí:
· vypracování písemného čestné prohlášení všech členů komise, přizvaných odborníků nebo osob zastupujících zadavatele,
· kontrola nabídek po formální stránce (za kontrolu technické specifikace uvedené v nabídce a cen neodpovídá příkazník),
· spolupráce při vyhodnocení splnění kvalifikačních předpokladů účastníků,
· spolupráce při posouzení a hodnocení nabídek,
· spolupráce při vypracování písemných protokolů,
· spolupráce při posouzení mimořádně nízké nabídkové ceny,
· komunikace mezi zadavatelem a dodavateli, pokud bude vedena (týkající se zejména objasnění nebo doplnění nabídek),
· vypracování písemné zprávy o hodnocení nabídek,
f) vypracování písemné zprávy zadavatele o zadávacím řízení,
g) vypracování oznámení o výběru dodavatele,
h) vypracování a odeslání oznámení o vyloučení,
i) přezkoumání případných námitek účastníků a návrh jejich vyřízení,
j) vypracování vyzvání a ověření originálů nebo ověřených kopií dokumentů předložených účastníkem,
k) ověření, zda má vybraný dodavatel zaknihované akcie, pokud je akciovou společností,
l) spolupráce při zjištění skutečných majitelů vybraného dodavatele,
m) zveřejnění oznámení o výsledku zadávacího řízení ve Věstníku veřejných zakázek a v Úředním věstníku EU,
n) kontrola návrhu smlouvy zaslané vybraným dodavatelem, že je shodný s návrhem na uzavření smlouvy obsaženým v jeho nabídce,
o) spolupráce při uveřejňování smlouvy na profilu zadavatele,
p) v případě rušení zadávacího řízení vypracování oznámení o zrušení zadávacího řízení.
II. Práva a povinnosti smluvních stran
1. Příkazník zašle Příkazci e-mailem do pěti pracovních dnů ode dne podpisu této smlouvy návrh zadávací dokumentace a obchodních podmínek předmětu smlouvy. Námitky a komentáře příkazce v návrzích dokumentů zapracuje vždy do pěti pracovních dnů ode dne jejich doručení příkazníkovi.
2. Příkazník je povinen při provádění činností dle této smlouvy postupovat s odbornou péčí a v zájmu příkazce.
3. Příkazník je povinen bez zbytečného odkladu oznámit příkazci všechny okolnosti, které zjistil při zařizování záležitostí, a které mohou mít vliv na změnu pokynů nebo zájmů příkazce.
4. Příkazník se nesmí odchýlit od pokynů příkazce. To neplatí v případě, jestliže by pokyny příkazce byly v rozporu se zákonem. Na takovou skutečnost je příkazník povinen příkazce bez zbytečného odkladu upozornit. Pokud by i přes takové upozornění příkazce nadále trval na splnění daného pokynu, nenese příkazník odpovědnost za škodu vzniklou jeho splněním a má právo od smlouvy odstoupit.
5. Příkazník je oprávněn uskutečňovat část smluvního plnění prostřednictvím třetích osob (např. jinou právnickou nebo fyzickou osobou). Toto právo se vztahuje na činnosti, které nemůže příkazník zajistit ze svých zdrojů (např. k vypracování odborných podpůrných nezávislých posudků /např. soudních znalců, nezávislých rozpočtářů nebo jiných odborníků).
6. Příkazník je povinen zachovávat mlčenlivost o všech záležitostech, o nichž se dozvěděl v souvislosti s plněním dle této smlouvy, tato povinnost trvá i po skončení platnosti této příkazní smlouvy. Příkazník použije všechny materiály, které obdrží od příkazce v souvislosti s plněním této smlouvy výhradně za účelem plnění smlouvy. Po skončení plnění, popř. dílčího plnění ze smlouvy, předá příkazník příkazci všechny materiály, které od příkazce v souvislosti s plněním převzal.
7. Příkazce je povinen předat včas příkazníkovi úplné, pravdivé a přehledné informace, jež jsou nezbytně nutné k řádnému splnění povinností příkazníka dle této smlouvy, pokud z jejich povahy nevyplývá, že je má zajistit příkazník v rámci plnění sám.
8. Příkazce je povinen vytvořit řádné podmínky pro činnost příkazníka a poskytovat mu během plnění předmětu smlouvy součinnost nezbytnou pro dosažení účelu smlouvy. 


III. Cena a platební podmínky
1. Za činnost příkazníka dle této smlouvy se příkazce zavazuje zaplatit příkazníkovi dohodnutou cenu ve výši 75.000 Kč bez DPH. Cena je splatná najednou, po dokončení všech právních úkonů a činností specifikovaných v čl. II. odstav. 2) této smlouvy. Dojde-li z jakéhokoliv důvodu k předčasnému ukončení této smlouvy a vznikne-li příkazníkovi nárok na poměrnou část ceny, pak je taková cena splatná po předčasném ukončení smlouvy.  
2. Zjistí-li některá ze smluvních stran překážky při plnění dle této smlouvy, které znemožňují dosažení účelu této smlouvy, oznámí to neprodleně druhé straně, se kterou se dohodne na odstranění daných překážek. Nedohodnou-li se strany na odstranění překážek, popř. změně smlouvy, ve lhůtě 7 dnů ode dne oznámení, může kterákoliv ze smluvních stran od smlouvy odstoupit s tím, že příkazce je povinen zaplatit příkazníkovi poměrnou část smluvní ceny a uhradit mu náklady vynaložené ke dni účinnosti odstoupení od smlouvy.
3. Na úhradu smluvní ceny příkazník vystaví a zašle příkazci daňový doklad – fakturu se splatností 14 dní ode dne doručení.

IV. Ustanovení o ochraně osobních údajů
0. Smluvní strany se zavazují, v souvislosti s touto smlouvou, postupovat v souladu se Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 95/46/ES ze dne 24. října 1995, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů. K vyloučení všech pochybností smluvní strany prohlašují, že jsou jim známy účinky platného Obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, ze dne 27. dubna 2016 (dále jen „Nařízení“). 
0. Příkazník bere na vědomí, že se ve smyslu všech výše uvedených právních předpisů se bude považovat za zpracovatele osobních údajů, se všemi pro něj vyplývajícími důsledky a povinnostmi, ale to jen v případě, že k takové činnosti dojde v rámci plnění smlouvy dojde. Příkazce je a bude nadále považován za správce osobních údajů, se všemi pro něj vyplývajícími důsledky a povinnostmi.
0. Smluvní strany se dohodly na podmínkách zajištění odpovídajících opatření k zabezpečení ochrany osobních údajů a základních práv a svobod při zpracování osobních údajů příkazníkem. 
0. Příkazník se zavazuje zpracovávat pouze a výlučně ty osobní údaje, které jsou nutné k výkonu jeho činnosti dle této smlouvy, a to zpracovávat případně osobní údaje členů komise, nebo účastníků v zadávacím řízení.
0. Příkazník je oprávněn zpracovávat osobní údaje dle této smlouvy pouze a výlučně po dobu účinnosti této smlouvy a pouze způsobem souvisejícím s touto smlouvou.
0. Příkazník je povinen se při zpracování osobních údajů řídit výslovnými pokyny příkazce, budou-li mu takové uděleny, ať již ústní či písemnou formou. Za písemnou formu se považuje i elektronická komunikace, včetně emailu. Smluvní strany jsou povinny se informovat, pokud dle jejich názoru udělený pokyn druhé smluvní strany porušuje Nařízení nebo jiné předpisy na ochranu osobních údajů. 
0. Příkazník je povinen zajistit, že osoby, jimiž bude provádět plnění dle této smlouvy, se zavážou k mlčenlivosti ohledně veškeré činnosti související s touto smlouvou, zejm. pak k mlčenlivosti ve vztahu ke všem osobním údajům, ke kterým budou mít přístup, nebo s kterými přijdou do kontaktu.
0. Příkazník je povinen, ve smyslu čl. 32 Nařízení přijmout, s ohledem na stav techniky, náklady na provedení, povahu, rozsah, kontext a účely zpracování i k různě pravděpodobným a různě závažným rizikům pro práva a svobody fyzických osob, vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil úroveň zabezpečení odpovídající danému riziku, zejm. pak osobní údaje zabezpečit vůči náhodnému či nezákonnému zničení, ztrátě, změně, zpřístupnění neoprávněným stranám, zneužití či jinému způsobu zpracování v rozporu s Nařízením. 
0. Příkazník je povinen písemně seznámit příkazce s podezřením na porušení nebo skutečným porušením bezpečnosti zpracování osobních údajů podle ustanovení této smlouvy, kterými může dojít k úpravě nebo změně zabezpečení nebo zpracování osobních údajů, jakýmkoliv podezřením z porušení důvěrnosti, jakýmkoliv podezřením z náhodného či nezákonného zničení, ztráty, změny, zpřístupnění neoprávněným stranám, zneužití či jiného způsobu zpracování osobních údajů v rozporu s Nařízením.  Příkazce bude neprodleně seznámen s jakýmkoliv podstatným porušením těchto ustanovení o zpracování dat.
0. Příkazník není oprávněn, ve smyslu čl. 28 Nařízení, zapojit do zpracování osobních údajů dalšího zpracovatele (zákaz řetězení zpracovatelů), bez předchozího schválení a písemného souhlasu příkazce.
0. Příkazník je povinen a zavazuje se k veškeré součinnosti s příkazcem, o kterou bude požádán v souvislosti se zpracováním osobních údajů nebo která mu přímo vyplývá z Nařízení. Příkazník je povinen na vyžádání zpřístupnit příkazci svá písemná technická a organizační bezpečnostní opatření a umožnit mu případnou kontrolu, audit či inspekci dodržování předložených technických a organizačních bezpečnostních opatření.
0. Po ukončení této smlouvy je příkazník povinen všechny osobní údaje, které má v držení vymazat, a pokud je dosud nepředal příkazci, předat je příkazci a dále vymazat všechny existující kopie. Povinnost uvedená v tomto článku neplatí, stanoví-li právní předpis EU, případně vnitrostátní právní předpis příkazníkovi osobní údaje ukládat i po skončení účinnosti této smlouvy. 

V. Ostatní ujednání a odkládací podmínka
1. V případě, že příkazník při své činnosti podle této smlouvy poruší některá ustanovení zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění nebo některá ustanovení platných pravidel pro zadávání veřejných zakázek v rámci poskytnuté finanční podpory, ze které je zakázka spolufinancována, tak bude povinen nahradit příkazci veškerou škodu, která mu porušením vznikla.  
2. Zrušení výběrového řízení, z důvodů vzniklých nikoli na straně příkazníka, nemá vliv na povinnost příkazce zaplatit příkazníkovi 50% dohodnuté ceny za činnost příkazníka dle této smlouvy (jedná se zejména o případy, kdy bylo zadávací řízení zrušeno před podpisem smlouvy s vítězným uchazečem, tj. zejména, kdy nebyla podána žádná/byla podána pouze jedna nabídka a v dalších případech předpokládaných ustanovením § 84 zákona).
3. Příkazník se zavazuje po celou dobu trvání této smlouvy, jakož i po jejím uplynutí respektovat a dodržovat obchodní tajemství příkazce. V této souvislosti se zejména zavazuje:
a) nesdělit údaje, které jsou součástí obchodního tajemství příkazce ani jiné údaje, které se od příkazce při plnění této smlouvy dozvěděl, třetím osobám,
b) zajistit, aby uvedené údaje nebyly zpřístupněny třetím osobám,
c) zabezpečit listiny včetně fotokopií obsahující uvedené údaje před zneužitím třetími osobami.
4. Smluvní strany se zavazují, že obchodní a další údaje, s nimiž se při plnění závazků z této smlouvy seznámily, nezpřístupní třetím osobám bez písemného souhlasu druhé smluvní strany. Tento zákaz neplatí pro údaje, které tvoří součást zadávací dokumentace.
5. Veškeré z této smlouvy v budoucnu vzešlé spory budou řešeny u místně a věcně příslušného soudu. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích. Každá ze smluvních stran obdrží jeden výtisk.
6. Smluvní strany si smlouvu řádně přečetly, s jejím obsahem souhlasí a za tím účelem výslovně prohlašují, že je výrazem jejich svobodné a vážné vůle, na důkaz čehož připojují své vlastnoruční podpisy.

V Jilemnici dne ………………………..2021	V Brně dne ………………………….2021

		
	EKO Jilemnicko s.r.o.		ASHPA oběhová hospodářství, s.r.o.
	Ing. Radka Paulů,		Mgr. Daniela Baráková, Ph.D.
	jednatelka společnosti	Ing. et Ing. Tomáš Hlavenka, MBA 
			jednatelé společnosti