Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16094055: Kupní smlouva - pořízení multifunkční pánve iVario Pro L pro potřeby

Příloha Kupní smlouva.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        č. smlouvy: 1521100666

                      KUPNÍ SMLOUVA

uzavřená na základě výběrového řízení v souladu se zadávacími podmínkami a dle
       zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Kupující:                 Statutární město Brno, městská část Brno-Komín
Zastoupené:               Mgr. Miladou Blatnou, starostkou MČ Brno-Komín
Sídlo:                    Vavřinecká 733/15, 624 00 Brno
IČO:                      44992785
DIČ:                      CZ44992785
Číslo účtu:
                          HRASPO spol.s.r.o.
(dále jen „kupující“)     Tuřanka 1148/107, Brno 627 00
                          25323610
Prodávající:
Sídlo:                    KS Brno spis zn. C 2554
IČO:
DIČ:
Bankovní spojení:
Jednající osoba:
Zapsaný v:

(dále jen „prodávající“)

                                                   uzavírají

     po vzájemné dohodě a v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
     pozdějších předpisů (dále také jen „NOZ“), tuto kupní smlouvu:

                                                        I.
                                             Předmět smlouvy

(1) Předmětem smlouvy je pořízení multifunkční pánve iVario Pro L pro potřeby Základní
     školy a Mateřské školy Brno, Pastviny 70, příspěvkové organizace a souvisejícího plnění
     dle této smlouvy (dále rovněž jen "smlouva" či "kupní smlouva"), a to za podmínek
     stanovených touto smlouvou (dále rovněž jen „předmět plnění“ nebo „pánev“).
     Předmětem plnění je dodávka nového stroje, bez vad, včetně demontáže stávajícího
     stroje, jeho odvozu a likvidace, montáže nového stroje, jeho zprovoznění, základní
     vyškolení v jeho obsluze a následný záruční servis po dobu minimálně 24 měsíců.

(2) Předmět plnění vč. veškerých součástí a veškeré výbavy dle níže uvedené technické
     specifikace musí být nový, bez vad. Předmět plnění musí mít potřebné homologace a být
     technicky způsobilý k provozu. Dále bude dodána dokumentace k dodanému předmětu
     plnění, která bude v českém jazyce.

(3) Součástí dodávky předmětu plnění je jeho předvedení, vyzkušení, zprovoznění a základní
     vyškolení v jeho obsluze.

(4) Podrobná technická specifikace předmětu smlouvy je nad rámec výše uvedeného dále
     uvedena v Příloze č. 1 této kupní smlouvy (dále jen „předmět plnění").

(5) Současně s dodávkou celého předmětu plnění předá prodávající kupujícímu záruční listy,
     návody, licence a ostatní dokumenty nutné pro nakládání s předmětem plnění. Návody
     budou dodány v českém jazyce. Kupující se zavazuje za podmínek stanovených touto
     kupní smlouvou řádně splněný předmět plnění, včetně průvodních dokladů, převzít a
     zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu dle článku III. této kupní smlouvy a způsobem
     podle článku III. této kupní smlouvy.
(6) Všechny části dodávky předmětu plnění dle této smlouvy musí tvořit funkční celek.

                                                       II.
                                            Doba a místo plnění
1) Prodávající se zavazuje řádně dodat předmět plnění nejpozději do 30 dnů od podpisu
     této smlouvy.
2) Po řádném dodání předmětu plnění dle podmínek stanovených touto kupní smlouvou
     bude vyhotoven zápis o předání a převzetí předmět plnění.
3) Zápis o předání a převzetí předmětu smlouvy podepíší oprávnění zástupci obou
     smluvních stran, přičemž podpisem dochází k převzetí a předání předmětu smlouvy a ke
     splnění předmětu dodávky.
4) Nedílnou součástí zápisu o předání a převzetí bude dodací list, který bude obsahovat
     minimálně seznam všech jednotlivých částí dodávky.
5) Prodávající se zavazuje informovat kupujícího o termínu dodání předmětu plnění
     písemně nejpozději 3 pracovní dny před dodáním, prostřednictvím odpovědného
     pracovníka kupujícího (osoby odpovědné za realizaci), který je uveden v čl. I. této
     smlouvy.
6) Místo plnění: Základní škola a Mateřská škola Brno, Pastviny 70, příspěvková
     organizace, 624 00 Brno (kontaktní osoba: pí ředitelka Mgr. Markéta Olbertová, tel.: 736
     626 372).

                                                       III.
                                        Cena a platební podmínky
(1) Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu vzájemně dohodnutou kupní cenu za předmět
     plnění dle této smlouvy:

     Cena bez DPH: 408400,- Kč

     Výše DPH a sazba DPH (v %) 85764 Kč (DPH = 21 %)

     Cena celkem včetně DPH: 494164,- Kč

(2) DPH bude účtována ve výši určené podle právních předpisů platných ke dni uskutečnění
     zdanitelného plnění. Cena je nejvýše přípustná a není možné ji překročit za žádných
     podmínek s výjimkou změny sazeb DPH. Cena zahrnuje všechny nutné náklady
     prodávajícího.

(3) Prodávající po kompletním dodání předmětu plnění a jeho protokolárním převzetí vystaví
     fakturu. Přílohou faktury bude protokol o předání předmětu plnění.

(4) Faktura – daňový doklad, bude vystavena v souladu s touto smlouvu a bude obsahovat
     následující:

fakturační údaje:  Statutární město Brno
                   Dominikánské náměstí 196/1
doručovací adresa – konečný příjemce:  602 00 Brno
                                       IČ 44992785
bankovní spojení:                      DIČ CZ44992785
číslo účtu:                            Městská část Brno-Komín, Vavřinecká 15,
                                       624 00 Brno
                                       Komerční banka, a.s.

(5) Faktura je splatná ve lhůtě 30 kalendářních dnů od jejího doručení kupujícímu za
     předpokladu, že bude vystavena v souladu s platebními podmínkami a bude splňovat
     všechny uvedené náležitosti, týkající se vystavené faktury. Pokud faktura nebude
     vystavena v souladu s platebními podmínkami nebo nebude splňovat požadované
     náležitosti, je kupující oprávněn fakturu dodavateli vrátit; vrácením pozbývá faktura
     splatnosti.

(6) Pro účel dodržení termínu splatnosti faktury je platba považována za uhrazenou v den,
     kdy byla odepsána z účtu kupujícího a poukázána ve prospěch účtu prodávajícího.

(7) Kupující nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazby DPH.

(8) Kupující je při nakládání s veřejnými prostředky povinen dodržovat ustanovení zákona
     č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
     (zejména § 9 odstavce 2 tohoto zákona), prodávající bere tuto skutečnost na vědomí
     a zavazuje se poskytnout objednateli v této souvislosti požadovanou informační
     součinnost.

                                                       IV.
                                              Smluvní pokuty

(1) V případě, že Prodávající nedodrží dobu plnění, sjednanou v této smlouvě, uhradí
     Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % kupní ceny (cena vč. DPH) za každý i jen
     započatý den prodlení.

(2) Smluvní pokuta je splatná vždy v den následující po dni, kdy na ni vznikl Kupujícímu
     nárok podle odstavce 1 tohoto článku.

                                                       V.
                                           Odpovědnost za vady

(1) Prodávající se zavazuje, že předmět plnění, dodaný a předaný podle této smlouvy, je ke
     dni podpisu zápisu o předání a převzetí předmětu plnění plně funkční, bezvadný, splňuje
     technické parametry uvedené v příloze č. 1 této smlouvy a má odpovídající jakost
     a provedení. Za tento závazek nese prodávající plnou odpovědnost.

(2) Prodávající se tak zavazuje k poskytnutí záruky za jakost předmět plnění v trvání
     24 měsíců. Záruční doba počíná běžet ode dne předání a převzetí předmětu plnění
     potvrzeném zápisem o předání a převzetí předmětu plnění. Místem předávání předmětu
     plnění v případě záruční vady je místo plnění. Prodávající se zavazuje převzít předmět
     plnění vždy nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne ohlášení záruční vady kupujícím a
     záruční opravu a následné zpětné dodání opraveného stroje kupujícímu realizovat vždy
     bezodkladně po tomto převzetí předmětu plnění.

(3) Za ohlášení záruční vady kupujícím se pro účely této smlouvy považují:
      - doručení výzvy k záruční opravě v pracovní dny od 8.00 hod. do 17.00 hod.;
      - doručení výzvy v čase od 17.00 hod. do 8.00 hod. a ve dnech pracovního volna
          (soboty, neděle a svátky), přičemž za okamžik doručení se považuje vždy 8.00 hod.
          prvního pracovního dne následujícího po doručení výzvy.

(4) Reklamace objednatele budou prováděny jedním z následujících způsobů: (telefonicky s
     následujícím písemným potvrzením, e-mailem, příp. poštou v listinné podobě) na níže
     uvedené kontakty:
      -
      -
      - poštovní adresa: Tuřanka 1148/107, 627 00 Brno, Česká republika

(5) Zjistí-li Kupující vadu v době trvání záruční doby stanovené touto smlouvou, oznámí tuto
     skutečnost neprodleně Prodávajícímu způsobem dle předchozího odstavce. Po ohlášení
     vady a způsobu jakým se závada projevuje, provede Prodávající opravu, a to buď na
     místě plnění nebo ve svém servisním středisku nebo provozovně, přičemž náklady na
     dopravu tam a zpět hradí Prodávající. Kompletní dopravu stroje, popř. příslušenství pro
     účely záručního servisu zajišťuje Prodávající na své náklady.

(6) Vykáže-li pánev, popř. příslušenství stejnou vadu třikrát po sobě, je objednatel oprávněn
     a dodavatel povinen příslušný kus vyměnit za kus bezvadný se stejnými nebo lepšími
     technickými vlastnostmi.

(7) Uplatněním práv z odpovědnosti za vady není dotčeno právo na náhradu škody.

(8) Prodávající se zavazuje zajistit servisní středisko pro opravy předmětu plnění na území
     ČR ve výše uvedené záruční době.

(9) Záruční doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže užívat předmět plnění pro jeho
     vady, za které odpovídá prodávající.

                                                       VI.
                                  Podmínky dodání předmětu plnění
(1) Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na Kupujícího okamžikem protokolárního
     převzetí předmětu plnění.

                                                      VII.
                                           Závěrečná ustanovení

(1) Vztahy smluvních stran touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními
     zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a příslušnými
     právními předpisy právního řádu České republiky.

(2) Tuto smlouvu lze měnit nebo rušit jen po vzájemné dohodě smluvních stran, a to pouze
     formou písemných vzestupně očíslovaných dodatků, podepsaných zplnomocněnými
     představiteli Prodávajícího a Kupujícího. Smluvní strany svými podpisy stvrzují, že jsou
     seznámeny s obsahem smlouvy a že smlouvu uzavírají na základě své svobodné a vážné
     vůle, nikoli v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek a na důkaz toho připojují
     podpisy svých oprávněných zástupců. Ukončit Smlouvu lze dohodou smluvních stran při
     vzájemném vyrovnání prokazatelných nákladů ke dni zániku smluvního vztahu. Tato
     smlouva je platná dnem podpisu oběma smluvníma stranami.

(3) Smluvní strany se zavazují řešit případné spory prvotně dohodou. Pro případné soudní
     spory se zakládá příslušnost obecných soudů ČR, rozhodným právem je právo ČR
(4) Tato smlouva je sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž si tři ponechá Kupující a jedno
     Prodávající.

(5) Pokud by se kterékoliv ustanovení této smlouvy ukázalo být neplatným nebo
     nevynutitelným, nebo se jím stalo po uzavření této smlouvy, pak tato skutečnost nepůsobí
     neplatnost ani nevynutitelnost ostatních ustanovení této smlouvy, nevyplývá-li
     z donucujících ustanovení právních předpisů jinak. Smluvní strany se zavazují bez
     zbytečného odkladu po výzvě kterékoliv strany takové neplatné či nevynutitelné
     ustanovení nahradit platným a vynutitelným ustanovením, které je svým obsahem
     nejbližší účelu neplatného či nevynutitelného ustanovení.

(6) Ve smyslu zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, je s ohledem na výši hodnoty
     předmětu plnění dle této smlouvy povinná registrace této smlouvy a smlouva nabývá
     účinnosti dnem uveřejnění dle tohoto zákona. Tuto smlouvu zašle správci registru smluv
     k uveřejnění Kupující.

(7) Prodávající je povinen poskytnout všem oprávněným osobám nezbytnou součinnost pro
     výkon finanční kontroly ve smyslu ust. § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční
     kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve
     znění pozdějších předpisů, a to nejméně po dobu 10 let od ukončení financování plnění
     této smlouvy a za tím účelem vytvořit potřebné podmínky, zejména poskytnout veškerou
     dokumentaci související s plněním této smlouvy.

                                                      VIII.
                   Doložka schválení dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích

(1) Uzavření této smlouvy bylo schváleno Radou městské části Brno-Komín na 6. schůzi
     konané dne 23.03.2021 usnesením č. RMČ/2021/06/02.

V Brně dne ……………….                        V Brně dne ……………….
                                          Za Prodávajícího:

starostka MČ Brno-Komín                   ____________________________
                                                    Ing. Michal Hrabálek
                                                           jednatel

Příloha:
1) Technická specifikace předmětu plnění
Příloha č. 1
Technická specifikace předmětu plnění

       Základní funkce stroje:
       elektrické multifunkční zařízení vhodné pro vaření, dušení, smažení, restování,
       grilování s možností použití varných a fritovacích košů s automatickým zdvihem

       Technický popis:
      kapacita min. 100 lt., vložení 2x GN 1/1
      rozměr: šířka stroje 1000 mm (+/- 10%)
      maximální hmotnost stroje 350 kg
      instalovaný příkon 25 kW (+/-10%)
      rychlost ohřevu dna pánve z pokojové teploty na 200°C do 2,5 min.
      pracovní rozsah teplot 30-250°C
      integrovaná samonavíjecí sprcha
      ovládání pomocí dotykového displeje s min. 6-ti druhy automatizovaného
      provozu v ČJ vč. integrované nápovědy (návodu k obsluze)
      manuální ovládání se třemi druhy provozu – grilování, vaření, fritování
      motorické vyklápění pánve
      teplotní sonda s min. 6ti měřícími body vč. magnetického držáku ve víku pánve
      automatické napouštění vody s přesností na 1 lt.
       možnost použití košů na vaření a smažení s automatickým zdvihem, časově nastavitelný

       Ovládací panel:
      Ovládání pomocí barevného dotykového displeje
      zařízení umožňuje dálkový přístup prostřednictvím softwaru a mobilní aplikace
      Zobrazení spotřeby energie
      WiFi připojení bez externí antény