Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
č. smlouvy: 1521100666 KUPNÍ SMLOUVA uzavřená na základě výběrového řízení v souladu se zadávacími podmínkami a dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů Kupující: Statutární město Brno, městská část Brno-Komín Zastoupené: Mgr. Miladou Blatnou, starostkou MČ Brno-Komín Sídlo: Vavřinecká 733/15, 624 00 Brno IČO: 44992785 DIČ: CZ44992785 Číslo účtu: HRASPO spol.s.r.o. (dále jen „kupující“) Tuřanka 1148/107, Brno 627 00 25323610 Prodávající: Sídlo: KS Brno spis zn. C 2554 IČO: DIČ: Bankovní spojení: Jednající osoba: Zapsaný v: (dále jen „prodávající“) uzavírají po vzájemné dohodě a v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „NOZ“), tuto kupní smlouvu: I. Předmět smlouvy (1) Předmětem smlouvy je pořízení multifunkční pánve iVario Pro L pro potřeby Základní školy a Mateřské školy Brno, Pastviny 70, příspěvkové organizace a souvisejícího plnění dle této smlouvy (dále rovněž jen "smlouva" či "kupní smlouva"), a to za podmínek stanovených touto smlouvou (dále rovněž jen „předmět plnění“ nebo „pánev“). Předmětem plnění je dodávka nového stroje, bez vad, včetně demontáže stávajícího stroje, jeho odvozu a likvidace, montáže nového stroje, jeho zprovoznění, základní vyškolení v jeho obsluze a následný záruční servis po dobu minimálně 24 měsíců. (2) Předmět plnění vč. veškerých součástí a veškeré výbavy dle níže uvedené technické specifikace musí být nový, bez vad. Předmět plnění musí mít potřebné homologace a být technicky způsobilý k provozu. Dále bude dodána dokumentace k dodanému předmětu plnění, která bude v českém jazyce. (3) Součástí dodávky předmětu plnění je jeho předvedení, vyzkušení, zprovoznění a základní vyškolení v jeho obsluze. (4) Podrobná technická specifikace předmětu smlouvy je nad rámec výše uvedeného dále uvedena v Příloze č. 1 této kupní smlouvy (dále jen „předmět plnění"). (5) Současně s dodávkou celého předmětu plnění předá prodávající kupujícímu záruční listy, návody, licence a ostatní dokumenty nutné pro nakládání s předmětem plnění. Návody budou dodány v českém jazyce. Kupující se zavazuje za podmínek stanovených touto kupní smlouvou řádně splněný předmět plnění, včetně průvodních dokladů, převzít a zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu dle článku III. této kupní smlouvy a způsobem podle článku III. této kupní smlouvy. (6) Všechny části dodávky předmětu plnění dle této smlouvy musí tvořit funkční celek. II. Doba a místo plnění 1) Prodávající se zavazuje řádně dodat předmět plnění nejpozději do 30 dnů od podpisu této smlouvy. 2) Po řádném dodání předmětu plnění dle podmínek stanovených touto kupní smlouvou bude vyhotoven zápis o předání a převzetí předmět plnění. 3) Zápis o předání a převzetí předmětu smlouvy podepíší oprávnění zástupci obou smluvních stran, přičemž podpisem dochází k převzetí a předání předmětu smlouvy a ke splnění předmětu dodávky. 4) Nedílnou součástí zápisu o předání a převzetí bude dodací list, který bude obsahovat minimálně seznam všech jednotlivých částí dodávky. 5) Prodávající se zavazuje informovat kupujícího o termínu dodání předmětu plnění písemně nejpozději 3 pracovní dny před dodáním, prostřednictvím odpovědného pracovníka kupujícího (osoby odpovědné za realizaci), který je uveden v čl. I. této smlouvy. 6) Místo plnění: Základní škola a Mateřská škola Brno, Pastviny 70, příspěvková organizace, 624 00 Brno (kontaktní osoba: pí ředitelka Mgr. Markéta Olbertová, tel.: 736 626 372). III. Cena a platební podmínky (1) Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu vzájemně dohodnutou kupní cenu za předmět plnění dle této smlouvy: Cena bez DPH: 408400,- Kč Výše DPH a sazba DPH (v %) 85764 Kč (DPH = 21 %) Cena celkem včetně DPH: 494164,- Kč (2) DPH bude účtována ve výši určené podle právních předpisů platných ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Cena je nejvýše přípustná a není možné ji překročit za žádných podmínek s výjimkou změny sazeb DPH. Cena zahrnuje všechny nutné náklady prodávajícího. (3) Prodávající po kompletním dodání předmětu plnění a jeho protokolárním převzetí vystaví fakturu. Přílohou faktury bude protokol o předání předmětu plnění. (4) Faktura – daňový doklad, bude vystavena v souladu s touto smlouvu a bude obsahovat následující: fakturační údaje: Statutární město Brno Dominikánské náměstí 196/1 doručovací adresa – konečný příjemce: 602 00 Brno IČ 44992785 bankovní spojení: DIČ CZ44992785 číslo účtu: Městská část Brno-Komín, Vavřinecká 15, 624 00 Brno Komerční banka, a.s. (5) Faktura je splatná ve lhůtě 30 kalendářních dnů od jejího doručení kupujícímu za předpokladu, že bude vystavena v souladu s platebními podmínkami a bude splňovat všechny uvedené náležitosti, týkající se vystavené faktury. Pokud faktura nebude vystavena v souladu s platebními podmínkami nebo nebude splňovat požadované náležitosti, je kupující oprávněn fakturu dodavateli vrátit; vrácením pozbývá faktura splatnosti. (6) Pro účel dodržení termínu splatnosti faktury je platba považována za uhrazenou v den, kdy byla odepsána z účtu kupujícího a poukázána ve prospěch účtu prodávajícího. (7) Kupující nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazby DPH. (8) Kupující je při nakládání s veřejnými prostředky povinen dodržovat ustanovení zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (zejména § 9 odstavce 2 tohoto zákona), prodávající bere tuto skutečnost na vědomí a zavazuje se poskytnout objednateli v této souvislosti požadovanou informační součinnost. IV. Smluvní pokuty (1) V případě, že Prodávající nedodrží dobu plnění, sjednanou v této smlouvě, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % kupní ceny (cena vč. DPH) za každý i jen započatý den prodlení. (2) Smluvní pokuta je splatná vždy v den následující po dni, kdy na ni vznikl Kupujícímu nárok podle odstavce 1 tohoto článku. V. Odpovědnost za vady (1) Prodávající se zavazuje, že předmět plnění, dodaný a předaný podle této smlouvy, je ke dni podpisu zápisu o předání a převzetí předmětu plnění plně funkční, bezvadný, splňuje technické parametry uvedené v příloze č. 1 této smlouvy a má odpovídající jakost a provedení. Za tento závazek nese prodávající plnou odpovědnost. (2) Prodávající se tak zavazuje k poskytnutí záruky za jakost předmět plnění v trvání 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet ode dne předání a převzetí předmětu plnění potvrzeném zápisem o předání a převzetí předmětu plnění. Místem předávání předmětu plnění v případě záruční vady je místo plnění. Prodávající se zavazuje převzít předmět plnění vždy nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne ohlášení záruční vady kupujícím a záruční opravu a následné zpětné dodání opraveného stroje kupujícímu realizovat vždy bezodkladně po tomto převzetí předmětu plnění. (3) Za ohlášení záruční vady kupujícím se pro účely této smlouvy považují: - doručení výzvy k záruční opravě v pracovní dny od 8.00 hod. do 17.00 hod.; - doručení výzvy v čase od 17.00 hod. do 8.00 hod. a ve dnech pracovního volna (soboty, neděle a svátky), přičemž za okamžik doručení se považuje vždy 8.00 hod. prvního pracovního dne následujícího po doručení výzvy. (4) Reklamace objednatele budou prováděny jedním z následujících způsobů: (telefonicky s následujícím písemným potvrzením, e-mailem, příp. poštou v listinné podobě) na níže uvedené kontakty: - - - poštovní adresa: Tuřanka 1148/107, 627 00 Brno, Česká republika (5) Zjistí-li Kupující vadu v době trvání záruční doby stanovené touto smlouvou, oznámí tuto skutečnost neprodleně Prodávajícímu způsobem dle předchozího odstavce. Po ohlášení vady a způsobu jakým se závada projevuje, provede Prodávající opravu, a to buď na místě plnění nebo ve svém servisním středisku nebo provozovně, přičemž náklady na dopravu tam a zpět hradí Prodávající. Kompletní dopravu stroje, popř. příslušenství pro účely záručního servisu zajišťuje Prodávající na své náklady. (6) Vykáže-li pánev, popř. příslušenství stejnou vadu třikrát po sobě, je objednatel oprávněn a dodavatel povinen příslušný kus vyměnit za kus bezvadný se stejnými nebo lepšími technickými vlastnostmi. (7) Uplatněním práv z odpovědnosti za vady není dotčeno právo na náhradu škody. (8) Prodávající se zavazuje zajistit servisní středisko pro opravy předmětu plnění na území ČR ve výše uvedené záruční době. (9) Záruční doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže užívat předmět plnění pro jeho vady, za které odpovídá prodávající. VI. Podmínky dodání předmětu plnění (1) Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na Kupujícího okamžikem protokolárního převzetí předmětu plnění. VII. Závěrečná ustanovení (1) Vztahy smluvních stran touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a příslušnými právními předpisy právního řádu České republiky. (2) Tuto smlouvu lze měnit nebo rušit jen po vzájemné dohodě smluvních stran, a to pouze formou písemných vzestupně očíslovaných dodatků, podepsaných zplnomocněnými představiteli Prodávajícího a Kupujícího. Smluvní strany svými podpisy stvrzují, že jsou seznámeny s obsahem smlouvy a že smlouvu uzavírají na základě své svobodné a vážné vůle, nikoli v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek a na důkaz toho připojují podpisy svých oprávněných zástupců. Ukončit Smlouvu lze dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání prokazatelných nákladů ke dni zániku smluvního vztahu. Tato smlouva je platná dnem podpisu oběma smluvníma stranami. (3) Smluvní strany se zavazují řešit případné spory prvotně dohodou. Pro případné soudní spory se zakládá příslušnost obecných soudů ČR, rozhodným právem je právo ČR (4) Tato smlouva je sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž si tři ponechá Kupující a jedno Prodávající. (5) Pokud by se kterékoliv ustanovení této smlouvy ukázalo být neplatným nebo nevynutitelným, nebo se jím stalo po uzavření této smlouvy, pak tato skutečnost nepůsobí neplatnost ani nevynutitelnost ostatních ustanovení této smlouvy, nevyplývá-li z donucujících ustanovení právních předpisů jinak. Smluvní strany se zavazují bez zbytečného odkladu po výzvě kterékoliv strany takové neplatné či nevynutitelné ustanovení nahradit platným a vynutitelným ustanovením, které je svým obsahem nejbližší účelu neplatného či nevynutitelného ustanovení. (6) Ve smyslu zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, je s ohledem na výši hodnoty předmětu plnění dle této smlouvy povinná registrace této smlouvy a smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění dle tohoto zákona. Tuto smlouvu zašle správci registru smluv k uveřejnění Kupující. (7) Prodávající je povinen poskytnout všem oprávněným osobám nezbytnou součinnost pro výkon finanční kontroly ve smyslu ust. § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a to nejméně po dobu 10 let od ukončení financování plnění této smlouvy a za tím účelem vytvořit potřebné podmínky, zejména poskytnout veškerou dokumentaci související s plněním této smlouvy. VIII. Doložka schválení dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (1) Uzavření této smlouvy bylo schváleno Radou městské části Brno-Komín na 6. schůzi konané dne 23.03.2021 usnesením č. RMČ/2021/06/02. V Brně dne ………………. V Brně dne ………………. Za Prodávajícího: starostka MČ Brno-Komín ____________________________ Ing. Michal Hrabálek jednatel Příloha: 1) Technická specifikace předmětu plnění Příloha č. 1 Technická specifikace předmětu plnění Základní funkce stroje: elektrické multifunkční zařízení vhodné pro vaření, dušení, smažení, restování, grilování s možností použití varných a fritovacích košů s automatickým zdvihem Technický popis: kapacita min. 100 lt., vložení 2x GN 1/1 rozměr: šířka stroje 1000 mm (+/- 10%) maximální hmotnost stroje 350 kg instalovaný příkon 25 kW (+/-10%) rychlost ohřevu dna pánve z pokojové teploty na 200°C do 2,5 min. pracovní rozsah teplot 30-250°C integrovaná samonavíjecí sprcha ovládání pomocí dotykového displeje s min. 6-ti druhy automatizovaného provozu v ČJ vč. integrované nápovědy (návodu k obsluze) manuální ovládání se třemi druhy provozu – grilování, vaření, fritování motorické vyklápění pánve teplotní sonda s min. 6ti měřícími body vč. magnetického držáku ve víku pánve automatické napouštění vody s přesností na 1 lt. možnost použití košů na vaření a smažení s automatickým zdvihem, časově nastavitelný Ovládací panel: Ovládání pomocí barevného dotykového displeje zařízení umožňuje dálkový přístup prostřednictvím softwaru a mobilní aplikace Zobrazení spotřeby energie WiFi připojení bez externí antény