Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA č. 17/600/01680 Ze dne: 24.03.2017 Odběratel: Dodavatel: STAP a.s. ČR Generální ředitelství cel Vilémov 103 407 80 Vilémov Generální ředitelství cel Budějovická 7 140 96 Praha 4 Telefon: XXXXXXX E-mail: XXXXXXXXXXXX Banka: Banka: XXXX Č. účtu: Č. účtu: XXXXXXXXX IČ: 71214011 IČ: 44569599 Místo dodání: Termín dodání: Předmět objednávky: Objednáváme u Vás rukávové nášivky CS Položky objednávky MJ Cena/MJ Množství Částka v CZK Částka v CZK 1/ s DPH bez DPH Rukávové nášivky CS Celkem: ks 14,82 6 745,00 120 952,69 99 960,90 120 952,69 Žádáme o zaslání akceptace objednávky zveřejňované dle zák. č. 340/2015 Sb. (kopie objednávky s razítkem, podpisem a datem akceptace - týká se objednávek nad 50 tis. Kč bez DPH!). Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli i číslo objednávky. Děkujeme Poznámka: Splatnost faktury 30 dní od dodání zboží. Objednávku vystavil a vyřizuje: XXXXXXXXXXXX Objednávku schválil: XXXXXXXXXXXXXX 01.04.2017 OBJ_0XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX 28.03.2017 OBJ_1XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Datum Podpis Telefonní spojení Datum Podpis Příkazce operace: XXXXXXXXXXX 28.03.2017 OBJ_2XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Datum Podpis 1/ Zahrnuje dopravu do místa určení. Strana: 1/1