Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka č.: 1218500072 Odběratel: UNIVERZITA KARLOVA PID: 2017/034 Konečný příjemce: PŘÍRODOVĚDECKÁ FAKULTA Smlouva: Albertov 6 38533021/0100 - BĚŽNÝ 128 43 PRAHA 2 Číslo účtu: Komerční banka, a.s. Česká republika Peněžní ústav: DIČ: CZ00216208 Dodavatel: IČ: 00216208 IČ: 61860476 DIČ: CZ61860476 316200 Zaměstnanecké oddělení Sodexo Pass Česká republika a.s. Radlická 608/2 150 00 PRAHA Vernerová Makovičková Ivana Platnost objednávky do: 31.12.2021 Termín dodání: 20.04.2021 E-mail: makovic1@natur.cuni.cz Formát úhrady: Termín úhrady: Příkazem Místo dodání: Množství MJ Cena/MJ s DPH Celkem s DPH Způsob dopravy: Dodací podmínky: 1,00 ks 2 528 932,00 2 528 932,00 CZK 2 528 932,00 CZK DODEJTE: Položkový rozpis: Položka stravenky 032021 Celkem: Předpokládaná cena celkem (s DPH): 2 528 932,00 CZK Datum schválení: 06.04.2021 Za dodavatele: Schválil: Přijímáme a zavazujeme se plnit. Razítko, podpis Informace pro dodavatele: 1) Tato objednávka musí být zveřejněna v Registru smluv Ministerstva vnitra. Proto musí dodavatel tuto objednávku neprodleně potvrdit: a) na e-mail objednatele uvedený v záhlaví b) podpisem na listinné objednávce a doručením objednateli. 2) Dodavatel přijetím této objednávky souhlasí, že budou zveřejněny veškeré údaje obsažené v objednávce. 3) Pokud bude dodavatel plnit před potvrzením této objednávky, zodpovídá za škodu, která tím objednateli případně vznikne. 4) Je vyloučeno přijetí této objednávky ze strany dodavatele s dodatkem či odchylkou. 5) V případě prodlení dodavatele s dodáním objednaného plnění má objednatel právo odstoupit od této objednávky. 6) Navýšení ceny a změna plnění je možná pouze po písemném odsouhlasení objednatele, přičemž změna objednávky podléhá rovněž zveřejnění v Registru smluv. 7) Dodavatel vystaví fakturu až po dodání objednaného plnění. Objednatel neproplatí fakturu, která nebude obsahovat číslo této objednávky a nebude mít náležitosti daňového dokladu. Splatnost faktury je 21 dnů od doručení objednateli. 8) Pokud je předmětem plnění spotřební zboží, poskytuje dodavatel záruku za jakost v minimální délce 24 měsíců s odstraněním záruční vady do 30 dnů od nahlášení záruční vady dodavateli, nebude-li stranami pro konkrétní případ sjednána jiná lhůta pro odstranění vady. Záruka se nevztahuje na rychle opotřebitelné součásti ani na spotřební materiál. Po dobu odstraňování záruční vady záruční doba neběží. Interní údaje objednatele: 318500 Celofakultní výdaje / 600 / 660007 Stravenky Menza / 11-Hlavní činnost - zdaňovaná Denik:1 / NEINVESTICE + VÝNOSY