Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16124739: UKPRF Objednávka - Stravenky 03/2021

Příloha 1218500072 Pro zverejneni.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka č.: 1218500072

Odběratel:         UNIVERZITA KARLOVA                        PID:                                2017/034
Konečný příjemce:  PŘÍRODOVĚDECKÁ FAKULTA              Smlouva:
                   Albertov 6                                                38533021/0100 - BĚŽNÝ
                   128 43 PRAHA 2                     Číslo účtu:                 Komerční banka, a.s.
                   Česká republika                Peněžní ústav:

                   DIČ: CZ00216208  Dodavatel:
                   IČ: 00216208     IČ: 61860476

                                                  DIČ: CZ61860476

316200 Zaměstnanecké oddělení       Sodexo Pass Česká republika a.s.
                                    Radlická 608/2
                                    150 00 PRAHA

 Vernerová Makovičková Ivana                      Platnost objednávky do:      31.12.2021
                                                            Termín dodání:     20.04.2021
  E-mail: makovic1@natur.cuni.cz                               Formát úhrady:
                                                               Termín úhrady:    Příkazem
Místo dodání:
                                    Množství      MJ Cena/MJ s DPH               Celkem s DPH
 Způsob dopravy:
 Dodací podmínky:                          1,00 ks 2 528 932,00                2 528 932,00 CZK
                                                                               2 528 932,00 CZK
DODEJTE:

Položkový rozpis:

 Položka

stravenky 032021

Celkem:

Předpokládaná cena celkem (s DPH):                                           2 528 932,00 CZK

Datum schválení:   06.04.2021              Za dodavatele:
Schválil:                                  Přijímáme a zavazujeme se plnit.

                                                                                                                                                                Razítko, podpis

Informace pro dodavatele:

1) Tato objednávka musí být zveřejněna v Registru smluv Ministerstva vnitra. Proto musí dodavatel tuto objednávku neprodleně potvrdit:
a) na e-mail objednatele uvedený v záhlaví
b) podpisem na listinné objednávce a doručením objednateli.
2) Dodavatel přijetím této objednávky souhlasí, že budou zveřejněny veškeré údaje obsažené v objednávce.
3) Pokud bude dodavatel plnit před potvrzením této objednávky, zodpovídá za škodu, která tím objednateli případně vznikne.
4) Je vyloučeno přijetí této objednávky ze strany dodavatele s dodatkem či odchylkou.
5) V případě prodlení dodavatele s dodáním objednaného plnění má objednatel právo odstoupit od této objednávky.
6) Navýšení ceny a změna plnění je možná pouze po písemném odsouhlasení objednatele, přičemž změna objednávky podléhá rovněž zveřejnění v Registru
smluv.
7) Dodavatel vystaví fakturu až po dodání objednaného plnění. Objednatel neproplatí fakturu, která nebude obsahovat číslo této objednávky a nebude mít
náležitosti daňového dokladu. Splatnost faktury je 21 dnů od doručení objednateli.
8) Pokud je předmětem plnění spotřební zboží, poskytuje dodavatel záruku za jakost v minimální délce 24 měsíců s odstraněním záruční vady do 30 dnů od
nahlášení záruční vady dodavateli, nebude-li stranami pro konkrétní případ sjednána jiná lhůta pro odstranění vady. Záruka se nevztahuje na rychle
opotřebitelné součásti ani na spotřební materiál. Po dobu odstraňování záruční vady záruční doba neběží.

Interní údaje objednatele:

318500 Celofakultní výdaje / 600 / 660007 Stravenky Menza / 11-Hlavní činnost - zdaňovaná Denik:1 / NEINVESTICE + VÝNOSY