Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16134663: Dotatek č.2- úprava předmětu plnění a ceny

Příloha dod2 Sm200180 Správa hřbitovů Brno rekonstrukce asfaltových cest Bijok HB.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dodatek č.2 Smlouvy o dílo

  na vypracování studie, dokumentace bouracích prací, projektové dokumentace (včetně
inženýrské činnosti) ve stupni DSP a DPS pro projekt „REKONSTRUKCE ASFALTOVÝCH

                     CEST NA ÚSTŘEDNÍM HŘBITOVĚ MĚSTA BRNA“

Smluvní strany

  Objednatel:     Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace
  se sídlem:      Vídeňská 96, 639 00 Brno
  Zastoupen:      Ing Alena Říhová, ředitelka
  IČO:            62161598
  DIČ:            CZ62161598
  Bank. spojení:  Komerční banka a. s., pobočka Brno – město
  Číslo účtu:     19-5191040277/0100
  Tel:            543 210 423
  E-mail:         info@hrbitovybrno.cz
a
  Zhotovitel 1.:  DOPRAVOPROJEKT Ostrava a.s.

Se sídlem:        Masarykovo náměstí 5/5, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava

Provozovna:       Masarykovo náměstí 5/5, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava

Zastoupená:       Ing. Martinem Vilčem, předsedou představenstva

IČ:               42767377

DIČ:              CZ42767377

Bank. spojení:    KB a.s., pobočka Ostrava

Číslo účtu:       1022147761/0100

Tel:              595 132 011

E-mail:           info@dpova.cz

Vedoucí společník společnosti vzniklé na základě SMLOUVY O SPOLEČNOSTI právnických osob

k zajištění obchodního případu, s názvem společnosti: „PD Hřbitovy Brno“

Zhotovitel 2.:    SAFETY PRO s.r.o.

Se sídlem:        Přerovská 434/60, 779 00 Olomouc

Provozovna:       Přerovská 434/60, 779 00 Olomouc

Zastoupená:       Ing. Jiřím Smékalem, jednatelem společnosti

IČ:               28571690

DIČ:              CZ28571690

Bank. spojení:    Raiffeisenbank, a.s.

Číslo účtu:       3882364001/5500

Tel:              583 034 022

E-mail:           safetypro@prosafety.cz

Společník společnosti vzniklé na základě SMLOUVY O SPOLEČNOSTI právnických osob k zajištění
obchodního případu, s názvem společnosti: „PD Hřbitovy Brno“

se dohodly na tomto dodatku, kterým se upravuje předmět plnění a v této souvislosti také cena díla. Dále
se upravuje termín plnění. Důvodem je rozhodnutí objednatele o čerpání dotací na projektovou přípravu
z programu NPŽP 6/2020 – projektová příprava – boj se suchem a protipovodňová opatření, který následně
umožní čerpat dotace na realizaci záměru z navazujících dotačních programů v období 2022-2027.
Projekční řešení bude tedy zahrnovat také rekonstrukci cest uvnitř skupin hrobů a čestného kruhu, a to ve

                                          Stránka 1 z 2
  stupních DUSP a PDPS. Rozšíření předmětu plnění ovlivní pracnost také vodohospodářského řešení
  stavby, diagnostického průzkumu vč. rozborů pro obsah PAU a také členění projektové dokumentace a
  rozpočtů na způsobilé a nezpůsobilé náklady stavby.

V článku II Předmět plnění se doplňuje text:

„Na základě pokynu objednatele se předmět plnění ve stupni DUSP a PDPS rozšíří o řešení cest uvnitř
skupin hrobů a čestného kruhu. Tento pokyn objednatel vydá po vydání rozhodnutí o přidělení dotace nebo
uzavření smlouvy na dotace z programu NPŽP 6/2020 pro žádost pod registračním číslem 1200600031.
Objednatel si vyhrazuje právo pokyn zpracovateli neudělit, pokud nebude dotace z programu NPŽP 6/2020
přiznána. Pokyn k zahájení prací bude vydán nejpozději do 30.6.2021. V PDPS budou zapracovány
požadavky vyplývající ze smlouvy na dotaci, tzn. příp. rozdělení dokumentace a rozpočtu stavby na
uznatelné a neuznatelné položky a jednání s dotačním orgánem.“

V článku III Termíny plnění a smluvní sankce se odstavec 2 nahrazuje novým zněním:

2) Zhotovitel provede část díla podle článku II., písm. b) této smlouvy nejpozději do 350 kalendářních
        dnů od podpisu této smlouvy, pokud zhotovitel obdrží pokyn k zapracování cest uvnitř skupin
        hrobů a čestného kruhu do 30.4.2021. Při pozdějším udělení pokynu se dílčí termíny plnění dle
        SOD prodlužují o prodlení objednatele s udělením pokynu (viz čl. II.)

V čl. IV Cena díla se odstavec 1. nahrazuje novým zněním:
1) Cena díla činí:

Položka                          Popis                     Cena v Kč       DPH        Cena v Kč
    č.                                                      bez DPH                    vč. DPH
         Plnění v rozsahu dle čl. II., písm. a)                             127 260
     1   Plnění v rozsahu dle čl. II., písm. b)                  606 000    457 155         733 260
     2   Při zahrnutí prací dle pokynu dle čl.II               2 181 690    526 465       2 638 845
                                                               2 506 975    213 220       3 033 440
     3          Z toho způsobilé                               1 015 334    313 245       1 228 554
                 Nezpůsobilé                                   1 491 641                  1 804 886
     4   Plnění v rozsahu dle čl. II., písm. c)                               74 957
                Z toho způsobilé                                 356 940      25 947        431 897
Celkem          Nezpůsobilé                                      123 560      49 010        149 507
Celkem   Plnění v rozsahu dle čl. II., písm. d)                  233 380    370 755         282 390
         Při zahrnutí prací dle pokynu dle čl.II               1 765 500    513 164       2 136 255
                Z toho způsobilé                               2 443 640    260 998       2 956 804
                Nezpůsobilé                                    1 242 850    252 166       1 503 848
                                                               1 200 790  1 031 127       1 452 956
         při zahrnutí prací dle pokynu dle čl.II               4 910 130  1 241 846       5 941 257
                Z toho způsobilé                               5 913 555    500 166       7 155 401
                Nezpůsobilé                                    2 381 744    741 680       2 881 910
                                                               3 531 811                  4 273 491

V článku V Platební podmínky odstavec 3 nově zní:
3) Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z
přidané hodnoty a § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění či jinými

         Stránka 2 z 2
souvisejícími právními předpisy a dále bude obsahovat číslo této smlouvy a bude zaslána zhotovitelem na
adresu objednatele. Faktury budou v případě udělení pokynu objednatele dle čl. II vystaveny zvlášť na
způsobilé a nezpůsobilé náklady. Faktury na způsobilé náklady budou navíc označeny číslem smlouvy s
Fondem. Splatnost faktur činí 30 kalendářních dní.

                                                Závěrečná ustanovení dodatku č.2

1) Ostatní ujednání původní smlouvy nedotčená tímto dodatkem se nemění a zůstávají v platnosti.
2) Dodatek č.2 je zpracován v elektronické podobě opatřen elektronickými podpisy a obdrží ho obě

        smluvní strany.

V Ostravě dne …………..                                V Brně dne ....................

..................................................  ..................................................
Ing. Martin Vilč, předseda představenstva           Ing. Alena Říhová
DOPRAVOPROJEKT Ostrava a.s.                         ředitelka organizace
oprávněn k jednání za společnost právnických osob
s názvem „PD Hřbitovy Brno“

                      Stránka 3 z 2