Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č.2 Smlouvy o dílo na vypracování studie, dokumentace bouracích prací, projektové dokumentace (včetně inženýrské činnosti) ve stupni DSP a DPS pro projekt „REKONSTRUKCE ASFALTOVÝCH CEST NA ÚSTŘEDNÍM HŘBITOVĚ MĚSTA BRNA“ Smluvní strany Objednatel: Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace se sídlem: Vídeňská 96, 639 00 Brno Zastoupen: Ing Alena Říhová, ředitelka IČO: 62161598 DIČ: CZ62161598 Bank. spojení: Komerční banka a. s., pobočka Brno – město Číslo účtu: 19-5191040277/0100 Tel: 543 210 423 E-mail: info@hrbitovybrno.cz a Zhotovitel 1.: DOPRAVOPROJEKT Ostrava a.s. Se sídlem: Masarykovo náměstí 5/5, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava Provozovna: Masarykovo náměstí 5/5, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava Zastoupená: Ing. Martinem Vilčem, předsedou představenstva IČ: 42767377 DIČ: CZ42767377 Bank. spojení: KB a.s., pobočka Ostrava Číslo účtu: 1022147761/0100 Tel: 595 132 011 E-mail: info@dpova.cz Vedoucí společník společnosti vzniklé na základě SMLOUVY O SPOLEČNOSTI právnických osob k zajištění obchodního případu, s názvem společnosti: „PD Hřbitovy Brno“ Zhotovitel 2.: SAFETY PRO s.r.o. Se sídlem: Přerovská 434/60, 779 00 Olomouc Provozovna: Přerovská 434/60, 779 00 Olomouc Zastoupená: Ing. Jiřím Smékalem, jednatelem společnosti IČ: 28571690 DIČ: CZ28571690 Bank. spojení: Raiffeisenbank, a.s. Číslo účtu: 3882364001/5500 Tel: 583 034 022 E-mail: safetypro@prosafety.cz Společník společnosti vzniklé na základě SMLOUVY O SPOLEČNOSTI právnických osob k zajištění obchodního případu, s názvem společnosti: „PD Hřbitovy Brno“ se dohodly na tomto dodatku, kterým se upravuje předmět plnění a v této souvislosti také cena díla. Dále se upravuje termín plnění. Důvodem je rozhodnutí objednatele o čerpání dotací na projektovou přípravu z programu NPŽP 6/2020 – projektová příprava – boj se suchem a protipovodňová opatření, který následně umožní čerpat dotace na realizaci záměru z navazujících dotačních programů v období 2022-2027. Projekční řešení bude tedy zahrnovat také rekonstrukci cest uvnitř skupin hrobů a čestného kruhu, a to ve Stránka 1 z 2 stupních DUSP a PDPS. Rozšíření předmětu plnění ovlivní pracnost také vodohospodářského řešení stavby, diagnostického průzkumu vč. rozborů pro obsah PAU a také členění projektové dokumentace a rozpočtů na způsobilé a nezpůsobilé náklady stavby. V článku II Předmět plnění se doplňuje text: „Na základě pokynu objednatele se předmět plnění ve stupni DUSP a PDPS rozšíří o řešení cest uvnitř skupin hrobů a čestného kruhu. Tento pokyn objednatel vydá po vydání rozhodnutí o přidělení dotace nebo uzavření smlouvy na dotace z programu NPŽP 6/2020 pro žádost pod registračním číslem 1200600031. Objednatel si vyhrazuje právo pokyn zpracovateli neudělit, pokud nebude dotace z programu NPŽP 6/2020 přiznána. Pokyn k zahájení prací bude vydán nejpozději do 30.6.2021. V PDPS budou zapracovány požadavky vyplývající ze smlouvy na dotaci, tzn. příp. rozdělení dokumentace a rozpočtu stavby na uznatelné a neuznatelné položky a jednání s dotačním orgánem.“ V článku III Termíny plnění a smluvní sankce se odstavec 2 nahrazuje novým zněním: 2) Zhotovitel provede část díla podle článku II., písm. b) této smlouvy nejpozději do 350 kalendářních dnů od podpisu této smlouvy, pokud zhotovitel obdrží pokyn k zapracování cest uvnitř skupin hrobů a čestného kruhu do 30.4.2021. Při pozdějším udělení pokynu se dílčí termíny plnění dle SOD prodlužují o prodlení objednatele s udělením pokynu (viz čl. II.) V čl. IV Cena díla se odstavec 1. nahrazuje novým zněním: 1) Cena díla činí: Položka Popis Cena v Kč DPH Cena v Kč č. bez DPH vč. DPH Plnění v rozsahu dle čl. II., písm. a) 127 260 1 Plnění v rozsahu dle čl. II., písm. b) 606 000 457 155 733 260 2 Při zahrnutí prací dle pokynu dle čl.II 2 181 690 526 465 2 638 845 2 506 975 213 220 3 033 440 3 Z toho způsobilé 1 015 334 313 245 1 228 554 Nezpůsobilé 1 491 641 1 804 886 4 Plnění v rozsahu dle čl. II., písm. c) 74 957 Z toho způsobilé 356 940 25 947 431 897 Celkem Nezpůsobilé 123 560 49 010 149 507 Celkem Plnění v rozsahu dle čl. II., písm. d) 233 380 370 755 282 390 Při zahrnutí prací dle pokynu dle čl.II 1 765 500 513 164 2 136 255 Z toho způsobilé 2 443 640 260 998 2 956 804 Nezpůsobilé 1 242 850 252 166 1 503 848 1 200 790 1 031 127 1 452 956 při zahrnutí prací dle pokynu dle čl.II 4 910 130 1 241 846 5 941 257 Z toho způsobilé 5 913 555 500 166 7 155 401 Nezpůsobilé 2 381 744 741 680 2 881 910 3 531 811 4 273 491 V článku V Platební podmínky odstavec 3 nově zní: 3) Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění či jinými Stránka 2 z 2 souvisejícími právními předpisy a dále bude obsahovat číslo této smlouvy a bude zaslána zhotovitelem na adresu objednatele. Faktury budou v případě udělení pokynu objednatele dle čl. II vystaveny zvlášť na způsobilé a nezpůsobilé náklady. Faktury na způsobilé náklady budou navíc označeny číslem smlouvy s Fondem. Splatnost faktur činí 30 kalendářních dní. Závěrečná ustanovení dodatku č.2 1) Ostatní ujednání původní smlouvy nedotčená tímto dodatkem se nemění a zůstávají v platnosti. 2) Dodatek č.2 je zpracován v elektronické podobě opatřen elektronickými podpisy a obdrží ho obě smluvní strany. V Ostravě dne ………….. V Brně dne .................... .................................................. .................................................. Ing. Martin Vilč, předseda představenstva Ing. Alena Říhová DOPRAVOPROJEKT Ostrava a.s. ředitelka organizace oprávněn k jednání za společnost právnických osob s názvem „PD Hřbitovy Brno“ Stránka 3 z 2