Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16194951: zveřejnění k OBJ O/0811/2021/INV

Příloha obj.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Na faktuře uvádějte vždy agendové číslo objednávky: O/0811/2021/INV

OBJEDNATEL                                  DODAVATEL
                                            Obchodní firma :
statutární město Ostrava                                      Ing. Roman Fildán
Prokešovo náměstí 1803/8

72930 Ostrava-Moravská Ostrava              Sídlo : Na Stuchlíkovci 738
                                                       73514 Orlová
IČ:                00845451

DIČ:               CZ00845451 (plátce DPH)

                                            IČ : 75379007                DIČ: CZ7802175788

PŘÍJEMCE (zasílací adresa):

městský obvod Ostrava-Jih

Horní 791/3

70030 Ostrava-Hrabůvka

Bank. spojení: Komerční banka, a. s.

Číslo účtu :       1520761/0100

Objednávka č. 14/21/INV/Prch
VZ INV 15.21
Objednáváme u Vás:

Dopracování PD na akci „Výškovická ul. Prostor mezi ul. Svornosti a Čujkovova - stanice pro elektrokola“ – SO stanice pro elektrokola – přípojka, tj.
vývod kabelu 220/230 V AC pro zapojení stanic.

Termín:
PD st. DUR/DSP – 6 měsíců od doručení objednávky (včetně podání žádosti o společné územní a stavební povolení)
PD st. DPS – do 7 dnů od nabytí právní moci společného rozhodnutí pro umístění stavby a stavební povolení

Číslo objednávky, agendové číslo a identifikační údaje objednatele musí být uvedeny na všech fakturách, dodacích listech a veškeré korespondenci.
Objednatel uhradí fakturu do 30-ti kalendářních dnů po prokazatelném doručení faktury (razítko podatelny).
Datem splatnosti faktury se rozumí den odepsání příslušné částky z bankovního účtu.
Dodavatel zodpovídá za případné škody, které vzniknou vadným plněním.
Dodavatel poskytuje záruku na plnění v délce 36 měsíců ode dne předání a převzetí.

Pro akceptaci objednávky zašlete písemný souhlas na emailovou adresu vyřizujícího referenta uvedeného níže do 10 dnů ode dne doručení
objednávky. V případě, že dodavatel takto neučiní, objednávka zaniká. Dodavateli vzniká závazek poskytnout plnění dle objednávky po uveřejnění
objednávky v registru smluv. Uveřejnění objednávky v registru smluv objednatel dodavateli písemně (emailem) oznámí.

Pokud se stane zhotovitel nespolehlivým plátcem daně dle § 106a zákona o DPH, je objednatel oprávněn uhradit zhotoviteli za zdanitelné plnění
částku bez DPH a úhradu samotné DPH provést přímo na příslušný účet daného finančního úřadu dle § 109a zákona o DPH. Zaplacením částky ve
výši daně na účet správce daně zhotovitele a zaplacením ceny bez DPH zhotoviteli je splněn závazek objednatele uhradit sjednanou cenu.

Lhůta plnění :     Viz výše
Cena bez DPH :     55 000,00 Kč
Cena vč. DPH :     66 550,00 Kč
Vyřizuje / tel. :  Bc. Prchalová Božena, 599 430 383

V Ostravě dne:                              Ing. Stanislav Šplíchal, vedoucí odboru investičního
                                                                 (oprávněná osoba)