Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16213199: Smlouva podle obč. zák. - Optimalizace odpadového hospodářství

Příloha SoD_Optimalizace_odpad_hospodářství_Krnov_ASPHA_anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        kt rnov

                       SMLOUVA O DÍLO

                   Optimalizace odpadového hospodářství

      uzavřená ve smyslu ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
                                      ve znění pozdějších předpisů

1. Město Krnov

se sídlem Městský úřad Krnov, Hlavní náměstí 1, 794 01 Krnov

IČO:                   002 96 139

DIČ:                   CZ 002 96 139

Oprávněná osoba:       Ing. Tomáš Hradil, starosta města       tei osobní_ údaj
                                                                        tei: osobní údaj
Kontaktní osoby:                                 osobní údaj

                  Bc. Martina Marčanová, e-mail: osobní údaj

Bankovní spojení:      Komerční banka a.s., expozitura Krnov
Číslo účtu:
Profil zadavatele:     osobní údaj
na straně objednatele
                       https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00296139

2. ASPHA oběhové hospodářství

se sídlem třída Kpt. Jaroše 1922/3, 602 00 Brno

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně oddíl C vložka 89999

ICO:              04455967

DIČ:              CZ25398547

Jednající:        Tomáš Hlavenka, Daniela Baráková, jednatelé

Bankovní spojení: Knmprrní hanka a c PYr)OZÍtura Mikulov

Číslo účtu:       osobní údaj

Kontaktní osoba: Tomáš Hlavenka

Telefon, e-mail: osobní údaj

     na straně zhotovitele
                                                                I.

                                                          Preambule
1. Smluvní strany shodně prohlašují, že identifikační údaje uvedené ve smlouvě jsou v souladu

     s právní skutečností v době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny dotčených
      údajů oznámí bez prodlení druhé smluvní straně. Smluvní strany prohlašují, že osoby
      podepisující smlouvu jsou k tomuto úkonu oprávněny.
2. Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn na základě příslušných právních předpisů k podnikání
      v oboru Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n. přičemž toto jeho oprávnění není
      žádným způsobem omezeno a že je dle příslušných právních předpisů postačující k provedení
      díla dle této smlouvy. Zhotovitel prohlašuje, že jakékoli změny v rozsahu svého oprávnění k
      podnikání týkající se provádění díla dle této smlouvy oznámí bez prodlení druhé smluvní straně.
3. Zhotovitel prohlašuje, že si řádně prostudoval zadávací podmínky a po jejím prostudování
      prohlašuje, že je plně odborně způsobilý provést řádně dílo dle této smlouvy. Zhotovitel
      prohlašuje, že provedení díla v níže sjednaném rozsahu a za podmínek této smlouvy není
      plněním nemožným.

                                                                                       1|S t r á n k a
                                           k< rnov

                                                                   li.
                                                     Předmět smlouvy
1. Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele v rozsahu a za podmínek stanovených touto
      smlouvou provádět v dohodnutém časovém období poradenství při optimalizaci systému sběru
      a svozu komunálních odpadů Města Krnov rozsahu dle přílohy č .l Nabídka pro optimalizaci
      odpadového hospodářství.

                                                                               III.

                                                 Doba a místo plnění díla
1. Zhotovitel se zavazuje začít provádět dílo dle jím zpracované nabídky v rámci zadávacího řízení,

    v souladu s touto smlouvou a na základě pokynů objednatele bez zbytečného odkladu po
     uzavření této smlouvy.
2. Smluvní strany sjednávají pro zahájení a dokončení díla takto:

Termín zahájení díla:                               od podpisu smlouvy
Termín ukončení díla:                               12 měsíců od podpisu smlouvy
Dodání dokumentu pro optimalizaci odpadového hosp:  do 2 měsíce od podpisu smlouvy

                                                                  IV.
                                                           Cena díla
1. Cena díla vychází z nabídky zhotovitele a je stanovena takto:

    a) dokument s návrhem postupu pro optimalizaci jednotlivých řešení
          18.000 Kč bez DPH

     b) Osobní konzultace v Krnově (odhadnutý počet pro 12 měsíců - 8 konzultací)
          7.000 Kč za jednu konzultaci bez DPH
          56.000 Kč za osm konzultací bez DPH

    Tato smluvní cena zahrnuje všechny náklady související se zhotovením díla, vedlejší náklady
     související s dopravou a také ostatní náklady souvisejícími s plněním zadávacích podmínek.

2. Ke sjednané smluvní ceně se připočítává procentní sazba daně z přidané hodnoty dle platného
     zákona o dani z přidané hodnoty, platná v době vyúčtování ceny provedených prací. V případě, že
     dojde v průběhu realizace předmětu smlouvy ke změnám sazeb DPH, zhotovitel tuto skutečnost
     zohlední při fakturaci. Změnu sazby DPH není třeba upravovat smluvním dodatkem ktéto
     smlouvě o dílo.

3. Cena sjednaná dle odst. 1 tohoto článku je stanovena jako nejvýše přípustná, překročitelná pouze
     za podmínek dohodnutých v této smlouvě. Aplikace ust. § 2620 odst. 2 Občanského zákoníku pro
     vztahy založené touto smlouvou je vyloučena.

4. Nárok na zaplacení více prací vzniká zhotoviteli pouze za předpokladu, že na jejich provedení
     bude mezi smluvními stranami předem uzavřen dodatek ktéto smlouvě.

                                                                V.
                                                     Platební podmínky
1. Smluvní strany sjednávají, že úhrada ceny díla bude uskutečňována měsíčně postupně dle
      rozsahu poskytnutého dílčího plnění zhotovitele pro objednatele. Dílčím plněním se rozumí
      rozsah a cena skutečně provedených prací v kalendářním měsíci a zjištěných k poslednímu dni
      kalendářního měsíce a tento den je dnem zdanitelného plnění. Faktury je zhotovitel oprávněn
      vystavovat na základě provedených prací dle soupisu těchto prací odsouhlaseného smluvními
      stranami.

                                                    2|S t r á n k a
                                         kt rnov

2. Až okamžikem odsouhlasením a podpisu Soupisu prací vzniká zhotoviteli právo uplatnit vůči
      objednateli nárok na úhradu ceny dílčího plnění daňovým dokladem (dále jen „faktura").
      Zhotovitel se zavazuje nejpozději do patnácti (15) kalendářních dnů od data uskutečnění
      zdanitelného plnění vystavit a doručit daňový doklad objednateli. Faktura musí mít náležitosti
      daňového dokladu podle platného zákona o DPH.

3. Splatnost řádné faktury se sjednává na dobu 30 dnů ode dne jejího doručení objednateli. Režim
      přenesení daňové povinnosti dle § 92 zákona o dani z přidané hodnoty. Kromě náležitostí
      stanovených právními předpisy je zhotovitel povinen uvést ve faktuře i tyto údaje:
     a) číslo smlouvy a datum jejího uzavření,
     b) předmět smlouvy, jeho přesnou specifikaci ve slovním vyjádření (nestačí odkaz na číslo
          smlouvy),
     c) obchodní firmu nebo název, sídlo nebo místo podnikání, IČO a DIČ zhotovitele,
     d) název, sídlo, IČO a DIČ objednatele, označení útvaru objednatele, který akci likviduje (odbor
          veřejných zakázek),
     e) číslo a datum vystavení faktury,
     f) lhůtu splatnosti faktury,
     g) přílohou faktury musí být soupis skutečně provedených prací podepsaný objednatelem nebo
          technickým dozorem stavby, včetně měsíčního zjišťovacího protokolu označení banky a číslo
          účtu, na který musí být zaplaceno,
     h) označení osoby, která fakturu vyhotovila, včetně jejího podpisu a kontaktního telefonu.

4. Zálohy nejsou sjednány.
5. V souladu s ust. § 21 odst. 8 zákona o DPH sjednávají smluvní strany pro plnění předmětu díla

      způsob dílčího plnění, tedy plnění po částech, jak je má na mysli ust. § 2606 občanského
      zákoníku. Dílčím plněním se pro účely této smlouvy v těchto případech rozumí plnění v rámci
      jednoho kalendářního měsíce. Dílčí plnění se považuje za uskutečněné dnem uvedeným ve
      smlouvě nebo dnem převzetí díla nebo jeho dílčí části a dnem uskutečnění zdanitelného plnění
      je ten den, který nastane dříve.
6. Vrátí-li objednatel vadnou fakturu z oprávněných důvodů dle předchozího odstavce zhotoviteli,
      přestává běžet původní lhůta splatnosti k úhradě dílčího plnění. Celá lhůta splatnosti běží opět
      ode dne doručení opravené faktury.
10. Pro účely této smlouvy se má za to, že dnem zaplacení je den odepsání příslušné částky z účtu
      smluvní strany, která provádí platbu - plní svoji povinnost zaplatit.
11. Objednatel je oprávněn pozdržet úhradu dílčího plnění v případě, že zhotovitel bezdůvodně nebo
      neoprávněně v rozporu s touto smlouvou přeruší práce na provádění díla nebo dílo provádí
      v rozporu s ustanoveními této smlouvy, vyhlášenými podmínkami zadávacího řízení nebo
      písemnými pokyny objednatele.
12. Povinnost zaplatit cenu je splněna dnem připsání dané peněžní částky na účet zhotovitele
      Platby budou provedeny bezhotovostně.

                                                                VI.
                                                   Způsob provádění díla
1. Zhotovitel se zavazuje realizovat práce vyžadující zvláštní způsobilost nebo povolení podle
     příslušných předpisů osobami, které danou podmínku splňují.
2. Zjistí-li zhotovitel při provádění díla skryté překážky bránící řádnému provedení díla, je povinen
     to bez odkladu oznámit objednateli a navrhnout mu další postup.
3. Věci, které jsou potřebné k provedení díla, je povinen opatřit zhotovitel, pokud v této smlouvě
     není výslovně uvedeno, že je opatří objednatel.
4. Zhotovitel je povinen zajistit a financovat veškeré poddodavatelské práce a nese za ně
     odpovědnost, jako by je prováděl sám.
5. Provedením díla se rozumí úplné a standardní provedení všech prací, dodávek materiálů včetně
     všech činností spojených s plněním předmětu smlouvy a nezbytných pro řádné provedení díla.
6. Předmět smlouvy může být rozšířen o další práce a činnosti, výhradně však na základě
      požadavku objednatele (více práce). Zhotovitel se tyto práce a činnosti zavazuje vždy realizovat.

                                                                                                                                                 3|S t r á n k a
                                         kt rnov

      Předmětné vícepráce může zhotovitel začít provádět pouze na základě vzájemně
      odsouhlaseného písemného dodatku ktéto smlouvě podepsaného oběma smluvními stranami,
      tento dodatek musí obsahovat také dohodu o ceně víceprací.
7. Zhotovitel se dále zavazuje provést na svůj náklad a své nebezpečí i všechna plnění a veškeré
      práce či další činnosti, byť nejsou v této smlouvě uvedené, pokud jejich provedení je nebo se
      stane nezbytným k provedení díla.

                                                              VII.
                                         Záruka za dílo, odpovědnost za vady
1. Dílo má vady, jestliže jeho provedení neodpovídá požadavkům uvedeným ve smlouvě, příslušným
     právním předpisům, normám nebo jiné dokumentaci vztahující se k provedení díla.
2. Zhotovitel odpovídá za vady, které se projeví v záruční době. Za vady díla, které se projeví po
     záruční době, odpovídá jen tehdy, jestliže byly prokazatelně způsobeny porušením jeho
     povinností.

                                                                X.
                                                  Odpovědnost za škodu
1. Nebezpečí škody na zhotovovaném díle nebo jeho části nese zhotovitel v plném rozsahu až do
     dne předání a převzetí celého díla bez vad a nedodělků. Tato zodpovědnost zhotovitele se
     nevztahuje na škody, které jsou pro zhotovitele nepojistitelné (např. živelné události).
2. Zhotovitel odpovídá za to, že dílo bude mít vlastnosti stanovené dle platných norem a předpisů
     v době uzavření smlouvy.

                                                               XI.
                                                       Smluvní pokuty
1. V případě, že závazek provést dílo zanikne před řádným ukončením díla, nezaniká nárok
     objednatele na smluvní pokutu, pokud vznikl dřívějším porušením povinnosti.
2. Zánik závazku pozdním plněním neznamená zánik nároku na smluvní pokutu za prodlení
     s plněním.
3. Smluvní pokuty sjednané touto smlouvou zaplatí povinná strana nezávisle na zavinění a na tom,
     zda a v jaké výši vznikne druhé straně škoda, kterou lze vymáhat samostatně.
4. Vznikne-li Objednateli porušením povinnosti Zhotovitele zajištěné smluvní pokutou dle této
     smlouvy škoda, zavazuje se Zhotovitel uhradit Objednateli tuto škodu v plné výši vedle smluvní
     pokuty, a to i pokud tato škoda převyšuje sjednanou smluvní pokutu. Zhotovitel je povinen splnit
     povinnosti zajištěné smluvní pokutou i po jejím zaplacení. Smluvní pokuta dle této smlouvy bude
     vyúčtována samostatnou fakturou a započtena s pohledávkami Zhotovitele, bude-li toto
     započtení možné.

                                                               XII.
                                                    Závěrečná ujednání
1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem, kdy vyjádření souhlasu s obsahem návrhu dojde
     druhé smluvní straně, pokud zákon č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých
     smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších
     předpisů, nestanoví jinak. V takovém případě nabývá smlouva účinnosti uveřejněním v registru
     smluv. Smluvní strany se dohodly, že pokud se na tuto smlouvu vztahuje povinnost uveřejnění v
     registru smluv ve smyslu zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých
     smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších
     předpisů, provede uveřejnění v souladu se zákonem objednatel.

                                                                                                                                                 4|S t r á n k a
                                         kc rnov

2. Smluvní strany vylučují ve vztahu k pohledávkám vzniklým z této smlouvy aplikaci § 1987 odst. 2
     Občanského zákoníku a souhlasí s tím, že i nejistá a/nebo neurčitá pohledávka je způsobilá
     k započtení.

3. Tato smlouva představuje úplné ujednání o předmětu smlouvy a všech náležitostech, které
     strany měly a chtěly ve smlouvě ujednat, a které považují za důležité pro závaznost této smlouvy.
     Žádný projev smluvních stran učiněný při jednání o této smlouvě ani projev učiněný po uzavření
     této smlouvy nesmí být vykládán v rozporu s výslovnými ustanoveními této smlouvy a nezakládá
     žádný závazek žádné ze smluvních stran.

4. Odpověď strany této smlouvy, která podle § 1740 odst. 3 Občanského zákoníku obsahuje
     dodatek nebo odchylku oproti nabídce, není přijetím nabídky na uzavření této smlouvy, ani když
     podstatně nemění podmínky nabídky.

5. Zhotovitel na sebe přebírá podle § 1765 Občanského zákoníku riziko změny okolností.
6. Ukáže-li se některé z ustanovení této smlouvy zdánlivým (nicotným), posoudí se vliv této vady na

     ostatní ustanovení smlouvy obdobně podle § 576 Občanského zákoníku. Pro případ, že kterékoliv
     ustanovení této smlouvy se stane neúčinným nebo neplatným, smluvní strany se zavazují bez
     zbytečných odkladů nahradit takové ustanovení novým.
7. Smluvní strany vylučují aplikaci následujících ustanovení Občanského zákoníku na tuto smlouvu:
     §557, §1740 odst. 2, §1743 a § 1805 odst. 2 Občanského zákoníku.
8. Změnit nebo doplnit tuto smlouvu mohou smluvní strany, jen v případě, že tím nebudou
     porušeny podmínky zadání veřejné zakázky a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
     zakázek, a to pouze formou písemných dodatků, které budou vzestupně číslovány, výslovně
     prohlášeny za dodatek této smlouvy a podepsány oprávněnými zástupci smluvních stran.
9. Smluvní vztah lze ukončit písemnou dohodou.
10. Zhotovitel ani objednatel nemohou bez vzájemného souhlasu postoupit svá práva a povinnosti
     plynoucí ze smlouvy třetí osobě.
11. Zhotovitel je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly podle ustanovení § 2 písm. e)
      zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů,
      v platném znění.
12. Smluvní strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách Města
     Krnova (www.krnov.cz). s výjimkou osobních údajů fyzických osob uvedených v této smlouvě.
13. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude zveřejněna v registru smluv podle zákona
     č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
     a o registru smluv (zákon o registru smluv).
14. Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou chráněny
     zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, apod.) a nemohou být
     poskytnuty, a to šedou barvou zvýraznění textu. Neoznačení údajů je považováno za souhlas
     s jejich uveřejněním a za souhlas subjektu údajů.
15. Osoby podepisující tuto smlouvu svými podpisy stvrzují platnost svých jednatelských oprávnění.
16. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a že byla
     uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, vážně
     a srozumitelně, nikoliv v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek a že se dohodly o celém
     jejím obsahu, což stvrzují svými podpisy.
17. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech s platností originálu podepsaných oprávněnými
     zástupci smluvních stran, přičemž každá ze smluvních stran obdrží dvě vyhotovení.

                                                                                                                                                 5|S t r á n k a
                                                                                     kt rnov

Nedílnou součástí této smlouvy je příloha:
          Příloha č .l Nabídka pro optimalizaci odpadového hospodářství

V Krnově dne                          V Brně dne
Za objednatele:
                                      Za zhotovitele:
Ing. Tomáš Hradil
starosta města                        M OT.          Digitálně podepsal              .ing. et.ini g.  Delilgnitgá.lnToěmp4o5depsal Ing.
                                               .     Mgr. Daniela                    Tomáš
                                                                                                      Hlavenka, MBA
                                      Daniela        Baráková
                                      nBara. .kova.                                  .H. . lavenk. a, MBA. O21a:t0u8m.4:42+02012..0040..07
                                                     D1a0tu.3m4::2220+2012.0040.0'8

                                      Daniela Baráková, Tomáš Hlavenka
                                      Jednatelé s.r.o.

Digitálně podepsal Ing. Tomáš Hradil
Datum: 06.04.2021 15:21:47+02:00

                                                                                                      6|S t r á n k a
            /                                                                                    Ing. et Ing. Tomáš Hlavenka, MBA

A shpA                                                                                           osobní údaj

OBĚHOVÁ HOSPODÁŘSTVÍ                                                                             Mgr. Daniela Baráková

                                                                                                  osobní údaj

                                                                                                 www.ashpa.cz

Návrh optimalizace odpadového hospodářství města Krnov"
                         Nabídka pro město Krnov

                                                                                                 Brno, 4. února 2020

ASHPA oběhová hospodářství, s.r.o.. se sídlem třída Kpt. Jaroše 1922/3. Černá Pole. 602 00 Brno
spisová značka C 89999 vedené u Krajského soudu v Brně, IČ: 04455967, DIČ: CZ04455967

osobní údaj Bank. spojení: Komerční banka a.s..
Dobrý den,
na základě Vaší poptávky Vám předkládáme tuto nabídku na

Návrh optimalizace odpadového hospodářství města Krnov:

Nabízíme:

     1. ) Vyhodnocení stávající systémů z hlediska množství produkce odpadů a jeho nákladů;
     2. ) Stanovení postupu (optimalizaci) pro snižování měrné produkce S K O , dále pro

          zvýšení využití objemného odpadu, zvyšování produkce tříděných odpadů, tak aby
          bylo dosaženo legislativních cílů do roku 2025 a s výhledem do roku 2030;
     3. ) Pro navržené postupy v rámci optimalizace vyčíslení investičních nákladů, náklady na
          provoz a udržitelnost;
     4. ) Odpadového rádce po telefonu;
     5. ) Legislativní poradenství;
     6. ) Odbornou pomoc pro informační kampaň (spolupráce při přípravě článků do
          Krnovských listů, na W E B , besedy s občany (lxrok), ankety pro občany apod.);
     7. ) Metodickou a odbornou pomoc při implementaci navržených postupů do praxe;
     8. ) Produktové a technologické poradenství v odpadech (např. evidenční systém pro svoz
          S K O - město Krnov aktuálně preferuje čipování nádob);
Výstupem bude dokument s návrhem postupu pro optimalizaci jednotlivých řešení.

                                        za cenu 18 000 Kč

     1.) Osobní konzultace v Krnově (6 až 8 za rok)

                            za cenu 7 000 Kč za jednu konzultaci

     1.) Osobní konzultace v sídle firmy v Brně

                            za cenu 2 000 Kč za jednu konzultaci

Věřím, že Vás naše nabídka zaujala a těším se na spolupráci!

                                                              Ing. et Ing.       Digitálně podepsal Ing.
                                                                                 et Ing. Tomáš Hlavenka,
S pozdravem
                                                              Tomáš              MBA

                                                              Hlavenka,     MBA  Datum: 2021.02.04
                                                                                 17:48:12 +0V00’

                                                              Tomáš Hlavenka, jednatel s.r.o.

Platnost nabídky do 30. června 2021
Přílohy. Vybrané reference pro město Krnov
Vybrané reference

Města zástavbou podobná Krnovu

Statutární město Opava - 2017 až 2018 - Analýza odpadového hospodářství statutárního města Opava,
Propagace zavedení systému dooř to dooř sběru asvozu bioodpadu (rozpočet projektu cca 10 mil. Kč),
vypořádání námitek vznesených na UOHS v rámci výběrového řízení na dodávku nádob. Kontaktní osoba:
Mgr. Dalibor Halátek, náměstek primátora, Tel.: o s o b n í údaj

Město Litovel - od 2016 - Návrh, žádost o dotaci, propagace a veškerá výběrová řízení při zavedení dooř to
dooř systému sběru a svozu odpadů. Projekt a zajištění dotačního financování sběrného dvora. Kontaktní
osoba: Viktor Kohout, starosta, Tel.: o s o b n í údaj

Město Uničov - od 2017 - Návrh, žádost o dotaci, propagace a veškerá výběrová řízení při zavedení dooř to
dooř systému sběru a svozu odpadů včetně automatizované evidence nádob a jejich výsypů pro motivační
systém Kontaktní osoba: Irena Tieíenbachova, DiS., Tele o s o b n í Údaj

Město Turnov - od 2018 - Studie optimalizace odpadového hospodářství, projednání a odsouhlasení
svlsatními Technickými službami, v komisi ŽP, radě a zastupitelstvu města. Žádost o dotaci na dodávky
vyplývající z optimalizace. Dotace schválena k financování, před realizací jsou výběrová řízení na dodávky
plynoucí z dotace, zavedení a propagace. Kontaktní osoba: Ing. Zuzana Sedláková, Tel.: o s o b n í údaj

Město Židlochovice - od 2015 - Návrh, žádost o dotaci, propagace a veškerá výběrová řízení při zavedení dooř
to dooř systému sběru a svozu odpadů. Projekt a zajištění dotačního financování sběrného dvora. Následně celý
region Židlochovicko. Cekem projekty za desítky mil. Kč. Kontaktní osoba: Ing. Jan Vitula, starosta, Tel.:
 osobní údaj

Město Břeclav - od 2020 - Strategie optimalizace odpadového hospodářství, implementace motivačního
systému, projednání dílčích kroků strategie v orgánech města, zavedení procesů nutných k dosažení cílů
optimalizace v technických službách. Kontaktní osoba: Ing. Karel Osička, MBA, Tel.: o s o b n í údaj

Město Jilemnice - v rámci DSO Jilemnicko - návrh optimalizace, žádost o dotaci, stavebně technologická studie
překladiště a dotřiďovací linky, studie založení obecní společnosti a průběžné poradenství při jejím zakládání,
poradenství při koupi stávajícího areálu pro nakládání s odpady, Dotace schválená k financování, před realizací
jsou výběrová řízení na dodávky plynoucí z dotace, zavedení a propagace. Kontaktní osoba: Radka Paulů, Tel.:
 osobní údaj

Města Pacov a Humpolec, jsou součástí projektu SOMPO - viz. níže.

a mnohá další

Personální obsazení ASHPA OH

Ing. et Ing. Tomáš Hlavenka, MBA - návrh optimalizací, projednání, propagace, založení a restrukturalizace
obecních svozových společností.

Mgr. Daniela Baráková, Ph.D. - žádosti o dotace, výběrová řízení na dodávky a služby, zajištění sdílených
procesů obecních svozových společností (evidence, výkazy, fakturace).

RNDr. Mgr. Mária Chropeňová, Ph.D. - Podklady pro propagaci včetně www stránek, didaktické projekty,
administrativa

Mgr. Sylvie Bartošová - právnická - Smlouvy, právní část výběrových řízení na dodávky, svoz odpadů pro obce
tam, kde není in house svozová společnost

Ing. Jaromír Žákovský - stavby - Návrhy překladišť, třídíren, sběrných dvorů.
Obecní svozové firmy:

Oběhové hospodářství renesance (DSO a provozní SRO 14 obcí) - od 2015 - Návrh struktury, svozových tras,
finančního modelu včetně rozpočtu, kapacity a podoby systému sběru a svozu odpadu. Kontaktní osoba: Ing.

Jiří Kadlec, jednatel, Tel.: osobní Údaj

Technické služby Malá Haná (DSO a provozní SRO zatím 40 obcí) - od 2017 - Návrh struktury, svozových tras
včetně počtu a podoby vozidel, finančního modelu včetně rozpočtu, kapacity a podoby systému sběru a svozu
odpadu, Žádosti o dotaci (zatím získáno 30 mil. Kč), veškerá výběrová řízení, propagace zavedení systému,
komunikace se zákazníky, backoffice, nasazení evidence výsypů nádob a software. Kontaktní osoba: Ing. Olga

Dočkalová, jednatelka a starostka zakladatelka, Tel.: osobní údaj

SOMPO a.s. (akciová společnost pro svoz, třídění a skládkování odpadů, 117 obcí) - od 2018 - Studie
optimalizace svozu odpadů, následně realizační část včetně žádosti o dotaci (rozpočet 25 mil. Kč) - Realizační
část je ve fázi dokončeného výběrového řízení na dotované dodávky (30 tis. nádob, čtečky, RFID identifikace,
software), pracujeme na nové corporate identity včetně www společnosti. Pro investici jsme nomohli ?aln7it

DSO SOMPO Kontaktní osoba: Bc. Jan Brožek , předseda svazku a starosta města Černovice, Tel.: osobní údaj

KTS ekologie s.r.o. (svozová společnost obcí cca 80 tis obyvatel, roční růst cca 10 tis. obyvatel) - od 2016 -
Tvorba strategie společnosti, restrukturalizace společnosti, nová corporate identity včetně www společnosti,
zavedení adresné evidence nádob a jejich výsypů pro motivační systém, administrace výběrových řízení, tvorba
materiálů a analvz Dro iednání orgánů společnosti. Kontaktní osoba: Ing. Matúš Marek, jednatel a ředitel

společnost, Tel.: osobní Údaj

SAKO Brno a.s. - (svozová společnost a provozovatel zařízení na energetické využití odpadů s kapacitou 230 tis.
tun ročně, generální dodavatel odpadového hospodářství statutárního města Brna) 2015 až 2017 - Rámcová
analýza procesů pro Průzkum trhu a návrh možných variant implementace informačního systému pro ZEVO
SAKO Brno, následně v rámci interní pozice restrukturalizace divize s cca 150 lidmi, výpovědi subdodávek na
svoz odpadů společnosti XXX a jejich zavedení do vnitřního procesu. Každoroční úspora 16 mil Kč. Kontaktní

osoba: Ing. Karel Jelínek, ředitel akciové společnosti: Tel.: osobní údaj

a další