Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16290227: Smlouva o poskytování služeb č. 003/2021/myčka

Příloha Smlouva o poskytování služeb.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o poskytování služeb
                            č.003/2021/myčka

                            automatické mycí linky vozidel
                      uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb.

mezi

společností :

Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s.

se sídlem Revoluční 26, 401 11 Ústí nad Labem

IČO :                 25013891

DIČ :                 CZ25013891

bankovní spojení :

číslo účtu :

zastoupená :          Ing. Liborem Turkem, Ph.D., výkonný ředitel společnosti

tel. :

fax. :                475 652 292

e-mail :

zapsaný v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 945

(dále jen poskytovatel nebo také „DPMUL“)

a

společností:

Dagmar Šípková – DC TRANS

Kosá 281/2, 405 02, Děčín

IČO :                 63781247

DIČ :                 CZ6556160402

bankovní spojení :

číslo účtu :

zastoupená :          majitelkou společnosti Dagmar Šípkovou

e-mail :              dctrans@email.cz

(dále jen odběratel)

                                                            Článek I.
                                                       Předmět smlouvy
1. Poskytovatel se zavazuje, že na základě této smlouvy poskytne odběrateli za podmínek a cen
         sjednaných touto smlouvou službu spočívající v umožnění provedení předem specifikovaných
         mycích programů v Poskytovatelem vlastněné automatické velkokapacitní mycí lince Rainbow
         Ultima.

2. Odběratel se zavazuje za sjednanou a odebranou službu uvedenou Poskytovateli zaplatit cenu za
         uskutečnění každého jednotlivého mycího cyklu. Poskytovatel se tak zavazuje na základě
         jednotlivých dílčích objednávek odběratele poskytnout a umožnit využití automatické mycí linky
         dále uvedeným způsobem a odběratel se zavazuje zaplatit sjednanou kupní cenu.

                                                                 1
3. Poskytnutí služeb po uzavření této smlouvy bude realizováno na základě jednotlivých objednávek
         odběratele, přičemž každý takovýto obchod bude považován za samostatnou kupní smlouvu, na
         základě které má kupující právo na poskytnutí služby, Poskytovatel právo na řádné zaplacení kupní
         ceny a vzájemná práva a povinnosti se řídí touto smlouvou a občanským zákoníkem v platném
         znění.

                                                            Článek II.
                                               Technika poskytování služeb

    1. Služby v podobě využití mycích programů budou poskytovány prostřednictvím jednotlivých
         požadavků dle ustanovení této kupní smlouvy. Požadavky se pro účely této smlouvy rozumí využítí
         automatické mycí linky Rainbow Ultima - Dopravního podniku města Ústí nad Labem a.s., Jateční
         ul. 426, Ústí nad Labem – Předlice. Jednotlivé druhy služeb a jejich ceny jsou uvedeny v příloze této
         smlouvy.

    2. Služby budou poskytovány na základě identifikace vozovými kartami a osobními čipy vystavenými
         Poskytovatelem pro jednotlivé a konkrétní dopravní prostředky a řidiče těchto prostředků, a to na
         základě seznamu vozidel odběratele, sloužícího k povolení vjezdu do areálu DPMUL a seznamu
         řidičů, kteří jsou oprávněni službu využívat. Seznam vozidel a řidičů je přílohou této smlouvy.

    3. V případě ztráty vozové karty je poskytovatel oprávněn účtovat odběrateli za ztracenou kartu částku
         200,- Kč bez DPH.

    4. Poskytovatel zajišťuje provoz mycí linky s obsluhou ve stanoveném čase. Odběratel bude
         přednostně využívat odběr služeb v této době.

    5. Poskytovatel zajistí nepřetržitý provoz automatické mycí linky po dobu 24 hodin denně. Odběratel
         se zavazuje, že poučí své zaměstnance o povinnosti upřednostnit mytí autobusů DPMUL v době
         ukončení denního provozu, tj. v době od 22,30 do 24,00 hodin. V době mimo dobu v článku II.,
         odstavec 3 je poskytování služeb bez obsluhy.

    6. Zahájení mycího cyklu (poskytování služby) se považuje za objednávku služby ze strany odběratele
         a poskytnutím jednotlivého mycího cyklu je uzavřena jednotlivá kupní smlouva.

                                                           Článek III.
                                             Zabezpečení poskytování služeb

   1. Poskytovatel je povinen splnit provozně bezpečnostní předpisy, zejména osvětlení a dále je povinen
         zajistit volný prostor v okolí výdejních stojanů pro řádný provoz bez časových prodlev (výjimka viz čl.
         II, bod 3).

   2. Po dobu mytí vozidla je zaměstnanec odběratele, který službu využívá, povinen neopouštět vozidlo
         a nevzdalovat se od vozidla. Osoba, která na straně odběratele využívá služby je povinna dodržovat
         rovněž veškeré bezpečnostní předpisy, jež platí v areálu DPMUL a pokyny osob, které za DPMUL při
         poskytování služby budou účastny.

   3. Odběratel podpisem této smlouvy výslovně zmocňuje a pověřuje své zaměstnance či jiné své
         zástupce (dle článku II. Smlouvy - „řidiče“), aby za něj službu u Poskytovatele objednávali, využívali,
         podepisovali dodací listy, včetně odsouhlasení stanovené ceny.

   4. Poskytovatel podpisem této smlouvy výslovně zmocňuje a pověřuje své zaměstnance či jiné své
         zástupce, aby za něj přijímali objednávky a poskytovali službu odběrateli.

                                                                 2
5. Všechny osoby, jež ze strany odběratele budou využívat sjednané služby, jsou povinny chovat se
     tak, aby neohrozily ani bezpečnost či zdraví své, ani jiných osob a ani nezpůsobily škodu na majetku.

6. Odběratel je povinen prostřednictvím osob, jež využívají služby Poskytovatele okamžitě upozornit
     Poskytovatele na případnou škodu na vozidle, jež bylo předmětem poskytované služby.

                                                        Článek IV.
                                           Kvalita poskytovaných služeb

     1. Poskytovatel garantuje dodržení kvality poskytovaných služeb, a to co do rozsahu použité chemie
     a mycích prostředků, tak i řádně nastavených a odběratelem odsouhlasených mycích programů.

     2. Odběratel je povinen uplatnit případné námitky vůči kvalitě poskytnuté služby (reklamace vad)
     neprodleně po zjištění vady, nejpozději však do výjezdu vozidla z areálu Poskytovatele, tedy areálu
     vozovny autobusů, Jateční 426, 400 19 Ústí nad Labem, Předlice. Zjištěnou Vadu nahlásí zde
     přítomným garážmistrům či telefonní číslo viditelně uvedené v prostorách mycí linky. Vada kvality
     poskytnuté služby musí být odběratelem Poskytovateli řádným způsobem prokázána a doložena
     (fotodokumentací, osobní konzultací, atd).
     3. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel a později uplatněné nároky z případné vady
     poskytnuté služby nebudou uznány jako oprávněné.

                                                        Článek V.
                                             Cena a platební podmínky
     1. Cena služby je Poskytovatelem pevně stanovena, a to dle přílohy této smlouvy – Ceník
     poskytovaných služeb – mytí vozidel, který je nedílnou součástí této smlouvy a je odsouhlasen
     oběma smluvními stranami při podpisu této smlouvy. Vedle ceny za poskytnutou službu dle
     předmětu této smlouvy, bude účtováno DPH se sazbou v zákonné výši.
     2. Vyúčtování – fakturace bude prováděna Poskytovatelem výlučně na základě elektronického
     výpisu využití poskytovaných služeb odběratelem na základě identifikace vozidla a osoby
     elektronickými identifikačními prostředky (RFID tankovací karta a RFID osobní čip) a zasílána na
     kontaktní a doručovací adresu odběratele. Lhůta splatnosti daňových dokladů – faktur se sjednává
     na 21 dnů ode dne odeslání faktury za 30 - denní účtovací období, a to za předpokladu, že byla
     faktura jako bezvadná doručena nejpozději 10 dnů před datem splatnosti. V případě vad faktury je
     odběratel povinen fakturu ve lhůtě splatnosti vrátit Poskytovateli s vyznačením vad. Ode dne
     doručení opravené faktury počíná běžet nová lhůta splatnosti 14 dnů ode dne doručení.

     3. Přílohou každé faktury je výpis o využití služeb kupujícím za účtovací období.

     4. Cena je zaplacena v den připsání placené částky na účet Poskytovatele.

                                                             3
                                                  Článek VI.
                                                    Sankce

1. Pro případ, že odběratel nezaplatí sjednanou cenu řádně a včas má Poskytovatel právo
vyúčtovat mu smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý započatý den prodlení,
nebude-li písemně pro určitou poskytnutou službu sjednáno jinak. Vedle toho má Poskytovatel
právo jednostranně pozastavit poskytování služeb odběrateli až do doby úplného zaplacení všech
dlužných částek odběratelem, a to bez možnosti být jakýmkoliv způsobem sankcionován.

2. Uplatnění smluvní pokuty nemá vliv na nárok Poskytovatele na náhradu vzniklé škody v plném
rozsahu.

                                                  Článek VII.
                                                  Vyšší moc

1. Vyšší mocí se pro účely této smlouvy rozumí událost, kterou nemůže Poskytovatel ani odběratel
ovlivnit a která znemožní činnost některé ze smluvních stran dle této smlouvy. Případy vyšší moci a
při výpadcích elektrické energie, vody a další okolnosti, které leží mimo dosah vlivu smluvních stran,
osvobozují obě strany od plnění smlouvy.

2. Smluvní strany této smlouvy nenesou odpovědnost za splnění svých závazků z této smlouvy,
jestliže jim ve splnění jejich závazku zabrání Vyšší moc, která nastane po podpisu této smlouvy.

3. Poskytovatel je povinen v případě Vyšší moci, která by mohla ovlivnit splnění jeho závazků dle
této smlouvy, o takové skutečnosti neprodleně informovat odběratele a vynaložit veškeré úsilí ke
splnění svých závazků dle této smlouvy, pokud je to možné.

4. Poskytovatel a odběratel jsou oprávněni od této smlouvy odstoupit s účinky odstoupení ex nunc
v případě, že událost Vyšší moci nastane a bude trvat po dobu delší než 90 dnů.

5. V případě jakéhokoliv omezení poskytování elektrické energie a vody pro provoz automatické
mycí linky, bude Poskytovatel přednostně zabezpečovat mytí autobusů MHD a technologických
vozidel DPMUL a dále stejným poměrem krátit poskytování služeb všem svým smluvním partnerům.
Odběratel bere tuto skutečnost na vědomí a vyslovuje s ní souhlas.

                                        Článek VIII.
                                Ochrana osobních údajů

1. Povinnosti smluvních stran.

1.1. V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 679/2016 – Obecné

nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení") budou smluvní

strany osobní údaje zpracovávat pouze pro účely a v rozsahu nezbytném pro plnění

předmětu Smlouvy. Osobní údaje budou smluvními stranami zlikvidovány, jakmile

pomine                             účel,                pro který

byly zpracovány, tj. po ukončení smluvního vztahu nebo po splnění právní

povinnosti.

1.2. Smluvní strany prohlašují, že osobní údaje budou zpracovány manuálně v písemné
     formě a pomocí výpočetní techniky, a to vlastními zaměstnanci, kteří se písemně

                                4
     zavázali v souladu s Nařízením k povinnosti zachovávat mlčenlivost o osobních
     údajích
     a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních
     údajů.

1.3. Smluvní strany zajistí sdělení, která jsou uvedena v částích 13 a 14
     Nařízení. Smluvní strany zajistí veškerá sdělení podle čl. 15-22 a 34 Nařízení o
     zpracování. Tyto informace smluvní strany sdělí písemně nebo jinými prostředky vč.
     elektronickými.

1.4. Smluvní strany mají vyvinutý interní mechanismus, aby bez zbytečného odkladu
     do jednoho měsíce od obdržení žádosti subjekt údajů o informace, poskytnul
     subjektu údajů informace podle čl. 15 - 22. Nařízení.

1.5. Smluvní strany se zavazují, že přijmou s přihlédnutím ke stavu techniky, nákladům
     na provedení, povaze, rozsahu, kontextu a účelům zpracování i k různě
     pravděpodobným
     a různě závažným rizikům pro práva a svobody subjekty údajů vhodná technická
     a organizační opatření, aby vyloučily možnost neoprávněného nebo nahodilého
     přístupu
     k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, jakož i k jinému zneužití
     osobních údajů, zejména:

        a) poučí své zaměstnance o jejich dalších povinnostech, které jsou povinni
             dodržovat,
             aby nedošlo k porušení zabezpečení ochrany osobních údajů;

        b) budou osobní údaje uchovávat v náležitě zabezpečených objektech
             a místnostech;

        c) osobní údaje v elektronické podobě budou uchovávat na zabezpečených
             serverech nebo na nosičích dat, ke kterým budou mít přístup pouze pověření
             zaměstnanci na základě přístupových kódů či hesel;

        d) zajistí na žádost dálkový přenos osobních údajů buď pouze prostřednictvím
             veřejně nepřístupné sítě, nebo prostřednictvím zabezpečeného přenosu
             po veřejných sítích.

1.6. Smluvní strany prohlašují, že osobní údaje nebudou nikomu předány ani
     zpřístupněny bez předešlého souhlasu.

1.7. Smluvní strany mají právo požadovat informaci, jaké osobní údaje se zpracovávají,
     k jakému účelu dochází k jejich zpracování. Dále mají právo požadovat vysvětlení
     ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si přístup ke svým osobním údajům,
     právo na doplnění či opravu nebo výmaz osobních údajů.

1.8. V případě pochybností o dodržování povinnosti souvisejících se zpracováním
     osobních údaje mají smluvní strany právo se obrátit na dozorový úřad.

                                                   5
1.9. Smluvní strany si odpovídají vzájemně za škody způsobené v důsledku porušení

povinností Nařízením nebo touto Smlouvou, zejména je-li v důsledku porušení

povinností            jedna

ze smluvních stran povinna hradit náhradu škody nebo nemajetkové újmy subjektu

osobních údajů či pokutu ÚOOÚ ve výši 100 % včetně penále, správních a všech

dalších poplatků.

1.10. Smluvní strany jsou povinny druhé smluvní straně neprodleně oznámit každý
     případ porušení zabezpečení osobních údajů, který v souvislosti se zpracováním
     zjistí,
     a to telefonicky: DPmÚL na číslo 475 258 118 /475 258 113 a na emailovou
     adresu info@dpmul.cz , druhá smluvní strana na tel. číslo +420 603 575 790
     a na emailovou adresu : dctrans@email.cz. V oznámení musí smluvní strana uvést
     veškeré informace dle čl. 33, odst. 3 Nařízení, které mu jsou známy.

1.11.Kontakt na pověřence ochrany osobních údajů DPmÚL je k dispozici
     na www.dpmul.cz/záložka GDPR. Kontakt na pověřence druhé smluvní strany:
     majitelka společnosti Dagmar Šípková, tel. +420 603 575 790. emailová adresa :
     dctrans@email.cz.

1.12. Smluvní strany jsou i po zániku Smlouvy povinny dodržovat veškeré povinnosti
     plynoucí jim z Nařízení, zejména předejít jakémukoliv neoprávněnému nakládání s
     osobními údaji.

                                                  Článek IX.
                                           Závěrečná ustanovení

1. Tato kupní smlouva vstupuje v platnost a účinnost dnem jejího podpisu a uveřejněním
v REGISTRU SMLUV dle zákona 340/2015 Sb., v platném znění a je sjednána na dobu neurčitou.
Jakékoliv změny této smlouvy lze učinit pouze písemnou formou jako její dodatky.

2. Smlouvu lze vypovědět písemně s jednoměsíční výpovědní lhůtou. Výpovědní lhůta začíná běžet
prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Výpověď musí být zaslána doporučenou
poštovní zásilkou nebo předána osobně druhé smluvní straně. V případě, že bude odběratel
v prodlení s řádným placením po dobu delší než 15 dnů, může Poskytovatel od smlouvy odstoupit
s okamžitými účinky. Při odstoupení do smlouvy je Poskytovatel oprávněn zastavit poskytování
služeb.

3. Pro doručování písemností v souvislosti s touto smlouvou účastníci smlouvy sjednávají, že
odepře-li adresát bezdůvodně od odesílatele nebo odesílatelem pověřeného provozovatele
poštovních služeb nebo od poštovního doručovatele písemnost přijmou, nastávají účinky doručení
této písemnosti okamžikem odepření jejího přijetí. Nepodaří-li se doručovanou písemnost doručit
proto, že se adresát v místě doručení nezdržuje, nastávají účinky doručení této písemnosti
okamžikem vrácení nedoručené písemnosti jejímu odesílateli. Jednotlivé písemnosti je třeba
adresovat vždy na adresu účastníka smlouvy uvedenou v této smlouvě. Tato doručovací adresa
může být měněna pouze písemným oznámením doručeným druhému účastníkovi této smlouvy.

                   6
Účinky doručení nastávají i v případě, že adresát odmítne přijetí písemnosti nebo v případě, že
doručení písemnosti adresát svým jednáním či opomenutím zmaří.

4. Otázky neupravené touto smlouvou se řídí občanským zákoníkem.

5. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze stran obdrží po jednom. Tato
smlouva současně nahrazuje veškeré dříve mezi smluvními stranami uzavřené rámcové kupní
smlouvy k předmětu plnění dle této smlouvy a to s účinností ode dne jejího uzavření. Závazky,
povinnosti a práva vzniklé na základě předchozích smluv se však řídí i nadále smlouvami, na jejichž
základě došlo k jejich vzniku.

V Ústí nad Labem dne:                                        V Ústí nad Labem dne:

………………………………..……                                             ……………..…………………………
Dagmar Šípková                                               Ing. Libor Turek, Ph.D.
majitelka společnosti                                        výkonný ředitel společnosti
                                                             Dopravní podnik města
                                                             Ústí nad Labem a.s.

Přílohy:
Seznam vozidel kupujícího (registrační značka, typ vozidla)
Mycí programy a ceník

                       7