Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16359131: SMLoD - PD - Základní škola a Mateřská škola logopedická Olomouc -

Příloha 2021_04_15_priloha_895884286_1_D2_ZŠ_a_MŠ_logopedická_Olomouc_Koridor_školy_a_atrium_sign.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2
                                                             Číslo smlouvy Zhotovitele:

         DODATEK Č. 2 KE SMLOUVĚ O DÍLO
                    A SMLOUVĚ PŘÍKAZNÍ

     ze dne 14. 07. 2020 o provedení projektových, průzkumných a inženýrských prací
                                               a činností pro akci

„Základní škola a Mateřská škola logopedická Olomouc –
                        Koridor školy a atrium“

      uzavřené dle ustanovení § 2586 a násl. a § 2430 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,
                                    občanský zákoník v platném znění

1. O b j e d n a t e l : Olomoucký kraj

Se sídlem:                Jeremenkova 1191/40a, 779 00 Olomouc-Hodolany

IČO :                     60609460
DIČ:                      CZ60609460
Zastoupený:               Ing. Josefem Suchánkem, hejtmanem Olomouckého kraje

Osoby oprávněné jedn
- technických:

Bankovní spojení:

(dále jen „objednatel“)

2. Z h o t o v i t e l :  Atelier Polách & Bravenec s.r.o.
Se sídlem:
                          Mahlerova 15, 779 00 Olomouc
IČO:                      zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem
DIČ:                      Ostravě, oddíl C, vložka 23331
Zastoupený:
                          25870092
                          CZ25870092
                          Ing. Robertem Bravencem, jednatelem
                          Ing. arch. Janem Poláchem, jednatelem

Osoby oprávněné jedn
- technických:

Bankovní spojení:
(dále jen „zhotovitel“)

                          Strana 1 z 10
                                                                 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2
                                                                Číslo smlouvy Zhotovitele:

                      uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tento dodatek:

                                              ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Dne 14. 07. 2020 uzavřel objednatel se zhotovitelem Smlouvu o dílo a smlouvu
příkazní č. 2020/04599/OI/DSM pod názvem akce „Základní škola a Mateřská škola
logopedická Olomouc – Koridor školy a atrium“, kdy předmětem plnění této smlouvy je mj.
provedení díla spočívající ve zpracování či zajištění potřebných podkladů, průzkumů
a měření (SO 01 a SO 02), ve vypracování projektové dokumentace bouracích prací (SO 01)
včetně zajištění dokladové části a povolení odstranění stavby), ve vypracování projektové
dokumentace pro územní rozhodnutí DÚR (SO 01 a SO 02), ve výkonu inženýrské činnosti
(IČ) (SO 01 a SO 02) směřující k zajištění a vydání pravomocného územního rozhodnutí ÚR
(případně územního souhlasu), ve vypracování projektové dokumentace pro vydání
stavebního povolení DSP (SO 01 a SO 02), ve výkonu inženýrské činnosti (IČ) (SO 01 a SO
02) směřující k zajištění pravomocného stavebního povolení (SP), ve vypracování projektové
dokumentace pro provádění stavby DPS (SO.01), včetně soupisu stavebních prací, dodávek
a služeb s výkazem výměr dle vyhlášky č. 169/2016 Sb. (dále jen „Smlouva“).

Smluvní strany uzavřely ke Smlouvě dne 29. 10. 2020 dodatek č. 1, kterým došlo k opravě
písařské chyby uvedené ve Smlouvě v termínu pro předání DPS.

Předmětem tohoto dodatku je změna rozsahu předmětu Smlouvy, změna termínů plnění
a změna dalších ustanovení na změnu předmětu Smlouvy navazující.

Důvodem pro změnu Smlouvy je skutečnost, že v rámci majetkoprávní přípravy je třeba do
budoucna vyřešit stavbou dotčený pozemek parc. č. 545 v k.ú. Nová Ulice ve vlastnictví
Statutárního města Olomouce (jedná se o dočasný zábor tohoto pozemku v rozsahu 110 m2
a trvalý zábor tohoto pozemku v rozsahu 18,9 m2). Zhotovitel chtěl v nejbližší době zažádat
o vydání povolení na tuto stavbu, k tomu však požaduje svolení vlastníka (města). Magistrát
města Olomouce na základě žádosti Objednatele z ledna tohoto roku navrhl vypořádání
formou budoucí darovací smlouvy, která s ohledem na časové důvody Magistrátu bude
uzavřena v hrubém odhadu pravděpodobně do jednoho roku.

Zhotovitel se s Objednatelem dohodli, že Zhotovitel zpracuje a předá Objednateli místo DSP
dokumentaci pro společné řízení a požádá věcně a místně příslušný stavební úřad o vydání
společného povolení, čímž se sníží náklady za inženýrskou činnost pro územní rozhodnutí
(územní souhlas).

                                                ZMĚNA SMLOUVY

S ohledem na shora uvedené se mění níže uvedená ustanovení Smlouvy:

                                                            III.
                                              PŘEDMĚT SMLOUVY

1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje k provedení díla spočívajícího ve:
         - zpracování či zajištění potřebných podkladů, průzkumů a měření (SO 01 a SO 02),
         - vypracování projektové dokumentace bouracích prací (SO 01) včetně zajištění
             dokladové části a povolení odstranění stavby,
         - vypracování projektové dokumentace pro územní rozhodnutí DÚR (SO 01 a SO 02),
         - vypracování projektové dokumentace pro společné povolení DÚR+DSP (SO
             01 a SO 02),

                                                           Strana 2 z 10
                                                                   Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2
                                                                  Číslo smlouvy Zhotovitele:

           - výkon inženýrské činnosti (IČ) (SO 01 a SO 02) směřující k zajištění a vydání
               pravomocného společného povolení, bez úhrady správních poplatků, které na
               vyzvání zhotovitele uhradí objednatel,

           - vypracování projektové dokumentace pro provádění stavby DPS (SO.01), včetně
               soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr dle vyhlášky
               č. 169/2016 Sb. Součástí DPS bude plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
               (BOZP) a zásady organizace výstavby (ZOV) s určením koordinátora v přípravě PD,

           - výkon činnosti související se zadávacím řízením veřejné zakázky na výběr
               dodavatele stavby (dále jen „výkon činností ZŘ“),

           - výkon autorského dozoru v průběhu stavby v rozsahu 250 hodin,

             a to vše pro realizaci navržené stavby:

         „Základní škola a Mateřská škola logopedická Olomouc –

                                    Koridor školy a átrium“

                                           (dále jen „dílo“ nebo „stavba“).

 2. Objednatel se zavazuje k převzetí řádně provedené dokumentace bouracích prací, DÚR,
      DÚR+DSP, DPS a k zaplacení dohodnuté ceny za provedení díla, za výkon inženýrské
      činnosti směřující k zajištění pravomocného společného povolení, za výkon činností ZŘ
      za podmínek v této smlouvě uvedených a za výkon autorského dozoru.

     Odst. 3 Smlouvy se nemění.

4. Předmětem plnění této smlouvy je zpracování dokumentace bouracích prací, zpracování a
     zajištění potřebných podkladů, průzkumů a měření (SO 01 a SO 02), projektové
     dokumentace pro územní rozhodnutí (DÚR pro SO 01 a SO 02), projektové dokumentace
     pro společné povolení (DÚR+DSP pro SO 01 a SO 02) a projektové dokumentace pro
     provádění stavby (DPS pro SO 01) včetně zajištění potřebných podkladů a dalších
     nezbytných průzkumů a potřebného zaměření řešených prostor na realizaci navržené
     stavby.

     Jednotlivé objekty jsou:
     Objekt SO 01 – koridor školy
     Objekt SO 02 – Átrium

     Projektová dokumentace bude zpracována a členěna po jednotlivých stavebních objektech
     SO 01 a SO 02 tak, aby každý objekt mohl být zadán samostatně, v různých časových
     úsecích, nezávisle na sobě. Pro každý objekt SO 01 a SO 02 bude zpracován samostatný
     rozpočet a výkaz výměr.

5. V průběhu zpracování DÚR, DÚR+DSP, DPS bude možné navrhovat změny řešení, které
     budou konzultovány, upřesňovány a odsouhlaseny na výrobních výborech. Rozpracovanou
     DÚR, DÚR+DSP a DPS musí zhotovitel minimálně dvakrát, tedy v průběhu a v závěru jejího
     zpracování konzultovat s objednatelem. Konzultace bude svolána zhotovitelem písemně s
     přiložením rozpracovaných výkresů (lze i elektronickou poštou) nejméně sedm pracovních
     dnů předem.

6. Projektová dokumentace bude zpracována dle aktuálních zákonů a vyhlášek platných pro
     tento typ zařízení a musí obsahovat všechny potřebné doklady. Projektová dokumentace
     bude zpracována zejména v souladu s podmínkami sjednanými v této smlouvě, požadavky
     zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů; vyhlášky č.

                                                              Strana 3 z 10
                                                                   Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2
                                                                  Číslo smlouvy Zhotovitele:

     499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů; ČSN a dalšími
     platnými normami a normovými hodnotami uvedenými v technických předpisech a
     návodech výrobců. V rámci zpracování DÚR, DÚR+DSP a DPS zhotovitel dále zabezpečí
     veškeré další potřebné podklady, provedení nezbytných průzkumů a vyjádření dotčených
     subjektů pro realizaci uvedené stavby.

7. DÚR, DÚR+DSP a DPS musí obsahovat souhlasné stanovisko provozovatele objektu, že
     s navrženým řešením souhlasí a že projektová dokumentace vyhovuje provozu tohoto
     zařízení. Provozovatelem objektu je Základní škola a Mateřská škola logopedická Olomouc
     – Koridor školy a átrium.

 Dále tímto dodatkem dochází k vypuštění textu uvedeném pod d) odst. 1 článku IV. Smlouvy
 a nahrazení vypuštěné části novým textem uvedeným pod písm. d) odst. 1 článku IV.
 Smlouvy a dále dochází ke změně odst. 2 článku IV. Smlouvy.

                                                                 IV.
                                              ROZSAH PŘEDMĚTU PLNĚNÍ

 1. Zhotovitel se zavazuje splnit následující rozsah předmětu díla v rámci zpracování
      projektové dokumentace:

 d) Zpracování projektové dokumentace pro vydání společného povolení DÚR+DSP

 Obsah a rozsah DÚR+DSP přiložené k žádosti o vydání společného povolení (pro umístění
 stavby a stavební povolení) musí odpovídat zákonu č. 183/2006 Sb., o územním plánování
  a stavebním řádu (dále „stavební zákon“), ve znění pozdějších předpisů. DÚR+DSP bude
 zpracována v členění dle přílohy č. 8 vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve
 znění pozdějších předpisů (dále jen „vyhláška č. 499/2006 Sb.“), a to v rozsahu přiměřeném
 charakteru stavby.

 DÚR+DSP musí být objednateli předána celkem ve 2 listinných a ve 2 digitálních vyhotoveních
 na CD/DVD. Další vyhotovení pro vydání společného povolení si zhotovitel zajistí v rámci
 inženýrské činnosti. V digitální formě na CD/DVD bude veškerá DÚR+DSP ve formátu *.dwg,
 *.pdf, texty v *.doc nebo *.docx , příp. v *xls nebo *xlsx.

 První listinné vyhotovení a jedno digitální vyhotovení na CD/DVD bude objednateli předáno ve
 smluvně dohodnutém termínu předání DÚR+DSP.

 Druhé listinné vyhotovení ověřené stavebním úřadem a jedno digitální vyhotovení na CD/DVD,
 dále originály kompletní dokladové části ke společnému povolení budou předány objednateli
 do 30 dnů od nabytí právní moci společného povolení.

 První listinné vyhotovení DÚR+DSP a první digitální vyhotovení na CD/DVD bude
 aktualizováno do 30 dnů od nabytí právní moci společného povolení.

 Součástí DÚR+DSP musí být:
 - v dokladové části projektové dokumentace budou doložena veškerá kladná písemná

       stanoviska dotčených orgánů a všech účastníků stavebního řízení,
 - součástí projektové dokumentace musí být ZOV, které budou v rámci výrobních výborů

       před podáním žádosti o společné povolení řádně projednány a schváleny,
 - v rámci zpracování ZOV je zhotovitel povinen zajistit stanovení podmínek pro provádění

       stavby z hlediska bezpečnosti a ochrany zdraví, zpracuje plán bezpečnosti a ochrany
       zdraví při práci na staveništi - § 15 zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek
       bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, ve znění pozdějších předpisů – viz vyhláška
       č. 499/2006 Sb. a nařízení vlády č. 591/2006 Sb., o požadavcích na bezpečnost a ochranu
       zdraví při práci na staveništích. Jako součást plánu BOZP bude zpracován návrh

                                                              Strana 4 z 10
                                                                 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2
                                                                Číslo smlouvy Zhotovitele:

     „Oznámení o zahájení prací" formou samostatné přílohy, v rozsahu přílohy č. 4 k nařízení
     vlády č. 591/2006 Sb. včetně konkretizace osoby koordinátora jménem, identifikačním
     číslem a sídlem, resp. adresou místa bydliště, a číslem platného osvědčení. Koordinátora
     BOZP po výběru zhotovitelem určí objednatel.
DÚR+DSP v listinné podobě ověřené příslušným správním úřadem a digitální vyhotovení na
CD/DVD budou obsahovat dokladovou část, plán BOZP, ZOV, PENB.

2. Zhotovitel se zavazuje splnit následující rozsah předmětu díla v rámci výkonu
    inženýrské činnosti (IČ):
    Výkon inženýrské činnosti pro zajištění pravomocného společného povolení (ÚR+SP)
    bude zahrnovat:

           - projednání zpracované projektové dokumentace DÚR+DSP se všemi dotčenými
             orgány a dalšími účastníky společného řízení a zajištění jejich písemných
             stanovisek,

           - vypracování a podání žádosti pro vydání společného povolení včetně dokumentů
             vyžadovaných stavebním zákonem v jeho platném znění, která musí být
             zpracována dle prováděcího předpisu (vyhláška č. 499/2006 Sb.),

           - zajištění a předložení pravomocného společného povolení (ÚR+SP) nebo jiného
             dokladu na realizaci navržené stavby,

           - předání kompletních originálů dokladové části pro všechny zajišťované projektové
             dokumentace (DÚR+DSP) objednateli ve stanoveném termínu.

Ostatní ujednání článku IV. Smlouvy nedotčená tímto dodatkem zůstávají nezměněna.

Tímto dodatkem dochází s ohledem na změnu rozsahu předmětu plnění ke změně článku V.
Smlouvy, který nově bude znít:

                                                            V.
                                                 TERMÍNY PLNĚNÍ

1. Termíny plnění jednotlivých částí předmětu smlouvy podle čl. III. a čl. IV. této smlouvy jsou
    následující:

   1.1. Termín pro předání mapového podkladu a všech potřebných průzkumů a podkladů (SO
         01 a SO 02), dokumentace bouracích prací, dokumentace pro územní řízení a
         společné povolení
          do 8 týdnů od nabytí účinnosti této smlouvy

   1.2. Termín pro podání žádosti o vydání společného povolení (SO 01 a SO 02)
         do 2 měsíců od ukončení majetkoprávního vypořádání pozemku parc. č. 545 v k.ú. Nová
         Ulice

   1.3. Termín pro předání pravomocného společného povolení
          do 30 dnů od nabytí právní moci společného povolení

   1.4. Termín pro předání DPS se zapracovanými požadavky a připomínkami ze společného
         řízení (SO 01)
          do 8 týdnů od nabytí právní moci společného povolení

2. Zhotovitel splní smluvní závazek řádným provedením díla v rozsahu uvedeném v čl. IV. této
     smlouvy a jeho předáním objednateli, vykonáním inženýrské činnosti a činností ZŘ, bude-
     li veřejná zakázka realizována, v rozsahu uvedeném rovněž v čl. IV. této smlouvy
      a dále výkonem AD.

                                                           Strana 5 z 10
                                                                 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2
                                                                Číslo smlouvy Zhotovitele:

     Předáním díla se rozumí předání dokumentace bouracích prací, DÚR, DÚR+DSP a DPS
     objednateli v sídle objednatele, tj. na adrese Jeremenkova 1191/40a, 779 00 Olomouc-
     Hodolany.

3. Objednatel se zavazuje, že převzetí dokumentace bouracích prací, DÚR, DÚR+DSP a DPS
     a digitálních vyhotovení písemně potvrdí v předávacím protokolu.

4. Objednatel si vyhrazuje 10 denní lhůtu na schválení zhotovitelem předané
     dokumentace DÚR, DÚR+DSP a DPS, z čehož vyplývá povinnost zhotovitele předat
     předmětné dokumentace k věcné kontrole a ke schválení v termínu nejméně 10 dní
     před smluvním termínem předání dokumentace DÚR, DÚR+DSP a DPS. Teprve po
     schválení objednatelem, resp. po zapracování připomínek objednatele, je zhotovitel
     oprávněn vystavit fakturu a sepsat předávací protokol.

5. Výkon činností ZŘ dle této smlouvy bude zhotovitel pro objednatele provádět ode dne
     zahájení výběrového řízení na dodavatele stavby a bude ukončen ke dni ukončení
     výběrového řízení na dodavatele stavby.

     Dále tímto dodatkem dochází k úpravě článku VI. odst. 1 bod 1.1. Smlouvy. Celková
     cena plnění se snižuje, když dochází k vypuštění ceny za inženýrskou činnost pro vydání
     územního rozhodnutí (územního souhlasu).

                                                            VI.
                                                          CENA

1. Cena za plnění dle čl. III. a čl. IV. této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran ve
     smyslu § 2 zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, v platném znění, činí:

1. 1. cena na vypracování dokumentace bouracích prací, DÚR, DÚR+DSP a DPS

cena za mapový podklad, průzkumy bez DPH             21 000,00 Kč
DPH 21%                                               4 410,00 Kč
cena za mapový podklad, průzkumy celkem včetně DPH
                                                     25 410,00 Kč

cena za vypracování dokumentace bouracích prací stávajícího koridoru školy (SO.01)

bez DPH                                              26 300,00 Kč

DPH 21%                                              5 523,00 Kč

cena za vypracování dokumentace bouracích prací celkem včetně DPH 31 823,00 Kč

cena za vypracování dokumentace pro územní rozhodnutí (SO 01 a SO 02) bez DPH

                                                     173 900,00 Kč

DPH 21%                                              36 519,00 Kč

cena za vypracování DÚR celkem včetně DPH            210 419,00 Kč

cena za vypracování DÚR+DSP (SO 01 a SO 02) bez DPH  353 500,00 Kč
DPH 21%                                               74 235,00 Kč
cena za vypracování DÚR+DSP celkem včetně DPH
                                                     427 735,00 Kč
cena za výkon inženýrské činnosti pro vydání
společného povolení bez DPH                           40 000,00 Kč
DPH 21%                                                 8 400,00 Kč
cena za výkon inženýrské činnosti pro vydání
společného povolení celkem včetně DPH                 48 400,00 Kč

         Strana 6 z 10
                     Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2
                     Číslo smlouvy Zhotovitele:

cena za vypracování DPS vč. soupisu prací, plánu BOZP,  253 700,00 Kč
ZOV a PENB bez DPH                                       53 277,00 Kč
DPH 21%
                                                        306 977,00 Kč
cena za vypracování DPS vč. soupisu prací,
plánu BOZP, ZOV a PENB celkem včetně DPH

cena celkem bez DPH                                       868 400,00 Kč
DPH 21%                                                   182 364,00 Kč

cena celkem s DPH                                       1 050 764,00 Kč

(cena celkem vč. DPH slovy: jeden-milion-padesát-tisíc-sedm-set-šedesát-čtyři-korun-
českých)

Ostatní ustanovení čl. VI. Smlouvy nedotčená tímto dodatkem zůstávají nezměněna.

 V návaznosti na změnu ceny díla dochází ke změně článku VII. Smlouvy takto:

                                                           VII.
                                              PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cena za plnění dle čl. III. a čl. IV. této smlouvy bude hrazena na základě vystavených
       faktur následovně:
       a) první faktura ve výši 204 526,30 Kč včetně DPH (169 030,00 Kč bez DPH);
               tj. 100 % ceny za mapový podklad vč. podkladů a všech průzkumů a zaměření
               lokality, 100% ceny za dokumentaci bouracích prací a 70% za dokumentaci pro
               územní rozhodnutí
               bude zhotovitelem vystavena do 14 dnů po dokončení a předání 2 vyhotovení
               mapového podkladu, 3 listinných vyhotovení dokumentací bouracích prací a 2
               digitálních vyhotovení a 3 listinných vyhotovení DÚR a 2 digitálních vyhotovení;

               Zaplaceno.

       b) druhá faktura ve výši 325 393,20 Kč včetně DPH (268 920,00 Kč bez DPH);
               tj. 30 % ceny za vypracování dokumentace DÚR, 50% ceny za vypracování
               dokumentace DSP dle Smlouvy a 100% ceny za inženýrskou činnost pro vydání
               společného povolení;
               bude zhotovitelem vystavena do 14 dnů po podání žádosti o vydání společného
               povolení;

         c) třetí faktura ve výši 213 867,50 Kč včetně DPH (176 750,00 Kč bez DPH);
               tj. 50% ceny za vypracování dokumentace DSP dle Smlouvy;
               bude zhotovitelem vystavena do 14 dnů po předání pravomocného společného
               povolení a předání 2 listinných vyhotovení a 2 digitálních vyhotovení DÚR+DSP
               zhotovitelem objednateli;

       d) čtvrtá faktura ve výši 306 977,00 Kč včetně DPH (253 700,00 Kč bez DPH);
               tj. 100 % ceny za vypracování DPS včetně BOZP, ZOV a PENB;
               bude zhotovitelem vystavena do 14 dnů po předání 6 listinných vyhotovení a 2
               digitálních vyhotovení DPS včetně BOZP, ZOV a PENB a včetně dokumentace

                                                           Strana 7 z 10
                                                                 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2
                                                                Číslo smlouvy Zhotovitele:

               technologického vybavení a vybavení nábytkem.

               Faktury za výkon činností ZŘ budou vždy zhotovitelem vystaveny na základě
               odsouhlasení rozsahu skutečně provedeného výkonu činností ZŘ objednatelem
               (sazba 750,00Kč/hod bez DPH) a vystaveny do 14 dnů od provedeného výkonu
               činností ZŘ. Pokud se bude jednat o práce související s chybami v projektové
               dokumentaci způsobenými zhotovitelem, nebudou práce účtovány.

2. Odst. 2 Smlouvy zůstává nezměněn.

3. Odst. 3 Smlouvy zůstává nezměněn.

4. Oprávněně vystavená faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu
       zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a dále musí
       obsahovat název akce, číslo smlouvy objednatele a den jejího uzavření.

       K fakturám budou doloženy následující přílohy:
        příloha faktury č. 1 – protokol o převzetí mapového podkladu, dokumentace

             bouracích prací a DÚR objednatelem;
        příloha faktury č. 2 – kopie žádosti o vydání společného povolení potvrzená věcně

             a místně příslušným správním orgánem;
        příloha faktury č. 3 – protokol o převzetí 2 vyhotovení listinného a 2 digitální

             vyhotovení DÚR+DSP objednatelem a protokol o převzetí pravomocného
             společného povolení objednatelem;
        příloha faktury č. 4 - protokol o převzetí DPS listinného a digitálních vyhotovení
             DPS, se zapracovanými podmínkami ze stavebního řízení objednatelem;
        příloha faktury za výkon činností ZŘ – objednatelem odsouhlasený seznam
             skutečně provedeného výkonu činností ZŘ.

5. V případě, že faktura nebude vystavena oprávněně, bude obsahovat nesprávné údaje,
       nebo nebude obsahovat náležitosti uvedené v této smlouvě, je objednatel oprávněn
       vrátit ji zhotoviteli k doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a
       nová lhůta splatnosti začne plynout dnem doručení opravené, či oprávněně vystavené
       faktury objednateli.

6. Zhotovitel se zavazuje použít na faktuře bankovní účet zveřejněný v registru plátců podle
       § 96 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění (dále jen
       „ZDPH“).

7. Objednatel si vyhrazuje právo uplatnit institut zvláštního způsobu zajištění daně
       z přidané hodnoty ve smyslu § 109a ZDPH, pokud zhotovitel bude požadovat úhradu
       za zdanitelné plnění na bankovní účet, který nebude nejpozději ke dni splatnosti
       příslušné faktury zveřejněn správcem daně v příslušném registru plátců daně (tj.
       způsobem umožňujícím dálkový přístup). Obdobný postup je objednatel oprávněn
       uplatnit i v případě, že v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění bude o zhotoviteli
       zveřejněna v příslušném registru plátců daně skutečnost, že je nespolehlivým plátcem.
       V případě, že nastanou okolnosti umožňující objednateli uplatnit zvláštní
       způsob zajištění daně podle § 109a ZDPH, bude objednatel o této skutečnosti
       zhotovitele informovat. Při použití zvláštního způsobu zajištění daně bude příslušná výše
       DPH zaplacena na účet zhotovitele vedený u jeho místně příslušného správce daně, a
       to v původním termínu splatnosti. V případě, že objednatel institut zvláštního způsobu
       zajištění daně z přidané hodnoty ve shodě s tímto ujednáním uplatní, a zaplatí částku
       odpovídající výši daně z přidané hodnoty uvedené na daňovém dokladu vystaveném
       zhotovitelem na účet zhotovitele vedený u jeho místně příslušného správce daně, bude
       tato úhrada považována za splnění části závazku objednatele odpovídajícího příslušné
       výši DPH sjednané jako součást sjednané ceny za zdanitelné plnění.

                                                           Strana 8 z 10
                                                                 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2
                                                                Číslo smlouvy Zhotovitele:

Ostatní ustanovení čl. VII. Smlouvy nedotčená tímto dodatkem zůstávají nezměněna.

                                                           X.
                                                       SANKCE
1. A) V případě prodlení zhotovitele s plněním své povinnosti uvedené v čl. V. odst. 1. bod
       1.1. této smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové
       ceny sestávající z ceny za mapový podklad, včetně všech podkladů a průzkumů
       s DPH, z celkové ceny za dokumentaci bouracích prací s DPH a z celkové ceny
       dokumentace pro územní rozhodnutí s DPH, za každý započatý den prodlení se
       splněním této smluvní povinnosti.

       B) V případě prodlení zhotovitele s plněním své povinnosti uvedené v čl. V. odst. 1. bod
       1.2. této smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 %
       z celkové ceny za vypracování dokumentace DÚR+DSP s DPH, za každý započatý
       den prodlení se splněním této smluvní povinnosti.

       C) V případě prodlení zhotovitele s plněním své povinnosti uvedené v čl. V. odst. 1. bod
       1.3. této smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 %
       z celkové ceny za inženýrskou činnost s DPH, za každý započatý den prodlení se
       splněním této smluvní povinnosti.

       D) V případě prodlení zhotovitele s plněním své povinnosti uvedené v čl. V. odst. 1. bod
       1.4. této smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 %
       z celkové za vypracování DPS včetně BOZP, ZOV, PENB s DPH, za každý započatý
       den prodlení se splněním této smluvní povinnosti.

Ostatní ustanovení čl. X. Smlouvy nedotčená tímto dodatkem zůstávají nezměněna.

                                          ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Ostatní ujednání Smlouvy nedotčená tímto dodatkem se nemění a zůstávají v platnosti.
2. Zhotovitel není za vzniklé prodlení smyslu čl. XI. odst. 3 Smlouvy odpovědný, neboť

       požádal Objednatele o prodloužení termínu plnění písemnou žádostí dne 18. 12. 2020.
3. Tento dodatek nabývá platnosti dnem jeho uzavření a účinnosti dnem jeho uveřejnění

       v registru smluv dle zákona č. zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách
       účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru
       smluv), ve znění pozdějších předpisů. Uveřejnění dodatku v registru smluv zajistí
       objednatel.
4. Smluvní strany shodně prohlašují, že obsah tohoto dodatku není obchodním tajemstvím
       ve smyslu ustanovení § 504 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů a
       souhlasí s případným zveřejněním jeho textu v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o
       svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
5. Tento dodatek je uzavřen v elektronické podobě, tj. elektronicky podepsán oprávněnými
       zástupci smluvních stran s doručením návrhu dodatku a jeho akceptace prostřednictvím
       datových schránek smluvních stran.
6. O uzavření tohoto dodatku rozhodl hejtman Olomouckého kraje dne 15. 4. 2021
        v souladu s příslušným ustanovením směrnice č. 1/2021, Postup pro zadávání veřejných
       zakázek Olomouckého kraje, dle § 59 odst. 4 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské
       zřízení), ve znění pozdějších předpisů.

                                                           Strana 9 z 10
objednatel:                                                                                Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2
                                                                                           Číslo smlouvy Zhotovitele:
…………………………..
Ing. Josef Suchánek                                                                                                   zhotovitel:

      hejtman                                                                                                   ……………………….
                                                                                                                Ing. Robert Bravenec
                                                                                                                 jednatel společnosti

                                                                                                 Ing. Robert Digitálně podepsal
                                                                                                                                  Ing. Robert Bravenec

                                                                                                 Bravenec Datum: 2021.04.15
                                                                                                                                  14:18:19 +02'00'

Elektronický podpis - 15.4.2021              Elektronický podpis - 23.4.2021               Strana 10 z 10

Certifikát autora podpisu :                  Certifikát autora podpisu :

 Jméno : Ing. Miroslav Kubín                  Jméno : Ing. Josef Suchánek
 Vydal : I.CA Qualified 2 CA/RS...            Vydal : I.CA Qualified 2 CA/RS...
 Platnost do : 9.9.2021 09:05:33-000 +02:00   Platnost do : 4.11.2021 07:33:32-000 +01:00