Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2 Číslo smlouvy Zhotovitele: DODATEK Č. 2 KE SMLOUVĚ O DÍLO A SMLOUVĚ PŘÍKAZNÍ ze dne 14. 07. 2020 o provedení projektových, průzkumných a inženýrských prací a činností pro akci „Základní škola a Mateřská škola logopedická Olomouc – Koridor školy a atrium“ uzavřené dle ustanovení § 2586 a násl. a § 2430 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění 1. O b j e d n a t e l : Olomoucký kraj Se sídlem: Jeremenkova 1191/40a, 779 00 Olomouc-Hodolany IČO : 60609460 DIČ: CZ60609460 Zastoupený: Ing. Josefem Suchánkem, hejtmanem Olomouckého kraje Osoby oprávněné jedn - technických: Bankovní spojení: (dále jen „objednatel“) 2. Z h o t o v i t e l : Atelier Polách & Bravenec s.r.o. Se sídlem: Mahlerova 15, 779 00 Olomouc IČO: zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem DIČ: Ostravě, oddíl C, vložka 23331 Zastoupený: 25870092 CZ25870092 Ing. Robertem Bravencem, jednatelem Ing. arch. Janem Poláchem, jednatelem Osoby oprávněné jedn - technických: Bankovní spojení: (dále jen „zhotovitel“) Strana 1 z 10 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2 Číslo smlouvy Zhotovitele: uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tento dodatek: ÚVODNÍ USTANOVENÍ Dne 14. 07. 2020 uzavřel objednatel se zhotovitelem Smlouvu o dílo a smlouvu příkazní č. 2020/04599/OI/DSM pod názvem akce „Základní škola a Mateřská škola logopedická Olomouc – Koridor školy a atrium“, kdy předmětem plnění této smlouvy je mj. provedení díla spočívající ve zpracování či zajištění potřebných podkladů, průzkumů a měření (SO 01 a SO 02), ve vypracování projektové dokumentace bouracích prací (SO 01) včetně zajištění dokladové části a povolení odstranění stavby), ve vypracování projektové dokumentace pro územní rozhodnutí DÚR (SO 01 a SO 02), ve výkonu inženýrské činnosti (IČ) (SO 01 a SO 02) směřující k zajištění a vydání pravomocného územního rozhodnutí ÚR (případně územního souhlasu), ve vypracování projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení DSP (SO 01 a SO 02), ve výkonu inženýrské činnosti (IČ) (SO 01 a SO 02) směřující k zajištění pravomocného stavebního povolení (SP), ve vypracování projektové dokumentace pro provádění stavby DPS (SO.01), včetně soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr dle vyhlášky č. 169/2016 Sb. (dále jen „Smlouva“). Smluvní strany uzavřely ke Smlouvě dne 29. 10. 2020 dodatek č. 1, kterým došlo k opravě písařské chyby uvedené ve Smlouvě v termínu pro předání DPS. Předmětem tohoto dodatku je změna rozsahu předmětu Smlouvy, změna termínů plnění a změna dalších ustanovení na změnu předmětu Smlouvy navazující. Důvodem pro změnu Smlouvy je skutečnost, že v rámci majetkoprávní přípravy je třeba do budoucna vyřešit stavbou dotčený pozemek parc. č. 545 v k.ú. Nová Ulice ve vlastnictví Statutárního města Olomouce (jedná se o dočasný zábor tohoto pozemku v rozsahu 110 m2 a trvalý zábor tohoto pozemku v rozsahu 18,9 m2). Zhotovitel chtěl v nejbližší době zažádat o vydání povolení na tuto stavbu, k tomu však požaduje svolení vlastníka (města). Magistrát města Olomouce na základě žádosti Objednatele z ledna tohoto roku navrhl vypořádání formou budoucí darovací smlouvy, která s ohledem na časové důvody Magistrátu bude uzavřena v hrubém odhadu pravděpodobně do jednoho roku. Zhotovitel se s Objednatelem dohodli, že Zhotovitel zpracuje a předá Objednateli místo DSP dokumentaci pro společné řízení a požádá věcně a místně příslušný stavební úřad o vydání společného povolení, čímž se sníží náklady za inženýrskou činnost pro územní rozhodnutí (územní souhlas). ZMĚNA SMLOUVY S ohledem na shora uvedené se mění níže uvedená ustanovení Smlouvy: III. PŘEDMĚT SMLOUVY 1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje k provedení díla spočívajícího ve: - zpracování či zajištění potřebných podkladů, průzkumů a měření (SO 01 a SO 02), - vypracování projektové dokumentace bouracích prací (SO 01) včetně zajištění dokladové části a povolení odstranění stavby, - vypracování projektové dokumentace pro územní rozhodnutí DÚR (SO 01 a SO 02), - vypracování projektové dokumentace pro společné povolení DÚR+DSP (SO 01 a SO 02), Strana 2 z 10 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2 Číslo smlouvy Zhotovitele: - výkon inženýrské činnosti (IČ) (SO 01 a SO 02) směřující k zajištění a vydání pravomocného společného povolení, bez úhrady správních poplatků, které na vyzvání zhotovitele uhradí objednatel, - vypracování projektové dokumentace pro provádění stavby DPS (SO.01), včetně soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr dle vyhlášky č. 169/2016 Sb. Součástí DPS bude plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a zásady organizace výstavby (ZOV) s určením koordinátora v přípravě PD, - výkon činnosti související se zadávacím řízením veřejné zakázky na výběr dodavatele stavby (dále jen „výkon činností ZŘ“), - výkon autorského dozoru v průběhu stavby v rozsahu 250 hodin, a to vše pro realizaci navržené stavby: „Základní škola a Mateřská škola logopedická Olomouc – Koridor školy a átrium“ (dále jen „dílo“ nebo „stavba“). 2. Objednatel se zavazuje k převzetí řádně provedené dokumentace bouracích prací, DÚR, DÚR+DSP, DPS a k zaplacení dohodnuté ceny za provedení díla, za výkon inženýrské činnosti směřující k zajištění pravomocného společného povolení, za výkon činností ZŘ za podmínek v této smlouvě uvedených a za výkon autorského dozoru. Odst. 3 Smlouvy se nemění. 4. Předmětem plnění této smlouvy je zpracování dokumentace bouracích prací, zpracování a zajištění potřebných podkladů, průzkumů a měření (SO 01 a SO 02), projektové dokumentace pro územní rozhodnutí (DÚR pro SO 01 a SO 02), projektové dokumentace pro společné povolení (DÚR+DSP pro SO 01 a SO 02) a projektové dokumentace pro provádění stavby (DPS pro SO 01) včetně zajištění potřebných podkladů a dalších nezbytných průzkumů a potřebného zaměření řešených prostor na realizaci navržené stavby. Jednotlivé objekty jsou: Objekt SO 01 – koridor školy Objekt SO 02 – Átrium Projektová dokumentace bude zpracována a členěna po jednotlivých stavebních objektech SO 01 a SO 02 tak, aby každý objekt mohl být zadán samostatně, v různých časových úsecích, nezávisle na sobě. Pro každý objekt SO 01 a SO 02 bude zpracován samostatný rozpočet a výkaz výměr. 5. V průběhu zpracování DÚR, DÚR+DSP, DPS bude možné navrhovat změny řešení, které budou konzultovány, upřesňovány a odsouhlaseny na výrobních výborech. Rozpracovanou DÚR, DÚR+DSP a DPS musí zhotovitel minimálně dvakrát, tedy v průběhu a v závěru jejího zpracování konzultovat s objednatelem. Konzultace bude svolána zhotovitelem písemně s přiložením rozpracovaných výkresů (lze i elektronickou poštou) nejméně sedm pracovních dnů předem. 6. Projektová dokumentace bude zpracována dle aktuálních zákonů a vyhlášek platných pro tento typ zařízení a musí obsahovat všechny potřebné doklady. Projektová dokumentace bude zpracována zejména v souladu s podmínkami sjednanými v této smlouvě, požadavky zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů; vyhlášky č. Strana 3 z 10 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2 Číslo smlouvy Zhotovitele: 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů; ČSN a dalšími platnými normami a normovými hodnotami uvedenými v technických předpisech a návodech výrobců. V rámci zpracování DÚR, DÚR+DSP a DPS zhotovitel dále zabezpečí veškeré další potřebné podklady, provedení nezbytných průzkumů a vyjádření dotčených subjektů pro realizaci uvedené stavby. 7. DÚR, DÚR+DSP a DPS musí obsahovat souhlasné stanovisko provozovatele objektu, že s navrženým řešením souhlasí a že projektová dokumentace vyhovuje provozu tohoto zařízení. Provozovatelem objektu je Základní škola a Mateřská škola logopedická Olomouc – Koridor školy a átrium. Dále tímto dodatkem dochází k vypuštění textu uvedeném pod d) odst. 1 článku IV. Smlouvy a nahrazení vypuštěné části novým textem uvedeným pod písm. d) odst. 1 článku IV. Smlouvy a dále dochází ke změně odst. 2 článku IV. Smlouvy. IV. ROZSAH PŘEDMĚTU PLNĚNÍ 1. Zhotovitel se zavazuje splnit následující rozsah předmětu díla v rámci zpracování projektové dokumentace: d) Zpracování projektové dokumentace pro vydání společného povolení DÚR+DSP Obsah a rozsah DÚR+DSP přiložené k žádosti o vydání společného povolení (pro umístění stavby a stavební povolení) musí odpovídat zákonu č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (dále „stavební zákon“), ve znění pozdějších předpisů. DÚR+DSP bude zpracována v členění dle přílohy č. 8 vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „vyhláška č. 499/2006 Sb.“), a to v rozsahu přiměřeném charakteru stavby. DÚR+DSP musí být objednateli předána celkem ve 2 listinných a ve 2 digitálních vyhotoveních na CD/DVD. Další vyhotovení pro vydání společného povolení si zhotovitel zajistí v rámci inženýrské činnosti. V digitální formě na CD/DVD bude veškerá DÚR+DSP ve formátu *.dwg, *.pdf, texty v *.doc nebo *.docx , příp. v *xls nebo *xlsx. První listinné vyhotovení a jedno digitální vyhotovení na CD/DVD bude objednateli předáno ve smluvně dohodnutém termínu předání DÚR+DSP. Druhé listinné vyhotovení ověřené stavebním úřadem a jedno digitální vyhotovení na CD/DVD, dále originály kompletní dokladové části ke společnému povolení budou předány objednateli do 30 dnů od nabytí právní moci společného povolení. První listinné vyhotovení DÚR+DSP a první digitální vyhotovení na CD/DVD bude aktualizováno do 30 dnů od nabytí právní moci společného povolení. Součástí DÚR+DSP musí být: - v dokladové části projektové dokumentace budou doložena veškerá kladná písemná stanoviska dotčených orgánů a všech účastníků stavebního řízení, - součástí projektové dokumentace musí být ZOV, které budou v rámci výrobních výborů před podáním žádosti o společné povolení řádně projednány a schváleny, - v rámci zpracování ZOV je zhotovitel povinen zajistit stanovení podmínek pro provádění stavby z hlediska bezpečnosti a ochrany zdraví, zpracuje plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi - § 15 zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, ve znění pozdějších předpisů – viz vyhláška č. 499/2006 Sb. a nařízení vlády č. 591/2006 Sb., o požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích. Jako součást plánu BOZP bude zpracován návrh Strana 4 z 10 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2 Číslo smlouvy Zhotovitele: „Oznámení o zahájení prací" formou samostatné přílohy, v rozsahu přílohy č. 4 k nařízení vlády č. 591/2006 Sb. včetně konkretizace osoby koordinátora jménem, identifikačním číslem a sídlem, resp. adresou místa bydliště, a číslem platného osvědčení. Koordinátora BOZP po výběru zhotovitelem určí objednatel. DÚR+DSP v listinné podobě ověřené příslušným správním úřadem a digitální vyhotovení na CD/DVD budou obsahovat dokladovou část, plán BOZP, ZOV, PENB. 2. Zhotovitel se zavazuje splnit následující rozsah předmětu díla v rámci výkonu inženýrské činnosti (IČ): Výkon inženýrské činnosti pro zajištění pravomocného společného povolení (ÚR+SP) bude zahrnovat: - projednání zpracované projektové dokumentace DÚR+DSP se všemi dotčenými orgány a dalšími účastníky společného řízení a zajištění jejich písemných stanovisek, - vypracování a podání žádosti pro vydání společného povolení včetně dokumentů vyžadovaných stavebním zákonem v jeho platném znění, která musí být zpracována dle prováděcího předpisu (vyhláška č. 499/2006 Sb.), - zajištění a předložení pravomocného společného povolení (ÚR+SP) nebo jiného dokladu na realizaci navržené stavby, - předání kompletních originálů dokladové části pro všechny zajišťované projektové dokumentace (DÚR+DSP) objednateli ve stanoveném termínu. Ostatní ujednání článku IV. Smlouvy nedotčená tímto dodatkem zůstávají nezměněna. Tímto dodatkem dochází s ohledem na změnu rozsahu předmětu plnění ke změně článku V. Smlouvy, který nově bude znít: V. TERMÍNY PLNĚNÍ 1. Termíny plnění jednotlivých částí předmětu smlouvy podle čl. III. a čl. IV. této smlouvy jsou následující: 1.1. Termín pro předání mapového podkladu a všech potřebných průzkumů a podkladů (SO 01 a SO 02), dokumentace bouracích prací, dokumentace pro územní řízení a společné povolení do 8 týdnů od nabytí účinnosti této smlouvy 1.2. Termín pro podání žádosti o vydání společného povolení (SO 01 a SO 02) do 2 měsíců od ukončení majetkoprávního vypořádání pozemku parc. č. 545 v k.ú. Nová Ulice 1.3. Termín pro předání pravomocného společného povolení do 30 dnů od nabytí právní moci společného povolení 1.4. Termín pro předání DPS se zapracovanými požadavky a připomínkami ze společného řízení (SO 01) do 8 týdnů od nabytí právní moci společného povolení 2. Zhotovitel splní smluvní závazek řádným provedením díla v rozsahu uvedeném v čl. IV. této smlouvy a jeho předáním objednateli, vykonáním inženýrské činnosti a činností ZŘ, bude- li veřejná zakázka realizována, v rozsahu uvedeném rovněž v čl. IV. této smlouvy a dále výkonem AD. Strana 5 z 10 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2 Číslo smlouvy Zhotovitele: Předáním díla se rozumí předání dokumentace bouracích prací, DÚR, DÚR+DSP a DPS objednateli v sídle objednatele, tj. na adrese Jeremenkova 1191/40a, 779 00 Olomouc- Hodolany. 3. Objednatel se zavazuje, že převzetí dokumentace bouracích prací, DÚR, DÚR+DSP a DPS a digitálních vyhotovení písemně potvrdí v předávacím protokolu. 4. Objednatel si vyhrazuje 10 denní lhůtu na schválení zhotovitelem předané dokumentace DÚR, DÚR+DSP a DPS, z čehož vyplývá povinnost zhotovitele předat předmětné dokumentace k věcné kontrole a ke schválení v termínu nejméně 10 dní před smluvním termínem předání dokumentace DÚR, DÚR+DSP a DPS. Teprve po schválení objednatelem, resp. po zapracování připomínek objednatele, je zhotovitel oprávněn vystavit fakturu a sepsat předávací protokol. 5. Výkon činností ZŘ dle této smlouvy bude zhotovitel pro objednatele provádět ode dne zahájení výběrového řízení na dodavatele stavby a bude ukončen ke dni ukončení výběrového řízení na dodavatele stavby. Dále tímto dodatkem dochází k úpravě článku VI. odst. 1 bod 1.1. Smlouvy. Celková cena plnění se snižuje, když dochází k vypuštění ceny za inženýrskou činnost pro vydání územního rozhodnutí (územního souhlasu). VI. CENA 1. Cena za plnění dle čl. III. a čl. IV. této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran ve smyslu § 2 zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, v platném znění, činí: 1. 1. cena na vypracování dokumentace bouracích prací, DÚR, DÚR+DSP a DPS cena za mapový podklad, průzkumy bez DPH 21 000,00 Kč DPH 21% 4 410,00 Kč cena za mapový podklad, průzkumy celkem včetně DPH 25 410,00 Kč cena za vypracování dokumentace bouracích prací stávajícího koridoru školy (SO.01) bez DPH 26 300,00 Kč DPH 21% 5 523,00 Kč cena za vypracování dokumentace bouracích prací celkem včetně DPH 31 823,00 Kč cena za vypracování dokumentace pro územní rozhodnutí (SO 01 a SO 02) bez DPH 173 900,00 Kč DPH 21% 36 519,00 Kč cena za vypracování DÚR celkem včetně DPH 210 419,00 Kč cena za vypracování DÚR+DSP (SO 01 a SO 02) bez DPH 353 500,00 Kč DPH 21% 74 235,00 Kč cena za vypracování DÚR+DSP celkem včetně DPH 427 735,00 Kč cena za výkon inženýrské činnosti pro vydání společného povolení bez DPH 40 000,00 Kč DPH 21% 8 400,00 Kč cena za výkon inženýrské činnosti pro vydání společného povolení celkem včetně DPH 48 400,00 Kč Strana 6 z 10 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2 Číslo smlouvy Zhotovitele: cena za vypracování DPS vč. soupisu prací, plánu BOZP, 253 700,00 Kč ZOV a PENB bez DPH 53 277,00 Kč DPH 21% 306 977,00 Kč cena za vypracování DPS vč. soupisu prací, plánu BOZP, ZOV a PENB celkem včetně DPH cena celkem bez DPH 868 400,00 Kč DPH 21% 182 364,00 Kč cena celkem s DPH 1 050 764,00 Kč (cena celkem vč. DPH slovy: jeden-milion-padesát-tisíc-sedm-set-šedesát-čtyři-korun- českých) Ostatní ustanovení čl. VI. Smlouvy nedotčená tímto dodatkem zůstávají nezměněna. V návaznosti na změnu ceny díla dochází ke změně článku VII. Smlouvy takto: VII. PLATEBNÍ PODMÍNKY 1. Cena za plnění dle čl. III. a čl. IV. této smlouvy bude hrazena na základě vystavených faktur následovně: a) první faktura ve výši 204 526,30 Kč včetně DPH (169 030,00 Kč bez DPH); tj. 100 % ceny za mapový podklad vč. podkladů a všech průzkumů a zaměření lokality, 100% ceny za dokumentaci bouracích prací a 70% za dokumentaci pro územní rozhodnutí bude zhotovitelem vystavena do 14 dnů po dokončení a předání 2 vyhotovení mapového podkladu, 3 listinných vyhotovení dokumentací bouracích prací a 2 digitálních vyhotovení a 3 listinných vyhotovení DÚR a 2 digitálních vyhotovení; Zaplaceno. b) druhá faktura ve výši 325 393,20 Kč včetně DPH (268 920,00 Kč bez DPH); tj. 30 % ceny za vypracování dokumentace DÚR, 50% ceny za vypracování dokumentace DSP dle Smlouvy a 100% ceny za inženýrskou činnost pro vydání společného povolení; bude zhotovitelem vystavena do 14 dnů po podání žádosti o vydání společného povolení; c) třetí faktura ve výši 213 867,50 Kč včetně DPH (176 750,00 Kč bez DPH); tj. 50% ceny za vypracování dokumentace DSP dle Smlouvy; bude zhotovitelem vystavena do 14 dnů po předání pravomocného společného povolení a předání 2 listinných vyhotovení a 2 digitálních vyhotovení DÚR+DSP zhotovitelem objednateli; d) čtvrtá faktura ve výši 306 977,00 Kč včetně DPH (253 700,00 Kč bez DPH); tj. 100 % ceny za vypracování DPS včetně BOZP, ZOV a PENB; bude zhotovitelem vystavena do 14 dnů po předání 6 listinných vyhotovení a 2 digitálních vyhotovení DPS včetně BOZP, ZOV a PENB a včetně dokumentace Strana 7 z 10 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2 Číslo smlouvy Zhotovitele: technologického vybavení a vybavení nábytkem. Faktury za výkon činností ZŘ budou vždy zhotovitelem vystaveny na základě odsouhlasení rozsahu skutečně provedeného výkonu činností ZŘ objednatelem (sazba 750,00Kč/hod bez DPH) a vystaveny do 14 dnů od provedeného výkonu činností ZŘ. Pokud se bude jednat o práce související s chybami v projektové dokumentaci způsobenými zhotovitelem, nebudou práce účtovány. 2. Odst. 2 Smlouvy zůstává nezměněn. 3. Odst. 3 Smlouvy zůstává nezměněn. 4. Oprávněně vystavená faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a dále musí obsahovat název akce, číslo smlouvy objednatele a den jejího uzavření. K fakturám budou doloženy následující přílohy: příloha faktury č. 1 – protokol o převzetí mapového podkladu, dokumentace bouracích prací a DÚR objednatelem; příloha faktury č. 2 – kopie žádosti o vydání společného povolení potvrzená věcně a místně příslušným správním orgánem; příloha faktury č. 3 – protokol o převzetí 2 vyhotovení listinného a 2 digitální vyhotovení DÚR+DSP objednatelem a protokol o převzetí pravomocného společného povolení objednatelem; příloha faktury č. 4 - protokol o převzetí DPS listinného a digitálních vyhotovení DPS, se zapracovanými podmínkami ze stavebního řízení objednatelem; příloha faktury za výkon činností ZŘ – objednatelem odsouhlasený seznam skutečně provedeného výkonu činností ZŘ. 5. V případě, že faktura nebude vystavena oprávněně, bude obsahovat nesprávné údaje, nebo nebude obsahovat náležitosti uvedené v této smlouvě, je objednatel oprávněn vrátit ji zhotoviteli k doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout dnem doručení opravené, či oprávněně vystavené faktury objednateli. 6. Zhotovitel se zavazuje použít na faktuře bankovní účet zveřejněný v registru plátců podle § 96 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění (dále jen „ZDPH“). 7. Objednatel si vyhrazuje právo uplatnit institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty ve smyslu § 109a ZDPH, pokud zhotovitel bude požadovat úhradu za zdanitelné plnění na bankovní účet, který nebude nejpozději ke dni splatnosti příslušné faktury zveřejněn správcem daně v příslušném registru plátců daně (tj. způsobem umožňujícím dálkový přístup). Obdobný postup je objednatel oprávněn uplatnit i v případě, že v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění bude o zhotoviteli zveřejněna v příslušném registru plátců daně skutečnost, že je nespolehlivým plátcem. V případě, že nastanou okolnosti umožňující objednateli uplatnit zvláštní způsob zajištění daně podle § 109a ZDPH, bude objednatel o této skutečnosti zhotovitele informovat. Při použití zvláštního způsobu zajištění daně bude příslušná výše DPH zaplacena na účet zhotovitele vedený u jeho místně příslušného správce daně, a to v původním termínu splatnosti. V případě, že objednatel institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty ve shodě s tímto ujednáním uplatní, a zaplatí částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty uvedené na daňovém dokladu vystaveném zhotovitelem na účet zhotovitele vedený u jeho místně příslušného správce daně, bude tato úhrada považována za splnění části závazku objednatele odpovídajícího příslušné výši DPH sjednané jako součást sjednané ceny za zdanitelné plnění. Strana 8 z 10 Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2 Číslo smlouvy Zhotovitele: Ostatní ustanovení čl. VII. Smlouvy nedotčená tímto dodatkem zůstávají nezměněna. X. SANKCE 1. A) V případě prodlení zhotovitele s plněním své povinnosti uvedené v čl. V. odst. 1. bod 1.1. této smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové ceny sestávající z ceny za mapový podklad, včetně všech podkladů a průzkumů s DPH, z celkové ceny za dokumentaci bouracích prací s DPH a z celkové ceny dokumentace pro územní rozhodnutí s DPH, za každý započatý den prodlení se splněním této smluvní povinnosti. B) V případě prodlení zhotovitele s plněním své povinnosti uvedené v čl. V. odst. 1. bod 1.2. této smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové ceny za vypracování dokumentace DÚR+DSP s DPH, za každý započatý den prodlení se splněním této smluvní povinnosti. C) V případě prodlení zhotovitele s plněním své povinnosti uvedené v čl. V. odst. 1. bod 1.3. této smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové ceny za inženýrskou činnost s DPH, za každý započatý den prodlení se splněním této smluvní povinnosti. D) V případě prodlení zhotovitele s plněním své povinnosti uvedené v čl. V. odst. 1. bod 1.4. této smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové za vypracování DPS včetně BOZP, ZOV, PENB s DPH, za každý započatý den prodlení se splněním této smluvní povinnosti. Ostatní ustanovení čl. X. Smlouvy nedotčená tímto dodatkem zůstávají nezměněna. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1. Ostatní ujednání Smlouvy nedotčená tímto dodatkem se nemění a zůstávají v platnosti. 2. Zhotovitel není za vzniklé prodlení smyslu čl. XI. odst. 3 Smlouvy odpovědný, neboť požádal Objednatele o prodloužení termínu plnění písemnou žádostí dne 18. 12. 2020. 3. Tento dodatek nabývá platnosti dnem jeho uzavření a účinnosti dnem jeho uveřejnění v registru smluv dle zákona č. zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Uveřejnění dodatku v registru smluv zajistí objednatel. 4. Smluvní strany shodně prohlašují, že obsah tohoto dodatku není obchodním tajemstvím ve smyslu ustanovení § 504 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů a souhlasí s případným zveřejněním jeho textu v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. 5. Tento dodatek je uzavřen v elektronické podobě, tj. elektronicky podepsán oprávněnými zástupci smluvních stran s doručením návrhu dodatku a jeho akceptace prostřednictvím datových schránek smluvních stran. 6. O uzavření tohoto dodatku rozhodl hejtman Olomouckého kraje dne 15. 4. 2021 v souladu s příslušným ustanovením směrnice č. 1/2021, Postup pro zadávání veřejných zakázek Olomouckého kraje, dle § 59 odst. 4 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů. Strana 9 z 10 objednatel: Číslo smlouvy Objednatele: 2020/04599/OI/DSM/2 Číslo smlouvy Zhotovitele: ………………………….. Ing. Josef Suchánek zhotovitel: hejtman ………………………. Ing. Robert Bravenec jednatel společnosti Ing. Robert Digitálně podepsal Ing. Robert Bravenec Bravenec Datum: 2021.04.15 14:18:19 +02'00' Elektronický podpis - 15.4.2021 Elektronický podpis - 23.4.2021 Strana 10 z 10 Certifikát autora podpisu : Certifikát autora podpisu : Jméno : Ing. Miroslav Kubín Jméno : Ing. Josef Suchánek Vydal : I.CA Qualified 2 CA/RS... Vydal : I.CA Qualified 2 CA/RS... Platnost do : 9.9.2021 09:05:33-000 +02:00 Platnost do : 4.11.2021 07:33:32-000 +01:00